[PC][MMORPG] Archlord

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 12.488 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-10 20:15
Afbeeldingslocatie: http://i17.tinypic.com/67oealx.jpg

ArchLord - Set in the world of Chantra, this game is an epic fantasy mix, featuring lush in game graphics and a soft sensual soundtrack brilliantly scored by the London Symphony Orchestra. ArchLord brings together all the elements that make MMOs so enjoyable but with a unique hook, the chance to rule the in game world and with it receive a range of benefits.

Sinds aug 2007 is de game free to play, >>>gratis<<<, de volledige game kan je downloaden op de website van [url="\"http://www.archlordgame.com/splash/index.php?return=index.php"]archlord[/url]!

De volgende info met dank aan Merquise:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NEWBIE GUIDE - verplichte kost!
Hier staan simpele dingen in maar ze houden je wel in leven.
http://community.codemast...m/showthread.php?t=138145

How-to guide
How to sell on auction, how to socket weapons, how to upgrade weapons etc etc.
http://community.codemast...m/showthread.php?t=213360

Database
Goede database, met skills, items, en een character builder !
http://mmodata.org/archlord/db/

Berserker guide
http://community.codemast...m/showthread.php?t=210742
Human Knight guide
http://community.codemast...m/showthread.php?t=215439
Elf Elementalist guide
http://community.codemast...m/showthread.php?t=212248
Elf Ranger build (auf Deutsch jawohl)
http://forum1.onlinewelten.com/showthread.php?t=163546
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een paar weetjes:
  • Routing is bagger in dit spel. Wen er maar aan :D
  • Je hebt veeeel meer skills dan dat je skillpoints hebt. Denk dus eerst na wat je wil en kies dan pas. Je kan EEN keer gratis de 'reset skills' button gebruiken. Mijn advies is: maak eerst een character waar je mee gaat prutsen, maak dan een serieuze char. Zo rond level 25 weet je ongeveer wel wat je aan het doen bent. Tegen die tijd kun je de reset misschien gebruiken.
  • Het staat in de newbie guide, maar: gebruik de sliders op je mana en health bar !!!!
  • Stones die je gebruikt kunnen niet removed worden.
  • Autoloot krijg je als je in een party zit. Gebruik anders de spatiebalk. Alt zorgt ervoor dat je je loot ziet.
  • Dit is een PvP game ! Het zijn er niet veel, maar er zijn wel een paar kl**tzakken die je aanvallen. Maak potions. Er zijn potions waarmee je 66% harder kan rennen :) (je verandert wel in een Manticore maar who cares). Als je 'shout' dat er een PKer actief is, komen er meestal wel een paar mensen te hulp.
  • Soms denk je: sjezus wat is mijn <race> slecht in vergelijking met de <ander ras>. Dat lijkt maar zo. Op level 20 deed ik 150 damage, een vriend van me deed 200. Op level 22 doe ik met skills 360 damage en hij 240. Op level 25 kan het weer helemaal anders zijn.
  • Sleutels van chests kun je alleen met echt geld kopen. Een Silver chest kun je verkopen voor iets van 25k, een gold chest voor 75k, en een platinum chest 250k aan players. NPC's geven je maar 1/20e van het geld terug.
  • Goede wapens hebben +4 of meer physical, +4 of meer all elemental damage en +4 of meer slots.
  • Een +4+4+4 wapen kost bakken met geld, die kan je het beste verkopen op de auctionhouse.
Icecube, the games first all-ruling ArchLord:
Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/4lhtl5l.jpg

[ Voor 93% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 14-09-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
Waar slaan die verschillende prijzen op? Als je een sterker character wilt spelen dan moet je meer per maand betalen ofzo :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Je krijgt meer credits daarmee kan je sneller the good stuff kopen geloof ik.
Heb net even de beta geinstalleerd (= gratis) en gespeeld tot lvl 7 en het is best geinig. Normaal speel ik fps dus ik kan niet vergelijken met andere MMORPG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kun je ook wat meer informatie geven, uit de TS kan ik niet opmaken wat het spel nou precies inhoudt. Is het zon standaard MMORPG? Of zitten er ook nog dingen in die vernieuwend zijn? Dit klinkt zo niet erg aantrekkelijk eigenlijk, vooral niet met die prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Idd, kijk voortaan eerst af bij andere topics hoe het daar staat, en probeer er meteen een uitgebreide TS van te maken ipv het later pas te doen. De game zelf is leuk, maar voor de mensen die het niet kennen hebben geen enkel idee en kijken nu alleen tegen de prijzen aan.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even de gamespy review gelezen, het is een vorm van WoW-ripoff waar je dus maar met 1 char mag spelen. Berg gelul over 'wield incredible amounts of in-game power', mount en xp-penalty, Humans, Orcs and Moon Elves sets (waarbij er dus geen female human knights zijn of bv human elves).

Ook nog een vage PK penalty:
If you attack players more than four levels below you, however, you'll earn "villain points." If you earn enough of these, you'll advance in what are called "rogue levels." The higher you are, the more servere the penalties you'll incur. At rogue level 1, you become unable to trade with players, you drop more loot when you're killed by other players and NPC guards will attack you on sight. At 2, you lose access to NPC vendors and auction houses. Finally, at 3, you'll suffer stiffer death penalties, a decrease in the amount of experience you gain, and you lose the ability to initiate PvP battles.
Vaaaage game :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat/zit in de beta momenteel en ik moet zeggen dat het me totaal niet aansprak. Het voelde als een goedkope lineage II clone met een erg trage besturing. Ook zaten er nog enorm veel gameplay bedervende bugs in, maarja daar is het ook een beta voor. Ik heb het spel een kans gegeven en heb ongeveer 4 dagen gespeeld maar ik irriteerde me meer aan het spel dan dat ik er plezier aan had. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:29:
Ik zat/zit in de beta momenteel en ik moet zeggen dat het me totaal niet aansprak. Het voelde als een goedkope lineage II clone met een erg trage besturing. Ook zaten er nog enorm veel gameplay bedervende bugs in, maarja daar is het ook een beta voor. Ik heb het spel een kans gegeven en heb ongeveer 4 dagen gespeeld maar ik irriteerde me meer aan het spel dan dat ik er plezier aan had. :(
Het is in "het Westen" in de beta fase maar volgens mij alleen voor de vertalingen, in Korea is het al tijden uit.
Er zijn een aantal dingen die ik aardig vind maar meer waar ik me vreselijk aan erger.

While I do think that this game has a certain charm, I'm not convince that I will buy it.

One of my gripes is the Auction house:
Unable to confirm sales, only 10 items per account. Unable to sort on price.

I also miss very much the ability to link items in chat or to click on items that are picked up by partymembers.

It annoys me to have to hold conversations in shout, more channels for different types of conversations would perhaps be nice.

Having one bank for your characters can be nice but if you amass as much junk in this game as I have in WoW .....

Camera movement and moving, I guess a lot of people commented on that already.
Also I don't like that you can't look around you while ransacking: perfect time to be ambushed.

I don't like that you cant see who is inviting you to a party.

Text and translations have been commented on by others before too.

It strikes me as odd, that if you hit Air walk thingy whilst walking, you stop walking to do the animation and you have to manually resume walking again.

Well, that is what I can think of now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jammer om te zien dat er weinig bekend is over deze game qua classes en skills en dergelijke...
Ik heb namelijk vandaag een mailtje gehad van CodeMasters, met de melding dat ik geselecteerd ben voor fase 4 van de Beta....

Moet alleen nog (momenteel) een kwartiertje ongeveer wachten tot ik de beta mag downloaden... :(

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2006 21:52 ]

Verwijderd

Lekkere topic start heeft het gespeeld tot lev7 en speeld nooit morpg's..
Totaal nutteloos dus.

Het is zoals gewoonlijk van codemaster een asian morpg die ze naar het westen hebben gehaald.
Net als Rising Force en D&D online.
Nix nieuws beetje lineage2 achtig iets.
totaal geen inhoud.
Monsters die allemaal op mekaar lijken
Wat je op lev10 neer maaid kom je op lev 40 ook regen mare dan met meer HP.

Game is beetje opgebouwd als Silkroad Online waarbij je met je CC in een ithem mall dingen kunt koopen.

Spel is volgens mij al dood voordat het uit komt :P

Squire $9.99 €9.99 £6.99 1,500 1 month
Knight $19.99 €19.99 £13.49 3,400 1 month
Lord $39.99 €39.99 £27.49 8,000 1 month

LMAO als ze denken dat iemand 19 of 39 euro per maand voor dit spel gaat betaalen :P
maar voor 39 euro krijg je ook 25k credits en wat speciale rommel..
sure.....

Je ken nie eens normal spulletjes oppakken die droppen je moet er dan met je muis sprecies op staan dat duurd ongeveer 2 minuten ondertussen is je drop weg ook.....
:O

--- update -------

Lol nog erger als ik verwachte.
ben al 10 verschillende soorten eyeballs tegen gekoomen.
Ze verschillen aleen van kleur en naam.
small eyeball,big eyeball,mean eyeball,big eyeball,death eye ayeball,even eyeball.... eyeball...
ARLG...
In 't hele spel zitten maar 30 verschillende monsters ofzo in 100 verschillende kleurtjes.

Spaar je voor 20k koop je een staf gebruik m 2 dagen nu is de durability van 38 naar 22 gegaan.
ken nu 10 monster meppen dan mot ik m weer repareren en gaat ie nog verder naar beneden.

PK systeem klopt ook voor geen meter.
in de lowbie area loopen allemaal gasten van lev 13 en hooger niewbies neer te maaien.
Sommige krijgen zelf meer HP als ze gaan pk'en :PPPP

Ingame support is er helemaal niet.
De GM's zijn volgens mij allemaal naar de Bahama's
Support tickets en bug reports word door CM nagenoeg niet op gereageerd.
De helft van de speelers is er mee genokt omdat ze vast zitten in een boom, Of in een meer zwemmen waar ze niet meer uit komen.

Er zijn speciale "elemental" mobs die zeer veel schade doen, maar lev 9 zijn ofzo.
Mare de nieuwbie lev12 die er 7 moet "afmaken" word er verschrikkelijk door ge pwned :P
2 hit ofzo en hij leg neer.....

Map systeem is zeer onoverzichtelijk.
Je word op missies naar plaatsen toe gestuurd die je nergens kunt vinden.

Je krijgt een missie die 400 gold en 1200 exp geeft.
Daarvoor moet je dan 15 mobs neer paffen die per stuk 50 gold droppen en 300 exp geeven.
Ken je dus netzogoed die missie niet doen er er gewoon een paar meer neer paffen.
Dat scheeld je ook weer 10 minuten heen en weer loopen.

-----------

[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 07:48 ]

• RocketKoen
  • Laatst online: 26-10 22:46
warmonger.
er zijn zat mensen die veel geld over hebben om een edge te hebben op andere spelers.
meestal gaat dit geld naar chinese farmers. kan het best begrijpen dat codemasters een deel van die omzet wil.
digitale items verkopen die je zo kan generen = gratis geld.
ik speel zelf lineage2, en er zijn daar zat mensen die geen probleem hebben om $1000 op tafel te leggen om een sterke toon te krijgen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 week ofzo voordat het spel uit moet komen.
De helfd van het spel is nog in het koreaans..
Meer bugs dan windows ME.
Ben nu maar gestop omdat ik na het inloggen ergens in een struik terecht kom waar ik niet meer uit kom.
Ze hebben het p2p system nu ook veranderd naar 12 euro per maand en niet meer al die andere account zooi.

Ingame support is nog steeds kut dus denk dat ik niet meer uit dat bosje vandaan kom.

Klijne tip als codemasters in de game vorkomt begin er dan niet aan..

Nu maar wachten tot Warhammer :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Ik denk dat mijn topicstart juist representatief is voor de kwaliteit van de game :P
Tis nog beta maar errug buggy en lvl grinding is saaiii...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52

Bosmonster

*zucht*

Ik heb een tijdje terug de beta geprobeerd, maar eerlijk gezegd was dit het meest beroerde MMORPG dat ik ooit getest heb.

Ipv een beta had het meer weg van een hele, heeeeele vroege alpha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 04:56:
1 week ofzo voordat het spel uit moet komen.
De helfd van het spel is nog in het koreaans..
Meer bugs dan windows ME.
Ben nu maar gestop omdat ik na het inloggen ergens in een struik terecht kom waar ik niet meer uit kom.
Ze hebben het p2p system nu ook veranderd naar 12 euro per maand en niet meer al die andere account zooi.

Ingame support is nog steeds kut dus denk dat ik niet meer uit dat bosje vandaan kom.

Klijne tip als codemasters in de game vorkomt begin er dan niet aan..

Nu maar wachten tot Warhammer :P
speel het nu 2 weken non stop, en nog geen 1 bug gevonden en al helemaal geen chinese koreaanse shit. nu lvl 25 dus ben al op VEEL plekken geweest.

klopt ook niks van wat je zegt van €12,- per maand is gewoon de hoeveelheid die hierboven is aangegeven.

ik vind het spel echt helemaal the shit. het spel is uniek doordat je zga als alles kan kopen met die credits en vanalles kan maken.

Greetz, JuNoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bosmonster schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:34:
Ik heb een tijdje terug de beta geprobeerd, maar eerlijk gezegd was dit het meest beroerde MMORPG dat ik ooit getest heb.

Ipv een beta had het meer weg van een hele, heeeeele vroege alpha...
Dat denk ik ook inderdaad, als ik de verhalen zo lees... Maar wie weet wat de toekomst gaat doen, ik hoop veel goeds... Dan kan deze game ook een succes(je) worden... :)

Verwijderd

ik lees op veel sites (dynabyte, dixons) dat hij morgen officieel in de winkel moet liggen. Op de site zelf kan ik het echter niet terug vinden.

iemand enig idee hoe of wat?

• SinergyX
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:34:
speel het nu 2 weken non stop, en nog geen 1 bug gevonden en al helemaal geen chinese koreaanse shit. nu lvl 25 dus ben al op VEEL plekken geweest.
Toevallig wat screenshots ingame?

Ik heb zo'n gevoel, men neme Utopia gameplay (crappy), men gooit WoW grinding (saaaai) en de Azie 'we pay anything for being uber' principe.. we hebben Archlord.
Beetje MMO heeft toch zo'n trial (al is het maar een dag), maar kan ik hier niet echt vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-10 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

[...]

klopt ook niks van wat je zegt van €12,- per maand is gewoon de hoeveelheid die hierboven is aangegeven.

ik vind het spel echt helemaal the shit. het spel is uniek doordat je zga als alles kan kopen met die credits en vanalles kan maken.

Greetz, JuNoo
De mantel der liefde bedekt zelfs de grootste gebreken O+

Le Meow

Verwijderd

toch raar. de officiele release staat voor morgen, maar nergens is wat te bekennen dat het dan ook echt van start gaat.

• Doetje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-10 23:04
[...]

Greetz, JuNoo
Het spel zit vol overduidelijke bugs (onder andere koreaanse tekst op de gekste plaatsen, een auction house dat niet of nauwelijks werkt, overlappende tekst, slechte vertalingen, etc) Wanneer je tijdens je 2 weken non-stop spelen zulke dingen nooit gezien hebt, dan vraag ik me af wat je precies allemaal gedaan hebt ^^;

Om terug te komen op je commentaar over de betaling, lees er het nieuws en het forum maar op na. Het PayPlus systeem (waar je dus meer of minder credits krijgt afhankelijk van wat je betaalt per maand, en waar je extra credits kan bijkopen, is afgeschaft. De Europese maandelijkse prijs is vastgelegd op €12.99 (eventuele extra taksen niet inbegrepen). Iedereen zal dus evenveel credits hebben per maand om dingen te kopen. Linkje naar officiële pagina hierover

Verder over de release datum:
Op het forum is het einde van de beta aangekondigd vorige maandag. Dit zal komende zondag 2 oktober zijn, wanneer de beta afgesloten wordt met een gigantische pvp event.
Linkje hierover op officiele pagina

Blabla Boemboem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen officiele launch?? is er iemand die dit spel echt actiek gaat spelen? zijn zo weinig reacties nog. ik wil best wel gaan spelen, maar er moeten wel meer mensen zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand die dit gaat spelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:28:
toch raar. de officiele release staat voor morgen, maar nergens is wat te bekennen dat het dan ook echt van start gaat.
idd... ik wis nog nix van dit spel totdat iemand op msn zei dat het fet was en me een paar filmpjes liet zien op youtube.. ik zocht naar reviews/info en veel is er niet... op gamer.nl word er niet's meer over gezecht, deze topic is ook zo goed als dood terwijl t spel best leuk lijkt, al is de opening post niet echt een goede opening voor het spel.... geen info alleen hoge prijzen terwijl dat al minder is geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 19-10-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
kick:
ik had ff met de search gezocht maar ik kon weinig vinden over archlord.
Het spel is een tijdje geleden free to play geworden.
En ik moet zeggen dat vrijwel alle bugs die ik hier voorbij zag komen zijn gefixt.

De game blijft een beetje achter bij de grote p2p titels als WoW.
Daarom is de game dus f2p geworden en ik vindt dat de game zeer goed kan meekomen met de andere f2p titels.
Alle taal is gewoon engels en de controls zijn ook iets beter, het is allemaal even wennen maar voor mij is de game nu net zo leuk als knight online was.

Er zitten nog wel wat bugs in maar men werkt nu aan een grote update die de hele game moet verbeteren.

1 groot minpunt is wel dat er geen widescreen resolutie support is, je kan ingame wel typen /wide en dan een aspectratio maar op lagere resoluties is de game toch minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook maar begonnen met spelen, klopt het dat je nog wel het spel moet kopen? (buy2play zoals guildwars) Of gewoon echt f2p.

Wat zijn jullie IGN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boznez504
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01-2023
Sinds kort is deze game echt free to play... dus gratis game downloaden en geen maandelijks abbo. Game is zeker het proberen waard voor mensen die nog geen ervaring hebben met MMORP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Account aangemaakt maar kan niet inloggen , de download versie is maar 1.4 gigabite en dat is wel wat klein toch voor een volledige game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels het maximale (lvl 75) berijkt. Speel sinds December 2006, en ja je moet veel meppen en quests doen (zitten enkele 1000en quests in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.
Ik heb 3 accounts gemaakt en ben met alle characters aan het spelen tot level 10.
Ik moet zeggen: het is nog best grappig ook.
Lastig is dat je in nogal vaak achter een paal of boom vast zit en de besturing vind ik wat bagger, maar idd bergen en bergen quests!
Als ik er achter ben welke char ik ga spelen zal ik het wel melden.
De server waar ik op rondren is Brunhilde of iets.. met een B...Brumbrum?
Zoiets.

Laterssss :D

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb nu een Ranger lvl10 en vind het tot nu toe wel een acceptabel spel, er is inderdaad geen intelligent path-zoek algoritme ingebouwd zoals je dat bij WoW wel hebt, waardoor je achter bomen en rotsen blijft hangen, ook mis ik een auto-loot feature/sneltoets.

Wat wel erg handig is, is dat je vlot quests kan doen door simpelweg op de ingame-map te kijken, hier staan punten aangegeven waar je heen moet, zoals items of npc's.

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:17

hilgo

Clear your mind of can't.

Mathijs1 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:57:
Ik heb nu een Ranger lvl10 en vind het tot nu toe wel een acceptabel spel, er is inderdaad geen intelligent path-zoek algoritme ingebouwd zoals je dat bij WoW wel hebt, waardoor je achter bomen en rotsen blijft hangen, ook mis ik een auto-loot feature/sneltoets.

Wat wel erg handig is, is dat je vlot quests kan doen door simpelweg op de ingame-map te kijken, hier staan punten aangegeven waar je heen moet, zoals items of npc's.
Speel het nu ongeveer een week (lvl 15 berserker orc op "Brumhart") en spel is inderdaad acceptabel.

Auto loot heb je wel in parties (moet het wel aanstaan geloof ik) en als ik solo druk ik gewoon de spatiebalk in om loot te pakken, werkt op zich goed.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 13:28
Wat mij irriteerd is dat ik steeds redelijk dichtbij dingen zie verschijen zoals die slakken en andere spelers ondanks dat ik alle instellingen op hoog het staan (ook de distance enzo op aller verst). Weet iemand of dit een bug is ofzo?

Zijn er nog mensen die dit spel spelen 8)7 Toen ik erachter kwam dat het gratis was heb ik het meteen geinstalleerd. Nu heb ik 2 spelers aangemaakt. Een op Brumhart en een op die andere server. Weet iemand welke server nou het beste is op de volgende gebieden:
- Lag (ping)
- Meeste nederlandse spelers
- Meeste spelers
etc.?

[ Voor 41% gewijzigd door Bart1983 op 09-09-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Mathijs1 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:57:

Speel jij ook op Brumhart? Weet er nog iemand een goede Nederlandse Guild?

[ Voor 3% gewijzigd door Bart1983 op 09-09-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nee ik speel op die G-nogiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Gelukkig zijn er nog wel mensen hier die het spelen ;) Heb je al een nederlandse Guild kunnen vinden? Weet jij de grote verschillen tussen de 2 servers. Ik dacht dat Brumhart meer nederlanders had maar net sprak ik iemand die weer zij dat de andere server meer nederlanders had :?

[ Voor 36% gewijzigd door Bart1983 op 09-09-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:41

Vrijdag

De Zwarte

Het is gratis te spelen? Oooh, dat wist ik niet :D Zag het laatst wel liggen voor heel erg weinig maar dat was nog een oude door dus stond er nog steeds op dat het betaald moest worden. In dat geval ga ik het wel eens proberen. Misschien wel leuke afwisseling na tweeënhalf jaar Guild Wars :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
TroonStaal schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:08:
Het is gratis te spelen? Oooh, dat wist ik niet :D Zag het laatst wel liggen voor heel erg weinig maar dat was nog een oude door dus stond er nog steeds op dat het betaald moest worden. In dat geval ga ik het wel eens proberen. Misschien wel leuke afwisseling na tweeënhalf jaar Guild Wars :)
Ja via de archlord site kan je hem nu gratis downloaden en gratis een key aanvragen. Vervolgens kun je het hele spel onbeperkt spelen. IK ben nu een aantal dagen aan het spelen en het spel bevalt me wel. Ben nu level 11 human Knight op server Brumhart. Ik hoop stiekem dat er nog veel meer mensen van tweakers gaan spelen nu het gratis is. Misschien kunnen we wel een guild oprichten ofzo (kost wel aardig wat geld geloof ik).

[ Voor 11% gewijzigd door Bart1983 op 10-09-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 14:50
Is het bijna niet een idee om maar een guild van GoT op te richten? we hebben al een aantal mensen die het spelen hier.. Dus wie voelt zich geroepen om een guild op te richten op de brumhart server? (moet je daar btw ook weer een bepaald lvl voor hebben?)

ow ja, en nog een vraagje.. dat skinning en (cutting??) hoe doe je dat? want ik heb zo'n mes, en zo'n kook potje.. maar iets doen met de beesten die geslaught zijn.. homaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
ik ga ook spelen als ik over 2 dagen mijn nieuwe vid kaart heb en wat ram duss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Rexcore schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:09:
Is het bijna niet een idee om maar een guild van GoT op te richten? we hebben al een aantal mensen die het spelen hier.. Dus wie voelt zich geroepen om een guild op te richten op de brumhart server? (moet je daar btw ook weer een bepaald lvl voor hebben?)

ow ja, en nog een vraagje.. dat skinning en (cutting??) hoe doe je dat? want ik heb zo'n mes, en zo'n kook potje.. maar iets doen met de beesten die geslaught zijn.. homaar..
Ik geloof level 20 of hoger maar je hebt ook veel geld nodig (10.000 gold). Ik heb me nu aangemeld bij de guild "Dutch". Hoe dat werkt met dat mes enzo weet ik niet. Met dat mes kun je ook berenvellen pakken en daarmee kun je weer veranderen in een dier. Weet niet precies hoe het werkt maar het kan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bart1983 op 10-09-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
rubbieus schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:12:
ik ga ook spelen als ik over 2 dagen mijn nieuwe vid kaart heb en wat ram duss :)
Begin dan ook op server Brumhart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:41

Vrijdag

De Zwarte

Bart1983 schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:12:
[...]

Ja via de archlord site kan je hem nu gratis downloaden en gratis een key aanvragen. Vervolgens kun je het hele spel onbeperkt spelen. IK ben nu een aantal dagen aan het spelen en het spel bevalt me wel. Ben nu level 11 human Knight op server Brumhart. Ik hoop stiekem dat er nog veel meer mensen van tweakers gaan spelen nu het gratis is. Misschien kunnen we wel een guild oprichten ofzo (kost wel aardig wat geld geloof ik).
Gisteravond binnengehaald. Vanavond eens kijken wat het is. Moet eerst wel even mijn spellen hd opruimen, heb nog maar 2 gig over, da's vast niet genoeg :{
Mijn systeem moet het wel trekken denk ik, PIV 2,8c, 1gig ram, X1950GT.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Rexcore schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:09:

Als je de quests blijft doen krijg je vanzelf de spullen en uitgelegd hoe het allemaal werkt. Hoe hoger je level wordt hoe meer je kan :) Voor een guild moet je in ieder geval level 20 zijn.
En anders is er altijd nog het forum van archlord zelf waar een hoop info te vinden is.
Mijn orc beserker is sinds gisteren avond level 20. Nog 1 level en ik kan weer een beter armor gaan aanschaffen :D

[ Voor 9% gewijzigd door hilgo op 11-09-2007 09:05 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
anders maak jij alvast even een guild ;) die 10000 gold dat is opzich zo binnen.. (ben nu lvl7 en rond de 3000 gold) en anders moeten we maar met z'n allen geld storten.

vanmiddag zal ik ook weer ff bezig met lvl'en.

* Rexcore is ingame Rexcore :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rexcore op 11-09-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Rexcore schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:44:
anders maak jij alvast even een guild ;)
* Rexcore is ingame Rexcore :)
U is van de grapjes :P

Die 10k maakt me niet uit, heb op dit moment redelijk veel goud dus dat kan ik wel missen, maar ik ben geen guild leader type. Dan moet ik leider zijn en zo, niets voor mij. Ben meer het casual gaming type die gewoon af en toe ook wat dagen niet speelt.
Maar als er verder niemand is die een guild wil aanmaken wil ik er best een starten (GoT als naam neem ik dan aan) en dan kan er, later, iemand anders de kar gaan trekken of zo.

Edit: lees net op het forum van archlord dat je niet makkelijk van guild leader kan wisselen (moet gm doen én alle leden moeten dan offline zijn) dus lijkt me eerlijk gezegd niet handig als ik dan een guild begin terwijl ik niet regelmatig online ben om dingen te regelen e.d.

[ Voor 21% gewijzigd door hilgo op 11-09-2007 17:50 ]

Discogs

• Rexcore
trouwens nog een vraagje over die crafting skills. Als het goed is moet ik nu die beesten van hun huid kunnen ondoen na het vermoorden ervan. Maar mijn vraag is natuurlijk: HOE? Ik heb de skills, ik heb de gathering knife.. En ik kan op j drukken en dan staat ie er netjes tussen, maar hoe gebruik ik hem. Drukken op de icons bovenin als je een beest hebt vermoord helpt ook niet. (of doet niets iig) Dus graag hulp!

En wie gaat er vanavond even mee spelen??

• hilgo

hilgo

Rexcore schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:49:
trouwens nog een vraagje over die crafting skills. Als het goed is moet ik nu die beesten van hun huid kunnen ondoen na het vermoorden ervan. Maar mijn vraag is natuurlijk: HOE? Ik heb de skills, ik heb de gathering knife.. En ik kan op j drukken en dan staat ie er netjes tussen, maar hoe gebruik ik hem. Drukken op de icons bovenin als je een beest hebt vermoord helpt ook niet. (of doet niets iig) Dus graag hulp!

En wie gaat er vanavond even mee spelen??
Druk op "j", verplaats de skill(s) naar de balk onderin, maak beestje af, druk op het nummer van de skill die je wil gebruiken.

Discogs

Verwijderd

Hoi ik speel sinds kort ook Archlord op zich is het niet verkeerd hoor.

ik speel op server Gaiahon of zo ingame is Alpie lvl 9 (orc berserker) speelt iemand nog op Gaiahon??

• Rexcore
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:05:
Hoi ik speel sinds kort ook Archlord op zich is het niet verkeerd hoor.

ik speel op server Gaiahon of zo ingame is Alpie lvl 9 (orc berserker) speelt iemand nog op Gaiahon??
ik denk dat de meesten hier op brumhart spelen. Dus gewoon wisselen nu het nog kan! :P (lvl 9 daar ben je zo weer..)

---------------------------------------------------------------------

Ik las trouwens ook op de site dat de credits op 23 november gereset worden.. :? beetje rare ideeën hebben ze daar. Maar mocht het zo zijn, dan zijn jullie nu tenminste op de hoogte.

[ Voor 23% gewijzigd door Rexcore op 12-09-2007 15:26 ]

• hilgo

hilgo

Rexcore schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:25:
[...]
Ik las trouwens ook op de site dat de credits op 23 november gereset worden.. :? beetje rare ideeën hebben ze daar. Maar mocht het zo zijn, dan zijn jullie nu tenminste op de hoogte.
Welke credits? Heb je misschien een linkje naar de bron?

Discogs

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:22
Ik speel het zelf ook sinds enkele dagen, en ik moet eerlijik zeggen dat het best een leuke game is, echte bugs ben ik nog niet tegen gekomen.

En natuurlijk het grootste voordeel voor ons nederlanders: HET IS GRATIS!

Ik moet er wel even bij zeggen dat het mijn eerste MMORPG is, dus ik ben niet echt ervaren op dit gebied

• Rexcore
What’s happening with the credits?
(Last updated: 15-01-2007 11:18:30)
We are currently finalizing some of the backend details for the ArchLord credit system. We shall announce full details nearer the December 23 when all the new systems will be implemented. However, players can expect to see their credit balance reset on November 23 to ensure that all players are able to start on a level playing field.
http://www.archlordgame.com/faq.php?type=Free%20to%20Play

hier staat het dus. Dus het gaat om je gold neem ik aan??

• hilgo

hilgo

Volgens mij gaat het om "chantra". Maar lijkt me stug dat ze dat gaan afpakken, mensen hebben daar tenslotte geld voor betaald :S

Discogs

Verwijderd

hehe okay maar jullie zijn allemaal orc's he ??

ik laat jullie nog weten wat mijn nieuwe naam word...
Rexcore schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:25:
[...]

ik denk dat de meesten hier op brumhart spelen. Dus gewoon wisselen nu het nog kan! :P (lvl 9 daar ben je zo weer..)

---------------------------------------------------------------------

• Bart1983
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:50:
hehe okay maar jullie zijn allemaal orc's he ??

ik laat jullie nog weten wat mijn nieuwe naam word...

[...]
Allemaal ork's? Ik ben Human Knight level 18 op Brumthard, Guild Dutch!

• Rexcore
* Rexcore is orc beserker lvl 15, Guild Dutch!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Ziet er leuk uit.

Alleen ik heb een nogal "vaag" probleem.
De installer blijft hangen op windows vista 32bit, heb meerdere keren de installer opnieuw te launchen maar als ik de installer launched loopt heel explorer.exe vast. 8)7
Het vreemde is dat 10 minuten nadat ik de installer had verwijderd opeens een scherm voor kreeg of ik het bestand wou installeren of niet, terwijl ik deze al lang verwijderd had. 7(8)7

Is dit probleem bekend? Of is er een manier om dit te omzijlen, of zal ik gewoon 10 minuten moeten wachten totdat de installer eindelijk voor komt? Als iemand hier antwoord op weet, thnx. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fox op 13-09-2007 16:36 ]

• hilgo

hilgo

Had ik ook (vista home premium 32 bit). Het duurt enorm lang voordat de installer omhoog komt.Overigens heb ik dat bij andere, grote, installers ook gehad dus het lijkt een vista probleem. Het lijkt wel alsof vista de .exe eerst gaan virus scannen of weet ik veel wat.

Discogs

• Fox
  • Niet online

Fox

hilgo schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:49:
Had ik ook (vista home premium 32 bit). Het duurt enorm lang voordat de installer omhoog komt.Overigens heb ik dat bij andere, grote, installers ook gehad dus het lijkt een vista probleem. Het lijkt wel alsof vista de .exe eerst gaan virus scannen of weet ik veel wat.
Oke bedankt, dan weet ik dat het aan vista ligt.
Dat word even geduld dan. :)

Verwijderd

Mensen zoek me op de Bruma server:
Level 23 Orc Berserker, level 18 Elementalist.
Ik bouw die 2 tegelijkertijd.

Ik heb mijn eigen guild gemaakt genaamd MerqsMercs, als jullie een GoT guild maken vind ik dat prima dan kom ik ook wel langs :)

Als mensen kleine donaties nodig hebben van <10.000 gold wil ik best meehelpen, ik heb nu een dikke Halbert gekocht die ze veel te cheap op de Auction hadden gezet dus ik heb geld zat.

Epyon L23 Orc Berserker
Annapuna L18 Elementalist

Names reserved:
Unipuma Elf Ranger
Merquise Human Knight
Releena Human Mage
Shenlong ?
Millennium ?

Verwijderd

Nog wat handige links:

Verplichtte kost: NEWBIE GUIDE.
Hier staan simpele dingen in maar ze houden je wel in leven.
http://community.codemast...m/showthread.php?t=138145

How-to guide.
How to sell on auction, how to socket weapons, how to upgrade weapons etc etc.
http://community.codemast...m/showthread.php?t=213360

Goede database, met skills, items, en een character builder !
http://mmodata.org/archlord/db/

Berserker guide:
http://community.codemast...m/showthread.php?t=210742

Human Knight guide:
http://community.codemast...m/showthread.php?t=215439

Elf Elementalist guide
http://community.codemast...m/showthread.php?t=212248

Elf Ranger build (auf Deutsch jawohl)
http://forum1.onlinewelten.com/showthread.php?t=163546

Een paar weetjes:
- Routing is bagger in dit spel. Wen er maar aan :D
- Je hebt veeeel meer skills dan dat je skillpoints hebt. Denk dus eerst na wat je wil en kies dan pas.
Je kan EEN keer gratis de 'reset skills' button gebruiken. Mijn advies is: maak eerst een character waar je mee gaat prutsen, maak dan een serieuze char. Zo rond level 25 weet je ongeveer wel wat je aan het doen bent. Tegen die tijd kun je de reset misschien gebruiken.
- Het staat in de newbie guide, maar: gebruik de sliders op je mana en health bar !!!!
- Stones die je gebruikt kunnen niet removed worden.
- Autoloot krijg je als je in een party zit. Gebruik anders de spatiebalk. Alt zorgt ervoor dat je je loot ziet.
- Dit is een PvP game ! Het zijn er niet veel, maar er zijn wel een paar kl**tzakken die je aanvallen. Maak potions. Er zijn potions waarmee je 66% harder kan rennen :) (je verandert wel in een Manticore maar who cares). Als je 'shout' dat er een PKer actief is, komen er meestal wel een paar mensen te hulp.
- Soms denk je: sjezus wat is mijn <race> slecht in vergelijking met de <ander ras>. Dat lijkt maar zo. Op level 20 deed ik 150 damage, een vriend van me deed 200. Op level 22 doe ik met skills 360 damage en hij 240. Op level 25 kan het weer helemaal anders zijn.
- Sleutels van chests kun je alleen met echt geld kopen. Een Silver chest kun je verkopen voor iets van 25k, een gold chest voor 75k, en een platinum chest 250k aan players. NPC's geven je maar 1/20e van het geld terug.
- Goede wapens hebben +4 of meer physical, +4 of meer all elemental damage en +4 of meer slots.
Een +4+4+4 wapen kost bakken met geld, die kan je het beste verkopen op de auctionhouse.

In een party krijg je naar mijn mening iets betere loot, meer gold en meer XP.
Join een guild, chat met mensen en maak wat vrienden.
Als je in een guild zit wordt je iets minder snel aangevallen.

Cya ingame!

Epyon / Annapuna on Brumhart

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Fijne info, mag wat mij betreft zo in de start post!

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb een account aangemaakt op Brumthard server

Recho orc lvl 1 :P Berserker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
zo, lekkere info Merquise.. Zoals hilgo als zei, dit is iets voor de startpost. Zie je binnenkort wel weer op Bruma.. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:56:
Oke ik heb een account aangemaakt op Brumthard server

Recho orc lvl 1 :P Berserker
Mooi zo! welkom. moeten we je nu maar eens even helpen met levelen.. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Rexcore op 14-09-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook ik kom ook !
Ik heb de OP niet gemaakt, maar alle info die ik hier neerzet mag wat mij betreft ge copy-paste worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Jaja als het gratis is zijn we er natuurlijk als de kippen bij :P , heb de startpost aangepast kudoos to merquise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Dus jij bent nu ook bij dutch gekomen Merquise?

Laat ik het hier maar zeggen: Tot nader order is Dutch het tijdelijk officiele GoT guild?? iedereen daar mee eens? mooi.. :)

* Rexcore gaat zich nu weer bezig houden om Icecube binnen een week van z'n troon te stoten..
(nu lvl 18 dus moet lukken.. :P :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Rexcore schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:09:
Dus jij bent nu ook bij dutch gekomen Merquise?

Laat ik het hier maar zeggen: Tot nader order is Dutch het tijdelijk officiele GoT guild?? iedereen daar mee eens? mooi.. :)

* Rexcore gaat zich nu weer bezig houden om Icecube binnen een week van z'n troon te stoten..
(nu lvl 18 dus moet lukken.. :P :D)
Sjit man je hebt mij (Netherlands) alweer ingehaald :X Ik vind dat we met dutch wat meer actie moeten ondernemen. Misschien met zijn alle een keer wat andere clan's aanvallen ofzo :9

[ Voor 11% gewijzigd door Bart1983 op 14-09-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Misschien is het ook wat voor in de topic start om een tabelletje neer te zetten met de spelers die nu actief spelen (got nick en ingame nick) en in welke guild ze zitten? (okok het zijn er niet veel.. maar dan heb je wat invulling :))

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Iemand anders het probleem dat als je wil inloggen, er staat: Waiting for response, en na 3 seconden: Server connection has ended?

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Verwijderd

Kan zijn dat ze aan het updaten zijn of zo.
Ik zal eens kijken of ik kan vinden wat de vaste tijden zijn voor Archlord (lijkt me vreemd dat ze dat op een zaterdag doen...)

• Rexcore
geen connectie problemen hier, maar de laatste twee dagen wel serieus irritante lag. hopelijk doen ze er snel wat aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
hmm, heb nu ook connectie problemen, "cannot acces login server"

laten we hopen dat het tijdelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, 17.45 en kan niet inloggen.
Zondag he, iedereen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:41:
Yep, 17.45 en kan niet inloggen.
Zondag he, iedereen spelen :)
Lol ben er nu ook uitgegooid en kan er nu ook niet meer in :'( Website doet het bij mij ook niet meer haha

[ Voor 8% gewijzigd door Bart1983 op 16-09-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Hier is het ook even over. Naja, toch tijd om het eten te gaan maken ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Net het spel ge-installeerd gekregen.

Maar nu kom ik op het volgende punt. Als je een account aanmaakt moet je billing details opgeven, kan je dit gewoon zonder dat je ergens aan vast zit invullen / zonder dat je een creditcard moet invullen of moet je ergens anders voor een Archlord only account opgeven?

Vind het nogal vreemd dat je bij het account aanmaken je details moet neerzetten tot op je adres en postcode etc, vooral omdat het nu een gratis game is.

Nog een kleine vraag: Kan je het spel ook in windowed spelen of een hogere resolutie dan de standaard 1280x1024, dit speelt niet echt fijn op een 20" lcd. :P

[ Voor 43% gewijzigd door Fox op 16-09-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
ach... beetje creatief met je adres gegevens omspringen, daar zullen de makers van archlord echt niet wakker van liggen. en ik meen laatst te hebben gelezen dat iemand het voor elkaar had om op hoge resolutie te spelen 1600x1200 als ik me niet vergis.. ik zal het nog eens nakijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

SniperFox schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:04:
Nog een kleine vraag: Kan je het spel ook in windowed spelen of een hogere resolutie dan de standaard 1280x1024, dit speelt niet echt fijn op een 20" lcd. :P
Ja, je kan in een window spelen, doe het zelf ook :)
Windowed mode:
While not available in the game settings, it *is* possible to run Archlord in a window. There are two ways of doing this:

First method: Create a file with the exact name "iwantwindow" and extension ".txt" (without quotes) in your Archlord folder (eg. "c:\Archlord\iwantwindow.txt"). It doesn't matter what the file contains, only the name is important.

Second method: Go to the "ini" folder within the main Archlord folder. Here is a file called "COption.ini". Open this file with notepad, and look for a line containing "Windowed=0". Change the '0' to a '1' and save the file. If the line doesn't exist, add "Windowed=1" in the "[Patch_Option]" section.

There doesn't seem to be any difference in the effect of the two methods. It should be noted that after pressing "Game Start" from the launcher, a small box will pop up with your current graphics adapter and resolution. Just press the 'OK' button, and the game should start as usual - but in a window.
bron

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
hilgo schreef op maandag 17 september 2007 @ 08:49:
[...]

Ja, je kan in een window spelen, doe het zelf ook :)

[...]

bron
Oh das best handig! Weet iemand waar die castle siege en die war tegen de archlord precies plaatsvinden en hoe dat dan in zijn werk gaat?

Verwijderd

SniperFox schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:04:
Net het spel ge-installeerd gekregen.

Maar nu kom ik op het volgende punt. Als je een account aanmaakt moet je billing details opgeven, kan je dit gewoon zonder dat je ergens aan vast zit invullen / zonder dat je een creditcard moet invullen of moet je ergens anders voor een Archlord only account opgeven?

Vind het nogal vreemd dat je bij het account aanmaken je details moet neerzetten tot op je adres en postcode etc, vooral omdat het nu een gratis game is.

Je moet idd wel een Archlord billing account aanmaken maar je hoeft nergens bankgegevens of creditcardgegevens in te vullen. It's freeeeee :D

• Fox
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 07:34:
[...]

Je moet idd wel een Archlord billing account aanmaken maar je hoeft nergens bankgegevens of creditcardgegevens in te vullen. It's freeeeee :D
:D

Ik ben gisteren begonnen en het is een best leuk spel.
Heb nu twee characters dus als iemand me wilt opzoeken of voor een guild wilt uitnodigen,

Server: Brumhart
Moonelf Elementalist, Sselene lv 12
Human Archer, Achelios lv 6

Weet iemand misschien ook voor wat voor prijs ik mijn elemental stones het beste kan verkopen? Ik verkoop ze voor 2-5k en dat leek mij wel redelijk, of belazer ik hiermee mezelf?
En is een reinforcement potion wat waard? :)

• hilgo

hilgo

SniperFox schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:22:
[...]
Weet iemand misschien ook voor wat voor prijs ik mijn elemental stones het beste kan verkopen? Ik verkoop ze voor 2-5k en dat leek mij wel redelijk, of belazer ik hiermee mezelf?
En is een reinforcement potion wat waard? :)
Ik kijk meestal in het auction house wat anderen vragen om een beeld van de waarde te krijgen.
Reinforcement potions gaan, uit mijn hoofd, voor 80k+ dus die zijn best redelijk wat waard.
Hou er wel rekening mee dat als je ze als beloning voor een quest krijgt ze niet te verkopen zijn. Als je ze vindt is het kassa ;)

Discogs

• Fox
  • Niet online

Fox

hilgo schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:53:
[...]

Ik kijk meestal in het auction house wat anderen vragen om een beeld van de waarde te krijgen.
Reinforcement potions gaan, uit mijn hoofd, voor 80k+ dus die zijn best redelijk wat waard.
Hou er wel rekening mee dat als je ze als beloning voor een quest krijgt ze niet te verkopen zijn. Als je ze vindt is het kassa ;)
80k! :D
En ja, ik heb hem toevallig gevonden bij een level 5 monstertje. :)
En bedankt voor de auctionhouse tip!

Verwijderd

Nog een kleine tip: als je iets wil verkopen, shout dan niet 'what is this worth?' want dan belazeren je.
Je kan dan beter shouter: 'want to buy X, message me with prices pls!'
Dan krijg je meestal wat meer replies en kan je zelf uitdenken wat het gemiddelde is.

