Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
@nakebod

Ik bedoelde natuurlijk niet qua tijdstip maar maar dat het alléén voor (zo beter ? ik zou niet weten hoe ik het anders moet uitleggen :P) versie 0.2 van sa-mp uitkomt, dus dat je het niet met 0.1 zal kunnen draaien aangezien de nieuwe functies komen die niet daardoor ondersteund worden;). Ik heb iig alvast iets om naar uit te kijken, al vraag ik me af of het binnen korte tijd uit al komen ;). Maarja ondertussen heeft peter mooi de tijd om zijn gamemode af te krijgen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 22:33

Nakebod

Nope.

Nee dan begreep ik het toch goed :P

Net weer een leuke midnight cruise gehad :D
Begonnen met zijn 3en, en kwamen steeds wat meer mensen bij. NRG only.
Toch ruim een uurtje rondgereden, beetje maffe jumps gedaan enzo.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07 14:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Misschien vraag ik iets wat al heeel vaak is gevraagd, maar is er al ENIG nieuws over SA-MP 0.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-07 09:54
Als er nieuws is dan komt dat hier of hier te staan :)

[ Voor 40% gewijzigd door Badeend op 12-11-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07 14:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ahh, die blog had ik niet gezien, daar staat wel wat grappigs op. Dacht dat de DEV's gewoon niets meer van zich lieten horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-05 16:09

Kirpeknots

Wazzup!

Ik heb gisteren voor het eerst SA-MP gespeeld op de GOT server. Erg leuk en gaaf. Ik heb veel lol gehad. Ook een stukje meegereden met een "Nick". En geraced tegen een "Adam".

Wat ik persoonlijk wat minder vond is dat ik regelmatig platgereden etc etc etc werd door gasten die met hun auto sneller gingen dan het licht. Dus... mensen die met cheaten mij in elkaar ramden. Je ziet gewoon wat flitsen van een auto en dat soort dingen. Eigenlijk een beetje flauw.

Ik zou dat soort skills niet eens willen hebben.

Wat ook wel grappig was dat er een enorme WAR bij het politiebureau aan de gang was. (Agenten tegen een gang). Toen die war over was begon er een agent op mij (toeschouwer) te schieten. Ik schoot hem een paar keer door zijn hoofd.....

Vervolgens kwam hij me een elke keer opzoeken. Wou me killen. Dus ik ging op het schip staan. Liet me neerknallen. Was die gast vervolgens jailed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

http://www.samp.nl is down.

Toch zou ik ook graag een account maken waarbij credits etc bewaard blijven. Ik ben nu genoodzaakt om voor het slapen /givecash aan een random persoon te doen. ;)

Ik ben bij het stadskantoor geweest. Maar dan krijg ik de melding dat ik een plus account nodig heb. ;) Hoe maak ik een account op Peter's server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Je bent de goeiste. ;) Ik ga gelijk reggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131587

Watskeburt met .Peter's server ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Las Venturas Playground (.Peter's server) is verhuisd naar een ander IP.

Het nieuwe adres: 85.17.6.70:7777

We hebben nu een eigen server en wederom een eigen forum, waar we nog heel lang plezier aan gaan beleven :) Een gesponsorde server is niet heel handig gebleken omdat we niet alles in eigen hand konden houden.
We kunnen nu weer lekker verder werken aan versie 3.0 van LVP. Info daarover vind je op onze blog.

Cya op de nieuwe server! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 21:47
Tjonge af en toe wordt probeert iemand me het leven op de server moeilijk te maken. Hij heeft volgens mij persoonlijke problemen ofzo. 8)7

Nou hier is het verhaal. Een tijd geleden was ik, XL, op de servers gewoon aan 't spelen. Properties kopen etc, alles ging lekker. Toen kwam Frjoop op de server en die begon mijn properties te kopen. Dat vond ik niet erg dus ik kocht af en toe wat properties van hem over en paar andere erbij.

Hij vond dat dus schijnbaar niet leuk hij probeerde me te vermoorden. Dat ging niet want ik verdedigde me goed zodat hij zelf steeds bijna dood ging. Maar op dat moment deed hij steeds teleporten. Dit ging dus ongeveer 25 keer zo door. :z

Toen stond ik vlak voor het schip (safezone) en kwam hij me met een driveby bijna het leven beroven. Maar ik was aan't typen. Dus ik had geen zin dat hij me zo makkelijk zou mollen en dan NOG zijn zin zou krijgen terwijl hij zelf een beetje lame zit te spelen. Dus uit paniek typte ik: /kill. :P

Toen werd hij boos! En dat is hij nu nog steeds en dat is ongeveer een week geleden dat het gebeurt is. Hij als hij online komt zit hij bij alles wat ik zeg commetaar te geven etc. En de verhaaltjes te verdraaien enzo. Hij is als hij online is continu kinderachtig bezig. :'( Dat terwijl hij laatst zei dat hij er trots op was dat hij de oudste (28 jaar) van de server is. _/-\o_

Misschien is dit een leuk kickje en een leuk verhaaltje. Wat is het gangsterleven in SA toch zwaar! :>

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-06 21:51
xtreme_lunatic schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:24:
[...] Misschien is dit een leuk kickje en een leuk verhaaltje. Wat is het gangsterleven in SA toch zwaar! :>
Jaja, het leven van een gangster gaat niet over rozen. Het was mij nog niet zo opgevallen, maar mocht het je te zwaar worden PM me maar (of een andere admin) als het weer gebeurd. Dan wordt er een oogje op gehouden, en als het idd is zoals jij zegt er wat aan gedaan.

Hunten/teleporten en dan killen is erg leuk. Maar het moet wel aardig blijven, als mensen niet zo snel aangebrand waren was het een stuk leuker (op de server).

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 21:47
TheHolyCow schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:11:
[...]

Jaja, het leven van een gangster gaat niet over rozen. Het was mij nog niet zo opgevallen, maar mocht het je te zwaar worden PM me maar (of een andere admin) als het weer gebeurd. Dan wordt er een oogje op gehouden, en als het idd is zoals jij zegt er wat aan gedaan.

Hunten/teleporten en dan killen is erg leuk. Maar het moet wel aardig blijven, als mensen niet zo snel aangebrand waren was het een stuk leuker (op de server).

}:O
Dat teleporten van hem maakt me niet uit. Maar het is alleen vervelend als hij andere tegen mij op zet of op alles wat aan te merken heeft, of dingen verzint die ik niet doe. En als ik dan op dat moment daar tegen een admin wat van zeg is het natuurlijk wel voor die admin moeilijk om te bepalen wie nou de waarheid spreekt etc. |:( Maar je moet er maar eens op letten als hij en ik tegelijk erop zijn.

Maar in ieder geval al bedankt dat je er iets aan wilt doen. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175504

I'm with heilige koe. Mocht er nog eens gebeuren als iemand van ons online is, laat het even weten middels een /PM of een @ bericht. Dan zullen we kijken wat we kunnen doen.

PS: Er is weinig tot geen activiteit meer m.b.t. LVP op dit GoT forum. Beter om in de toekomst te gaan naar: http://forum.sa-mp.nl/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Het topic begint een beetje dood te bloeden, maar de server nog zeker niet!

Er zijn in de afgelopen maanden heel veel functies bijgekomen, en deze blijven komen.
Op dit moment is sa-mp 0.2 in ontwikkeling, en ik hoop dat het niet lang meer gaat duren.
Zie ook dit filmpje (iets scrollen: klik)
- Weapons pickup (Na kill, dus wanneer iemand dood is, zijn/haar wapens als winst pakken).
- Meer synced weapons (Sommige wapens werken nu niet helemaal, of maar half.)
- Trein (Je kan met de trein door SA cruisen!)
- Vrachtwagen met aanhanger
- Synced blijven staan/schieten op een voertuig
- Ingame objecten creeren! (Dus bijv een boxmat neerleggen, wanneer iedereen speelt ;)).

De server van Peter word hier al voor ontwikkeld.
Er word al een aantal maanden gewerkt aan de nieuwe versie. LVP 3.0 die op de nieuwe sa-mp zou gaan draaien.
Houd dus ook ons in de gaten op IRC/Forums, voor wanneer de release eraan zit te komen.

We hebben al een soort leuke extra, momenteel kan je wanneer je in een gang zit een gang property kopen.
De naam van de property verandert naar bijv: "B&A Hooligans gang property".
Ook wanneer jouw gang de gangprop in handen heeft, krijgt iedereen om de minuut 20 extra health, en 20.000 dollar.
Zo kun je lekker sparen, en beter vechten.
De server is public, dus er zijn meer mensen online, hoe meer zielen hoe meer vreugde, dus mocht je het wat lijken, kom dan even langs :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kecin op 10-01-2007 12:58 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topic lijkt inderdaad een beetje dood... ik hoop dat de activiteit weer een beetje toeneemt als de nieuwe versie uit is. Ik denk dat het doodgebloed is omdat er in het begin zeker op Peters server en echt GoT-gevoel hing, dat is weggegaan toen hij public ging. Wel jammer maar niets aan te doen. Ook is de nieuwigheid er een beetje af: je zag hetzelfde gebeuren in mijn MultiTheftAuto topic. Dat liep een tijdje vrij goed, totdat SA-MP uitkwam ongeveer :).

Ik ga versie 0.2 zeker wel weer proberen, maar ik heb atm een beetje weinig tijd. Gezien het verslavende karakter lijkt het me dus handiger om het even links te laten liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 09:24
heb het na lange tijd weer eens opgepakt.. maar damn.. wat een fun.. heb net een complete gang war achter de rug op de bekende server hiero.. super! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-07 10:36
Het is niet meer zo als vroeger, nee. Met al het tuig van GoT op een cruise, cruises zijn sowieso zeldzaam geworden. Ondanks dat er nu een minder hecht sfeertje is, is het nog steeds wel leuk. Er komt nu wel steeds vers bloed bij, terwijl ik denk dat de meeste GoTters er na een tijdje wel op zouden zijn uitgekeken. Sinds er een apart forum is op de site, post ik daar meestal mijn mededelinkjes en vandaar heb ik niet echt behoefte om dat hier ook nog eens te doen, maar goed ik wou ook even een teken van leven vertonen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Hello! Blaas ik er ook weer wat leven in. Na een tijd te zijn gestopt krijg ik toch weer de kriebels. Ben benieuwd of ik nog kan inloggen op mijn oude account. Ik denk het niet ;)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik denk van wel :+
Tenzei je je wachtwoord vergeet, dan niet, maar goed, je account is niet ineens weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wanneer je je pass kwijt bent kun je op irc komen, en dan kunnen we hem wijzigen :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

We? :+
Dat wil ik jou nog wel eens zien doen dan :P
Maar goed, het kan iig wel aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:10

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Jammer dat de thread aan het doodbloeden is. Ik ben druk bezig met de ontwikkeling van een op Freeroam v2.3 gebaseerd script. De server draait al sinds medio augustus, maar recentelijk zijn we overgestapt naar een externe host, 100 mbit aansluiting etc.
Grote ontwikkelingen zijn het ontwikkelen van een dual-taal script, zodat persoonlijke berichten van de server naar jou ook in het Nederlands gegeven kunnen worden, nieuwe vastgoed markt, meer races (momenteel "slechts" 16 races, dat aantal zal naw verdubbeld worden).
Voel vrij om eens langs te komen, meer info over de server kun je vinden op sa-mp.blogspot.com :)

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-07 17:08
Dit ga ik ook nog even proberen om examenstoom af te blazen.
GTA weer ff installeren en de multiplayer ook. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 16:05
Hmmm elke keer als ik meer dan 100.000 dollar heb, kan ik ineens geen commando's meer geven...
chatten gaat ook niet meer dan...

Iemand anders met deze problemen? Is er al een oplossing voor gevonden?

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-07 01:52

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Voor Peter: Kun je er misschien ervoor zorgen dat de topicstart ook werkt in FireFox? Misschien is het niet echt het meest belangrijke, maar het is wel irritant dat de helft van de topicstart in FF onleesbaar is...

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-05 14:01
ik zie dat iedereen over www.sa-mp.nl heeft maar het is .com
ik denk zeg het gewoon ff voordat er misverstanden komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-07 19:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

KOEN KDG schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:42:
ik zie dat iedereen over www.sa-mp.nl heeft maar het is .com
ik denk zeg het gewoon ff voordat er misverstanden komen ;)
sa-mp.nl is de NL site van een server van een GoT member ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-05 14:01
ow oke ssr ik ben net niewe op de froms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-07 19:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

KOEN KDG schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 23:54:
ow oke ssr ik ben net niewe op de froms
Zeker ook in Nederland? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Beetje actief op de server of 9 van de 10 keer leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:36

Gaitman

The Real One

Anoniem: 156876 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:03:
Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/0/FFFFFF/000000/0000FF/000000/85.17.6.70:7777.png

^Klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Laatst online: 16:19
Anoniem: 156876 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:03:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 16:05
MeMoRy schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:03:
Hmmm elke keer als ik meer dan 100.000 dollar heb, kan ik ineens geen commando's meer geven...
chatten gaat ook niet meer dan...

Iemand anders met deze problemen? Is er al een oplossing voor gevonden?
*kick*
iemand?

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Dat ligt eraan op welke server je zit... Die bug is nog niet voorgekomen op de server van Peter

[ Voor 14% gewijzigd door Badeend op 30-01-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

* Nakebod niet eensch is met Badeend, maar ook niet eensch is met "elke keer meer dan 100.000 dollar".

Het kan namelijk voorkomen dat de server denkt dat je een timeout had, door welke reden dan ook.
Hierdoor kan je geen server specifieke commands doen, maar zie je nog wel de chat.
Dit heeft dus totaal niets te maken met welk bedrag je hebt, en dat blijkt wel weer uit het feit dat er genoeg mensen met meerdere miljoenen tegelijk rondlopen.

Dus ik zou het probleem ergens anders zoeken als alleen jij daar steeds last van hebt @ LVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Mja, als je het zo bekijkt... :p

Ik bedoelde eigenlijk dat de 100.000 dollar gerelateerde bug nog niet voorgekomen was ;) Het spontaan disconnecten wil idd wel eens gebeuren, maar niet zovaak als waar MeMoRy last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 08:36

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Stef.NL schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:27:
Het is niet meer zo als vroeger, nee. Met al het tuig van GoT op een cruise, cruises zijn sowieso zeldzaam geworden. Ondanks dat er nu een minder hecht sfeertje is, is het nog steeds wel leuk. Er komt nu wel steeds vers bloed bij, terwijl ik denk dat de meeste GoTters er na een tijdje wel op zouden zijn uitgekeken. Sinds er een apart forum is op de site, post ik daar meestal mijn mededelinkjes en vandaar heb ik niet echt behoefte om dat hier ook nog eens te doen, maar goed ik wou ook even een teken van leven vertonen :p
Stef, je hebt gelijk, jammer dat het niet meer een Closed-game is, alleen GoT-ers. Ik heb het een tijdje niet gespeeld ivm andere dingen. Nu ik weer speel, is het niet meer zoals "vroeger". Engels... waarom??? Puur omdat er ook gasten uit China, Thailand e.d. spelen. Niet erg, maar de sfeer is weg!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 15:03
remy007 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:18:
[...]

Stef, je hebt gelijk, jammer dat het niet meer een Closed-game is, alleen GoT-ers. Ik heb het een tijdje niet gespeeld ivm andere dingen. Nu ik weer speel, is het niet meer zoals "vroeger". Engels... waarom??? Puur omdat er ook gasten uit China, Thailand e.d. spelen. Niet erg, maar de sfeer is weg!
Dan is het ook altijd nog mogelijk om zelf een servertje te hosten. Iemand die een leuke mod kent / wil schrijven hiervoor? Dan kan ik wel een NL-server opzetten eur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20

Barca

In Search Of Sunrise

Na een uurtje surfen en zoeken zoek ik mijn heil maar hier. Ik denk dat het een hopeloze zaak is... maar...

Heeft iemand MTA (dus met alleen races) al onder Vista werkend gekregen en zo ja hoe? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik weet niet hoe het precies bij MTA zit, maar SA-MP (Niet officieel Vista supported, wel werkend/werkend te krijgen) heeft een "onofficiele" bug, welke te maken had met audio geloof ik.
Daardoor crashte onder Vista de SA-MP client vaak, ookal werkt je normale audio wel.

Misschien dat MTA ook een soortgelijk probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Nakebod schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:42:
Ik weet niet hoe het precies bij MTA zit, maar SA-MP (Niet officieel Vista supported, wel werkend/werkend te krijgen) heeft een "onofficiele" bug, welke te maken had met audio geloof ik.
Daardoor crashte onder Vista de SA-MP client vaak, ookal werkt je normale audio wel.

Misschien dat MTA ook een soortgelijk probleem heeft.
Sorry ik had eigenlijk moeten vertellen wat het probleem nou eigenlijk is. Die is namelijk vrij simpel. Hij start gewoon niet op. De normale GTA werkt wel fijn. Ik krijg dan altijd een popup waar ik moet kiezen uit 2x dezelfde videokaart. Geen idee waarom, maar dat was in XP ook altijd al zo. Bij MTA krijg ik die popup niet, maar verder krijg ik ook geen errormelding of iets dergelijks. Er gebeurd dus gewoon niets... ook niet als je hem als administrator runt of als je hem in compatibiliteitsmode XP SP2 runt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 23:22
edit: verkeerde topic, laat maar. :) :+

[ Voor 88% gewijzigd door Snowwie op 03-02-2007 19:17 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-07 11:51
Speelt er nog iemand de MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-06 09:54
Zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:04

Destruction

(ex-)Automonteur

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe installeer je SA:MP eigenlijk? Ik heb het gedownload, en geprobeerd te installeren, maar hoe start ik het nu op? Als ik zo de screenshots van cruises zie lijkt mij dat ook wel leuk :D Maar nu nog ontdekken hoe ik het opstart..

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:10

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Destruction schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:28:
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe installeer je SA:MP eigenlijk? Ik heb het gedownload, en geprobeerd te installeren, maar hoe start ik het nu op? Als ik zo de screenshots van cruises zie lijkt mij dat ook wel leuk :D Maar nu nog ontdekken hoe ik het opstart..
De client wordt in hetzelfde directory geinstalleerd als GTA:SA zelf. Als het goed is wordt direct een snelkoppeling op het bureaublad geplaatst, maar als je die niet hebt moet je samp.exe opstarten. Dit toont een scherm met 3 tabbladen (onderaan). Het eerste is naw leeg, klik op Internet om alle servers te zien. Servers met een rood slotje vooraan zijn beveiligd met een wachtwoord: indien je dit niet hebt, hoef je het ook niet te proberen.
Voer een geldige gebruikersnaam bovenin in, dubbelklik op de server van je keuze en veel plezier.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ow, een paar mensen nog :+
Paar 1000 op redelijk drukke tijden.

http://game-monitor.com/MapSearch/all/san%20andreas/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Laatst online: 21-06 23:18
Sterker nog, het is drukker dan ooit op SA-MP :) In weekenden zijn er meestal circa 2600-2800 mensen op de verschillende servers te vinden, en dit blijft toenemen :o Verwacht wordt dat komend weekend de 3000 wel eens gehaald kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Nitroglycerine schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:27:
[...]

De client wordt in hetzelfde directory geinstalleerd als GTA:SA zelf. Als het goed is wordt direct een snelkoppeling op het bureaublad geplaatst, maar als je die niet hebt moet je samp.exe opstarten. Dit toont een scherm met 3 tabbladen (onderaan). Het eerste is naw leeg, klik op Internet om alle servers te zien. Servers met een rood slotje vooraan zijn beveiligd met een wachtwoord: indien je dit niet hebt, hoef je het ook niet te proberen.
Voer een geldige gebruikersnaam bovenin in, dubbelklik op de server van je keuze en veel plezier.
Ik zal wel wat fout doen.. mn hele scherm loopt vol met errors.. Access violation nogwat.. gaat te snel om het goed te kunnen zien.. :|

[edit]Even op Google kijken, des... heb een fix gevonden en nu start het idd..

[ Voor 4% gewijzigd door Destruction op 06-03-2007 16:02 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Staat vrij groot op de site:
If you get an "Access Violation" on startup. :: Posted by kyeman on 28 May 2006
Some people have been experiencing a problem where the SA-MP 0.1b server browser causes "Access Violations" when you start it up. A fix has been made available and can be found in this forum thread.

Wel jammer dat 0.2 versie van SA-MP nog steeds niet uit is. Om eerlijk te zijn, heb ik mede door een LOTRO en BF2 verslaving het wel even gehad met SA-MP. Het blijft de hele tijd veel van hetzelfde, maar als ik weer eens op andere games ben uitgekeken, kom ik vast wel vaker terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Stef.NL schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:04:
Staat vrij groot op de site:
If you get an "Access Violation" on startup. :: Posted by kyeman on 28 May 2006
Some people have been experiencing a problem where the SA-MP 0.1b server browser causes "Access Violations" when you start it up. A fix has been made available and can be found in this forum thread.

Wel jammer dat 0.2 versie van SA-MP nog steeds niet uit is. Om eerlijk te zijn, heb ik mede door een LOTRO en BF2 verslaving het wel even gehad met SA-MP. Het blijft de hele tijd veel van hetzelfde, maar als ik weer eens op andere games ben uitgekeken, kom ik vast wel vaker terug :)
Zie edit ;) had het al gezien :)

Op welke tijdstippen zijn er vooral mensen? en klopt het dat het connecten naar Gaitman(n?)'s server vrij lang duurt?

Thanks alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangoster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-08-2024

djangoster

Mista D

Ik heb tegenwoordig ook een server online staan:

pandora-nl.servegame.org:7777 / hetstel.servegame.org:7777

Het is de mode Pen-ls, verbouwt naar Freeroam. Wanneer jullie nog tips hebben?
Of zin hebben om te gamen? Iedereen is welkom!

Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/77.161.170.234:7777.png

[ Voor 14% gewijzigd door djangoster op 15-03-2007 12:31 . Reden: Toegevoegd op game-monitor.com ]

<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

Zijn er nog mensen online die een paar maanden geleden ook waren op de .Peter server?

ik vond het op een gegeven moment niet leuk net als andere "oldschool" players, en ben toen maar gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Jazeker, die zijn er.
Wel minder dan in het begin, maar er zijn nog genoeg Nederlanders te vinden. Hiervan zie je alleen weinig terug in de normale chat, omdat Engels nog steeds de voertaal is. Voor andere talen hebben we pm, call en gangchat.
Maar de internationale crew en internationale players maken het juist extra gezellig, en drukker.
Als het NL only was zou het uitgestorven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 17:46
Anoniem: 151099 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 02:13:
Zijn er nog mensen online die een paar maanden geleden ook waren op de .Peter server?

ik vond het op een gegeven moment niet leuk net als andere "oldschool" players, en ben toen maar gestopt.
Heb zelf maanden terug actief gespeeld, ben er nu nog regelmatig. Enkel wel onder een andere naam op het moment :) zal hem binnenkort eens terug gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Ik speel ook nog steeds zeer regelmatig op de server. De meeste van de oude garde die er nog steeds rondhuppelen zijn management/admins/mods, maar dat internationale houdt het inderdaad actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• your_rival
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02 10:37
hehe kan ik eindelijk ook wat zegge, ik heb [pieperdepieppiep] 3*41+1*19 blz gelesen en nu eindelijk :P

mijn vraag ik kan bij de start post de info over de servers niet zijn, er staat zon kruis met de pagina maar geen infoduss als iemand zo aardig zou willen zijn om ze gewoon in oer nederlands te vermelden dan zou dat fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Voor .Peter's server:

San Andreas Multiplayer
Server address: 85.17.6.70:7777
Server name: Las Venturas Playground [gta-host.com]
Players online: 17 / 100

Zie ook www.sa-mp.nl , en het daarbij behorende [url]forum forum.sa-mp.nl[/url] .
In de "Official" list in SA-MP staan de meeste andere bekende servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• your_rival
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02 10:37
k dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
  • Laatst online: 12-07 09:28
Ik heb daarnet nog eens gespeeld voor de eerste keer in maanden. Veel bekend volk is weg blijkbaar. Ook zijn er nu nog meer properties enzo te koop, kan je auto's exporten, proaccount, ...

Allemaal zeer vet.

1 vraag: er komt een homelan aan en ik zou graag zo'n SAMP-server draaien met die speelmode zoals op Peters server. Hoe kan ik dat instellen? Valt dat ergens te downloaden? De serverclient zelf heb ik al, maar als ik een server start dan is het gewoon wat rondrijden in LV en da's saai imo.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Hans_
  • Laatst online: 22-03-2022
Op het forum van SA-MP zijn een heleboel gamemodes te downloaden (hier ;)). Alleen staat daar volgens mij de gamemode van .Peter's server niet op. Hij heeft hem dacht ik zelf geschreven. Misschien als je het aardig vraagt hij hem wel aan jou stuurt. En anders is er vast wel een vergelijkbare gamemode te vinden of misschien kom je andere leuke tegen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakature
  • Laatst online: 12-07 09:28
_Hans_ schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:13:
Op het forum van SA-MP zijn een heleboel gamemodes te downloaden (hier ;)). Alleen staat daar volgens mij de gamemode van .Peter's server niet op. Hij heeft hem dacht ik zelf geschreven. Misschien als je het aardig vraagt hij hem wel aan jou stuurt. En anders is er vast wel een vergelijkbare gamemode te vinden of misschien kom je andere leuke tegen :).
Helemaal zelf geschreven? Respect :*)

Anyway, bedankt voor de link, ik zal het even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik weet vrijwel 100% zeker dat je een gamemode als LVP niet kant en klaar tegen gaat komen :)
LVP is juist een combinatie van veel goede dingen, en niet gericht op slechts 1 ding.
En de source is niet voor het publiek beschikbaar, deze is alleen beschikbaar binnen de LVP Crew.

En ja, hij is zelf geschreven, maar niet 100% door Peter, waar hebben we anders LVP Dev's voor? Die hebben ook een redelijk gedeelte gedaan, maar Peter "uiteraard" het meeste werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-07 20:59
Ik heb het er ook maar weer eens even op gezet, en kwam batyboybarry tegen. Zeer aardige gast, heeft me weer wat bij geleerd en wat geld geschonken vet chill. Ik weet niet of hij hier ook kijkt, maar iig nog maals bedankt he ;)

Was trouwens op peter's server.

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164668

Gotters!

Om voor wat afwisseling te zorgen in het hele SA:MP gebeuren hebben we een nieuwe server opgezet! *O*
Het is een server waar niet heel streng wordt gehandelt door de moderators/admins, maar hier wordt je vanzelf wel van op de hoogte gesteld.
Engels is helemaal niet verplicht, Nederlands is de main taal op de server, net als de commands e.d.
Uiteraard mag er gewoon Duits,Engels worden gepraat als je dit graag wilt :)

Hier een beetje een samenvatting van de server:

Het IP:

87.209.32.107:7878
[GoT] The new Era
100 slots server
Mogelijk gemaakt door MadMan :)

Usercommando's:
/register [wachtwoord] -Slaat je login gegevens op zodat je geld, bank en positie worden opgeslagen.
/setpass [wachtwoord] -hiermee kun je je wachtwoord veranderen, dit werkt alleen als je ingelogd bent
/login [wachtwoord] -hiermee log je in en krijg je het geld wat je al had en word je terug geplaatst waar je was gebleven.
/sv -slaat je bank, geld, positie en rang op
/stat -laat je rangen zien
/pm -stuurt een pm, de admins kunnen deze wel lezen
/ me -werkt hetzelfde als hier op het forum
/bank [bedrag] -slaat [bedrag] op op je bankrekening
/get [bedrag] -haalt [bedrag] van je bankrekening af
/balance -laat zien hoeveel je op je bankrekening hebt staan
/send [id] [bedrag] -stuurt [id] [bedrag] naar zijn/haar beurs
/transact [id] [bedrag] -stuurt [id] [bedrag] naar zijn/haar bankrekening
/setpay [bedrag] -hiermee stel je een bedrag in dat mensen je moeten betalen per kilometer als ze meerijden
/getpay [id] -hiermee kun je achterstallige rekeningen (bijvoorbeeld door timeout) incasseren
/bw [type] [aantal kogels] -met dit commando kun je spawnwapens kopen in ammunation
/weaplist -hiermee krijg je een lijst van de spawnwapens die je kunt kopen en hun prijzen
/buy -hiermee kun je een property kopen
/proplist -laat een lijst van de beschikbare properties zien
/prop -laat een lijst zien van de propertys die jij bezit
/koopauto -als je in een auto zit koop je hiermee de auto voor 3500
/roepauto -roept de auto die je gekocht hebt voor je op, bijvoorbeeld als hij ontploft is of iemand hem gestolen heeft
/hitman [id] [bedra] -zet een bounty van [bedrag] op [id] zijn/haar hoofd
/bounty -geeft een lijst met gezochte personen weer
/para -geeft je een parachute
/skydive [100-1000] -laat je van [100-1000] meter vallen met een parachute
/totalstat -geeft een aantal serverstatistieken weer
/flip -zet je auto recht op zijn wielen, bijvoorbeeld als je crasht tijdens een cruise
/cruise -geeft je een speciale kleur waar mensen aan zien dat je aan het cruisen bent en niet beschoten wilt worden
/rpg -geeft je een speciale kleur zodat mensen zien dat je aan het rpgen bent en niet beschoten wilt worden
/shoot -geeft je een speciale kleur zodat mensen zien dat je schiet en beschoten wilt worden

De regeltjes:
-GEEN cheats, hacks, exploits of iets wat daar op lijkt gebruiken.
-De mensen die een cruise- of rpg- kleur hebben willen duidelijk niet beschoten worden. Doe je dit toch dan zal er een straf volgen... De mensen zonder een aparte kleur maakt het blijkbaar niet veel uit en die mogen dus ook gewoon beschoten worden tenzij ze duidelijk aangeven dit niet te willen als je op hun schiet.
-Geen brand stichten op het piratenschip. Voor de rest mag alles, tenzij je een algemene regel overtreed.
-Pesten, schelden, racisme en dergelijke worden bestraft. Een grapje mag natuurlijk maar houd het wel een beetje gezellig
-Luister naar de admins en mods. Op dit moment zijn de admins [GoT]MadMan, [GoT]Pieder en [GoT]Xcist.
-Have fun!!

Algemene info:
De kleuren die mensen kiezen worden in het chatvenster ook weergegeven door middel van een tekst in diezelfde kleur. De admins hebben een aantal skins tot hun beschikking zoals de politie skins en de staff skins waaraan ze meestal herkenbaar zijn.
Als je in de gaten word gehouden door een admin zul je dat natuurlijk niet merken :P

Het aller belangrijkste is dat je gewoon veel lol hebt ingame, zonder te veel geouwehoer van de rest!
Momenteel is de gamemode versie 0,98, maar zal snel veranderen naar 1,0 met Jobs en vele extra's er in!
Voor deze gamemode komen er alleen nog een paar tele commands bij, en nog een paar bijzondere voertuigen.
Als jullie sugesties/ideeen hebben kun je gerust een DM naar me sturen, of een e-mail sturen via het adres dat in m'n profiel staat.

Credits:
-[GoT]MadMan -schrijven gamemode
-[GoT]Pieder -plaatsing voertuigen en veel goede ideeën
-[GoT]Xcist -bugsearcher
-Het SA:MP forum en hun IRC voor hun hulp in moeilijke tijden :P d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-06 06:46

MadMan

What the....

Vandaag heb ik de commando's voor het tunen toegevoegd:

/transfender brengt je naar de transfender
/angels brengt je naar wheel arch angels
/lowrider brengt je naar de lowrider tuning garage
/terug brengt je naar los santos, voor het piratenschip.

Nog effe een kleinigheidje, veel mensen schijnen te vergeten dat je als je met je auto op de kop ligt, gewoon even /flip moet typen en dan sta je weer recht. De meesten hebben nog een beetje een paniekreactie en klimmen er meteen uit :P

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Problemo: ik probeer met 2 pc's (die met elkaar verbonden zijn met een cross-over netwerkkabel en 2 netwerkkaartjes) GTA:SA MP in een LAN te spelen.

Ik heb versie 1.0 van GTA:SA, en er is 100mb/s verbinding, het wachtwoord, hostnaam en poortnr. zijn zeker juist.

Maar als ik de serversoftware start op één van de 2 pc's kan ik enkel inloggen met diezelfde pc,
wnr ik echter met de andere pc probeer in te loggen, zegt hij:
connecting to: :7777 en blijft hij hangen op het Vinewood scherm.

Iemand een oplossing ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-07 03:04
Je gebruikt de samp:// handler?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Het eerste wat in mij opkomt:
Firewall.
Het tweede wat in mij opkomt:
Werkt je netwerk uberhaupt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
De wat ? :? Aangezien ik niet wet wat het is waarschijnlijk niet...
Nakebod schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:30:
Het eerste wat in mij opkomt:
Firewall.
Op geen van beide pc's is een firewall geïnstalleerd.
Nakebod schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:30:
Het tweede wat in mij opkomt:
Werkt je netwerk uberhaupt wel?
Als het icoontje wordt getoont met de vermelding dat er een LAN - verbinding is van 100mb/s zal dat wel zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verbinding hebben is wat anders dan connectie hebben :+
Kan je de andere pc wel pingen?
Kan je met beide op internet, indien van toepassing.
Lijkt, als ik het zo lees, eerder een netwerk probleem dan sa-mp probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Nakebod schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:04:
Verbinding hebben is wat anders dan connectie hebben :+
Kan je de andere pc wel pingen?
Ja, 0% verlies, dus de connectie ziet er mij ok uit.

Ik heb ondertussen hetzelfde geprobeerd met 3 andere pc's ... en aangezien ik niet nog eens 3x GTA:SA ga kopen en de DVD in de drive moet aanwezig zijn om te spelen, heb ik dus telkens een image gemaakt en die gedraaid vanuit Deamon Tools, (GTA:SA geïnstalleerd via de image, zodat de driveletters overeenkomen)
Maar bij het connecten in SAMP zegt hij "wrong disc inserted", hoe kan GTA:SA nu weten dat het niet om de echte, fysieke DVD gaat ??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hoe maak je connectie op je lan, zitten alle pc's verbonden aan de router/modem of met een switchje oid.? Mijn speedtouch modem had een firewall die ik niet kon uitzetten in de webinterface maar wel via telnet... of door de configuratie te backuppen alles onder [firewall] te verwijderen en dan weer terugzetten...

offtopic:
Ik vind spellen waarbij de cd nodig is heel irritant. Is bij windows en office toch ook niet zo? Ik heb GTA SA gekocht maar heb wel een no-cd crackje, nofi

[ Voor 22% gewijzigd door Pin0 op 05-04-2007 11:40 ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Pin0 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:37:
Hoe maak je connectie op je lan, zitten alle pc's verbonden aan de router/modem of met een switchje oid.?
Ik hang 2 verschillende pc's met 2 netwerkkaartjes en een cross-over netwerkkabel aan elkaar.
(Heb dus drie keer geprobeerd met een andere pc als server of client)
Pin0 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:37:
offtopic:
Ik heb GTA SA gekocht maar heb wel een no-cd crackje, nofi
Kan je dan met multiplayer spelen? Dat lijkt mij sterk, aangezien het niet meer om het originele gta_sa.exe bestand gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-06 07:19
Ook met een no-cd crackje kun je nog steeds multiplayer spelem met GTA SA. Heb het hier ook werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213123

Alle multiplayer mod's voor GTA:SA zijn compatibel met no-cd cracks, sterker nog, de meeste mensen gebruiken er een omdat dit stabieler is(als je de juiste hebt teminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
thx, dat maakt het installeren al een heel stuk eenvoudiger, wist niet dat het kon...

Ok, de 2 pc's draaien nu met no-cd crack en opnieuw krijg ik bij de client pc enkel het 'Vinewood' logo te zien en de melding 'connecting to: :7777'
Het spel wil Singleplayer wél opstarten met het no-dvd crackje.

Wat mij ook opvalt: als ik de serverinfo (hostnaam, poort, wachtwoord enz) invul bij het clientprogramma, in de kolom "Hostname:Port" voortdurend "retrieving info:7777" blijft staan.

Ergens is er dus nog iets niet juist met de connectie... maar wat ? Ik heb er echt geen flauw benul van.

Ik dacht even, het kan toch niet liggen aan het feit dat de 2 pc's Windows 2000 draaien, de software is toch zeker compatibel !?

[ Voor 4% gewijzigd door Ward Vr op 05-04-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213123

Heb je GTA recent aangekocht? Als dit zo is kan het zijn dat je de niet modbare versie (1.1 of 2.0)hebt, deze loopt inderdaad vast bij het vinewood bord.
Deze versie moet je downgraden naar 1.0

Even snel googelen: Downgrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Anoniem: 213123 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:12:
Heb je GTA recent aangekocht? Als dit zo is kan het zijn dat je de niet modbare versie (1.1 of 2.0)hebt, deze loopt inderdaad vast bij het vinewood bord.
Nee, ik heb het ondertussen toch al een hele periode liggen, waarschijnlijk toch zeker al een jaar.
(Ook de DVD is nog in goede staat, het spel wil Singleplayer wél opstarten (met het no-dvd crackje.))
Anoniem: 213123 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:12:
Deze (onlangs gekochte) versie moet je downgraden naar 1.0
De downgrader zegt van mijn no-dvd crackje dat het een onbekende versie is en van het origenele .exe bestand dat het reeds de 1.0 versie is !
:'( :'( :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Ward Vr op 05-04-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Misschien toch een SAMP probleem ? Iemand raad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Je probeert nog steeds via LAN te spelen he?
Probeer eens een public server, gaat dat wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:08
[speculatiemodus]
Iemand de konijntjes al opgevallen? ;)

High probability dat SAMP 0.2 public beta gereleased gaat worden... Op paas-zondag.....
[/speculatiemodus]

Lets keep our fingers crossed :D

[ Voor 4% gewijzigd door Sypher op 07-04-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Laatst online: 21-06 23:18
Sypher schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:02:
[speculatiemodus]
Iemand de konijntjes al opgevallen? ;)

High probability dat SAMP 0.2 gereleased gaat worden... Op paas-zondag.....
[/speculatiemodus]

Lets keep our fingers crossed :D
Ik kan je beloven dat SA-MP 0.2 op zondag niet gereleased zal gaan worden, voor een release komen er in ieder geval nog 2-3 public beta's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En daarbij, met kerst hadden we sneeuwvlokjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Nouja, een beetje hoop is nooit verkeerd. Het zou ook de opening van de eerste open beta kunnen betekenen. Ik neem aan dat de sneeuwvlokjes niet zeiden: Nothing to see here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:08
Peter schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:46:
[...]

Ik kan je beloven dat SA-MP 0.2 op zondag niet gereleased zal gaan worden, voor een release komen er in ieder geval nog 2-3 public beta's ;)
Ok, ik doelde eerder op een (public) beta versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Voor de mensen die het nog niet door hebben, een paar uur geleden is de 1e Public Beta released.
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=15856.0

Niet backwards compitable, dus je kan alleen met de 0.2 servers connecten. En dat zijn er momenteel nog niet veel, en ze zitten, gek genoeg, constant vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Laatst online: 17:02
Nakebod schreef op zondag 08 april 2007 @ 00:28:
Voor de mensen die het nog niet door hebben, een paar uur geleden is de 1e Public Beta released.
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=15856.0

Niet backwards compitable, dus je kan alleen met de 0.2 servers connecten. En dat zijn er momenteel nog niet veel, en ze zitten, gek genoeg, constant vol :)
Heeft er iemand een mirror van samp 0.2 public beta, die server van samp zelf ligt namelijk plat :|

Edit:
Heb op samp.nl op het forum een link gevonden _/-\o_
http://nakebod.sa-mp.nl/sa-mp-0.2.0-installer.exe

[ Voor 10% gewijzigd door martijn1992 op 08-04-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dan post ik even alles wat ik op ons forum heb gepost, wel ff in het Engels :+

Well, its very easy:
0.2 isn't backwards compitable with 0.1.
So if you want to play on LVP, you need to install/copy the 0.1 files.

If you want to play 0.2, be sure you have a clean GTA SA. This means: No mods installed at all.
This means: No vehicle mods/weather mods/radar mods/other kind of "innocent" mods and the best of all: No cheats O+

http://nakebod.sa-mp.nl/samp01b-installer.exe
http://nakebod.sa-mp.nl/sa-mp-0.2.0-installer.exe

Oh, and since the sa-mp.com server is down, the master server is also down, so no server list.
Available 0.2 servers:

HostName: Partyserver 0.2 [1]
Address: 66.197.126.19:7780
Mode: San Fierro TDM v4.0

HostName: SA-MP v0.2 Deathmatch Server [gta-host.com]
Address: 83.149.98.25:1447
Mode: LV DM~MG+Landgrab

HostName: SA-MP v0.2 Ramping Server [gta-host.com]
Address: 83.149.98.25:7441
Mode: LV DM~MG+Landgrab

HostName: SA-MP v0.2 Mini-Games 2 [gta-host.com]
Address: 193.28.153.209:1557
Mode: Mansion Hunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Het lijkt me leuk als de mensen die de public beta hebben geprobeerd even een opsomming maken van de grootste en meest interessante wijzigingen. (De main SA MP sites liggen ook plat.) Ik vernam in ieder geval dat je dus eindelijk banden lek kan knallen en dat het makkelijker is voertuigen te spawnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 08-04-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Well, ehm, even uit mijn hoofd:

- Tire popping
- Gravity is instelbaar
- Trams/treinen zijn nu mogelijk
- Sirenes zijn gesynced _/-\o_
- Autos zijn nu op locatie te spawnen (Mits de gamemode dit gescript heeft)
- Je kan nu op voertuigen blijven staan als ze rijden
- Meer wapens zijn gesynced/beter gesynced
- Aanpasbaar weer, oa mist en regen.
- Objecten _/-\o_ zijn nu plaatsbaar. Mensen die de MTA editor kennen, weten een beetje wat ik bedoel.
- Wapens kunnen nu ook binnen gebruikt worden.
- Veel nieuwe script functies, o.a. soort van "plugin" support, in C++
- Bomshop werkt nu ook als het goed is :) Kaboom!
- Heb hem nog niet ingame gezien, maar die transport helikopter met magneet schijnt ook te werken.
- Geen enkele mod is meer toegestaan. Aan de ene kant jammer, ik had altijd de detailed radar mod, ziet er mooier uit. Maar nu mag niets meer = (voorlopig?) minder kans op cheaters, omdat je met mods een packet error krijgt.
- Aantal crash zones van 0.1 eruit (Wie kent de Cruises op LVP niet, met mass timeouts :D)
- Paar algemene crash dingen eruit, zoals lege /pm dingen.

En nog vast wel veeeeeel meer.
Meeste dingen zijn per server configureerbaar, dus tire popping kan zo uitgezet worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 08-04-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Van wat ik over de publicbeta hoor, zijn op het moment de betaservers vol en hebben veel mensen crashes. Ik wacht in ieder geval nog even totdat ik 0.2 beta ga installeren, anders moet je continu het gezeur aanhoren dat dit en dat het niet doet.
Bovendien ben ik meer benieuwd naar SA-MP 0.2 in combinatie met de nieuwe versie van LVP.

En natuurlijk heb ik het een paar uur later geinstalleerd en gespeeld, best leuk :p

[ Voor 11% gewijzigd door Stef.NL op 08-04-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Nakebod schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:39:

- Tire popping
- Gravity is instelbaar
- Objecten _/-\o_ zijn nu plaatsbaar. Mensen die de MTA editor kennen, weten een beetje wat ik bedoel.
- Heb hem nog niet ingame gezien, maar die transport helikopter met magneet schijnt ook te werken.
- Geen enkele mod is meer toegestaan. Aan de ene kant jammer, ik had altijd de detailed radar mod, ziet er mooier uit. Maar nu mag niets meer = (voorlopig?) minder kans op cheaters, omdat je met mods een packet error krijgt.
- Aantal crash zones van 0.1 eruit (Wie kent de Cruises op LVP niet, met mass timeouts :D)

Meeste dingen zijn per server configureerbaar, dus tire popping kan zo uitgezet worden.
Ziet er goed uit, misschien weer leuk om gta te spelen na al die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 21:51

Brons

Fail!

Misschien GTASA dan toch maar weer een keer uit de kast halen. Ik zat enkele maanden geleden dagelijks op Peters server maar door het grote aantal kleuters ben ik maar afgehaakt. De nieuwe versie lijkt mij wel leuk dus misschien zien jullie mij binnenkort weer terug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Mischien een idee om een nieuwe tweakers server op te zetten? De 0.2 zitten constant vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Dat kan pas als de final versie uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

IDD is het momenteel niet mogelijk om zelf een SA-MP 0.2 server te runnen, pas als de public beta test over is en de laatste updates gedaan worden en de bugs uit 0.2 gehaald worden, wordt de server pas uitgebracht.

Op dit moment draait LVP 2 servers, een 50-slot 0.1 server met de normale Las Venturas Playground mode, en een 50-slot 0.2 server met Ramping mode.

HostName: Peter's 0.2 Ramping Server [gta-host.com]
Address: 85.17.6.70:7788

Zoals te verwachten zijn alle 7 SA-MP 0.2 servers die er momenteel zijn, met 460 players slots, geheel gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07 20:16
Nakebod schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:39:

- Tire popping
- Gravity is instelbaar

Naast tire popping mis ik nog fueltank blowing :P

AULXJMHR

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Problemen met een server? --> Neem contact op met de serveradmin!