Ik zat uit verveling eens even te kijken op sites als marktplaats enzo voor een 8800 carbon arte omdat je in de winkel hier in NL wel echt de hoofdprijs betaald natuurlijk (ik heb al een origineel gekochte 8800 en een 8600...) en ik dacht het moet, zoals met alles via internet, toch goedkoper te vinden zijn...
Nu zie ik ook wel dat er veel replica enz tussen zit maar ik kwam ook bijv dit tegen:
http://link.marktplaats.nl/245384126
Nu lijkt me 220eu voor een originele maar import telefoon ook wat weinig dus dit zal ook wel nep zijn maar even als voorbeeld.
Want als een telefoon alleen engels menu heeft maar wel gewoon origineel van nokia is en alles verder hetzelfde is dan vind ik het op zich niet erg, valt goed mee te leven.
(ik heb ook engelstalige Windows op mn pc bijv, werkt prima.)
Dan is het qua prijs misschien best interessant om naar import telefoons te kijken.
Maar goed, wat ik dus graag wil weten (want ik heb niet echt verstand van dat hele GSM wereldje) hoe kun je dus zien of een telefoon nep is of import en wat zijn de verschillen, waar let ik op?
Of is het sowieso geen goed idee om via internet een telefoon te kopen, of überhaupt om import te kopen?
Ik zou hem natuurlijk wel af gaan halen en niet via internet betalen.
[
Voor 11% gewijzigd door
ElayZ op 18-04-2009 03:34
]