Contact me. Ik ben er donderdag denk ik de hele avond tot 23.30 met een van onderstaande chars:

Epyon
Anoushka
Annapuna

• Rexcore
Toch maar nog een char erbij? Idioot :)

• hilgo

hilgo

Och, zo kun je wel kijken welke type char het beste bevalt en het geeft toch een beetje afwisseling.
Denk er zelf ook over om een 2e char te starten maar ben er nog niet uit welke. Maar eerst mijn orc naar lvl 26 krijgen :)

Discogs

Verwijderd

Rexcore schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:43:
Toch maar nog een char erbij? Idioot :)
Jaja effe nog 1 proberen.
En ik denk dat ik ook een Knight en OrcSorc maak.
Die bouw ik allemaal tot level 26 Dat duurt niet zo lang.
Op lage levels loot je belachelijk veel re-potions dus financieel is het nog niet zo'n slecht idee.
(heb er 65 nu das eeehh ..eehh 5 miljoen of zo?) En dan kies ik welke me het leukste lijkt en die bouw ik tot 75 uit. Ow en ik krijg ook vaak Plat chests.

Maar de reden dat ik die Mage maak is omdat ik ook de human quests wilde doen :D

Verwijderd

Godver.
Vandaag dubbele XP maar ik kan weer niet inloggen.
Dat is wel een groot nadeel van deze game het is onmogelijk op de server te komen als het wat drukker wordt.

• Bart1983
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:29:
Godver.
Vandaag dubbele XP maar ik kan weer niet inloggen.
Dat is wel een groot nadeel van deze game het is onmogelijk op de server te komen als het wat drukker wordt.
Ja dit is echt zwaar irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Ik was een Lineage2 addict, en heb ff WoW gespeeld.

Nu ik vond WoW te gaar op pvp gebied.. dus ik zoek iets nieuws
Mijn oog viel op RFO of Archlord, kan iemand me de vergelijking geven tov Lineage2?
En hoe zit het met de graphics? Beter als Lineage2?

RFO ervaringen ook welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
geemfriek schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:44:
Ik was een Lineage2 addict, en heb ff WoW gespeeld.

Nu ik vond WoW te gaar op pvp gebied.. dus ik zoek iets nieuws
Mijn oog viel op RFO of Archlord, kan iemand me de vergelijking geven tov Lineage2?
En hoe zit het met de graphics? Beter als Lineage2?

RFO ervaringen ook welkom ;)
ik zou toch zeggen, probeer het eens. Je kan toch zelf het beste de vergelijking maken tussen archlord en lineage2. En het is een gratis spel. dus het is een kleine moeite. :) (maar verwacht ook niet te veel van pvp met archlord hoor. soms zijn er wel leuke duels, maar vaak is het toch dat lvl 60, lvl 20 afslacht. dus een hoop frustratie. :()
(en de graphics... die zijn acceptabel.. verwacht er niet veel van.. maar het is genoeg.)

[ Voor 5% gewijzigd door Rexcore op 23-09-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
En het is weer eens zover. Alles is weer overbelast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Het spul ligt er alweer uit??? begint nu wel wat frustrerend te worden.. ik hoop dat ze hier snel iets aan doen, anders vergalt dit het spel behoorlijk.
Sep 25th 2007, 15:20 GMT
High Login Server Demand
Greetings,

Currently due to the high demand of accounts trying to access the game, players might experience slow log-in times or even disconnections from the log-in server.

We are thoroughly investigating the cause and these investigations are ongoing. While we are working to improve the service, please try connecting at a later time if you are experiencing such issues.

Thank you.
ja dus :(

[ Voor 61% gewijzigd door Rexcore op 25-09-2007 16:40 ]

Verwijderd

Ik zag toevallig vandaag dat ze Gaiahon eraf hebben geflikkerd en dat ze een 3e server aan het maken zijn. Hopen dat ze die snel draaiende gaan krijgen, misschien dat er dan een aantal nieuwelingen overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben behoorlijk trots op deze actie. (copy paste van het Codemasters forum ;)

Default Outn00bing a n00b. Funny bedtime story !
Prologue:
I;m a level 32 Berserker called Epyon, King2 is a level 20 Sorcerer.

Chapter 1, the fraud
King2 was in town, yelling to people they could earn 400k fast.
So I whispered him I was interested. He told me to go to Guild Arena so he could kill me and get skulls. (I'm new to that so I was afraid to get a purple skull or something, but turned out it was ok)

After 1 hour I asked my money. He said he also needed some other skulls and that I would get 2 million. I said ok.
After 30 more minutes he said he was done.
I asked my money.

He asked to show me my weapon. It;s a +8 Halbert with 7 level 3 Earth Stones. Took me buttloads of cash. He said: I give you 500m in 10 minutes if you give me that weapon. (by then it started dawning on me I just been getting killed for 1.5 hours and get 0 gold from it).

Chapter 2: the setup
He said: give me the weapon you get 500m. I said no. In the meantime I started my laptop, and loaded up my 2nc account. With the mule I went to AH and bought the same weapon for 14.000 gil, a real crappy Halbert but with same purple name. I quickly trade it to my main.

King2 was getting impatient. I said: I want to see the money first. He said: you get it in 10 minutes !
I said: and my 400k? (as if that matters when I get 500m). He said yes yes yes. I also give you my weapon it;s good.

Chapter 3: the trade
This was the tricky part. I needed to put the fake halbert in trade without him checking the wares. So, I put in the real halbert, he put in all his money (around 120k). He pressed 'lock'.
I cancelled and asked him if he would really give me my gold.
He said: yes yes yes!
I traded, put in the real halbert and he put in his gold.
I cancelled again and said: hey you said I would also get your staff.
He said yes ok !
So I traded, put in the real halbert and cancelled after about 2 seconds.
I once more said: are you sure I get my 500m in 10 minutes because I have to go to sleep soon.
He said: YEESSSSS (good, he was very very impatient now)
I said: ok. I put in the fake halbert, he put in his staff (+8 4/4 unique level 20, worth around 250k) and all his gold, 120k. He was so eager to press lock that he was at the AH before he noticed there was something wrong.

Epiloge: 50 million @ AH
Once he noticed the fake halbert, he demanded the real one et cetera. I told him to get my 500m within 10 minutes (as was the original deal). So after about 10 minutes of a lot of cursing and demanding various stuff he was mad and logged.
I put his staff in the AH for 50.000.000 gold, bought me a beer from his 120k and I wrote this post just to humiliate him further.

The End!

(ps, when you're on Brumhart, check the AH. Unique Weapon, Staff, Grimdivine. 50.000.000 )

goodnight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Haha zo grappig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

ook eens installed, het is best wel leuk brainles hack and slashen, jammer genoeg wat primitieve engine en social functies maar het lukt aardig na lvl 10 te halen.

iemand advies welke clas/race combi een goede pve AOE koekiecutter is ? Men lvl 12 human knight bevalt me niet zo echt meer :(

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Pagina: 1 2 Laatste