[PC][MMORPG] Archlord

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 12.464 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152481

Elementalist is een goede AoE grinder.
Let wel dat je pas op 22-23 je eerste AoE's krijgt, tot dan is het aanpoten met die huppeltrut.
(Zie vooral de Elementalist-guide in de openingspost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178972

Ik heb een character gecreeerd waar ik nu al ff mee speel en men broer vraagt of ik mee op zijn server kom. Maar dat is een andere server, daar staat men character niet bij... Kan ik men character wel gebruiken op een andere server of moet ik er ee nieuwe maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 16:31

hilgo

Clear your mind of can't.

je moet een nieuwe maken.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239791

ik zou graag Archlord spelen maar vind geen goede site om het te spelen.
ik heb wel ICRAplus op mijn pc staan en die blokt steeds de site's af waar ik da op kan spelen.
help mij!!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

Speelt iemand dit nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

ja hoor, zat mensen die het spelen, servers zijn best vol. Ben zelf niet zo actief op het moment maar komt wel weer :)

Discogs

Anoniem: 117508

hilgo schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:19:
ja hoor, zat mensen die het spelen, servers zijn best vol. Ben zelf niet zo actief op het moment maar komt wel weer :)
Welke server? Ik ben pas aan het spel begonnen op de burnnogwattes server. Best vermakelijk en gratis! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205192

Ja inmiddels lvl 72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240759

Ik ben gister begonnen... Had een zeldzame boog gevonden en nog een paar van die zwarte elemental stones, maar weet niet hoe een Human Knight PVP build er uit ziet. Zou iemand me daarmee kunnen helpen. btw zit op server Evengarda. IGN is Tuasoni.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 240759 op 04-12-2007 15:48 . Reden: Ik ben een spellingsfreak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205192

Anoniem: 240759 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:47:
Ik ben gister begonnen... Had een zeldzame boog gevonden en nog een paar van die zwarte elemental stones, maar weet niet hoe een Human Knight PVP build er uit ziet. Zou iemand me daarmee kunnen helpen. btw zit op server Evengarda. IGN is Tuasoni.
Weinig magy. Veel kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Hoe is het nou afgelopen met die GoT guild? Niet veel mee gebeurd zeker :/

Kben een lvl 15 Human Archer en ik vind het een geinig spel.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb het vanavond een tijdje gespeeld. Nu level 5 archer of amazon of hoe dat heet in archlord. Wel leuk spel voor een gratis iets. Moet nog wel wennen aan keys etc. Zo te zien is het binnen GoT redelijk dood?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240759

Valt an sich nog wel mee hoor... Moet het maar weer es een keertje gaan updaten en spelen.. Game is wel grappig. De eerste keer dat k er op kwam kwam er iemand naar me toe die me gelijk allerlei zeldzame items gaf. vond k wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

dat party-en is mooi. Gister samen met een gast (zo'n zwaardmans) beren lopen hakken :)
Is er ook een mogelijkheid als je dood gaat dat je dan weer respawnt bij hem in de buurt? Ik moest nu elke keer een pokkeeind lopen. Je hebt wel teleports en beginners teleports maar die moet je dan wel hebben. Soms net niet snel genoeg met health potions.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Jazzper schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:13:
dat party-en is mooi. Gister samen met een gast (zo'n zwaardmans) beren lopen hakken :)
Is er ook een mogelijkheid als je dood gaat dat je dan weer respawnt bij hem in de buurt? Ik moest nu elke keer een pokkeeind lopen. Je hebt wel teleports en beginners teleports maar die moet je dan wel hebben. Soms net niet snel genoeg met health potions.
Als je op je health en mana bar kijkt zie je, uit mijn hoofd aan de linkerkant, daar een soort geel pijltje. Die kun je verplaatsen en als je health of mana dan onder dat gele ding komt neem je automatisch een potion. Super handig ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186189

Ik speel het nu al een paar dagen (af en toe) en ben een lvl 9 orc (sorcerer).
Die 'newbie' guide heeft wel handige tips :p

Bestaat er nog iets als de GoT guild? Ik zit nu in 'TheDutchX'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja dat schuifje heb ik gezien.

dat partyen is wel ideaal, maar helaas veel idioten op die servers. Aan de andere kant heb ik geen zin in een vaste guild. Je zou eigenlijk een los zand verband op moeten richten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:44
Ik ben net begonnen met spelen en ben nu lvl 7. Wat ik me afvraag is welke passive skills ik moet nemen voor een human knight. Ik heb ook net een rare weapon gevonden :P.
Best leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

@ xminator:

Ik heb me de afgelopen tijd goed verdiept in de Passive skills. Met mijn lvl 27 account had ik het allemaal een beetje verbruid dus ik ben opnieuw begonnen als een Human Archer. Per level heb ik alle getallen uit Character information opgeschreven (en dan wel met al mijn armor en wapens etc. even in me inventory gezet zodat die de getallen niet beinvloedden). Nu heb ik dat van 9 lvls opgeschreven en bekeken wat Strength/Wisdom/Agility/Power/Intelligence/Charisma voor invloed hadden op de andere cijfers in het middenstuk in Character Info. Ik zal het tabelletje binnenkort digitaliseren en hier plaatsen.
Maar na de analyse van die resultaten ben ik wat Passive Skills gaan gebruiken. Hieronder heb ik met 2 asteriksen (**) aangegeven welke ik heb uitgeprobeerd en dus geverifieerd zijn. (Alleen de lvl 1 uitvoeringen staan hieronder)
  • **Dash: + 10% Movement Speed
  • Nimbleness: + 3 Agility (is ook snelheid.. vrij vaag)
  • **Mind Boost: + 3 Wisdom (geeft 22 extra maximum mana health)
  • **Power Surge: + 3 Power (Heel leuk die power, maar voegt niks toe aan je defense/attack dus ik zou niet weten wat het voor nut heeft)
  • Intellect: + 3 Knowledge / intelligence
  • **Endurance: + 4 Physical Strength (dit geeft 4 x 8 = 32 HP extra maximum health)
Power surge en intellect verhogen simpelweg de power en intelligence, maar ik weet nog niet wat hiermee bereikt kan worden. Echter ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan mijn ervaring in het spel, dat ik nog niet ver genoeg ben gekomen :P

-----

Ik speel nu vrij actief op Gaiahon. Ingame heet ik Plofmof en ben een Human Archer :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:44
Thanks voor je antwoord, dash is een buff en agility vergroot je m. speed voor altijd.
Over power surge staat er dit in het forum: 3 points of power = 1 point of damage. It's useless.
Denk het dus ook :P.

Ben nu inmiddels lvl 16. Ook zit ik gewoon de skills een beetje te testen en dan ga ik later pas de knoop doorhakken (skillreset).
Wat wel jammer/raar is dat je reinforced potions dat je van quests krijgt niet kunt verkopen.
Al met al vind ik het een leuke mmorpg.

Zit op Brumhart, ign: Xterminato
Human Knight.

[ Voor 7% gewijzigd door xminator op 03-02-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Nee nee Dash is geen buff. Het heet niet voor niets een passive skill ;). Is permanent.

En agility heeft niets met movement speed te maken heb ik uitgevonden. Toen ik agility koos ging mijn attack rate en defence met +1 omhoog.
agility :
beweeglijkheid
roerigheid
woeligheid
Aldus een online woordenboek.

Power surge doet uberhaupt niets, weet niet waar die ene punt dmg dan bij zou moeten komen dat jij op dit forum hebt gelezen. Ik zal dadelijk mijn tabel ff online zetten.

