Het Grote World of Warcraft topic - Deel 87 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.105 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
QuarK schreef op zondag 17 september 2006 @ 02:36:
Weet iemand of faction mounts nog steeds een racial requirement hebben na 1.12.1? Dus alleen gnome,dwarf voor mechanostriders etc. Zowel voor epic als normale mounts.
Dit plaatje suggereert van wel, maar ik wil het graag 100% zeker weten. Heeft iemand een US account en dus de mogelijkheid op de PTR te checken?
Zou ik erg waarderen...
Ja, die racial requirement is er nog steeds. Om een mount te kunnen kopen moet je nu dus exalted zijn met die faction, daarom zijn ze nu ook BoP ipv BoU.

Blue post:

http://forums.worldofwarc...icId=27212767&pageNo=3#48
I’m going to answer a few of these questions based on the information I currently have on these new features.

Paladins and Warlocks will receive the appropriate level of riding skill when they finish their quests.

When patch 1.12.1 goes live all characters who have a mount in their possession will receive the appropriate level of skill to ride it. If you have the riding skill but no mount, you will receive apprentice riding.

I was told the AV and PVP mounts were both going to require apprentice skill, but this may have changed, I will look into it.

All mounts will now be bind on pickup, and purchasing non-racial mounts will require an appropriate level of faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
weet iemand een goede vervanger voor de mod "bankitems"?

dat je overal ingame je bankinhoud kan bekijken zeg maar..

[ Voor 35% gewijzigd door BootVluchteling op 17-09-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Op welke nieuwere server zitten veel nederlanders? (eventueel van GoT :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RMB schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:58:
Op welke nieuwere server zitten veel nederlanders? (eventueel van GoT :D)
XAVIUS heeft wel een aantal nederlanders.. best veel eigenlijk. elke realm wel een beetje. lastig te zeggen op welke er nu de meeste zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

BootVluchteling schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:10:
[...]

XAVIUS heeft wel een aantal nederlanders.. best veel eigenlijk. elke realm wel een beetje. lastig te zeggen op welke er nu de meeste zitten..
Ik zit ook op xavius, en ik moet zeggen dat het daar stikt van de nederlanders. :P

*geen ervaring met andere servers*

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

BootVluchteling schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:39:
weet iemand een goede vervanger voor de mod "bankitems"?

dat je overal ingame je bankinhoud kan bekijken zeg maar..
Ik gebruik bagnon, die stopt alles in 1 bag zeg maar. Daarbij zit de mod banknon die hetzelfde doet voor je bank, en het tegelijk ook mogelijk maakt je bank van overal te bekijken.

moet nog wel een beetje wennen aan het alles-in-een-bag gedoe.. het overzicht is compleet weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Razorfist schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:34:
[...]

Ik gebruik bagnon, die stopt alles in 1 bag zeg maar. Daarbij zit de mod banknon die hetzelfde doet voor je bank, en het tegelijk ook mogelijk maakt je bank van overal te bekijken.

moet nog wel een beetje wennen aan het alles-in-een-bag gedoe.. het overzicht is compleet weg
ik gebruik all-in-one-inventory.. zelfde principe, alleen niet voor je bank.. kan je ook alleen het bank-gedeelte gebruiken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zelf ben ik erg tevreden over 'onebag'. Deze bestaat uit een aantal onderdelen:
- onebag : zet alle bags in 1 venster
- onebang : zet alles van je bank in 1 venster
- onering
- oneview : combineert bovenstaande in 1 venster, je hebt zelfs een keuze om andere karacters te bekijken.

Ik zou zeggen probeer het een keertje.
http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-1778-1-onebag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:22
Jeeeej *O*

Ik mocht net mijn eerste Frostfire deel ophalen, de bindings. :) Na een ownage kill van anub'rekhan maar even bij Razivious gaan kijken. Het is een makkelijke boss, en de trash ging een stuk makkelijker dan 2 maanden terug..
Na 3 whipes met mindcontrolling problems ging die dan ook eindelijk neer, die boss stelt echt niets voor ook.. En tja, toen ik dat in/uit line of sight te pakken had ga je toch wat sneller switchen.. Net op het moment van de shout in line of sight gaan, BAM! 7.7k dmg op je zak.. :X

Och, combatres en ik kon weer verder dps'en..
Nu deze week nog cthun neerkrijgen en het kan niet meer stuk. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
purge schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:29:
Zelf ben ik erg tevreden over 'onebag'. Deze bestaat uit een aantal onderdelen:
- onebag : zet alle bags in 1 venster
- onebang : zet alles van je bank in 1 venster
- onering
- oneview : combineert bovenstaande in 1 venster, je hebt zelfs een keuze om andere karacters te bekijken.

Ik zou zeggen probeer het een keertje.
http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-1778-1-onebag.html
wat is het commando om ergens je bankinhoud te kunnen zien..?

/edit nm, gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:35
Zijn er hier ook mensen die spelen op Emerald Dream? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RisingSun schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:19:
* BootVluchteling zei de gek..

zie sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:20:
Jeeeej *O*

Ik mocht net mijn eerste Frostfire deel ophalen, de bindings. :) Na een ownage kill van anub'rekhan maar even bij Razivious gaan kijken. Het is een makkelijke boss, en de trash ging een stuk makkelijker dan 2 maanden terug..
Na 3 whipes met mindcontrolling problems ging die dan ook eindelijk neer, die boss stelt echt niets voor ook.. En tja, toen ik dat in/uit line of sight te pakken had ga je toch wat sneller switchen.. Net op het moment van de shout in line of sight gaan, BAM! 7.7k dmg op je zak.. :X

ik vind razuvious een enorme rot baas, we farmen hem wel maar af en toe heb je gewoon de domme pech dat MC breekt, godsgruwelijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

RisingSun schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:19:
Yep, ik ben net begonnen op ED :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
jarnotjuh schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:20:
Jeeeej *O*

LOL, wij ook vandaag Anub down en ik heb de bracers ook. :p Alleen nog geen Instructor geprobeerd, komt hopelijk morgen en anders sowieso volgende week. :+ C'Thun staat op het moment op een laag pitje. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:40
M'n twink doet het heerlijk :D

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpdumpdump/twink_tn.jpg

En dan nog te bedenken dat ik alleen nog maar mijn cruel barb en assassin blade heb ge-enchant. Plus dat ik nog leggings of the fang van WC moet en nog betere bracers/gloves.. Waarna ik ze ook nog eens ga enchanten. Woohoo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:34:
[...]

LOL, wij ook vandaag Anub down en ik heb de bracers ook. :p Alleen nog geen Instructor geprobeerd, komt hopelijk morgen en anders sowieso volgende week. :+ C'Thun staat op het moment op een laag pitje. :p
Zonde imo, c'thun is het leukste gevecht in het spel atm als je het aan mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is vandaag getrouwd ingame :D :p

Voor de geinteresseerden in de ceremonie en het feesstje nadien, een filmpje!

http://files.filefront.co.../;5516174;;/fileinfo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Omg _O_ 8)7 8)7 8)7 :o

* danslo gaat even het filmpje kijken en lachen 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door danslo op 17-09-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
cls schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:47:
M'n twink doet het heerlijk :D

[afbeelding]

En dan nog te bedenken dat ik alleen nog maar mijn cruel barb en assassin blade heb ge-enchant. Plus dat ik nog leggings of the fang van WC moet en nog betere bracers/gloves.. Waarna ik ze ook nog eens ga enchanten. Woohoo! :D
je hebt wel héél erg weinig HP voor een twink imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Dat zeg ik, er zitten nog geen enchants op behalve op mijn wapen. Toch kan ik lekker doorgaan omdat mijn enchants die HP lekker bijvullen :P Gaat heerlijk hoor hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
world first corrupted ashbringer?

Risen -> http://www.worldofraids.com/v2/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Zo, dat was een relaxte MC avond vandaag. Golemagg, sulfuron en voor het eerst domo. 2e poging ging ie plat. Toen toch maar even door naar Ragnaros. WOEI wat is die groot :+ Bij 66% kregen we de eerste sons en was het over met de raid. Die krijgen we nog wel plat ook binnenkort, heb zelf iets meer FR nodig, 236 unbuffed is niet echt prettig als tank in dat gevecht :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Veeeet alleen jammer van die -25STA :+ Maar ik ben erg benieuwd naar de followup quests voor dit wapen in de expansion.

Maar wel kwijlfactor 100 alhoewel ik die Kalimdor's Revenge ook wel gaaf vindt, helaas mocht ik gisteravond aan den lijve ondervinden hoe hard die hoekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ach zou me meer zorgen maken om die curse of the ashbringer als ie dat ding in raid gaat wielden :P
maar idd vette patsfactor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zow, dit weekend mijn gear voor mijn lvl 45 Mage even aangepast naar +Fire DMG gear, alleen ben ik nu wel benieuwd wat jullie mening is: Kan je beter +DMG gear nemen of juist Gear die extra Intellect/Spirit geven.

Verders: Ik heb nog helemaal niets gedaan aan battlegrounds, is het nou een essentieel onderdeel van het spel of een leuk extra'tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Vind dat verhaal/lore rond om de Ashbringer geweldig, vooral vroeger toen nog gedacht werd dat het echte zwaard van Nefarian zou vallen, in Legendary vorm zelfs ;)

Achja, toch wel vet dat de eerste Ashbringer is gevallen :Y)

Ben benieuwd hoe de questline/lore verder gaat want het schijnt dus mogelijk te zijn om een nieuwe/cleane Ashbringer te krijgen.

@Bokkie, welke Curse dan? Kan het nergens terug vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
Nvidiot schreef op maandag 18 september 2006 @ 07:54:
Zo, dat was een relaxte MC avond vandaag. Golemagg, sulfuron en voor het eerst domo. 2e poging ging ie plat. Toen toch maar even door naar Ragnaros. WOEI wat is die groot :+ Bij 66% kregen we de eerste sons en was het over met de raid. Die krijgen we nog wel plat ook binnenkort, heb zelf iets meer FR nodig, 236 unbuffed is niet echt prettig als tank in dat gevecht :)
Hehe, 's leuk om te lezen dat er mensen zijn die nog in MC bezig zijn en echt opkijken naar Ragnaros... Brings back memories... En zeggen dat het zo'n piss-over wordt, onze Raggy... We meppen die neer nog voor er sons komen, de arme stakker...
Leukte vond ik erna BWL, echt zalig. AQ40 vond'k maar klote instance, nooit graag gedaan met uitzondering van C'Thun wat een zalige fight is. En nu ben'k maar al te graag in Naxx, super instance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bokkie schreef op maandag 18 september 2006 @ 08:34:
ach zou me meer zorgen maken om die curse of the ashbringer als ie dat ding in raid gaat wielden :P
maar idd vette patsfactor ^^
Wat doe die curse precies dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55
Nvidiot schreef op maandag 18 september 2006 @ 07:54:
Het valt een beetje te zien hoe je aan die 236 FR komt. Als het van groene items komt zonder extra stats (de Thorium set bv) dan heb je inderdaad een probleem. Probeer niet per se je FR te maxen ten koste van andere nuttige stats (zoals stamina).

Je kan bijvoorbeeld gerust de Dark Iron shoulders links laten liggen (10 sta en 10 FR) en gaan voor een +5 FR enchant op je Might shoulders als je die hebt. Het resultaat is dan dat je iets minder FR hebt, maar in de plaats heb je wel meer stamina, shield block en defense. Als je dan ook nog de Might chest en Might belt equipped heb je meteen nog wat extra block value voor je shield en nog meer nuttige stats.

Liever 236 FR met 6000HP dan 315 FR met 4000HP :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 18 september 2006 @ 08:53:
[...]

Wat doe die curse precies dan :?
volgende de eerste koreaanse vertalingen van de testrealm toendertijd deed ie een random dot op je raidmembers (dispellable)
Curse/Will of the Ashbringer: "Curses the target with the Curse of the Plaguebringer. If the target is not dispelled of the curse, the target will become infected along with all nearby allies in a selected area with the Wrath of the Plaguebringer"

Wrath of the Plaugebringer: "Infects nearby allies, inflicting Nature damage, then additional damage every 2 sec. for 2300." This ONLY affects people IN the raid group.
dit was wat de vertaling van die site was, geen idee dus of hij betrouwbaar is :P
en of dit dus klopt(te) en inmiddels achterhaald is

lijkt mij op zich wel een cool effect :P maar voor hetzelfde geld zijn het alleen maar die soundfiles die je dan hoort, wat ik dan weer lame zou vinden :P

had liever gezien dat de wielder af en toe random wat van je eigen raid members zou slashen ofzo }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 16:44
Gisteren een leuk raid dagje gehad met de guild. Eerst een ZG run, waarbij het ontzettend goed ging, maar 2 wipes in de hele run (een keer op Mandokir en een op Hakkar). Eindelijk de idol gewonnen (wij rollen ervoor, iedereen die tier2 helm + doll heeft mag rollen) en dus mijn ZG enchant. Helaas ging het bieden voor heart of Hakkar mij iets te gortig (130 dkp, voorheen was dat +- 90), dus volgende keer maar mijn trinket ophalen daaro.

Daarna MC afgemaakt. Eerst naar Majordomo, eerste try down (zoals altijd eigenlijk). Toen naar Ragnaros en daar de beste try ooit van onze guild. Toen de sons kwamen nog maar 20% HP over en 0 doden. Na de sons 3 doden en Raggie ontzettend snel neer. Helaas niet mijn pants, maar goed, dat komt volgende keer wel. Wel de pertition blade gedropped, dus een van onze rougues was erg blij.

Beide raids heb ik gelead en dat begint me nu ook veel beter af te gaan (ik heb er nu zo'n 10 gelead), ik kreeg diverse complimenten van de guildmembers.

S'avonds na Raggie nog even een palladin alt meegeholpen met zijn epic mount quest, had ik ook nog nooit gezien en ik moet zeggen, dat is wel een leuke event (alleen veel te simpel voor een full tier 1 party).

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Kapoen schreef op maandag 18 september 2006 @ 08:53:
[...]

Het valt een beetje te zien hoe je aan die 236 FR komt. Als het van groene items komt zonder extra stats (de Thorium set bv) dan heb je inderdaad een probleem. Probeer niet per se je FR te maxen ten koste van andere nuttige stats (zoals stamina).

Je kan bijvoorbeeld gerust de Dark Iron shoulders links laten liggen (10 sta en 10 FR) en gaan voor een +5 FR enchant op je Might shoulders als je die hebt. Het resultaat is dan dat je iets minder FR hebt, maar in de plaats heb je wel meer stamina, shield block en defense. Als je dan ook nog de Might chest en Might belt equipped heb je meteen nog wat extra block value voor je shield en nog meer nuttige stats.

Liever 236 FR met 6000HP dan 315 FR met 4000HP :)
Goed punt :) Als je nog tips hebt qua gear (ben bezig met DI pants) http://www.ctprofiles.net/3744330 is m'n profile :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Van het weekend weer een guild only BWL ingegaan. En met succes!
Veal had z'n vloek over ons uit gesproken voor de zomervakantie (veel leavers), daardoor hadden we zo'n terugslag dat we zelfs MC niet in 1 avond konden doen.
Na nieuw bloed, MC back ontrack, hebben we 2 weken terug met een collega guild Razorgore en Veal weer laten bloeden, daarna wat wezen testen in de Suppression Room.
Dit weekend dus weer een guild only run, na Razorgore en Veal neer, doorgestoomd door de Suppression Room en Broodlord omgelegd. Gisteravond 4 tries op Firemaw, welke in de laatste try het toch tegen ons moest neerleggen. Hopelijk zijn de volgende 2 ook zo neer te leggen, zodat we al snel voor Chromaggus en Nef staan.
* Tranzity want Judgement Spaulders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerf Hunters, too Imba.

Best wel triest eigenlijk.
Afgelopen donderdag was ik nog maar net level 18, deze zondag ben ik alweer level 23.
Volgens de stats doe ik ongeveer 13K/XP H. Insane.

Handig gedaan overigens van Bliz, dat wanneer je reeds 2 WSG Marks of Honor in je buideltje hebt, de overige via de mail naar je gestuurd worden.
Na zaterdag avond heerlijk WSG (10-19) gedaan te hebben, toch nog even een traan weggepinkt en de stap genomen om al m'n WSG Marks in te leveren, inclusief die in de mail zaten. En toen was ik level 20. Aangezien ik nu al voor een Twink werd aangezien, wat ik dus niet ben omdat ik nog steeds met grijze items loop en geen enchant oid heb, zal ik als ik een Twink ga aanmaken, toch voor een Hunter kiezen.
En aangezien ik nu al ieder potje op de tweede derde en soms eerste plaats stond qua kills, ben ik benieuwd wat het wordt als ik wel een Twink ben.

Vanavond maar weer ff doorsperen naar level 24.
Klopt het dat Hunters overigens non-stop horen door te kunnen gaan met grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:28:
/me is vandaag getrouwd ingame :D :p

Voor de geinteresseerden in de ceremonie en het feesstje nadien, een filmpje!

http://files.filefront.co.../;5516174;;/fileinfo.html
lol is t je IRL vrouw of is t gewoon een wildvreemde uit game LOLLLLER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Nvidiot schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:00:
[...]

Goed punt :) Als je nog tips hebt qua gear (ben bezig met DI pants) http://www.ctprofiles.net/3744330 is m'n profile :)
Voor Raggie moet je FR niet onderschatten, natuurlijk moet je jezelf niet gaan gimpen natuurlijk, maar een knockback van de MT moet je niet hebben. Wij hebben altijd 2 tanks staan (een heeft 315, ander 280 FR). Als een MT een knockback krijgt neemt de ander het over. Het gebeurd vaak dat dit gebeurd, zelfs met die betrekkelijk hoge FR. Verder moet je ervoor zorgen dat iedereen een FR potje drinkt. Gisteren heb ik zelfs iedereen zijn buffs laten verwijderen en een potje laten drinken, zodat ik kon checken of iedereen ze bij zich had (we hebben namelijk last gehad van een aantal slackers). Daarna is het een kwestie van genoeg DPS hebben en de sons onder controle krijgen. Dit heeft bij ons in het verleden wel een tijd geduurd. Elke guild gebruikt volgens mij zijn eigen tactic, maar voor ons werkt deze tactic;

Een hunter wordt als 3e MT (MT1 & MT2 tanken raggie) geplaatst, zodat iedereen dat kan zien in target management. Deze hunter selecteerd telkens een son, die dan door de hele raid wordt aangevallen. Warlocks proberen bij de start zoveel mogelijk te banishen. Andere tactics gingen bij ons niet goed, maar bij anderen weer wel (AoE tactic bijvoorbeeld).

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

*grumble*
Ik heb dit weekend 3x geprobeerd een group te vinden voor BRD - Angerforge & Argelmach
Ben je er bijna... "soz I need to go" :X
Heb wel een keer meegelopen met Jail Break, dat is goed te doen, nadeel is dat je wel een alerte group moet hebben. Ik heb 3x gezegt om eerst beide ringen voledig te clearen...
We hadden alleen de ring waar Windsor gevangen gecleared. Zodra Windsor z'n gear heeft heb je er een quick healing tank bij :Y)
Het rondje door de noordelijke ring (inc. Lord Roccor) was erg simpel...
Alleen een beetje opletten dat Windsor niet te veel klappen krijgt :+

Ik hoop vanavond eindelijk eens die chain af te kunnen maken, ik weet in ieder geval wat ik kan verwachten met Jail Break :Y)
Best wel prettig :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

WTB Videl/Carnage (insider's joke :Y))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Masch schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:47:

S'avonds na Raggie nog even een palladin alt meegeholpen met zijn epic mount quest, had ik ook nog nooit gezien en ik moet zeggen, dat is wel een leuke event (alleen veel te simpel voor een full tier 1 party).
Zekers een leuk event, ik heb daar nu met mijn lvl60 warlock voor 2 verschillende mensen mee kunnen helpen. Erg gaaf om te doen. Maarre leukste vind ik nog steeds om de warlock epic mount quest te doen :P

Vooral als dat "paardje" uit die vlammen tevoorschijn schiet en iemand gelijk een knal verkoopt zodat die een paar metertjes door de lucht vliegt, altijd leuk om te zien ;)

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:11:
Nerf Hunters, too Imba.

Best wel triest eigenlijk.
Afgelopen donderdag was ik nog maar net level 18, deze zondag ben ik alweer level 23.
Volgens de stats doe ik ongeveer 13K/XP H. Insane.

Handig gedaan overigens van Bliz, dat wanneer je reeds 2 WSG Marks of Honor in je buideltje hebt, de overige via de mail naar je gestuurd worden.
Na zaterdag avond heerlijk WSG (10-19) gedaan te hebben, toch nog even een traan weggepinkt en de stap genomen om al m'n WSG Marks in te leveren, inclusief die in de mail zaten. En toen was ik level 20. Aangezien ik nu al voor een Twink werd aangezien, wat ik dus niet ben omdat ik nog steeds met grijze items loop en geen enchant oid heb, zal ik als ik een Twink ga aanmaken, toch voor een Hunter kiezen.
En aangezien ik nu al ieder potje op de tweede derde en soms eerste plaats stond qua kills, ben ik benieuwd wat het wordt als ik wel een Twink ben.

Vanavond maar weer ff doorsperen naar level 24.
Klopt het dat Hunters overigens non-stop horen door te kunnen gaan met grinden?
eh nee, en twinks zeggen niets over een class. Sterker nog, ik vind hunters op het moment weer de class die het meeste werk nodig heeft. Ben lang een tevreden hunter geweest, maar we kunnen gewoon niet meer mee doen met de dps in aq/naxx en onze itemisation zuigt. Geen nieuwe bows, zelfs de bow die dropt van 4H is niet beter dan onze BWL xbow. Daarnaast krijgen we veels te weinig crit, teveel +hit (dat we niet kunnen gebruiken). Onze tier2.5 set zuigt (+ spelldmg), er is gewoon teveel om over door te gaan. In ieder geval neem ik als raidleader eigenlijk nooit meer dan 3 hunters mee op een raid, voor de tranqs. Alleen met huhu heb ik er liever 4 voor hun aura. Daarnaast doen ze weinig goeds voor de raid.

Hopelijk zijn onze talents erg goed, vind ik ook al zo vreemd dat daar verder nog niets over bekend is, daarnaast ben ik niet echt blij met de geruchten over de verandering van 1 agi is 1 attackpwr in plaats van 2. (maar wel meer crit per agi). Maar dat is dus nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:05

vhal

ಠ_ಠ

een klein vraagje...
Die cloak die ragnaros dropt (die met +22agi), welke class krijgt bij jullie de prioriteit?
Deze dropte afgelopen zondag, maar een dps warrior ging er mee aan de haal. Naar mijn mening hebben hunters de prior, daarna de rogues/dpswarriors.

Wat denken jullie?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:10:
Van het weekend weer een guild only BWL ingegaan. En met succes!
Veal had z'n vloek over ons uit gesproken voor de zomervakantie (veel leavers), daardoor hadden we zo'n terugslag dat we zelfs MC niet in 1 avond konden doen.
Na nieuw bloed, MC back ontrack, hebben we 2 weken terug met een collega guild Razorgore en Veal weer laten bloeden, daarna wat wezen testen in de Suppression Room.
Dit weekend dus weer een guild only run, na Razorgore en Veal neer, doorgestoomd door de Suppression Room en Broodlord omgelegd. Gisteravond 4 tries op Firemaw, welke in de laatste try het toch tegen ons moest neerleggen. Hopelijk zijn de volgende 2 ook zo neer te leggen, zodat we al snel voor Chromaggus en Nef staan.
* Tranzity want Judgement Spaulders :D
ohhh je bent me net te snel af ;)
Wat een heerlijk gevoel is het om weer back on track te zijn en dat de hele guild weer "blij" is op wat kleine incidenten na. Zeker nu er weer meer dan genoeg mensen naar bwl willen (leuke loot inzicht helpt). Hopen dat het volgende week weer zo goed gaat veal en razor blijven klootzakken natuurlijk.
Wat ik me afvroeg moeten tanks echt shadowresistance gear hebben voor ebonroc wat eerlijk gezegt hebt ik bijna niks aan shadow resistance.

En weet iemand nog een echte goeie site met tactics want ik vind inner sanctum, curse en wiki redelijk beperkte info geven. Zo kon ik nergens ontdekken dat je bij firemaw echt heel rustig dmg moet doen en dat de fight gerust 10 a 15 minuten mag duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
deadsy schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:49:
een klein vraagje...
Die cloak die ragnaros dropt (die met +22agi), welke class krijgt bij jullie de prioriteit?
Deze dropte afgelopen zondag, maar een dps warrior ging er mee aan de haal. Naar mijn mening hebben hunters de prior, daarna de rogues/dpswarriors.

Wat denken jullie?
hunters de prio... haha, sure thing.

Rogue prio, daarna de rest. Hunters dienen om trueshot aura te geven en te tranqen, laat dps maar aan anderen over ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
deadsy schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:49:
een klein vraagje...

Wat denken jullie?
Wel als je al een prio dkp systeem hebt dan zou ik zeggen:

Rogue, Hunter, Warrior

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
MantaMania schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:49:
Wat ik me afvroeg moeten tanks echt shadowresistance gear hebben voor ebonroc wat eerlijk gezegt hebt ik bijna niks aan shadow resistance.

En weet iemand nog een echte goeie site met tactics want ik vind inner sanctum, curse en wiki redelijk beperkte info geven. Zo kon ik nergens ontdekken dat je bij firemaw echt heel rustig dmg moet doen en dat de fight gerust 10 a 15 minuten mag duren.
geen SR nodig daar. Welke boss moet je tax hebben? Ebonroc? Gewoon 3 tanks in hoekje zetten ergens. MT in't midden voor ebon en OT1 & 2 elk aan een zijde van hem. Als hij zijn debuff doet neemt OT1 over, voor wing buffet OT2. Debuff weg en wing buffet gedaan? MT neemt weer over. Voor de rest rustig neernuken. Fight is gewoon tanks die dat onder de knie moeten krijgen. Wij hebben hem destijds onze 2de try neergehaald dus zo moeilijk is hij niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
prio? de hunter/warrior/rogue (random volgorde) met de meeste dkp :P en die het eraan uit wil geven ^^

[ Voor 57% gewijzigd door Bokkie op 18-09-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

hmz, mja..TSA en tranqen. Het is eigenlijk wel suf. En ik heb niet eens TSA :D Ben meer surv specced voor de agi talent.
Achja, tegenwoordig lijkt alles wel rogueloot..roll maar eens op een zwaard met agi/sta. Krijg je geheid geziek van de heren rogues... ;)
Ben wel benieuwd naar de nieuwe hunter talens. Ik heb wel gelezen dat ze de pets gaan scalen zodat ze meer damage doen

Blue post US forums
"Alright, I will provide you and everyone else with two tidbits of information that we've not yet revealed through any source. Both of which I'm personally very excited about, and hopefully you will be as well. First, when the Burning Crusade launches, healing over time (HoTs) spells such as Rejuvenation and Renew will stack for every player casting them. For instance, if there are three priests in your group, a target could potentially receive three renews as one time. Second, we're going to be scaling Warlock and Hunter pets come expansion so that they become stronger as the player gains more statistics through itemization.

Now you can't say that I've never given you anything, you know, besides Lightwell..."

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
duh dat zwaard met agi/sta voor rogues is... Hoe voel jij je als rogues op een dikke bow ofzo rollen? Melee: rogue prio, ranged: hunter prio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Eindelijk dit weekend de 60 gehaald. Waarschijnlijk voor de meeste hier geen nieuws meer, maar ik ben er blij mee. Mijn eerste. Nu op zoek naar groepen voor de grotere instances, die wil ik ook van binnen gaan zien.
Voor de rest weinig tijd gehad om te spelen. Verhuizing had net iets meer prioriteit :P

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:11:
[...]

volgende de eerste koreaanse vertalingen van de testrealm toendertijd deed ie een random dot op je raidmembers (dispellable)

[...]

dit was wat de vertaling van die site was, geen idee dus of hij betrouwbaar is :P
en of dit dus klopt(te) en inmiddels achterhaald is

lijkt mij op zich wel een cool effect :P maar voor hetzelfde geld zijn het alleen maar die soundfiles die je dan hoort, wat ik dan weer lame zou vinden :P

had liever gezien dat de wielder af en toe random wat van je eigen raid members zou slashen ofzo }>
Nah dat klopt dus niet, want dat is gewoon de curse die noth doet die je snel moet dispellen, anders veranderd ie. (Noth the Plaguebringer)

Maar iig schijnt ie je rep van AD en SC te veranderen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Vincentio schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:05:
[...]

Nah dat klopt dus niet, want dat is gewoon de curse die noth doet die je snel moet dispellen, anders veranderd ie. (Noth the Plaguebringer)

Maar iig schijnt ie je rep van AD en SC te veranderen. ^^
dat dacht ik al :) was ook al oude info

volgens mij veranderd ie ook alleen maar je SC rep zodat je de sequence kan doen voor de quest
lijkt me sterk dat ie ad rep permanent veranderd op die manier, dat je niet meer naar lhc kan ^^

land je met je bat/griffon in lhc meteen alle guards op je nek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ye-roon schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 23:06:
Dag mede wow addicts :) Ik vroeg me af of er mensen zijn die met BC in het vooruitschiet plannen hebben om nieuwe char te maken op nieuwe server om vervolgens daar te gaan levelen en guild te maken en high end dingen gaan doen en zo. Als er mensen zijn met plannen als deze, dan hoor ik dat graag. Horde/Ally maakt me niet veel uit nu er Blood Elfs aan komen en zo. Liefst Alliance though want ik wil Dreanei warrior :)
Ik ben dat van plan ja. Zodra de expansion uitkomt reroll ik op een nieuwe PvP (liefst RP PvP, want dat is wat volwassener, meer leuke player events en wat meer respect voor elkaar), neem een weekje vakantie om voor de meute uit te blijven en level dan op mijn gemakje door naar 60.

Liefst Horde, want die zijn toch altijd wat beter in PvP over het algemeen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Bokkie schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:09:
[...]

dat dacht ik al :) was ook al oude info

volgens mij veranderd ie ook alleen maar je SC rep zodat je de sequence kan doen voor de quest
lijkt me sterk dat ie ad rep permanent veranderd op die manier, dat je niet meer naar lhc kan ^^

land je met je bat/griffon in lhc meteen alle guards op je nek :P
Hij verandert je rep alleen als je het zwaard wield--t.. draagt. Als jij met dat ding op je rug in LHC landt word je inderdaad met de nek aangekeken, maar daar is natuurlijk een heel simpele oplossing voor: unequippen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 15:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

.jef schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:00:
duh dat zwaard met agi/sta voor rogues is... Hoe voel jij je als rogues op een dikke bow ofzo rollen? Melee: rogue prio, ranged: hunter prio.
de eeuwenoude discussie. En altijd met het foute argument. Je kunt bows & melee wapens niet met elkaar vergelijken. Simpelweg omdat een hunter zijn melee wapen toch zeker wel 20% van de tijd moet gebruiken in PvE en in PvP wellicht zelfs 50% of meer, tenzij hij range kan behouden, maar tegen goede tegenstanders is dat uitermate lastig.

melee classes daarentegen gebruiken hun boog *niet*, hooguit om te pullen of een beetje te dpsen op een boss als Shazzrah.

Meestal lost het probleem zichzelf wel op. In geval van bieden wint de rogue het uiteindelijk wel omdat een hunter er meestal niet zoveel voor over heeft. Ditto met de boog. En als het een rogue/warrior betreft die dkp te veel heeft kun je hem altijd vragen om de boog aan jou te laten als het een grote upgrade is. Ik ken geen enkele warrior die 'm dan niet laat gaan.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
Hmm heb gisteren deze leuke trinket geloot:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Neltharion's Tear 
Binds when picked up 
Unique 
Trinket Miscellaneous 
Requires Level 60 
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 44.  
Equip: Improves your chance to hit with spells by 2%.  
"A silver liquid flows within the impenetrable ebony shell. The item feels pure. It radiates an essence of extreme power."

Nu heb ik ook nog een

code:
1
2
3
4
5
Zandalarian Hero Charm 
Binds when picked up 
Unique 
Trinket Miscellaneous 
Use: Increases your spell damage by up to 204 and your healing by up to 408 for 20 seconds. Every time you cast a spell, the bonus is reduced by 17 spell damage and 34 healing.

en een

code:
1
2
3
4
5
6
Royal Seal of Eldre'Thalas 
Binds when picked up 
Unique 
Trinket Miscellaneous 
+10 Fire Resistance
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 23.

Kom ik in totaal nu op meer damage uit als ik elke 2 minuten (dacht dat dat de cooldown was) die Zandalar trinket te gebruiken, of permanent die Royal Seal te gebruiken?

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Nvidiot schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:00:
[...]

Dat ziet er al niet slecht uit. Probeer die paar groene items te vervangen met de items
die je nog zal krijgen uit MC. Core Forged Greaves ipv die groene boots bv. Verder kan je ook nog een +sta enchant zetten op die wrists. Je hebt blijkbaar het geluk gehad om de versie te krijgen met het maximum aan stamina punten :) En de DI leggings (met ZG buff) zijn inderdaad een goede investering. Daardoor kan je bijvoorbeeld die ring of die schouders vervangen voor iets met meer stamina.

Ik las hier ook een post over die 22 agi cloak van raggie. Deze moet gewoon per DKP geloot worden aangezien hij geschikt is voor elke klasse die melee dps doet in een raid. Je moet het niet te gek maken met priorities voor bepaalde klasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:34:
[...]

En de DI leggings (met ZG buff) zijn inderdaad een goede investering. .
di leggings met zg buff? waarom doe je niet op di leggs fr enchant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:34:
[...]

Dat ziet er al niet slecht uit. Probeer die paar groene items te vervangen met de items
die je nog zal krijgen uit MC. Core Forged Greaves ipv die groene boots bv. Verder kan je ook nog een +sta enchant zetten op die wrists. Je hebt blijkbaar het geluk gehad om de versie te krijgen met het maximum aan stamina punten :) En de DI leggings (met ZG buff) zijn inderdaad een goede investering. Daardoor kan je bijvoorbeeld die ring of die schouders vervangen voor iets met meer stamina.

Ik las hier ook een post over die 22 agi cloak van raggie. Deze moet gewoon per DKP geloot worden aangezien hij geschikt is voor elke klasse die melee dps doet in een raid. Je moet het niet te gek maken met priorities voor bepaalde klasses.
Hunters krijgen het meeste van agility op het moment, in expansion zal dit veranderen maargoed.. op dit moment krijgt een hunter 2 ranged AP per agi, een rogue maar 1 melee AP per agi, en een warrior krijgt alleen crit van agi.. als rogue zijn er dus genoeg betere opties te vinden, voor hunters in mindere mate. Maar goed, het zal toch om dkp gaan omdat deze cloak maar in mc dropt en veel van de alternatieven in verdere instances dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

MrData schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:31:
Hmm heb gisteren deze leuke trinket geloot:

code:
1
Neltharion's Tear

Nu heb ik ook nog een

code:
1
Zandalarian Hero Charm

en een

code:
1
2
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 23.

Kom ik in totaal nu op meer damage uit als ik elke 2 minuten (dacht dat dat de cooldown was) die Zandalar trinket te gebruiken, of permanent die Royal Seal te gebruiken?
Zandalarian Hero Charm (ZHC) duurt 20 seconden.

Fire: (3 sec cast van (imp) Fireball)

Effectief kun je waarschijnlijk 5 of 6 casts doen. Er is altijd wat lag tussen je casts. Bovendien schiet je niet direct als je het trinket aan hebt gezet.

Dan krijg je dus:

+204
+187
+170
+153
+136
+119

Dat is +969 in 2 minuten en 20 seconden. Ofwel: 969 / 140 = 6,9 damage per seconde. (dps)

Als je achter elkaar kunt casten (mob gaat vroegtijdig dood en mana dus buiten beschouwing latend) kun je in 2 minuten en 20 seconden 140/3 = 46 casts doen. Laten we het afronden op 40. Dat rekent makkelijker en is bovendien realischer, rekening houdend met lag.

40*23 = 920
920 / 140 = 6,57 dps

Let op: In dit voorbeeld ga ik er van uit dat je altijd je trinket gebruikt als hij van cooldown is. Uiteraard lukt je dit niet. Daarom zou ik de passieve trinket gebruiken in plaats van ZHC.

Zorg dat je ToeP (Talisman of Empherial Power) krijgt. Die gebruik ik zelf meestal, omdat je bij de meeste bosses wat burst DPS wilt. Op trash kun je dan een passieve trinket gebruiken, zoals Royal Seal of Eldre'Thalas. :)

Frost:

Mag je zelf uitrekenen. Hier is de cast 2,5 sec ipv 3, dus meer casts. Waarschijnlijk komt er dan uit dat Royal Seal of Eldre'Thalas sowieso al beter is.

Tot slot: Grats met Nelths Tear, die is echt uber. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:47:
[...]

Hunters krijgen het meeste van agility op het moment, in expansion zal dit veranderen maargoed.. op dit moment krijgt een hunter 2 ranged AP per agi, een rogue maar 1 melee AP per agi, en een warrior krijgt alleen crit van agi.. als rogue zijn er dus genoeg betere opties te vinden, voor hunters in mindere mate. Maar goed, het zal toch om dkp gaan omdat deze cloak maar in mc dropt en veel van de alternatieven in verdere instances dropt.
ik ben pas net dmg warrior maar ik zou toch zeker weten dat ik van agi ook ap kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
en die crit, dodge en armor die we krijgen van agi, die doen niet mee bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:28:
[...]

de eeuwenoude discussie. En altijd met het foute argument. Je kunt bows & melee wapens niet met elkaar vergelijken. Simpelweg omdat een hunter zijn melee wapen toch zeker wel 20% van de tijd moet gebruiken in PvE en in PvP wellicht zelfs 50% of meer, tenzij hij range kan behouden, maar tegen goede tegenstanders is dat uitermate lastig.

melee classes daarentegen gebruiken hun boog *niet*, hooguit om te pullen of een beetje te dpsen op een boss als Shazzrah.

Meestal lost het probleem zichzelf wel op. In geval van bieden wint de rogue het uiteindelijk wel omdat een hunter er meestal niet zoveel voor over heeft. Ditto met de boog. En als het een rogue/warrior betreft die dkp te veel heeft kun je hem altijd vragen om de boog aan jou te laten als het een grote upgrade is. Ik ken geen enkele warrior die 'm dan niet laat gaan.
Ik gebruik als rogue de stats op mijn ranged weapon 100% van de tijd, ik zie een hunter zn stamina bijna nooit gebruiken. En ranged shots van mijn rogue critten redelijk vaak 500 en meer, perfect om wegrennede horde een tikje na te geven :)

[ Voor 5% gewijzigd door itsme op 18-09-2006 12:11 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
[...]

Een rogue krijgt AP + Crit!
en dodge idd :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
PromWarMachine schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:05:

Tot slot: Grats met Nelths Tear, die is echt uber. :)
Dank voor dit verhaal! _/-\o_

Ik had er waarschijnlijk even bij moeten zetten dat ik een warlock ben, dus er moet gewerkt worden met shadowbolts, maar het principe blijft natuurlijk hetzelfde.

edit: wat moet ik me eigenlijk indenken bij 'up to xxx damage'? Wordt er bij elke cast een soort random getal genomen met een maximum (bij de tear dan een max van 44) waarmee de damage verhoogd wordt? Iemand misschien een linkje met meer info hierover?

[ Voor 25% gewijzigd door MrData op 18-09-2006 12:13 ]

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
its_me schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:08:
[...]

Ik gebruik als rogue de stats op mijn ranged weapon 100% van de tijd, ik zie een hunter zn stamina bijna nooit gebruiken. En ranged shots van mijn rogue critten redelijk vaak 500 en meer, perfect om wegrennede horde een tikje na te geven :)
buffed ranged record (op Skeram (AQ40)): 1047dmg

rogue powah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
.jef schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:14:
[...]

buffed ranged record (op Skeram (AQ40)): 1047dmg

rogue powah!
Hehe, idd komt dat ook wel voor, maar 500 is iets waar ik op durf te vertrouwen :)
Vraag me overigens af of een quiver mn bowcooldown wat sneller maakt?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Een warrior krijgt van agi niet alleen crit hoor. Ook dodge en de armor rating verhogen er door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
its_me schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:19:
[...]

Hehe, idd komt dat ook wel voor, maar 500 is iets waar ik op durf te vertrouwen :)
Vraag me overigens af of een quiver mn bowcooldown wat sneller maakt?
als jij bagspace wil opofferen om met paar 1000 arrows rond te lopen... be my guest...

Maar ik hou het op gewone bag met 2 stackjes kogels in mijn geval :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrData schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:10:
[...]

Dank voor dit verhaal! _/-\o_

Ik had er waarschijnlijk even bij moeten zetten dat ik een warlock ben, dus er moet gewerkt worden met shadowbolts, maar het principe blijft natuurlijk hetzelfde.

edit: wat moet ik me eigenlijk indenken bij 'up to xxx damage'? Wordt er bij elke cast een soort random getal genomen met een maximum (bij de tear dan een max van 44) waarmee de damage verhoogd wordt? Iemand misschien een linkje met meer info hierover?
de dmg is variabel tov de cast tijd
op een spel van 3.5 seconden krijg je de volle bonus, op een spel van 1.5 seconden kijg je dus maar [bonus]/3.5 * casttijd

3.5 is trouwens de base casting time als je talents hebt waardoor je casttime verkort wordt blijf je de full bonus houden (3 seconden cast fireball krijgt dus de volle 3.5 seconden basecasttime bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
MantaMania schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:44:
[...]

di leggings met zg buff? waarom doe je niet op di leggs fr enchant?
Oopsie, foutje van mij, je hebt gelijk :)

Het is inderdaad de +20 FR buff die je moet hebben op die leggings. De ZG buff zou een beetje te gek zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:05:
[...]

ik ben pas net dmg warrior maar ik zou toch zeker weten dat ik van agi ook ap kreeg?
Nee, je krijgt 2 AP per 1 str, en geen ap van agi.
Kapoen schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:28:
[...]

Een warrior krijgt van agi niet alleen crit hoor. Ook dodge en de armor rating verhogen er door.
Erg nuttige stats voor een DPS warrior ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

mja, zowel rogues/hunters als dpswarriors hebben nut aan agi, laat daar geen twijfel over zijn.
Alleen ik word zo moe van die eeuwige discussie. Maakt mij verder niet uit, maar het in het algemeen komt het erop neer dat hunters pas op een wapen krijgen als alle rogues hem al hebben, alle dps warriors hem al hebben en als het even tegen zit ook pas na de alts. Meeste mensen zeggen eigelijk wel, je loopt toch met die axes uit stratholm rond, die hebben zat agi en stamina....
Let op, neem dit met een korrel zout.
Hetzelfde probleem geldt eigenlijk ook voor de +spelldamage items. Het komt zelden voor dat een priest op deze items zal gaan rollen, terwijl dit goed mogelijk is. Achja, geef mij maar items met een classrestrictie, die zijn tenminste lekker duidelijk ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:> Gister eerste Try Major down. ;) Dus wij verder naar Ragnaros

Eerste Try 44%
Tweede Try 40%
Derde Try 4% 8)7

We krijgen lijkt me teveel schade aan de raid als de sons los komen. Alle Dpsen hem plat maar niet snel genoeg. met gevolg dat we niet genoeg dps overhouden om Rag nog te killen.

Hoe gaan jullie om met de sons. Ik weet dat het beter is om rag neer te leggen voordat de sons komen maar zover zijn we nog niet.

Iemand een strategie of idee

Maar we waren best trots gezien hij bij de 3e try al op 4% stond. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

deadsy schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:07:
mja, zowel rogues/hunters als dpswarriors hebben nut aan agi, laat daar geen twijfel over zijn.
Alleen ik word zo moe van die eeuwige discussie. Maakt mij verder niet uit, maar het in het algemeen komt het erop neer dat hunters pas op een wapen krijgen als alle rogues hem al hebben, alle dps warriors hem al hebben en als het even tegen zit ook pas na de alts. Meeste mensen zeggen eigelijk wel, je loopt toch met die axes uit stratholm rond, die hebben zat agi en stamina....
Let op, neem dit met een korrel zout.
Hetzelfde probleem geldt eigenlijk ook voor de +spelldamage items. Het komt zelden voor dat een priest op deze items zal gaan rollen, terwijl dit goed mogelijk is. Achja, geef mij maar items met een classrestrictie, die zijn tenminste lekker duidelijk ;)
In een fatsoenlijke PVE guild gaan de items naar de class welke het meeste nut aan aan de RAID geeft. In mijn guild kunnen feral en shadow chars het vergeten. Hunters en warriors kunnen niet op DPS gear rollen voor de rogues.
Warriors hebben weer prio op de set in naxx omdat zij degenen zijn die goed equipped moeten zijn voor de tanking.
Het resultaat? Alle rogues staan dicht bij elkaar qua DPS. Cthun gaat neer tijdens de 2e weakness en de fights gaan steeds sneller omdat we alle items zo verdelen dat de guild het maximale effect eruithaalt.

In ZG/MC/BWL kan wel iedereen rillen trouwens ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:08:
[...]

De enigste wapens die een hunter ooit nodig zal hebben zijn 100% nutteloos voor rogues, namelijk rhok'delar en ashjre'thul.
Rest zijn allemaal warrior/rogue wapens, 3 Huhuran stingers zijn inmiddels al naar rogues gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:09:

Eerste Try 44%
Tweede Try 40%
Derde Try 4% 8)7

We krijgen lijkt me teveel schade aan de raid als de sons los komen. Alle Dpsen hem plat maar niet snel genoeg. met gevolg dat we niet genoeg dps overhouden om Rag nog te killen.

Hoe gaan jullie om met de sons. Ik weet dat het beter is om rag neer te leggen voordat de sons komen maar zover zijn we nog niet.

Wat je bij de sons moet proberen is de offtanks de sons laten opvangen om ze vervolgens helemaal plat te nuken met je mages en locks. Houd ook nog even afstand als healer zijnde zodat je niet gemanadrained wordt en het moet lukken. :)

1 week geleden hebben wij (League of Lions, Azjol Nerub) hem voor het eerst platgekregen en was er meen ik nog maar 1 iemand dood gegaan bij de sons! _O_

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
.jef schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:30:
[...]

als jij bagspace wil opofferen om met paar 1000 arrows rond te lopen... be my guest...

Ik heb zat bagspace op mn rogue, en ik heb t alleen over pvp battlegrounds natuurlijk :)
Gewoon 1 bag met 1 stackje daarin dus :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:18:
[...]

Wat je bij de sons moet proberen is de offtanks de sons laten opvangen om ze vervolgens helemaal plat te nuken met je mages en locks. Houd ook nog even afstand als healer zijnde zodat je niet gemanadrained wordt en het moet lukken. :)

1 week geleden hebben wij (League of Lions, Azjol Nerub) hem voor het eerst platgekregen en was er meen ik nog maar 1 iemand dood gegaan bij de sons! _O_
Ja die sons is ons probleem op dit moment. Als de sons vrijkomen gaat iedereen daar naar toe en we leggen die zo snel mogelijk plat. Maar schijnbaar niet snel genoeg. Verder is het een geweldige fight >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
deadsy schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:07:
Achja, geef mij maar items met een classrestrictie, die zijn tenminste lekker duidelijk ;)
Liever niet :) Voor mijn warrior betekent dat er gegarandeerd alleen maar tank stats op zitten en voor mijn priest alleen +healing.

Nuja misschien wordt het beter in TBC, van mij mogen Paladins en Druids gerust MT worden als dat betekent dat er eindelijk eens een deftige 8 delige set komt voor warriors met agility, crit, +AP etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil even mijn grootste ergernis aan WOW hier kwijt.
Ik vind dit spel werkelijkwaar het spel der spellen ( aller tijden ) , maar er zijn 2 grote ergernissen die zorgen dat het spel net niet perfect is.

Ergernis 1:
Het lootingsysteem in dungeons. ( raid en nonraid )
Ik erger me er echt groen en geel aan dat bv de baas van UBRS maar een armorset item dropt. Iedereen heeft moeite gedaan om tot dat punt te komen vind ik en iedereen mag daarom beloont worden. ( xp krijg je namelijk niet en DKP ook niet, tenminste in mijn guild alleen op raid instances )
Beter zou zijn als er bv 3-4 armorset items droppen. inplaats van die 10-12,5 % kans dat je je armorset item krijgt is er dan een kans van ongeveer 50%. Veel eerlijker want echt 40-50 keer UBRS doen om een stomme breastplate te krijgen riekt toch echt naar commercieel uitbuiten van Blizzard.

Ergernis 2:
Het feit dat wanneer je beslist om het nog eens rustig allemaal over te doen met een nieuw karakter je nergens meer low lvl's tegenkomt. Op mijn server is het echt zo erg dat bijna iedereen lvl 60 is.Ik heb echt geen zin om steeds al mijn karakters duur naar een server over te plaatsen waar er nog low lvl's in overvloed zijn. Ik vind dat hier toch echt een balansfout in het spel ligt.( terwijl Blizzard juist om zijn uitstekende balans in spellen bekend staat )

Wie deelt mijn meningen of heeft hier aanvullingen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef

Eerste Try 44%
Tweede Try 40%
Derde Try 4% 8)7

FR potje poppen als fight start. Als sons komen zou Raggy rond 30% moeten zitten en als die grapjurkjes komen pop je nog een FR potje. 1 van die sons tankt de MT waar hij normaal ongeveer staat. Kill je al de rest met single target nuking (hunter zet pijltje en iedereen nuked erop tot ze allen buiten 1 neer zijn) dan iedereen op positie, de laatste aan MT wordt afgemaakt dan moet melee klein stukje lopen naar hun positie en kunnen ze meteen weer starten als raggy terug is...

Als ik het me goed herinner...

Maar euh, 4%, die gaat wel neer dan, no worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

voor rogue : 1 agi = 1 melee ap
29 Agility = 1% Crit.
14.5 Agility = 1% Dodge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Antwoord op Ergenis 1:
Tjah, ik zou willen dat eindboss van UBRS voor iedereen full tier3 dropte, lekker makkelijk anders moet ik zoveel spelen.
^ sorry voor sarcasme, maar is het juist niet leuk om veel te spelen voor je een item krijgt. Hoe langer het duurt voor ik een bepaald item krijg hoe blijer ik er van word :D

Antwoord 2:
Helemaal mee eens, ik vind het erg jammer dat die gebieden helemaal uitgestorven zijn. Als je een vriend/kennis overhaald om op je server te komen spelen heeft ie ook zoiets van 'sjees wat saai/leeg'.
Maarja, het 'probleem' zit hem in de spelers zelf, niet echt aan de kant van Blizzard, of ze moeten een soort.... X-realm lowbee-area's gaan invoeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Tbh. is de Cloak of Shrouded Mists een Hunter item.

Ja, het doet zeer om te zeggen maar voor Rogue's is er op dat nivo een veel beter alternatief.
Oftewel de Cloak of Baron of de Zulian Tigerhide Cloak...

Warriors bieden op die Cloak? Beetje raar tbh maargoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 09:17
Wanneer sons spawnen: mass fear tbh. Dat geeft je meer tijd om ze een voor een op te pakken en neer te leggen :) Dit weekend trouwens voor het eerst een MC-run in minder dan vier uur gedaan (3:45 uur). Kan nog veel sneller, maar als je gewend bent aan 5 uur of meer, was dit wel erg lekker :P

Vanavond BWL maar weer induiken. Overigens, ons guild mist echt serieus rogues, ik dacht dat druids de lastigste class was om aan te komen :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:33:
Hallo,

Ik vind dit spel werkelijkwaar het spel der spellen ( aller tijden ) , maar er zijn 2 grote ergernissen die zorgen dat het spel net niet perfect is.

Ergernis 1:
Ik erger me er echt groen en geel aan dat bv de baas van UBRS maar een armorset item dropt. Iedereen heeft moeite gedaan om tot dat punt te komen vind ik en iedereen mag daarom beloont worden. ( xp krijg je namelijk niet en DKP ook niet, tenminste in mijn guild alleen op raid instances )
Beter zou zijn als er bv 3-4 armorset items droppen. inplaats van die 10-12,5 % kans dat je je armorset item krijgt is er dan een kans van ongeveer 50%. Veel eerlijker want echt 40-50 keer UBRS doen om een stomme breastplate te krijgen riekt toch echt naar commercieel uitbuiten van Blizzard.

Ergernis 2:
Het feit dat wanneer je beslist om het nog eens rustig allemaal over te doen met een nieuw karakter je nergens meer low lvl's tegenkomt. Op mijn server is het echt zo erg dat bijna iedereen lvl 60 is.Ik heb echt geen zin om steeds al mijn karakters duur naar een server over te plaatsen waar er nog low lvl's in overvloed zijn. Ik vind dat hier toch echt een balansfout in het spel ligt.( terwijl Blizzard juist om zijn uitstekende balans in spellen bekend staat )

1: ach tja, goede items zijn gewoon niet makkelijk aan te komen ;p daarom zijn ze ook goed
2: beetje whine dit, tja, doe je niks aan, blizz ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.jef schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:30:
[...]

ik speel rogue en ik heb altijd 800 thorium arrows bij me :p bagspace zat, altijd iets van 20-30 slots open in bags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
.jef schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:40:
[...]

FR potje poppen als fight start. Als sons komen zou Raggy rond 30% moeten zitten en als die grapjurkjes komen pop je nog een FR potje. 1 van die sons tankt de MT waar hij normaal ongeveer staat. Kill je al de rest met single target nuking (hunter zet pijltje en iedereen nuked erop tot ze allen buiten 1 neer zijn) dan iedereen op positie, de laatste aan MT wordt afgemaakt dan moet melee klein stukje lopen naar hun positie en kunnen ze meteen weer starten als raggy terug is...

Als ik het me goed herinner...

Maar euh, 4%, die gaat wel neer dan, no worries :)
Dit was ook bij ons de key, de hunter die het pijltje zet. Verder zetten we deze hunter ook nog als MT zodat iedereen (die CTRaid heeft, verplicht bij ons) zijn target makkelijk kan aanpakken. Verder zijn de sons te banishen, dus dat doen wij ook altijd.

Maar 4%, dat moet goed komen.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021

Eerste Try 44%
Tweede Try 40%
Derde Try 4% 8)7

Als het goed is staan jullie met ragnaros in een circel, we markeren vaak een plek in de zuid-west kant.
Op 15s voor spawn van sons popping gaat iedereen naar deze verzamelplek, alleen MT's en healers blijven dps-en. Als sons spawnen, rennen ze allemaal naar de verzamelplek, OT's pakken ze op, mages doen frostnova, en AoE ze neer. Als er 2 sons over zijn rent MT met zijn healers al terug zodat als rag repopt hij hem meteen op kan vangen. Dit gaat eigenlijk altijd goed.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:47:
[...]

ik speel rogue en ik heb altijd 800 thorium arrows bij me :p bagspace zat, altijd iets van 20-30 slots open in bags
Totdat je gaat raiden :Y)

4 stacks Flashpowder, 4 stacks Blind, 4 stacks Instant Poison (1 stack Cripple voor soms wat PvP).
2 stacks Arrows, 2 stacks Mongoose, 2 stacks Greater Agi, 2 stacks sta/agi food.

En dan natuurlijk een bag met je Nature/Fire resistance gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Hallo,

.....snip....

Ergernis 1:

Ergernis 2:
Geen low levels op server

Ik baal ook als een stekker dat op een realm maar iets van 1500? mense spelen, ik had het veel leuker gevonden als dat er veel meer waren geweest. Een realm met het dubbele van wat nu speelt lijkt me heel fijn. Maar lag wil ik ook niet meer, das nu nog wel eens rottig.

Blizzard heeft gewoon de pech gehad dat het succes VEEL groter was dan verwacht en kon/kan daar amper op inspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

bij de sons is frostnova (zeker de eerste paar keren) je vriend :P

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het nu wel geoorloofd is om, als Hunter zijnde, je pet te gebruiken binnen een instance of niet.
Ik weet wat de voordelen en de nadelen kunnen zijn. Maar zolang je Pet geleashed is en je geen rare sprongen maakt, is het voor de Pet niet mogelijk om een wipe te veroorzaken.

Gisteren nog een discussie gehad met een Warrior in WC. Was een ex-Twink die 'alles' aan kon. Beetje noob die uber denkt te zijn. Begint vervolgens te zeuren dat ik m'n Pet moet dismissen anders zou hij de groep leaven. Duidelijk gemaakt dat 'tie daardoor wel een stukje Damage in zal moeten leveren, maar affijn.
Pet is voor mij main-damage dealer.
Na nog geen honderd meter gelopen te hebben in WC, is mijn mana op. AutoShoutOut reageert hier op, waarna in Party chat wordt gezegd door de Warrior dat mana voor een Hunter niet belangrijk is.
De Noob.
IMO is mana voor een Hunter net zo belangrijk als rage voor een Warrior.
Nog geen 100 meter daarna veroorzaakt de Warrior een wipe, waarbij alleen ik, de Hunter met Pet, (Pet direct naar voren gehaald toen de Warrior het hoekje om ging) en een Rogue overbleven.
Warrior is vervolgens geleaved met als mededeling dat wij Noobs waren.
Toch jammer dat ik z'n naam vergeten ben, volgens mij was het iets van UberN00b, kom hem vast nog wel een keer tegen.

Terugkomend op mijn vraag, wel of niet Pet in Instance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
RaseriaN schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:49:
[...]

Totdat je gaat raiden :Y)

4 stacks Flashpowder, 4 stacks Blind, 4 stacks Instant Poison (1 stack Cripple voor soms wat PvP).
2 stacks Arrows, 2 stacks Mongoose, 2 stacks Greater Agi, 2 stacks sta/agi food.

En dan natuurlijk een bag met je Nature/Fire resistance gear ;)
WTF? 4 stacks flash, 4 blind???, 4 instant poison? WTH doe jij in die raids? Vanish jij 80 keer op een avond? En 80 blindings powders, om te raiden?

En vergeet je nog juju, health pots & wippertjes nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Hallo,

Ergernis 1:

Ergernis 2:

1. Niet helemaal correct, Drakki dropped 2 set items en nog wat ander spul. Maar ik herken het wel, ik heb indertijd zelf een 20 tal scholo runs moeten doen om mijn Valor helm te bekomen.

Een oplossing zou kunnen zijn om alle dungeons te voorzien van een loot systeem zoals in ZG/AQ20. Een bepaalde rep + 1 quest item (of misschien nog wat tokens er bij) inleveren om je item te bekomen. Zolang je die bepaalde rep niet hebt hoef je je ook niet druk te maken om bepaalde drops :)
Verder zou Blizzard ook eens werk kunnen maken van deftige plannen voor de verschillende professions, zodanig dat je ook effectief je char kan equippen er mee 8)7

2. Dit vind ik een beetje raar. Mijn server (Kor'gall) zit ook vol level 60s, maar heeft ook een massa alts. Ik ben nu zelf een mage aan het levelen en ik zie nog genoeg activiteit in the Barrens en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

.jef schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:58:
[...]

WTF? 4 stacks flash, 4 blind???, 4 instant poison? WTH doe jij in die raids? Vanish jij 80 keer op een avond? En 80 blindings powders, om te raiden?

Nee ik vanish geen 80 keer nee, maar als wij attempts gaan doen wil genoeg vanish bij me hebben om tijdens de try's geen aggro te pakken.

Tevens, zoals je ONGETWIJFELD weet, zijn je poisons eraf zodra je uit een instance gaat.
Dus elke attempt/wipe moet ik nieuwe poisons erop zetten en weer opnieuw beginnen.

Blind Powders voor PvP, mijn excuses... toch, elke Rogue heeft ze bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ras is er zo een van http://www.darklegacycomics.com/39.html :P

en als ie een prep build heeft kan je er snel zut doorheen jagen
blind kan je leven redden ook in raids :)

zelf heb ik op mijn rogues
2 stacks vanish
2 stacks blind
2 stacks instant

de pots en buffs etc

heb altijd 1 16 slotter vrij voor loot, tijdens grinden 2, want dan gaat 1 bag met gear in de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:49:
[...]

Als het goed is staan jullie met ragnaros in een circel, we markeren vaak een plek in de zuid-west kant.
Op 15s voor spawn van sons popping gaat iedereen naar deze verzamelplek, alleen MT's en healers blijven dps-en. Als sons spawnen, rennen ze allemaal naar de verzamelplek, OT's pakken ze op, mages doen frostnova, en AoE ze neer. Als er 2 sons over zijn rent MT met zijn healers al terug zodat als rag repopt hij hem meteen op kan vangen. Dit gaat eigenlijk altijd goed.
Allemaal bedankt voor het advies. We gaan het morgen weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
.jef schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:58:
[...]

Ik kocht altijd 4 stacks vanish, 4 stacks instant, 4 stacks crippling, 4 stacks mind numb en had dan 2 stacks blind. Precies een onyxia bag vol.

Niet dat je dat in 1 raid gebruikt, maar elke dag weer opnieuw mats inslaan is ook weer wat, beter grote voorraad voor meerdere dagen inslaan dan elke dag opnieuw.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.