Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.154 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 22:03
Hier nog nergens te vinden..

Ik ga weer Ping pongen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PcManiaxx schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:08:
Heb m'n saints row net hier opgehaald in bussum. Personeel daar snapt er echt niks van :P

En ze zijn dan ook altijd veel te vroeg met het in de schappen leggen van games, niet dat ik daar problemen mee heb :9
Ik heb hem ook opgehaald (In Bussum :) ). Ik zoek er echter nog eentje voor een vriend. Waar heb jij hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-06 16:24
PcManiaxx schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:08:
Heb m'n saints row net hier opgehaald in bussum. Personeel daar snapt er echt niks van :P

En ze zijn dan ook altijd veel te vroeg met het in de schappen leggen van games, niet dat ik daar problemen mee heb :9
En waar heb je m gehaald en hoeveel kostte die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:59:
[...]

hmm hopelijk is dat niet waar, want deze game vraagt erom om gespeeld te worden.
Je kan er van uit gaan dat hij wel komt :)
De game draait op xbox 360 developer kits en als ze vragen naar een 360 versie lachen ze en zeggen ze 'daar mogen we nog niks over zeggen'. Daarnaast hebben sommige medewerkers er al naar gehint (of het zelfs gezegd) Wacht nog maar even tot de X07 beurs, daar zal het nieuws wel komen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Collaborator schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:25:
[...]

De game draait op xbox 360 developer kits en als ze vragen naar een 360 versie lachen ze en zeggen ze 'daar mogen we nog niks over zeggen'. Daarnaast hebben sommige medewerkers er al naar gehint (of het zelfs gezegd) Wacht nog maar even tot de X07 beurs, daar zal het nieuws wel komen :)
Denk het niet. Ik geloof wel dat hij komt, maar hij zal pas na zijn release op de PS3 aangekondigd worden. Sony zal er alles aan doen 1 der laatste exclusives, zolang mogelijk exclusive te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 22:05
hijs ook bij dimension plus binnen zo ff halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 01:10
mobygo76 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:30:
hijs ook bij dimension plus binnen zo ff halen :)
In de regen? Dan wacht ik nog wel een dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:02
Mmmm Regio rotterdam en amsterdam is er dus gewoon niks te bekennen van saints row :'(

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Weerz schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:20:
Mmmm Regio rotterdam en amsterdam is er dus gewoon niks te bekennen van saints row :'(
Gewoon doorvragen :)

Ze hebben hem hoogst waarschijnlijk wel liggen, maar leggen hem morgen pas in de schappen. Gewoon een beetje slijmen, huilen, janken etc.

Gaat btw wel goed met de reviews:

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928235.asp

_/-\o_

Van IGN:
But Saints Row, despite its distinct lack of originality, is fun. It starts out fun and it stays fun. It gets deeper and more engaging, and the storyline and the characters come to life, and you're compelled by seeing the narrative unfold just as much as getting all of the 10- and 20-point Achievements. Saints Row offers a kick-ass online mode with at least two out of four compelling online modes totally worth your while. Hate it if you want to, snicker at its obvious me-too qualities, but don't forget to recognize impressive, kick-ass gameplay as you walk out the door.

[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 30-08-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Waar heb je een gehaald dan :?, heb alle winkels in bussum en huizen al afgebeld en nergens hebben ze em al binnen, hebben het allemaal over vrijdag :(

[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 30-08-2006 12:57 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
PWM schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:30:
[...]

Gewoon doorvragen :)

Ze hebben hem hoogst waarschijnlijk wel liggen, maar leggen hem morgen pas in de schappen. Gewoon een beetje slijmen, huilen, janken etc.

Gaat btw wel goed met de reviews:

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928235.asp

_/-\o_

Van IGN:

[...]
Nou er zijn er gelijk 3 gehaald. Bart Smit zuidplein was de gelukkige.
Ik weet dat er nog ong 6 liggen en schiedam heeft er 4...dus als je zoekende bent en in die regio.

SNEL! :+

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 11:04

PcManiaxx

ondertitel duh

bAdmuTs schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:38:
Waar heb je een gehaald dan :?, heb alle winkels in bussum en huizen al afgebeld en nergens hebben ze em al binnen, hebben het allemaal over vrijdag :(
Dan ben je waarschijnlijk te laat vent! Ik was vanochtend al om half 9 bij intertoys (nassaustraat) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Weerz schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:20:
Ik heb em net weten te bemachtigen in A'dam :D
Was al een paar zaken langsgeweest (FRS, Fame, E-plaza) maar die hadden em niet.
M'n laatste optie was Bart Smit op de kalverstraaat. En die had em net binnen _/-\o_
Het is niet de goedkooptste (67,50) maar ik kan nu lekker aan de slag :9

De mazzel !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Zo te merken hebben alle fillialen ban bart smit de primeur, of ze krijgen nog een tik op de vingers voor het verkopen voor de officiele release datums.

Maar in ieder geval, Bart Smit is the place to be voor Saints Row :9

Denk dat er een aparte topic Saints Row gestart kan worden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Weerz op 30-08-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Collaborator schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:25:
[...]

Hij draait niet op 360 devkits. Ondanks duizenden geruchten is er geen enkel bewijs dat er maar 1 regel code van kan draaien op een 360. Tot Ubisoft z'n muil opentrekt is Assassin's Creed voor PC en PS3 only.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:34:
[...]

In de regen? Dan wacht ik nog wel een dag :P
Collega van mij heb hem net gehaald, nu wachten tot 17.00u :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik speel nu op een resolutie van 1370x768 maar hoeveel DPI is dit? Is dit 480, 720 of 1080i?

Heb al beetje gegoogled maar kan de benamingen en de bijhorende resoluties niet echt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:38

rally

Deyterra Consultancy

PcManiaxx schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:35:
Ik speel nu op een resolutie van 1370x768 maar hoeveel DPI is dit? Is dit 480, 720 of 1080i?

Heb al beetje gegoogled maar kan de benamingen en de bijhorende resoluties niet echt vinden.
is dat niet 1366 x 768?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
dat staat ongeveer gelijk met 720P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Het komt in de buurt van 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

haal hem zo op bij powerplay!

woohoo!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:11
In de TS staat dat de xbox ook vanaf een externe hd films kan afspelen, maar ik dacht dat dat alleen mogelijk was vanaf een mediacentre pc? en als het wel kan alleen dvd's bestanden (dus ts enz?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Een collega van me die had vanochtend de bartsmit in huizen gebeld en helaas geen Saints Row. Eigenwijs als ik ben met een andere collega toch even naar de bartsmit na me werk en ja hoor, ze had net een doos open getrokken met Saints Row :D :D.

Voor de mensen in de buurt, ze hadden er nog meer (weet niet hoeveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

curry684 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:00:
[...]

Hij draait niet op 360 devkits. Ondanks duizenden geruchten is er geen enkel bewijs dat er maar 1 regel code van kan draaien op een 360. Tot Ubisoft z'n muil opentrekt is Assassin's Creed voor PC en PS3 only.
Je hebt de foto's toch wel gezien?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 14:00

TheVMaster

Moderator WOS
philippevk schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:23:
In de TS staat dat de xbox ook vanaf een externe hd films kan afspelen, maar ik dacht dat dat alleen mogelijk was vanaf een mediacentre pc? en als het wel kan alleen dvd's bestanden (dus ts enz?)
Voor zover ik weet kun je dmv mediacenter idd dvd's afspelen. Alleen kan dat niet zondermeer, je kunt ze streamen dmv bv. Transcode....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
En wie begon er over Saints row bij de bartsmit? :P

Ik haal hem morgen of overmorgen bij de mediamarkt in amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik wacht liever tot TDU in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb er net nog 1tje gehaald voor een vriend.

Bart Smit Huizen heeft er nu nog 4 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
PWM schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:16:
Heb er net nog 1tje gehaald voor een vriend.

Bart Smit Huizen heeft er nu nog 4 liggen.
Ja voor 10 euro te veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128210

Weet iemand hoe je kan blocken/counteren in DOA 4.

Snap er echt niks van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-05 11:45
Dude rtfm

blocken is naar achteren of X

counteren is naar achter x voor naar voren slaan en naar voren x voor naar voren schoppen

etc etc...

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

Weerz schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:19:
[...]

Nou er zijn er gelijk 3 gehaald. Bart Smit zuidplein was de gelukkige.
Ik weet dat er nog ong 6 liggen en schiedam heeft er 4...dus als je zoekende bent en in die regio.

SNEL! :+
hehe ja ik heb er maar meteen 3 meegenomen. Heb die van jou hopelijk in je goede postbus gestopt :P

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 06:11
nog even over films. Weet dat je voor dvd's media-centre +transcode nodig hebt, maar waarom staat er dan in de TS dat het ook via een externe hdd kan, aangesloten op de xbox? Bij het stukje over het feit dat 20 gig wel weinig is

edit:

Sorry had even mijn vorige post moeten editen

[ Voor 11% gewijzigd door philippevk op 30-08-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Is het misschien mogelijk dat er een aparte xbox360 sectie gemaakt kan worden? Met games, hardware, live gebeuren etc. Lijkt me best goede zaak aangezien steeds meer mensen in de verleiding komen een xbox te kopen en hun ervaringen willen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

PcManiaxx schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:45:
Is het misschien mogelijk dat er een aparte xbox360 sectie gemaakt kan worden? Met games, hardware, live gebeuren etc. Lijkt me best goede zaak aangezien steeds meer mensen in de verleiding komen een xbox te kopen en hun ervaringen willen posten :)
Eh,

Dit is toch het "Het Grote Xbox 360 Topic" ?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 02-06 22:03
17,50 teveel als je kijkt bij gamevision: 49,99 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Anoniem: 4439 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:31:
[...]

Eh,

Dit is toch het "Het Grote Xbox 360 Topic" ?

:?
Lees eens goed: ik bedoel dat topic wordt verdeeld in meerdere subchannels. Dus Live, Games, Hardware etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
psychonikeo schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:10:
[...]

hehe ja ik heb er maar meteen 3 meegenomen. Heb die van jou hopelijk in je goede postbus gestopt :P
laat in schiedam nog 1 voor mij liggen graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PcManiaxx schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:01:
[...]

Lees eens goed: ik bedoel dat topic wordt verdeeld in meerdere subchannels. Dus Live, Games, Hardware etc.
Ik denk dat de Mods daar niet zo blij mee zijn :) Dan krijg je die ook voor de Wii en de PS3, en dan heb je nogal een wildgroei van topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Laatst online: 13:24

njh

vraagje over PGR, ik heb de demo op mijn xbox gezet, maar staat daar nu gewoon AA op 0 ofzo? vind echt zo kartelig... of is dit verholpen bij de volledige game?

iemand die de demo en volledige gezien heeft en een vergelijking kan maken?

ook is er sinds een paar dagen (3 ofzo, heb niet bijgehouden) de nieuwe demo van TDU (test drive unlimited) te downloaden, met als voordeel dat je nu geen tijdlimiet van 15minuten hebt, maar een uur! :)
ook kan je nu standaard uit je garage 4andere voertuigen kiezen (waaronder kawasaki ninja motor)

edit:
@spuit11, heb eventjes niet gelezen op forum dus dat zou kunnen, maar ach, dan gaat het iig niet ongemerkt op :P

[ Voor 10% gewijzigd door njh op 30-08-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
jan401 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:49:
vraagje over PGR, ik heb de demo op mijn xbox gezet, maar staat daar nu gewoon AA op 0 ofzo? vind echt zo kartelig... of is dit verholpen bij de volledige game?

ook is er sinds een paar dagen (3 ofzo, heb niet bijgehouden) de nieuwe demo van TDU (test drive unlimited) te downloaden, met als voordeel dat je nu geen tijdlimiet van 15minuten hebt, maar een uur! :)
ook kan je nu standaard uit je garage 4andere voertuigen kiezen (waaronder kawasaki ninja motor)
wat TDU demo betreft, een heel klein beetje Spuit 11 ietsiepietsie maar. spuit 10 maken we ervan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151062

hehe test drive is echt fet kwis niet dat het massivly multiplayer was... maar de eerste x dat ik em opstarte reed ik in de grond en zag ik geen bome alleen kale landschap :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Test drive krijgt trouwens in de Power unlimited een ronde 8. Niet slecht dus, dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186658

heeft iemand ervaring met de 360 op de samsung LE26R71/72

i probeer een beslissing te maken tussen VGA en Component. de kleueren in VGA zijn wat minder maar is dat mischien te compenseren doord e kleuern an te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:30

Flipm0de

geen

weet iemand of er binnenkort nog een actie komt voor de 360? Ben nu wel van plan er snel 1 te gaan halen. Zag bij de Dixons het Saints Row Pack voor 429E.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Flipm0de schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:22:
weet iemand of er binnenkort nog een actie komt voor de 360? Ben nu wel van plan er snel 1 te gaan halen. Zag bij de Dixons het Saints Row Pack voor 429E.
Volgens mij is er nog niets bekend over nog een pack. Deze is nog niet eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 16:11
jan401 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:49:

Die kartelrandjes zie je in de demo EN volledige game. Ik dacht voordat ik de game kocht ook dat de AA wel aanwezig zou zijn, gezien de vele mooie "screenshots" op het net. Die "screenshots" komen denk ik uit de Photo Mode, waar je een plaatje kunt schieten in het spel. In dat plaatje wordt dan wel alles strak getrokken (komt dus een flinke lading AA over heen). Jammer dus, misschien hebben ze het extra niet ingame gelaten om haperingen te voorkomen. Ik merk met veel auto's ook al dat er soms aardige framedrops voorkomen, zou niet willen weten hoe dat met AA zou zijn :P

Maar anyway, de game zelf is wel erg vet verder! En TDU ook, maar dat speelt gewoon heel anders als PGR3, veel meer arcade hoe het aanvoelt naar mijn mening. Als je twijfels om PGR3 te kopen, wacht dan nog heel even, binnenkort komt ie geloof ik als Classic uit voor 29 tot 39 euro net als wat meer x360 spellen.

• Ferry34
  • Laatst online: 00:28
Anoniem: 186658 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:13:

i probeer een beslissing te maken tussen VGA en Component. de kleueren in VGA zijn wat minder maar is dat mischien te compenseren doord e kleuern an te passen?
Het lukt bij mij inderdaad om de fletsere kleuren bij VGA te compenseren door de instellingen van mn lcd-tv wat aan te passen.
Echter de reden voor mij om VGA te nemen ipv component, is omdat mijn lcd om de 1 of andere reden geen 720P wilt weergeven. Dus doe ik het via VGA en kan dan naar max 1024*768. Jammer dat ik daardoor soms moet switchen van widescreen naar normal screen.
Ik denk toch echt dan component mooier moet zijn op jouw Samsung.

Anoniem: 186658

Ferry34 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:46:
[...]

Het lukt bij mij inderdaad om de fletsere kleuren bij VGA te compenseren door de instellingen van mn lcd-tv wat aan te passen.
Echter de reden voor mij om VGA te nemen ipv component, is omdat mijn lcd om de 1 of andere reden geen 720P wilt weergeven. Dus doe ik het via VGA en kan dan naar max 1024*768. Jammer dat ik daardoor soms moet switchen van widescreen naar normal screen.
Ik denk toch echt dan component mooier moet zijn op jouw Samsung.
hmm ik zou op mijn samsung gewoon 1366*768 moeten kunnen draaien.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 151062 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:00:
hehe test drive is echt fet kwis niet dat het massivly multiplayer was... maar de eerste x dat ik em opstarte reed ik in de grond en zag ik geen bome alleen kale landschap :/
Hehe, Test Drive is echt vet. Ik wist niet dat het een Massive Multiplayer was. Maar de eerste keer dat ik hem opstartte reed ik in de grond en zag ik geen bomen, alleen een kaal landschap :/
Zo is het misschien wat beter leesbaar :)

This space is occupied

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:38

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SOEDARKMASTER schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:30:
[...]

Volgens mij is er nog niets bekend over nog een pack. Deze is nog niet eens uit.
De pack met de X360 Premium en Saint's Row komt op 5 september uit, tenminste, dat staat op de site waar ik de mijne besteld heb :+

:o VET! http://www.dimplus.nl/pri.../pricelist.asp?s=55&c=acc

Nog meer skins voor de 360 :D

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 31-08-2006 01:04 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• njh

njh

Neoflip schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:42:
[...]

Die kartelrandjes zie je in de demo EN volledige game. Ik dacht voordat ik de game kocht ook dat de AA wel aanwezig zou zijn, gezien de vele mooie "screenshots" op het net. Die "screenshots" komen denk ik uit de Photo Mode, waar je een plaatje kunt schieten in het spel. In dat plaatje wordt dan wel alles strak getrokken (komt dus een flinke lading AA over heen). Jammer dus, misschien hebben ze het extra niet ingame gelaten om haperingen te voorkomen. Ik merk met veel auto's ook al dat er soms aardige framedrops voorkomen, zou niet willen weten hoe dat met AA zou zijn :P

Maar anyway, de game zelf is wel erg vet verder! En TDU ook, maar dat speelt gewoon heel anders als PGR3, veel meer arcade hoe het aanvoelt naar mijn mening. Als je twijfels om PGR3 te kopen, wacht dan nog heel even, binnenkort komt ie geloof ik als Classic uit voor 29 tot 39 euro net als wat meer x360 spellen.
thanks, ja dan wacht ik nog wel ff, ik ben meer motorfreak en vermaak me de komende tijd nog wel met moto gp 2006.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Collaborator schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:48:
[...]

Je hebt de foto's toch wel gezien?
Diegene waarop de Xbox 360's uit staan en klaar stonden voor andere demo's?

Professionele website nodig?

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Angeloonie schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:59:
[...]

De pack met de X360 Premium en Saint's Row komt op 5 september uit, tenminste, dat staat op de site waar ik de mijne besteld heb :+

:o VET! http://www.dimplus.nl/pri.../pricelist.asp?s=55&c=acc

Nog meer skins voor de 360 :D
De intertoys had het erover dat ze de Saints Row pack vandaag of morgen al binnen kreeg.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:45
PcManiaxx schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:45:
Misschien is het forum van Xboxworld iets voor je, een groot en druk forum alleen maar over de Xbox..

[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 31-08-2006 07:35 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• VeeGee
  • Laatst online: 14:27
Ik heb een Xbox 360 premium pakket samen met een Philips PF9966 LCD-TV. Nu, als ik mijn Xbox 360 op die TV wil aansluiten via SCART dan is het geluid wel goed, maar het beeld flikkert en heeft de kleuren licht grijs,groen. Echter, als ik mijn Xbox 360 aansluit op mijn oude ''normale'' TV werkt alles perfect. Ik zou de 360 natuurlijk ook kunnen aansluiten met die andere kabeltjes (die rode,groene en blauwe) maar ik heb geen flauw idee waar die inmoeten, aangezien ik niet die kleuren zie op de ingangen in de TV. Daarom besloot ik maar gewoon SCART te doen. Ook heb ik het switchje op de stekker gechecked, en die staat gewoon op TV en niet op HD.

Kortom, wat kan ik er aan doen zodat ik alsnog mijn xbox 360 kan aansluiten op mijn Philips PF9966 zodat alles goed werkt?

Alvast bedankt!

Tesla Model 3 RWD (2023)

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-03 17:14

Phrenetic

ehm...

VeeGee schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:09:
Ik heb een Xbox 360 premium pakket samen met een Philips PF9966 LCD-TV. Nu, als ik mijn Xbox 360 op die TV wil aansluiten via SCART dan is het geluid wel goed, maar het beeld flikkert en heeft de kleuren licht grijs,groen. Echter, als ik mijn Xbox 360 aansluit op mijn oude ''normale'' TV werkt alles perfect. Ik zou de 360 natuurlijk ook kunnen aansluiten met die andere kabeltjes (die rode,groene en blauwe) maar ik heb geen flauw idee waar die inmoeten, aangezien ik niet die kleuren zie op de ingangen in de TV. Daarom besloot ik maar gewoon SCART te doen. Ook heb ik het switchje op de stekker gechecked, en die staat gewoon op TV en niet op HD.

Kortom, wat kan ik er aan doen zodat ik alsnog mijn xbox 360 kan aansluiten op mijn Philips PF9966 zodat alles goed werkt?

Alvast bedankt!
Volgens de specificaties van die TV kan deze wel overweg met een component signaal ("die andere kabeltjes").
Lees de handleiding van je TV eens na over hoe en waar je dit aan kunt sluiten.

• M@cer
Ik heb even gekeken, maar je hebt volgens mij geen ingang voor die kabels op je TV. Je zoe dus iets moeten doen met die DVI ingang en een Xbox VGA kabel.

hierbij een plaatje uit de handleiding van jouw TV voor de HD ingang

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/299/9966fg2.jpg

Dus om HD te krijgen moet je, volgens mij, een VGA kabel kopen voor je Xbox 360 en deze aansluiten met een verloopstuk naar VGA naar DVI adapter.

Het is zeker de moeite volgens mij, want daarna heb je volgens mij HD op 720p

[ Voor 50% gewijzigd door M@cer op 31-08-2006 09:53 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• VeeGee
Maar als ik hem wil aansluiten via scart dan? Dat werkt ook niet. ik heb 2 van de 3 scart ingangen geprobeerd(in de andere zit de digitale ontvanger) en bij beide ingangen krijg ik een flikkerend beeld. Wat kan ik daar aan doen dan? Ik wil ook desnoods wel tijdelijk even via Scart spelen. En hij moet toch gewoon werken via scart ofniet? Als hij het doet op een andere TV moet hij het toch zeker ook wel doen op een best nieuwe TV...

Tesla Model 3 RWD (2023)

• M@cer
Je moet hem proberen om niet met Scart aan te sluiten, maar via die DVI ingang... Je beeld is dan veel beter en je hebt mogelijkheid tot HD.

Scart en LCD en Plasma zijn al niet zo'n goede combinatie, dus dat zou best de oorzaak kunnen zijn. En anders zou je het eens met een advanced Scart moeten proberen in een RGB scartingang.

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Macer schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:43:
Ik heb even gekeken, maar je hebt volgens mij geen ingang voor die kabels op je TV. Je zoe dus iets moeten doen met die DVI ingang en een Xbox VGA kabel.

hierbij een plaatje uit de handleiding van jouw TV voor de HD ingang

[afbeelding]

Dus om HD te krijgen moet je, volgens mij, een VGA kabel kopen voor je Xbox 360 en deze aansluiten met een verloopstuk naar VGA naar DVI adapter.

Het is zeker de moeite volgens mij, want daarna heb je volgens mij HD op 720p
De aansluiting is wel aanwezig (zie plaatje, onder YPbPr). Volgens dat plaatje moeten de component stekkers aan een 3x cinch (de rood, groen en blauwe stekkers) naar VGA stekker worden aangesloten, die vervolgens met een verloop op de DVI aansluiting past. Er staat ook dat de stekker is bijgesloten, maar of dat alleen de VGA naar DVI verloop is of ook de component naar VGA kan ik er niet uit opmaken.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Macer schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:14:
Je moet hem proberen om niet met Scart aan te sluiten, maar via die DVI ingang... Je beeld is dan veel beter en je hebt mogelijkheid tot HD.

Scart en LCD en Plasma zijn al niet zo'n goede combinatie, dus dat zou best de oorzaak kunnen zijn. En anders zou je het eens met een advanced Scart moeten proberen in een RGB scartingang.
Mee eens! Mijn LCD vond ik ook een heel stuk minder mooi beeld geven op SCART. Alle apparaten zijn nu aangesloten met HDMI (DVD-speler) of Component en dat scheelt eerlijk gezegd een slok op een borrel.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Je kan philips daar ook over bellen, het is gratis en hebben best goede support. Zo kwam ik er achter dat alleen scart 1 en 2, pal 60/ntsc ondersteunen en had toen net mijn psx in scart 3 zitten.

• VeeGee
Ik ben er al achter. Het is zo dat de philips 32PF9966/10 geen 60Hz ondersteunt. Ik heb op mijn andere TV de instelling naar 50Hz gezet, de xbox weer aangesloten via scart,en nu werkt hij wel :) Toch bedankt voor de hulp hoe ik hem toch nog met HD kan aansluiten _/-\o_

EDIT: Ik zag in de vorige post dat alleen bepaalde ingangen 60Hz ondersteunen...maarja, probleem alsnog opgelost :)

[ Voor 17% gewijzigd door VeeGee op 31-08-2006 10:56 ]

Tesla Model 3 RWD (2023)

• M@cer
Phrenetic schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:39:
[...]

De aansluiting is wel aanwezig (zie plaatje, onder YPbPr). Volgens dat plaatje moeten de component stekkers aan een 3x cinch (de rood, groen en blauwe stekkers) naar VGA stekker worden aangesloten, die vervolgens met een verloop op de DVI aansluiting past. Er staat ook dat de stekker is bijgesloten, maar of dat alleen de VGA naar DVI verloop is of ook de component naar VGA kan ik er niet uit opmaken.
Dat is nou het mooie van de 360, daar kan je ook een VGA kabel voor kopen zodat je geen adapter hoeft te kopen van Component naar DVI (die ik trouwens ook niet heb kunnen vinden op internet)

@Veegee, let wel op dat er steeds meer spellen komen die alleen op 60hz werken, dus problemen zul je ook zou houden.

[ Voor 7% gewijzigd door M@cer op 31-08-2006 11:01 ]

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
VeeGee schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:55:
Ik ben er al achter. Het is zo dat de philips 32PF9966/10 geen 60Hz ondersteunt. Ik heb op mijn andere TV de instelling naar 50Hz gezet, de xbox weer aangesloten via scart,en nu werkt hij wel :) Toch bedankt voor de hulp hoe ik hem toch nog met HD kan aansluiten _/-\o_

EDIT: Ik zag in de vorige post dat alleen bepaalde ingangen 60Hz ondersteunen...maarja, probleem alsnog opgelost :)
philips, lets make things better 8)7

mijn neef heeft diezelfde tv, en ik ben een hele avond bezig geweest om zijn pc angesloten te krijgen via dvi, werkt echt voor geen meter. Ik vind de aansluitingen op die tv een beetje verdrietig eerlijk gezegd (maargoed, ik sta dan ook bekend als philips hater)

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Macer schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:00:
[...]

Dat is nou het mooie van de 360, daar kan je ook een VGA kabel voor kopen zodat je geen adapter hoeft te kopen van Component naar DVI (die ik trouwens ook niet heb kunnen vinden op internet)

@Veegee, let wel op dat er steeds meer spellen komen die alleen op 60hz werken, dus problemen zul je ook zou houden.
Nee, het is component naar vga en dan vga naar dvi 8)7
Maar omdat VGA aansluiten op HDtv's niet altijd vlekkeloos werkt (kleur instellingen die niet goed zijn, overscan, niet alle resoluties worden ondersteund, etc.) is component aansluiten (indien mogelijk) toch een betere keuze denk ik. Zeker als de kabels met de TV zijn meegeleverd.

• JSTPS
Voor sommige mensen misschien wel leuk om te proberen:

http://www.gamer.nl/doc/34431

Multiplayer demo van far cry instincts predator op marketplace.

• njh

njh

SOEDARKMASTER schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:34:
Voor sommige mensen misschien wel leuk om te proberen:

http://www.gamer.nl/doc/34431

Multiplayer demo van far cry instincts predator op marketplace.
ik zag hem net staan :) thanks
ff downloaden, hoop alleen dat ik nu wel kan downloaden (zit op kamers) en heb de poorten die beschreven worden door microsoft geforward, maar nog zegt ie bij test your xbox live connection "strict" onder nat settings. zo maar ff kijken of ie wel wil als alle poorten geforward worden.

edit:
bagger... ik kan dus niet downloaden :'(
iemand die een zyxel modem gebruikt icm xbox360?

edit2:
heb hem maar op het andere segment geprikt, en de acl ff uitgezet, nu doet ie het wel :9

[ Voor 14% gewijzigd door njh op 31-08-2006 14:44 ]

• Neofloppy
Kom net van bartsmit in Hengelo, hier hadden ze saints row nog niet binnen :(

Anoniem: 128210

Njay schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:43:
Dude rtfm

blocken is naar achteren of X

counteren is naar achter x voor naar voren slaan en naar voren x voor naar voren schoppen

etc etc...
Party people!!

thx 8)

• Neofloppy
Prrt er staat een nieuwe trailer van Brothers in Arms op; 800 MB groot :o Misschien wel een complete film 8)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 186658 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:13:

Ikzelf heb mn 360 via component aangesloten op mn LE32R41B, en dat is werkelijk een subliem beeld.
Heb daarnaast een PC aangesloten via VGA in de huiskamer, en dat werkt ook wel prettig ;)

Ben nu sinds gisteren verknocht aan Fight Night Round 3, wat een schitterend spel _/-\o_

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Neoflip schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:32:
Prrt er staat een nieuwe trailer van Brothers in Arms op; 800 MB groot :o Misschien wel een complete film 8)
Ja als het goed is dat deze: http://www.insidegamer.nl...mshellshighway/videos/805 :9~

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Exorcist schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:02:
[...]

Ben nu sinds gisteren verknocht aan Fight Night Round 3, wat een schitterend spel _/-\o_
Daar ben ik dus totaal niet van onder de indruk, die controls zijn ronduit wazig plus je karakter slaat zonder dat je op een knop drukt?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

it0 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:18:
[...]

Daar ben ik dus totaal niet van onder de indruk, die controls zijn ronduit wazig plus je karakter slaat zonder dat je op een knop drukt?
Hmm, bij mij niet? Controls vind ik juist über duidelijk, qua blokken en puchen. Je kan echt zelf bepalen wanneer je een slag gaat doen en alles komt aan op een goede timing.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Controls zijn inderdaad prima en zeer goed doordacht, al speel ik wel altijd met controller config #3, eigenlijk had dat de default moeten zijn.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Neofloppy
Fight Night 3 vind ik juist tot nu toe 1 van de fijnste games op de 360 qua besturing. Het is alleen even wennen, ook als je de voorgaande delen hebt gedaan.

edit: Net die nieuwe trailer gezien van Brothers in Arms. Dit is meer een demonstratie hoe het speelt en je hoort de makers dan ook commentaar geven. Het ziet er wel heel erg mooi uit allemaal, goed doordachte gameplay met echt teamwork. Soldaten doen dingen zoals in het echt, je ziet ze bijv. ook op hun bek gaan als ze verkeerd over een muurtje springen en door hun teammate overeind geholpen worden. Een explosie knalt glasscherven in jouw arm, je ziet 1st person hoe een teammate de scherf eruit trekt. Erg mooi gedaan allemaal. Deze game ga ik zeker halen!

[ Voor 64% gewijzigd door Neofloppy op 31-08-2006 17:58 ]

• Bulls
Neoflip schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:56:
Fight Night 3 vind ik juist tot nu toe 1 van de fijnste games op de 360 qua besturing. Het is alleen even wennen, ook als je de voorgaande delen hebt gedaan.

edit: Net die nieuwe trailer gezien van Brothers in Arms. Dit is meer een demonstratie hoe het speelt en je hoort de makers dan ook commentaar geven. Het ziet er wel heel erg mooi uit allemaal, goed doordachte gameplay met echt teamwork. Soldaten doen dingen zoals in het echt, je ziet ze bijv. ook op hun bek gaan als ze verkeerd over een muurtje springen en door hun teammate overeind geholpen worden. Een explosie knalt glasscherven in jouw arm, je ziet 1st person hoe een teammate de scherf eruit trekt. Erg mooi gedaan allemaal. Deze game ga ik zeker halen!
helaas dat dat soort stukjes scripted zijn, het voegt wel toe aan de sfeer, maar toch is het allemaal triggered scripted sequence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154736

Ik weet dat dit probleem bij meedere mensen voorkomen en ik weet niet of er een oplossing is. Het zal vast ergens staan maar ik heb geen zin om 2 topics door te zoeken dus bij deze:

Als ik probeer te chatten met iemand via prive chat, dan blijft er de hele tijd staan: "Joining chat" na een minuut of 2 dan verdwijnd gewoon de chat. Als ik met dezelfde persoon een spel wil spelen online dan krijg ik steeds: "game is unavailable" of "Time out" oid. Het komt er dus op neer dat ik met 1 persoon niet kan gamen/chatten en met alle andere mensen wel (zover ik weet). Hoe los ik dit op zodat ik wel gewoon normaal kan chatten/gamen? p.s. voorheen is dit altijd goed gegaan totdat hij een andere gamertag had....denk ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
dit heeft er mee te maken dat je te dicht bij hem in de nuurt woont ofzo, ik kan ook met 1 friend niet chatten of game hosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154736

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:17:
dit heeft er mee te maken dat je te dicht bij hem in de nuurt woont ofzo, ik kan ook met 1 friend niet chatten of game hosten
Maar eerst kon dit wel.. en opeens niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:17:
Das natuulijk je reinste bulls***.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 154736 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:24:
[...]

Maar eerst kon dit wel.. en opeens niet meer
Je kan altijd toevallig een nieuw ip adres krijgen van je provider, of andere instellingen in je router, of een andere router hebben. Het is overigens wel op te lossen, maar het is wel een gedoe.
Exorcist schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:51:
[...]

Das natuulijk je reinste bulls***.
Valt wel mee. Zelfde provider / bij elkaar in de buurt wonen kan er voor zorgen dat je in hetzelfde subnet zit :)

[ Voor 27% gewijzigd door Collaborator op 01-09-2006 01:55 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:43

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Collaborator schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:54:
Valt wel mee. Zelfde provider / bij elkaar in de buurt wonen kan er voor zorgen dat je in hetzelfde subnet zit :)
Waarom zou dat wat uitmaken?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Saints Row Aziatische versie is REGIO-VRIJ!

en dirt-cheap @ $43 USD inc. verzenden! Dat komt met de huidige wisselkoers overeen met een schamele €33,61. Kan je dus nog een weekje wachten dan weet je wat je te doen staat :+

[ Voor 12% gewijzigd door Phrenetic op 01-09-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 19:19
Dank voor het melden :) Meteen maar even besteld 8) Hopelijk nog binnen voordat Dead Rising binnenkomt, die release staat nog steeds voor volgende week toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:04:
[...]

helaas dat dat soort stukjes scripted zijn, het voegt wel toe aan de sfeer, maar toch is het allemaal triggered scripted sequence
Ja nouja, het is wel allemaal ingame en gelukkig niet in cut-scenes filmpjes neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

even een mega oude post van het xboxworld forum opgezocht:
Er zijn een aantal mogelijkheden:

1: Je vriendje zit binnen het zelfde subnet. Met name op @Home krijg je dan problemen omdat die sufkezen van @home onderling connecten in hun routers uitgeschakeld hebben. Op @Home staat beschreven hoe je dat kunt oplossen (en als je de zoekfunktie gebruikt vind je dat ook hier op het forum; gepost door ome Pejannl).

2: De verbinding tussen die ander en jij is gewoon suf. Dat kan zomaar zijn. Bij MechAssault is het een hele tijd voorgekomen dat je wel een game kon starten, maar dan na de start vielen er gewoon twee of drie spelers weg alvorens de game startte. Met name als je team-play doet wil dat wel eens kut wezen, want dan zit je ineens in een "vier tegen twee" spel. Niet erg leuk, dus.

Je speelt overdag, dus ik vermoed dat je tegen landgenoten speelt. Het subnet probleem zou dan kunnen optreden. Het connectie probleem zou dan eigenlijk geen issue moeten zijn.

Suc6.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Assassin's Creed officially voor de 360!
http://www.xboxic.com/news/1530#more-1530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:12

Convoy

g44p

kijk dat is goed nieuws!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haal ik het maximale uit mn 360 als ik een samsung lcd scherm met een res van 640x480 koop? 4:3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 15:41

amd187

Ondertitel

Anoniem: 75298 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:50:
haal ik het maximale uit mn 360 als ik een samsung lcd scherm met een res van 640x480 koop? 4:3?
nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Anoniem: 75298 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:50:
Weet je dan echt helemaal niks van de 360 af :P Dat is juist het slechtste. Volgens mij probeer je ons in de maling te nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

help me ff jongens.
ik heb geen verstand van lcd tvs

als de res van een tv 640*480 is kan hij dus niet hoger op die tv?
ik heb nu best een mooie "gwone" sony tv 4:3

zal ik die houden of niet? kan die lcd bij mijn telfoon abbo krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 75298 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:11:
help me ff jongens.

Zoek het zelf eens op :)

640x480 is ongeveer de gewone Tv resolutie ja. De 360 gaat juist ver voorbij die resolutie en daarom kan je het best een HDTV ready tv kopen met een hogere resolutie.
De tv die je waarschijnlijk bij je mobiel krijgt is vaak niet veel soeps eigenlijk. kijk de specs maar eens.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Saints Row van play-asia is gewoon volledig engels?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 15:41

amd187

Ondertitel

Anoniem: 75298 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:11:
help me ff jongens.

640x480 is nagenoeg precies hetzelfde als je huidige sony tv. dit is 480i als ik me niet vergis. De xbox360 ondersteund 720p en zelfs 1080i resoluties. dit zijn allebij 16:9 resoluties en een stuk hoger dan 640x480 (720p is 1366x700, en 1080i is 2000x1000 (ongeveer, weet ff de preciese reso niet uit me hoofd)). Waar je dus naar op zoek moet gaan om het maximale uit je 360 te halen is een TV die 720p ondersteund, of zelfs eentje met de 1080i native resolutie (al heb je dan wel 30 FPS op die modus die je kan zien, itt de 60 die 720p laat zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalo
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:53
hallo mensen

zit er nou een verschil tussen de xbox 360 core en de xbox 360 perium?
ik bedoel kwa HD ofzo ?

behalve kwa accessoireen

[ Voor 23% gewijzigd door pascalo op 01-09-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161123

pascalo schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:41:
hallo mensen

zit er nou een verschil tussen de xbox 360 core en de xbox 360 perium?
ik bedoel kwa HD ofzo ?

behalve kwa accessoireen
damn ga ff naar www.xbox.com ofso...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.