Wat is snel?T-H schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:21:
[...]
die kan snel terug zijn, give it time..
iTunes nieuw logo? (zonde)
Ik wou 'em eigenlijk bestellen bij mn macbook morgen...
Wat is snel?T-H schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:21:
[...]
die kan snel terug zijn, give it time..
iTunes nieuw logo? (zonde)
[ Voor 6% gewijzigd door stickyfish op 12-09-2006 20:30 ]
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
Wat bedoel je daar mee?4POX schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:22:
Shit.. De 12 % doet het niet op de nieuwe nano's
[ Voor 23% gewijzigd door Zpottr op 12-09-2006 20:29 ]
Zoef
Wat zijn nu de verschillen tov de oude iPod 30GB (uiterlijk dus niets) kan het ff niet meer volgen allemaal
zie mde voorwaarden, waarschijnlijk uitgesloten door serienummersGabliboeba schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:31:
Gelukkig, de iPod U2 is er nog. 319 euri is 'ie nu.
Weet iemand of alle iPods nog gewoon meedoen met de €160 korting?
De zin is niet goed zie ik net.. Als ik via de site van mijn opleiding inlog heb ik op alle artikelen in de Apple shop 12 % korting. Alleen niet op de ipod's. Het kan zijn dat ze dat er nog niet in hebben gezet. Of Apple geeft studenten geen kortingen meer op nieuwe ipod'sZpottr schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:29:
[...]
Wat bedoel je daar mee?
Ik vind de zwarte Nano wel erg mooi hoor. Die komt er zeker als ie in de back to school actie wordt opgenomen.
Volgens mij is dit een teken dat Leopard er ook zo uit gaat zien. Dus geen brushed metal look meer...Blaxje schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:33:
Waarom heeft iTunes geen native graphics meer. Dacht ik net dat ze alles strak gingen trekken, wijkt iTunes weer helemaal af van het nieuwe concept. Gatver.
[ Voor 20% gewijzigd door Matias op 12-09-2006 20:41 ]
Ik krijg hier nog de NL site zonder nieuwe nano's e.d.zirus schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:37:
waarom is de iPod nog 289 euro in de NL store terwijl hij 250 dollar in de US store is.
Zoef
Nee, ik heb wel alle nieuwe, en de video is inderdaad 389....Zpottr schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:41:
[...]
Ik krijg hier nog de NL store zonder nieuwe nano's e.d.
Dus ze lopen wat achter denk ik.
Macbook Pro, 640 WD extern
Ok weet inmiddels dat het voorkomt als er bv. een geluidje afspeelt van msn (iemand zegt iets, iemand meldt zich aan, etc.).Flying schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:37:
Heb inmiddels de nieuwe iTunes in gebruik maar ondervind constant happeringen in mijn muziek. Precies of hij slaat af en toe een seconde over.
Appeltje+B?Clox schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:43:
Beetje wennen is het wel ja, de nieuwe iTunes. Alleen het scrollen gaat eindelijk lekker soepel![]()
Wel jammer van die browse balk die ik niet meer tevoorschijn krijg. Je weet wel, als je op dat oog rechtsboven klikt.
Klopt, maar de data moet 'gestreamd' worden vanaf .... een computer!T-H schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:08:
[...]
niet te snel reageren
afijn, afronden steve, site online, ik wil iTunes downloaden
geval werkt met Mac and PC. je moet hem toch op je tv aansluiten
Launching containers into space
het oog zit nu rechts onder, wel jammer dat ze dat veranderd hebben, vraag me af waar nu het knopje voor inporteren en branden zit.Clox schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:43:
Beetje wennen is het wel ja, de nieuwe iTunes. Alleen het scrollen gaat eindelijk lekker soepel![]()
Wel jammer van die browse balk die ik niet meer tevoorschijn krijg. Je weet wel, als je op dat oog rechtsboven klikt.
Is er nog steeds, appeltje + BClox schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:43:
Inderdaad. Ugly as hell.matiasjansen schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:46:
[...]
Appeltje+B?
[afbeelding]
Tss, te triest dat nieuwe icoontje. Het is geen 2001 meer..En waar zijn de prachtige aqua scrollbalkjes gebleven...
Had ik ook even, genoeg ram helpt.Flying schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:37:
Heb inmiddels de nieuwe iTunes in gebruik maar ondervind constant happeringen in mijn muziek. Precies of hij slaat af en toe een seconde over.
Als je de dev preview van Leopard gezien/gedraaid hebt en het Spotlight venster hebt kunnen bekijken zie je overeenkomsten met de iTunes 7 interface. Ik ben er nog niet echt blij mee... maar goed...Flatwhite schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:36:
[...]
Volgens mij is dit een teken dat Leopard er ook zo uit gaat zien. Dus geen brushed metal look meer...
Launching containers into space
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Het deed zich voor na het scannen. Heb iTunes na het scannen afgesloten en opnieuw opgestart. Dat hielp niet. heb nu mijn pc herstart en ook dat heeft geen effect gehad. Het begint me overigens mateloos te irriteren dat wanneer iemand mij iets zegt op msn mijn muziek onderbroken wordt voor dat msn geluidje.eur0fighter schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:48:
[...]
Had ik ook even, genoeg ram helpt.
Komt volgens mij omdat iTunes je hele bibliotheek weer doorscant om veranderingen door te voeren voor gapless playback.
[ Voor 4% gewijzigd door Flying op 12-09-2006 20:56 ]
[ Voor 54% gewijzigd door GUZA op 12-09-2006 20:58 ]
je hebt gelijk, ervaar net hetzelfdeFlying schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:56:
[...]
Het deed zich voor na het scannen. Heb iTunes na het scannen afgesloten en opnieuw opgestart. Dat hielp niet. heb nu mijn pc herstart en ook dat heeft geen effect gehad. Het begint me overigens mateloos te irriteren dat wanneer iemand mij iets zegt op msn mijn muziek onderbroken wordt voor dat msn geluidje.
Afzetten van msn, of mezelf op bezet zetten is geen optie.
Ram geheugen is ook geen probleem. heb nog meer dan 512mb over.
[ Voor 29% gewijzigd door Ruben [NL] op 12-09-2006 21:02 ]
Je hebt vast geen oplossing?eur0fighter schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:57:
[...]
je hebt gelijk, ervaar net hetzelfde
[ Voor 8% gewijzigd door hbokh op 12-09-2006 21:05 ]
This is my sick nature.
Ja, en dan ook nog zorgen dat de populairste kleur (zwart) de duurste is, aangezien alleen de nano 8gb zwart is. Ik wil een zwarte, maar eigenlijk de 4gb...GUZA schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:02:
goede marketing truuk
Iedereen weet nu dat een witte nano oude is.
Volgende gen ipod komt zeker weer een witte bij zodat iedereen weer weet dat een witte weer nieuw is.
slim maar wel jammer
iTunes is het gapless playback aan het indexeren, dat duurt even aan de hand van hoeveel muziek je hebt. (Ik heb 60GB en dat duurde zeker 20 minuten).eur0fighter schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:54:
Muziek hapert nog altijd soms
Vind ook nergens de knop om te branden.
De knop voor de equilizer ben ik ook kwijt
Ik zag net wel ergens dat je €160 korting kreeg op n iPod bij aankoop van een MacBook (Pro) oidGabliboeba schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:06:
Begrijp ik het nou goed dat je geen studentenkorting krijgt op de iPods? En gelden ze ook niet meer in de iPod actie? Dit lijkt me allemaal een beetje vreemd. Hopen dat 't nog wordt geupdate...
[ Voor 16% gewijzigd door Ruben [NL] op 12-09-2006 21:12 ]
nee muziek begon pas echt te haperen nadat itunes klaar was met indexeren, enne ik heb maar 8gig muziek dus dat duurde niet zo heel lang.matiasjansen schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:07:
[...]
iTunes is het gapless playback aan het indexeren, dat duurt even aan de hand van hoeveel muziek je hebt. (Ik heb 60GB en dat duurde zeker 20 minuten).
[ Voor 7% gewijzigd door memento__mori op 12-09-2006 21:13 ]
Ik heb 6GB en dat duurde zeker 1 minuut. Het haperen blijft na het indexeren.matiasjansen schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:07:
[...]
iTunes is het gapless playback aan het indexeren, dat duurt even aan de hand van hoeveel muziek je hebt. (Ik heb 60GB en dat duurde zeker 20 minuten).
Dat wordt je muziekcollectie op orde zetten hézirus schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:14:
Er is een nieuw vakje bij in info, album artist. Nu is het zo dat er bij mij heel veel albums in tweeen worden gesplits doordat bij de helft van de nummers dit vakje ingevuld word en bij de andere niet. heel irritant.
[ Voor 49% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 12-09-2006 21:15 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Clox op 12-09-2006 21:19 ]
Macbook Pro, 640 WD extern
Ga gewoon naar view, en zet hem daar ff uit...Clox schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:14:
Heb hier nu ook iTunes draaien. Gaat opzich wel lekker, alleen ik erger me echt dood aan die ministore die is teruggekomenEn die knop is volgens ook weg, om hem weg te halen.
Nog een vraag: Weet er al iemand wanneer we dan ong. de nieuwe iPod software update mogen verwachten?
Kan je gewoon via view anders krijgen..eur0fighter schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:54:
Muziek hapert nog altijd soms
Vind ook nergens de knop om te branden.
De knop voor de equilizer ben ik ook kwijt
je moet eigenlijk je hele album collectie selecteren en dan bij info album artist aanvinken zodat hij het bij alle liedjes resetNikolas schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:14:
Wat is er nou zo gigantisch mis met dat logo?
Ik vind het hele ding best wel leuk
Hier nog niets van problemen ondervonden, al hadden ze wel wat meer aan de minispeler mogen veranderen
[...]
Dat wordt je muziekcollectie op orde zetten hé
< dit stukje webruimte is te huur >
Wordt leuk als we straks met z'n allen films gaan downen op de dag van releaseG-SuPRuuB schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:20:
Waaat...check die shuffle, netzo klein
[...]
Ja, volgens mij issie stuk....
Ik had gisteren een iMac besteld met een iPod nano en een hp printer. Anyway nu zijn vandaag de nieuwe iPods gepresenteerd en hoop ik eigenlijk de nieuwe iPod te krijgen.ScottB schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:42:
Hmm, ik heb de nieuwe firmware-versie op mijn G5 gezet, maar ik kan de quick search niet vinden. Is dit wel beschikbaar op een oude G5 of moet daar ook een nieuwe voor gekocht worden ?
iTunes vind ik trouwens echt cool, mooi overzichtelijk gemaakt links en dat album art automatisch downloaden is optimaal voor mij
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 22:52 ]
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Weer terug van weggeweest, een mini stak ook af tegen de witte dockwhitehouse schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:55:
Wat ik erg jammer vind, is dat als ik morgen de zilveren Nano 4 gig ga halen, hij niet meer zo mooi in de Dock staat ... een zilveren nano in een witte dock
Morgen ? Zo snel ? Lijkt me niet.whitehouse schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:55:
Wat ik erg jammer vind, is dat als ik morgen de zilveren Nano 4 gig ga halen, hij niet meer zo mooi in de Dock staat ... een zilveren nano in een witte dock
Nop , 2G betekent 2 GB . Anders krijg je een 8 GB dat lijkt me erg sterk.Bigg Balls schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:47:
[...]
Ik had gisteren een iMac besteld met een iPod nano en een hp printer. Anyway nu zijn vandaag de nieuwe iPods gepresenteerd en hoop ik eigenlijk de nieuwe iPod te krijgen.
Nu zag ik bij mijn bevestiging het volgende staan
000020 MA099NF/A IPOD NANO 2G BLACK-BNL
betekend die 2G dat ik de nieuwe iPod krijg?
