Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 4. Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 11.353 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

Een aantal mensen was nieuwsgierig naar de manier waarop ik korting had gekregen (vooral naar de grootte van het bedrag)

Ik ben begonnen met de meest interessante aanbiedingen te zoeken.
Zo ben ik bij academicshop.be gekomen.
Zij boden een IBM T60p aan voor 1870 euro.
Met T2500, 1GB DDR2, 100GB HD (5200rpm), ATI FireGL, UXGA scherm, Bluetooth,...

Via een bedrijf heb ik contact gehad met IBM en heb ik de prijs kunnen verlagen tot 1800 euro en met een 7200rpm HD.

Vervolgens heb ik gebeld naar Dell en gezegd dat ik geïnteresseerd was in een Precision M65 maar dat ik al betere aanbieding had gehad.
Zij vroegen mij om de offertes door te sturen en zij hebben dan beslist om de offerte te evenaren en meer support te bieden.

Nu heb ik dus een M65 voor 1800 euro die volgens de site ongeveer 2475 euro moet kosten met T7200, 1GB DDR2, 100GB (7200rpm), Nvidia Quadro, WUXGA svcherm, Bluetooth, WinXP Pro, 3 jaar NBD on site garantie, business support, cdtjes, DVD+/-RW, Bluetooth en Wifi

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:03:
zooo, na allesuit de dozen te hebben gehaald is de eerste indruk tot nu erg goed, het beeldscherm (1680x1050 pixels) is echt fantastisch!!!

maar eventjes een vraag tussendoor?? is het raadzaam windows ermeteen weer af te flikkeren en te herinstalleren? want er staat me toch een zootje meuk op van dell, en trial versions van programma"s en weet ik het wat. hier zit ik helemaal niet op te wachten, evenals McAfee virusbeveiliging, ik heb zelf een veel beter programma waar ik dik tevreden meeben. maar is dit dus raadzaam om meteen te doen, of niet?? ik hoor het wel
Ja, ik heb het wel gelijk gedaan :) mediadirect en ghost restore partitie zijn allemaal weg >:)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CycloneX schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:05:
[...]

Ja, ik heb het wel gelijk gedaan :) mediadirect en ghost restore partitie zijn allemaal weg >:)
hier heb ik zelfniet heel veel ervaring mee, weten jullie een goede site waar de herinstallatie stap voor stap staat uitgelegd?? ongeveer weet ik het wel, maarniet exact. via google kan ik niet echt een goede site vinden!

bvd

EDIT: ik heb al wat gevonden, ik hoop dat ik het ermee red!! die mcafee shit daar wor ik nu al beroerd van met dat gezeik.....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is Windows weg en gentoo aan het installeren :) hoop wel dat die ook dynamisch met videogeheugen om kan gaan overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het niet voor elkaar. als ik restart en op F2 druk dan zou ik moeten krijgen dat ik via de cd (resource CD) kan opstarten om windows te herinstalleren, maar ik krijg heel wat anders..... vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

De resource cd bevat alleen maar drivers, ik neem aan dat je voor extra €5.95 XP hebt besteld met CD?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CycloneX schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:39:
De resource cd bevat alleen maar drivers, ik neem aan dat je voor extra €5.95 XP hebt besteld met CD?
ja verrek joh!!! nu zie ik het ook!!! het is een andere resource cd met drivers!!! met me desktop heb ik wel zon resource cd, maar dat kan niet voor die laptop gebruikt worden!!! hoe moet ik dan in hemelsnaam windows er opnieuw opzetten?? help mij a.u.b.!!! (misschien hoort dit ergens anders op het forum thuis, maar vraag het hier maar ff!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:47:
[...]

ja verrek joh!!! nu zie ik het ook!!! het is een andere resource cd met drivers!!! met me desktop heb ik wel zon resource cd, maar dat kan niet voor die laptop gebruikt worden!!! hoe moet ik dan in hemelsnaam windows er opnieuw opzetten?? help mij a.u.b.!!! (misschien hoort dit ergens anders op het forum thuis, maar vraag het hier maar ff!!)
je moet gewoon een windows XP Home cd LEGAAL zoeken. Het liefst met SP2 erop.
Dan tijdens installeren de Key van je Dell laptop pakken.
Dit ga ik doen als ie binnen is. (eerst wel even bewonderen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik weer lekker mee dan!! doet die home edition sp2 het wel dan, als je er nu windows xp media center op heb staan?

EDIT: is het overigens normaal dat de windows cd's er niet bijzitten?? er staat wel windows media center op, maar ik heb geen cd's van windows MC erbij zitten, dat klopt volgens mij niet.....

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:04:
ben ik weer lekker mee dan!! doet die home edition sp2 het wel dan, als je er nu windows xp media center op heb staan?

EDIT: is het overigens normaal dat de windows cd's er niet bijzitten?? er staat wel windows media center op, maar ik heb geen cd's van windows MC erbij zitten, dat klopt volgens mij niet.....
Die had je er dan ook apart bij moeten bestellen: Windows XP [insert versie] + media, voor een meerprijs van 5.95 (resource cd is wat anders, bevat alleen drivers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:23:
[...]

Die had je er dan ook apart bij moeten bestellen: Windows XP [insert versie] + media, voor een meerprijs van 5.95 (resource cd is wat anders, bevat alleen drivers.)
kan ik dat alsnog bestellen, of weet je dat zo 1-2-3 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Griffin schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:01:
[...]

je moet gewoon een windows XP Home cd LEGAAL zoeken. Het liefst met SP2 erop.
Dan tijdens installeren de Key van je Dell laptop pakken.
Dit ga ik doen als ie binnen is. (eerst wel even bewonderen natuurlijk)
Ik betwijfel of dat lukt aangezien het vaak Dell OEM cd's zijn met Windows XP, dus of de key van Dell op een door Microsoft geleverde cd werkt is niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:24:
[...]

kan ik dat alsnog bestellen, of weet je dat zo 1-2-3 niet?
check startpost daar staat ook wat over dit onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:40
CycloneX schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:26:
[...]

Ik betwijfel of dat lukt aangezien het vaak Dell OEM cd's zijn met Windows XP, dus of de key van Dell op een door Microsoft geleverde cd werkt is niet zeker.
ik zou tech support bellen, zie de website van dell, en hen het probleem uitleggen, waarschijnlijk zullen zij jou een windows xp xc toezenden, mischien tegen een kleine vergoeding. Er zat trouwens toch een recoverypartitie op de harde schijf? heb je die verwijderd? anders zou je daar de boel mee kunnen redden

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marc68 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:31:
[...]

ik zou tech support bellen, zie de website van dell, en hen het probleem uitleggen, waarschijnlijk zullen zij jou een windows xp xc toezenden, mischien tegen een kleine vergoeding. Er zat trouwens toch een recoverypartitie op de harde schijf? heb je die verwijderd? anders zou je daar de boel mee kunnen redden
heb niks verwijderd nog, dus dat zal nog wel ergens staan. vindt het sowieso erg vreemd dat er geen windows xp bij zit, als ik een desktop koop dan zit het er ook altijd bij, en niet alleen maar op het systeem geinstalleerd..... maar het zal wel allemaal.... zal de eerste pagina es doornemen, en ik waag er maandag zeker een belletje aan! bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:33:
[...]

heb niks verwijderd nog, dus dat zal nog wel ergens staan. vindt het sowieso erg vreemd dat er geen windows xp bij zit, als ik een desktop koop dan zit het er ook altijd bij, en niet alleen maar op het systeem geinstalleerd..... maar het zal wel allemaal.... zal de eerste pagina es doornemen, en ik waag er maandag zeker een belletje aan! bedankt voor de reacties!
laat nog even de uitkomst weten, succes alvast

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal, Ik ben net nieuw hier, dus welkom allemaal.
Ik ben op zoek naar een laptop en toen kwam ik deze tegen Dell Inspiron 6400.
met deze specs:
Intel® Core™ Duo Processor T2050 (1.60 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2
1 Jaar Collect & Return service
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800
Intern toetsenbord - US Intl (QWERTY)
512MB 533MHz DDR2 SDRAM (1x512)
120GB (5,400rpm) Hard Drive
8x DVD/ 24 x CD-RW Combo Drive
256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
Accessoires
Electronics
Services & Software
Microsoft® Works 8.5 (OEM)
Geen beveiligings/ anti-virus software
Duo Pak: Paint Shop® Pro and Photo Album® Demo versie
No Resource CD
Bevat ook
6400 Multimedia N09645
Inspiron Order - Netherlands
System Documentation
Adobe Reader 7.0.8 - Engels
65W AC Adapter
Integrated Sound Blaster® Audigy® ADVANCED HD™ Audio- Trial Version
NL - Modem & Adapter
Ghost 10 - 90 Day Trial
Dell Internet Order.
Free HDD from 60GB to 120GB
Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors
6-cell , 53 WHr Li-Ion batterij
Network Assist - 90 Day Trial
Dell® Media Experience 3.0 Basic

dit zal € 918 kosten.
is dit een mooie prijs voor deze laptop of is deze te duur.
Ik zou er graag wel spellen mee kunnen spelen. Bijvoorbeeld de nieuwe fifa die uit komt fifa07 en andere nieuwere spellen is dit te doen of zou dit niet gaan lukken. En kan ik hier dvd's mee afspelen en branden.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:25:
hoi allemaal, Ik ben net nieuw hier, dus welkom allemaal.
Ik ben op zoek naar een laptop en toen kwam ik deze tegen Dell Inspiron 6400.
met deze specs:
Intel® Core™ Duo Processor T2050 (1.60 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800
Intern toetsenbord - US Intl (QWERTY)
512MB 533MHz DDR2 SDRAM (1x512)
8x DVD/ 24 x CD-RW Combo Drive
Accessoires
Electronics
Services & Software
Microsoft® Works 8.5 (OEM)
Geen beveiligings/ anti-virus software
Duo Pak: Paint Shop® Pro and Photo Album® Demo versie
No Resource CD
Bevat ook
6400 Multimedia N09645
Inspiron Order - Netherlands
System Documentation
Adobe Reader 7.0.8 - Engels
65W AC Adapter
Integrated Sound Blaster® Audigy® ADVANCED HD™ Audio- Trial Version
NL - Modem & Adapter
Ghost 10 - 90 Day Trial
Dell Internet Order.
Free HDD from 60GB to 120GB
Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors
Network Assist - 90 Day Trial
Dell® Media Experience 3.0 Basic

dit zal € 918 kosten.
is dit een mooie prijs voor deze laptop of is deze te duur.
Ik zou er graag wel spellen mee kunnen spelen. Bijvoorbeeld de nieuwe fifa die uit komt fifa07 en andere nieuwere spellen is dit te doen of zou dit niet gaan lukken. En kan ik hier dvd's mee afspelen en branden.
Alvast bedankt.
Dan heb je aan onderstaande laptop meer waar voor je geld:
http://www.laptops4u.nl/info/hel80-08-1106.html (999 euro)

Voordelen:
- T2300 i.p.v. T2050
- 1024MB i.p.v. 512MB
- Geforce 7600 Go i.p.v. X1400 (presteert veel beter dan de X1400)
- 9-cell batterij (langere batterijduur)
- Bluetooth

Lees ervaringen m.b.t. deze laptop: Ervaringen Compal HEL80-02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:41
radem205 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:11:
[...]

Voordelen:
- T2300 i.p.v. T2050
- 1024MB i.p.v. 512MB
- Bluetooth

Ik heb idd ook naar die HEL80 gekeken met die specs. En heb toch uiteindelijk de Toshiba Sattelite A100-683 besteld voor € 1029,00 ( incl. BTW & Porto )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bent
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02 09:20
Welke software gebruiken jullie eigenlijk voor het managen van je wireless connectie en eventueel andere? De standaart dell meuk is niet echt chill namelijk.

• marc68
mischien wat overbodig maar veel antwoorden op vragen zijn terug te vinden in de gebruikershandleiding van de 6400

http://support.euro.dell....ns6400/en/om/MD402AO3.pdf

ik vond er in elk geval veel nuttige info

marc68

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:38
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:50:
Die van mij is vandaag binnengekomen, wel poep dat die laptop geen PCMCIA slot heeft. Nu kan ik m'n audigy 2 zs niet aansluiten. Ho*ren :(
Ik lees net die handleiding door, en lees dat er een express slot in zit? :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• marc68
marc68 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:31:
[...]

Vanmorgen besteld, internetontvangstbevestiging gekregen, totale bedrag 850 €, echter nog geen ordernummer gekregen. Nu check ik vanavond de acties en zie ik dat mijn configuratie duurder is gesprijsd waardoor ik nu opeens op ruim € 1000 uitkom. Zou dell nu de 1e order gaan cancellen? iemand ervaring mee? Het is toch raar dat ze op 1 dag prijzen veranderen ?
Vandaag de orderbevestiging binnen, ik ben blij voor € 844 het consumentenbond model van de aktie deze week
Dell is wel een prijzengoochelaar hoor, ik heb de prijs van dit model nu al 3 maal zien veranderen deze week

marc68

• Henkie-Jan
Is de core 2 duo reekst trouwens zoveel beter dan de core duo reeks?
Stel dat ik moet kiezen tussen een T2400 en een T5600, terwijl de T5600 meer kost.
Is dat de moeite waard om bijv. €100,- bij te betalen?

Verwijderd

Zou ik van iemand eens z'n xorg.conf mogen a.u.b., ik probeer namelijk xorg werkend te krijgen op m'n inspiron 6400 (gentoo) maar hij wil met geen mogelijkheid, zelfs niet met de vesa driver (de videokaart die erin zit is een Intel GMA945) De versie die draait is xorg-x11-7.0 (en nee het ligt er niet aan dat ik het fout instel, heb al zovaak gedaan maar het wil gewoon echt niet werken :S

Hetzelfde met m'n geluid dat werkt ook al niet (zowel in-kernel drivers als losse alsa modules), die geven de fout:

code:
1
2
3
ACPI: PCI Interrupt 0000:00:1b.0[A] -> GSI 21 (level, low) -> IRQ20
PCI: Setting latency timer of device 0000:00:1b.0 to 64
ALSA: /var/tmp/portage/alsa-driver-1.0.11/work/alsa-driver-1.0.11/pci/hda/../../alsa-kernel/pci/hda/hda_intel.c: 516: hda_intel azx_get_response timeout, switching to single_cmd mode...

Iemand daar toevallig ook een oplossing voor?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 12:45 ]

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Bent schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:39:
Welke software gebruiken jullie eigenlijk voor het managen van je wireless connectie en eventueel andere? De standaart dell meuk is niet echt chill namelijk.
Zowel dat standaard ding van Windows XP als die van Intel PROSet Wireless werkt hier perfect :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Verwijderd

bij mij zocht ie hem helemaal zelf, en hij werkte meteen!! hij ving vier signalen op, 1 van ons zelf, en 3 van de buren hier in de buurt :P !! maar die waren alledrie helaas beveiligd!!

ik ga nu proberen zelf een startup disk te maken, heb wat gegoogled, en er staat dat dit mogelijk is!
(kan niet wachten tot maandag, haha)

EDIT: Het is me nu ook eindelijk gelukt een temperatuurprogrammatje te downloaden, notebook hardware control 2.0 pre-release 4.0. werkt erg mooi moet ik zeggen, ziet er ook stijlvol uit!!! op dit moment geeft hij 43 graden CPU aan, en 35 graden HDD, dat is vrij normaal volgens mij!! batterij lifetime is standaard 3 uur en 35 minuten, dat vindt ik dus wel vrij goed voor een 6-cell, langer heb ik niet nodig! als het me lukt windows te herinstalleren, zal ik meer ervaringen vertellen!! (is hier trouwens geen apart topic voor voor de inspiron?)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 12:59 ]

• Griffin

Griffin

Is mythical

CycloneX schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:26:
[...]

dit zou kunnen, maar ik heb een OEM liggen dus maakt voor mij niet uit. voor celestino kan dit niet, omdat er WMC op staat.

Ik heb trouwens ook alleen maar recourse CD meebesteld, dit omdat ik nergens iets van windows cd kon vinden. Heb wel gezocht.
Ach het gaat wel lukken hoor :P

• Henkie-Jan
Bij de besturingssysteem keuze kan je er voor kiezen...

Verwijderd

Griffin schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:39:
[...]

dit zou kunnen, maar ik heb een OEM liggen dus maakt voor mij niet uit. voor celestino kan dit niet, omdat er WMC op staat.

Ik heb trouwens ook alleen maar recourse CD meebesteld, dit omdat ik nergens iets van windows cd kon vinden. Heb wel gezocht.
Ach het gaat wel lukken hoor :P
ja idd, ik vindt het eigenlijk heelslecht van dell.... er staat bij het besturingssysteem tussen haakjes with media 5.95€ . wie gaat er nu vanuit dat als je dit selecteer je een cd erbij krijgt waarbij je windows kan herinstalleren. het lukt mij niet om dit via een omweg te doen, dus ik moet die cd gewoon hebben. ik heb op forums her en der gelezen dat dell hier moeilijk over kan doen die cd te sturen.ik heb dus besloten dat ik maandag ga bellen, en als ze daar moeilijk over gaan doen, of een woekerprijs vragen, dan mogen ze het zwikkie weer opkomen halen (de 7-dagen regeling voor consumenten, die eenzijdig de koop mogen opzeggen). het kost mij dan 90 euro verzendkosten, maar dell heeft voor mij dan afgedaan.....

EDIT: Dit allemaal omdat ik gewoon vrij vaak (keer of 3 per jaar) windows eropnieuw opzet zodat ik weer een schone notebook/pc heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 13:47 ]

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:18
Sorry hoor, maar wat een overtrokken reactie. Je hebt ze nog niet eens geproken en je naait jezelf al zo op dat je besloten hebt het ding terug te sturen, en de 90 euro maar voor lief neemt. Daarnaast als je het forum iets beter had gelezen, en iets beter had opgelet tijdens het bestellen had je die cd gewoon gehad, imo eigen schuld, pindakaas.

King of Cod

• Henkie-Jan
Idd, wel erg overdreven om een compleet systeem wat je eerst de hemel in prijst, ander moment wilt terug sturen omdat er een CD'tje niet bij zit.
Het is idd balen, maar dit gaat toch wel heel ver.
En ik zou idd Dell ff opbellen, ze zijn er vandaag tot 16.00uur geloof ik.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

radem205 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:11:
[...]

Voordelen:
- T2300 i.p.v. T2050
- 1024MB i.p.v. 512MB
- Bluetooth

Zit standaard geen 9 cells bij
Zit standaard geen BT-module ingebouwd
en ook staat er nog geen besturingssysteem op!

Dus die prijs van 999 houdt je nooit ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• TafkaP
Ik heb trouwens iets geinigs ontdekt.

Als de laptop op standby staat, en je houd je vinger net boven of op de power knop, of een van de hotkeys, dan gaat rechts het groene lichtje van power uit. En in een bepaalde situatie gaat ie juist aan, hoe dat precies zit moet ik nog even ontdekken.

Wat voor functie heeft dit eigenlijk, de weg vinden in het donker? Laten zien in wat voor staat de laptop is? En is dit eigenlijk standaard, dit is namelijk mijn eerste laptop.

King of Cod

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
TafkaP schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:10:
Ik heb trouwens iets geinigs ontdekt.

Als de laptop op standby staat, en je houd je vinger net boven of op de power knop, of een van de hotkeys, dan gaat rechts het groene lichtje van power uit. En in een bepaalde situatie gaat ie juist aan, hoe dat precies zit moet ik nog even ontdekken.

Wat voor functie heeft dit eigenlijk, de weg vinden in het donker? Laten zien in wat voor staat de laptop is? En is dit eigenlijk standaard, dit is namelijk mijn eerste laptop.
Bij mij blijft ie gewoon knipperen. Het lijkt me stug dat dit echt gebeurt; wat zou de functie zijn van zo'n sensor in de powerknop????

• WiLLoW_TieN
CLB schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:27:
[...]

Zit standaard geen 9 cells bij
Zit standaard geen BT-module ingebouwd
en ook staat er nog geen besturingssysteem op!

Dus die prijs van 999 houdt je nooit ;)
Daarom heb ik ook de Toshiba Sattelite A100-683 besteld voor € 1029,00 ( incl. BTW & Porto ).

Deze heeft een ATi X1600 met 256 MB dedicated memory & Bluetooth.... _/-\o_

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:46:
[...]

ja idd, ik vindt het eigenlijk heelslecht van dell.... er staat bij het besturingssysteem tussen haakjes with media 5.95€ . wie gaat er nu vanuit dat als je dit selecteer je een cd erbij krijgt waarbij je windows kan herinstalleren. het lukt mij niet om dit via een omweg te doen, dus ik moet die cd gewoon hebben. ik heb op forums her en der gelezen dat dell hier moeilijk over kan doen die cd te sturen.ik heb dus besloten dat ik maandag ga bellen, en als ze daar moeilijk over gaan doen, of een woekerprijs vragen, dan mogen ze het zwikkie weer opkomen halen (de 7-dagen regeling voor consumenten, die eenzijdig de koop mogen opzeggen). het kost mij dan 90 euro verzendkosten, maar dell heeft voor mij dan afgedaan.....

EDIT: Dit allemaal omdat ik gewoon vrij vaak (keer of 3 per jaar) windows eropnieuw opzet zodat ik weer een schone notebook/pc heb.
is wel een hele overtrokken reactie zoals eerder is gezegt.
Ik heb het wel gelezen maar kon het niet vinden. Waarschijnlijk niet goed genoeg gezocht maar ik nam er genoege mee.
Je kan ook gewoon even Dell bellen en het uitleggen, misschien willen ze een regeling met ze maken. zo niet dan moet je kijken wat je doet, maar alles terug sturen en dan maar geen laptop is wel heel overtrokken.
En trouwens elk jaar 3 keer je laptop opnieuw installeren is naar mijn idee wel heel veel, maar dit is voor iedereen weer anders :P
En dell de schuld geven over iets wat jij niet in je configuratie hebt gezet is wel heel apart. Zij kunnen er namelijk niets aan doen.

• TafkaP
koelkast schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:36:
[...]

Bij mij blijft ie gewoon knipperen. Het lijkt me stug dat dit echt gebeurt; wat zou de functie zijn van zo'n sensor in de powerknop????
Lijkt je stug dat het echt gebeurt, dus ik lieg dat ik barst, oke, merci.

Filmpje komt eraan!

King of Cod

• CLB
  • Niet online

CLB

Ach trek 't je niet persoonlijk aan!

Post 't filmpje maar! Lijkt me cool!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

people people calm down.

Heeft iemand trouwens een idee waar deze laptops geproduceerd worden worden ?

EDIT:
heb het al gevonden.

Limerick, Ierland.

Zijn hier mensen die een 6400 met Core 2 Duo proc hebben mijne is onderweg (wordt waarschijnlijk maandag) maar ben benieuwd of er al meer mensen zijn met deze proc en hoe hij hun bevalt. Nog niks over gehoord in dit topic namenlijk.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo forum,

Kan ik deze laptop ook voorzien van stroom in een auto (via aansluiting aansteker)
En welke kabel heb ik daarvoor nodig?
bedankt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 09:31:
Hallo forum,

Kan ik deze laptop ook voorzien van stroom in een auto (via aansluiting aansteker)
En welke kabel heb ik daarvoor nodig?
bedankt 8)7
er zijn genoeg caradapters te verkrijgen die voor meerdere laptops werken.
Je moet gewoon kijken hoeveel Volt en Ampere je laptop nodig heeft. dan kijken of er een car adapter is die dat kan leveren.
Dus als jouw laptop 19V - 5Ampere (gewoon een voorbeeld.) nodig heeft dan moet je een car adapter vinden die op 19V minimaal 5Ampere geeft. meer mag wel, maar minder niet.

Zo zit het volgens mij, pin me er nie op vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet de 5 in 1 cardreader driver nog instaleren maar kan m niet vinden op de dell site. kan iemand mij een link geven of zeggen welke het is??

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
koelkast schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:36:
[...]

Oke, bij deze mijn verontschuldigingen. Het ding knippert blijkbaar gewoon langzaam, en ik zat dus gewoon niet op te letten |:(

En inderdaad, waarom de neuk zou een dergelijke knop een dergelijke sensor hebben :)

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 04:34
Technattic schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:59:
Ik wil dus een inkoopaktie starten voor de SPDIF/SVIDEO/COMPOSITE adapter kabel. Het gaat om een originele Dell adapter kabel.

Foto van de kabel kun je hier vinden: http://home.hccnet.nl/j.taverne/dell_l61.jpg

[afbeelding]

Ik heb op www.samenkopen.net een item neergezet, maar deze is om een of andere reden nog niet goed gekeurd. De kabel gaat maximaal 12 euro kosten incl verzendkosten. Wil iedereen die hier interesse heeft mij even een email sturen? j.taverne@gmail.com Dan kan ik vast gaan bestellen.
Bedankt voor alle reacties! Mocht je nog interesse hebben laat het dan nog even weten. Ik heb wat extra adapters besteld voor later beslissers. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Duitse site kun je veel meer uitgebreidt kiezen. Op de Nederlandse site kan ik geen Hdd 7200 rpm bestellen of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:17:
Op de Duitse site kun je veel meer uitgebreidt kiezen. Op de Nederlandse site kan ik geen Hdd 7200 rpm bestellen of zie ik iets over het hoofd?
even bellen en dan heb je zo een 7200rpm hdd geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:17:
Je kunt uit 4 basisconfigs kiezen. Bij de ene heb je meer mogelijkheden dan bij de ander! Kijk maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
Zat eens te spitten in het dell forum en vond dat het mogelijk moet zijn dat je vanuit de recover partitie een windows cd kan branden, klopt dit ook voor de 6400 ?

http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dsn/en/document?c=us&l=en&s=gen&dn=1091713

dat betekent dat het meebestellen van een windows cd dus eigenlijk niet nodig is

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik heb m binnen :)
Nog niet opnieuw geinstalleerd, dat doe ik wel een keer als ik meer tijd heb.
Nu alles eraf aan het gooien wat ik niet gebruik. McAfee etc.

Die 6400 ziet er zo gelikt uit en je hoort m bijna niet.

* Griffin is blij met de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo´n recovery cd sturen ze niet na........ zit nu in de w8 van de helpdesk om er zelf 1 te maken...... schijtzooi

die link 2 berichten hiervoor, dat programma heb ik er niet op staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Is er nou niemand bereid om de Recovery Disk te uppen? Ik bied webspace aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:57:
ja, dat zou ik zeer op prijs stellen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jajajajaja, ze sturen hem na!!!!! na veel gezeur en gewacht waren ze bereid hem wel op te sturen!!!

ik ging van de receptie naar de TD, van de TD naar de klantenservice, naar de verkoopafdeling, en weer terug naar de klantenservice, maar ik heb het voor elkaar gekregen, en nog GRATIS ook!!!!! (na 5 verschillende gasten aan de lijn te hebben gehad.....) de een kapte het meteen af, de ander ging ff navragen, en de laatste wilde het wel regelen... wel krom allemaal, maar goed... het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen!! jajajajaja toppie gasten!!!!! in totaal bijna een uur aan de telefoon gehangen!!!!

die kerel van TD vondt het wel vreemd dat ik dat Dell assistence niet bij start/alle programma's had staan, maar goed. deze week heb ik hem in huis volgens die kerel, daar hopen we dan maar op!! dan ken al die meuk van dell eraf, en heb ik een mooi schoon systeem!!

een weer tevreden dell klant!!!

@griffin: feli met je systeempie, heb je hem net iets later als mij binnen doordat je een dag later heb besteld, komen ze net na het weekend, anders had je hem zaterdag wss!!! veel plezier ermee iig, laat me ff weten of het jou lukt een andere windows er op te gooien. dit zou je toch doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dus? Toch je laptop maar houden? ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:16:
Dus? Toch je laptop maar houden? ;) >:)
ja toch maar wel, het is een prachtding voorderest, maar daar heb ik ook nooit commentaar op gehad hoor!! alleen gewoon een beetje onduidelijk op die dell site, dat heb ik die vent ook verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:05:
jajajajaja, ze sturen hem na!!!!! na veel gezeur en gewacht waren ze bereid hem wel op te sturen!!!

ik ging van de receptie naar de TD, van de TD naar de klantenservice, naar de verkoopafdeling, en weer terug naar de klantenservice, maar ik heb het voor elkaar gekregen, en nog GRATIS ook!!!!! (na 5 verschillende gasten aan de lijn te hebben gehad.....) de een kapte het meteen af, de ander ging ff navragen, en de laatste wilde het wel regelen... wel krom allemaal, maar goed... het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen!! jajajajaja toppie gasten!!!!! in totaal bijna een uur aan de telefoon gehangen!!!!

die kerel van TD vondt het wel vreemd dat ik dat Dell assistence niet bij start/alle programma's had staan, maar goed. deze week heb ik hem in huis volgens die kerel, daar hopen we dan maar op!! dan ken al die meuk van dell eraf, en heb ik een mooi schoon systeem!!

een weer tevreden dell klant!!!

@griffin: feli met je systeempie, heb je hem net iets later als mij binnen doordat je een dag later heb besteld, komen ze net na het weekend, anders had je hem zaterdag wss!!! veel plezier ermee iig, laat me ff weten of het jou lukt een andere windows er op te gooien. dit zou je toch doen??
Gefeli dat het nu wel lukt.
ik wou eerst herinstall doen, maar hij loopt zo goed en ik heb de zooi die mij niet interesant vind eraf gegooid.
Straks een hardware monitor erop gooien. misschien notebookhardware of speedfan.
ik ga eerst notebookhardware proberen :P

Net een tas van Eastpak gekocht. Kan me laptop en mn boeken goed in :)

EDIT:
nog even een vraag,
Op de voorkant zitten van die leuke multimedia knoppen, is er een manier om deze met winamp5 te laten werken, ze werken daar namelijk nie op

EDIT2:
Net notebookhardware erop gezet en draaid goed.
Standaard alleen veeeel icoontjes in systray erbij dus eerst alles uitgezet want CPU load en hoeveel batt er nog is weet ik al door statbar. Maar hoe hard de CPU draaid is wel handig (op accu 1 cpu op 800Mhz). als je mouseon het icoon doet zie je de temp van cpu (=39 idle, stressed weet ik nog nie) en de temp van HDD (=37 idle, stessed = ?)
vind ik netjes hoor :)

[ Voor 14% gewijzigd door Griffin op 18-09-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Wil overmorgen(woensdag 18september) gaan bellen voor het onderstaande systeem!
En wil max 1300,- all-in kwijt zijn!

Heb het volgende systeem samengesteld voor de prijs van : € 1.315,60

Processor:
Intel ® Core™ Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)

Microsoft® Windows® Besturingssysteem:
Legitieme Windows® XP Media Center Edition 2005 (With Media)

Geheugen
1024MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x512)

Grafische Kaart

Harde Schijf

Standaard Garantie
1 jaar

Batterij

LCD Scherm
15.4" UltraSharp™ W Screen SXGA+ TFT Display resolution: 1680x1050 with TrueLife™

Alleen hij is mij voor deze prijs niet helemaal naar mijn wens!:
Wil er nog een 9cell bij & bluetooth & beslist een 7200rpm.

Wil geen cent meer bijbetalen, wil wel eventueel interen op de schijfgroote, deze is nu 120GB en met 60Gb of 80GB kom ik ook wel uit.

Zal dit moeilijk voormekaar te krijgen zijn, aangezien dell niet eens zoon hele scherpe prijs heeft.
Want anders val ik terug op de Toshiba Satellite A100-683 voor € 1.189,-

Want dan vind ik de DELL net niet af, voor deze prijs! Wil ik hem helemaal gelikt naar mijn wensen hebben wordt hij me te duur!

P.s. ? Rommelen met de kleinzakelijke codes heeft ook niet veel voordeel opgeleverd tot nu toe! Of ik doe wat verkeerd, wie kan mij helpen!

[Update]
667 mhz geschrapt komt hij op een prijs van € 1.262!!
Zelfde vraag blijft!

[ Voor 3% gewijzigd door Frunnik op 18-09-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

120 GB 5400 rpm is in te ruilen voor 100 GB 7200 rpm heb ik ergens gelezen...

Anders 100% voor de 80 GB 7200 rpm versie en zo'n 9 celletje kost maar 10 euro

dus voor 1300 heb jij 'n prachtige laptop!

't Maakt trouwens ook niet uit of je 553 of 667 MHz geheugen neemt, terwijl dit wel veel geld kost!

Denk daar nog maar eens over na!

(ikzelf zou 553 MHz nemen en 'n 100 GB 7200 rpm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
Neok_ schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:57:
Ik heb zo'n 5 cd's van dell gekregen, weet niet pcies welke het is, mja als het goed is moet ie er gewoon tussen zitten (evt. dus meer).
Stuur maar ff een mail (mail staat in SP) en dan voeg ik je toe op MSN.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

Frunnik schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:11:Zal dit moeilijk voormekaar te krijgen zijn, aangezien dell niet eens zoon hele scherpe prijs heeft.
Want anders val ik terug op de Toshiba Satellite A100-683 voor € 1.189,-
bel morgen naar dell, zeg dat je geïnteresseerd bent in een Inspirion 6400 maar dat je een interessantere aanbieding hebt gezien en vraag of zij een beter aanbod kunnen doen.
Zet het aanbod om naar een pdf bestand en mail dit door naar de persoon die je aan de lijn hebt gehad.

Zeer waarschijnlijk krijg je te horen (via telefoon of mail) dat dell een aanbod wil doen met vergelijkbare prijs en eigenschappen en dan kan je beginnen onderhandelen.

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heee griffin wat waren jou specs van je 6400?? d8 dat je dat al ergens gezegd had, maar kan het niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

T2050 1.6GHz
1GB geheugen
60GB 5400Rpm HDD
Intel grafisch embedded spul
6cell laptop
dvdspeler cdbrander combo
1280*800 15.4 inch scherm.

ik vind m echt fijn werken * Griffin is uber blij.
Alleen 1 minpunt wat ik nog niet heb zien op te lossen is dat de multimedia toetsen (play, stop etc) aan de voorkant werken alleen in windows media player, en ik gebruik liever winamp oid.
Maar dit wordt wel opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welja alles is mogelijk. maar ik had vanmiddag ff een maat op bezoek, en die heb een toshiba laptop, maar die heb nog veel meer snelkeuze toetsen via de fn knop. (je weet wel, die knop voor al dielichtblauwe dingen op je toetsenbord) hoeveel heb je er voor neergeteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:09
Van 120GB 5400rpm naar 100GB 7200rpm kost je 40 euro.
Van 6 cells naar 9 cells kost je ook ongeveer 30 euro.
Als je belt, probeer er nog wat korting af te krijgen. Mijn verkoper was nietzow makkelijk en gaf 10 euro extra korting op een 100GB 7200rpm.

Ik heb al veel gelezen over mensen die echt heel veel korting kregen. Dus het hangt echt af van welke verkoper je treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
SymenGT schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:06:
Van 120GB 5400rpm naar 100GB 7200rpm kost je 40 euro.
Van 6 cells naar 9 cells kost je ook ongeveer 30 euro.
Als je belt, probeer er nog wat korting af te krijgen. Mijn verkoper was nietzow makkelijk en gaf 10 euro extra korting op een 100GB 7200rpm.

Ik heb al veel gelezen over mensen die echt heel veel korting kregen. , welke verkoper je treft.
Ik heb vorige week ofzo nog gebeld, en daar wist de verkoper (die er overigens wel 5 minuten over deed om het na te vragen bij iemand) mij te vertellen dat er geen meerprijs is voor een 100gb 7200rpm als je config al een 120gb 5400rpm heeft. Nog eens flink over doorzeuren als ik jou was, en het ding is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Neok_ schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:17:
[...]

Ik heb vorige week ofzo nog gebeld, en daar wist de verkoper (die er overigens wel 5 minuten over deed om het na te vragen bij iemand) mij te vertellen dat er geen meerprijs is voor een 100gb 7200rpm als je config al een 120gb 5400rpm heeft. Nog eens flink over doorzeuren als ik jou was, en het ding is gratis.
en CLB dacht al dat hij 't ergens had gelezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Griffin schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:53:

Alleen 1 minpunt wat ik nog niet heb zien op te lossen is dat de multimedia toetsen (play, stop etc) aan de voorkant werken alleen in windows media player, en ik gebruik liever winamp oid.
Maar dit wordt wel opgelost :P
Dat van die multimediatoetsen vind ik ook vervelend. In iTunes werken ze alleen als t programma in focus is. Nja dan kan ik t net zo goed met de muis doen natuurlijk. Met mn Logitech toetsenbord ook eens gehad, maar dat werd met drivers opgelost... weet niet of dell daar ook moeite voor wil doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McRubz schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:32:
[...]

Dat van die multimediatoetsen vind ik ook vervelend. In iTunes werken ze alleen als t programma in focus is. Nja dan kan ik t net zo goed met de muis doen natuurlijk. Met mn Logitech toetsenbord ook eens gehad, maar dat werd met drivers opgelost... weet niet of dell daar ook moeite voor wil doen?
Oplossing staat al een paar keer in het forum. Global hotkeys in Winamp (opties) aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:45:
[...]

Oplossing staat al een paar keer in het forum. Global hotkeys in Winamp (opties) aanzetten.
En in iTunes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik helaas niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@vogel:
cheers dat gaan we binnenkort ff proberen

@celestino:
ik had die aanbieding van 799, maar heb er de recourse cd bij gedaan dus kwam op 805 uit. De tas was 75 dus in totaal voor 900 een mooie laptop, misschien een muisje er nog een keer bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:21:
@vogel:
cheers dat gaan we binnenkort ff proberen

@celestino:
ik had die aanbieding van 799, maar heb er de recourse cd bij gedaan dus kwam op 805 uit. De tas was 75 dus in totaal voor 900 een mooie laptop, misschien een muisje er nog een keer bij
Is deze laptop nu ook Microsoft Vista Ready?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:03:
[...]

Is deze laptop nu ook Microsoft Vista Ready?
Volgens mijn stickers (die iets schuin geplakt zijn) is ie windows vista capable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Griffin schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:24:
[...]

Volgens mijn stickers (die iets schuin geplakt zijn) is ie windows vista capable
Als ze schuin zijn geplakt is die eigenlijk niet Vista Ready (is 'n grapje van de medewerkers) >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is ook eindelijk binnen.
Nu bezig met reinstall.
Die stickers heb ik er trouwens gelijk af getrokken nu is ie lekker naturel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Hee, deze vraag nu ook al elders op dit forum meer algemeen gesteld maar dat liep niet echt storm. Misschien specifiek voor de e1505 dan? Iets wat je brightness omlaag zet als je bijvoorbeeld 10 seconden niet bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:27:
Die stickers heb ik er trouwens gelijk af getrokken nu is ie lekker naturel :9
hier gaan ze er ook af hoor, lekker naturel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:45:
[...]

Mja in winamp vindt ik het eigenlijk vet irritand, kan helemaal niet meer normale volume knop gebruiken als ik winamp bijvoorbeeld op de achtergrond laat draaien, oplossing is om dan bijvoobeeld de volume knop niet toe te wijzen aan de knoppen.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die stikkertjes dat heb wel wat!! zitten ook schitterend recht, alsof het met een geohoek is gedaan!! waarom gebruikt niemand gewoon de mediaplayer?? dat vindt ik toch echt het beste muziekafspeelprogramma, en dan kan je ook gewoon die knoppe gebruuken!! maar ja, wie ben ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-08 12:43
hm die van mij is ook vandaag binnen gekomen.. Alleen helaas herkent hij de dvddrive niet :o (heb ik weer), dus dat wordt morgen maar even leuk bellen met dell. Verder is het wel echt een mooi ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@ celestino:
nadeel van mijn stickers is dat ze schuin zaten. met nadruk op zaten omdat ze er nu af zijn.
Het nadeel van de windows mediaplayer is dat ik m trager vind. en vind het geen fijn programma. Winamp werkt nu perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok!! ik hoop morgen die resource cd te ontvangen, dan ken ik dat ding leegdonderen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Heb sinds vandaag mijn Toshiba Sattelite A100-683 binnen met een ATi X1600 erin misschien toch een leuk alternatief voor een DELL Inspiron 6400. En ze kosten nagenoeg hetzelfde...

Ik was voor mijn A100-683 € 1039,00 kwijt incl. BTW & Porto.

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/3327.jpg
@default speed with Toshiba driver :X ( Dat moet dus nog veel harder kunnen met Omega-drivers..)

Specs; Intel CoreDuo T2250 ( 1730 MHz ), 2x 512 MB, 120 GB SATA HD, X1600 256 MB dedicated, Bluetooth, WiFi, FireWire enz enz.

[ Voor 5% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 19-09-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:51:
ok!! ik hoop morgen die resource cd te ontvangen, dan ken ik dat ding leegdonderen!!
ik had vorige week maandag gebeld, woensdag had ik ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:49:
[...]

ik had vorige week maandag gebeld, woensdag had ik ze :)
ja ik had rond half 4, 4 uur gebeld. dus het zal erom hangen of ze hem nog optijd posten. anders verwacht ik hem toch zeker donderdag te hebben!!! haha, was jij ook die resource cd vergeten aan te vinken?? toen ik belde heb ik hier wel lang over gedaan het voor elkaar te krijgen (enkele berichten hiervoor van mij), wat was jou ervaring?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 23:59 ]

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:03
Ik heb even een vraagje. Ik heb sinds een paar dagen een Insprion 6400 in huis en ik ben er zeer tevreden over. Het enige wat ik storend vind is dat tooltje van Dell zelf, de Dell Network Assistant wat telkens bij het opstarten een seconde of 10 in beeld blijft.
Ik vraag me af of dit tooltje nuttig is of dat jullie zeggen verwijderen met die hap. Als het laatste het geval is, vind ik het dan gewoon terug onder Start -> Configuratiescherm -> Software of zit het 'verborgen'?
Thanks voor de reacties!

• TafkaP
Tooltje geeft ook de mogelijk heid om te schakelen naar wireles zero, ik zou zeggen probeer dat eens even, en vergelijk wat je het liefste hebt.
Daarnaast kan je die pop up ook uitschakelen, dat heb ik gedaan, en het werkt al die tijd perfect.

King of Cod

• Ferret
Met het risico dat ik nu voor een grote n00b wordt aangezien..... Maar wat is Wireless zero? :/

• Hoogie2004
  • Laatst online: 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

Ferret schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:26:
Met het risico dat ik nu voor een grote n00b wordt aangezien..... Maar wat is Wireless zero? :/
Het windows onderdeel dat wireless regelt heet Windows Wireless Zero Configuration (of ziets).

My iRacing profile | Strava

• Ferret
Maar hij heeft al een werkende draadloze verbinding dus ik snap niet helemaal waarom je dan zou moeten/kunnen omschakelen. *is een beetje in de war*

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:58:
[...]

ja ik had rond half 4, 4 uur gebeld. dus het zal erom hangen of ze hem nog optijd posten. anders verwacht ik hem toch zeker donderdag te hebben!!! haha, was jij ook die resource cd vergeten aan te vinken?? toen ik belde heb ik hier wel lang over gedaan het voor elkaar te krijgen (enkele berichten hiervoor van mij), wat was jou ervaring?
had het zo voor elkaar :P

maargoed dat is omdat er een paar dingen (denk ik) mis zijn met m'n systeem, het ding is niet voorruit te branden met opstarten. zit gewoon 15 keer dat windows balkje te bestuderen... op een kale installatie ffs!!! de gemiddelde single core start sneller op... ze hebben het moederbord en cpu al vervangen maar dat hielp niet dus nu blijven de ram modules over of hdd die niet 100% is mja tijd zal het leren..

Verwijderd

wat zijn jou specs schoutenkevin, bij mij duurd het namelijk nu ook redelijk lang (had het sneller verwacht) maar er staat nog wel een helezootbullshit op. dat ding heeft al bijna 20 gb in gebruik (van in totaal 120 gb hdd) toen ik hem kreeg aangeleverd!! als ik die resource cd krijg donder ik hem leeg, dan verwacht ik dat dat balkie maximaal een keer of 5 a 6 loopt voordat ie verder gaat. (dat is bij mij desktop ook als ie helemaal leeg is, en dat is een slechter systeem dan die notebook) (ook van dell overigens die desktop!) maarre wat zijn jou specs?

• Neok_
  • Niet online
Jottem, gratis printer en mcaffee pakket :/

Verwijderd

Neok_ schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:25:
Jottem, gratis printer en mcaffee pakket :/
lol!! je was gewoon het beste af door twee weken geleden te bestellen met dubbel geheugen en gratis transport!!! als ik nu eenzelfde systeem samenstel betaal ik dik 2 meijer meer!!

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:43:
[...]

lol!! je was gewoon het beste af door twee weken geleden te bestellen met dubbel geheugen en gratis transport!!! als ik nu eenzelfde systeem samenstel betaal ik dik 2 meijer meer!!
Dat is ondertussen al zo'n 3 weken.. maar ik zit nu weer te kijken naar een goede Core 2 Duo aanbieding. Toch jammer aangezien ik het ding verrekte goed zou kunnen gebruiken momenteel :(.

Weet iemand toevallig ofdat er in december ook in NL Vista-coupons bij Dell zullen worden meegeleverd, waarmee je gratis kan upgraden?

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Gebeld!

Of, mijn printer in korting kon resulteren. En of er bluetooth, 9cell, 7200 rondjes per minuut van af kon, als ik mijn harde schijf zou downgraden.

Over de rest heeft hij me niet gevraagd wat ik wou, volgens mij gaat hij lunchen!

Deze beste man gaat me vanmiddag terug bellen!

----
Korting voor printertje = €25! ( = not much, maar heb ook niet gezeurd verder, laptop snel nodig! )
Hardeschijf kon ik inruilen
Bluetooth & 9Cell, aparte facturatie, nog geen factuur binnen.

[edit]

Ik zou een MAIL KRIJGEN!!! >:)
Duurt best lang, hoelangduurt dat normaliter?!

[ Voor 34% gewijzigd door Frunnik op 20-09-2006 15:48 ]

Verwijderd

weet iemand wat dat lcd/crt inhoud op de F8 knop??

• Neok_
  • Niet online
Frunnik schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:39:
blaat
Ik zou een MAIL KRIJGEN!!! >:)
Duurt best lang, hoelangduurt dat normaliter?!
Laat ff weten wat jij momenteel kan krijgen voor welke prijs, ben benieuwd :)
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.