Netwerken zijn fel verbeterd
Verbetering: netwerken zijn fel verslechterd.
@home met Vista gaat dus niet lekker lopen. Na 5 dagen zegt Vista houdoe en daar zit je zonder internet en er is niets wat dat kan oplossen. Waardeloos. Voor mij dé redenen om het participatieprogramma direct stop te zetten. Het is dat ik mijn Key niet zomaar weg kan geven anders had ik dat mooi gedaan. Je mag hem gratis hebben!
Zonder internet kan ik ook geen foutrapporten sturen en via Windows XP kan het niet omdat bijna alles op de Vista partitie stikt met rechten is geblokkeerd. De beveiliging is Microsoft hoog in de bol geslagen.
Natuurlijk een goede ontwikkeling, maar niet voor datarecovery. Ik zou maar zeer regelmatig back-uppen. Als Vista op zijn gat gaat kun je bijna nergens meer bij tenzij je een brute conversie naar FAT32 forceert met een pakket van derden. Waterdicht is de beveiliging van NTFS absoluut niet en ik vind hem alleen maar lastig in Vista. Ik persoonlijk bepaal wel waar en hoe er rechten komen op mappen en niet Vista.
Wie met zijn gezonde verstand gaat internetten en de browser goed afsteld of een browser van derde gebruikt en zijn computer up to date houdt loopt weinig risico. Met opmerkingen van virussen en malware in een illegale download hoef je bij mij niet aan te komen zetten. Dan ga ik alleen maar heel hard lachen. Voor wie is Vista ontworpen?
Het spijt me, ik was enthousiast over Vista totdat ik zonder internet zat. Er hebben 2 goeroes achter mijn PC gezeten en er is 3 uur in gestoken, maar géén internet. No way!
Onder XP is alles fijn. Geen troubles.
Waarom heeft Vista tijdens het gamen 1783 MB van mijn 2048 MB psychieke RAM nodig terwijl Windows XP genoegen neemt met een totaal load van 1123 MB met dezelfde game in hetzelfde level met dezelfde settings
Mijn enthousiasme over Vista is 100% verdwenen en ik twijfel er nog niet aan om het te kopen. Ik oriënteer me nu op Linux en Vista SP2. Ik raak steeds meer geïntresseert in Linux. Ik wil er mijn 2e hobbie van maken, maar daarbij zoek ik hulp want ik heb weinig ervaring met dit prachtige OS.
Ik meng me niet meer verder in dit topic, maar ik heb het in het recente verleden wél met plezier gedaan hoor
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 06-10-2006 13:13
]