Et voila, de tabel -->

Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/5374/passiveskillshumanarchewt5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/5374/passiveskillshumanarchewt5.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Murk op 04-02-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188290

ik zou dit spel graag gaan spelen maar hoe hebben jullie de client gedownload. ik krijg hem namelijk niet gedownload vanaf de site. met welke optie bedoel ik dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Anoniem: 188290 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:54:
ik zou dit spel graag gaan spelen maar hoe hebben jullie de client gedownload. ik krijg hem namelijk niet gedownload vanaf de site. met welke optie bedoel ik dan he.
Eerst de key gegenereerd en toen, uit de gegeven opties, voor deze gekozen.
Ik snap overigens niet waarom je deze vraag stelt, het is zo simpel dat zelfs ik het kan :S

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-06 11:38
Heey mensen,

speel deze game op het moment ook.. Ziet er erg leuk uit.. ook goeie gameplay.
Die wapens en skills zijn erg vet!
Jammer dat je vaak heen en en weer moet lopen. maar als je een monster heb waar je op kan rijden is het veel leuker lijkt me.

leuke aanrader!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 14:19
Ik moet eerlijk zeggen dat deze game totaal niet geschikt was voor mij.
Naar mijn idee zat er te weinig snelheid in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Kroga schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:24:
Ik moet eerlijk zeggen dat deze game totaal niet geschikt was voor mij.
Naar mijn idee zat er te weinig snelheid in...
Te weinig snelheid? In het levelen bedoel je? Dat is de kracht van archlord: om hoog lvl te worden moet je hard grinden, en lang. Ik ben nu 3 maanden bezig en ben lvl 46 archer. Onderwijl ook een elementalist naar lvl 24 en een berserker op lvl 15 getraind.

Maarja als het je niet trekt is dat jammer voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 14:19
Met snelheid bedoel ik niet alleen levelen maar ook qua acties etc.
En oneindig grinden is idd ook niet echt mijn ding, maar mooi dat mensen dit spel wel leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Ik heb dit spel ook geinstalleerd staan, maar ben ik de enige die zich doodergert aan de besturing? Als je met je muis draait tijdens het lopen draai je uiteindelijk die kant op, maar met vertraging en schokkerig, je kunt lopen met wasd toetsen, maar dan draai je niet. Het zal ongetwijfeld wennen...maar ik vond het in ieder geval nog niet dusdanig lekker spelen dat ik hier erg vaak naartoe zal trekken. Qua uiterlijk is het ook wel jammer dat ik geen breedbeeld resoluties kan gebruiken, daardoor wordt het automatisch alweer minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 22:09

junglebeast

hier staat iets

Er komt een nieuwe Episode aan. 30% meer content en andere dingen.
Van Bron:

Uitbreiding voor ArchLord op komst (PC)
Codemasters Online gaat van de gratis MMORPG ArchLord een geheel nieuwe versie uitbrengen. De gratis expansie Episode 3: Spirits Awakening moet voor heel wat nieuwe game content zorgen.

ArchLord Episode 3: Spirits Awakening zal een aantal nieuwe eigenschappen introduceren. Zo mogen fans van het spel zich verwachten aan nieuwe gebieden, vaardigheden, wapenuitrustingen en tegenstanders. Heel wat vernieuwing en dat volledig gratis!

"We zijn erg blij met deze uitbreiding voor ArchLord", aldus Ed Relf, Directeur Marketing van Codemasters Online. "Zoals recentelijk is aangekondigd is ArchLord populairder dan ooit. Episode 3 zorgt voor voldoende vernieuwing en zal volgende week gratis verdeeld worden", besluit Relf.

Nog een weekje geduld uitoefenen met andere woorden en we kunnen weer heel wat nieuwe zaken ontdekken in de wereld van ArchLord.
Ben het spel nu weer aan het bekijken. Heb ook even aan de beta in 2006 mee gedaan, maar was nogal buggy toen. Lijkt me nu een mooi moment om weer eens te gaan kijken. Leuk voor als ik ff zat ben van WoW..

Zijn er hier nog GoT spelers die het spelen en welke server zitten jullie? (vraag van de maand :) )

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

junglebeast schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:45:
Er komt een nieuwe Episode aan. 30% meer content en andere dingen.

[...]

Ben het spel nu weer aan het bekijken. Heb ook even aan de beta in 2006 mee gedaan, maar was nogal buggy toen.
-_- no really?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb het spel vannacht gedownload, moet nog ff een account aanmaken en dan installeren updates ofzo.. kijken wat het is.. het is gratis dus kan geen kwaad om even te kijken nietwaar?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Na wat patches, 200-300mb ofzo, zit ik er ook in. Moet zeggen de boel is wel wat opgeknapt. Ben een Human Mage begonnen, Poysonivy. En zit op de server Gaiahon. Zoek me op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zal waarschijnlijk Woensdag avond worden voordat ik de tijd heb :p Druk met werk :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nou.. heel fijn.. COG gaming accounts.. Ik haat die website van hun. aka dit spel gaat weer gedeinstalleerd worden. Had ook al ruzie met Lord of the Rings die ik voor 7 euro legaal had gekocht.. door die debiele website heb ik het spel nooit kunnen spelen.

Zelfs voor gratis is die website echt met een hoofdletter K :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Dat is merkwaardig, ik heb nooit last gehad met die website, SpoTs.

Ik speel overigens op Gaiahon, ben een level 52 archer, maar heb al 2 maanden niet meer geleveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zijn er nog mensen die dit spelen of is dit spel voor tweakers meer een dood punt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

ik ga rogue, kga voor de 200 villan points, dan kap ik er mee :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik ben het na een valse start (toen het gratis werd) maar weer eens begonnen met een nieuw karakter, sinds vorige week. Heb nu een level 16 human archer. Maar ligt het aan mij of zitten er van die gigantische dode punten in het spel? Ik vind het levelen echt niet meer grappig zo, grinden oke maar ik heb het zo wel gezien. Misschien weer eens een keer verder gaan met Rappelz.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:07

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rappelz heb ik nou juist aan de wilgen gehangen... teveel nadruk ligt er op je beest.
Inmiddels een lvl 21 Knight gebouwd en een lvl 16 Archer, mn probeersel.

Speel op server 1, gelijk ook maar een nieuwe guild opgericht: DeadlyForces.

Zoek me maar op :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nee speel nog steeds. Level 21 Mage inmiddels..en het is dubbel xp/drop weekend. :)
Maar wat bedoel je met dode punten?

Ben nu lid van de Tempeliers op Gaiahon. Grote Ned/Be guild. http://www.tempeliers.net

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 06-07-2008 04:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dus toch wel dubbel xp weekend, damnit had ik er nou maar even meer aandacht aan besteed. Ik vond al dat ik zo snel levelde. :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-06 15:30

Zyppora

155/50 Warlock

SpoTs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:32:
Nou.. heel fijn.. COG gaming accounts.. Ik haat die website van hun. aka dit spel gaat weer gedeinstalleerd worden. Had ook al ruzie met Lord of the Rings die ik voor 7 euro legaal had gekocht.. door die debiele website heb ik het spel nooit kunnen spelen.

Zelfs voor gratis is die website echt met een hoofdletter K :/
Eigenlijk exact wat ik ook dacht. Ik heb Archlord wel geprobeerd maar nadat ik RF Online geprobeerd heb kreeg ik een emailtje dat mijn account gegevens niet klopten. Kan inderdaad zo zijn, ze vragen alles behalve je pincode en ik ben nu eenmaal geen ouwe goedzak die braaf zijn NAW gegevens gaat invullen. Ik heb voor Archlord een nieuwe account aan moeten maken (welke binnenkort ook weer geblokkeerd gaat worden om dezelfde reden), puur om het spel eens te proberen.

Ik moet zeggen dat het er vrij netjes uitziet, de graphics zijn niet vies (mag ook wel, gezien dit spel als pay-to-play begon). Er is wel een tekort aan hotkeys :/ Ik ben de Rappelz controls gewend en daar heb je de volledige F1 - F12 functieknoppen, en Alt, Ctrl en Shift varianten. Dat zijn dus 48 hotkeys (en daar komt nog eens Alt + 1 t.m. Alt + 0, en Alt + - en Alt + = bij voor de huisdieracties). Bij Archlord heb je 1 t.m. 0 en - en + voor hotkeys, waarvan de 1 en 2 gereserveerd zijn voor potions.

Nu heb je bij Archlord vziw geen 48 hotkeys nodig, aangezien het arsenaal aan vaardigheden lang niet zo uitgebreid lijkt, maar dat maakt het grinden toch echt saai. Er moet wel wat varieteit zitten in je skills en dat heb ik nog niet in dit spel kunnen vinden. Dat werkt wel een beetje demotiverend.

Wat ik ook jammer vind is dat je als het ware in de wereld geplempt wordt en je mag zelf maar uitzoeken hoe je wat allemaal doet. Je krijgt bar weinig uitleg over hoe het spel precies werkt, wat je met welke knoppen doet, hoe bepaalde onmisbare acties en vensters geopend kunnen worden, enz. De besturing is daarnaast niet optimaal, maar na wat gewenning lukt dat wel. Wanneer je aangeeft dat je character ergens naartoe moet lopen, probeert-ie niet om obstakels of zo te ontwijken, maar loopt ertegenaan en stopt dan met lopen. Da's behoorlijk irritant als je het mij vraagt.

Ben er niet ontevreden over en ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die zweren bij dit spel, maar ik ga het weer verwijderen.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Valt wel mee met die hotkeys. Je hebt 4 van die balkjes. En als je shift inhoud ga je van bijv 1 naar hotbar 2. En je kunt ook nieuwe keys maken in het menuutje als je esc doet.

Ik heb nu alle aanvallen in hotbar 1 staan, en alle buffs in hotbar 2. Dus bijv [shift+1] is een buff, terwijl [1] alleen een aanval is.

De besturing is alleen erg lastig om aan te wennen. Nogal als je bijna geen ruimte hebt. Maar tis een leuk spel dat je zo tussen de dingen door doet. Inmiddels lvl 25 geworden en beetje bij beetje geld aan het verzamelen. Leuk als je dan een Unique (paars item) tegen komt wat je lekker kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ben dit spel 3 dagen geleden weer begonnen samen met me vriendin en zijn nu allebij lvl 19.... er is iig veel veranderd :)

Heb het een poos terug ook gespeeld en toen waren er wel veel problemen waar ik nu niet veel van terug zie :)

Nog andere die het spelen ?

Wij zitten op de nieuwe PVP server :)

Ginkeltjes en Prikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

af en toe nog wat, op de gaiahon server

main char is nu al zo'n half jaar lvl 63, doe er geen drol meer mee behalve bij south gate rondhangen voor pvp, en beetje ouwehoeren.. maar zonder de nieuwe unique items ben je kansloos, en mij lukt het maar niet om die te krijgen.

idd oude problemen zijn verholpen maar dat heeft ze dan ook een flink jaar gekost, en inmiddels sinds september met nieuwe accessories (onder andere accessories die alle geleerde skills met 1 lvl verhoogt) is er een probleem bijgekomen dat die items geglitched kunnen worden. Als je ze via ingame mail stuurt naar iemand (bv naar jezelf vanaf een andere character) dan worden de stats verdubbelt. Inderdaad, dan krijg je dus letterlijk dat al de stats van zo'n item verdubbelen dus dan ook all skills + 2 voor 1 zo'n item. En dat levert een heleboel gezeik op met mensen die alles en iedereen voor glitcher uitmaken als ze niet kunnen winnen, terwijl het overgrote deel dit echt niet doet vanwege de kans op een ban.

Probleem is uiteraard wel doorgekomen bij NHN/CM, maar we zijn nu al iets van 8 maanden verder sinds het begin van de episode en nog steeds is die bug niet gefixt. Verder hebben mages nog steeds de passive skills bug, zijn er plaatsen in chantra waar je skills kunnen buggen (zoals guild battle square), kan het spel soms vastlopen tijdens het laden of het spelen zonder enige reden, zijn VP feeders echt een pain in the ass, en is in EP3 de Archlord character die je kan worden een totale gimp omdat een lvl 60 nog zelfs een betere defense en offense heeft dan de archlord. Geen zin om nog meer op te noemen 8)7

Ik denk echt dat ze een dementerende aap al het programmeerwerk laten doen.

Verder kan ik niet met het spel stoppen omdat het toch wel wat heeft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301289

hee, ik heb een probleem: als ik wil inloggen zegt ie: server connection ended. wat kan je hier tegen doen? en hoe kan je een beetje snel aan geld komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Als je gekeken had bij de patch client waarmee je het spel opstart dan had je een nieuwsbericht gezien dat er van 9 tot 1 de wekelijkse maintainance was en dat dan de servers offline zijn.

Een beetje snel aan geld komen? Nou je kan cc kopen met echt geld en dat dan voor enorm veel gold verkopen (inflatie ftw, 1k cc kost nu iets minder dan 100M) zoals een boel idioten doen. Of je kan elemental mobs gaan farmen om unique accesoires te krijgen, zie deze website voor een overzicht van betreffende mobs. Ik zou alleen voor de yellow mobs gaan. Maar ik zou hier pas mee beginnen vanaf lvl 26 ofzo, want dan vang je teminste een degelijke hoeveelheid geld voor de prayer stones die ze droppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ah die site is wel handig :)

En dat er nog genoeg bugs in zitten geloof ik best maar ieder spel heeft natuurlijk bugs... Maar er is gewoon genoeg in het spel wat wel leuk is en dat maakt het allemaal wel weer goed..

Heb een poosje Priston Tale 2 gespeeld maar dat spel is gewoon echt dood.. veel mensen die stoppen en na 40 is het gewoon te saai......

In Archlord is het gewoon overal wel druk.. overal waar je loopt zie je wel mensen en dit geeft gewoon aan dat het niet dood is en ook zeker wel een goed spel is omdat er genoeg mensen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301289

hee :w wie kan me helpen met levelen enzo? :*) ik ben lvl 6 human archer, op brumhart uiteraard, naam: Shadowrock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik zit op de nieuwe PVP server dus kan je helaas niet helpen.... wel kan ik je aanraden als je snel wil lvlen je gewoon geen questjes moet doen maar gewoon lekker door grinden... ik was binnen 2 uur ofzo lvl 15...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giriel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 18:47
Archlord zal sluiten vanaf 1 oktober :
http://community.codemast...m/showthread.php?t=376638

ArchLord European and North American Service Transition

It is with much sadness that today we announce our intention to close the European and North American ArchLord game servers operated by Codemasters Online.

Our licence for ArchLord is due to expire shortly and unfortunately, after several weeks of negotiations with NHN, the Korean developers of the title, we have not been able to reach an agreement to renew the contract, therefore the service will be transitioning across to Webzen.

This means that Codemasters will no longer have the right to operate the service in the Western territories it currently provides service in and therefore we are obliged to shut down all associated game services before the licence expires.

The last full day of service will be 1st October, 2009. All ArchLord world servers will shut down on the morning of Friday 2nd October, UK time. Further details of how the transition of the service will be handled, will be provided closer to the time of the transition.

The purchase of credits is now no longer available to ensure all players have the opportunity to spend their remaining Chantra credits in game and use their remaining Chantra items. Likewise, the creation of new ArchLord game accounts/subscriptions is now disabled. For further information, please see our ArchLord Service Transition FAQ in the forums.

ArchLord was Codemasters Online's first free to play MMO service and we have been very proud of its development and success during its three years of existence. Over that time the service has gone from strength to strength and has one of the most passionate communities we’ve ever seen.

We'd like to take this opportunity to thank everyone who supported ArchLord and those players that not only played it, but also raised an army and ruled the world in Chantra.

The Codemasters Online Team
www.codemasters.com

Dit vind ik wel jammer want ik had wel cc gekocht en had gehoopt hier lange tijd plezier aan te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317519

Wist nog toen ik dit spel had gekocht op het begin. Volgensmij was het bij de dixons €59,95 en toen ik het een uurtje speelde vond ik het niet leuk en heb ik het in de kast gegooid.

Toen ik de tweede keer bij dezelfde winkel kwam stond Archlord voor €11,99 in de uitverkoop.

En toen ik thuis kwam en ik keek op internet kon je het zelfs gratis spelen.

Beetje jammer :D
Pagina: 1 2 Laatste