Anoniem: 142952

Anoniem: 151099 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:13:
vanmiddag ff Minigame madness gespeeld:

HostName: [NL] MiniGames Madness [powered by The-BaBoOn.nl]
Address: 81.171.80.146:7777

erg leuke server met aardige games. Hopelijk binnenkort meer races en matches.

ik roep: hovercraft, fietsrace, iets met bussen, MT chilliad omhoog racen, dirt-race, sniper, minigun,
De hoovercraft, sniper en minigun zullen er hoogstwaarsschijnlijk niet komen, voor al die anderen zijn al plannen, net zoals voor nog vele andere dingen. :P Het enige probleem is dat zowel ik als Skiwii maar zeer weinig tijd hebben de laatste weken, hopelijk kunnen we binnenkort nog eens goed door scripten en jullie van een hoop nieuwe dingen voorzien.
In deze versie van sa-mp alleszinds nog niet dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 142952 op 14-09-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 16:31

Fixer

FP ProMod
MadMan schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:09:
Hier de screenshot die ik fixer beloofd had:
[afbeelding]
Was helemaal vergeten dat je me dit even zou laten zien :+
Maar inderdaad, wel vreemd dat jij hem wel zag, en ik en Pugwipe niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175504

Hier nog wat plaatjes die ik gister avond heb geschoten:

http://www.tweakgaming.nl/forum/showthread.php?t=391

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

neeeee, was het maar zo,ik riep wat idee-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-06 21:51
Ja, ik zie het nu ook.. Het was een zware dag gister :X

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-07 17:33

Razer86

Hmm....

Naar mijn weten is het te rustig in de Private Las Venturas Playground server van Peter, ik heb het forum op gelezen en hier was de vraag naar een private server groot, nu is de server er, is er nog bijna niemand te vinden.

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

Anoniem: 181982

Wat is het ip van die private server, eigenlijk?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04:55

TommyGun

Stik er maar in!

Anoniem: 181982 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:16:
Wat is het ip van die private server, eigenlijk?
Zoek-en :>

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Zo, dat was rustig op de private :)

het was zo rustig dat ik mooie fotos kon maken van mijn pimpin bak :P

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_7a47396ea240ad7c5e2a53bf40700b2fpimpin.png

Auto is gesponsord door SideWinder 8)

motabeatz.com

Anoniem: 181982

Zoeken..? Daar ben ik niet zo goed in... (lees: te lui voor) ;)
Dus, als iemand me dat zou kunnen vertellen, zou ik dat wel waarderen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138793

Server naam: [TG] Las Venturas Playground Private
Server IP: 82.197.223.122 : 7778
Sponsored by: TweakGaming
Wachtwoord: http://www.sa-mp.nl/password.jpg

Alleen die pagina van de password doet het niet bij mij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

aub niet hier het wachtwoord vermelden als tekst :)

Maar een hint: Heeft te maken met sinterklaas voornamelijk. Je hebt kruidnoten :9 en je hebt .... :r

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-06 23:18
Nakebod schreef op zondag 17 september 2006 @ 09:16:
aub niet hier het wachtwoord vermelden als tekst :)

Maar een hint: Heeft te maken met sinterklaas voornamelijk. Je hebt kruidnoten :9 en je hebt .... :r
pepernoten

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

^^
Goh, dan had dat plaatje ook weinig nut he :D
Zal nog eens een raadseltje maken (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185122

Erg grappig dit,

ff een vraagje, ik wil een servertje draaein wat allemaal prima verloopt.
Nu wil ik hem alleen in lan modus draaien.
Mijn vraag is of het mogelijk is de mennekus die in de normale speelmodus ook gewoon door de stad rijden (bots/sims) ook in de server te laten rond rijden....
Leek me leuk, met zen tweeen de stad op zijn kop zetten :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Niet mogelijk, die dingen zijn niet gesynct.
Misschien komt dat ooit wel, maar verwacht dat zeker niet op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nakebod schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:20:
Niet mogelijk, die dingen zijn niet gesynct.
Misschien komt dat ooit wel, maar verwacht dat zeker niet op korte termijn.
das nou jammer, kan me herinneren dat ik ooit bij een vrien zoiets zag...
wel 2d ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:02
Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/1808/sampp0rnjeepec0.jpg

LoL >:)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189732

weet iemand waar ik gta san andreas 1.0 kan krijgen? :o
sorry hoor maar ben hier nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik hoop dat je gewoon bedoeld waar je de downgrade patch kan krijgen, en niet het hele spel :x
IIG, downgrade: http://www.mtavc.com/forum/viewtopic.php?t=15151&start=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189732

Nakebod schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:01:
Ik hoop dat je gewoon bedoeld waar je de downgrade patch kan krijgen, en niet het hele spel :x
IIG, downgrade: http://www.mtavc.com/forum/viewtopic.php?t=15151&start=0
thanks alot /o^.^o\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

ikb en 1 keer op een got server geweest(rpg) en werd gelijk gebaned opdat ik cheate maar denk als ik een te hoge ping had :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-06 23:18
Anoniem: 165702 schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:39:
ikb en 1 keer op een got server geweest(rpg) en werd gelijk gebaned opdat ik cheate maar denk als ik een te hoge ping had :'(
Volgens de logs ben je toch echt niet gebanned.. PM je IP eens / kom op IRC als het wel zo is, dan kunnen we er wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

217.122.146.101 dat is ip van router

Anoniem: 151099

IP kan je beter altijd voor je zelf houden. hoe minder mensen t weten, hoe beter!

in dit geval is mailen of ff via IRC het handigst.

Het valt me trouwens op dat er weinig mensen zijn van voor de switch naar engels praten. erg jammer.

de vaste groep is er niet meer, ik zie telkens 70/80 % namen die ik niet ken

• gomaster
  • Laatst online: 12-07 20:31
Anoniem: 151099 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:14:
[...]

IP kan je beter altijd voor je zelf houden. hoe minder mensen t weten, hoe beter!

in dit geval is mailen of ff via IRC het handigst.

Het valt me trouwens op dat er weinig mensen zijn van voor de switch naar engels praten. erg jammer.

de vaste groep is er niet meer, ik zie telkens 70/80 % namen die ik niet ken
Moet je ook naar de private komen (wordt die tenminste drukker...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116120

is het niet een beter idee om van die private een public te maken, maar
dan alleen voor nederlanders... met nl-chat natuurlijk... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-07 09:54
Anoniem: 116120 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 11:23:
is het niet een beter idee om van die private een public te maken, maar
dan alleen voor nederlanders... met nl-chat natuurlijk... ?
Dan krijg je natuurlijk ook veel buitenlanders erop... En dat is nou net wat we niet willen ;) Buiten dat is zoals het nu opgelost is ook veel minder gevoelig voor cheaters. Het is alleen een kwestie van het bekend maken van de server. Ik heb het gevoel dat veel mensen nog niet eens weten dat er een private NL server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110847

Misschien is het dan handig om dit op de site te vermelden ?

Anoniem: 175357

ik drukte net op master server update in het proggie van SA:MP v0.1b maar nu krijg ik helemaal geen lijst meer te zien. Wat moet ik doen om de lijst weer te zien?

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Oioi! Lol :D

Van het weekend op lan ook maar weer eens SA uit de kast trekken :D

Default blanke hetero

Anoniem: 175357

hij doet t weer. pc zal wel weer kuren hebben gehad oid

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Neh, LittleWhitey had server/netwerk problemen, en daarom was de masterserver down.
Shit happens, maar was maar voor korte duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162419

Jammer. Sinds echt got server weg is zie ik (bijna) niemand meer die ik ken. Veel mensen die vroeger speeld op de server zijn er mee gestopt :'(
Jammer kon er altijd wel m"n avonden mee vullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 12-07 20:31
Daarom moet iedereen dus naar die private komen, want die is bedoeld als 'echte' got server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-07 17:48

P!m

Wat meer mensen op de private server zou wel leuk zijn ja, maar hoe krijg je de mensen daar?
[TG} Server is trouwens erg vol vandaag 50/100 8)7

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06 19:45
Hoe maak je je eigen server? Ik heb die 'samp01b-server' gedownload, maar daar kom ik niet echt mee vooruit. Wat zijn de stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwii
  • Laatst online: 15-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.rctmiracles.net/minigamesmadness.gif
IP: 81.171.125.134:28001 <- VERANDERD

Wat is Minigames Madness
Op de Minigames Madness server draait alles om de lol in het spelen. Wij proberen het verschil te maken met leuke minigames en eerlijke admins. Sinds de start van de server een paar weken geleden zijn we elke dag gegroeid en hebben we elke dag een nóg leukere spelersgroep online. Alles draait om de gezelligheid en het plezier. Niemand hoeft zich beter of meer te voelen dan anderen want tenslotte zijn we allemaal niets meer dan een hoop code met een skin.

Minigames
Omdat SA-MP op zichzelf geen doel heeft en de rest van het spel op den duur kan gaan vervelen proberen wij de sleur te doorbreken met een gevarieerd aanbod aan MiniGames. Dit zijn spelletjes waar je een paar minuten mee bezig bent. Iedereen is vrij om MiniGames te starten en ervoor in te schrijven. Na de MiniGame ga je weer terug naar de locatie waar je je ervoor bevond en kun je gewoon verder spelen. Er zijn drie verschillende soorten Minigames op onze server.
  • Races
    • Los Santos Streetrace** -> /streetrace
    • Los Santos MotoRace** -> /motorace
    • Chilliad Downhillrace -> /downhillrace
    • FunRace -> /funrace
    • Bootrace -> /bootrace
    • Crazy Caddiesrace -> /caddierace
    • Flower Power Race -> /flowerrace
    • Crazy Dinghies Race -> /dinghyrace Nieuw!
  • Derbies:
    • Destruction Derby* -> /derby
    • Monster Derby* -> /monster
    • Rooftop Derby -> /rooftop
  • DeathMatches:
    • Dildo Spanking* -> /spankme
    • Chainsaw Massacre* -> /massacre
    • Batfight* -> /batfight
    • Graveyard Deathmatch -> /grave
    • Desert Deathmatch -> /desert
    • Ready To Rumble -> /rumble Nieuw!
* Gemaakt door ons voor .Peter's gamemode.
** Gemaakt door .Peter
geen ster: Uniek op onze server

Voor meer informatie over de minigames ingame typ je: /minigames

RPG
Iedereen moet het naar zijn zin kunnen hebben. Dat betekent voor ons dat mensen die op hun gemak aan het RPG'en zijn niet overhoop moeten kunnen worden geschoten door DM'ers. Voorbeelden van RPG: Een busrit door San Andreas met je vrienden, rollenspellen of gewoon touren. Voor de RPG'ers is heel San Andreas beschikbaar met uitzondering van Las Venturas. Dus buiten die stadsgrenzen ben je overal veilig. Wordt je onverhoopt toch vermoord? Dan kan je killer rekenen op een gevangenisstraf en krijg jij natuurlijk je bezittingen terug!

DeathMatch:
DM'ers domineren de straten van Las Venturas. Binnen de snelwegen kun je elkaar naar hartelust afknallen. Oefen je schietkunsten of maak een gang met je vrienden en overmeester je vijanden. De meneer van Ammunation staat 24 uur per dag voor je klaar om je de benodigde wapens te geven. Bedenk wel dat het schip op onze server dus binnen de DM-zone valt. Je bent hier je leven ook niet veilig. Veiligheid vind je buiten de stad of in de pauze mode met /pauze.

Inloggen:
Om je gegevens te kunnen bewaren nadat je het spel afgesloten hebt vragen we je eenmalig een account te maken. Simpeler dan deze methode is haast onmogelijk. Je verzint een wachtwoord en typt /register <wachtwoord>. Je bent nu klaar om te spelen! Volgende keer kun je verder spelen met /login <wachtwoord>. Bedenk wel dat je username exact hetzelfde moet zijn.

Admins:
Op onze server gelden strikte regels voor de admins. Zo is het voor admins niet mogelijk om geld of wapens uit het niets te toveren. Ook admins moeten hun geld verdienen en hun wapens bij Ammunation halen. Wel zo eerlijk! Godmode bestaat op onze server NIET omdat het ook als admin veel leuker meespelen is als je dood kunt. Tot slot zijn er geen beperkingen voor users wat betreft voertuigen. Er zijn geen hydra's of andere admin-only voertuigen aanwezig. Kortom: Admins zijn users met alleen strafrechtelijke functies als extra. Zo houden we het voor ons en voor jullie leuk! Huidige admins: [GoT]Alpha, Skiwii, Buddha, Maranello, Giant en Grass.

Belangrijke weetjes:
Veel informatie is ook ingame opvraagbaar. Er is veel documentatie over hoe bepaalde zaken werken. Dit is allemaal opvraagbaar met het /help commando. Natuurlijk kun je ook ingame de regels nalezen met /regels en de commando's opvragen met /commandos.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_f4712d0b61353a77e9226ca9a1cdd2e4sa-mp-001.png
Caddie race

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_9f848d6302475774801cd236db5e93d9sa-mp-006.png
Chainsaw Massacre

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_8bd96f2a2699689611e9488ff9b68b5dsa-mp-008.png
Boot race

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_2535904ec8fe01935afb2494e581bab2sa-mp-012.png
Rooftop Derby

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_9e2e77294ec77da26d3561dfe088c0b4sa-mp-017.png
Dildo spanking

Special thanks to..
www.h2icy.net voor de hosting!

IP: 81.171.125.134:28001 <- VERANDERD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Die Crazy Races blijven leuk op de Minigames Madness. Altijd random! Prima tegen de verveling

Uiteraard ook leuk om elkaars records te verbeteren met races. Zelfs met 2 man op de server kan je lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189643

minigames madness is al hele dag down, baboon begint dan met kanker tegen je te schelden als je er wat van zegt en hij is nu weer on met password en andere naam :P

Maargoed, ik vind de Minigames madness echt leuk, vooral alle minigames zijn erg tof, vooral de derby's :D
Komt er ooit nog een wat minder buggy versie van SA MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189643 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:56:
minigames madness is al hele dag down, baboon begint dan met kanker tegen je te schelden als je er wat van zegt en hij is nu weer on met password en andere naam :P

Maargoed, ik vind de Minigames madness echt leuk, vooral alle minigames zijn erg tof, vooral de derby's :D
jammer, was er gisteren en vond het net zo'n leuke server :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Anoniem: 189643 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:56:

Ja ooit zal het er wel komen, aangezien sa-mp.nl off is wilde ik aan peter vragen of ik mijn pluspunt, en prorekening kwijt kan, ik krijg geen rente en heb een limiet van maar 5 mil waardoor ik mat 300 mil de straat over moet :P, ook krijg ik mijn belegde geldniet terug maar dat verdwijnt gewoon. Ik heb er dus alleen maar nadeel van. aangezien verder niemand een limiet heeft op zijn/haar rekening.

[ Voor 6% gewijzigd door w1z13 op 02-10-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie topicwarning ;)

[ Voor 109% gewijzigd door Crash op 02-10-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja, tegen mij doet hij niets.... en server is wel gewoon online

[ Voor 51% gewijzigd door Crash op 02-10-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwii
Minigames Madness heeft vandaag inderdaad wat probleempjes gehad. We draaien al ruim vier weken zo goed als probleemloos en dan juist na zo'n post gaat het fout. Nou ja sinds een uur of 5 is de server weer online en kun je weer naar hartelust RPG'en, DM'en en Minigames doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skiwii schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:37:
Minigames Madness heeft vandaag inderdaad wat probleempjes gehad. We draaien al ruim vier weken zo goed als probleemloos en dan juist na zo'n post gaat het fout. Nou ja sinds een uur of 5 is de server weer online en kun je weer naar hartelust RPG'en, DM'en en Minigames doen!
Skiwii, ik weet niet hoe ik je kan bereiken via msn/email etc...

Maargoed, The-Baboon heeft mij dus zonder echte reden een ban gegeven...

Trouwens, zou het mogelijk zijn op een SA MP server auto's te koop te maken voor spelers, en garages waar je je auto kan zou kunnen parkeren en dus opslaan als je quit?
Ik heb gister zelf ff lopen loeren naar pawn en het is niet eens zo heel moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03-2024
skiwii, ik had nog een ideetje voor een deathmatch minigame, boksen in de gym

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwii
@Wobbel: die onterechte ban is inmiddels natuurlijk verwijderd. Het zou kunnen dat je nog even moet wachten voor je weer in kunt loggen. Overigens zijn wij altijd bereikbaar via minigamesmadness [AT] gmail.com :)

Het opslaan van auto's is helaas niet mogelijk omdat voertuigen eens in de zoveel tijd worden gerespawnd.

@Pianoman: Boksen in de gym staat al een tijdje op onze TO-DO lijst. Ik zal daar komende week eens naar gaan kijken. Bedankt voor de tip!

EDIT:
Na wat miscommunicatie met onze vorige host hebben wij een nieuwe host gevonden. Onze oude host nam dit niet erg goed op en heeft de server direct verwijderd. De server is onder een nieuw IP te vinden met bijna dezelfde naam:

HostName: [NL] Minigames Madness -=Powered by H2ICY.net=-
Address: 81.171.125.134:28001

[ Voor 34% gewijzigd door Skiwii op 03-10-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skiwii schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:49:
@Wobbel: die onterechte ban is inmiddels natuurlijk verwijderd. Het zou kunnen dat je nog even moet wachten voor je weer in kunt loggen. Overigens zijn wij altijd bereikbaar via minigamesmadness [AT] gmail.com :)

Het opslaan van auto's is helaas niet mogelijk omdat voertuigen eens in de zoveel tijd worden gerespawnd.

@Pianoman: Boksen in de gym staat al een tijdje op onze TO-DO lijst. Ik zal daar komende week eens naar gaan kijken. Bedankt voor de tip!

EDIT:
Na wat miscommunicatie met onze vorige host hebben wij een nieuwe host gevonden. Onze oude host nam dit niet erg goed op en heeft de server direct verwijderd. De server is onder een nieuw IP te vinden met bijna dezelfde naam:

HostName: [NL] Minigames Madness -=Powered by H2ICY.net=-
Address: 81.171.125.134:28001
op dit moment ook down :P

Maargoed, de nieuwe minigames en alle extraatjes die er steeds bijkomen zijn echt leuk :D Ik ben alleen voor meer taxi locaties (stuk of 20 bijv)
Topservert _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwii
pianoman schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:47:
skiwii, ik had nog een ideetje voor een deathmatch minigame, boksen in de gym
Is inmiddels ingevoerd. Ready To Rumble: /rumble :)
Anoniem: 189643 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:26:
[...]

op dit moment ook down :P

Maargoed, de nieuwe minigames en alle extraatjes die er steeds bijkomen zijn echt leuk :D Ik ben alleen voor meer taxi locaties (stuk of 20 bijv)
Topservert _/-\o_
Klopt ja.. bij de verhuizing naar een datacenter een kilometer verderop is vannacht iets misgegaan waarschijnlijk. Vanmiddag wordt er als het goed is naar gekeken :)

[ Voor 20% gewijzigd door Skiwii op 08-10-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 08:57
Is weer online!

Have fun

ps kheb maybe nog een minigame ideetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwii
De afgelopen week zijn er op de Minigames Madness server weer een aantal nieuwe functies toegevoegd!

- Medics kunnen medespelers genezen
- Je kunt bij de grote schoten gangmessages van je vijanden afluisteren
- Nieuwe voertuigen
- 7 Nieuwe properties
- Nieuwe minigames: /dinghyrace en /readytorumble
- Gratis Openbaar vervoer met de trein tussen de drie grote steden
- /email <emailadres> zet je op een mailinglist die ervoor zorgt dat je altijd het laatste nieuws over de server ontvangt!
- en nog veel meer

Letop: Het IP is vorige week ook veranderd: 81.171.125.134:28001

IP: 81.171.125.134:28001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NOU!!!
Ik wil dat het weer zo als vroeger wordt:P Ik zie niemand meer van vroeger. Al die oude bekenden van cruises etc etc
echt jammer. Maar ja ik ben nu wel dodelijk verslaafd aan protect the prime minister :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04:55

TommyGun

Stik er maar in!

Leuke nieuwe toevoegingen. Misschien binnenkort weer eens spelen

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07 14:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Dus, een hele tijd geleden heb ik dit ook nog gespeeld. Ik speelde altijd op .Peter's server, beetje cruisen enzo, mooi props kopen. De laatste keer dat ik gespeeld heb is rond de tijd dat steiger off-limits was voor auto's. Niet zo lang voor ik stopte stonden ik geloof Skiwii en nog wat mensen met miniguns de steiger te verdedigen. Weten die mensen dat nog, en wie van de mensen die rond die tijd speelden spelen nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

* Nakebod meld, vaste minigun crew toen :P
Oude garde is nog best groot, dunno wie allemaal, maar genoeg :) Aantal daarvan zijn mod of admin tegenwoordig.
Er zijn in de loop van de tijd veel nieuwe users bijgekomen, veel buitenlandse gasten die blijven hangen, en dat is gewoon zwaar gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-07 09:54
Nakebod schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 01:25:
* Nakebod meld, vaste minigun crew toen :P
Oude garde is nog best groot, dunno wie allemaal, maar genoeg :) Aantal daarvan zijn mod of admin tegenwoordig.
Er zijn in de loop van de tijd veel nieuwe users bijgekomen, veel buitenlandse gasten die blijven hangen, en dat is gewoon zwaar gezellig.
Idd. En veel mensen dachten voor het internationaal-gaan van de server dat dat toch wel even heel veel minder gezellig zou zijn. Dat is dus achteraf totaal onwaar gebleken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131587

Ik ben zelf inmiddels admin op .Peter's server, vooral wat later in de avond kan het erg gezellig zijn, vooral buitenlandse mensen zijn vaak leuker dan Nederlanders vind ik. Verder mis ik wel de cruises die er vroeger altijd werden gehouden, desalniettemin worden zo nu en dan alsnog cruises gehouden.

Tegenwoordig hebben we geen miniguns meer op Peter server, die zijn ingeruild voor pimperpaarse XL dildo's :(.

De server heeft verder heel wat vermaak te bieden, derby's, dildospanking, meerdere race's, chase's (kill the terrorist), killtime (wedstrijd om de meeste kills) enz. En de admins?, die vermaken zich wel met Apache's en Hydra's en ander (admin only) ongein. :D

Toen de server public werd had ik zo mijn twijfels, maar achteraf is het best wel leuk geworden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Anoniem: 131587 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 02:15:
Toen de server public werd had ik zo mijn twijfels, maar achteraf is het best wel leuk geworden :).
Gezien de vraag naar de private, had ik enigszins ook twijfels.
Maar gezien de bezetting van de private blijkt dat zwaar mee te vallen.
Die draait nog steeds, maar ik verwacht eigenlijk niet dat hij nog echt lang zal blijven. Er komt toch niemand.

En ik vermaak me ook nog steeds met andere dingen dan admin-only hoor :P
Binnenkort gok ik weer een stunt movie, met meer rampen dan successen :+

Edit: nog 2 movies die onlangs gemaakt zijn door weetikveelwie allemaal.
o.a. ScarTissue, Deaken, Chillosophy, FiXeR, DirectX, Migz, Mike, en * Nakebod
http://www.megaupload.com/nl/?d=69BU25EP San Andreas Takedown
http://www.megaupload.com/nl/?d=TSDG25L5 Texas Walker Ranger

[ Voor 18% gewijzigd door Nakebod op 29-10-2006 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:55

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wat ik heb nodig om hier aan mee te de doen.. alleen san andreas?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 18:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Falcon schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 08:44:
Wat ik heb nodig om hier aan mee te de doen.. alleen san andreas?
Check de openingspost? Uiteraard San Andreas, maar verder natuurlijk het programmaatje dat er voor zorgt dat je op de multiplayer servers kan komen. Dat heet (verrassing!) SA-MP.
Dus om het makkelijk te maken: check SA-MP.com (zul je net zien dat die er nu uitligt) en download de laatste versie 0.1b. Installeer die vervolgens in dezelfde map als San Andreas en kijk in de SP voor adressen van servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey!
Is de master server down. Ik krijg geen 1 server meer in Sa-Mp.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Edit: www.sa-mp.com is ook down!
Nou ik zal ook wel weer eens kijken op LVP. Rond welke tijd is het gezellig?

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 162419 op 29-10-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Speel SA MP ook niet meer zo veel.

Vroeger (lees: in de zomervakantie) speelde ik wel veel op .Peter server, cruises enzo waren altijd wel leuk. Gunfights heb ik nooit leuk gevonden, mede ook omdat het spel erg buggy is en best een aantal cheaters aanwezig zijn.

Ik speel nog wel dagelijks MTA SA (dus alleen voertuigen kunnen besturen) lekker met zijn 32 racen tegen elkaar of DM maps spelen en elkaar van een platform eraf rijden.

De aankomende versie van MTA SA gaat ook dingen bevatten zoals kunnen rennen en schieten. Verdr komen daar ook Jetpacks en vrachtwagens met trailers in voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mm Master server is nog steeds down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Dan connect je toch direct: 82.197.223.122:7777
De gezelligste tijden zijn van 21.00-00.00. Dan zijn de meeste vaste buitenlandse spelers er ook.
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe doe je dat connecten? Ik doe remote consol maar dan moet je wachtwoord in vullen. Maar de server waar ik op wil heeft geen wee dus kan ik niets invullen dus niet connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
82.197.223.122:7777 is .Peter's server. Toevoegen bij favorites en spelen maar. Welke server heb je nog meer nodig ;)

213.230.192.130:7777 Is het ip van een protect the president server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

NakeBod, DirectX en stijno kan ik mij zo uit het blote hoofd nog wel herinneren inderdaad :)

Ga het binnekort maar weer eens installeren, vond het toch altijd wel meesterlijk. Ook dingen als semi-realtime stand van de zon vond ik goed. Oeh! /me herleeft vroegere tijden. Toch maar weer eens installeren straks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:40:
Speel SA MP ook niet meer zo veel.

Vroeger (lees: in de zomervakantie) speelde ik wel veel op .Peter server, cruises enzo waren altijd wel leuk. Gunfights heb ik nooit leuk gevonden, mede ook omdat het spel erg buggy is en best een aantal cheaters aanwezig zijn.

Ik speel nog wel dagelijks MTA SA (dus alleen voertuigen kunnen besturen) lekker met zijn 32 racen tegen elkaar of DM maps spelen en elkaar van een platform eraf rijden.

De aankomende versie van MTA SA gaat ook dingen bevatten zoals kunnen rennen en schieten. Verdr komen daar ook Jetpacks en vrachtwagens met trailers in voor.
Die update waar je het over hebt, wachten we al maanden op.
Ik heb zelf MTA SA ook veel gespeeld, best leuk, alleen mis ik het schieten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Anoniem: 89184 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:40:
De "aankomende" versie komt zover ik gehoord heb op zijn vroegst pas ergens in 2007.
En sa-mp v0.2 heeft ook trailers aan vrachtwagens (+nog wel meer dingen... ;) ) http://sa-mp.com/blog.cml
+ Jetpacks zijn er al.
SA-MP v0.2 wordt veel vetter dan 0.1b, mede door de objects die je kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij werken er nog weinig mensen aan deze mod.
Jammer is dat, de eerste versie liep behoorlijk goed.
Deze mod liep bij mij ook weinig vast.

SAMP knalt er nog behoorlijk vaak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180606

Hoi :w

Hier ben ik weer een keer :P, zijn er nou allemaal dingen veranderd? ik ben al 2/3 maanden niet meer geweest :|

en hoe gaat het met peter,nakebod,theholykoe,vinnie enzo of is de helft ook al weg :P

Ik hoor het wel, groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Anoniem: 180606 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:27:
Hoi :w

Hier ben ik weer een keer :P, zijn er nou allemaal dingen veranderd? ik ben al 2/3 maanden niet meer geweest :|

en hoe gaat het met peter,nakebod,theholykoe,vinnie enzo of is de helft ook al weg :P

Ik hoor het wel, groeten
Nee, 1/4e is weg :P iig, van de namen die je daar noemt. Alleen vinnie is spoorloos verdwenen in de bossen van San Andreas :)
Al een tijd niet gezien iig.

En zijn er allemaal dingen veranderd? Mwah, valt mee :+
Hele gamemode is zowat veranderd, en voor SA-MP 0.2/LVP 2.5 heeft Peter ook al veel werk verricht. En met veel, bedoel ik ook echt veel :)

Gezien Peter SA-MP devvertje is, heeft hij al veel dingen die pas vanaf SA-MP 0.2 werken kunnen schrijven. Dus zodra SA-MP 0.2 uitkomt, hebben wij al snel een gamemode die goed de functies van SA-MP 0.2 ondersteund.

http://www.sa-mp.nl/blog/ voor af en toe een LVP 2.5 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik moet me nog aan mijn belofte houden dat ik weer eens wat zou spelen op de server van .Peter. Aangezien je zei dat de gamemode omgegooid was, is het nog wel een RPG achtig iets? En dan heb ik het over cruises, props, gokken, dat soort dingen. Dat was namelijk wel het leukste van .Peter's server.

Wel jammer dat 0.2 nog niet uit is na al die tijd dat ik er niet ben geweest, sowieso omdat dat toch al weer een tijdje geleden is en ze dus in principe genoeg tijd gehad moeten hebben, en omdat ik ook wel eens iets nieuws wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

RPG staat nog steeds voorop, hebben niet voor niets zoveel properties, en als we er te weinig hebben maken we er on the fly wel wat aan :)
Killen staat niet voorop, maar het is zeker niet verboden.
Enkele minigames zijn wel puur om te killen, zoals Dildo Spanking en Challenge, en de maxigames zijn serverwide, iedereen doet dan altijd automatisch mee, ookal weten ze het niet altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:48
zeau, over +/- 2 weken heb ik ADSL, kan ik weer SA-MP spelen! Jeej! heb nu al 7 weken geen SA-MP gespeeld! vast veeeeel veranderd!!!

W000t, ik kan niet wachten op 0.2 !!!

MadMan, regaeer eens op mijn mail :(

[ Voor 26% gewijzigd door maarud op 03-11-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 21:47
TheHolyCow schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:22:
Dan connect je toch direct: 82.197.223.122:7777
De gezelligste tijden zijn van 21.00-00.00. Dan zijn de meeste vaste buitenlandse spelers er ook.
}:O
offtopic:
Hey TheHolyCow ik ben XL op de server

De server die uit de startpost, waar ik dus altijd op speel, is vrij leeg de laatste tijd. Hoe komt dat? Normaal waren er zeker rond de 25 - 30 mensen en nu soms overdag maar 6 mensen ofzo. :?

Misschien is iedereen die een beetje van racen houdt NFS: Carbon aant spelen. Net als ik :P

Wat ik echt het leukste vind zijn de cruises die vaak gehouden worden. Is echt lache dat iedereen ze auto heel probeert te houden maar dat vaak niet lukt omdat andere niet zo snel met remmen zijn. :D

@.Peter: De regels van de server in je tweede post in dit topic klopt één ding niet meer. Getunede auto's mogen nu ook beschoten worden en zijn dus niet meer heilig. Weet niet of het al is veranderd in /rules op de server, dat zou veel misverstanden voorkomen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door xtreme_lunatic op 03-11-2006 13:16 ]

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Rules op de website zijn al een tijdje aangepast, en /rules ingame zijn sinds een paar dagen ook aangepast, die liepen nog een beetje achter op de werkelijk geldende regels.
Het was in het begin ook even een test, om die regel af te schaffen. En die is nu alweer een tijdje officieel afgeschaft, en het bevalt ons een stuk beter.

En vond het gister ook vrij rustig, zijn er weer vakanties geweest die afgelopen zijn ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-06 09:54
Nakebod schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:53:
En vond het gister ook vrij rustig, zijn er weer vakanties geweest die afgelopen zijn ofzo? :+
Gister had ik een vrije dag.
Dus dan moet de rest werken/naar school :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Nooooooo!! Waarom zijn getunede rides niet meer heilig :P
Dat was juist altijd zo mooi, zo onopvallend mogelijk tunen en dan gaan zeiken als je aangevallen werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177203

ey iedereen kan eindelijk weer beginne me spele op gta >:) was paar maande gelede me cd kwijt gespeelt maar ben gistere weer naar de shop geweest en snel ff opnieuw gekocht yeay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Patriot schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:19:
Nooooooo!! Waarom zijn getunede rides niet meer heilig :P
Dat was juist altijd zo mooi, zo onopvallend mogelijk tunen en dan gaan zeiken als je aangevallen werd :P
Gok dat er in je bericht wat sarcasme zit, zo niet, dat is wel de reden waarom het afgeschaft is.
Nitro != getuned.
Ander kleurtje != getuned.
Velgen != getuned.
Spoiler != getuned
Alleen een combinatie ervan zou eventueel in aanmerking komen voor een "getunede" auto. of een paintjob.
En dan nog was het niet bij iedereen zichtbaar, vooral die later connecten. Dus gewoon helemaal weg, gezeur weg, en vrijwel iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151062

kan iemand mij unbannen van [TG] Las venturas playground?
ik snap niet waarom ik gebanned ban :( ik probeer net in de server tegaan en er staat ineens your banned from the server...

normaal zit ik op minigames madness maar daar ben i kgebanned omdat ik in jail met me muis scrollde en op muisknop drukte zodat je kan schiete (er stond niet in regels dat het nie mog :P en iedereen deed t :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Nakebod schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:58:
[...]

Gok dat er in je bericht wat sarcasme zit, zo niet, dat is wel de reden waarom het afgeschaft is.
Nitro != getuned.
Ander kleurtje != getuned.
Velgen != getuned.
Spoiler != getuned
Alleen een combinatie ervan zou eventueel in aanmerking komen voor een "getunede" auto. of een paintjob.
En dan nog was het niet bij iedereen zichtbaar, vooral die later connecten. Dus gewoon helemaal weg, gezeur weg, en vrijwel iedereen blij.
Dat was inderdaad sarcastisch, juist omdat iedereen dat deed. Ik vond het juist altijd zo irritant dat je iemand killde, heel veel geld er aan verdiende, en vervolgens verrot gescholden werd omdat ze zogenaamd in een tuned car zaten. :r.

Maargoed, vandaag nog even gespeeld en van TheHolyCow even mogen vliegen in de Hydra (Thx!), dat was wel tof. Ook kon ik in de hunter, kwam ik achter, maar daar heb ik niet in kunnen vliegen omdat ik moest werken. Om terug te komen bij het punt dat ik weer gespeeld had, en het toch wel leuk vond :)

Ik heb nog een vraagje, en misschien is het wel een verkapt feature requestje aan .Peter; is het mogelijk de grootte van het chatboxje te veranderen? Ik wil hem graag zo'n 3 regels groter en het font mag ook wel een kleine slag groter. Kan ik dat zelf doen of moet dat dan in het programma zelf veranderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-07 18:48

klomp

Zooi...

@Profane: Das onzin, je kan idd scrollen door door de wapens, maar alleen het eerste wapen naar onder en eerste wapen naar boven kan je te pakken krijgen dan. Plus je kan er niet mee schieten want het interior script werkt het wapen meteen weer weg.

En je opmerkingen over "staat niet in de regels dat t niet mag"
We gaan natuurlijk niet voor elke eventualiteit of bug (hoe sterk dat geintje van jou ook was) een regel schrijven, dan blijven we bezig.

ff voor de duidelijkheid in game at minigames madness heet ik GrAsS, dan weet je t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

@ ProfaN33, dit is niet de plaats om unbans aan te vragen.

@Patriot: afaik is dat ingebakken in SA-MP zelf.
Denk dat 3 regels ook veel te klein is om iets goed te volgen. Voor mods/admins zeker, daar zijn de 10 regels van nu af en toe al een beperking omdat het zo snel gaat.
Kleiner lettertype zou wel wat zijn, maar geloof niet dat dat in de gamemode geregeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Nakebod schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:25:
@Patriot: afaik is dat ingebakken in SA-MP zelf.
Denk dat 3 regels ook veel te klein is om iets goed te volgen. Voor mods/admins zeker, daar zijn de 10 regels van nu af en toe al een beperking omdat het zo snel gaat.
Kleiner lettertype zou wel wat zijn, maar geloof niet dat dat in de gamemode geregeld kan worden.
Ik wilde een chatbox die ongeveer 3 regels groter is. Dat wordt dus 10 + 3 = 13 ;-), en het font wilde ik ook iets groter.

Waar het gewoon op neer komt is dat ik graag wil dat het allebei variabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:48
Heb San Andreas naar het Nederlands vertaald.

De meeste dingen zijn vertaald, enkel de missie ondertitels. Menu, politie/brandweermissies etc etc zijn al wel vertaald.

[ Voor 18% gewijzigd door maarud op 12-07-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 18:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mcandor schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:34:
Heb San Andreas naar het Nederlands vertaald.

Indien je interesse hebt in deze mod mail me dan:

<mailadres>

De meeste dingen zijn vertaald, enkel de missie ondertitels. Menu, politie/brandweermissies etc etc zijn al wel vertaald.
Mooi werk!
Er is al eerder iemand mee bezig geweest, maar die is ermee gestopt zag ik. Verder lijkt het me handig om dat even [Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 13) te melden aangezien dit gaat over de Multiplayer mod.

[ Voor 1% gewijzigd door gwystyl op 12-07-2010 22:38 . Reden: mailadres weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180606

http://www.flabber.nl/archief/018253.php

Prachtig mooi filmpje, is hier wel toepasselijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

* Borgoth joins the fun :) (althans als ik weet hoe ik hem moet starten)

* Borgoth ziet weer eens het knopje instal over het hoofd :+

als ik nu op de short cut click moet ik ip + ww opgeven. is dat waar ik ga joine?

[ Voor 45% gewijzigd door Borgoth op 08-11-2006 15:06 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Als je @ Tab favorieten staat, ga je naar Servers > Add Server (Of het 1e oranje icoontje in de balk)
Voor LVP (.Peter's server) 82.197.223.122:7777 en klik Ok.
Voor andere "GoT" servers even door dit topic lopen.
Nu staat hij in je favorieten, dubbelklik, geen wachtwoord nodig, en klik weer Ok en connecten maar.

Owja, en bij Name: een andere naam dan Player invullen, is ook wel zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 10:36
Leuke server die van Peter je hebt altijd wat te doen :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196378

Wow, ik wist niet eens dat dit bestond, ik droomde altijd van een GTA multiplayer.. jullie zien me morgen zeker op jullie server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ben vanaf nu ook weer in de server te vinden. Na een lange tijd afwezig te zijn geweest :$.
En gelukkig is mn pass nog hetzelfde, en ben ik nog admin :P.
Tot daar ;).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:52
Ik ben ook al gruwelijk lang niet meer geweest. Is er nu al iets veranderd aan die extra bank optie die je kon krijgen als je 1 plus punt had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
bedoel je dat (meer dan) de helft nog steeds niet werkt?, dat is nog steeds zo maar ik verwacht wel dat dit in 2.5 voor 0.2 wel goedkomt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

w1z13 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:41:
bedoel je dat (meer dan) de helft nog steeds niet werkt?, dat is nog steeds zo maar ik verwacht wel dat dit in 2.5 voor 0.2 wel goedkomt :P.
0.1 heeft gewoon redelijk wat beperkingen nog, die in 0.2 grotendeels opgelost zijn.
En 2.5 gaat nooit voor 0.2 komen. Als je het tijdstip bedoelde iig.
2.5 komt na 0.2. Nouwja, niet helemaal waar :+ Op het moment dat 0.2 officieel uitkomt is 2.5 als het goed is ook al een paar dagen/weken klaar ;) inclusief een hoop SA-MP 0.2 only functies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
leuke server!

[ Voor 79% gewijzigd door MuSeLive op 09-11-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196517

Vandaag ff snel voor eerst gespeeld, wel leuk alleen snap ik niet wat er nou precies te doen is want voor ik andere mense heb gevonden zijn we uur verder fsow maja voor de rest is het wel een goede server! top :) Ik ben er morgen ook zeker
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Problemen met een server? --> Neem contact op met de serveradmin!