Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemnd de nieuwe sw-versie? 3.9. nog iets ofzo.

morgenwordt de mijn ge-update dus ben benieuwd

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:34

_Christiaan_

Master of SOG

Hmm ik ook wel. Ik heb 3.51 en ik heb een paar bugjes gevonden:
-soms blijft op de linker- en rechterselectietoets het volume staan, i.p.v. agenda en nieuwe sms;
-het bekende e-mailprobleem;
-kwaliteit handsfree speaker brak;
-het volume van sommige ringtones is exorbitant hoog (vooral van de hoge 6230i ringtones);
-menu's werken een beetje traag;
-verder mis ik eigenlijk standaard ringtones. Daarom heb ik ze geript van een 6230i

Hopelijk is dit gefixt.

NOSIG

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Daarom is een update uit gekomen: 3.93

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ginz schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:08:
Daarom is een update uit gekomen: 3.93
Wat is daar allemaal in veranderd? Heb je mishcien een change log ?

Verwijderd

ik heb 3.93 nu.
heb eigenlijk niet echt een idee van veranderingen.
volgens mij zijn sommige menu'tjes iets anders. en verder zullen het wel kleine bugs zijn die ik niet echt gemerkt heb maar die nu wel verholpen zullen zijn.

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Hmm morgen maar eens rondbellen voor die firmware. Ik zit nog te twijfelen of ik in mijn woonplaats ga, of in Schiedam. Het verschil is namelijk dat die in Schiedam een Premium service center is, en die in mijn woonplaats (oud-beijerland) niet.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Vandaag geprobeerd in m'n woonplaats, m'n telefoon een uur kwijt geweest, met als resultaat: geen flash :( Computers waren brak daar dus ze konden em niet flashen. :z

Woensdag a.s. poging 2. En ik vraag wel of ze er een changelog bij kunnen doen.

[ Voor 19% gewijzigd door _Christiaan_ op 22-12-2006 18:08 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
beste _Christiaan_

Geinig iemand uit oud-beijerland te zien (lezen) met een sirocco

Ik zelf ben sinds half oktober in het bezit van een chrome 8800d
bevalt nog steeds super, zoals mijn 8800 deed, 8910i deed 8910 deed en eigenlijk alle 8serie toestellen deden, lekker simpel

heb nog geen vervelende bugs ontdekt,
Soms reageerd me toestel pas na de 2de keer openschuiven maarja dat is maar zelden

Maare konden ze hem bij nemesys niet flashen ?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Hé Oud-Beijerland FTW _/-\o_ Anders zet je jezelf hier ff bij, hebben we weer een Oud-Beijerlander erbij.

Uiteindelijk is het wel gelukt met het flashen, maar ik heb geen verbetering kunnen vinden, behalve dat naar m'n gevoel het menu een klein tikkeltje sneller is. Maar dit kan ook gewoon het placebo-effect zijn :)

Kwaliteit van de filmpjes is dus nog steeds uitermate brak. Heb jij dat ook, dat met het filmen van grove bewegingen, het filmpje opeens heel erg hapert? Echt heel jammer is dat, het is overigens alleen op de hoogste resolutie bij het filmen.

edit: volgende keer laat ik em flashen in Schiedam. Service bij Nemesys is echt onder de maat, en Schiedam is een premium nokia centrum, in tegenstelling tot Nemesys.

[ Voor 12% gewijzigd door _Christiaan_ op 31-12-2006 00:47 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik met dit toestel,(zie ik nergens in de reviews) mijn agenda ook aan 't begin van de telefoonz etten? Een soort today scherm? Kan iemand dat mij nog uitleggen dat die agenda erg lekker werkt en dus dat ik zo mijn sirocco black ophaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:42:
Kan ik met dit toestel,(zie ik nergens in de reviews) mijn agenda ook aan 't begin van de telefoonz etten? Een soort today scherm? Kan iemand dat mij nog uitleggen dat die agenda erg lekker werkt en dus dat ik zo mijn sirocco black ophaal?
Een soort today scherm? Kan niet..
Ja en de agenda werkt gewoon goed niet heel uitgebreid maar voldoende, als je een andere nokia hebt gehad bv de 6230 is het het exact zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Om je 'agenda' op te roepen, hoef je alleen maar op de rechter selectietoets te drukken. Je krijgt dan de kalender. De cursor staat dan al op vandaag, dan hoef je alleen maar op de middelste toets te drukken en dan krijg je de notities enzo van vandaag.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben een N70 en een E50 in huis. Bij deze toestellen kan dit namelijk wel. Vreemd dat je bij zo'n toestel dat dan niet hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op zondag 31 december 2006 @ 00:46:
Kwaliteit van de filmpjes is dus nog steeds uitermate brak. Heb jij dat ook, dat met het filmen van grove bewegingen, het filmpje opeens heel erg hapert? Echt heel jammer is dat, het is overigens alleen op de hoogste resolutie bij het filmen.
Ja filmen is idd erg slecht, maarja ik verwachte er ook niets van
Foto's maken vind ik trouwens nog best mooi voor dit toestel
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:46:
We hebben een N70 en een E50 in huis. Bij deze toestellen kan dit namelijk wel. Vreemd dat je bij zo'n toestel dat dan niet hebt...
De N70 en E50 zijn allenbij (goedkope) smartphones met een hogere resolutie
de 8800d (sirocco) is gewoon een normale telefoon dus echt vreemd dat het niet kan vind ik het persoonlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Donstil schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:33:
[...]

