heeft iemnd de nieuwe sw-versie? 3.9. nog iets ofzo.
morgenwordt de mijn ge-update dus ben benieuwd
morgenwordt de mijn ge-update dus ben benieuwd
Verwijderd
NOSIG
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Wat is daar allemaal in veranderd? Heb je mishcien een change log ?Ginz schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:08:
Daarom is een update uit gekomen: 3.93
Verwijderd
NOSIG
[ Voor 19% gewijzigd door _Christiaan_ op 22-12-2006 18:08 ]
NOSIG
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 12% gewijzigd door _Christiaan_ op 31-12-2006 00:47 ]
NOSIG
Verwijderd
Een soort today scherm? Kan niet..Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:42:
Kan ik met dit toestel,(zie ik nergens in de reviews) mijn agenda ook aan 't begin van de telefoonz etten? Een soort today scherm? Kan iemand dat mij nog uitleggen dat die agenda erg lekker werkt en dus dat ik zo mijn sirocco black ophaal?
NOSIG
Verwijderd
Ja filmen is idd erg slecht, maarja ik verwachte er ook niets van_Christiaan_ schreef op zondag 31 december 2006 @ 00:46:
Kwaliteit van de filmpjes is dus nog steeds uitermate brak. Heb jij dat ook, dat met het filmen van grove bewegingen, het filmpje opeens heel erg hapert? Echt heel jammer is dat, het is overigens alleen op de hoogste resolutie bij het filmen.
De N70 en E50 zijn allenbij (goedkope) smartphones met een hogere resolutieVerwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:46:
We hebben een N70 en een E50 in huis. Bij deze toestellen kan dit namelijk wel. Vreemd dat je bij zo'n toestel dat dan niet hebt...
Maar als je beweegt dan gaat het filmpje opeens heel erg hakkel. Dit lijkt erg op een bug. Foto's zijn idd prima.Donstil schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:33:
[...]
Ja filmen is idd erg slecht, maarja ik verwachte er ook niets van
Foto's maken vind ik trouwens nog best mooi voor dit toestel
(...)
NOSIG
Ignorance is bliss
-
NOSIG
Verwijderd
stom dat mensen zeuren over de accu. dat weet je gewoon bij dit model.darkdesign schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:28:
Mooi telefoontje, alleen in de winkel krijgen we zovaak klachten over het toestel, met name over de batterij. De telefoon is naar mijn mening gemaakt voor het design en niet om het bellen.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Zegt toch niks over de batterij of welB0MBACI schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:43:
Ik laad mijn toestel ook om de 2 dagen op, (althans na 2 dagen wissel ik de batterij en stop de andere weer in de lader)
Dus zo slecht is het batterij ook niet. (Mijn w810i hield het ook maar 2 dagen..)
Maar wat doe jij dan allemaal met je telefoon op zo'n drukke dag? Ik heb ook weleens een drukke dag, dat ik wat meer games zit te spelen en de radio en mp3 gebruik, maar ik kom altijd sowieso de dag door.We Are Borg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:47:
[...]
Zegt toch niks over de batterij of wel? Ik laat laad (
) mijn batterij elke dag op en wissel zelfs op drukke dagen tijdens de dag van batterij omdat het op is. Zo slecht is de batterij voor mij dus wel
NOSIG
Mij komt het bekend voor, ik laad iedere dag op en toch gebeurt het dan nog vaak genoeg dat de telefoon opeens uitvalt, vaak tijdens een gesprek, met de melding "Batterij leeg". Denk dat er iets mis is met sommige batterijen, want wanneer ik dan de telefoon weer aanzet gaat hij vaak gewoon de rest van de dag mee_Christiaan_ schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:13:
[...]
Maar wat doe jij dan allemaal met je telefoon op zo'n drukke dag? Ik heb ook weleens een drukke dag, dat ik wat meer games zit te spelen en de radio en mp3 gebruik, maar ik kom altijd sowieso de dag door.
Misschien zit het verschil erin, dat sommige mensen hun batterij bij het eerste gebruik helemaal opladen, ontladen, en weer helemaal opladen (eventueel deze cyclus een paar keer)? Zoals Donstil al zei...michiel10 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:34:
[...]
Mij komt het bekend voor, ik laad iedere dag op en toch gebeurt het dan nog vaak genoeg dat de telefoon opeens uitvalt, vaak tijdens een gesprek, met de melding "Batterij leeg". Denk dat er iets mis is met sommige batterijen, want wanneer ik dan de telefoon weer aanzet gaat hij vaak gewoon de rest van de dag mee
Ik heb die batterijcyclus dus ook een paar keer gedaan, en ik heb eigenlijk ook geen last. Mijn toestel gaat 's nachts ook uit (niet vanwege de batterij, want ik deed dat met m'n ouwe 6230 ook al). Ik kom zo'n 2 à 2,5 dag met één batterij door.Donstil schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:42:
Ik gebruik me toestel veel
sms erg veel, en ook bel ik veel
toestel gaat tijdens de nacht uit
gaat meestal net geen 2 hele dagen mee
Het helpt ook als je de accu bij het eerste gebruik hebt opgemaakt en dan in 1x opladen
Maatje van me heb dat niet gedaan met ze sirocco en die gaat minder lang mee als de mijne
NOSIG
Ik heb dat ontladen en opladen ook meteen gedaan, op aanraden van de winkel... heeft dus niet geholpen_Christiaan_ schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:37:
[...]
Misschien zit het verschil erin, dat sommige mensen hun batterij bij het eerste gebruik helemaal opladen, ontladen, en weer helemaal opladen (eventueel deze cyclus een paar keer)? Zoals Donstil al zei...
[...]
Ik heb die batterijcyclus dus ook een paar keer gedaan, en ik heb eigenlijk ook geen last. Mijn toestel gaat 's nachts ook uit (niet vanwege de batterij, want ik deed dat met m'n ouwe 6230 ook al). Ik kom zo'n 2 à 2,5 dag met één batterij door.
-
Ja die site had ik ook al een keer gelezen, maar ik had het alleen over de eerste keer ff één keer volledig opladen en ontladen. Vergeet trouwens niet dat in de 8800(SE) Li-Po batterijen zitten, en niet de gewone Lithium-ion batterijen waarover gesproken wordt op Batteryuniversity.Ginz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:24:
Dat compleet opladen en totaal leeg laten lopen is dus echt niet waar.
Ik heb zelf ook jaren in een telefoonwinkel gewerkt en heb `t toen ook altijd aan klanten verteld, maar het tegendeel is dus waar. Toen ik een keertje echt geïnteresseerd was in hou je het beste een accu kan conditioneren, heb ik Sanyo (`s werelds grootste accu fabrikant) opgebeld en die verwees mij door naar www.batteryuniversity.com
Aldaar las ik dus dat het volledig opladen en compleet ontladen totaal geen zin heeft en eigenlijk juist alleen maar slecht is.
Nou heb ik zelf momenteel ongeveer 70 (Sony)Ericsson toestellen en daarnaast heb ik er nog veel meer gehad die ik heb geruild of doorverkocht, maar kan geen verschil merken tussen die accu's die ik vroeger volledig geladen en ontladen had of de accu's die ik nu naar willekeur oplaad.
Maar, ben je geïnteresseerd wat (theoretisch) het beste is voor je accu:
www.batteryuniversity.com
NOSIG
-
Tegenwoordig zitten de accu's anders in elkaar.Ginz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:24:
Dat compleet opladen en totaal leeg laten lopen is dus echt niet waar.
Ik heb zelf ook jaren in een telefoonwinkel gewerkt en heb `t toen ook altijd aan klanten verteld, maar het tegendeel is dus waar. Toen ik een keertje echt geïnteresseerd was in hou je het beste een accu kan conditioneren, heb ik Sanyo (`s werelds grootste accu fabrikant) opgebeld en die verwees mij door naar www.batteryuniversity.com
Aldaar las ik dus dat het volledig opladen en compleet ontladen totaal geen zin heeft en eigenlijk juist alleen maar slecht is.
Nou heb ik zelf momenteel ongeveer 70 (Sony)Ericsson toestellen en daarnaast heb ik er nog veel meer gehad die ik heb geruild of doorverkocht, maar kan geen verschil merken tussen die accu's die ik vroeger volledig geladen en ontladen had of de accu's die ik nu naar willekeur oplaad.
Maar, ben je geïnteresseerd wat (theoretisch) het beste is voor je accu:
www.batteryuniversity.com
-
NOSIG
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Heeft dat color scheme alleen betrekking op de kleur van de wat er geselecteerd is in menu's enzo? Want die kleur wordt door het theme gekozen. Ik weet niet of dat bij de 8800 al was, maar op de 8800SE heb je dus i.p.v. de simpele "coulor themes", themes die veel meer bepalen. Dus bijv. de achtergrond in de menu's enzo, de normale achtergrond, etc.Canaria schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:00:
Weet iemand waarom de color theme selectie uit het display menu is verdwenen ten opzichte van de 8800?
[afbeelding]
Ik vind het bruine standaard kleurenschema namelijk niet bij alle themes staan.
NOSIG
[ Voor 52% gewijzigd door Canaria op 10-02-2007 20:33 ]
Aha bedoel je dat, ja dat is idd het enige wat niet verandert. Misschien dat dat bij sommige Themes van internet wel zo is, of misschien bij een nieuwe firmware versie. Welke firmare heb je trouwens?Canaria schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:12:
Dat is dan wel vreemd, want wel theme ik ook selecteer, de batterij- en netwerkindicator en ook de icoontjes in de menu's blijven bruin
[edit]
Dit is theme Lines 2 bij mij:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
NOSIG
3.51_Christiaan_ schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:02:
Welke firmare heb je trouwens?
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
Dan nog. Als dat effect zou hebben, zou de batterij gewoon eerder op moeten zijn en als de telefoon dan uitvalt met 'batterij leeg', dan zou de tel moeten uitblijven._Christiaan_ schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:37:
[...]
Misschien zit het verschil erin, dat sommige mensen hun batterij bij het eerste gebruik helemaal opladen, ontladen, en weer helemaal opladen (eventueel deze cyclus een paar keer)? Zoals Donstil al zei...
NOSIG
quote: http://mobilereview.comWant more - Nokia 8800 Sirocco Gold [ 16-04-2007 12:25 ]
Author: Verа Kozlova Translation by: Rytchkova Anja Send news to friend Discuss in forum
Nokia has introduced its Nokia 8800 Sirocco Gold handset. The fashion model Nokia 8800 Sirocco debuted late in 2006. Then there came exclusive modifications, such as Nokia 8800 Sirocco Diamond Edition with gild and diamonds, Nokia 8800 Sirocco Lamborghini (the co-product with the car concern) and Nokia 8800 Sirocco Brian Eno Signature Edition.
The new handset represents an update of the base version with 18 carat gilt. The rest features of the shell design remained the same – its sliding part reveals the keypad and has the traditional ergonomic dent for the thumb. It comes with a cradle and a Bluetooth-headset in respective color solution.
Currently Nokia 8800 Sirocco Gold is available at some markets at the recommended price of €1000 (excl. taxes).
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Er gaan geruchten over een low-end versie, de 8600. Maar het lijkt meer op een HOAX dan waarheid._Brake_ schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:11:
Ik hoopte stiekem dat er nieuws was over een echte opvolger, niet weer een ander 'kleurtje'...
[ Voor 18% gewijzigd door DaannO op 17-04-2007 12:26 ]
Heb je van die 8600 een bron? Als die accu nou langer mee gaat en ze schroeven bijv. die cam erafDaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:15:
[...]
Er gaan geruchten over een low-end versie, de 8600. Maar het lijkt meer op een HOAX dan waarheid.
edit:
Over de gold Edition:
Hier staan meer foto`s van de gold Edition
Mwah, als je dit betrouwbaar en een bron kunt noemen:_Brake_ schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:09:
[...]
Heb je van die 8600 een bron? Als die accu nou langer mee gaat en ze schroeven bijv. die cam eraf
Nokia 8600 codenaam LUNA [di 17 apr 2007, 20:45]
Poste Cowboy Ron al eerder geruchten dat er een nieuwe telg zou komen uit de 8*** serie van Nokia. Nu is ook de codenaam bekend van de 8600 namelijk LUNA.
De 8600 ziet er op de foto's al veel belovend uit maar of deze ook kan tippen aan het succes van de 8800 classic, gun grey of the Sirocco valt nog af te wachten.
Wanneer deze nieuwe Nokia zal uitkomen is onbekend.
Wel staat hij op sommige engelse site's als "coming soon".
Of dit ook echt het geval is weten we niet zeker.
Bij Nokia is het nog al vaak het geval dat wanneer een toestel bijvoorbeeld in Juni wordt verwacht deze pas in November wordt geleverd. Zoals bij de Nokia N95 destijds het geval was. Deze zou in December 2006 komen maar ligt als het goed is pas deze week in de winkel.
Wanneer we meer horen over de Nokia 8600 houden we je uiteraard op de hoogte
[ Voor 58% gewijzigd door DaannO op 17-04-2007 21:31 ]
En dan die 8900!! Die zit er ultradun uit!! Doe mij die maarDaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:30:
[...]
Mwah, als je dit betrouwbaar en een bron kunt noemen:
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/4705
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/4676
Hij schijnt nu dus misschien wel echt te komen:
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door michiel10 op 18-04-2007 19:06 ]
Zo leek het op de eerste plaatjes van de 8800 ook (dat het toetsenbord over het toetsenblok heen zou schuiven)!michiel10 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:01:
Ik ben er van overtuigd dat de 8900 nep is. Kijk hier
De onderste van de nummerieke toetsen komen als eerst wanneer je de telefoon open slide. Dat zou betekenen dat nokia van het hele 8800 concept zou afstappen en het lijkt me ook een erg onlogische opbouw. Daar komt nog bij dat veel mensen die geen 8800 hebben denken dat de telefoon op deze manier werkt, dat het scherm dus zegmaar boven de toetsen zit in gesloten stand.
De 8600 vind ik geloofwaardiger, en de gold versie is natuurlijk bevestigd en heel vet
Daar leek het idd, maar was het geen fout in de afbeeldingen oid, dat is hier wel het geval_Brake_ schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:13:
[...]
Zo leek het op de eerste plaatjes van de 8800 ook (dat het toetsenbord over het toetsenblok heen zou schuiven)!
[ Voor 16% gewijzigd door We Are Borg op 18-04-2007 20:25 ]
Nu zie ik het, je hebt gelijk!michiel10 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:26:
[...]
Daar leek het idd, maar was het geen fout in de afbeeldingen oid, dat is hier wel het geval
Ik zie hem net al op de belcompany site staan: http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/nokia_8800_sirocco_gold.htmDaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:25:
Ik lees net dat de gold-edition alleen bij BelCompany verkocht gaat worden: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/4702
Verwijderd
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Vertu is een hele andere lijn van Nokia. Het klopt wel dat de 8xxx serie het dichtst daarbij staat, echter zal Nokia niet zijn eigen markt verzieken. Vertu is gewoon de dure exclusieve lijn waarmee Nokia het top segment wil bereiken en het merk Nokia is voor de gewone man.kiddyl schreef op zondag 22 april 2007 @ 00:19:
Er zijn ook mensen die rondlopen met een Vertu. Als is dat meer een sieraad dan een telefoon, maar dat is ook een gepimpte 8800.
Verwijderd
-
Inderdaad, en dan nog te bedenken dat je er 1500 euro voor neer moet leggen.Ginz schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:34:
Helaas blijft het een slecht toestel....
[ Voor 8% gewijzigd door RSD1982 op 30-04-2007 00:37 ]
Hij wordt verkocht als 18k goud. Ik geloof dat er ook een echtheidscertificaat bij zit in de doos.RSD1982 schreef op maandag 30 april 2007 @ 00:33:
Als je goud gebruikt in een product moet er toch altijd een karaats-aanduiding staan?
Deze is nergens te vinden op een 8800 goud. Buiten dat is het accu-klepje gewoon verguld aan de onder kant, het is gewoon metaal namelijk. Wie vertelt mij wat er dan echt goud aan deze telefoon is? Anders is het gewoon pure onzin lijkt me.
Gewoon bladgoud toch? Ik ben geen smid, maar ik denk dat ze er wel over nagedacht hebben. Anders is het een grote marketing blunder.RSD1982 schreef op maandag 30 april 2007 @ 10:12:
OK,
maar ik heb altijd geleerd/ geweten dat er iets in het goud gegraveert moet zijn.
Ik vroeg dit mij gewoon even af. Omdat ik schrok van accuklepje dat wel gewoon verguld is. Misschien dat andere onderdelen wel van echt goud is. Of mag je iets dat verguld is ook onder 18K goud laten vallen?
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:28:
Heb sinds 1,5 week nu een nieuwe accu gekocht via accu-shop en hij werkt tot nu toe subliem! Het is een 1500 MaH. Ik doe er nu ruim 3 dagen mee, en met de andere nog geen dag. Ook mijn batterijmeter werkt nu goed, hij geeft nu ook echt aan hoeveel streepjes de batterij echt nog over heeft. Verder heb ik ook de nieuwste firmware 4.17 op mijn tel. laten zetten. Weet iemand misschien welke veranderingen hier aan zijn toegevoegd?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:50:
Over het batterijprobleem : ik heb op een engels forum gelezen dat je probleemloos de batterij van de Sirocco in de "oude" 8800 kunt zetten, en de batterijproblemen zijn opgelost !
Ik heb zojuist zo'n originele batterij besteld, en ga jullie op de hoogte houden...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 20:14 ]
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Moffin op 06-05-2007 19:39 ]
Verwijderd
Bedoel je dan de 'normale' of de Sirocco?Ginz schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:34:
Helaas blijft het een slecht toestel....
-
-
Verwijderd
Toen ik em kocht 5 maanden geleden was hij €40 duurderVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:44:
De Sirocco Dark is nu 760 euro. Begint zo wel interessant te worden om voor een 8800 te kiezen. Alleen het heeft nog erg veel problemen toch?
http://www.bestbuygadgets...specificaties-p-9820.html
NOSIG
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 23:16 ]
Niet goed genoeg.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:09:
Beste mensen,
Ik ben in het bezit van een Nokia 8800 (normale versie) en ben de Suede Carrying Pouch CP-35 verloren. Ik heb overal gezocht, nokia gebeld, service points langs geweest en zelfs internationaal gezocht. maar tevergeefs...
Ik hechte heel veel waarde aan de Suede Carrying pouch, dus ik vroeg me af of er iemand was die er niks mee doet en iemand er heel erg blij mee kan maken. Desnoods voor een leuke vergoeding.
Stuur maar een mailtje naar zibin158@wanadoo.nl
Groetjes!
Zibin
-
Verwijderd
Niet elke keer de groeten doen.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:44:
Ik heb Reitsma gebeld en volgens hun kan je alleen Hardware onderdelen bestellen. Ik heb verteld dat ze guido moeten vragen en dat gaat ie doen..Ik zal Maandag terug bellen en kijken of t wat wordt.
grtjes
Zibin
-
De form-factor (en dat korte lijstje specs) lijken aardig overeen te komen met de 6300. Kun je dat bevestigen?DaannO schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:57:
En nu een officiële foto van Nokia, de 8600:
..
Specs:
GPRS & EDGE
Quadband
2 Meg camera
Bluetooth
En nog veel meer. Wel dus een budget toestel, maar wel leuk.
Verwijderd
Dit klopt. Binnenkort (volgende week) zal mijn site online komen en dan zullen de full specs erop staan.Genoil schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:32:
[...]
De form-factor (en dat korte lijstje specs) lijken aardig overeen te komen met de 6300. Kun je dat bevestigen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq