Het Grote World of Warcraft topic - Deel 87 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

kan iemand mij vertellen wat de beste build is voor een hunter? ik bedoel dan puur PvP dus echt veel dmg doen:)

thnx!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
als je av gaat doen zou ik voor barrage gaan. lekker veel multi shot dmg en dan ook humanoid slaying erbij. Erg leuke dmg dan

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Dit is dus niet nodig.
heeft er iemand ervaring met 2 chars die beide raiden op verschillende realms..?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 23:25 ]

• Proqzor
ja dan kan je op beide mc raiden en daar blijft et bij

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ziet er idd leuk uit, maar wordt Outland dus echt een plek voor 60+'ers? Waar beginnen de Draenei en de Blood Elves dan? Gewoon in Azeroth? :)

Signature

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
pasta schreef op donderdag 14 september 2006 @ 01:45:
[...]

Ziet er idd leuk uit, maar wordt Outland dus echt een plek voor 60+'ers? Waar beginnen de Draenei en de Blood Elves dan? Gewoon in Azeroth? :)
Ja, de bloodelves naast de Eastern Plaguelands (ligt nu een heel stuk land niets te doen) en de dranei krijgen een eiland onder darnassus

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Kees schreef op donderdag 14 september 2006 @ 01:47:
[...]

Ja, de bloodelves naast de Eastern Plaguelands (ligt nu een heel stuk land niets te doen) en de dranei krijgen een eiland onder darnassus
klopt ja, de "northern" plaguelands :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
damn die maps zien er echt huge uit

als je daar geen flying mount heb krijg je dat Barrens gevoel op lvl 10 (voordat de camp cow en ratchet flgithpoint er waren)

naja ik begin toch weer vanaf scratch :P dus dat wordt powerlevellen 8)7

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
M1lamb3r schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:27:
[...]

Nou tier 3 heeft qua ilevel hetzelfde als wat blues op level 70 zouden hebben, dus ze zouden evengoed moeten zijn.

Nu kan je wel zeggen dat het dan verspilde moeite is, echter als je nu al full tier 3 hebt, heb je dus op level 60 al de gear die andere pas op level 70 hebben, en heb je dus qua gear al 10 levels voorsprong (voorbeeldje, met "gewone" level 60 gear kan je bv mobs van max level 62 gaan killen, terwijl je met tier 3 al mobs van level 64 evensnel killed->sneller XP->sneller levelen.)
Als we de lijn een beetje doortrekken vanaf de huidige situatie dan denk ik niet dat je per se Naxx gear zult nodig hebben om te levelen of om een significant voordeel te halen. Immers zie ik nu bv. ook veel shamans met Scarlet Monastery spul (Raging berserker helm en Herod's shoulders) rondlopen, en ze zijn toch ook tot level 60 geraakt. Er zijn ook mages en andere casters die op 60 nog rondlopen met die staff uit de SM Library (ok das hun eigen schuld natuurlijk, maar het toont dat je met low level spul ook tot 60 kan raken :) ).

Je zal ongetwijfeld een voordeel hebben met Naxx items, maar het merendeel van de WoW populatie zal nooit zulke items hebben en dus kan Blizz deze niet vereisen in feite.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Kapoen schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:00:
Er zijn ook mages en andere casters die op 60 nog rondlopen met die staff uit de SM Library (ok das hun eigen schuld natuurlijk, maar het toont dat je met low level spul ook tot 60 kan raken :) )
Ik ken een noobmage die heeft er zelfs mee geraid.
Dus van 40 tot 60 geleveled ermee en dan ook nog eens raiden ;)

Luiwammes dat het was, beetje op epics wachten :Y)

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:31:
[...]

ach wij hadden een druid die ook in nog in mc stond, zowat al full T1 maar wel met illu rod :X
uiteindelijk eerste drop van sod genomen :P

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
veel t3 items en losse items uit nax/AQ40 hebben ipv bijv +30 agi dan +30AP & + 1%crit, wat ongeveer op hetzelfde neerkomt (jaja, dodge kwijt enzo blabla :) ) maar die gear gaat wel een pak handiger zijn om te lvl'en om de simpele reden dat je op bijv lvl64 meer agi gaat nodig hebben om aan een % crit te raken dan op lvl60. Dus telkens je lvlt gaat je crit% dan omlaag, maar +1% crit, is +1% crit, welk lvl je ook bent...
Dus als je sneller wil lvl'en moet je gear verzamelen waar meer groene stats (+ xx AP, +1% crit, etc) opstaan dan witte stats (+ xx agi, etc)

imho ;-)

Verwijderd

Wat kan ik nu het beste doen voor leveling? Ik heb een Paladin gerolld (Human) die heb ik gauw op level 6 gebracht, maar op level 10 komen de talents natuurlijk weer op me af vliegen. Ik zat zelf te denken te werken aan Retribution, met name SoC/Vengeance of hoe heette het. Paladin speelt belachelijk lekker, ik heb een tijdje een level 60 Paladin gespeeld en ermee geraid op de account van een vriend, beviel me prima dus kon ik me niet houden.

Toch, eerst me Warrior (55) op 60 brengen :p

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
jarnotjuh schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:07:
@ hydra
learn2use firefox... Naar mijn weten werkt dat bij firefox wel,
Niet dus, ik gebruik al jaren firefox. Heck, ik zit in de IT, als je hier met IE gesnapt wordt, word je op straat gezet (b.w.v.s ;)).
Rakkerzero schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:18:
Als het goed is zou je na het inloggen alsnog je post doorgestuurd moeten worden ;)
Niet als je niet kunt inloggen omdat 't forum problemen heeft ;)

https://niels.nu

• Kapoen
.jef schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:46:
veel t3 items en losse items uit nax/AQ40 hebben ipv bijv +30 agi dan +30AP & + 1%crit, wat ongeveer op hetzelfde neerkomt (jaja, dodge kwijt enzo blabla :) ) maar die gear gaat wel een pak handiger zijn om te lvl'en om de simpele reden dat je op bijv lvl64 meer agi gaat nodig hebben om aan een % crit te raken dan op lvl60. Dus telkens je lvlt gaat je crit% dan omlaag, maar +1% crit, is +1% crit, welk lvl je ook bent...
Dus als je sneller wil lvl'en moet je gear verzamelen waar meer groene stats (+ xx AP, +1% crit, etc) opstaan dan witte stats (+ xx agi, etc)

imho ;-)
Vergeet niet dat heel veel klasses met healing/tank gear zitten opgescheept wat niet echt bruikbaar is om te levelen (tenzij je altijd in groep gaat natuurlijk, maar dat is niet altijd het geval).
Een priest bijvoorbeeld heeft niet veel aan zijn prachtige Tier 3 om solo te spelen. Idem voor een warrior. Voor warriors zijn er gelukkig nog hier en daar wat losse dps items, maar priests zijn wel de klos. Of mages en locks zouden hun monopolie op dps spul moeten opgeven.

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Bokkie schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:41:
[...]

ach wij hadden een druid die ook in nog in mc stond, zowat al full T1 maar wel met illu rod :X
uiteindelijk eerste drop van sod genomen :P
Das niks, kep een keer een druid meegenomen die nog die Resurgence Rod had uit Maraudon... naar Chromaggus. Who cares, gewoon laten decursen en beetje healen, kan prima. :P

En je haalt zeker wel een voordeel met full tier3 dan wanneer je in je greenies gaat levelen naar 70 hoor. Het verschil in damage is bij veel classes echt ontzettend groot. Veel blues uit endgame instances hebben een item level van 60-65. Tier3 een item level van 88... dus dat betekent dat die epix sowieso een stuk beter zijn dan de blues die je krijgt op level 70. Zou ook behoorlijk genaaid zijn als je zoveel moeite doet in Naxx en ze uiteindelijk waardeloos worden.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pasta schreef op donderdag 14 september 2006 @ 01:45:
[...]

7 zones lijkt mij eigenlijk wel wat weinig, maar goed. :P

Ik hoop alleen dat ze er wel rekening mee hebben gehouden dat straks alle lvl70 op dat stukje grond gaat lopen (grinden/farmen/etc etc), ben benieuwd of het dan nog groot genoeg is. WoW moet GROTER >:)

Wat dat betreft vind ik al die extra flightpoints eigenlijk wel jammer, je bent overal in WoW in no-time. Ze maken WoW "kleiner" imho.
Zou ook behoorlijk genaaid zijn als je zoveel moeite doet in Naxx en ze uiteindelijk waardeloos worden.
Wen er maar aan. Ofwel de blues zullen (vrijwel) gelijkwaardig zijn, ofwel ze worden vervangen door andere epics.

[ Voor 14% gewijzigd door Gaius op 14-09-2006 09:32 ]

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

.jef schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:46:

imho ;-)
helaas is dit niet waar, het zou fijn zijn als het waar was, maar blizzard heeft de Crit rating veranderd. Dit is een comment van een Alpha speler, of het 100% waar is weet ik niet maar het zou het wel verklaren:
Crit and hit ratings are beeing made to balance items , see the example

Blackhand's breath , although some people stoped using it already , this item will always be good for a 60 , it's 2% crit right?

But with the changes say blackhand's breath has 26 critical rating ( I think 26 is equal to 2% crit in 60) when you hit 70, blackhand's breath will still have 26 crtitical rating, however, you won't be getting the usual 2% crit because in 70 you'll need more than 26 to get 2% crit, perhaps 30, or 35 or something.

It's a scalable system that prevents people from using low level items for enchanced crit chance and hit chance. Great.

"Based on observations from people I've talked to that are playing the alpha, your 60 gear's power decays really fast. One warrior (With Tier 2/2.5 gear) mentioned that even level 60 mobs are getting progressively harder as he levels due to his gear power dropping so fast.

I have seen green leather quest rewards immediately obtainable in Outlands that have higher crit rating and attack power than Bloodfang has when converted to the Crit Rating system.

I suspect the Blue comment a while back about tier 3 epics being a laughing joke at 70 was more accurate than I was originally inclined to believe. As always, this is this is all Alpha stuff so could still be getting tuned."

1% at lvl 60 =/= 1% at lvl 70. Similar with how agility affects crit chance presently.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:48:
Wat kan ik nu het beste doen voor leveling? Ik heb een Paladin gerolld (Human) die heb ik gauw op level 6 gebracht, maar op level 10 komen de talents natuurlijk weer op me af vliegen. Ik zat zelf te denken te werken aan Retribution, met name SoC/Vengeance of hoe heette het. Paladin speelt belachelijk lekker, ik heb een tijdje een level 60 Paladin gespeeld en ermee geraid op de account van een vriend, beviel me prima dus kon ik me niet houden.

Toch, eerst me Warrior (55) op 60 brengen :p
weet je wat briljant is..? een lvl 13 pally met ony buff..dán word je pas gek.. das echt imba :P

ik heb nu een 35 pally full retri.. idd SoC en vengeance.. merk wel dat de dps nu langszaam zwakker word...

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

WoW mag van mij best groter, alleen wil ik dan wel warlocks / NPC summoners die makkelijker kunnen summonen. Het is nu al niet grappig als je in Silithus uitlogt en je moet naar Khargath voor MC en je warlocks hebben geen zin om te summonen omdat dat shards kost. Als dat NOG langer gaat duren.. nee dankje.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:57:
kan iemand mij vertellen wat de beste build is voor een hunter? ik bedoel dan puur PvP dus echt veel dmg doen:)

thnx!
21/30 is imho het beste voor pvp met een hunter. Maar als je nog niet echt gegeared bent kan je ook 5/31/15 overwegen voor meer dps.

• Kapoen
Thijs schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:26:
[...]

Das niks, kep een keer een druid meegenomen die nog die Resurgence Rod had uit Maraudon... naar Chromaggus. Who cares, gewoon laten decursen en beetje healen, kan prima. :P

En je haalt zeker wel een voordeel met full tier3 dan wanneer je in je greenies gaat levelen naar 70 hoor. Het verschil in damage is bij veel classes echt ontzettend groot. Veel blues uit endgame instances hebben een item level van 60-65. Tier3 een item level van 88... dus dat betekent dat die epix sowieso een stuk beter zijn dan de blues die je krijgt op level 70. Zou ook behoorlijk genaaid zijn als je zoveel moeite doet in Naxx en ze uiteindelijk waardeloos worden.
Blue items hebben op zich ook al een hoger item level. Dus blue items op level 70 zullen zeker ook al boven de level 80 zitten qua item level. Naxx gear zal niet waardeloos zijn, maar toch inferieur aan wat er zal komen. Vergeet niet dat Blizz een tijd geleden doodleuk iedereen opnieuw liet grinden naar rank 10 om de nieuwe PvP set te bekomen. Ik veronderstel dat het nu niet anders zal zijn.

• BootVluchteling
Nvidiot schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:38:
WoW mag van mij best groter, alleen wil ik dan wel warlocks / NPC summoners die makkelijker kunnen summonen. Het is nu al niet grappig als je in Silithus uitlogt en je moet naar Khargath voor MC en je warlocks hebben geen zin om te summonen omdat dat shards kost. Als dat NOG langer gaat duren.. nee dankje.
l2run... ik ben ook een lock, en niets is irritanter, als je aan een instance begint met 5 shards, omdat 20 man te lui zijn om te lopen/zich voor te bereiden..

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Wiebbe schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:36:
[...]

helaas is dit niet waar, het zou fijn zijn als het waar was, maar blizzard heeft de Crit rating veranderd. Dit is een comment van een Alpha speler, of het 100% waar is weet ik niet maar het zou het wel verklaren:

[...]
Hmm, als dat waar is dan zou na de expansion niemand de moeite nemen om nog Naxx te doen, tenzij ze Naxx zelf ook veranderen in de expansion. Naxx is dan domweg teveel moeite om crappy gear te krijgen, gezien je met makkelijkere quests betere gear kunt krijgen. Ik zou het vreemd vinden als blizzard MC / BWL / AQ40 / Naxx compleet afschrijft in de expansion, er zit toch behoorlijk veel werk in die instances.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

FF een vraagje aan de pet- en hunterkenners.
Ik heb tot en met gisteren een beer als pet gehad.
Gisteren Scarlet ingeweest en een Scarlet Tracking Hound Level34 Elite gevangen.
Nu zie ik bij zijn skills die te leren zijn staan GROWL en COWER.
Zijn dit niet twee heel tegenstrijdige skills?
Ik bedoel, COWER is :
Cower, causing no damage but lowering your threat, making the enemy less likely to attack you.
En GROWL is :
Taunt the target, increasing the likelihood the creature will focus atacks on you.
Snap ik hier iets niet? En wat kan ik mijn pet beter leren als PVE only lvl36 Hunter met talents in Beast Mastery en Marksmenship?

Verder heb ik nog een vraag mbt het eventuele respeccen van mijn pets.
Ik heb nu dus die beer waar ik tot nu toe al mijn trainingpoints heb gespendeerd. Gisteren dus die Hound gevangen waar ik nog geen tijd voor heb gehad om deze te levelen en dus nog geen trainingpoints voor heb.
Is het raadzaam de skills van mijn beer te unlearnen zodat ik wat trainingpoints heb voor mijn hound of moet ik de beer laten zoals hij is en gaan trainen met mijn hound voor de trainingpoints?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Thijs schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:26:
Zou ook behoorlijk genaaid zijn als je zoveel moeite doet in Naxx en ze uiteindelijk waardeloos worden.
Ik vind zo'n uitspraken altijd heel opmerkelijk. Zijn er dan geen mensen meer die 't spel nog spelen om de uitdaging van de instances in plaats van de loot die je er krijgt? Van mij mogen ze WoW meteen wat minder gearafhankelijk maken, zodat je tenminste nog wat moet kunnen in plaats van dat je enkel op je gear vertrouwt.

Verwijderd

Nvidiot schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:45:
[...]

Hmm, als dat waar is dan zou na de expansion niemand de moeite nemen om nog Naxx te doen, tenzij ze Naxx zelf ook veranderen in de expansion. Naxx is dan domweg teveel moeite om crappy gear te krijgen, gezien je met makkelijkere quests betere gear kunt krijgen. Ik zou het vreemd vinden als blizzard MC / BWL / AQ40 / Naxx compleet afschrijft in de expansion, er zit toch behoorlijk veel werk in die instances.
Wellicht dat ze ook daar een normal mode en een hard mode inbouwen. 'k zou het ook erg jammer als die instances 'nutteloos' worden.
Nephilim schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:48:
[...]

Ik vind zo'n uitspraken altijd heel opmerkelijk. Zijn er dan geen mensen meer die 't spel nog spelen om de uitdaging van de instances in plaats van de loot die je er krijgt? Van mij mogen ze WoW meteen wat minder gearafhankelijk maken, zodat je tenminste nog wat moet kunnen in plaats van dat je enkel op je gear vertrouwt.
Tja, ik zelf speel nog vooral vanwege de kick van het neerhalen van een nieuwe boss, maar na een tijdje op farm ga je er toch enkel heen voor de loot ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 09:53 ]

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Nvidiot schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:45:
[...]

Zeg nou zelf, waarom zou je uberhaubt nog naxx doen als het een level 60 instance is en je level 70 bent? XP doe je het niet voor, maar je doet het voor de fun? Je zal misschien een paar keer Naxx runnen en een keertje BWL, maar niet zoals wij het nu doen, meer voor de paar epics en dan zeker op een later level bijvoorbeeld op level 65/67 ofzo..

Want anders moet je op level 60 eerst Tier 1 geared worden, dan in BWL tier 2 geared, daarna AQ items halen en dan naxx gaan doen :P Beetje waste of time, want het kost echt maanden om 40 man in een goede gear te krijgen voor naxx..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
RaDKiLL schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:47:
Zijn dit niet twee heel tegenstrijdige skills?
Ik bedoel, COWER is :
[...]
En GROWL is :
[...]
Je hebt ze nodig in andere situaties, als je pet moet tanken, zet je growl aan. Indien de pet alleen extra DPS is, mag hij geen aggro trekken van de eigelijke tank en zet je dus cower aan.
Verder heb ik nog een vraag mbt het eventuele respeccen van mijn pets.
Ik heb nu dus die beer waar ik tot nu toe al mijn trainingpoints heb gespendeerd. Gisteren dus die Hound gevangen waar ik nog geen tijd voor heb gehad om deze te levelen en dus nog geen trainingpoints voor heb.
Is het raadzaam de skills van mijn beer te unlearnen zodat ik wat trainingpoints heb voor mijn hound of moet ik de beer laten zoals hij is en gaan trainen met mijn hound voor de trainingpoints?
De training points zijn per pet. Om je hound te trainen zul je dus eerst moeten zorgen dat hij goede vriendjes met je is geworden, zodat hij ook training points heeft.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Zijn de petskills dan ook door mijzelf aan en uit te zetten?
Dat wist ik niet man. :o Ik dacht dat hij dat zelf allemaal regelde. Hahahahhaa. * RaDKiLL is sukkel.

Thnx for the info, nid trainingpoints plix for epickz pedt! GIEF NOW PLIX!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• attiks
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-12-2021
RaDKiLL schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:08:
Zijn de petskills dan ook door mijzelf aan en uit te zetten?
Dat wist ik niet man. :o Ik dacht dat hij dat zelf allemaal regelde. Hahahahhaa. * RaDKiLL is sukkel.

Thnx for the info, nid trainingpoints plix for epickz pedt! GIEF NOW PLIX!
Als ik mij niet vergis, linker muis klikken op skill en dan verschijnt/verdwijnt er een soort lichtgevend kadertje rond (= aan)

Verwijderd

[...] Van mij mogen ze WoW meteen wat minder gearafhankelijk maken, zodat je tenminste nog wat moet kunnen in plaats van dat je enkel op je gear vertrouwt.
Vind dat ze met Naxxramas toch een mooie combinatie van beiden hebben gemaakt, je hebt zowel goede gear als skills nodig om de meeste gevechten goed te doorstaan (Even ter vergelijking, in MC en BWL kun je als healer gewoon televisie kijken en je raid heal knop, of je MT assist macro spammen). Over het hele gear verhaal, tsja het is nou eenmaal leuk om nieuwe gear te krijgen, en om dit nou te ontkennen schiet niet op. Ik ga ervan uit dat alle spelers nieuwe gear leuk vinden, maar voor mij is het een combinatie van beiden, progress en nieuwe gear.

Overigens vind ik dat niet alleen first-kills leuk kunnen zijn, een baas echt op farm krijgen en er niet meer op wipen is ook een kunst, we zijn wel eens enkele uren op een enkele baas blijven hangen, als je dan op één avond 8 bosses doet is dat ook echt wel even een adrenaline stoot :>
attiks schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:14:
[...]

Als ik mij niet vergis, linker muis klikken op skill en dan verschijnt/verdwijnt er een soort lichtgevend kadertje rond (= aan)
rechtermuis knop, linkermuisknop is namelijk gewoon de skill gebruiken :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 10:17 ]

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
RaseriaN schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:31:
[...]

/care tbh :P
Ik heb genoeg runs er voor gedaan, maar 15+ runs vind ik al teveel eigelijk. Ik wacht echt niet op wat beters, nouja, met die staff heb ik dat wel gedaan.. Maar met de rest van de gear viel het eigelijk wel mee.. :)

Hap...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Kapoen
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:51:
[...]

Wellicht dat ze ook daar een normal mode en een hard mode inbouwen. 'k zou het ook erg jammer als die instances 'nutteloos' worden.
Dat hebben ze helaas al officieel meegedeeld: voor de huidige raid instances wordt er in eerste instantie geen nieuwere/moeilijkere content voorzien. Alleen de instances in de expansion krijgen die variabele moeilijkheidsindicator.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kapoen schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:44:
[...]

Dat hebben ze helaas al officieel meegedeeld: voor de huidige raid instances wordt er in eerste instantie geen nieuwere/moeilijkere content voorzien. Alleen de instances in de expansion krijgen die variabele moeilijkheidsindicator.
en dan is de raid limiet nog verlaagd naar 25 ipv 40 :)
dus het lijkt mij dat naxx dan wel weer wat moeilijker is :)

iRacing Profiel

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Gohan-san schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:56:
[...]

minder man wil niet zeggen dat het meteen makkelijker is he ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]

Neeheeeee... de RaidInstancecap is 25 en de Raidcap is nog steeds 40.

Je kan gewoon maar met 25 man die instance in en daarna is die vol.

Verwijderd

De limiet voor nieuwe instance gaat omlaag toch? MC etc... blijft gewoon 40 man.

Vindt het wel jammer dat ik straks MC niet kan doen zoals het bedoeld is. Met de normale progressie door MC/BWL/AQ/Naxx level je denk ik al gauw naar de 70 :(

Naxx met 40 man level 60 in tier 2 is er dan dus niet meer bij :(

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Wiebbe schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:51:
[...]

Zeg nou zelf, waarom zou je uberhaubt nog naxx doen als het een level 60 instance is en je level 70 bent? XP doe je het niet voor, maar je doet het voor de fun? Je zal misschien een paar keer Naxx runnen en een keertje BWL, maar niet zoals wij het nu doen, meer voor de paar epics en dan zeker op een later level bijvoorbeeld op level 65/67 ofzo..

Want anders moet je op level 60 eerst Tier 1 geared worden, dan in BWL tier 2 geared, daarna AQ items halen en dan naxx gaan doen :P Beetje waste of time, want het kost echt maanden om 40 man in een goede gear te krijgen voor naxx..
items? Op level 70 zal naxx een stuk makkelijker zijn net als dat je nu brd kan doen voor items kan je dan naxx doen voor items.

• enira
  • Laatst online: 17:25
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:05:
De limiet voor nieuwe instance gaat omlaag toch? MC etc... blijft gewoon 40 man.

Vindt het wel jammer dat ik straks MC niet kan doen zoals het bedoeld is. Met de normale progressie door MC/BWL/AQ/Naxx level je denk ik al gauw naar de 70 :(

Naxx met 40 man level 60 in tier 2 is er dan dus niet meer bij :(
Fout.. Het schijnt dat je alleen tot lvl 70 kan levelen met TBC content. Las het gister in de guildchat, dus pin me er niet op vast, maar het lijkt me wel het meest logisch.. En je bent sowieso vergeten dat je een raid xp penalty krijgt, dat werkt echt niet hoor. :)
Wel denk ik dat die gebieden overdruk zijn, maar aangezien de grootte van de kaart zal dat nog wel meevallen.. Als nax echt zo makkelijk is als brd nu is, dan krijgt iedereen toch wel gewoon flink de kans om sets te completen lijkt me.
Maar wat voor een gear je ook hebt, tactiek zal je echt nodig hebben nog, het is echt niet zo dat je die mobs oneshot lijkt me. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

jarnotjuh schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:15:
[...]

Fout.. Het schijnt dat je alleen tot lvl 70 kan levelen met TBC content. Las het gister in de guildchat, dus pin me er niet op vast, maar het lijkt me wel het meest logisch.. En je bent sowieso vergeten dat je een raid xp penalty krijgt, dat werkt echt niet hoor. :)
Wel denk ik dat die gebieden overdruk zijn, maar aangezien de grootte van de kaart zal dat nog wel meevallen.. Als nax echt zo makkelijk is als brd nu is, dan krijgt iedereen toch wel gewoon flink de kans om sets te completen lijkt me.
Maar wat voor een gear je ook hebt, tactiek zal je echt nodig hebben nog, het is echt niet zo dat je die mobs oneshot lijkt me. :)
ik denk idd dat het zelfs op lvl 70 nog flink lastig zal zijn maar oke het zal wel een paar stappen omhoog zijn, opzich vind ik het ook wel jammer we zitten nu lekker in bwl te progressen en het idee dat je aq of naxx nooit echt serieus gaat doen op 60 is wel een soort zonde.

Verwijderd

jarnotjuh schreef:
[...]
Fout.. Het schijnt dat je alleen tot lvl 70 kan levelen met TBC content. Las het gister in de guildchat, dus pin me er niet op vast, maar het lijkt me wel het meest logisch..
Bedoel je hiermee dat je alleen in de nieuwe van TBC kunt levelen?
Als dat bedoeld wordt, lijkt het me sterk. Voor zover ik weet kun je alleen tot 70 levellen, als je TBC ook hebt en dat zou inhouden dat elke mob, waar dan ook, voor zover deze XP zou geven, deze ook geeft.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik ben nu als rogue NR gear aan het farmen en zit unbuffed op 227 NR.
Ik heb alleen nog geen goede chest en necklace met NR (en stamina/agi) erop.. heeft iemand suggesties?

• Kapoen
[...]

Nee, de oude instances blijven zoals ze nu zijn, dus op 40 en geen variabele moeilijkheidsgraad.

Alleen de nieuwe raid instances vallen in de categorie 25 man.

Voor degenen die TBC niet aanschaffen zal Naxx nog altijd top of the bill blijven.

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
QuarK schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:23:
Ik ben nu als rogue NR gear aan het farmen en zit unbuffed op 227 NR.
Ik heb alleen nog geen goede chest en necklace met NR (en stamina/agi) erop.. heeft iemand suggesties?
Sylvan chest en die quest necklace van CH (8 NR uit m'n hoofd), er dropt een betere met ik geloof 15 NR, sta en AP maar bij ons gaatie eerst naar de tanks, AQ20 of 40 weet ik niet zeker meer ;)

Bnet pindle#2913

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ow ik dacht dat alle instances naar 25 gingen, dus ook de huidige MC, BWL enz.
misschien had ik het in mijn bovenstaande post wat slecht verwoord, maar ik beweerde ook niet dat het makkelijker zou worden! het leek mij juist moeilijker! :)

hoe zit het met AV word die eigenlijk ook 25? lijkt mij toch niet.

iRacing Profiel

• QuarK
porn schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:30:
[...]

Sylvan chest en die quest necklace van CH (8 NR uit m'n hoofd), er dropt een betere met ik geloof 15 NR, sta en AP maar bij ons gaatie eerst naar de tanks, AQ20 of 40 weet ik niet zeker meer ;)
Thnx, guildie kan die Sylvan Vest maken. Die necklace had ik tijdens het questen/levelen gevendord :/
Oops dus..

• Japser
  • Laatst online: 21:31

Japser

Jeej!

Iemand nog een goede suggestie voor een goeie petbar? Die van mij (nurfed bars) is nogal crappy en ik krijg em niet ingesteld. en war haal ik al die icoontjes bij die je krijgt (zoals growl?) Kan ze nergens vinden, en dus kan ik niet zelf een petbar maken ofzo geloof ik.

PS t is voor mn alt huntertje :)

• porn*
  • Laatst online: 16:15
QuarK schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:35:
[...]

Thnx, guildie kan die Sylvan Vest maken. Die necklace had ik tijdens het questen/levelen gevendord :/
Oops dus..
Ach, niet zo erg, dan wacht je tot die beter neck een keer dropt, het is maar 8 NR :)

Btw als jullie de buitendraken doen, bij ons krijgen rogues en warriors prio op: http://www.thottbot.com/?i=52202

Lever de quest in en ontvang http://www.thottbot.com/?i=52190, scheelt alweer een boel ;)

Bnet pindle#2913

• Michel551813
  • Laatst online: 15-08 08:58
[
[...]
Ik snap idd ook niet dat een hoop mensen kennelijk niet van de instances genieten, maar er puur doorheen baggeren voor de gear. Mijn lvl60 warrior (Gromnarg op Darksorrow) loopt regelmatig mee in veel lagere instances gewoon voor de lol (en om guildies of complete vreemden te helpen). Voor mij blijft het een spel. Af en toe nieuwe gear en nieuwe uitdagingen zijn natuurlijk mooi meegenomen.

Enneh, Naxx zal echt niet door een PUG gerund kunnen worden, maar idd wel wat bereikbaarder worden voor meer mensen.

Ik ben al erg benieuwd naar de expansion en heb hem ook al gepre-ordered bij Dynabyte. Daar hadden ze er 450 besteld voor heel Nederland. Hoezo inschattingsfout?

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Verwijderd

Michel551813 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:06:
[
[...]

Ik ben al erg benieuwd naar de expansion en heb hem ook al gepre-ordered bij Dynabyte. Daar hadden ze er 450 besteld voor heel Nederland. Hoezo inschattingsfout?
Lol, wel 450 :+ Mensen bij de dynabyte spelen zeker geen WoW. Als je zomaar wat in het nederlands typt in /s heb je zo een hele berg nederlanders te pakken, en dat is op bijna elke server zo :D

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
Gelukkig heb ik mijn BC al in maart besteld :P

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

blackraid3r schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:17:
Gelukkig heb ik mijn BC al in maart besteld :P
Ik heb net ook een pre-order gedaan :D _/-\o_

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Ik ben ook cker benieuwd naar TBC en voor mensen die niet echt een grote guild hebben om MC of hoger te doen zal het ook leuker worden omdat je toch met minder man MC kan gaan doen ze zullen echter wel een stuk achter blijven lopen.

Maar als ik de map goed bekijk zie maar 1 echte raid instance ja en nog 1 maar dat lijkt erop dat het een soort ony word.

Ik hoop iig dat ze bijv instances zoals Caverns of Time ook open gaan gooien

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:20:
Ik ben ook cker benieuwd naar TBC en voor mensen die niet echt een grote guild hebben om MC of hoger te doen zal het ook leuker worden omdat je toch met minder man MC kan gaan doen ze zullen echter wel een stuk achter blijven lopen.

Maar als ik de map goed bekijk zie maar 1 echte raid instance ja en nog 1 maar dat lijkt erop dat het een soort ony word.

ik ben zojuist Just Quit gejoined op Xavius.. flinke boost voor wat hun op farm/dood hebben tov mn oude guild.. hopelijk word het niet kansloos meehuppelen maar goed.. :P

met mn oude guild had ik broodlord down, en deze zijn al bij twin emps..

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:12:
[...]

Lol, wel 450 :+ Mensen bij de dynabyte spelen zeker geen WoW. Als je zomaar wat in het nederlands typt in /s heb je zo een hele berg nederlanders te pakken, en dat is op bijna elke server zo :D
wat nulletjes vergeten denk ik ;)

• Bokkie
  • Niet online
click eens de gebieden in deze volgorde en dan even wachten :D

Shadowmoon Valley
Blade's Edge Mountains
Nagrand
Netherstorm
Zangarmarsh
Hellfire Peninsula
Terokkar Forest

• Proqzor
Ik haal persoonlijk nu 251 NR Unbuffed

http://ctprofiles.net/372016

in mijn profile staat een lijst van equip

o btw je moet bij alternate profiles even nature resistance kiezen

[ Voor 23% gewijzigd door Proqzor op 14-09-2006 13:38 ]

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Bokkie schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:35:
[...]

click eens de gebieden in deze volgorde en dan even wachten :D

Shadowmoon Valley
Blade's Edge Mountains
Nagrand
Netherstorm
Zangarmarsh
Hellfire Peninsula
Terokkar Forest
Nice :D

Leuke naam trouwens voor 1 van de steden in Netherstorm: Area 52 :P

[ Voor 10% gewijzigd door Locutes op 14-09-2006 13:45 ]

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
* Yokidrink loves easter eggs

Verwijderd

Als er nog een guildloze druid/shaman rondloopt met een beetje gear, trollbane is weer open voor migrations en blackraven is voor beide classes op zoek naar 1 iemand.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
chromeeh schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:18:
[...]

Ik heb net ook een pre-order gedaan :D _/-\o_
Aangezien ik hem sowieso ook ga halen, heb ik zojuist ook maar ff mijn bestelling doorgegeven bij Dynabyte. Ik ga hem lekker ophalen (in Breda) :*)

@ Viggen
Komen we elkaar misschien nog tegen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 14-09-2006 14:10 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:07:
[...]

Aangezien ik hem sowieso ook ga halen, heb ik zojuist ook maar ff mijn bestelling doorgegeven bij Dynabyte. Ik ga hem lekker ophalen (in Breda) :*)
heb em ook (al lang geleden) gepreordered bij dynabyte en ga em ook ophalen in Breda :P

edit: ff opgezocht, heb em op 6 februari besteld :P

[ Voor 7% gewijzigd door Viggen op 14-09-2006 14:15 ]

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:12:
[...]

Misschien dat ze er wel niet meer kunnen bestellen. Ik weet niet hoeveel schijfjes Blizzard wereldwijd beschikbaar stelt, maar ik kan me voorstellen dat;
  • Er in het begin minder schijfjes zullen zijn dan dat er kopers zijn.
  • Alle winkels zoveel mogelijk schijfjes willen verkopen en daarom vroeg inkopen. Als het aantal schijfjes dan beperkt is, zal het moeilijk zijn voor een winkel om heel veel exemplaren te bemachtigen.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze daar een dusdanig grote fout zouden maken door veel minder in te kopen.

Verwijderd

Ik ga er eigenlijk van uit dat je hem ook gewoon bij Blizzard kan kopen dmv een download. Ik heb namelijk een keer in een interview gelezen dat ze er nog niet uit waren hoe ze de distributie gingen doen.

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:12:
Ik ga er eigenlijk van uit dat je hem ook gewoon bij Blizzard kan kopen dmv een download. Ik heb namelijk een keer in een interview gelezen dat ze er nog niet uit waren hoe ze de distributie gingen doen.
De Blizzard downloads kennende, zien we je graag terug in The Outlands zo rond de Kerst, Dunne ;) Ik heb de mijne ook maar even bij Dynabyte gereserveerd, daar heb ik toendertijd ook het originele spel gereserveerd en gekocht.

Paling Terran & Shaman

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Mijn BC staat al heel lang in pre-order bij Bol.com.

Daar had ik 1 van de laatste originelen ook vandaan toen ie al nergens meer te krijgen was.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• BootVluchteling
hoe zat het ook alweer met outdoor bosses..?

ik zat net met mn guild de outdoor boss uit duskwood te kille, op 80% komt EVO, de chinese homofarmguild van de realm even langs om de boss af te pakken..

het is een pvp server.. kunnen we die gasten gebanned krijgen..?

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik weet alleen dat er van kazzak bepaalde policies waren, maar van de rest...

Deze plek is te koop.

Verwijderd

mdmeijer schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:18:
[...]

De Blizzard downloads kennende, zien we je graag terug in The Outlands zo rond de Kerst, Dunne ;) Ik heb de mijne ook maar even bij Dynabyte gereserveerd, daar heb ik toendertijd ook het originele spel gereserveerd en gekocht.
Heh alsof TBC voor de kerst gereleased wordt :/

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:25:
[...]

Heh alsof TBC voor de kerst gereleased wordt :/
Ik ga uit van wel...

Verwijderd

Btw, een GM zei net dat Blizzard binnenkort met nieuws komt mbt bots. Het klonk niet echt als een zoethoudertje want hij was zelf ook vrij negatief over de huidige situatie.

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik denk niet dat TBC er voor de kerst is, misschien in de US, maar EU is altijd wel een maandje later met Blizzard releases, en met TBC kan dat nog wel langer duren. Natuurlijk hoop ik dat het niet te lang duurt, maar eigenlijk verwacht ik dat het nog wel een aardige tijd kan duren. Ook al is er met WoW natuurlijk wel wat veranderd aan het Blizzard 'it's done when it's done' motto.

[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 14-09-2006 15:35 ]

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
agentorangina schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:34:
Ik denk niet dat TBC er voor de kerst is, misschien in de US, maar EU is altijd wel een maandje later met Blizzard releases, en met TBC kan dat nog wel langer duren. Natuurlijk hoop ik dat het niet te lang duurt, maar eigenlijk verwacht ik dat het nog wel een aardige tijd kan duren. Ook al is er met WoW natuurlijk wel wat veranderd aan het Blizzard 'it's done when it's done' motto.
Wellicht ook omdat een MMORPG never done is. Dus als dat het motto was geweest, zaten we met zijn allen een of ander boutspel te spelen.

Anyway, TBC. Misschien moet ik hem ook maar preorderen. Straks ben ik niet eens een van de eerste met een level 70. Dat zou toch wel moeilijk te verkroppen zijn...

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

TBC staat toch gepland voor 28 oktober 2006?
zou het wel raar vinden als ze dat niet halen, helemaal als je ziet hoeveel informatie er de laatste tijd over vrij komt, gister talents en spells van de Priests.

en eerst in de US release lijkt mij niet, kunnen ze niet echt maken tegen over ons.
en ik gok dat de US en EU 2 (netwerk) verschillende teams zijn, dus dat het geen resource probleem is.

iRacing Profiel

Verwijderd

Volgens mij ziet de Outlands er echt zo uit bij de eerste dag van de opening. O-)

• addictive
BootVluchteling schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:22:
[...]

ik ben zojuist Just Quit gejoined op Xavius.. flinke boost voor wat hun op farm/dood hebben tov mn oude guild.. hopelijk word het niet kansloos meehuppelen maar goed.. :P

met mn oude guild had ik broodlord down, en deze zijn al bij twin emps..
leuk leuk, zal er eens op letten als ik wat just quiters zie langskomen :)
BootVluchteling schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:23:
hoe zat het ook alweer met outdoor bosses..?

ik zat net met mn guild de outdoor boss uit duskwood te kille, op 80% komt EVO, de chinese homofarmguild van de realm even langs om de boss af te pakken..

het is een pvp server.. kunnen we die gasten gebanned krijgen..?
EVO is wel oké hoor. Zijn allemaal in europa studrende chinezen. Spreken weinig tot geen engels, maar de meesten kunnen wel spelen :)
Hebben de server eens laten crashen toen ze een raid hadden op darnassus :P

[ Voor 47% gewijzigd door addictive op 14-09-2006 16:01 ]

• BootVluchteling
ik vind ze kansloos, als ze je komen storen bij een zware bossfight..

je kan ze daarvoor toch laten bannen....??

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:07:

Als je nou gewoon eens zelf even de raidpolicies van Blizzard op zou zoeken :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Komt ie : Reroll PvE nub.

:P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Nee.
Je kon ooit mensen van je eigen faction reporten voor het overtreden van de policy op kazzak, maar hier werd nooit iets aan gedaan door GM's omdat ze niet weten wie ze nou moeten geloven en daardoor is de policy dus ook afgeschaft.

Als je op een PvP server zit en een andere faction maakt jullie af op een outdoor boss dan is dat volledig terecht, als ze nou bij je eerste 4horsemen kill je tanks komen scatter shotten okay, dan zou je ze kunnen laten bannen.

edit: outdoor dragons zijn alles behalve zwaar :z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 16:16 ]

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:14:
[...]

Nee.
Je kon ooit mensen van je eigen faction reporten voor het overtreden van de policy op kazzak, maar hier werd nooit iets aan gedaan door GM's omdat ze niet weten wie ze nou moeten geloven en daardoor is de policy dus ook afgeschaft.

Als je op een PvP server zit en een andere faction maakt jullie af op een outdoor boss dan is dat volledig terecht, als ze nou bij je eerste 4horsemen kill je tanks komen scatter shotten okay, dan zou je ze kunnen laten bannen.
naxx is toch indoor..??

• Kapoen
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:20:

Caverns of Time en die toren van Karazhan worden geopend in TBC dacht ik toch.

MC blijft trouwens een 40 man raid instance, en waarom zou je deze nog bezoeken op level 70? Nexus crystals, fiery cores, lava cores, core leather,... zullen waarschijnlijk geen high-end resources meer zijn om items te craften/enchanten.

• addictive
ja, daarom maakt hij de vergelijking. shit happens

iemand die vele lvlels lager is ganken en een uur lang corpsecampen is veel kanslozer. Daarbij hou ik wel van world pvp, dus ach. Get over it :)

[ Voor 48% gewijzigd door addictive op 14-09-2006 16:20 ]

• BootVluchteling
addictive schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:19:
[...]

ja, daarom maakt hij de vergelijking. shit happens

[...]

iemand die vele lvlels lager is ganken en een uur lang corpsecampen is veel kanslozer. Daarbij hou ik wel van world pvp, dus ach. Get over it :)
mijn motto is leven en laten leven.. niet respectloos elkaar neerganken, omdat je je beter voelt... maarja.. EVO heeft die rotnaam al over zich uitgeroepen, en alle zelfrespecterende 60ers ganken EVO als ze er een glimp van opvangen..

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Kunnen jullie nieuwe topics openen op het WoW forum??
Als ik op New topic klik dan krijg ik een melding "De verbinding werd geherinitialiseerd".

Laat maar. Ik kan er al op komen.
Dit topic moest ik ff aanmaken :)

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 14-09-2006 17:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
BootVluchteling schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:30:
[...]

mijn motto is leven en laten leven.. niet respectloos elkaar neerganken, omdat je je beter voelt... maarja.. EVO heeft die rotnaam al over zich uitgeroepen, en alle zelfrespecterende 60ers ganken EVO als ze er een glimp van opvangen..
Echt, l2pvp. Je weet gewoon dat dat kan gebeuren bij outdoor bosses. 't kan klote zijn dat ze dat doen, maar hey, je kan het ook terugdoen als zij bezig zijn met een outdoor boss. Ik hoop dat je bikkel genoeg bent om ze terug te ganken ?

**edit**

En met jouw motto zit je echt op de verkeerde realm carebeartje van me ^^

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 14-09-2006 16:41 ]

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:40:
[...]

Echt, l2pvp. Je weet gewoon dat dat kan gebeuren bij outdoor bosses. 't kan klote zijn dat ze dat doen, maar hey, je kan het ook terugdoen als zij bezig zijn met een outdoor boss. Ik hoop dat je bikkel genoeg bent om ze terug te ganken ?

**edit**

En met jouw motto zit je echt op de verkeerde realm carebeartje van me ^^
Bij ons op de server hangt er bij outdoor bosses zon wrange staakt-het-vuren... maar je merkt gewoon dat mensen het liefst je willen ganken ;)

Soms gebeurd het eenmaal dat ik per ongeluk de MT van hun stunlock O-)

• addictive
BootVluchteling schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:30:
[...]

achja, het is en blijft een outdoor boss he. Daar kan zoiets gebeuren. En je bent zelf op een PVP realm gerolled. Op een PVE server kon je zoiets neit gebeuren.

En EVO, ze doen maar, ik kan me er niet druk om maken :) Dar rogue's er met mn warbalde of the hakari vandoor gaan, daar maak ik me druk om! ;)
RaseriaN schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:53:
Soms gebeurd het eenmaal dat ik per ongeluk de MT van hun stunlock O-)
dat zijn de mooie dingen :D

met de opening van AQ was de beste guild van onze server degene die ging openen, waren ze een of andere baas daar aan het killen, charge ik er toch zo op in om vervolgens intimidating shout te doen O-)

[ Voor 23% gewijzigd door addictive op 14-09-2006 17:04 ]

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

addictive schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:01:
En EVO, ze doen maar, ik kan me er niet druk om maken :) Dar rogue's er met mn warbalde of the hakari vandoor gaan, daar maak ik me druk om! ;)
Vooral als ze met de MH er vandoor gaan! Afschieten die handel ;)

• addictive
RaseriaN schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:04:
[...]

Vooral als ze met de MH er vandoor gaan! Afschieten die handel ;)
nee hoor, die MH mogen ze hebben, zo ben ik dan ook wel weer :P

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

addictive schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:06:
[...]

nee hoor, die MH mogen ze hebben, zo ben ik dan ook wel weer :P
Het is Warrior of Hunter loot, en niks meer ;) Rogue's die er op rollen moeten ze afschieten tbh :D

Ach, beetje World PvP is alleen maar leuk.. het is af en toe zuur om altijd geganked te worden omdat je toevallig een bepaalde guildtag draagt, maar het blijft altijd weer zo geweldig om daarna wat wraak uit te oefenen op een eenzame voorbij ganger! >:)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
Wie zaten hier nou van Arathor? Als ik het goed kan herinneren is dat iig Laurens (GM van Natures Wrath), maar kan het ook fout hebben.

Ben zelf Clear in de guild TheBlackRose :) Als iemand nog hulp nodig heeft met quests / instances, geef me maar een whisper

Verwijderd

cls schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:23:
Wie zaten hier nou van Arathor? Als ik het goed kan herinneren is dat iig Laurens (GM van Natures Wrath), maar kan het ook fout hebben.

Ben zelf Clear in de guild TheBlackRose :) Als iemand nog hulp nodig heeft met quests / instances, geef me maar een whisper
Yup, me here :)

Dreadmist hangt hier volgens mij ook nog wel eens uit. Maar je kan beter op www.arathor.net (unofficial realm forums) kijken als je nederlanders op Arathor zoekt, er zijn er genoeg. Zeker in je huidige guild zitten er een hoop (als je nog bij TBR bent tenminste).

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
Ja idd zitten een hoop nederlanders :P Dat accent is echt verschrikkelijk op TS tijdens raids :D Laat nou net onze raidleader (grock, gnome met thunderfury :D) ook nederlands zijn (en een hoop praten :P)

Verwijderd

/wave Arathorians :p
<<--Lecram Zit al ongeveer sinds ik 60 ben bij Velvet Glove en inmiddels al een paar maanden officer nu. Accenten zijn soms idd "vreemd" om te horen, we hebben een Zweedse in de guild die een nogal hoog piepstemmetje heeft, klinkt apart op TS. :*) Er zitten idd genoeg Nederlanders op Arathor, alleen al bij VG hebben we er een redelijk aantal. (en ook nog een groepje Belgen trouwens)

Verwijderd

En wie zitten er allemaal op Argent Dawn?
Pharalax, lvl 60 Paladin, Winds of Change here.

Verwijderd

ikke zoals eerder gezegt

Speel momenteel op Sámson ( wordt me 29 Twink )

en anders op Moy (14 =( )) ( Warlock die ik naar 60 wil brengen)

maar wil me twink eerst naar 29 =p

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Gohan-san schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:49:
TBC staat toch gepland voor 28 oktober 2006?
zou het wel raar vinden als ze dat niet halen, helemaal als je ziet hoeveel informatie er de laatste tijd over vrij komt, gister talents en spells van de Priests.

en eerst in de US release lijkt mij niet, kunnen ze niet echt maken tegen over ons.
en ik gok dat de US en EU 2 (netwerk) verschillende teams zijn, dus dat het geen resource probleem is.
het staat voor q4 2006, 28 okt is nooit gezegd

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• QuarK
Leuker easteregg op de Outland map:

Klik op de gebieden in deze volgorde:

Shadowmoon Valley
Blade’s Edge Mountains
Nagrand
Netherstorm
Zangarmarsh