Bij het afsluiten van Outlook Express vraagt deze om oude email te archiveren om ruimte te besparen. Omdat er ruimte zat is en de mail nog wel eens geraadpleegd wordt om dingen op te zoeken is dit geen optie. De melding verschijnt iedere keer bij het afsluiten van OE. Vrij irritant. In het opties venster is er geen mogelijkheid om hem te slopen en ook via de registry is er weinig te doen las ik. Via de search kwam ik een heel aantal topics tegen over dit probleem maar er is er geen een met echt een goede oplossing. Een andere mailclient is een optie maar omdat de laptop meestal buiten de deur is is er niet echt veel tijd om alles om te gaan zetten etc.
Graag advies om deze optie weg te halen, heb geen trek in dingen als dit, [Outlook Express] Mail weg na (verkeerd) comprimeren ...
Thuis had ik deze optie ook, heb daar uiteindelijk maar Thunderbird geinstalleerd
Graag advies om deze optie weg te halen, heb geen trek in dingen als dit, [Outlook Express] Mail weg na (verkeerd) comprimeren ...
Thuis had ik deze optie ook, heb daar uiteindelijk maar Thunderbird geinstalleerd
Whoop!