Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-03 17:14

Phrenetic

ehm...

Saint's Row is een echte aanrader en is die 9 van de PU dubbel en dwars waard.
Heb het spel dit weekend een beetje door zitten spelen (reviewexemplaar ;)) en heb me behoorlijk vermaakt :)

Het is in bijna alles een GTA-kloon maar dat maakt het spel alleen maar toegankelijker om te spelen en waarom zou je zo'n winnende formule overhoop halen. Graphics zijn erg strak, de missies zijn leuk en de stad is mooi groot en open. Ben je fan van de free-roaming crime games dan moet je deze titel zeker in huis halen :9

editje: Ik had wel last van enige 'screen tearing', maar dit was vooral via de composite (i knowwww!) aansluiting op een gewone 4:3 tv. Met de VGA kabel op 1366x768 kwam het vrijwel niet meer voor. Ook slowdowns/framedrops ben ik maar zelden tegengekomen, het spel draait erg soepel.

[ Voor 21% gewijzigd door Phrenetic op 28-08-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 10:05
Phrenetic schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:02:
Saint's Row is een echte aanrader en is die 9 van de PU dubbel en dwars waard.
Heb het spel dit weekend een beetje door zitten spelen (reviewexemplaar ;)) en heb me behoorlijk vermaakt :)

Het is in bijna alles een GTA-kloon maar dat maakt het spel alleen maar toegankelijker om te spelen en waarom zou je zo'n winnende formule overhoop halen. Graphics zijn erg strak, de missies zijn leuk en de stad is mooi groot en open. Ben je fan van de free-roaming crime games dan moet je deze titel zeker in huis halen :9
Ik zei toch dat t vet zou worden. O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:21
Iemand uit de buurt van Mechelen (België) die NFS Most Wanted voor de PC wil ruilen tegen de versie voor de 360? (Ik zoek de versie voor 360)

Ik hoop dat dit in dit topic gepost mag worden, in de got index zag ik eigenlijk geen passende forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
StGermain schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:41:
Iemand uit de buurt van Mechelen (België) die NFS Most Wanted voor de PC wil ruilen tegen de versie voor de 360? (Ik zoek de versie voor 360)

Ik hoop dat dit in dit topic gepost mag worden, in de got index zag ik eigenlijk geen passende forums.
Volgens mij mag dat hier niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:52

S2S

PWM schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:39:
[...]

Dan moet je Graw, PGR3, Oblivion en Codemned. Veel mensen vinden Kameo, BF2 ( _/-\o_ ) en een aantal sportspellen ook heel erg leuk.

De keuze is reuze :) In september komen er nog een hoop leuke spellen bij.
Condemned is zeker een aanrader, ben ik zelf aan begonnen un week geleden. Ik snap niet dat ik deze game niet met de launch heb gehaald.

Kameo en PGR3 heb ik wel met launch gehaald, prachtige games.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Unrealer999 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 23:42:
[...]

Jammer, kan je iets anders aanraden? in de Genre Echt? ;) (mwa magic/ trollen/... mogen wel maar toch :D)
Het valt me mee (tegen) dat ik Fight Night Round 3 niet heb zien langskomen. Spel is erg cool.
De "patsfactor" is erg hoog. FNR3 is absoluut next gen qua graphics.

Het speelt ook erg leuk vind ik. Anders dan de reguliere fightgames. Ze weten goed een echte bokswedstrijd te simuleren in het spel.

Maar ik zou zeggen download die demo, dan zul je zien waar ik het over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-05 22:28
Iemand Saints row al gezien in een shop, in amerika zijn ze ook al te koop dus je weet maar nooit, shops als foregames (Tilburg) hadden GRAW ook halve week van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
curry684 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 01:15:
[...]

Dude, de engine en de textures zijn hetzelfde. Dat de resolutie hoger is dan een bak die fixed op 720p draait voor volstrekt logische redenen is een redelijk open deur. En AF... tja heb ik altijd weggegooide GPU cycles gevonden. "Oooh die pixel had daar op dat exacte moment een iets andere kleur moeten hebben!" Alsof je het ziet terwijl je door 20 Nazi's achterna gezeten wordt....
IAA zie je, en is idd nog te weinig ingezet op de 360. Maar hoge AA en AF als kritieke eyecandy beschouwen... nee sorry, ik vind GRAW's draw distance tot de hele horizon stukken meer eyecandy dan anisotropische filtering die niemand (ook jij!) niet ziet als je serieus aan het gamen bent, dwz in actie verwikkeld zit. Stukken nuttiger besteding van al die GPU horsepowers.

In de kern heb je gelijk hoor, dat zal ik echt niet ontkennen. Maar de waarde die je aan AF of hogere resolutions dan 720p hecht... tja, ik heb Half-Life 2 op 640x480 zonder enige "candy" gespeeld op m'n oude laptop alvorens ik 'm met alle candy aan op 1920x1200 nog een keer overdeed. Afgezien van dat het vloeiender was (duh) en de stills tussen actie door er leuker uitzagen kon het me eigenlijk geen bal boeien: ik was met een snelle actiegame bezig, niet met een fototrip door de Ardennen.
Bij anisotrophic filtering gaat het niet om de kleur echtheid van een pixel, maar om het verscherpen van de textures op verdere afstand. Ik geef toe dat je het in de volle actie niet echt ziet, of op let.
Maar dan zou ik eerder niet op AA letten dan op AF, want AF zie je gewoon altijd. Zoals met BF2 dan heb je voordurend blurry textures op de bergen en de grond verderop, terwijl je met simpel 4X AF het gehele beeld zoveel mooier maakt.

Tja ik ben een graphics whore, dat geef ik toe. Ik ergerde me al van het eerste begin aan de karteltjes en dat de scherpte van de textures ineens halverwege het scherm ophielden.

Iater wist ik dus dat AA de karteltjes verhielp, en echt veel later pas met de 9700pro kwam ik achter dat AF de textures "reapreerde" Sindsdien nooit meer zonder.

Ik speel Oblivion op de 360 vanwege de besturing, maar op de PC kun je het echt 10x mooier instellen. Vooral als je ook maar 2x AA aanzet inplaats van niets, dan zien de steden (met kinderkopjes) er mooi en gelikt uit.

En toch ben ik van mening dat de 360 wel 2x AF aan zou kunnen. (helaas kan ik niet bij de driver settings komen op de 360, het zou wel interressant zijn om zelf daar je instellingen per game te mogen aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-05 20:14

Unrealer999

Unrealeur

Anoniem: 134612 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:26:
[...]

Het valt me mee (tegen) dat ik Fight Night Round 3 niet heb zien langskomen. Spel is erg cool.
De "patsfactor" is erg hoog. FNR3 is absoluut next gen qua graphics.

Het speelt ook erg leuk vind ik. Anders dan de reguliere fightgames. Ze weten goed een echte bokswedstrijd te simuleren in het spel.

Maar ik zou zeggen download die demo, dan zul je zien waar ik het over heb.
Thx Goeie tip! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

BlowFish schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:27:
Iemand Saints row al gezien in een shop, in amerika zijn ze ook al te koop dus je weet maar nooit, shops als foregames (Tilburg) hadden GRAW ook halve week van te voren.
Ik ga hem vanmiddag ophalen :P

Probeer het eens bij je lokale Videoland boer zou ik zo zeggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SOEDARKMASTER schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:52:
Just cause is denk ik echt wel de mooiste game voor de 360 van dit moment. (waar al een demo van is dan he :P ) Ik vond het eerst ook te arcade achtig, maar na een tijdje spelen zag ik ook de mooiere kanten van de game. Al die details, echt mooi.

Gears of war overtreft het natuurlijk wel maar tot dan denk ik toch echt JUST CAUSE >:)
Ik moet zeggen dat de graphics van Just Cause een stuk beter waren dan ik vooraf had verwacht. Met name door de slechte reakties. Maar ik moet zeggen dat het er toch wel leuk eruit ziet.

Maar mooiste game :?
Dat gaat mij wat ver. Dan vind ik GRAW of Lost Planet er toch een stuk mooier uitzien. Maar voor een free roaming game ziet Just Cause er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 15:15

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

StGermain schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:41:

Zoals soedarkmaster al zei handel op GoT is niet toegestaan daarvoor hebben we Vraag en Aanbod op de main page -> www.tweakers.net

Hoeveel uur spelen staat er voor Saints Row is dat al trouwens bekend?? Voor oblivion staat er 100+ uur en ik sta nu al op 50 uur.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151062

als ik wehkamp moet geloven is het zo als je op zaterdag en zondag besteld krijg je em dinsdag :? maar khep nog geen ordebevesteging of wat gekregen iemand ervaring met wehkamp?

enneh nog een vraagie over saints row met hoeveel mense kan je online tegen elkaar spele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 12-05 16:09
Anoniem: 151062 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:29:
als ik wehkamp moet geloven is het zo als je op zaterdag en zondag besteld krijg je em dinsdag :? maar khep nog geen ordebevesteging of wat gekregen iemand ervaring met wehkamp?

enneh nog een vraagie over saints row met hoeveel mense kan je online tegen elkaar spele?
Ik heb tijdens de vorige keer 10% korting dagen een xbox360 aangeschaft, toen was echter de levertijd een week, ze zijn erg precies in dat soort dingen dus je zal hem snel in huis hebben.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
BioShock lijkt me ook super wreed, deze ga ik echt halen.

BioShock is de spirituele opvolger van de klassieke eerste persoons shooter/role-playing game System Shock 2. Deze laatste titel komt uit de stal van de ontwikkelaars van Deux Ex en Thief en zet de speler neer op een spookachtig ruimteschip, geïnfecteerd met monsterlijke schepsels en bestuurd door een op hol geslagen kunstmatige intelligentie. De speler ontwikkelt zich hoe hij wil en zal computers kunnen hacken, psychische krachten ontwikkelen en meer. De jongens en meisjes bij Irrational zullen met BioShock deze speelstijl voortzetten, uiteraard met de nodige verbeteringen en aanpassingen om het zo ‘next-gen’ mogelijk te maken. In het spel zullen spelers zichzelf via genetische implantaten op kunnen waarderen, maar moeten er ook keuzes gemaakt worden tussen verschillende de ‘Plasmids’. De implantaten kunnen maar zelden worden omgewisseld en dat dwingt spelers tactische keuzes te maken over hoe ze zich in het spel zullen ontwikkelen.

