nieuwe titels: 15 dollar
meeste titels: 9.99 dollar
meeste titels: 9.99 dollar
[ Voor 71% gewijzigd door Gabliboeba op 12-09-2006 19:40 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Gabliboeba op 12-09-2006 19:40 ]
Wat houdt dat gapless dan precies in ?RoD schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:38:
Ok, geen nieuwe iPod dusNouja, leuke features hebben ze toegevoegd aan de iPod. Ben benieuwd naar gapless, of dat nu serieus is, of een leuk trucje.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
[ Voor 7% gewijzigd door michiel10 op 12-09-2006 19:53 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Muziek spelen zonder "gaps", dus zonder pauzes tussen de nummers in. Vooral erg handig als je bijvoorbeeld een set luisterd, of een cabaretvoorstelling of wat dan ook. Veel fabrikanten proberen dit te doen met "trucjes" zoals de pauze aan het einde van een nummer weghalen. Dit is dus niet echt gapless. Dus ik vraag me af wat Apple hier nu van maakt. Aangezien de laatste gapless speler van Rio kwam (en inmiddels gestorven is) ben ik hier zeer benieuwd naar. Al schijnt het dat de nieuwe Archos spelers het nu ook kunnen
Ik denk een nieuwe. Denk niet dat de chip ineens zoveel zuiniger wordt dat hij zon stuk langer meegaat. Ook niks over gehoord. Dus dat zal wel betekenen dat je een nieuwe moet kopen, al weet ik het natuurlijk niet zeker.Jammer dat er geen widescreen komt, maarja, de verbetering van de 'oude' is natuurlijk ook wel leukWat ik me afvraag, kan ik (met een 'oude' iPod) op welke manier dan ook die 3,5 uur videotijd krijgen ? Of moet ik daar echt de vernieuwde voor kopen ?
http://www.noizystudios.net
Dancing_Animal schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:51:
Ik wil meer hardware zien,, iTablet, iWhatever...
Volgens mij kan zon update prima met een firmware update. Of ze het ook doen is een tweede, maar ik mag toch aannemen van wel. In ieder geval is dat een geweldig feature, en erg nodig als je een speler van 80GB hebt. Imo mogen meer fabrikanten dit voorbeeld volgen want dit soort zoekfuncties zie je niet vaak. Heb er behalve bij Creative nog geen enkele fabrikant mee gezien.Vimy schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:51:
[afbeelding]
De zoekfunctie die ik altijd al gemist heb![]()
![]()
Eerst wou ik het niet maar nu overweeg ik toch om mijn iPod te verkopen en een nieuwe aan te schaffen
Of misschien krijgen de 5G bezitters deze functie ook door middel van een firmware update.
Of ben ik nu te optimistisch
[ Voor 57% gewijzigd door Attilla op 12-09-2006 19:56 ]
Je hebt gelijk gekregen hoor.Dancing_Animal schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:54:
He het woord 'tv' valt, krijg ik dan toch gelijk (veel posts terug, dit topic)?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
[ Voor 43% gewijzigd door Dancing_Animal op 12-09-2006 20:00 ]
Hebben ze het niet over gehad dus dan zal het wel niet?michiel10 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:55:
maar het uiterlijk van de ipod video veranderd dus niet....?
Dat is het probleem met rumor-websites. Die gaan dingen verzinnen die wel 'ns niet waar kunnen zijn he.michiel10 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:55:
maar het uiterlijk van de ipod video veranderd dus niet....?
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
We volgen allemaal MacRumors volgens mij... dus kun je beter daar even kijken. En het is nog niet afgelopen, dus wie weet?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:57:
[...]
is dit nu zeker? hebben ze dit gezegt bij het event van vandaag?
nou ja, kwijl... het is nog niet het ultieme wat we van Apple in de huiskamer mogen verwachten. Een kleinere Mac mini met de mogelijkheid om je bestanden te bekijken en een DVDtje spelen is leuk - je kon vroeger trouwens ook al een Mac mini onder je tv flikkeren met Front Row. Eentje met een dikke harddrive en ondersteuning voor digitale tv, om het ook op te kunnen nemen en surround sound is waar het heen moet, en hopelijk gaat...[Airwolf] schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:57:
[19:53] MacRumors iLounge: 1/2 size of Mac Mini, built-in power supply, USB, Ethernet, 802.11 "wireless component video", optical audio and HDMI ports, plus old RCA stereo audio ports. Works with Apple Remote
KWIJL
[ Voor 8% gewijzigd door t-h op 12-09-2006 20:03 ]
Waar komt dat vandaan?Pixxa schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:59:
JAAAA! iTV !!! Hebbbee hebbbeee hebbbee!!
macbook c2d
maar lees wel! over 13 dagen is er nog een special event in keulen!!! 2 in 1 maand is geloof ik uniek!
Waarschijnlijk dan wel nieuwe macbooks?
Verwijderd
Tegen de benen trappen?4POX schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:02:
Ze willen gewoon een appel voor de dorst houden.. Ik vond die rumours sites met zoveel geruchten komen die niet haalbaar waren. je gaat als bedrijf niet op een presentatie voor 2 jaar plannen bekend maken. Goed. Ik vind het lullig voor al die journalisten die hiervoor zijn gekomen. Zoveel vind ik niet veranderd. Paar softwarematige aanpassen en een nieuwe chipset die wat langer op de accu kan werken.
De itv is ook niets anders dan een computer met wat aangepaste software. Ik weet dat ik heel wat mensen nu tegen hun benen trap. Maar ik vind alles magertjes.
Ik heb maat 47 en grote kisten.. Ik hoef niet te trappen als het in 1 keer goed kanVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:04:
[...]
Tegen de benen trappen?
Nee, wat had je dan verwacht? Ik vind het echt goed wat ze hebben laten zien.
Wat is een goede zet? Het afspelen van een HDTV filmpje?T-Junkie schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:04:
Engadget: [Steve finds and plays The Incredibles. it's not 640x480, it's HDTV]
Kijk das nou eens een erg goede zet!
De mogelijkheid tot het afspelen van hdtv. Dat is goed.Alpha-sphere schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:06:
[...]
Wat is een goede zet? Het afspelen van een HDTV filmpje?
Dat de iPod in staat is om een HDTV filmpje op een scherm te laten zien. Tenminste dat mag ik aannemen.Alpha-sphere schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:06:
[...]
niet te snel reageren
[ Voor 12% gewijzigd door t-h op 12-09-2006 20:08 ]
Verwijderd
Denk maar niet dat er tijdens de Photokina updates komen voor de MacBooks. Alleen Aperture komt dan in aanmerking. Bovendien is er geen special event er is alleen maar een beurs waar Apple aanwezig is, dat is heel wat anders. De Core 2 updates kunnen gewoon zonder event gedaan worden aangezien dat niet de moeite waard is om daarvoor een event te houden.Pixxa schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:59:
JAAAA! iTV !!! Hebbbee hebbbeee hebbbee!!
macbook c2d
maar lees wel! over 13 dagen is er nog een special event in keulen!!! 2 in 1 maand is geloof ik uniek!
Waarschijnlijk dan wel nieuwe macbooks?
Het is de iTV die een HDTV filmpje afspeelt, niet de iPod.RoD schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:07:
[...]
Dat de iPod in staat is om een HDTV filmpje op een scherm te laten zien. Tenminste dat mag ik aannemen.
Verwijderd
Op de teentjes getrapt is het spreekwoord, vriend4POX schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:05:
[...]
Ik heb maat 47 en grote kisten.. Ik hoef niet te trappen als het in 1 keer goed kan
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Als ik het goed begrijp is het een soort van Mediacenter specifiek voor de tv. M.a.w. een mediacenter die afgeslankt is.Eswip schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:08:
hmm... 300 dollar voor iTV... vind dat niet heel erg cheap... maar goed, weet nog niet precies wat het beestje allemaal kan.
misschien is 'ie nu wel gewoon geupdate. Zonder er iets over te zeggen. Wie weetPixxa schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:09:
verwachten jullie nog een update van de macbook any soon dan?
Ik zie gewoon op een doet normale dag een aankondinging komen op de fp van apple. Net zoals ze met de imac hebben gedaan. Misschien nog een andere kleine verrassing bij de macbook (pro) . Bijvoorbeeld iets meer geheugen of harddisk ruimte.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:08:
[...]
Denk maar niet dat er tijdens de Photokina updates komen voor de MacBooks. Alleen Aperture komt dan in aanmerking. Bovendien is er geen special event er is alleen maar een beurs waar Apple aanwezig is, dat is heel wat anders. De Core 2 updates kunnen gewoon zonder event gedaan worden aangezien dat niet de moeite waard is om daarvoor een event te houden.
Dat ze de bestanden in HDTV aanleveren... Metteen goede kwaliteit!Alpha-sphere schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:06:
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 20:12 ]
Daar kan geen enkele malloot een zinnig antwoord op geven.. wil je een macbook, kopen, heb je nog de tijd.. dan wacht je even af.. Zo heel veel voordeel heeft een c2d nou ook weer niet ten opzichte van de core duo..Pixxa schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:09:
verwachten jullie nog een update van de macbook any soon dan?
Daarom wordt ik ook nog niet overenthousiast.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:10:
[...]
Ja, ik vind het ook een mooie prijs. Nu nog eens zien wat dat dingetje nou echt inhoud.
Al is je processor zo snel, weinig geheugen achterhaald hem wel.Eswip schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:12:
[...]
Daar kan geen enkele malloot een zinnig antwoord op geven.. wil je een macbook, kopen, heb je nog de tijd.. dan wacht je even af.. Zo heel veel voordeel heeft een c2d nou ook weer niet ten opzichte van de core duo..
< dit stukje webruimte is te huur >
nooit. zal ook nooit gebeuren: servers zullen eruit knappenaex351 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:13:
Kan je dit evenement ook ergens live volgens met beeld ?
vroegah deden ze 't wel.T-H schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:14:
[...]
nooit. zal ook nooit gebeuren: servers zullen eruit knappen
Ja inderdaad!Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:14:
pff wanneer gaan nu die stores open!!!
Toen las GoT nog niet mee
disjfa.nl
Stream komt straks wel online..aex351 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:13:
Kan je dit evenement ook ergens live volgens met beeld ?
Daar zeg je zowat, haha.
Vroegah was alles beter
toen was er niemand in Apple geinteresseerd
You and I have memories longer than the road ahead
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 20:18 ]
disjfa.nl
Verwijderd
Het was live te volgen deze keer .. aleen was het een 50tal minuten voordat het event begonnen al compleet vol. Dus vlgd keer 2u op voorhand starten met streamenT-H schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:14:
[...]
nooit. zal ook nooit gebeuren: servers zullen eruit knappen
Ja, volgens mij issie stuk....
[ Voor 69% gewijzigd door Ruben [NL] op 12-09-2006 20:24 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Dancing_Animal op 12-09-2006 20:21 ]
Quicktime draait toch ook niet alleen .mov? dus why the hell zouden ze het alleem .mov maken?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:19:
[...]
Het was live te volgen deze keer .. aleen was het een 50tal minuten voordat het event begonnen al compleet vol. Dus vlgd keer 2u op voorhand starten met streamenNeway, het valt achteraf wel te bekijken ook op de site.
Maar ik hoop dat dat iTV geval niet aleen .mov bestanden gaat draaien want das dan toch wel erg droevig voor 299$. Ziet er overigens wel erg proper uit die nieuwe frontrow. En de store is terug online jeej browsen.
die kan snel terug zijn, give it time..Gabliboeba schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:20:
Gloeiende, is de U2 iPod weg?
Ze leveren de filmpjes in 640x480 alleen de demo die steve gaf, daar vond en liet hij een HD versie zien van The Incredibles. Dus je DL-ed gewoon de 640x480 versie.T-Junkie schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:11:
[...]
Dat ze de bestanden in HDTV aanleveren... Metteen goede kwaliteit!
Hopen dat de (toekomstige?) iPods dit ook aankunnen.
Nu ben ik enkel nog een beetje benieuwd naar de gemiddelde grote ervan.
Die nieuwe nano reclame is wel vet zeg! Coole effecten11:02 am Engadget: [Steve finds and plays The Incredibles. it's not 640x480, it's HDTV]
11:01 am iLounge: iTV lets you get access to trailers and itunes store selected content from internet
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq