Super snel optrekken doet zo'n ding niet, maar moet je dan persé bij elk stoplicht snel optrekken? Als je zelf ook gewoon rustig optrekt gaat het prima. En waarom moeten we 16 jarigen verbieden zo'n ding te kopen? Als ze zichzelf doof willen stoken in zo'n ding, prima. Als ze droog naar school willen kunnen, prima.. Ik heb liever iemand van 16 in zo'n ding voor me, dan iemand van 86.. Die eerste zal toch meer proberen door te rijden, terwijl die oudere meer aan zichzelf denkt en zijn plek voor je gewoon vasthoud, 30km/u onder het toegestane zittende... Wat is irritanter?
En BazzH heeft gelijk. Als iemand die een brommobiel zijn boodschappen zonder brommobiel moet kunnen doen, waarom kan dan schijnbaar niemand dat zonder de auto? Da's toch precies hetzelfde

En in de stad heb je echt nauwelijks hinder van zo'n ding, ik kom hier zelden boven de 50, en dat is een prima haalbare snelheid voor zo'n ding, sterker nog, de meeste brommobielen halen de 55-60 wel, af fabriek. Tenzij we het over Arola's gaan hebben, dat is wat anders..
Ik heb wel eens in een brommobiel gereden (Aixam 510.4 ofzoiets), en ik moet zeggen, prima alternatief. Buiten veel lawaai, binnen comfort en rust. Ikzelf heb toch liever het echte werk, maar als een auto niet haalbaar is, snap ik best dat mensen naar dat soort apparaten grijpen

Hier in de straat woont een geval waar ik wel zo mijn twijfels bij heb.. Een man van 50 ong, die niet kan lezen, nauwelijks kan praten, en niet goed hoort, heeft zo'n ding, en mag daar gewoon in rijden.. Hoe weet je hoe hard je ergens mag, als je niet kan lezen? Heb de man nog nooit echt zien rijden, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets echt verantwoord is..
[
Voor 55% gewijzigd door
Destruction op 22-08-2006 12:54
]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.