ik heb geen flauw idee, ik ken de cijfers niet. het zou best kunnen dat mensen te snel de auto uit gegooid worden (en dus vervolgens prima in zo'n brommobiel rijden), maar da's de discussie niet
Dat dacht ik dus ook. maar viel toch tegen (heb zon ding om financiele redenen overwogen, 90% van wat ik met min auto rijd is toch <6km )onderhoud heb je altijd, in aanschaf zijn ze belachelijk duur, de verzekering op zon ding is nog schrikbarend duurDestruction schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 01:44:
[...]
Dat was ook niet wat ik bedoelde. In die zin heb je gelijk. Maar niet iedereen komt uit als-ie iedere maand verzekering/onderhoud/belasting moet betalen, voor een auto.. Bij zo'n ding hoeft dat niet, en toch zit je droog.
verdomd hard als je het moet lopen.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 03:14:
Weet je wel hoe kansloos irritant langzaam 25 is?
Dude kijk volgende keer als je in de auto zit eens rechts, dat pookje kun je bewegen ! probeer hem eens in zijn 2 te zetten ofzo !50 is het minimum wat een auto kan rijden, lager is niet goed. Niet voor je eigen welzijn, en al helemaal niet voor de auto.
.
rij zelf ook regelmatig tegen de 60 in een 30km zone, is best wel verantwoord. Maar als het toevallig eens niet kan, dan doe je het toch niet
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d