In het spel wordt de speler in een nabije toekomst wakker in een verlaten onderwater utopia. Het was ooit het pronkstuk van een geheim genootschap aan wetenschappers die een prachtige wereld voor ogen hadden. Iets is er vreselijk mis gegaan. De onderwaterwereld is gevuld met lijken en lijkt nu bewoond te zijn door een aantal monsterlijke, nauwelijks te herkennen wezens. Deze vijanden fungeren volgens een ecologisch kastensysteem. De laagst mogelijk vijand die je tegen kunt komen, eveneens een prooi voor de vijand die boven hem staat en die op zijn beurt weer voor een monsterlijk gedrocht waar je beter bij uit de weg kunt blijven. Je snapt het al, jij moet uitvinden wat er gebeurd is en hoe je weg kunt komen uit deze onderdrukkende omgeving, terwijl je de (ooit menselijke?) monsters van je af houdt en de wereld manipuleert, of redt.

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/307/1kw5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/4815/2is2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/629/3gt4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/7817/4lo9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/1325/5cm0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/7794/6xr9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/4229/7ks8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/6862/8vh4.jpg

zo ff geresized en op imageshack geplaatst, geen gezeur over bandwidh

[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 28-08-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 13:52

S2S

Just cause vind ik persoonlijk er maar lelijk uitzien, en ook donker. Sommige 360 games zijn donker. Maar wat me wel op viel, er was laatst een casual gamer bij een vriend en we waren net Just Cause aan het doen zegt die "wow dat ziet er mooi uit"

Mss als je weinig X360 games hebt gezien, dat je Just Cause mooi vind. Ik vind hem kwa GRFX goed bij PDZ, Far Cry passen, de game lijkt op een Opgevoerde Xbox game (wat ie ook is).

En gameplay, laat ik daar maar niet over beginnen.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Beetje jammer dat de afbeeldingen het niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86376

TheVMaster schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:52:
[...]

Beetje jammer dat de afbeeldingen het niet doen :)
doen het wel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
PWM schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:12:
[...]

Ik ga hem vanmiddag ophalen :P

Probeer het eens bij je lokale Videoland boer zou ik zo zeggen O-)
videoland... die verhuurt toch films :P? ...maar serieus kan jij hem vandaag al ophalen?

[ Voor 8% gewijzigd door BlowFish op 28-08-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

BlowFish schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:55:
[...]

videoland... die verhuurt toch films :P?
videogames ook :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:21
Demo van Madden 07 staat op marketplace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:59

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

StGermain schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:21:
Demo van Madden 07 staat op marketplace!
Die demo is alleen niet beschikbaar als je geen toegang tot een Amerikaans account hebt.
This free demo is available in the US, Canada, Great Britain, Australia and New Zealand.
Bron

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 28-08-2006 13:25 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
S2S schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:43:
Just cause vind ik persoonlijk er maar lelijk uitzien, en ook donker. Sommige 360 games zijn donker. Maar wat me wel op viel, er was laatst een casual gamer bij een vriend en we waren net Just Cause aan het doen zegt die "wow dat ziet er mooi uit"

Mss als je weinig X360 games hebt gezien, dat je Just Cause mooi vind. Ik vind hem kwa GRFX goed bij PDZ, Far Cry passen, de game lijkt op een Opgevoerde Xbox game (wat ie ook is).

En gameplay, laat ik daar maar niet over beginnen.
Ik heb bijna alle spellen gezien (gespeeld, demo's ;) ) en inclusief lost planet en GRAW. Ik ben nu trouwens GRAW aan het spelen >:) En ja, het is waar dat lost planet er net even iets scherper en beter uit ziet dan just cause, en GRAW heeft natuurlijk weer dat extra beetje realisme zodat het er ook erg mooi uit ziet. (goed uitgewerkte HDR) Maar just cause heeft zo veel van die prachtige effecten zoals onderwater. Je ziet de stralen door het water schijnen. En dan de textures, die zijn zo mooi gemaakt op het strand en ook de aarde ziet er prachtig scherp uit. Ook als je een granaat diep in het water gooit, maakt het zo'n mooie knal. Aan alles is wel aandacht besteed en als je het spel langer speelt zul je meer details ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Laatst online: 06:18
Ben het met de meeste mensen eens dat just cause verrassend mooi is.
Ik vond het een beetje lijken op een verbeterde farcry engine.
Hij draait verschrikkelijk soepel, vooral gaaf als je vanuit de heli echt hoog gaat en het land goed kan overzien en dan met een vrijeval naar beneden knallen, bijna beneden parachute openen en dan in de boot wegvaren SUPER !
Zeker een spel wat ik in de gaten ga houden met de reviews.
Jammer te horen dat saints row in de full versie nog steeds traag loopt :( Want was wel een verlanglijst titel.
Ben nu bezig met G fighters en ik kan het aanraden aan de vliegtuig fanaten. En van die slechte reviews begrijp ik niets, want met een HD tv is het gewoon super ! Alleen sommige missies zijn nogal realistisch moeilijk .... dus effe doorbijten.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
DLP schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:56:
Hij draait verschrikkelijk soepel, vooral gaaf als je vanuit de heli echt hoog gaat en het land goed kan overzien en dan met een vrijeval naar beneden knallen, bijna beneden parachute openen en dan in de boot wegvaren SUPER !
Jammer te horen dat saints row in de full versie nog steeds traag loopt :( Want was wel een verlanglijst titel.
Ben nu bezig met G fighters en ik kan het aanraden aan de vliegtuig fanaten. En van die slechte reviews begrijp ik niets, want met een HD tv is het gewoon super ! Alleen sommige missies zijn nogal realistisch moeilijk .... dus effe doorbijten.
In die reviews zeggen ze dat het geluid minder is en er niemand online is en de besturing brak is.

Vind jij dit niet dan? ze zeggen dat t niet uit te houden is om die game te spelen.

http://www.gamer.nl/doc/33408/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
hehe nu wel dus. Ik zag wel een afbeelding maar daar stond alleen een tekst op in de trend van 'xboxworld.nl steelt deze afbeelding' ofzoiets... :?
MetroidPrime schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:24:
[...]

Die demo is alleen niet beschikbaar als je geen toegang tot een Amerikaans account hebt.

[...]

Bron
ff inloggen met het USA account dan O-)

[ Voor 39% gewijzigd door TheVMaster op 28-08-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m00n schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:35:
[...]

Ik heb tijdens de vorige keer 10% korting dagen een xbox360 aangeschaft, toen was echter de levertijd een week, ze zijn erg precies in dat soort dingen dus je zal hem snel in huis hebben.
ok thnx voor je antwoord.. ik hoop dat ik nog bevesting krijg ofzo van me bestelling .. maar er staat gewoon op de site zelf van kleine dingen krijg je de volgende werkdag (behalve maandag) en grotere dingen kan een week duren zoals meubel's enzo maar waar valt xbox onder? mja ik hoor t nog wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BlowFish schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:55:
[...]

videoland... die verhuurt toch films :P? ...maar serieus kan jij hem vandaag al ophalen?
Yep :)

Volgens mij hebben de meeste Videolanden van tegenwoordig een games afdeling. Van alleen films kan je niet meer leven.

Overigens verhuren ze Xbox games, maar verkopen alleen de 360 games. Geen 360 huur dus, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SOEDARKMASTER schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:03:
[...]

In die reviews zeggen ze dat het geluid minder is en er niemand online is en de besturing brak is.

Vind jij dit niet dan? ze zeggen dat t niet uit te houden is om die game te spelen.

Ik heb een aantal hele slechte reviews gelezen over deze game, maar toch ook wel een aantal wat een 7 a 8 geeft. Blijkbaar is het echt een game die je of ruk vind, of leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PWM schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:23:Overigens verhuren ze Xbox games, maar verkopen alleen de 360 games. Geen 360 huur dus, helaas.
Wijs eens aan; de Videoland in Leiden verhuurt ook gewoon 360-games. Helaas niet altijd de nieuwete of goed beschikbaar, maar ja...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Laatst online: 06:18
@SOEDARKMASTER: Ok hier mijn korte review van GFighters
Video: Mooi, maar niet zo mooi als de laatste Flight simulator op de beste pc van dit moment. En de ontploffingen zijn niet mooi voor de xbox 360!
Geluid: Prima, echter volgens mij klinken alle toestellen hetzelfde (zal vanavond eens even extra hier op letten en eventueel later editten)
Muziek: WAARDELOOS !! je wordt doodziek van hetzelfde deuntje, dus uitzetten.
Besturing: is prima zolang je hem wel op realistisch zet ;) zijn ze misschien vergeten tijdens het testen (ja arcade besturing is waardeloos).
Echter realistisch is nog niet zo goed uitgevoerd als bijvoorbeeld anders flight sims op de pc (logisch)
Gameplay: Soms te makkelijk, soms te moeilijk. Maar de dogfights zijn meestal heftug en leuk als je dichtbij bent, anders lock , klik , dood.
Als je het realisme van de dogfights vergelijkt met deze tijd dan is het ook binnen 20 seconde voorbij als een van de vliegtuigen een lock heeft.
Netwerk: Nog geen life fights geprobeerd, echter ik denk dat het ook daar snel over is ;)
Kortom in deze game moet je soms veel moeite doen om uit de lock te blijven en als je gelocked wordt en je een raket aan je tail krijgt is het 9/10 keer over (zoals het in het echt ook is).
Sommige mensen vinden dat niet leuk (arcade flight liefhebbers) en kraken deze game dus gigantisch af.
Jammer, daar ik denk dat het best een prima spel is wat een redelijk lange tijd kan boeien.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Laatst online: 11-05 20:14

Unrealer999

Unrealeur

Heeft iemand hier een Syncmaster 730BF 17" ? Zo ja kan je vertellen hoe het speelt? (Zwarte balken etc...)

Verder is de VGA HD kabel van MS de beste of is er een goedkopere/ zelfde kwali/ betere kabel te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Unrealer999 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:41:Verder is de VGA HD kabel van MS de beste of is er een goedkopere/ zelfde kwali/ betere kabel te koop?
Daar verschillen de meningen over; er zijn verschillende leveranciers die kabels verkopen met het Microsoft-logo (en dus kwaliteits-standaard). Sommige mensen vinden kabel X beter, sommigen kabel Y. Ga ervanuit dat de minimale kwaliteit gegarandeerd is in de licentie-overeenkomst tussen fabrikant en Microsoft en dat er minimale verbeteringen kunnen worden gerealiseerd door de bouwkwaliteit van een kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162351

DLP schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:56:
Waar heb je dat vandaan? Dat Saints Row langzaam loopt in de Retail versie? Demo liep niet goed maar nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 05:42

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb hier hd vga kabel en speel het moeiteloos op 720P. Dit speel ik overigens nog op een oude liyama visionmaster pro 411 19''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GFighters staat zeker niet @ marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 86376 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:05:
GFighters staat zeker niet @ marketplace?
Goed gezien. :z

Ach, voor zover ik kan zien wordt G-Fighters al redelijk gedumpt op de 2e-hands markten op internet. Ga 'm zelf waarschijnlijk donderdag ff halen; for the fun of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MAX3400 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:24:
[...]

Wijs eens aan; de Videoland in Leiden verhuurt ook gewoon 360-games. Helaas niet altijd de nieuwete of goed beschikbaar, maar ja...
De Videoland in Bussum verkoopt helaas alleen. Goed te weten trouwens dat er dus wel verhuur toko's zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 12-05 21:31

bAdmuTs

mAzE

PWM schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:20:
[...]

De Videoland in Bussum verkoopt helaas alleen. Goed te weten trouwens dat er dus wel verhuur toko's zijn ook.
Welke videoland ga je em dan halen want bussum heeft em niet :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
PWM schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:20:
[...]

heb je je exemplaar al PWM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie gaat er met mij meegenieten van een tochtje op de motor door test drive land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Anoniem: 86376 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:27:
wie gaat er met mij meegenieten van een tochtje op de motor door test drive land?
Daar heb je zeker xbox live gold voor nodig :P Ik zou graag met je meedoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SOEDARKMASTER schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:23:
[...]

Daar heb je zeker xbox live gold voor nodig :P Ik zou graag met je meedoen. ;)
nieuw accountje aanmaken :) 1 maand gratis gold...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie het logo: "e" van "eden games" al gevonden op de TDU map? Hij zweeft ergens in het rondt tussen de bossen... (hooggelegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11:33

Flipm0de

geen

Anoniem: 86376 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:35:
[...]

nieuw accountje aanmaken :) 1 maand gratis gold...
Kan je dan elke maand een nieuwe account aanmaken en zo telkens gratis Live krijgen?

Wilde net bij de wehkamp een 360 bestellen.... gelukkig toch maar even gebeld, levertijd is 2 weken. 8)7

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Flipm0de schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:56:
[...]

Kan je dan elke maand een nieuwe account aanmaken en zo telkens gratis Live krijgen?

Wilde net bij de wehkamp een 360 bestellen.... gelukkig toch maar even gebeld, levertijd is 2 weken. 8)7
Per x-box mag je dat truukje 3x doen, je begint natuurlijk wel met elk account met een schone lei, dus je gamerscore en dergelijke neem je niet mee.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb nu al 4, 3 NL en 1 USA account en met allen heb ik 1 maand gratis live.
ben benieuwd of het volgende keer weer wil.

wel vreemd als het niet mag, want stel je voor dat je de xbox verkoopt, dan mag de nieuwe eigenaar toch wel 1 maand gratis live proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

bAdmuTs schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:42:
[...]

Welke videoland ga je em dan halen want bussum heeft em niet :?
Heb je hem gereserveerd? Ze zouden er 5 binnen krijgen, waarvan de meeste vergeven waren. Ik was dankzij file's en open bruggen (op de A1 |:( ) pas om 21.00 thuis, en dan is videoland dicht :( Morgen middag ben ik de eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
zo net ff 12 maand live geactiveerd kan ik eindelijk met mn echte account online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

PWM schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:42:
[...]

Heb je hem gereserveerd? Ze zouden er 5 binnen krijgen, waarvan de meeste vergeven waren. Ik was dankzij file's en open bruggen (op de A1 |:( ) pas om 21.00 thuis, en dan is videoland dicht :( Morgen middag ben ik de eerste :)
Nope helaas niet, een collega van mij heeft gister gebeld maar hij had ze niet "meer" :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

oi... Poker heeft me vannacht weer wat uren slaap gekost :+ echt leuke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Unrealer999 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:41:
Heeft iemand hier een Syncmaster 730BF 17" ? Zo ja kan je vertellen hoe het speelt? (Zwarte balken etc...)

Verder is de VGA HD kabel van MS de beste of is er een goedkopere/ zelfde kwali/ betere kabel te koop?
Ik speel met de VGA-HD kabel van MS op de 730BF. Heb de resolutie ingesteld op 1280x1024 zodat ik geen last heb van zwarte balken tijdens het spelen. Bevalt me goed, alleen worden sommige spellen verticaal ietsjes uitgerekt ten opzichte van een hdtv (bijvoorbeeld pgr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61809

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:29:wel vreemd als het niet mag, want stel je voor dat je de xbox verkoopt, dan mag de nieuwe eigenaar toch wel 1 maand gratis live proberen?
Vreemd? Het houdt een keer op natuurlijk. MS laat je al meerdere keren het gratis proberen en dat jij dan als rasechte Nederlander al die keren zelf opmaakt daar kan MS niets aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Er is weer een nieuwe backwards compatibility update:
Aggressive Inline
Aquaman: Battle of Atlantis
All Star Baseball 2003
All Star Baseball 2005
Burnout 3: Takedown
Catwoman
Crash Bandicoot: Nitro Kart UPDATED
Counter Strike
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth
Dead to Rights
Digimon Rumble Arena 2 UPDATED
ESPN Major League Baseball
Fatal Frame 2
Ford vs. Chevy UPDATED
Freaky Flyers
Gauntlet: Seven Sorrows
Tom Clancy´s Ghost Recon - Island Thunder
Half Life 2 UPDATED
The Incredibles: Rise of the Underminer UPDATED
IndyCar Series 2005
Kabuki Warrior UPDATED
Lego Star Wars II
Links 2004
Magatama UPDATED
Maximum Chase
Mortal Kombat: Deception UPDATED
MTX: Mototrax Featuring Travis Pastrana
Namco Museum 50th Anniversary Arcade Collection
MX vs. ATV Unleashed
Outlaw Tennis
Over the Hedge
Sid Meier's Pirates
Richard Burns Rally
Rogue Trooper
Serious Sam
Shincho Mahjong
Smashing Drive
Sneakers UPDATED
Spy Hunter: Nowhere to Run
The Legend of Spyro: A Beginning
TAZ: Wanted
True Crime Streets of LA
The Suffering
Trigger Man
Torino Winter Olympics 2006
Vietcong
Wrath Unleashed
X-Men II: Wolverine's Revenge
Burnout 3 _/-\o_

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

MetroidPrime schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:00:
Er is weer een nieuwe backwards compatibility update:

[...]

Burnout 3 _/-\o_
Yay, dat is inderdaad goed nieuws!
Nu alleen Midtown Madness 3 nog en ik ben helemaal tevreden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

is saints row al ergens te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Saints row is waarschijnlijk nu al bij bartsmit, maar om daar nu 68 euro voor te betalen 8)7

http://www.bartsmit.com/g...ryid=&submenuid=89&page=1

Er staat bij het plaatje van saints row geen 1 september meer, en dan is mijn ervaring met bart smit dat het er dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phrenetic schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:05:
[...]

Yay, dat is inderdaad goed nieuws!
Nu alleen Midtown Madness 3 nog en ik ben helemaal tevreden :+
wacht ik ook al tijdje op.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol flipmode 2 weke?!?!?! dan anuleer ik em wel en haal ik em wel bij de gameshop hier in de buurt... ik kan echt niet zo lang wachte :D maar mooi dat je t gezegt hep anders zat ik nog langer te wachte zonder xbox :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:30:
[...]

Saints row is waarschijnlijk nu al bij bartsmit, maar om daar nu 68 euro voor te betalen 8)7

http://www.bartsmit.com/g...ryid=&submenuid=89&page=1

Er staat bij het plaatje van saints row geen 1 september meer, en dan is mijn ervaring met bart smit dat het er dan is.
Jezus 68 euro ?!?!
Fok zeg, waarom moet ik SR nou zo graag hebben. Ik denk dat ik zo in de pauze toch maar ff bij Bart langs ga. Gaat me wel 10 euro extra kosten maar dan kan ik morgen wel meteen gamen op mijn vrije dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 23:19

Keida

dr.

Mag ik mezelf nog even quoten, ik heb nog geen antwoord gekregen helaas (aangezien deze vraag aan het eind van deel 19 zat...
Keida schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:32:
Ik krijg geen eenduidig antwoord op het volgende:

Als ik meerdere X-box360's met system link verbindt, bij welke spellen kan ik dan ook nog een split screen gebruiken?

Maw, kan dit uberhaupt (met bijv 2 xboxen 8 spelers), en zo ja bij welke spellen.

Ik begreep dat het iig niet bij CoD2 kon, maar misschien wel bij Farcry?

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Keida schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:46:
Mag ik mezelf nog even quoten, ik heb nog geen antwoord gekregen helaas (aangezien deze vraag aan het eind van deel 19 zat...

[...]
halo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Anoniem: 134612 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:35:
[...]

Jezus 68 euro ?!?!
Fok zeg, waarom moet ik SR nou zo graag hebben. Ik denk dat ik zo in de pauze toch maar ff bij Bart langs ga. Gaat me wel 10 euro extra kosten maar dan kan ik morgen wel meteen gamen op mijn vrije dag.
Ik heb dat probleem ook met saints row :P Maar k wacht nog 3 dagen, en dan heb ik hem voor 52 euro.

http://www.gamevision.org...ision.org/N_art_4275.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:30:
[...]

Ik heb dat probleem ook met saints row :P Maar k wacht nog 3 dagen, en dan heb ik hem voor 52 euro.

http://www.gamevision.org...ision.org/N_art_4275.html
Ik wacht ook nog even, maar dan op Play-Asia
Als de Aziatische versie regiovrij blijkt te zijn (de US en EU zijn dat namelijk ook) dan heb ik 'm hier voor slechts $43 (€33,64) vandaan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Phrenetic schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:42:
[...]

Als de Aziatische versie regiovrij blijkt te zijn (de US en EU zijn dat namelijk ook) dan heb ik 'm hier voor slechts $43 (€33,64) vandaan :9~
Daar keek ik ook al naar, maar er staan nog steeds vraagtekens bij PAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

De minder legale PAL- versie is wel af te spelen op een NTSC-systeem. Het lijkt er dan ook op dat het spel regiovrij is 8). Even afwachten op iets meer zekerheid.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 91635 op 29-08-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Anoniem: 91635 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:04:
De minder legale PAL- versie is wel af te spelen op een NTSC-systeem. Het lijkt er dan ook op dat het spel regiovrij is 8). Even afwachten op iets meer zekerheid.
Ja, zowel de PAL als de NTSC versie zijn al confirmed regiovrij. Vrij grote kans dat de Asia versie dat dus ook is, maar 100% is het nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phrenetic schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:42:
[...]

Das wel erg goedkoop !

Maar toch kan ik er niet op wachten. Voordat ik hem daar vandaan heb ben je ook weer minimaal een week verder volgens mij.

Ik ben sowieso nooit zo happig om games te bestellen bij de release. Ik ben altijd bang voor het scenario dat het spel al in iedere winkel ligt, terwijl mijn bestelling nog niet is afgeleverd. Ik betaal liever een beetje extra om wel de garantie te hebben dat ik het spel meteen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet wat jij onder een beetje verstaat. Maar 25-30 euro vind ik wel een reden om nog een weekje te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
komt TDU morgen uit? bij sommige shops staat de release op 30 augustus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

8 september als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 91635 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:58:
Ik weet niet wat jij onder een beetje verstaat. Maar 25-30 euro vind ik wel een reden om nog een weekje te wachten.
Als het de helft van de prijs scheelt dan wacht ik met liefde een extra week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

SOEDARKMASTER schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:03:
[...]

Can 29 reviews be wrong? :X

76e van de 76 ook nog 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 29-08-2006 15:17 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-05 15:49

fulgore

goud

Maar Feeding Frenzy op 62 :?
Niet terecht, deze is toch vele malen leuker dan Blazing Angels :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Feeding Frenzy kan iedere malloot op de eerste poging uitspelen, en daarna ben je er ook wel mee klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
feeding frenzy ga ik niet spelen, want met de demo, kwam mn kat erachter en die wilde dus de visjes gaan vangen. en laat ik nou net een LCD tv hebben :( dus geen feeding frenzy voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Leuk lijstje, curry684. Kom ik er gelijk achter dat ik 5 van de top 6 beste 360 games heb :) .

Waarom krijgt King Kong gemiddeld een 8.1 (notabene even hoog als Tabletennis) 8)7 Die game haal ik alleen als ie voor 5 euro te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Muthas schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:15:
[...]

Leuk lijstje, curry684. Kom ik er gelijk achter dat ik 5 van de top 6 beste 360 games heb :) .

Waarom krijgt King Kong gemiddeld een 8.1 (notabene even hoog als Tabletennis) 8)7 Die game haal ik alleen als ie voor 5 euro te krijgen is.
Ik heb 4 van de 5 beste games. de game op nummer 7 komt er over 3 dagen bij :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb alleen de nrs 1, 5 en 6 en hopenlijk komt nr 7 morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05 07:14
Iemand enig idee welke dvd drives xboxen hebben.

Ik wil er namelijk 1 gaan aanschaffen, maar wil een toshiba of hitachi drive en niet die philips versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik ben benieuwd waar Lego Star Wars 2 terecht gaat komen op die lijst. Er wordt nu al veel gezeurd over niet next-gen zijn van de graphics. Heb hem maar alvast besteld, straks is hij (net als 1 op de gamecube) weer nergens meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164079

Dit gemiddelde komt tot stand door meerdere reviews waaronder de hoogste een 8 geeft en de laagste een 2,5.
Waarom zou je het spel dan niet goed kunnen vinden als je dezelfde smaak hebt als die persoon die er een 8 voor gaf? Het is en blijft je eigen mening die telt als het op smaak aankomt. Reviews zijn een goede indicatie, maar zullen nooit 100% aan jouw smaak voldoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Goeie reviews zijn geen meningen maar 'feiten'. Veel kan je gewoon feitelijk beoordelen in games (en films en muziek) Een review waar het cijfer door de mening tot stand komt is imo een crap review. (vind ik dan ;))

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Weet iemand hoe je RS of LS indrukt op de controller? Ik zie het regelmatig bij de controls, maar snap het niet echt. RS = RB + RT? Of zit ik er hier compleet naast?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 86614 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:41:
Weet iemand hoe je RS of LS indrukt op de controller? Ik zie het regelmatig bij de controls, maar snap het niet echt. RS = RB + RT? Of zit ik er hier compleet naast?:P
RS = Right Stick
LS = Left Stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156412

Wat dacht je van de linker of rechter analoge stick indrukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Ah. Damnnit. Domheid :X. Ah well. Thanks guys ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:58:
Das mijn probleem dus. Ik kan daar niet op wachten. Zodra ik SR in de winkel zie liggen ga ik em toch echt gelijk nemen...

Kan mij heel goed voorstellen hoor dat je er op wacht maar ik kan het niet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Heeft nou niemand saints row bij de bartsmit gehaald? Ik ga hem toch pas 1 september halen bij de Mediamarkt amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

SOEDARKMASTER schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 01:45:
Heeft nou niemand saints row bij de bartsmit gehaald? Ik ga hem toch pas 1 september halen bij de Mediamarkt amsterdam.
Heb de bartsmit gister gebeld maar ze hebben em nog niet binnen gehad, ze zeiden zoals alle winkels maybe vandaag. Ik ga er ook vanuit dat ik em vandaag heb :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:44:
[...]
Bij anisotrophic filtering gaat het niet om de kleur echtheid van een pixel, maar om het verscherpen van de textures op verdere afstand.
Verscherpen is ook een pixel een andere kleur geven :)

Maar we zijn het iig eens geloof ik dat de 360 games een tikkie meer op de "lowlevel" candy zou mogen doen, maar dat de grootste crux toch echt zit in dingen als draw distance, distance haze, shaders and so on, en dat de 360 daar toch echt niet in teleurstelt :)

Ik zie overigens dat je Bioshock ophemelt, daar hebben we @ Xboxic ook nog een hands-on in Leipzig van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
curry684 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 08:16:
[...]

Verscherpen is ook een pixel een andere kleur geven :)

Maar we zijn het iig eens geloof ik dat de 360 games een tikkie meer op de "lowlevel" candy zou mogen doen, maar dat de grootste crux toch echt zit in dingen als draw distance, distance haze, shaders and so on, en dat de 360 daar toch echt niet in teleurstelt :)

Ik zie overigens dat je Bioshock ophemelt, daar hebben we @ Xboxic ook nog een hands-on in Leipzig van :)
(maar de 360 had idd wel 2x AF mogen hebben, nouja wieweet kunnen ze later nog 1 van de 3 cores zulke taken erbij laten doen)

bedankt voor de tip, ik ga gelijk chekken :)

edit: zo te lezen heeft de AI zn eigen weg door de wereld, doet me een beetje denken aan STALKER

[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 30-08-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 02-05 19:57
Ok, een poosje terug melde ik dat ik het "Open-tray" probleem had, wat inhield dat de 360 geen spellen meer las (zowel 360 als xbox).

Mijn dvddrive was ongemodificierd en doordat ik hem 2e hands had gekocht zou ik €90,- moeten betalen voor reparatie (geen garantie op mijn naam volgens MS, veel gezeur etc etc.

Ik heb toen wat research gedaan en het bleek dat de laser lens kapot zou moeten zijn.

Dus naar mijn alltime xbox supplie website gegaan (divineo) en er een laser besteld voor nog geen €20.
Afbeeldingslocatie: http://www.divineo.es/divineo/images/products/360-lens-s.jpg

Na een poosje gewacht te hebben heb ik deze ontvangen, ff geinstalleerd en voila.

Hij doet het weer :D _/-\o_

Dus mensen met hetzelfde probleem, het is makkelijk op te lossen.
Denk er wel aan om eerst een soldeer blopje te desolderen van de laser, anders werkt hij niet (is een beveiliging tegen statisch gedoe tijdens transport)

Damn wat is Table Tennis verslavend :D

[ Voor 6% gewijzigd door Giant87 op 30-08-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Assassin’s Creed is een nieuwe franchise van Ubisoft dat zich zal afspelen in 1191 na Christus. De derde kruistocht trekt door het heilige land in Afrika en vernietigt de verschillende culturen en facties die daar voorheen de macht hadden. Een duister genootschap van moordenaars trekt zijn eigen agenda en beletten zowel de Christenen als de Moslims fatale stappen te zetten die leiden tot een chaotische oorlog met ontelbare doden door essentiële moorden te plegen op het juiste moment. Jij speel Altair, een jonge moordenaar die goed is in zijn vaak en jij hebt de mogelijkheid je directe omgeving om te toveren in chaos en de uitkomsten van deze belangrijke gebeurtenissen in de geschiedenis van de mensheid te vormen.

Feitelijk gameplay details van het spel zijn niet bekend, maar we kunnen redelijk zeker aannemen dat het gaat om een derde persoons sluipspel dat de beste elementen van zowel de Prince of Persia serie, evenals de beste elementen van de Splinter Cell serie zal bevatten. Je karakter zal immers geluidloos moeten moorden, maar zonder twijfel zal Altair ook terecht komen in situaties zijn acrobatische bewegingen hem kunnen redden, of het is door te ontsnappen, of door zijn vijanden te snel af te zijn in een man tot man gevecht. Met een team als Ubisoft Montréal aan het roer kun je bijna gegarandeerd een echte next-gen spelervaring verwachten.

Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/5908/41518ub8.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/5994/41519ge1.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/9754/41517xr1.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/2037/41520zy7.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:48:
Assassin’s Creed is een nieuwe franchise van Ubisoft dat zich zal afspelen in 1191 na Christus. De derde kruistocht trekt door het heilige land in Afrika en vernietigt de verschillende culturen en facties die daar voorheen de macht hadden. Een duister genootschap van moordenaars trekt zijn eigen agenda en beletten zowel de Christenen als de Moslims fatale stappen te zetten die leiden tot een chaotische oorlog met ontelbare doden door essentiële moorden te plegen op het juiste moment. Jij speel Altair, een jonge moordenaar die goed is in zijn vaak en jij hebt de mogelijkheid je directe omgeving om te toveren in chaos en de uitkomsten van deze belangrijke gebeurtenissen in de geschiedenis van de mensheid te vormen.

Feitelijk gameplay details van het spel zijn niet bekend, maar we kunnen redelijk zeker aannemen dat het gaat om een derde persoons sluipspel dat de beste elementen van zowel de Prince of Persia serie, evenals de beste elementen van de Splinter Cell serie zal bevatten. Je karakter zal immers geluidloos moeten moorden, maar zonder twijfel zal Altair ook terecht komen in situaties zijn acrobatische bewegingen hem kunnen redden, of het is door te ontsnappen, of door zijn vijanden te snel af te zijn in een man tot man gevecht. Met een team als Ubisoft Montréal aan het roer kun je bijna gegarandeerd een echte next-gen spelervaring verwachten.

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]
Heb ik iets gemist? Volgens mij is hij nog steeds niet officieel aangekondigd voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
PWM schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:56:
[...]

Heb ik iets gemist? Volgens mij is hij nog steeds niet officieel aangekondigd voor de 360.
hmm hopelijk is dat niet waar, want deze game vraagt erom om gespeeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Iemand Saints Row al ergens kunnen vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 05:42

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb m'n saints row net hier opgehaald in bussum. Personeel daar snapt er echt niks van :P

En ze zijn dan ook altijd veel te vroeg met het in de schappen leggen van games, niet dat ik daar problemen mee heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
PcManiaxx schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:08:
Heb m'n saints row net hier opgehaald in bussum. Personeel daar snapt er echt niks van :P

En ze zijn dan ook altijd veel te vroeg met het in de schappen leggen van games, niet dat ik daar problemen mee heb :9
Post over een kwartier je ervaringen :9~
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.