tft of lcd voor nextgen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-07 19:57
Ik ga dit najaar de ps3 kopen, en omdat dit ding al duur genoeg is kan ik er niet nog eens een mooie HDtv bij kopen, dus ik denk eraan om een scherm te kopen dat meer voor pc games is gemaakt. oftewel een kleiner scherm, minimaal 19 inch, breedbeeld als het kan. waar moet ik vooral op letten (responstijd etc) en weten jullie misschien al wat types die goed zijn voor gamen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
\[19"TFT]De Ultieme TFT - Deel 21
\[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 9

In de beide startposts staat een boel informatie.

• stimpyMGS
ja maar de mijne is voor consoles, en dit topic richt zich vooral op 'normaal' gebruik, het is eigenlijk niet de bedoeling van de fabrikanten om zo'n ding voor een console te gebruiken.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

stimpy-NL schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:08:
ja maar de mijne is voor consoles, en dit topic richt zich vooral op 'normaal' gebruik, het is eigenlijk niet de bedoeling van de fabrikanten om zo'n ding voor een console te gebruiken.
Misschien is het een harde klap voor je om te lezen, maar het maakt voor een scherm bar weinig uit of hij aangestuurd wordt door een console of een pc ;) :P

Op een console speel je spelletjes en in die topics wordt duidelijk aangegeven welke schermen geschikt zijn om op te gamen. Dus leet daar gewoon op en je kunt prima uit de voeten met die topics.

• stimpyMGS
ok en zijn er dan ook geen problemen met het aansluiten van deze schermen op de ps3?\

edit: domme vraag misschien maar deze dingen weergeven allemaal minstens 720P?

[ Voor 33% gewijzigd door stimpyMGS op 25-08-2006 15:15 ]

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

stimpy-NL schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:13:
ok en zijn er dan ook geen problemen met het aansluiten van deze schermen op de ps3?\

Dat moet je zelf even uitzoeken, maar volgens mij had de PS3 toch meerdere HDMI poorten? Dat is dus het enige puntje waar je misschien op moet letten, maar dat rechtvaardigt denk ik niet een apart topic.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
stimpy-NL schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:13:

Kijk eens naar de lijst met ondersteunde resoluties bij de scherm van je keuze. Het kan geen kwaad om eerst zelf eens wat uit te zoeken, en dan pas te vragen.

• stimpyMGS
ps3 heeft dacht ik 2 HDMI poorten, dus ik moet alleen kijken of het scherm ook HDMI ingang heeft?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Consoles zijn ook gewoon apparaten met uitgangen hoor :z

En verder wat betreft future - dat blijft koffiedik kijken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.