[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 5]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.548 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
_MB_ schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:47:
[...]

Is er ook zo'n gadget voor winamp? en hoe installer ik jou gadget?
Volgens mij niet, maar als iemand er eentje weet dan wil ik het ook wel weten :)
Kaasje123 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:37:
Ok Zojuist even bij Nvidia gekeken en er zijn nieuwe Drivers uit voor Vista voor de de x86 (de x64 heb ik niet gecontroleerd) ze hebben nummer 96.85 meegekregen, zijn nieuwer dan de RC2 versie en zijn vandaag vrijgekomen. Ik ga ze zo proberen. Voor ieder ander met een Nvidia kaart je kan ze hier halen http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_96.85.html
Kijken of ze beter zijn dan .77
In het begin had ik daar geen problemen mee, maar op een gegeven moment kreeg ik artifacts waar je U tegen zegt. Toen de .33 gepakt en met moeite geïnstalleerd, maar die doet het prima.

ik kijk bij deze even de kat uit de boom :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
En toen zaten er 1000 posts in deel 5, hier is deel 6:
[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 6]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
k0ewl schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:06:
[...]

Mhh, ik weet niet of er 1 is voor Winamp.

Gadgets zijn namelijk gewoon internetpagina's. Platte HTML met JavaScript dus.
HTML kent het object OBJECT en die heb ik nu gedefineerd als Media Speler. Hoe het anders zou moeten zou ik zo niet weten want Microsoft geeft die API's allemaal niet vrij.

Maargoed. Installatie is als volgt:
Pak de zip-file uit. Daar zul je een directory WMPlayer.gadget in vinden.
Die hele directory moet je plaatsen onder de map:
code:
1
C:\Users\<naamvanjeuser>\AppData\Local\Microsoft\Windows Sidebar\Gadgets

Dat stukje van <naamvanjeuser>, moet je vervangen in de naam van je eigen user natuurlijk.

Daarna zal hij gewoon bij "Add gadgets" staan en dubbelklik je erop, dan plaatst hij hem in je sidebar.

Als iemand anders weet hoe je dat automatisch kunt laten gaan, wil die zich even melden dan, want daar ben ik ook erg benieuwd naar
tnx het werkt

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:

• Windows Vista RC1 is nu nog vrijelijk beschikbaar op deze lokatie kan je beginnen met het aanvragen van een key om daarna de ISO te downloaden. Nieuwere versies zijn niet (meer) publiekelijk beschikbaar.

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic (deel 4) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor.