Een aantal mensen was nieuwsgierig naar de manier waarop ik korting had gekregen (vooral naar de grootte van het bedrag)
Ik ben begonnen met de meest interessante aanbiedingen te zoeken.
Zo ben ik bij academicshop.be gekomen.
Zij boden een IBM T60p aan voor 1870 euro.
Met T2500, 1GB DDR2, 100GB HD (5200rpm), ATI FireGL, UXGA scherm, Bluetooth,...
Via een bedrijf heb ik contact gehad met IBM en heb ik de prijs kunnen verlagen tot 1800 euro en met een 7200rpm HD.
Vervolgens heb ik gebeld naar Dell en gezegd dat ik geïnteresseerd was in een Precision M65 maar dat ik al betere aanbieding had gehad.
Zij vroegen mij om de offertes door te sturen en zij hebben dan beslist om de offerte te evenaren en meer support te bieden.
Nu heb ik dus een M65 voor 1800 euro die volgens de site ongeveer 2475 euro moet kosten met T7200, 1GB DDR2, 100GB (7200rpm), Nvidia Quadro, WUXGA svcherm, Bluetooth, WinXP Pro, 3 jaar NBD on site garantie, business support, cdtjes, DVD+/-RW, Bluetooth en Wifi
Ik ben begonnen met de meest interessante aanbiedingen te zoeken.
Zo ben ik bij academicshop.be gekomen.
Zij boden een IBM T60p aan voor 1870 euro.
Met T2500, 1GB DDR2, 100GB HD (5200rpm), ATI FireGL, UXGA scherm, Bluetooth,...
Via een bedrijf heb ik contact gehad met IBM en heb ik de prijs kunnen verlagen tot 1800 euro en met een 7200rpm HD.
Vervolgens heb ik gebeld naar Dell en gezegd dat ik geïnteresseerd was in een Precision M65 maar dat ik al betere aanbieding had gehad.
Zij vroegen mij om de offertes door te sturen en zij hebben dan beslist om de offerte te evenaren en meer support te bieden.
Nu heb ik dus een M65 voor 1800 euro die volgens de site ongeveer 2475 euro moet kosten met T7200, 1GB DDR2, 100GB (7200rpm), Nvidia Quadro, WUXGA svcherm, Bluetooth, WinXP Pro, 3 jaar NBD on site garantie, business support, cdtjes, DVD+/-RW, Bluetooth en Wifi
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.