Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: e900
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:08:
Ik heb nog een vraagje, een paar maanden geleden is mijn E900 in de wasmachine (!!!) geweest en heeft 3 uur in het water gelegen. Ik vind het echt bijzonder dat hij nog werkt, maar niet meer op en top. Want de middelste knop, die moet ik héél hard met me nagel indrukken wil die iets bijvoorbeeld selecteren. En als ik een smsje wil versturen, duurt het ongeveer 20 seconden voordat dez verstuurd is :S. Zou ik hiermee naar Samsung kunnen gaan, en kunnen zeggen dat hij het niet meer doet?
nope, zoals hierboven ook al gezegd wordt, en mocht je nog niet overtuigd zijn, bij samsung kunnen ze zien of een E900 in een vochig klimaat heeft rondgezworven dus dat heeft ook geen zin.

Als een vaste knop trouwens je enige probleem is dan kan je hem altijd nog eens 200x indrukken (wel even telefoon uitzetten) en kijken of het dan beter gaat, openschroeven en schoonmaken is natuurlijk ook een mogelijkheid maar ik vrees dat het in elkaar zetten een wat grotere uitdaging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@sparkx

ik heb hem denk ik in totaal al 200x ingedrukt, maar je bedoelt achter elkaar zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:19:
@sparkx

ik heb hem denk ik in totaal al 200x ingedrukt, maar je bedoelt achter elkaar zeker?
Hij is redelijk makkelijk uit elkaar te halen vind ik zelf.
gewoon kleine kruiskop schroeven draaier, wat geduld, voorzichtig eronder schoonmaken, en weer in elkaar zetten.
Zelf gister de flat cable vervangen, was ook prima te doen.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wil hem ook eens open maken..
Vanwege m'n beeldscherm denk dat het idd puzzelen word.
Maarja ik ga gewoon mijn best doen..

*Gooi nooit meer nagellakremover overheen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
valt me alles mee dat die zo makkelijk uit elkaar te halen is, wel even foto's maken zodat je alles weer op de juiste plek weet terug te zetten en natuurlijk geen onderdelen overhouden ;)

Als je het risico dus wil nemen zou ik hem openschroeven om zo alle wasmiddel resten er af te schrapen, maarja dat is jouw keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:27:
[...]

Ja dat is goed, betekend dat die op us/uk/nl etc. net kan worden aangesloten. Verloopstukjes koop je bij de blokker/ANWB/electroboer/ouders/travelshop noem maar op.

Een goede handyman of andere electroboer (dus geen mediamarkt ofzo) of bij eentje op de markt haal je voor een paar euo een verloopstekker, een nieuwe adapter kost iig een stuk meer.
Heb gister een verloopstekkertje gehaald bij het onderdelenhuis, niet de goedkoopste, maar werkt wel perfect! Wat een mooi telefoontje is het toch.. :)
Mocht iemand op zoek zijn naar mooie (animated) wallpapers voor de e900, dit is een hele mooie site: Linkje!
De site is wel in het hongaars, maar dat is het waard! ;)

@Shemey, jij had nog een headset over? Kan ik die voor weinig overnemen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Denk je dat je nagellakremover eruit kan halen..?
Want anders doe ik liever geen poging:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:26:
Denk je dat je nagellakremover eruit kan halen..?
Want anders doe ik liever geen poging:|
Het is een bijtende stof, dus wellicht is er iets beschadigd,
probeer hem gewoon netjes open te maken, pas je een oude tandenborstel, een wattenstaafje etc.
en dan ga je na, waar het klemt waar het vast zit, of waar je denkt dat er iets vochtig of nat is geweest.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nou ik zal er binnenkort eens naar kijken.
Moet je echt via de achterkant beginnen met open maken? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:07:
Nou ik zal er binnenkort eens naar kijken.
Moet je echt via de achterkant beginnen met open maken? :|
Ja.
Je moet even zoeken naar een manual of wat pics op internet over hoe en wat.
er zitten 4 schroeven die je direct kan zien als je de accu eruit haalt.
daarna slide je je toestel open, in de hoekjes zitten afdekplaatjes, die wip je deruit, daar zitten er weer 2,
draai je je toestel om, naast de flitser en camera zitten er ook 2 onder die plaatjes
pas op met de flatcable, deze is zeer kwetsbaar voor vouwen, dubbel knikken

Weet iemand of ik in de russische firmware een nederlands T9 Woordenboek kan flashen,
dat is voor mij het enige wat me weer terug heeft doen flashen naar een andere firmware.

[ Voor 12% gewijzigd door Tha op 14-05-2007 12:15 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand hoe je de ringtoon harder kan zetten?
De toon staat al op volume 7, maar als ik gebeld word dan blijft hij zacht snap er geen ruk van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 13:58
Geen matches
Ik heb al gezocht, maar is er nu nog steeds geen oplossing er voor dat je meer dan 120 nummers kan afspelen via de Mp3 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:55:
Weet iemand hoe je de ringtoon harder kan zetten?
De toon staat al op volume 7, maar als ik gebeld word dan blijft hij zacht snap er geen ruk van :?
Als het geen standaard ringtone is dan kan je het volume daarvan verhogen via de pc en daarna weer terug zetten op je mobiel. Cool Edit kan je daar bijvoorbeeld voor gebruiken, maar er zijn tal van andere programma's waarbij je het volume kan verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:40:
Ik gebruik sinds enige tijd mijn Outlook om mijn afspraken en dergelijke bij te houden. Nu ben ik sinds kort (ik ben niet zo snel blijkt :P ) erachter gekomen dat ik deze agenda ook kan synchroniseren met mijn Samsung E900. Nu wou ik daar PC Studio 3.1 voor gebruiken, maar deze wil niet synchroniseren aangezien ik gebruik maak van Outlook 2007. Mijn vraag was of iemand dit probleem al heeft gehad en hoe diegene dit heeft verholpen.
*bump* Sorry daarvoor, maar weet iemand een oplossing voor mijn probleem :$ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:59:
[...]

*bump* Sorry daarvoor, maar weet iemand een oplossing voor mijn probleem :$ ?
De enige oplossing daarvoor moet je zoeken bij Samsung, zij moeten nieuwe software uitbrengen die Outlook 2007 ondersteunt. Dus ik zou eens een kijkje nieuwe op hun site! ;)

Maar miss heb je dat al gedaan, natuurlijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:24:
[...]

De enige oplossing daarvoor moet je zoeken bij Samsung, zij moeten nieuwe software uitbrengen die Outlook 2007 ondersteunt. Dus ik zou eens een kijkje nieuwe op hun site! ;)

Maar miss heb je dat al gedaan, natuurlijk :)
Heb ik inderdaad al gedaan, maar de nieuwste versie van PC Studio heb ik al geinstalleerd. Reden dat ik hier een bericht zette was omdat ik dacht dat misschien iemand een alternatieve software wist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik wou jullie even laten weten dat ik vandaag de Musicadapter Samsung D520/D900/E900/P310 3.5 MM

voor de e900 dus,

binnen hebt gekregen, alleen werkt hij niet..

Ik heb net een mailtje naar de klantenservice gestuurd(nog geen reactie gehad want ze zijn maar tot 17.00 open) ik laat jullie weten als de musicadapter het doet of niet doet aangezien ik nergens op internet gezien hebt wat de ervaringen van de kopers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:47:
Hey mensen ik wou jullie even laten weten dat ik vandaag de Musicadapter Samsung D520/D900/E900/P310 3.5 MM

voor de e900 dus,

binnen hebt gekregen, alleen werkt hij niet..

Ik heb net een mailtje naar de klantenservice gestuurd(nog geen reactie gehad want ze zijn maar tot 17.00 open) ik laat jullie weten als de musicadapter het doet of niet doet aangezien ik nergens op internet gezien hebt wat de ervaringen van de kopers zijn.
Is dat dat ding waarmee je je normale oortjes ook op je telefoon aan kan sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:54
Voordat ik dit toetsel aanschaf heb ik een paar vraagjes:

Ik heb gelezen dat het smsen niet snel gaat.
Nou ben ik alleen maar aan het smsen de hele dag en typ nogal snel met T9.
Op m'n Sony Ericsson V800 ging ik vaak te snel, en sloeg de telefoon letters over waardoor ik nogal werd beperkt in m'n snelheid van smsen.
Is dit ook zo op de E900, of kan je hierop redelijk snel smsen? :)
Als de menu´s niet snel door bladeren en het smsen traag gaat dan houd het meteen op voor mij namelijk :)

[ Voor 34% gewijzigd door stijnos1991 op 17-05-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik vind dat het wel snel gaat..
Alleen bij menu foto's duurd het iets langer om erin te komen.
Verder gaat alles snel :)
Ook met smsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Geen matches
Dat is geen probleem met foto's :)
Erg bedankt voor je bericht.
Edit: Nog meer mensen ervaringen met SMS-en?

[ Voor 29% gewijzigd door stijnos1991 op 18-05-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Tha schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:01:
[...]

Ja.
Je moet even zoeken naar een manual of wat pics op internet over hoe en wat.
er zitten 4 schroeven die je direct kan zien als je de accu eruit haalt.
daarna slide je je toestel open, in de hoekjes zitten afdekplaatjes, die wip je deruit, daar zitten er weer 2,
draai je je toestel om, naast de flitser en camera zitten er ook 2 onder die plaatjes
pas op met de flatcable, deze is zeer kwetsbaar voor vouwen, dubbel knikken

Weet iemand of ik in de russische firmware een nederlands T9 Woordenboek kan flashen,
dat is voor mij het enige wat me weer terug heeft doen flashen naar een andere firmware.
Hartstikke bedankt voor de informatie.
Ik had eerst gekeken op zwarte markt voor nieuwe beeldscherm daar kost het ook nog rond de 50 a 60 euro.
Dus ik ga toch maar poging wagen om mobiel open te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijnos1991 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:27:
Dat is geen probleem met foto's :)
Erg bedankt voor je bericht.
Edit: Nog meer mensen ervaringen met SMS-en?
Tja, het verzenden is wel een beetje traag, stuk of vier opties langslopeen voordat die weg is. Tikken opzich heb ik geen probleem mee al moet ik wel zeggen dat door het dunnne toetsenbord en men grote handen mijn duim wel een beetje vreemde posities moet innemen, kan ook persoonlijk zijn.

Ik zou gewoon eens naar een phonehouse/telcobedijf gaan en vragen of je hem even vast mag houden, kijken of je hem comfortabel kan vasthouden.

Maar niks tegen de e900 maar als je zo veel sms't dan zal je er ook wel een flink abo bij nemen, en in dat geval zou je ook kunnen kijken naar een vaio 2 of zo een nokia met qwerty toetsenbord, zomaar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoi,

Ben nu bezig om mobiel uit elkaar te halen
We hebben de 4 schroeven eruit gehaald.
Daarna toestel (slide) opengedaan.
We zien alleen afdekplaatjes bij de flitser en camera, en daar hebben we de schroeven eruit gehaald.
Maar verder zien we totaal niks..

Weet iemand waar de andere afdekplaatjes zit, en hoe je precies verder open maakt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hier is een tut: *weg*
Je moet wel snel zijn want die site ligt er bijna altijd uit.. maar nu ff niet :)

[ Voor 25% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ligt er nu weer uit.

Heb al 2de afdekplaatje gevonden.
Nu nog open krijgen, geen idee hoe dat moet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
We hebben eindelijk mobiel open gekregen totdat we de flatcable zagen.
Toen durfde we niet meer verder ..
Dus mobiel maar weer dicht gedaan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 15:58:
We hebben eindelijk mobiel open gekregen totdat we de flatcable zagen.
Toen durfde we niet meer verder ..
Dus mobiel maar weer dicht gedaan ..
Dan moet je wel doorzetten he! ;)

Zei jij niet dat je nog 3 headsets had liggen? Ik sta nl. te springen om de originele headset..

Hier zijn de instructies, misschien heb je daar wat aan:

.: Instructions for disassembling :.

Warning: This is highly NOT Recommended!

First remove the back plastic plate, the battery and SIM Card. Next remove the four black screws in the the back cover. Now flip the phone over to the front side front side and below the * and the # keys are two some plastic stickers covering the last two long screws. With a thin knife, remove the stickers and unscrew the uncovered screws. These ones are longer than the ones from the back. Next, the tricky part is to release the small nails that clamp the cover on, but with some care and beginning by the memory card hole you can release them. Do it gently bending the cover a bit to the sides so they will release. Once they are loose, put attention to the cable/connector for the rear speaker and release it first before removing the cover completely. Now you can slide up the cover which is still held by the clamps at the top of the phone.

To remove the mainboard you must un-glue the round thing with the red/blue wires from its holder (vibration motor?). After that you have to release the two clamps that hold the PCB in its place, one beside the power button and the other close to the rear speaker connector.

Its possible that the side buttons are stuck to the case so you have to separate them before removing the PCB. Once eveything is loose, gently lift the mainboard putting attention to the flex cable underneath, which connects this board to the slider module. This is really delicate so use your surgeon skills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mja, ik heb ze op voorraad omdat ze bij mij altijd snel stuk gaan.. (Zijn gewoon te koop bij zwarte markt voor ongeveer 8 euro per stuk)

Bedankt voor beschrijving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede dag,

Ik ben sinds kort de eigenaar van een Samsung E-900

Omdat deze telefoon ook de mogelijkheid bezit om er een micro sd kaartje in te stoppen heb ik een kaartje gekocht van 2gb.

Als ik dit kaartje in mijn telefoon doet zegt ie dat hij hem heeft gevonden.
Als ik dan ga kijken wat er op het kaartje staat zegt hij: Onbekend format, formateren?

Ik heb toen een paar keer geprobeerd door op ja te drukken maar hij blijft een fout geven. Ik heb toen een beetje op google gezocht en zag daar dat er meer mensen last van hadden met verschillende telefoons. Ik heb toen geprobeerd om het kaartje in FAT en FAT 32 op mijn pc te formateren maar hij bleef onbekend aangeven.

Aangezien mijn broer ook een micro sd kaartje met mij had gekocht (1gb) dacht ik dat ik het in zijn telefoon probeer. Dit mislukte en zijn kaartje deed het bij hem ook niet.

Omdat de kaartjes goed werkte en van een goed merk (Transcend) zijn dacht ik niet dat het daaraan lag maar toch even geprobeerd bij een vriend. Hij heeft een samsung U-600 en daarbij deed mijn kaartje het wel en zag ook gelijk de mappen die ik had aangemaakt.

* Op de samsung site staat dat de e900 een 1gb kaartje aankan maar er lopen veel mensen rond met een 2gb dus het kan wel. Ook werkte het kaartje van mijn broertje (1gb) niet.

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het klinkt toch alsof de geheugenkaart niet compatibel is, heb vandaag m'n 4 euro kaartje binnengekregen (512mb) en die deed het gewoon, zelfs zonder formatteren.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja daar lijkt het op maar aangezien het een Transcend kaartje is en andere deze ook gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 00:14:
Ja daar lijkt het op maar aangezien het een Transcend kaartje is en andere deze ook gebruiken...
Volgens mij warer er ook anderen met problemen met transcend kaartjes, zoek maar eens in dit topic.

en tja, je probleem.. Hij werkt niet dus het enige wat je nog kan doen is die mapstructuur er op zetten en hopen dat het beter gaat, andere mogelijke oplossingen heb ik nog niet zien langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:55:
[...]
en tja, je probleem.. Hij werkt niet dus het enige wat je nog kan doen is die mapstructuur er op zetten en hopen dat het beter gaat, andere mogelijke oplossingen heb ik nog niet zien langskomen.
Ik heb sinds kort een 1GB Memorex kaartje, maar (ook) die werkt niet met de E-900. Volgens een Duitse site zouden alleen Sandisk kaartjes werken. Klopt dat of is dit alleen een probleem van de E-900? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:53:
[...]

Ik heb sinds kort een 1GB Memorex kaartje, maar (ook) die werkt niet met de E-900. Volgens een Duitse site zouden alleen Sandisk kaartjes werken. Klopt dat of is dit alleen een probleem van de E-900? :S
Dat is zeer onwaarschijnlijk, ik heb bijv. eentje van nokia die ook gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van anderen gehoord dat het mischien aan mijn firmware ligt aangezien die redelijk oud is( E900XXFE2)

Weet iemand de nieuwste versie van de nederlandse firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

kan zijn dat de vraag eventueel al is gesteld, maar heb hem neit kunnen vinden.

ik heb dus ook een samsung e900 (goh gek he)
en ik heb een kingston Micro SD gekocht.
hij wordt in de telefoon wel herkend als geheugenkaart, maar ik kan er niks mee, ik kan er niks opzetten.
als ik er naar toe wil, vraagt hij of ik wil formatteren, ik klik op ja, en dat mislukt.
dus in feite heb ik nu nks aan mijn geheugenkaart.

ook wordt hij in de samsung pc studio niet herkent.

wie heeft een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:33:
hallo mensen,

kan zijn dat de vraag eventueel al is gesteld, maar heb hem neit kunnen vinden.

ik heb dus ook een samsung e900 (goh gek he)
en ik heb een kingston Micro SD gekocht.
hij wordt in de telefoon wel herkend als geheugenkaart, maar ik kan er niks mee, ik kan er niks opzetten.
als ik er naar toe wil, vraagt hij of ik wil formatteren, ik klik op ja, en dat mislukt.
dus in feite heb ik nu nks aan mijn geheugenkaart.

ook wordt hij in de samsung pc studio niet herkent.

wie heeft een oplossing??
Lees eerst eens wat reacties hierboven door voordat je met zo'n vraag komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:38:
[...]

Lees eerst eens wat reacties hierboven door voordat je met zo'n vraag komt..
sorry, was er niet helemaal bij, maar aangezien ik nog geen oplossing heb gelezen, blijkt dit probleem dus ook bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beejay, bij mijn broertje was het wel opgelost met formateren op fat ( hij heeft D600) maar bij bij nog steeds niet. Ik ben nu aan het zoeken voor de firmware E900XXFG2 maar ik kan hem nergens vinden(Had al gedownload van die duitste samsung stuff site maar daar zitten passwords op de rar).

Ik laat het weten als het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Update: Ik heb nieuwe firmware geinstaleerd en het had geen succes :(

Ook ben ik al mijn contactpersonen kwijt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:35:
Update: Ik heb nieuwe firmware geinstaleerd en het had geen succes :(

Ook ben ik al mijn contactpersonen kwijt :o
Staan die niet op je sim dan? Je kan gewoon instellen dat alles automatisch op de sim wordt opgeslagen, veel veiliger en handiger ;)
Bovendien kan je met Samsung Studio al je contacten backup voor het geval dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb m'n E900 nu al een hele lange tijd maar er zit me wel iets dwars; ik heb een R in een groen vierkantje rechtsbovenin beeld staan, wat is dit?

Vrienden van mij zeiden dat dat betekent dat ik in het buitenland ben, maar dat ben ik dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:20
Booth schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:54:
Ik heb m'n E900 nu al een hele lange tijd maar er zit me wel iets dwars; ik heb een R in een groen vierkantje rechtsbovenin beeld staan, wat is dit?

Vrienden van mij zeiden dat dat betekent dat ik in het buitenland ben, maar dat ben ik dus niet..
Dan heb jij een andere provider dan waar je het contract bij afgesloten heb dacht ik. Dit kan dus ook een buitenlandse provider zijn, zoals ik altijd in belgie base krijg en er dan dat groene icoontje verschijnt

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat heb ik ook dus zal wel niks speciaals zijn die R.
Edit: het kan idd dat het een andere provider is want ik zit op kpn netwerk en ik heb telfort

En mijn contacten stonden eerst op mijn sim alleen ik had ze gister overgezet naar telefoon zodat ik ze in groepen kon indelen |:(

Maar als iemand nog een oplossing heeft dat mijn kaartje mischien nog kan werken... ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:49:
Mja, ik heb ze op voorraad omdat ze bij mij altijd snel stuk gaan.. (Zijn gewoon te koop bij zwarte markt voor ongeveer 8 euro per stuk)

Bedankt voor beschrijving :)
Ik heb er eentje voor 8 dollar gekocht via ebay. :)
Np ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:44:
[...]

Ik heb er eentje voor 8 dollar gekocht via ebay. :)
Np ;)
Nice :)

Headsetje gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja, de originele headset als het goed is. Hij komt wel via China vanuit Amerika (of andersom) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Geen matches
Iemand ervaring met dual sims kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:59:
[...]

Is dat dat ding waarmee je je normale oortjes ook op je telefoon aan kan sluiten?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ricardo,

Ik heb hetzelfde probleem. Heb jij intussen een oplossing weten te vinden? Of heeft iemand anders een oplossing?
Julio_Ricardo schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:50:
Ik zal ook niet zo snel m'n toestel gaan flashen.

Mijn probleem is misschien wat meer Telfort gerelateerd, maar post hem toch maar hier. Als een MMS naar mij gestuurd wordt krijg ik een SMSje van Telfort, dat ik de aan mij gestuurde MMS kan openen door naar hxxp://www.telfort.nl/mmsinbox/ te surfen en daar een code in te voeren. Een MMS moet toch direct naar m'n toestel doorgestuurd kunnen worden? Als het zo omslachtig moet is voor mij de lol van het mmsen er ook snel weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 22:39
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:57:
Ricardo,

Ik heb hetzelfde probleem. Heb jij intussen een oplossing weten te vinden? Of heeft iemand anders een oplossing?

[...]
Nee. Ik heb contact opgenomen met Telfort. Zij verzekerden mij dat als ik zelf eerst een mms verstuur ik vervolgens de naar mij verstuurde mms'jes gewoon op m'n toestel zou ontvangen. Dit heeft niet gewerkt. Ik lig er ook niet wakker van. Mms'en doe ik nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Ik heb net mijn E900 binnen.
Echter is er 1 ding waar ik niet helemaal uit kom:
Hoe sluit de MP3 speler volledig af? Als ik gewoon op C druk, dan blijft de MP3 speler in het geheugen staan.. Hij gaat pas volledig uit als ik naar foto toestel gaat.. dan verschijnt er een berichtje met: MP3 speler afsluiten?

Kan dit niet makkelijker?
Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36
stijnos1991 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:21:
Hoe sluit de MP3 speler volledig af? Als ik gewoon op C druk, dan blijft de MP3 speler in het geheugen staan.. Hij gaat pas volledig uit als ik naar foto toestel gaat.. dan verschijnt er een berichtje met: MP3 speler afsluiten?

Alvast bedankt ;)
mp3 speler geen voorang geven ofzoiets bij instellingen van je mp3 speler :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijnos1991 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:21:

Alvast bedankt ;)
c langer vashouden in het normale "hoofdscherm" van je telefoon, dan vraagt die het wel

..wacht stond dat niet.. jazeker wel:

Q: Hoe zet ik mn MP3-speler uit :?
A: De MP3-speler volledig uitzetten doe je met 'c' (ophangen). Als je hem enkel pauzeert blijft ie in het geheugen zitten. Rechtsbovenin staat dan een pauze-icoon. Met de 'c' vraagt ie ook echt om af te sluiten.

uit de startpost, lees die gerust even door ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n headset eindelijk binnen. Bleek dattie all the way from China kwam :).
Maar de kwaliteit (en de layout) valt me echt tegen.. Dat is dan ook meteen het enige minpunt van de e900 die ik tot nu toe heb kunnen vinden; de belabberde mp3 speler. Ik heb zelf natuurlijk ook gewoon een volwaardige mp3 speler maar toch... Wie komt nou op het onzinnige idee om een maximum aan afspeellijsten te stellen of om na elk nummer op te houden met spelen of om geen andere headsets toe te staan dan de beroerde stnadaard? Zo blijft het niets meer dan een gimmick en dat is jammer!

Maar ik ben natuurlijk verder wel tevreden. :)
En de kwaliteit van de speakers is trouwens best redelijk te noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:49:
of om na elk nummer op te houden met spelen.
euhm die van mij blijft gewoon doorgaan dus ff checken of die niet op replay staat ofzo (spelen met de zilveren knop doet wonderen).

Verder is de mp3 speler idd ruk, goede sec. speler voor als je zondagochtend terug komt fietsen of in een andere situatie bent waar je reguliere mp3 niet mee kan/wil nemen maar het ding is wel zooi idd, headset dan wel weer oke opzich alleen jammer van de aansluiting idd, maarja accesoires leveren nou eenmaal veel cash op voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Geen matches
Is het ook mogelijk om de gehele telefoon wat zachter te zetten :?
Als ik een foto maak word ik al bijna doof! Ook de toetsgeluiden zijn keihard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
stijnos1991 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:37:
Is het ook mogelijk om de gehele telefoon wat zachter te zetten :?
Als ik een foto maak word ik al bijna doof! Ook de toetsgeluiden zijn keihard.
telefoon openschuiven, volumeknop drukken.. tadaa

Foto maken is een ander verhaal, maarja je kan de toon ook uitzetten, kijken mensen ook niet zo vreemd op als je per ongeluk een foto maakt oid doe je trouwens bij je camerainstellingen.

Over geluiden gesproken, 1 van de schuiftonen klinkt ook net als een camera, beginnen mensen je opeens kwaad aan te kijken als je je telefoon openschuift, toch maar ff op stil gezet daarna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:28:
[...]

telefoon openschuiven, volumeknop drukken.. tadaa

Foto maken is een ander verhaal, maarja je kan de toon ook uitzetten, kijken mensen ook niet zo vreemd op als je per ongeluk een foto maakt oid doe je trouwens bij je camerainstellingen.

Over geluiden gesproken, 1 van de schuiftonen klinkt ook net als een camera, beginnen mensen je opeens kwaad aan te kijken als je je telefoon openschuift, toch maar ff op stil gezet daarna :)
Tnx erg dom van mij om dat te missen maar goed..
Ja die schuif toon heb ik nu ook :P ghehe wel grappig is dat.

Nog even een vraagje(deze keer op niveau..)
SMSjes die ik binnen krijg worden op m'n Sim-Kaart opgeslagen :? hoe komen ze automatisch op m'n telefoon terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 11:04

tomtommie

Alaaf!

Geen matches
ze gaan automatisch naar je telefoon als je sim vol is... naar mijn weten is er geen optie om ze direct op de telefoon op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
tomtommie schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:52:
ze gaan automatisch naar je telefoon als je sim vol is... naar mijn weten is er geen optie om ze direct op de telefoon op te slaan.
Jawel ;)
Ik hb het ff opgezocht:

Menu -> Telefoonlijst -> Beheer -> Opslaglocatie

Oeps.. da's de instelling voor contacten.. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Laatst online: 10-09 11:04

tomtommie

Alaaf!

Geen matches
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Geen matches
Ach het maakt me ook niet meer uit, eerst dacht ik dat wat fout deed.. maar nu komen ze inderdaad vanzelf op m'n telefoon te staan.

Ik baal er trouwens wel van dat ik geen Jar/Jad op me telefoon kan zetten.
Als iemand me een Jar/Jad stuurt kan ik 'm niet openen en ook niet als ik het er zelf op zet via een kabeltje.
Waardeloos toch? Ik heb geen zin om internetkosten te gaan betalen! Toch wel een minpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
stijnos1991 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:46:
Ach het maakt me ook niet meer uit, eerst dacht ik dat wat fout deed.. maar nu komen ze inderdaad vanzelf op m'n telefoon te staan.

Ik baal er trouwens wel van dat ik geen Jar/Jad op me telefoon kan zetten.
Als iemand me een Jar/Jad stuurt kan ik 'm niet openen en ook niet als ik het er zelf op zet via een kabeltje.
Waardeloos toch? Ik heb geen zin om internetkosten te gaan betalen! Toch wel een minpuntje.
zoek eens in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb op mijn pc een paar java games staan, die ik op mijn Telefoon wilde zetten, maar ik heb gelezen dat je hiervoor andere firmware moet hebben? Of is dit niet nodig? En hoe doe ik dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:16:
Heb op mijn pc een paar java games staan, die ik op mijn Telefoon wilde zetten, maar ik heb gelezen dat je hiervoor andere firmware moet hebben? Of is dit niet nodig? En hoe doe ik dit dan?
come on.. gewoon even zoeken naar jar, java of spellen in bovenstaande quicksearch vakje, moet toch niet zo een opgave zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
:o die had ik nog niet gezien :p sorry.

1 vraagje die ik zo niet in mijn handleiding kon vinden: Bij het smsen maakt hij overal woorden van, wat behoorlijk irritant is, hoe zet ik dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:32:
:o die had ik nog niet gezien :p sorry.

1 vraagje die ik zo niet in mijn handleiding kon vinden: Bij het smsen maakt hij overal woorden van, wat behoorlijk irritant is, hoe zet ik dit uit?
Niet in de je handleiding vinden ?? :| Ben benieuwd dan hoe jij het boekje hebt doorgelezen.

Iig je moet gewoon paar keer sterretje toets indrukken en dan zie je rechtsbovenaan losse letters staan als je een smsje typt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Samsung E900 telefoon. Toen ik afgelopen zondag wakker werd stonden mijn inkomende smsjes op telefoonnummer en niet op naam. Dus de namen staan wel degelijk in mijn telefoon maar als er een smsje binnenkomt dan zie ik alleen het nummer. Alsof het niet is ingevoerd. Ik zal dat zaterdagnacht wel voor elkaar hebben gekregen.

Ik heb de handleiding er al bij gepakt, alle instellingen nagelopen en zelfs de telefoon terug gezet op de fabrieksinstellingen. Niets van het bovenstaande helpt. Iemand enig idee? Ik zal wel iets simpels over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Geen matches
En heeft er iemand wat leuke werkende spelletjes?
Zoek altijd nog naar een goeie snake.. da's eigenlijk alles wat ik nodig heb op m'n telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Geen matches
Heeft iemand deze telefoon al 100 % aan de praat met vista?

Hij werkt hier zonder drivers, tenminste ik kan de geheugenkaart zien en benaderen.

Maar hij mist nog drivers die ik niet werkend krijg. De samsung site heeft alleen nog maar xp drivers, nog geen poging gedaan of deze onder vista werken.

Iemand ervaring mee?

Ik wil mijn contacts, smsjes op de pc kunnen bewerken etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Workaholic op 09-06-2007 09:42 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Geen matches
Audi-Addict schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:41:
Maar hij mist nog drivers die ik niet werkend krijg. De samsung site heeft alleen nog maar xp drivers, nog geen poging gedaan of deze onder vista werken.

Iemand ervaring mee?
Het kan wel, maar al dat gekut is de moeite niet waard, je moet dan de user/admin rechten uitschakelen zodat je alleen als admin kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Audi-Addict schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:41:
Heeft iemand deze telefoon al 100 % aan de praat met vista?

Hij werkt hier zonder drivers, tenminste ik kan de geheugenkaart zien en benaderen.

Iemand ervaring mee?

Ik wil mijn contacts, smsjes op de pc kunnen bewerken etc.
Dat werkt prima bij mij? Raar want ik heb geen drivers of iets dergelijks geinstalleerd. Maar ik werk wel met de laatste versie van Samsung Studio. Ik heb vandaag toevallig mijn telefoonnummers gesynchroniseerd met Outlook en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Geen matches
Ik heb eerst de Samsung PC studio geinstalleerd.
Vervolgens de USB drivers.
Alles werkt prima!
-Vista Ultimate OEM 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Geen matches
weet iemand precies wat het R'retje in houdt??

Blijft maar weer geven boven mijn klok

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
SOCO_cola schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:57:
weet iemand precies wat het R'retje in houdt??

Blijft maar weer geven boven mijn klok
ook op de vorige pagina te vinden maar vooruit, betekend roaming en houdt dus in dat die gebruikt maak van een ander netwerk dan die van je provider. Dus in het buitenland of als je telfort (??) hebt in NL (telfort gebruikt nu toch KPN ofnie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 22:39
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:06:
[...]

ook op de vorige pagina te vinden maar vooruit, betekend roaming en houdt dus in dat die gebruikt maak van een ander netwerk dan die van je provider. Dus in het buitenland of als je telfort (??) hebt in NL (telfort gebruikt nu toch KPN ofnie?)
Geen spelt tussen te krijgen. Telfort maakt vanaf 1 juni jl. gebruik van het kpn-netwerk, waardoor Telfort-abonnees een R rechtboven in hun scherm hebben. Dit heeft verder geen invloed op het functioneren van je telefoon. Je blijft ook nog gewoon bellen voor de Telfort tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ooit gezien bij een andere samsung gsm dat hij een leuke achtergrond had namelijk
als het dag is is de achtergrond mooi blauw met een kasteeel lijk en savonds is het dan ook donker de lucht. kan de e900 ook?? of moet je dat ergens downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bij de D900 is dat standaard zo, ik weet niet of dat iets is dat je ergens kan downloaden...

Overigens krijg je bij diezelfde telefoon ook een andere achtergrond naargelang je een ander
land binnengaat: in Frankrijk de Eiffeltoren, in Engeland de Big Ben,.... en die kan je dus niet zelf kiezen, echt afhankelijk van waar je dan woont hopelijk een mooie achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:34:
ik had ooit gezien bij een andere samsung gsm dat hij een leuke achtergrond had namelijk
als het dag is is de achtergrond mooi blauw met een kasteeel lijk en savonds is het dan ook donker de lucht. kan de e900 ook?? of moet je dat ergens downloaden?
Nee dat is de nieuwe Samsung omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hmm, wel dom dat als de mp3 zijn naam te lang is, dat ie hem niet herkent als mp3 :o

btw iemand die weet hoe ik playlists maak voor de geheugenkaart? hij zegt altijd dat er geen muziek op gevonden wordt, terwijl er 2 albums op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:45:
Beejay, bij mijn broertje was het wel opgelost met formateren op fat ( hij heeft D600) maar bij bij nog steeds niet. Ik ben nu aan het zoeken voor de firmware E900XXFG2 maar ik kan hem nergens vinden(Had al gedownload van die duitste samsung stuff site maar daar zitten passwords op de rar).

Ik laat het weten als het werkt ;)
ik heb dus hetzelfde probleem met mijn (net binnen gekregen) Transcend Micro SD 1GB.
mijn telefoon herkend hem als geheugenkaart, maar als ik naar "my files -> Memory Card" ga, en er op klik krijg ik "Unrecognised. Format?" dan druk ik OK en dan staat er "Failed".
ik heb op alle manieren proberen hem te formatteren, met me PC, via my computer, als FAT en FAT32 geformatteerd, later ook via cmd.exe met de volgende commands:

FORMAT L: /FS:FAT /A:32K
FORMAT L: /FS:FAT /A:64k
FORMAT L: /FS:FAT /A:16k

ook nog met mijn camera (Konica Minolta Z1) geformatteerd,
en heb de geheugenkaart in 2 andere Samsung telefoons' geprobeerd:
de D900 en de U600. in beide werkte hij meteen en heb hem door beide telefoons ook "geformatteerd".
en elke keer het zelfde resultaat in mijn E900, Unrecognised. Format? -> Failed.

Modbreak:Geen warez-requests!

[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 09:31 . Reden: Warez-request niet toegestaan en groeten niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:28:
hmm, wel dom dat als de mp3 zijn naam te lang is, dat ie hem niet herkent als mp3 :o

btw iemand die weet hoe ik playlists maak voor de geheugenkaart? hij zegt altijd dat er geen muziek op gevonden wordt, terwijl er 2 albums op staan.
Je moet de mp3tjes wel gewoon los in die map doen he. Als je verschillende mappen erin hebt zitten herkent ie ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Timocos schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:09:
[...]

Je moet de mp3tjes wel gewoon los in die map doen he. Als je verschillende mappen erin hebt zitten herkent ie ze niet.
ow das beetje dom, dus los in de music map bedoel je? ok bedankt

btw, als je telefoon krijgt hoe pakken jullie op? schijvn jullie hem open? of druk je op de (play) bovenste knop?
wil ff weten wat handigste lijkt :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Geen matches
Heeft iemand enig idee hoe ik met mijn telefoon MMS kan versturen? Ik heb de server instellingen van Hi (KPN) abbo al meedere malen correct ingevuld. Maar ik kan nog steeds geen mms ophalen of versturen, ook is mijn GPRS en WAP wel geactiveerd. Browsen met de webbrowser wil ook niet...

Deze instellingen gebruik ik voor mms:

URL Startpagina: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Proxy: Ja
IP-Adres: 10.10.100.20
Port: 5080
Wachttijd: 300
Drager: GPRS
APN: portalmmm.nl

Volgens mij zijn deze instellingen echt goed, iemand nog enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:24:
[...]

btw, als je telefoon krijgt hoe pakken jullie op? schijvn jullie hem open? of druk je op de (play) bovenste knop?
Openschuiven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:24:
[...]

... :|

tjah... mijn vermoeden is dat de meeste mensen hem toch echt openschuiven, ik iig wel maarja ik sta dan ook bekend om dat soort dingen... dus.. ;)

Maarja openschuiven is het devies, zeker omdat dan je microfoon wat dichter bij mond zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net iets raar gemerkt aan men E900, hebben jullie het ook , als jullie gsm dus ingeschuift(?) is en je wilt hem uitschuiven, dat je in het begin dat je dat doet zo'n raar klik precies voelt, je moet het is proberen :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, heb een vraagje voor de mensen met de E900/ slidephones, is het ook zo bij jullie dat het schuiven naar boven niet zo soepel is al bij een d500 bv? Vandaag, testte ik het met een d500 , die glijdt als ijs open. Men E900 is zo stram, heb echt 2 vingers nodig :s, hij gaat zelf niet automatisch omhoog als hij bij toets 5 is. Toeschuiven doet die beter.
Zou er mss stof zijn? En hoe kan ik dat dan verwijdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:05:
hmm, heb een vraagje voor de mensen met de E900/ slidephones, is het ook zo bij jullie dat het schuiven naar boven niet zo soepel is al bij een d500 bv? Vandaag, testte ik het met een d500 , die glijdt als ijs open. Men E900 is zo stram, heb echt 2 vingers nodig :s, hij gaat zelf niet automatisch omhoog als hij bij toets 5 is. Toeschuiven doet die beter.
vermoed dat er wel iets mis mee is ja, misschien stof of vuil op de rails en in het ergste geval een onderdeel wat dwars ligt. Probeer eens een lading perslucht ertussen te spuiten, betwijfel of het helpt maar kan zo snel geen andere oplossing bedenken waar geen schoevendraaier aan te pas komt.

Mijn e900 klikt nog steeds goed open iig maar heb al verschillende verhalen gehoord dat het mechanisme nogal aan slijtage onderhevig is. Had je dit probleem ook al toen die nieuw was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Nopez geen last van bij de mijne, terwijl ik hem toch al bijna een jaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 06:50
Ja, ik heb het ook en zeer vervelend..
Soms gaat hij inderdaad niet verder dan de 5, en de andere keer weer wel. Echt vreemd

perslucht zou een goede zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:28:
[...]

Ja, ik heb het ook en zeer vervelend..
Soms gaat hij inderdaad niet verder dan de 5, en de andere keer weer wel. Echt vreemd

perslucht zou een goede zijn!
heb er echt veel perslucht in gedaan, tging iets beter maar dat was het dan ook. ben ook naar de phone house geweest, heeft die gast een nieuwe E900 gehaald om te testen, bleek deze vlotter te gaan. Zei hij tegen mij dat het komt omdat hij nog wat nieuw is. Ik vroeg daarop, maar ne kameraad van mij heeft een d500 en die ging altijd vlot, is zo al 2-3 jaartjes oud, zei hij Jah das ook door de slijtage dat het vlotter zal gaan... Damn weet niet of dit normaal is. Toeschuiven gaat nu wel beter. als ik snel opschuif gaat ie ook goed, maar anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Modbreak:Géén warez-requests!

[ Voor 88% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een ervaring met die music adapter (van samsung e900 port naar jack port) om muziek te luisteren via standaard oordopjes??

Ik had dat ding namelijk voor een tientje gekocht en hij deed het niet, toen had ik em teruggestuurd naar telecomtelecom en kreeg precies dezelfde weer terug.

Dus ik dacht als iemand nou zijn/haar ervaring met dat ding kan delen dan weet ik ook of ik dat ding nog een keer moet gaan aanschaffen of niet..

Trouwens: Als ik de adapter in de telefoon stopt hoor je geen piepgeluidje en zie je ook het achtergrond licht aangaan wat je bij de originele headset en de oplader wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:18:
Heeft iemand al een ervaring met die music adapter (van samsung e900 port naar jack port) om muziek te luisteren via standaard oordopjes??

Ik had dat ding namelijk voor een tientje gekocht en hij deed het niet, toen had ik em teruggestuurd naar telecomtelecom en kreeg precies dezelfde weer terug.

Dus ik dacht als iemand nou zijn/haar ervaring met dat ding kan delen dan weet ik ook of ik dat ding nog een keer moet gaan aanschaffen of niet..

Trouwens: Als ik de adapter in de telefoon stopt hoor je geen piepgeluidje en zie je ook het achtergrond licht aangaan wat je bij de originele headset en de oplader wel hebt.
nope was wel misschien van plan deze te kopen. maar heb gehoord dat deze soms niet werken.
kga voor de draadloze bleutooth oortjes gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er hier een 1gb microsd in zijn E900?
waarom duurt het tog zo'n goeie 3 seconden bijna om van liedje te veranderen. Net telefoongeheugen geprobeerd, gaat op 1 seconde ongeveer :s. overigens is er nog 280mb van de 1 gig vrij (125 Liedjes). Is het omdat hij zo vol is? het stoort mij niet echt, maar had beter verw8 om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 01:20:
Wie heeft er hier een 1gb microsd in zijn E900?
waarom duurt het tog zo'n goeie 3 seconden bijna om van liedje te veranderen. Net telefoongeheugen geprobeerd, gaat op 1 seconde ongeveer :s. overigens is er nog 280mb van de 1 gig vrij (125 Liedjes). Is het omdat hij zo vol is? het stoort mij niet echt, maar had beter verw8 om eerlijk te zijn.
Hmm hier niet echt last van 3 sec tussen nummers. Mssn maar een keer formateren of defragmenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Geen matches
Ja ik heb eengister een 1GB microSD van samsung gehaald en ik heb er ook last van dat het zo traag als stront gaat met het swichten van liedjes! kaart 2x geformatteerd... geen verschil.
Defragmenteren? zou dat helpen?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Let op:
Het bediscussiëren van hoe en waar de nieuwste firmware te downen en hoe te flashen staan wij hier niet toe!!

Op de firmware en de flashprogramma's rusten namelijk auteursrechten. En aangezien jullie die rechten niet hebben, is dat in strijd met de wet. En dus niet toegestaan op het forum!