Veel rogues gebruiken nieteens SnD..Vincentio schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:27:
[...]
Waarom? Nou, langzaam bedoel ik vooral hogere min-max mee. Min-max damage is echt het belangrijkst voor je MH, sinds daar je SS opgebaseerd wordt.
Dan krijgen we Blade Flurry en SnD. Verhogen de snelheid van je attacks, passen echter niet je damage aan, dus hoe langzamer het wapen hoe meer je damage boost in verhouding.
Dan hebben we nog eens Sword Spec, procced een MH attack, hogere min-max damage dus.
Bovendien voor white attacks is het wel zo dat hoe langzamer het wapen hoe meer min-max damage. Alleen bij SS enzo heb je base damage.
Maar mijn bottomline is dit: onderschat snelle zwaarden niet; ze zijn een prima dps alternatief voor een rogue. Poison apply rate van dicht tegen de 50% in combinatie met een snelle attackspeed.
Verder citten mijn sinisterstrikes voor ~1K max met een top dmg van 119 op mijn mainhand.. dat is nogsteeds fatsoenlijke DPS.
Ik heb de kans gehad om op andere zwaarden te bieden, maar ik ga voor de snelle attack speed omdat dat mijn stijl is.. en mijn DPS = gewoon goed. Irriteerd me altijd om rogues te zien die me n00b noemen omdat ik snelle zwaarden gebruik terwijl dat natuurlijk onzin is (en ik ze vervolgens ver achter me laat dps-wise)
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.