[ Voor 46% gewijzigd door carfreak02 op 12-09-2006 23:05 ]
Ik denk dat je de oude zal krijgen, aangezien de nieuwe enkel als 8GB in het zwart te krijgen is...Bigg Balls schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:03:
@ MM 2005
Die 2G kan natuurlijk ook betekenen dat het de 2gig versie is bedenk ik me net.
Ik zal het morgen wel zien.
Dus de 2 gig versies zijn er alleen in de oude varianten? En hoe zit het bij Apple met het geld teruggeven van de prijsverlaging? Ik heb er namelijk nog 199 voor betaald.MYST schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:06:
[...]
Ik denk dat je de oude zal krijgen, aangezien de nieuwe enkel als 8GB in het zwart te krijgen is...
Dus ga er maar vanuit dat je de oude 2GB krijgt...
Verwijderd
RoD schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:52:
Okay... Om er voor te zorgen dat je iPod gapless afspeelt moet je iTunes iets met je muziek laten doen zodat de iPod de pauzes tussen de nummers weghaalt?
Verwijderd
Klopt, en mijn ervaring is dat ze daar bij Mediamarkt ook heel soepel mee om gaan, zolang het product maar niet beschadigd is en je de verpakking nog hebt. Je hebt zelfs niet alleen omruilgarantie, maar kan binnen 2 weken ook nog gewoon het aankoopbedrag terugkrijgen, zonder vragen.M-ThijZ schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:18:
Oei, heb vorige week een nieuwe iPod nano 2GB gekocht bij de MediaMarkt. Ik hoop dat deze nog in te ruilen is voor een 2e generatie iPod anders vind ik het wel heel jammer.
In ieder geval staat op de aankoopbon dat ik 14 dagen omruilgarantie heb, zal morgen eens informeren.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 23:49 ]
Verwijderd
Als je nieuwe versies hebt die minimaal 50 euro minder kosten, waarom zou je dan de oude zooi nog verkopen?Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:03:
Aaah waarom hebben ze niet het oude Nano design behouden. Ik wou er een kopen 2/4gb in het zwart wat blijkt hebben ze die niet. Daarna wou ik een witte ook niet.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
leoaq.fm // Jeune Loop
Anders breng je hem terug in het kader van "Hij stinkt". Of... "Mijn zus/moeder/vriending/<vul in> had hem al voor d'r verjaardag". Ik zou daar geen seconde over twijfelen.M-ThijZ schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:18:
Oei, heb vorige week een nieuwe iPod nano 2GB gekocht bij de MediaMarkt. Ik hoop dat deze nog in te ruilen is voor een 2e generatie iPod anders vind ik het wel heel jammer.
In ieder geval staat op de aankoopbon dat ik 14 dagen omruilgarantie heb, zal morgen eens informeren.
Verwijderd
Of je accepteert het dat je 2 weken terug een product hebt gekocht van bijna een jaar oudJochem schreef op woensdag 13 september 2006 @ 01:18:
[...]
Anders breng je hem terug in het kader van "Hij stinkt". Of... "Mijn zus/moeder/vriending/<vul in> had hem al voor d'r verjaardag". Ik zou daar geen seconde over twijfelen.
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik zie weinig verschil met de oordopjes die ik nu heb?leokennis schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:42:
Het belangrijkste van deze avond:
[afbeelding]
w00t andere oordopjes
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
leoaq.fm // Jeune Loop
Die is overigens niet van Apple zelf, maar overgekocht van Cover Flow, een programma dat dit al eerder deed. Ik vind het trouwens wel netjes van Apple dat ze Cover Flow overgekocht hebben, en het niet gewoon namaakten. Zie ook de Google cache van Cover Flow voor een korte beschrijving van dit programma..jef schreef op woensdag 13 september 2006 @ 08:48:
hoe ongelooflijk knap is die nieuwe albumbrowser trouwens? booya!
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verwijderd
Ik vind het jammer dat er geen witte meer is voor mij mn (witte) macbook, zijn er al veel mensen die georderd hebben via de apple-site?
Verwijderd
matiasjansen schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:54:
Onderwijskorting vervalt voor alle iPods...
[ Voor 31% gewijzigd door R4NCOR op 13-09-2006 11:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 11:35 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq