Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:48:
[...]
Ach ja, bij ons in de guild zijn de meesten al aan hun 3e of 4e alt bezig. Nog steeds geen probleem met low levels om te groupen. (The Venture Co btw) Wat me wel op valt is dat de lowlevel PuG's waar ik de laatste tijd mee speel een stuk georganiseerder zijn dan de level 60 PuG's. Blijkbaar doen de goede level 60's alles met de guild en blijft de rotzooi over

Gelukkig zijn er uitzonderingen en gaat het ook wel eens goed

En de guild runs met ventrilo gaan foutloos

vet ik zit ook op TVC

horde side

, en moet zeggen dat ik over het algemeen met PUG, ubrs/strat/Dm en noem maar op over het algemeen, beste goede groepen heb, meestal leid ik dan ook en probeer het zo simpel mogenlijk te maken, die marks zijn echt super

en vaak zit ik met die vriend van mij hij is een restoe shammy, en ik een mage, op gtalk, dus dat zit wel goed.
toevallig had ik afgelopen zondag wel een noob groep, ik zat in een PUG naar LBRS, en moest alleen Voone nog maar slayen voor zijn gem, voor de UBRS key. opzich ging het goed, alleen onze hunter was nogal een kiddie, en de hele tijd liep hij te blaten, maar goed.
vlak voor voone, wipe, en de Tank DC'ed(als hij niet gewoon offline ging) nou ja toen nog even met 4 verder. nog een keer gewipt door een patrol. blijkbaar leest niemand de chat wanneer ze aan het knokken zijn.
maar gelukkig voone nog gepwned

en mijn GEM, had voor de zekerheid ML aangezet

.
voor de UBRS key, moet je die lvl 61 emberstrife draak MC'en. en heb die als frost mage kunnen soloen

, ik denk maar eens kijken hoe ver ik kwam, en ging best lekker, ik had alleen geen 2de mana stone gemaakt, ik had hem op 16% en toen lag spike, nou ja na 1 min ben je er weer en natuurlijk in spirit mode

.
2de poging, 2 mana stones en mage armor aan. en het duurt even en ik had hem.
ook het terug rennen naar die knakker in LBRS, is gelukt zelfs zonder dood te gaan, als je eenmaal op het platform bent waar die questgiver staat, volgen de mobs je niet meer.
owjah het bag space verhaal:
Bag1: (waar je mee begint): is voor mijn inkomende meuk, HS, 2 stacks water, 1 stack food, 2 mana stones. en er zitten nog wat coins van ZG 3 spots uit mijn hoofd.
Bag2: was heel lang leeg, maar nu allemaal crap die verzameld, heb questitems e.d en een paar armor sets
Bag3: hengel, set items, BG tokens (3 stacks), potions 2 stacks (HP en Mana)
Bag4: trinkets
Bag5: 20 slots enchatning bag.
bag 1 + 2 zijn travelers bags
3+4 zijn mooncloth bag (300 taillor

)
[
Voor 10% gewijzigd door
Valkyre op 18-09-2006 15:12
]