Ja filmen is idd erg slecht, maarja ik verwachte er ook niets van
Foto's maken vind ik trouwens nog best mooi voor dit toestel

(...)
Maar als je beweegt dan gaat het filmpje opeens heel erg hakkel. Dit lijkt erg op een bug. Foto's zijn idd prima.

Ik krijg trouwens het idee dat het binnenwerk van de 8800d en de 6230 (zonder i) gewoon hetzelfde is, op sommige dingen na (camera, beeldscherm). M'n ouwe 6230 was supersnel, en bij de 8800d merk je af en toe dat hij wat trager van begrip is. Het zou dus zomaar kunnen dat ze dezelfde proc delen.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund_Freud
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 08:52

Sigmund_Freud

Ignorance is bliss

Hoi,

ik ben dit toestel al een tijdje aan het volgen zowel via de diverse topic als qua prijs. Ik kan jullie vertellen dat ze op dit moment nieuw en in verpakking simlock vrij zo tussen de 5 a 600 euro zijn op de duitse ebay (en ja ik kan het weten want ik woon al bijna een jaar in mannheim). Heb ze in nederland nog niet zo goedkoop gezien dus misschien een tip !

Ignorance is bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Prijs is idd erg goedkoop

Maar volgensmij heb je in nederland geen garantie met een Nokia toestel van buiten de benelux (of zelfs nederland)

Internationale garantie zoals je vaak ziet op marktplaats en ebay bestaat volgensmij bij nokia helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alle Nokia's die binnen de Europese Unie (met de standaard uitzonderingen) zijn gekocht en gemaakt/bestemd zijn voor deze markt hebben allemaal dezelfde garantie en kan gewoon bij Nokia geclaimed worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mooi telefoontje, alleen in de winkel krijgen we zovaak klachten over het toestel, met name over de batterij. De telefoon is naar mijn mening gemaakt voor het design en niet om het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Tja, er zit een mooie dock bij en een extra batterij. Als ik achter m'n bureau kruip gaat de telefoon in z'n standaard, dus hier geen problemen met de batterij.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:28:
Mooi telefoontje, alleen in de winkel krijgen we zovaak klachten over het toestel, met name over de batterij. De telefoon is naar mijn mening gemaakt voor het design en niet om het bellen.
stom dat mensen zeuren over de accu. dat weet je gewoon bij dit model.
wij als winkel zeggen het ook erbij. max 2 dagen meneer of mevrouw dan ook geen gezeuer achteraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
Zeg je dan ook max 1 dag met 2 accu's na een jaar meneer of mevrouw?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik laad mijn toestel ook om de 2 dagen op, (althans na 2 dagen wissel ik de batterij en stop de andere weer in de lader)
Dus zo slecht is het batterij ook niet. (Mijn w810i hield het ook maar 2 dagen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
B0MBACI schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:43:
Ik laad mijn toestel ook om de 2 dagen op, (althans na 2 dagen wissel ik de batterij en stop de andere weer in de lader)
Dus zo slecht is het batterij ook niet. (Mijn w810i hield het ook maar 2 dagen..)
Zegt toch niks over de batterij of wel ;) ? Ik laat mijn batterij elke dag op en wissel zelfs op drukke dagen tijdens de dag van batterij omdat het op is. Zo slecht is de batterij voor mij dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

We Are Borg schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:47:
[...]

Zegt toch niks over de batterij of wel ;) ? Ik laat laad ( |:( ) mijn batterij elke dag op en wissel zelfs op drukke dagen tijdens de dag van batterij omdat het op is. Zo slecht is de batterij voor mij dus wel
Maar wat doe jij dan allemaal met je telefoon op zo'n drukke dag? Ik heb ook weleens een drukke dag, dat ik wat meer games zit te spelen en de radio en mp3 gebruik, maar ik kom altijd sowieso de dag door.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik gebruik me toestel veel

sms erg veel, en ook bel ik veel

toestel gaat tijdens de nacht uit

gaat meestal net geen 2 hele dagen mee

Het helpt ook als je de accu bij het eerste gebruik hebt opgemaakt en dan in 1x opladen
Maatje van me heb dat niet gedaan met ze sirocco en die gaat minder lang mee als de mijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-07 10:55
_Christiaan_ schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:13:
[...]

Maar wat doe jij dan allemaal met je telefoon op zo'n drukke dag? Ik heb ook weleens een drukke dag, dat ik wat meer games zit te spelen en de radio en mp3 gebruik, maar ik kom altijd sowieso de dag door.
Mij komt het bekend voor, ik laad iedere dag op en toch gebeurt het dan nog vaak genoeg dat de telefoon opeens uitvalt, vaak tijdens een gesprek, met de melding "Batterij leeg". Denk dat er iets mis is met sommige batterijen, want wanneer ik dan de telefoon weer aanzet gaat hij vaak gewoon de rest van de dag mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

michiel10 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:34:
[...]

Mij komt het bekend voor, ik laad iedere dag op en toch gebeurt het dan nog vaak genoeg dat de telefoon opeens uitvalt, vaak tijdens een gesprek, met de melding "Batterij leeg". Denk dat er iets mis is met sommige batterijen, want wanneer ik dan de telefoon weer aanzet gaat hij vaak gewoon de rest van de dag mee :?
Misschien zit het verschil erin, dat sommige mensen hun batterij bij het eerste gebruik helemaal opladen, ontladen, en weer helemaal opladen (eventueel deze cyclus een paar keer)? Zoals Donstil al zei...
Donstil schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:42:
Ik gebruik me toestel veel

sms erg veel, en ook bel ik veel

toestel gaat tijdens de nacht uit

gaat meestal net geen 2 hele dagen mee

Het helpt ook als je de accu bij het eerste gebruik hebt opgemaakt en dan in 1x opladen
Maatje van me heb dat niet gedaan met ze sirocco en die gaat minder lang mee als de mijne
Ik heb die batterijcyclus dus ook een paar keer gedaan, en ik heb eigenlijk ook geen last. Mijn toestel gaat 's nachts ook uit (niet vanwege de batterij, want ik deed dat met m'n ouwe 6230 ook al). Ik kom zo'n 2 à 2,5 dag met één batterij door.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
_Christiaan_ schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:37:
[...]

Misschien zit het verschil erin, dat sommige mensen hun batterij bij het eerste gebruik helemaal opladen, ontladen, en weer helemaal opladen (eventueel deze cyclus een paar keer)? Zoals Donstil al zei...

[...]

Ik heb die batterijcyclus dus ook een paar keer gedaan, en ik heb eigenlijk ook geen last. Mijn toestel gaat 's nachts ook uit (niet vanwege de batterij, want ik deed dat met m'n ouwe 6230 ook al). Ik kom zo'n 2 à 2,5 dag met één batterij door.
Ik heb dat ontladen en opladen ook meteen gedaan, op aanraden van de winkel... heeft dus niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
ik heb een orginele nokia autolader gekocht (LCH-12) maar deze past dus echt niet op mijn sirocco, ingang op mn telefoon is veel te klein, en op de lader zelf staat echt duidelijk LCH-12 dat moet volgens iedereen lukken..heeft iemand al geprobeerd om deze sirocco met een autolader op te laden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
je moet de DC-4 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dat compleet opladen en totaal leeg laten lopen is dus echt niet waar.

Ik heb zelf ook jaren in een telefoonwinkel gewerkt en heb `t toen ook altijd aan klanten verteld, maar het tegendeel is dus waar. Toen ik een keertje echt geïnteresseerd was in hou je het beste een accu kan conditioneren, heb ik Sanyo (`s werelds grootste accu fabrikant) opgebeld en die verwees mij door naar www.batteryuniversity.com

Aldaar las ik dus dat het volledig opladen en compleet ontladen totaal geen zin heeft en eigenlijk juist alleen maar slecht is.

Nou heb ik zelf momenteel ongeveer 70 (Sony)Ericsson toestellen en daarnaast heb ik er nog veel meer gehad die ik heb geruild of doorverkocht, maar kan geen verschil merken tussen die accu's die ik vroeger volledig geladen en ontladen had of de accu's die ik nu naar willekeur oplaad.

Maar, ben je geïnteresseerd wat (theoretisch) het beste is voor je accu:

www.batteryuniversity.com

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
Even ter info: De gouden Sirocco is ook aangekondigt. Zal binnen 2 weken verschijnen. Prijs N.N.B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ginz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:24:

Ik heb zelf ook jaren in een telefoonwinkel gewerkt en heb `t toen ook altijd aan klanten verteld, maar het tegendeel is dus waar. Toen ik een keertje echt geïnteresseerd was in hou je het beste een accu kan conditioneren, heb ik Sanyo (`s werelds grootste accu fabrikant) opgebeld en die verwees mij door naar www.batteryuniversity.com

Aldaar las ik dus dat het volledig opladen en compleet ontladen totaal geen zin heeft en eigenlijk juist alleen maar slecht is.

Nou heb ik zelf momenteel ongeveer 70 (Sony)Ericsson toestellen en daarnaast heb ik er nog veel meer gehad die ik heb geruild of doorverkocht, maar kan geen verschil merken tussen die accu's die ik vroeger volledig geladen en ontladen had of de accu's die ik nu naar willekeur oplaad.

Ja die site had ik ook al een keer gelezen, maar ik had het alleen over de eerste keer ff één keer volledig opladen en ontladen. Vergeet trouwens niet dat in de 8800(SE) Li-Po batterijen zitten, en niet de gewone Lithium-ion batterijen waarover gesproken wordt op Batteryuniversity.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Li-Polymer accu's hebben bijna dezelfde chemische samenstelling als Li-ion. Daarom is Li-Polymer ook niet apart besproken bij Battery University. Het enige verschil is dat de capaciteit/volume verhouding hoger is dan bij Li-ion accu's

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ginz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:24:

Tegenwoordig zitten de accu's anders in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hoe dan?

BatteryUniversity is tot nu toe nog de enigste site/instantie die mij met duidelijke argumenten iets kan vertellen over hoe accu's te onderhouden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Vanavond heb ik de über 8800SE mod geproduceerd:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.evertse5/IMG_2352_650.jpg

Het is gewoon een €4 plugje van de Saturn, een 2,5 -> 3,5 mm plug. Deze heb ik gedisassembleerd, en ik heb één kanaal (onderste of middelste stukje, weet ik niet meer :P ) doorgelinkt naar het andere.

Ik kan nu in stereo met m'n normale oordopjes naar muziek luisteren, op m'n 8800 SE'tje :D _/-\o_
Naja, eigenlijk mono over beide oordopjes :P

Nu alleen de oordopjes zelf nog :X

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Weet iemand waarom de color theme selectie uit het display menu is verdwenen ten opzichte van de 8800?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e05b03db0e2b7c423e436df8f9fd61c3/full.jpg

Ik vind het bruine standaard kleurenschema namelijk niet bij alle themes staan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Canaria schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:00:
Weet iemand waarom de color theme selectie uit het display menu is verdwenen ten opzichte van de 8800?
[afbeelding]

Ik vind het bruine standaard kleurenschema namelijk niet bij alle themes staan.
Heeft dat color scheme alleen betrekking op de kleur van de wat er geselecteerd is in menu's enzo? Want die kleur wordt door het theme gekozen. Ik weet niet of dat bij de 8800 al was, maar op de 8800SE heb je dus i.p.v. de simpele "coulor themes", themes die veel meer bepalen. Dus bijv. de achtergrond in de menu's enzo, de normale achtergrond, etc.

Deze themes zijn gewoon bestanden, die in de gallery staan. Ze zijn ook downloadbaar van internet.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dat is dan wel vreemd, want wel theme ik ook selecteer, de batterij- en netwerkindicator en ook de icoontjes in de menu's blijven bruin :?

[edit]
Dit is theme Lines 2 bij mij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/de7056bd39c1b5ea4dc641da1469b3e7/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/47990baaa9b83188da501eb41b705502/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/21e2a477486be23de5710e56587107b3/full.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Canaria op 10-02-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Canaria schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:12:
Dat is dan wel vreemd, want wel theme ik ook selecteer, de batterij- en netwerkindicator en ook de icoontjes in de menu's blijven bruin :?

[edit]
Dit is theme Lines 2 bij mij:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Aha bedoel je dat, ja dat is idd het enige wat niet verandert. Misschien dat dat bij sommige Themes van internet wel zo is, of misschien bij een nieuwe firmware versie. Welke firmare heb je trouwens?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

3.51 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

weet niet cker of dit al bekend was....

8800 Sirocco Brian Eno Signature Edition

Best mooi maar helaas geen extra features

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat probleem ook wat Canaria heeft ...dat de kleur van de batterij en antenne indicator altijd bruin blijft.
Weet niemand hoe je dat kunt veranderen in zwart bv ?

Mooie telefoon en de batterij is ook 10x beter geworden ,maar hij blijft beperkt te personaliseren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
is er trouwens al iemand die een website heeft voor thema's

ik heb nu vanaf de launch al dat standaard bruine thema erop, maar daar ben ik inmiddels op uitgekeken .

dingen uit het toestel zelf zijn ook weinig bijzonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

_Christiaan_ schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:37:
[...]

Dan nog. Als dat effect zou hebben, zou de batterij gewoon eerder op moeten zijn en als de telefoon dan uitvalt met 'batterij leeg', dan zou de tel moeten uitblijven.

Heb het zelf ook 2 keer gehad. Telefoon valt uit, zie nog net de melding dat de batterij op is. Gooi telefoon weer aan, 4 streepjes batterij en kan toch weer even vooruit. Heb de telefoon sinds dat hij leverbaar is, dus 2 keer dat dit gebeurd is is voor mij geen ramp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Dat lijkt me eerder een firmware probleem.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Waarschijnlijk komt de gold edition naar Nederland:
Want more - Nokia 8800 Sirocco Gold [ 16-04-2007 12:25 ]

Author: Verа Kozlova Translation by: Rytchkova Anja Send news to friend Discuss in forum

Nokia has introduced its Nokia 8800 Sirocco Gold handset. The fashion model Nokia 8800 Sirocco debuted late in 2006. Then there came exclusive modifications, such as Nokia 8800 Sirocco Diamond Edition with gild and diamonds, Nokia 8800 Sirocco Lamborghini (the co-product with the car concern) and Nokia 8800 Sirocco Brian Eno Signature Edition.

The new handset represents an update of the base version with 18 carat gilt. The rest features of the shell design remained the same – its sliding part reveals the keypad and has the traditional ergonomic dent for the thumb. It comes with a cradle and a Bluetooth-headset in respective color solution.

Currently Nokia 8800 Sirocco Gold is available at some markets at the recommended price of €1000 (excl. taxes).
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/sadm_files/sirocco2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik hoopte stiekem dat er nieuws was over een echte opvolger, niet weer een ander 'kleurtje'...

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
_Brake_ schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:11:
Ik hoopte stiekem dat er nieuws was over een echte opvolger, niet weer een ander 'kleurtje'...
Er gaan geruchten over een low-end versie, de 8600. Maar het lijkt meer op een HOAX dan waarheid. :)

edit:
Over de gold Edition:

Hier staan meer foto`s van de gold Edition

[ Voor 18% gewijzigd door DaannO op 17-04-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik lees net dat de gold-edition alleen bij BelCompany verkocht gaat worden: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/4702

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:15:
[...]

Er gaan geruchten over een low-end versie, de 8600. Maar het lijkt meer op een HOAX dan waarheid. :)

edit:
Over de gold Edition:

Hier staan meer foto`s van de gold Edition
Heb je van die 8600 een bron? Als die accu nou langer mee gaat en ze schroeven bijv. die cam eraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
_Brake_ schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:09:
[...]

Heb je van die 8600 een bron? Als die accu nou langer mee gaat en ze schroeven bijv. die cam eraf :)
Mwah, als je dit betrouwbaar en een bron kunt noemen:

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/4705
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/4676

Hij schijnt nu dus misschien wel echt te komen:
Nokia 8600 codenaam LUNA [di 17 apr 2007, 20:45]
Poste Cowboy Ron al eerder geruchten dat er een nieuwe telg zou komen uit de 8*** serie van Nokia. Nu is ook de codenaam bekend van de 8600 namelijk LUNA.

De 8600 ziet er op de foto's al veel belovend uit maar of deze ook kan tippen aan het succes van de 8800 classic, gun grey of the Sirocco valt nog af te wachten.

Wanneer deze nieuwe Nokia zal uitkomen is onbekend.
Wel staat hij op sommige engelse site's als "coming soon".
Of dit ook echt het geval is weten we niet zeker.

Bij Nokia is het nog al vaak het geval dat wanneer een toestel bijvoorbeeld in Juni wordt verwacht deze pas in November wordt geleverd. Zoals bij de Nokia N95 destijds het geval was. Deze zou in December 2006 komen maar ligt als het goed is pas deze week in de winkel.

Wanneer we meer horen over de Nokia 8600 houden we je uiteraard op de hoogte
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/11768330318600.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door DaannO op 17-04-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:30:
[...]

Mwah, als je dit betrouwbaar en een bron kunt noemen:

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/4705
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/4676

Hij schijnt nu dus misschien wel echt te komen:

[...]
En dan die 8900!! Die zit er ultradun uit!! Doe mij die maar :) De 8600 lijkt imho teveel op de oude 8XXX serie, maar blijft wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Die nokia 8900 ziet er inderdaad leuk uit, maar ja, eens afwachten of het geen hoax is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Ik ben er van overtuigd dat de 8900 nep is. Kijk hier

De onderste van de nummerieke toetsen komen als eerst wanneer je de telefoon open slide. Dat zou betekenen dat nokia van het hele 8800 concept zou afstappen en het lijkt me ook een erg onlogische opbouw. Daar komt nog bij dat veel mensen die geen 8800 hebben denken dat de telefoon op deze manier werkt, dat het scherm dus zegmaar boven de toetsen zit in gesloten stand.

De 8600 vind ik geloofwaardiger, en de gold versie is natuurlijk bevestigd en heel vet :9~

[ Voor 23% gewijzigd door michiel10 op 18-04-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
michiel10 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:01:
Ik ben er van overtuigd dat de 8900 nep is. Kijk hier

De onderste van de nummerieke toetsen komen als eerst wanneer je de telefoon open slide. Dat zou betekenen dat nokia van het hele 8800 concept zou afstappen en het lijkt me ook een erg onlogische opbouw. Daar komt nog bij dat veel mensen die geen 8800 hebben denken dat de telefoon op deze manier werkt, dat het scherm dus zegmaar boven de toetsen zit in gesloten stand.

De 8600 vind ik geloofwaardiger, en de gold versie is natuurlijk bevestigd en heel vet :9~
Zo leek het op de eerste plaatjes van de 8800 ook (dat het toetsenbord over het toetsenblok heen zou schuiven)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
_Brake_ schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:13:
[...]

Zo leek het op de eerste plaatjes van de 8800 ook (dat het toetsenbord over het toetsenblok heen zou schuiven)! :)
Daar leek het idd, maar was het geen fout in de afbeeldingen oid, dat is hier wel het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Heb sinds vandaag een raar probleem met mijn 8800.

Het toontje wat de telefoon maakt als je bijv de telefoon 'opent' wanneer deze gelocked was, of wanneer je bijv een profiel activeert, is veranderd. Nu een klein licht schriel piepje. Terwijl als ik door de menu's navigeer, het piepje gewoon normaal is. Kan alleen nergens vinden waar dat veranderd kan worden, als het niet komt door beschadiging van de telefoon :) ?

Edit: crap, kreeg net telefoontje, geluid was ruk. Nu zit ik wel in het buitenland, maar gezien de vervorming van het geluid ben ik bang dat er iets stuk is :(

[ Voor 16% gewijzigd door We Are Borg op 18-04-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
michiel10 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:26:
[...]

Daar leek het idd, maar was het geen fout in de afbeeldingen oid, dat is hier wel het geval
Nu zie ik het, je hebt gelijk!
offtopic:
en je hebt een verdomd scherpe blik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:43

robertwebbe

Robert Webbe

DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:25:
Ik lees net dat de gold-edition alleen bij BelCompany verkocht gaat worden: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/4702
Ik zie hem net al op de belcompany site staan: http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/nokia_8800_sirocco_gold.htm :)

Echt iets voor mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke telefoon, maar wie wil er met een telefoon van 1500 euro rondlopen? Je zal hem maar verliezen... (verliezen is altijd lastig met verzekeringen).

Voor de geïnteresseerden, bij de belcompany is dit toestel voor 7,50 per maand te verzekeren voor het max bedrag van 1350 euro (30eu eigen risico). Gedekt is diefstal en alle schade. 8,50 als je ook een leentoestel wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De Gold is wel uitgesteld tot de 27e doordat er scherm problemen zijn bij de productie.

Ik denk niet dat iedereen hem wil verzekeren omdat je al zo een groot bedrag hebt neergelegd voor de telefoon dat waarschijnlijk geld je weinig doet. Een beetje omgekeerde wereld, maar ze zijn er wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Er zijn ook mensen die rondlopen met een Vertu. Als is dat meer een sieraad dan een telefoon, maar dat is ook een gepimpte 8800.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
kiddyl schreef op zondag 22 april 2007 @ 00:19:
Er zijn ook mensen die rondlopen met een Vertu. Als is dat meer een sieraad dan een telefoon, maar dat is ook een gepimpte 8800.
Vertu is een hele andere lijn van Nokia. Het klopt wel dat de 8xxx serie het dichtst daarbij staat, echter zal Nokia niet zijn eigen markt verzieken. Vertu is gewoon de dure exclusieve lijn waarmee Nokia het top segment wil bereiken en het merk Nokia is voor de gewone man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
De 8600 is definitief geen hoax:

http://www.engadgetmobile...600-luna-earns-fcc-wings/

Komt dus echt. Ben benieuwd naar de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 1,5 week nu een nieuwe accu gekocht via accu-shop en hij werkt tot nu toe subliem! Het is een 1500 MaH. Ik doe er nu ruim 3 dagen mee, en met de andere nog geen dag. Ook mijn batterijmeter werkt nu goed, hij geeft nu ook echt aan hoeveel streepjes de batterij echt nog over heeft. Verder heb ik ook de nieuwste firmware 4.17 op mijn tel. laten zetten. Weet iemand misschien welke veranderingen hier aan zijn toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb trouwens een normale 8800...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Vandaag de goude 8800 in mijn handen gehad. Het pimp gehalte is wel erg hoog moet ik zeggen.. Wel mooi afgewerkt overigens want alles is goud en heeft amper kleurverschillen zoals de witte Siroco dat wel heeft (achterkantje). Mooi toestel, maar niet iets voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Helaas blijft het een slecht toestel....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ginz schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:34:
Inderdaad, en dan nog te bedenken dat je er 1500 euro voor neer moet leggen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Als je goud gebruikt in een product moet er toch altijd een karaats-aanduiding staan?
Deze is nergens te vinden op een 8800 goud. Buiten dat is het accu-klepje gewoon verguld aan de onder kant, het is gewoon metaal namelijk. Wie vertelt mij wat er dan echt goud aan deze telefoon is? Anders is het gewoon pure onzin lijkt me.

[ Voor 8% gewijzigd door RSD1982 op 30-04-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
RSD1982 schreef op maandag 30 april 2007 @ 00:33:
Als je goud gebruikt in een product moet er toch altijd een karaats-aanduiding staan?
Deze is nergens te vinden op een 8800 goud. Buiten dat is het accu-klepje gewoon verguld aan de onder kant, het is gewoon metaal namelijk. Wie vertelt mij wat er dan echt goud aan deze telefoon is? Anders is het gewoon pure onzin lijkt me.
Hij wordt verkocht als 18k goud. Ik geloof dat er ook een echtheidscertificaat bij zit in de doos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
OK,

maar ik heb altijd geleerd/ geweten dat er iets in het goud gegraveert moet zijn.
Ik vroeg dit mij gewoon even af. Omdat ik schrok van accuklepje dat wel gewoon verguld is. Misschien dat andere onderdelen wel van echt goud is. Of mag je iets dat verguld is ook onder 18K goud laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
RSD1982 schreef op maandag 30 april 2007 @ 10:12:
OK,

maar ik heb altijd geleerd/ geweten dat er iets in het goud gegraveert moet zijn.
Ik vroeg dit mij gewoon even af. Omdat ik schrok van accuklepje dat wel gewoon verguld is. Misschien dat andere onderdelen wel van echt goud is. Of mag je iets dat verguld is ook onder 18K goud laten vallen?
Gewoon bladgoud toch? Ik ben geen smid, maar ik denk dat ze er wel over nagedacht hebben. Anders is het een grote marketing blunder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met de batterijmeter. Is het probleem op te lossen door de nieuwste
firmware erop te zetten, of alleen een andere batterij ?
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:28:
Heb sinds 1,5 week nu een nieuwe accu gekocht via accu-shop en hij werkt tot nu toe subliem! Het is een 1500 MaH. Ik doe er nu ruim 3 dagen mee, en met de andere nog geen dag. Ook mijn batterijmeter werkt nu goed, hij geeft nu ook echt aan hoeveel streepjes de batterij echt nog over heeft. Verder heb ik ook de nieuwste firmware 4.17 op mijn tel. laten zetten. Weet iemand misschien welke veranderingen hier aan zijn toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het batterijprobleem : ik heb op een engels forum gelezen dat je probleemloos de batterij van de Sirocco in de "oude" 8800 kunt zetten, en de batterijproblemen zijn opgelost !

Ik heb zojuist zo'n originele batterij besteld, en ga jullie op de hoogte houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat het alleen aan de batterij ligt.. Want heb na de upgrade nog een week of twee met de oude batterij gedaan en had toen nog steeds lanst van uitvallen terwijl de meter vol aangaf e.d. Maar misschien is het een combinatie van nieuwe batt en firmware. Ik durf het je niet te zeggen.
Hij werkt trouwens nog steeds super de batterij. 3 à 4 dagen (nog steeds niet veel maar een hele opluchting na wat ik had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine update....

Heb de nieuwe batterij van de Sirocco in de 8800 gezet, past gewoon (ondanks berichten van Nokia dat het niet kan) !!

En nu komt het ..... al 2 dagen (dus dag en nacht), ca. 10 telefoongesprekken a 5 minuten gehad dit alles zonder op te laden !!

Ook de batterijmeter werkt nu voor het eerst goed. Dus niks meer opeens uitvallen, maar langzaam streepje voor streepje...

Dit is gewoon niet te geloven, maar zo simpel is het dus echt.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:50:
Over het batterijprobleem : ik heb op een engels forum gelezen dat je probleemloos de batterij van de Sirocco in de "oude" 8800 kunt zetten, en de batterijproblemen zijn opgelost !

Ik heb zojuist zo'n originele batterij besteld, en ga jullie op de hoogte houden...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Laatst online: 06-09 23:50
Ik lees allemaal dat mensen hun telefoon flashen naar een andere firmware.
Maar doen jullie dit zelf doormiddel van een datakabel of ga je daarvoor langs een van de nokia service points? Verder vind ik het een opluchting om te lezen dat de batterijduur met een 1500 mah accu zoveel toeneemt. Waarschijnlijk tilt dit feitje me over de streep er toch een aan te schaffen.

Komen er tegenwoordig nog eigenlijk firmware upgrades voor de 8800 (eerste editie) uit.
Op deze site staat dat de laatste firmware van 15/11/06 is (4.17). Ik neem aan dat alle bugs nog niet uit de 8800 (eerste editie) zijn aangezien er voor de 8800 SE nog wel nieuwe firmware's worden uitgebracht.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Moffin : koop a.u.b. geen 1500 mah accu of wat dan ook. Ik heb verschillende andere batterijen geprobeerd, maar er is echt maar een oplossing : de originele batterij van de Sircocco !

Die kun je gewoon in de 8800 zetten, en (bijna) al je problemen zijn opgelost. Heb nu met 1x opladen al 3 volle dagen (dus incl. 2 nachten) en de laatste dag met BT aan, gedaan ! Batterijmeter werkt dan ook goed, en met de imittatie batterij werkte dat bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
Dat is best raar dan, en die accu is gewoon 500 of 600 mah van die sirocco? Of heb je daar een meer mah varianten van.

Ik heb al even gekeken je moet dus een BP-6X ipv een BP-5X hebben, toch?

Welke varienten heb je eigenlijk al geprobeerd van de accu's?

@Sjenkie: Je geeft aan dat je met een 1500 mah accu geen problemen ondervind. Zou je de status van jouw bevindingen hier even kunnen posten tot nu toe. Dan kan ik een keuze maken tussen een BP6X of een BP5X maar dan van 1500 mah.

[ Voor 43% gewijzigd door Moffin op 06-05-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Moffin

Ik ben tot nu toe nog zeer tevreden over mijn batterij. Het is een accu van MaxCell en er staat op: max 1900mAh. Ik doe over het algemeen makkelijk 3 à 4 dagen met m'n batterij met een stuk of 4/5 telefoontjes per dag en de nodige smsjes. (voor mij is dit dus gewoon 4 dagen met normaal gebruik). Verder geeft de batt. meter ook nog steeds perfect aan wat de status is van de batt. En wanneer deze aan geeft 'batterij BIJNA leeg', dan betekent dat ook BIJNA en niet dat de tel. dan uitvalt en kan ik dus rustig mijn gesprek afronden! Ik vind het zeker een aanrader, maar zoals ik het nu lees heeft de Sirocco batt. het probleem ook opgelost. Misschien dat de prijs een afweging kan zijn of dat het een originele Nokia batterij betreft. Hoop dat je hiermee genoeg informatie hebt gekregen.

...En over de firmware, dit kan je gratis laten doen bij een Nokia Service Point. Let wel op dat je naar een NSP gaat welke de Nokia 8800 ondersteund. Deze adressen zijn te vinden op Nokia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ginz schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:34:
Bedoel je dan de 'normale' of de Sirocco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Beide.

De Sirocco mag misschien wel iets beter zijn, maar het zijn en blijven slechte (ja, het woord 'slechte' is echt de enige juist omschrijving) toestellen. Ik denk dat ik dat wel kan concluderen nadat ik een ontelbaar aantal 8800's die ik heb gerepareerd (soms bleef het bij proberen, wat zeker niet aan mijn kunnen lag)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
@Sjenkie

Kijk bedankt voor deze input. Hier kan ik zeker wat mee. Sowieso heb ik momenteel in mijn 8850 een replica batterij zitten van HQ, nooit problemen mee. Dus voor mij is dat geen drempel.
Aangezien een namaak batterij van 1500 mah goedkoper is dan een orignele sirocco batterij en de uptime het zelfde is, kan ik de keuze snel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En denk jij dat een habbieknabbie merk opeens wel 1500mAh in een accu kan proppen, terwijl Nokia dit niet kan? Lijkt me stug... kan misschien iets meer zijn dan een Nokia, maar dat gaat vast ten kosten van iets anders wat ruimte inneemt.... een of andere beveiliging ofzo, die er voor zorg dat je dure 8800 niet een grotere kans heeft om naar zijn grootje te gaan als `ie iets te lang aan de lader hangt. :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Sirocco Dark is nu 760 euro. Begint zo wel interessant te worden om voor een 8800 te kiezen. Alleen het heeft nog erg veel problemen toch?

http://www.bestbuygadgets...specificaties-p-9820.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:44:
De Sirocco Dark is nu 760 euro. Begint zo wel interessant te worden om voor een 8800 te kiezen. Alleen het heeft nog erg veel problemen toch?

http://www.bestbuygadgets...specificaties-p-9820.html
Toen ik em kocht 5 maanden geleden was hij €40 duurder :P Scheelt dus niet zoveel.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een Nokia 8800 (normale versie) en ben de Suede Carrying Pouch CP-35 verloren :'( . Ik heb overal gezocht, nokia gebeld, service points langs geweest en zelfs internationaal gezocht. maar tevergeefs...

Ik hechte heel veel waarde aan de Suede Carrying pouch, dus ik vroeg me af of er iemand was die er niks mee doet en iemand er heel erg blij mee kan maken. Desnoods voor een leuke vergoeding.

Stuur maar een mailtje naar zibin158@wanadoo.nl

p.s Ik hoorde dat de CP-34 ook Compitable is.

Groetjes!

Zibin

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:09:
Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een Nokia 8800 (normale versie) en ben de Suede Carrying Pouch CP-35 verloren :'( . Ik heb overal gezocht, nokia gebeld, service points langs geweest en zelfs internationaal gezocht. maar tevergeefs...

Ik hechte heel veel waarde aan de Suede Carrying pouch, dus ik vroeg me af of er iemand was die er niks mee doet en iemand er heel erg blij mee kan maken. Desnoods voor een leuke vergoeding.

Stuur maar een mailtje naar zibin158@wanadoo.nl

Groetjes!

Zibin
Niet goed genoeg.

Neem even contact met Reitsma in Alkmaar op. Die kunnen `m gewoon voor je bestellen. Weet niet precies hoe duur `ie is. Als ze het niet begrijpen bij Reitsma, dan moet je ze maar melden dat ze Guido even moeten bellen :P

offtopic:
1: Communicatie gaan via dit forum, zodat andere er ook hun voordeel mee kunnen doen. Daarom krijg je het antwoord hier en niet op je mail.
2: Groeten na elk bericht is niet nodig, 'kost' ook nog eens nutteloze ruimte

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Reitsma gebeld en volgens hun kan je alleen Hardware onderdelen bestellen. Ik heb verteld dat ze guido moeten vragen en dat gaat ie doen..Ik zal Maandag terug bellen en kijken of t wat wordt.

grtjes

Zibin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:44:
Ik heb Reitsma gebeld en volgens hun kan je alleen Hardware onderdelen bestellen. Ik heb verteld dat ze guido moeten vragen en dat gaat ie doen..Ik zal Maandag terug bellen en kijken of t wat wordt.

grtjes

Zibin
Niet elke keer de groeten doen.

Reitsma is op de hoogte en gaat ze bestellen... Prijs weet ik niet, die zal je met hun moeten afspreken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Ik heb hier een normale 8800 met defect gekregen van een vriend. Probleem is dat 8 van de 10 keer pakt hij de sim niet en vraagt steeds om simkaart. En als je na duizend keer proberen de telefoon aan de praat hebt gekregen komt er om de zoveel tijd weer de "insert simcard" bericht. Soms doet hij vanzelf weer normaal, soms na reboot en soms helemaal niet meer.
En de laatste tijd komt steeds vaker voor dat hij de sim niet meer pakt. Lijkt op waterschade alleen dat weet ik dus niet zeker aangezien het een refurbished toestel is. Kan ook kapotte simdriver zijn. Wat kan het anders zijn en wat kan ik hier allemaal aan doen? Als er mensen zijn die hem kunnen maken, graag en natuurlijk tegen een vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
En nu een officiële foto van Nokia, de 8600:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bbd3e0db635bd77df7d8af87464a0039/full.png

Specs:
GPRS & EDGE
Quadband
2 Meg camera
Bluetooth

En nog veel meer. Wel dus een budget toestel, maar wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
voor degene die (nog) problemen hebben met de standbytijd van de nokia 8800 ....

ik heb laatst een nieuwe nokia BP-6X accu gekocht bij belcompany. Die accu past ook gewoon in de nokia 8800 (hij is eigenlijk bedoeld voor de 8800 sirocco edition). Met die accu blijft mijn nokia 8800 nu probleemloos 4 dagen standby. Met de originele accu (BP-5X) was die binnen 2 dagen leeg.
Ik heb nog softwareversie v3.28 ... (weet niet of dat uitmaakt, maar met een recentere softwareversie is de standbytijd misschien nog beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
DaannO schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:57:
En nu een officiële foto van Nokia, de 8600:
..

Specs:
GPRS & EDGE
Quadband
2 Meg camera
Bluetooth

En nog veel meer. Wel dus een budget toestel, maar wel leuk. :)
De form-factor (en dat korte lijstje specs) lijken aardig overeen te komen met de 6300. Kun je dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de sirocco accu in mijn 8800 zitten
(http://www.nokia-winkel.nl/originele-accu-bp6x-voor-de-nokia-8800-p-315.html)

Hij past dus gewoon prima en het lijkt er inderdaad op dat de accu langer meegaat. Het enige nadeel is dat mijn toestel nu wel iets 'zwaarder' lijkt te zijn. Maar kan ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Genoil schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:32:
[...]

De form-factor (en dat korte lijstje specs) lijken aardig overeen te komen met de 6300. Kun je dat bevestigen?
Dit klopt. Binnenkort (volgende week) zal mijn site online komen en dan zullen de full specs erop staan. :)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste