Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:37
Geen matches
kadoendra schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:55:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat er in de telefoon een soort van sticker zit vlakbij die verkleurt zodra die vochtig is geworden. Zodoende kan Samsung direct zien of de telefoon nat is geweest.

Andere vraag: weet iemand de verschillen tussen de ff2, ff3 en fg2 firmwares. En ik bedoel niet de russische.
Klopt heb die van mij kopje onder in het bier laten vallen :D
Na dat moment ook steeds geprobeerd om hem aan de praat te krijgen lukte niet, flikkerde en viel weer uit. 5 daagjes laten drogen niks aan het handje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
idd mijn accu barst van de paarse kruisjes. maar een vriend van mij heeft dezelfde, dus ff accu omwisselen en terugsturen lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:56

Gotiniens

Fairly odd Tim

Geen matches
dat die sticker op de accu ligt lijkt mij onzin, want zover ik weet moet je de batterij houden als je de telefoon opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
dat klopt, het is niet de bedoeling om je accu mee te sturen als je je telefoon opstuurd ter reparatie of controle. het is over het algemeen ook zo dat de accu altijd los van het toestel getransporteerd word. (tenzij de accu is ingebouwd wat dus vervalt bij telefoons) verder weet ik niet hoe ze controleren of er waterschade is, wel is het zo dat er als het toestel in aanraking is geweest met water of vocht, dat er 'schimmel' onstaat op de printplaten. (een wit poederachtig goedje dat zich hecht aan de printplaat) maar dit gebeurd niet altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 10:17:
dat klopt, het is niet de bedoeling om je accu mee te sturen als je je telefoon opstuurd ter reparatie of controle. het is over het algemeen ook zo dat de accu altijd los van het toestel getransporteerd word. (tenzij de accu is ingebouwd wat dus vervalt bij telefoons) verder weet ik niet hoe ze controleren of er waterschade is, wel is het zo dat er als het toestel in aanraking is geweest met water of vocht, dat er 'schimmel' onstaat op de printplaten. (een wit poederachtig goedje dat zich hecht aan de printplaat) maar dit gebeurd niet altijd...
bij waterschade heb je altijd last van oxidatie, inderdaad een wit poederachtige aanslag (lijkt op kalk aanslag :P) En daar aan kunnen ze zien of je wel of geen waterschade hebt. Dus als je een beetje handig bent en deze aanslag kan verwijderen wordt het voor hun al een stuk lastiger om dit te kunnen zien.

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Matched: e900
DJ_The_SP schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:37:
Ik heb net wat zitten experimenteren met java games installaren op de E900.

Dit gaat dus echt 10 keer zo makkelijk dan bij een D600! :)

offtopic:
Misschien ook iets voor de startpost :P

Stap1:

LET OP: je moet dit wel doen met games die ondersteund worden op de E900.
(Op expansys.nl is een topic in het E900 subforum over deze java games waar je een pakket van 10 MB aan spellen kan downloaden...dat zijn er ongeveer 70).

Deze spellen beschikken dan ook nog niet over de .jad files (alleen .jar).
Deze .jad files kan je vervolgens maken met JADMaker die weer te downloaden is op
Deze ,jad files kan je vervolgens maken met JADMaker die zit bijgesloten in de .zip file van 10 MB.

Stap2:

Je kan gewoon met USB kabel en Samsung PC Studio de java files in de map 'andere bestanden / other files' neerzetten en dan door het intoetsen van de volgende codes het java installatie menu activeren:

java menu: *#9998*5282#

kies: instal MIDlet.

hij zal dan vragen om een wachtwoord en dat is: 235282.

kies nu de .jad file van het spel dat je wil installeren en druk op ja.
het spel zal meteen worden geinstalleerd en na installatie zal er gevraagd worden of je het spel meteen wil starten.

Dat is alles. :)

De bestanden die je nu in de map 'andere bestanden / other files' hebt gezet kun je nu weer verwijderen.

De spellen vind je gewoon in het Java/Games menu. :Y)
Net geprobeerd: dit werkt super en is hartstikke simpel. Kan me niet voorstellen dat je hiermee de garantie verliest, maar dat terzijde. Mijn vraag is namelijk waar ik dat bestand van 10 mb kan vinden. Alle links die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn tamelijk dood en ook op expansys kan ik niks vinden.

[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hey, bij mij zaten er niet meteen beltonen op en ook geen standaard afbeeldingen, klopt dit? had iedereen dit? en hoe krijg ik ze er nu wel op? :? :P thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
Geen matches
Ik had ook nog een vraagje, ik heb het topic goed doorgelezen en doorzocht en kwam het niet tegen. Maar ik ben die standaard sms ringtone's een beetje zat. Is er een manier om zelf een andere (bv. mp3) selecteren? Ik kwam het in de menu's niet tegen, maar voor zover ik weet kan je wel bij die site's als jamba smstone's bestellen. Maarja daar wil ik niet voor betalen :)

edit: niet goed gezocht :) Het staat wel in de topic dat dit niet standaard op de telefoon zit, maar is er dan geen workaround netzoals je via die code ook java games kan instaleren?

[ Voor 20% gewijzigd door toost op 13-03-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrouw heeft deze telefoon sinds een week.(in Pink uitvoering)

De telefoon heeft firmware versie E900XXFJ2 .

Als ik de code : * # 9998*228 # intoets kun je de status van de batterij aflezen, en misschien ook wel leuk: de temperatuur(van de batterij)

Verder nog een vraag:

heeft iemand ervaring met deze telefoon i.c.m. de parrot CK3100 bluetooth carkit?

http://www.parrot.biz/usa/products/ck3100-lcd

Ik heb voornamelijk problemen met het synchroniseren van het telefonboek.
De carkit gooit de namen door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 11:04

tomtommie

Alaaf!

Geen matches
jah daarom ik vind t zelf ook een beetje tricky, daarom begin ik er ook niet aan, dan maar de standaard sms berichten en gare midi wekker toontjes :)

trouwens die code voor dat van de battarij werkt niet echt... na het tweede sterretje geeft ie minnetjes dus zo ziet t dan uit: *#9998*---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:26
Geen matches
tomtommie schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 08:57:
trouwens die code voor dat van de battarij werkt niet echt... na het tweede sterretje geeft ie minnetjes dus zo ziet t dan uit: *#9998*---
Dan vergeet je waarschijnlijk net 1 karakter, hij geeft bij mij ook die streepjes, en als ik het precies invul, geeft ie ook de juiste waardes.

Trouwens, voor wat betreft codes:
http://en.wikipedia.org/wiki/D807

General Diagnostics:
*#0*# -- LCD Test Menu.
*#06# -- Show the IMEI number.
*#367# -- DB Profile Setting Menu.
*#1234# -- Displays the Firmware Version
*#9324# -- Phone Monitor. Press up and down to display more.
*#0228# or *#9998*228# -- (BAT) Battery statistics. Press up and down to display more.
*#0289# or *#9998*289# -- (BUZ) Buzzer test.
*#0638# or *#9998*638# -- (NET) SIM network ID.
*#0746# or *#9998*746# -- (SIM) SIM Information.
*#0778# or *#9998*778# -- (SST) SIM Service Table. Press up and down to display more.
*#0782# or *#9998*782# -- (RTC) Real Time Clock Display. Press the "#" key to refresh
*#0842# or *#9998*842# -- (VIB) Vibrator test.
*#1111# or *#9998*1111# -- Displays the Software Version.
*#1234# -- Displays the Firmware Version.
*#2222# or *#9998*2222# -- Displays the Hardware Version.
*#4357# or *#9998*4357# -- (HELP) Code help screen. Press up and down to display more.
*#4777*8665# -- GPRS Test and Configuration Menu.
*#5002*8376263# -- Additional handset information. Press up and down to display more.
*#9998*76# -- (PN) Production Number.
*#9998*377# -- (ERR) NVM error log. Press up and down to display more.
*#9998*667# -- (MMS) MMS Debug.
*#9998*968# -- Yamaha test.
*#9998*982# -- Edit IM settings
*#9998*2576# -- (BRKN) SIM Error.
*#9998*3323# -- (DEAD) Forced Crash.
*#9998*5282# -- (JAVA) Java Profile Menu. The "Install MIDlet" password is "235282"
*#9998*5646# -- (LOGO) GSM Logo set. Press up and down to set.
*#9324# -- Displays distances the nearest transmitter towers and their numbers.
WAP Configuration:

*#82# -- Display WAP User Agent.
*#92782# -- Edit the WAP User Agent. Default setting is "SEC-SGHD807/1.0 TSS/2.5"
*#827# -- Display WAP UA Profile.
*#927827# -- Edit WAP UA Profile. Default is setting "http://wap.samsungmobile.com/uaprof/d807_10.xml"\
Digital Audio Interference:

*#3243948# -- Digital Audio Interference (DAI) OFF (Resets Phone)
*#32436837# -- Digital Audio Interference (DAI) ON
Bluetooth Configuration:

#*3888# -- Bluetooth test mode
*#232337# -- Displays Current Bluetooth MAC address
*#7263232337# -- Changes Bluetooth MAC address. A random number is chosen and you will lose all your previous bluetooth connections. Use with caution!
Reset Codes: Data in the phone will be deleted!

*2767*3855# -- Full reset
*2767*2878# -- CUST reset
*2767*927# -- WAP reset
*2767*667# -- MMS reset
*2767*36245# -- Email reset
Auto call pickup:

*#22766# -- Automatically receive call (incoming calls are picked up without you pushing any button)
*#227633# -- Manually receive call (disables above setting)
*#732982# -- Unknown. Screen quickly says "Saved" but gives no indication as to what is saved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
jah daarom ik vind t zelf ook een beetje tricky, daarom begin ik er ook niet aan, dan maar de standaard sms berichten en gare midi wekker toontjes :)

Als je na die sterretjes gewoon de rest intoetst krijg je de batterijmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer maar eens: *#0228#

HIER nog een aantal codes voor de e900. (maar die hadden we al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nog een aantal vraagjes:

- weet iemand hoe ik de memory card togankelijk kan maken via bluetooth?
- is het mogelijk een geluidsopname te maken van een gesprek?
- bestaat er al een java schermlezer? (dus progje dat de menu's en smsjes kan voorlezen) Visuele handicap, vandaar deze vraag.
- hoe maak ik van BT PICbridge? kan ik dan gewoon een BT dongle in de USB poort op mijn CANON printer plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ja die mis ik ook! een funtie om gesprekken mee op te nemen, kan erg handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:54:
ja die mis ik ook! een funtie om gesprekken mee op te nemen, kan erg handig zijn
Geluidsopname van een gesprek is wel degelijk mogelijk hoor.

Druk tijdens het telefoneren op ontgrendelen, kies "opties", druk 2 (of kies "menu"), druk 3 (of kies "toepassingen", druk 2 (of kies "spraakrecorder") en begin dan met opnemen door op de middelste selectietoets te drukken.

Klinkt heel wat werk, maar is eigenlijk redelijk snel te doen.
Vergeet natuurlijk wel je gesprekspartner niet te melden dat zijn/haar woorden worden opgenomen, is wel zo netjes niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
geweldig tnx! ik ben zo vergeetachtig, en dit is echt handig als ik iemand bel om de weg te vragen bijvoorbeeld... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Ik wil dit toestel ook aanschaffen maar twijfel nog een beetje tussen deze en de d900 of de d840. Nou heeft de e900 een ontzettend vette sms menu dat die de zinnen soort 3d laat zien. nu vroeg ik mij af of de andere 2 modellen dat ook hebben?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:26:
Ik wil dit toestel ook aanschaffen maar twijfel nog een beetje tussen deze en de d900 of de d840. Nou heeft de e900 een ontzettend vette sms menu dat die de zinnen soort 3d laat zien. nu vroeg ik mij af of de andere 2 modellen dat ook hebben?
Er is wel een optie voor 3d weergave maar bij mij laat die dan gewoon het bericht lettertje voor letter neertypen, heb geen flauw idee wat ik er van moet verwachten maar ik meen eerder gelezen te hebben dat het met engelse woorden wel lukt.

d840 weet ik niet, maar download ff de handleiding en je komt er vast wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
Ik weet niet hoe die 3d-weergave had moeten zijn van de e900, maar het bestaat voornamelijk uit plaatjes die woorden vervangen. Staat er 'thuis' krijg je een huisje te zien in je bericht.
Wel grappig, maar de traagheid van het lettertje voor lettertje verschijnen van je bericht vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
bij mij werken er alleen engelse woorden met die 3d-weergave :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Denk toch dat ik voor de E900 ga vind die toch er wat mooier uit zien als de d900.
Is er al een oplossing voor de gevoeligheid van de toutch keys? of is dat gewoon ff wennen?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
das gewoon ff wennen. als je hem maar vaak genoeg gebruikt dan heb je het niet eens meer door dat je je telefoon op een andere manier in je handen houdt... (het komt dus wel goed ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
zou iemand die zip eens online kunnen smijten aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb er ook 1 alleen is het lcd schermpje van de mijne gebarsen omdat hij is gevallen. weet iemand een zaak waar ik hem goedkoop kan later fixen? samsung vraagt namelijk 160 euro en dat vind ik een beetje veel.

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
omg 160 pleuro;s... das alweer de helft van de telefoon,,,
misschien kun je op martkplaats kapotte of defecte telefoons vragen of overkopen... kun je hem zelf fixen... wat onderdelen overztetten of vervangen enzo...

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een probleem met mijn geheugenkaart.
Hij wilde met moeite formateren en kan ik er uiteindelijk niet eens bestanden op zetten.
Ik heb er 1 foto en 1 videobestand op kunnen krijgen, maar nu wil hij verder geen bestanden plaatsen.
Tijdens het kopieren loopt mijn telefoon dan vast.
Het wil niet lukken via de telefoon, Samsung PC Studio en Explorer van Windows XP zelf.
Het ligt niet aan de kaart want dit is de tweede waarbij ik dit probleem heb.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:40:
Ik heb een probleem met mijn geheugenkaart.
Hij wilde met moeite formateren en kan ik er uiteindelijk niet eens bestanden op zetten.
Ik heb er 1 foto en 1 videobestand op kunnen krijgen, maar nu wil hij verder geen bestanden plaatsen.
Tijdens het kopieren loopt mijn telefoon dan vast.
Het wil niet lukken via de telefoon, Samsung PC Studio en Explorer van Windows XP zelf.
Het ligt niet aan de kaart want dit is de tweede waarbij ik dit probleem heb.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt!
nope, komt me niet bekend voor. Wat was je eerste kaartje dan, ander merk of dezelfde?

Welk merk is het, grootte, kan je foto die je er op hebt gezet wel bekijken?

Gok echter dat het weinig uitmaakt en het in je phone zit, ik zou persoonlijk het antwoord nog even posten op bovenstaande vragen, komt daar niks uit backup maken, naar servicepoint toe voor nieuwe firmware, nog steeds niks een tripje naar je telecomboer voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Merk: Memorex
Grootte: 1GB

Die foto die er op staat kan ik wel bekijken ja, zelfde geldt voor het filmpje.
Als ik nu nieuwe bestanden erop zet, lijkt hij te kopieren maar loopt dan vast na 100%. Als ik dan op de telefoon kijk staat het bestand er wel maar kan hij hem niet lezen.

Die andere kaart was van een ander merk. Is er geen speciale manier vereist om je kaart te formateren?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:41:
Merk: Memorex
Grootte: 1GB

Die foto die er op staat kan ik wel bekijken ja, zelfde geldt voor het filmpje.
Als ik nu nieuwe bestanden erop zet, lijkt hij te kopieren maar loopt dan vast na 100%. Als ik dan op de telefoon kijk staat het bestand er wel maar kan hij hem niet lezen.

Die andere kaart was van een ander merk. Is er geen speciale manier vereist om je kaart te formateren?
Nou niet echt een A merk, was dat andere kaartje wel bv een sandisk oid?

Formateren doet die automatisch als je hem erin steek, althans bij mij dan. Wat je nog zou kunnen doen is kijken of je een goed kaartje kan proberen bij de lokale telecomboer, onder voorbehoud dat als die werkt je hem koopt natuurlijk.

Heb je ook geen kameraad met een microkaartje? Kan natuurlijk best aan de telefoon liggen maar je kan het beter zeker weten dan die hele garantieprocedure of firmware wipe-out.

als je duits nog een beetje op peil is:

http://forum.samsungmobile.de/support/beitrag-185-20.html

Hier geven ze aan dat veel 1gb kaarten niet worden herkend, behalve die van sandisc. Of het waar is, is vraag twee maar het proberen waard.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ah, bedankt voor de hulp.

Dat ga ik maar eens doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb hem alweer te koop staat,kan het er niet mee worden met dat touch |:( Vind ook het beltoon volume te zacht,geen eigen wekkergeluidje :/ Nee....... ben weer terug bij mijn rode K750i met W800 menu,en ga in april voor de Witte K550i O+ Dan mag ik verlengen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
toch apart dat sommige mensen er niet aan kunnen wennen, niet dat ik je niet geloof hoor, als het niet werkt moet het weg is mijn motto ;)

Heel af en toe druk ik nog eens per ongeluk op de c maar over het algemeen nooit problemen mee, zal denk ik ook wel liggen aan eerdere ervaringen en handgrootte. Maar voor de mensen die twijfelen over de aanschaf, het hoeft niet altijd een probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mijn restvisus is slects 1%, dus volgens officiele wegen ben ik gewoon blind.
Zelfs ik heb geen problemen met de touch-toetsen.

Als ik thuis ben, heb ik apparatuur om het display te vergroten, zodat ik de meeste functies kan benutten.

Buitenshuis moet ik alles op geheugen en gevoel doen.
Mijn orientatiepunt is het vierkante joystickje.
Om bijvoorbeeld Henk op te bellen:
- schuif telefoon open
- schuif met mijn wijsvinger van het rechter bovenhoekje van de joystick naar rechts totdat ik het geluidje hoor
- druk 4 3 6 5
- en dan schuif ik met mijn wijsvinger van het hoekje linksonder op het joystickje naar links.

het enige wat nog meoilijk is, is om te zoeken op bijvoorbeeld het tweede woord of achternaam.

met mijn spv was het zo dat als ik zocht op jan er bijvoorbeeld de volgende namen zichtbaar werden:
Jan Joosten
Piet Jansen
Gertjan Prik

(* alle hierboven genoemde namen zijn verzonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makavelibrox2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-04-2021
DJ_The_SP schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:37:
Ik heb net wat zitten experimenteren met java games installaren op de E900.

Dit gaat dus echt 10 keer zo makkelijk dan bij een D600! :)

offtopic:
Misschien ook iets voor de startpost :P

Stap1:

LET OP: je moet dit wel doen met games die ondersteund worden op de E900.
(Op expansys.nl is een topic in het E900 subforum over deze java games waar je een pakket van 10 MB aan spellen kan downloaden...dat zijn er ongeveer 70).

Deze spellen beschikken dan ook nog niet over de .jad files (alleen .jar).
Deze .jad files kan je vervolgens maken met JADMaker die weer te downloaden is op.
Deze ,jad files kan je vervolgens maken met JADMaker die zit bijgesloten in de .zip file van 10 MB.

Stap2:

Je kan gewoon met USB kabel en Samsung PC Studio de java files in de map 'andere bestanden / other files' neerzetten en dan door het intoetsen van de volgende codes het java installatie menu activeren:

java menu: *#9998*5282#

kies: instal MIDlet.

hij zal dan vragen om een wachtwoord en dat is: 235282.

kies nu de .jad file van het spel dat je wil installeren en druk op ja.
het spel zal meteen worden geinstalleerd en na installatie zal er gevraagd worden of je het spel meteen wil starten.

Dat is alles. :)

De bestanden die je nu in de map 'andere bestanden / other files' hebt gezet kun je nu weer verwijderen.

De spellen vind je gewoon in het Java/Games menu. :Y)
Wanneer ik dit doe en de .jad selecteer, verschijnt:

Java-Fout. Ongeldige indeling.
Controleer het WAP-Profiel

Wat doe ik fout? :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Ik heb blijkbaar een vreemde Firmware versie, ik vind er niks over :s

E900CIGA1

E900
CI - ???
G - 2007
A - Januari
1 - 1e versie

Dat heb ik er uit begrepen maar die CI weet ik niet. Nog iemand die deze versie heeft?
Ik heb hem gisteren gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne vanmiddag gekocht en moet zeggen dat ik er enorm tevreden over ben, alleen is het me nog niet gelukt om Gmail als email account in te stellen, zou iemand me hier de exacte instellingen voor kunnen geven? Alvast bedankt!

Heb trouwens gewoon firmware E900XXFE2 hoor Croontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Geen matches
Zou het kunnen dat mijn firmware versie verschilt omdat hij in een Mobistar pack doos zat? Dat het dus een firmware is die gemaakt is voor/door Mobistar? (ik heb zelf Base maar dat doet er niet toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is het echt waar dat wanneer je één keer javagames hebt geinstalled je garantie totaal vervalt?!

Als er nu bijvoorbeeld wat kapot gaat aan een bepaalde toets, dan ligt dat toch niet aan het installeren van spelletjes?

Of als ik maandelijks 5,95 betaal voor mijn verzekering, zou ik hem dan nog steeds kapot kunnen breken en dan een nieuwe opeisen? Zo'n soort verzekering heeft niks met fabrieksgarantie te maken lijkt me he...

Ik hoor graag wat meer hierover!!

[ Voor 24% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:26:
Is het echt waar dat wanneer je één keer javagames hebt geinstalled je garantie totaal vervalt?!

Als er nu bijvoorbeeld wat kapot gaat aan een bepaalde toets, dan ligt dat toch niet aan het installeren van spelletjes?

Of als ik maandelijks 5,95 betaal voor mijn verzekering, zou ik hem dan nog steeds kapot kunnen breken en dan een nieuwe opeisen? Zo'n soort verzekering heeft niks met fabrieksgarantie te maken lijkt me he...

Ik hoor graag wat meer hierover!!
waarom bel je samsung niet gewoon hierover ? Als je het echt wil weten loop je een service punt binnen. Ze zullen waarschijnlijk zeggen dat het inderdaad zo is. Dat je het er niet mee eens bent (begrijpelijk ik vind het ook onzin) zal hun weining uitmaken als in hun algemene voorwaarden staat dat veranderingen etc de garantie omzeep helpen.

[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Weet iemand hoe ik de berichten die ik ontvang op mijn E900 direct en automatish kan laten opslaan op mijn gsm in plaats van op mijn sim kaart. deze optie heb ik nie gevonden ook niet door heel de handleiding te lezen.
Help u medemens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:30:
Hallo
Weet iemand hoe ik de berichten die ik ontvang op mijn E900 direct en automatish kan laten opslaan op mijn gsm in plaats van op mijn sim kaart. deze optie heb ik nie gevonden ook niet door heel de handleiding te lezen.
Help u medemens
De eerste 25 worden automatisch op je sim kaart opgeslagen. De rest (200) wordt op de telefoon opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
StuiTeR schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:43:
[...]

waarom bel je samsung niet gewoon hierover ? Als je het echt wil weten loop je een service punt binnen. Ze zullen waarschijnlijk zeggen dat het inderdaad zo is. Dat je het er niet mee eens bent (begrijpelijk ik vind het ook onzin) zal hun weining uitmaken als in hun algemene voorwaarden staat dat veranderingen etc de garantie omzeep helpen.
als ik samsung ga bellen zullen ze meteen zeggen dat je dan geen garantie meer hebt... maar ik vraag me af of zij kunnen zien dat je install midlet hebt gebruikt... want als er geen spellen (meer) op geinstalleerd zijn, kunnen ze dat moeilijk beweren. maar als ik dat aan ze ga vragen of ze dat kunnen zien zullen ze toch altijd Ja zeggen...

Die Safety Plus Verzekering van Debitel van 5,95 moet misschien wel goed zijn om een nieuwe mobiel te krijgen als ik dat over een tijd wil... moet nog meer dan een jaar met deze mobiel, misschien toch een keer voor een nieuwe gaan hahaha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Zijn dit legale spelletjes? Of zijn dit spellen die je eigenlijk moet kopen?
Als het eerste het geval is ben ik geinterreseerd.
geleidehond schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:34:
Ik heb hier verschillende RARs voor de E900:

*weg*
Trouwens, is het mogelijk om dingen naar je telefoon te versturen in Linux?

[ Voor 43% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Modbreak:Géén warez-request

[ Voor 92% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
Geen matches
je kan ook even je post updaten ipv een nieuwe aanmaken :),

maar firmware's mogen hier niet gepost worden, google er even op en anders staat er ergens in een van de laatste 4 pagina's nog wel een link naar een site die firmware's heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
toost schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:45:
je kan ook even je post updaten ipv een nieuwe aanmaken :),

maar firmware's mogen hier niet gepost worden, google er even op en anders staat er ergens in een van de laatste 4 pagina's nog wel een link naar een site die firmware's heeft
ow ja.. nouja.. k ben hier net nieuw;).. dus snapte niet helemaal;)

maar.. k kan in de laatste 4 pagina's geen link vinden
dus als iemand die link heeft kan die hem dn effe posten?

Peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
dan moet je hem misschien weer flashen (oude firmware erop zetten) maar is er dan een kans dat hij oudere versies weigerd? dat zou enorm kl*t* zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:10:

- weet iemand hoe ik de memory card togankelijk kan maken via bluetooth?
Weet iemand dit ondertussen ? Voor op usb toegangkelijk te maken moet je mass storage aanzetten maar voor bluetooth zie ik niet dadelijk zo een optie , ik heb op de telefoon zelf bij de geheugenkaart instellingen al aangezet dat hij niet verborgen moet zijn voor bluetooth maar ik kan hem nog steeds niet zien als removable drive of via pc studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Jongens, is er al wat bedacht om te zorgen dat je meer dan 30 mp3's per playlist af kunt spelen zonder steeds te moeten switchen? Wat zijn eigenlijk de voordelen van de Russische firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vorige week zonder aanleiding ineens mn scherm op wit en geen reactie meer. Weggebracht en ze zouden hem maken, mooi niet dus, heb een gloednieuwe gehad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:51:
Vorige week zonder aanleiding ineens mn scherm op wit en geen reactie meer. Weggebracht en ze zouden hem maken, mooi niet dus, heb een gloednieuwe gehad >:)
Balen voor je ;)

Enne.. Alles over de russische firmware staat in de TS bij mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de E900XXFJ2 erop zitten, met de Alienware Black mod en een paar eigen gemodde sounds erop, alles gaat goed en loopt zonder problemen..
Weet iemand of het mogelijk is via bijvoorbeeld firmware ofzo om tijdens het lusiteren van MP3's van mijn SD kaartje ook gewoon te smsen en dergelijke, zoals dat met de telefoon geheugen MP's wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:00:
Ik heb nu de E900XXFJ2 erop zitten, met de Alienware Black mod en een paar eigen gemodde sounds erop, alles gaat goed en loopt zonder problemen..
Weet iemand of het mogelijk is via bijvoorbeeld firmware ofzo om tijdens het lusiteren van MP3's van mijn SD kaartje ook gewoon te smsen en dergelijke, zoals dat met de telefoon geheugen MP's wel kan?
Hebben jouw mods invloed op die functionaliteit dan? Ik kan iig wel gewoon de mp3 laten spelen (vanaf micro-SD) en sms-en, no problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Geen matches
Zodra je mp3's in je playlist wil hebben (normale firmware) moet de telefoon ze eerst naar het telefoongeheugen kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen ik heb net mijn e900 geflashed
maar nu knippert mijn scherm steeds
hij gaat steeds uit en weer aan
hoort dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 00:25:
hey mensen ik heb net mijn e900 geflashed
maar nu knippert mijn scherm steeds
hij gaat steeds uit en weer aan
hoort dat?
Als je het opstartscherm bedoeld, met heel soms heel snel een wit beeld, dan is je telefoon kapot. Althans de software. Heb dit al 2 x gehad ( zonder te flashen, gewoon gebruik ) en 2 x teruggeweest naar Orange voor reparen. hopelijk is je garantie dan niet vervallen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Amdk6II schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 00:10:
Zodra je mp3's in je playlist wil hebben (normale firmware) moet de telefoon ze eerst naar het telefoongeheugen kopieren.
gebeurd dit dan op de achtergrond, in een cache ofzo? Bij mij staan ze iig gewoon op mijn sd en niet zichtbaar in mijn telefoongeheugen, zou denk ik geen eens passen op die 90 MB oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe doe jij dat dan?? Als ik gewoon op terug druk ofzo dan gaat de MP3 speler meteen uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:14:
Hoe doe jij dat dan?? Als ik gewoon op terug druk ofzo dan gaat de MP3 speler meteen uit!!!
Je moet wel bij je instellingen van je mp3 speler selecteren dat je mp3 speler voorrang heeft boven alles.
Helaas kan je dan niet op je SD kaart kijken of foto maken.

Vind het irritant dat het geluid van de mp3's zo zacht is. Als je aan het fietsen bent dan hoor je niet echt veel van de muziek. Weet iemand mssn hoe ik de mp3's kan opvoeren qua geluid of de telefoon?

[ Voor 5% gewijzigd door Ikkuh84 op 25-04-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Timocos schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:16:
[...]

Je moet wel bij je instellingen van je mp3 speler selecteren dat je mp3 speler voorrang heeft boven alles.
Helaas kan je dan niet op je SD kaart kijken of foto maken.

Vind het irritant dat het geluid van de mp3's zo zacht is. Als je aan het fietsen bent dan hoor je niet echt veel van de muziek. Weet iemand mssn hoe ik de mp3's kan opvoeren qua geluid of de telefoon?
Als ik hem op vol zit dan krijg ik toch een behoorlijke gehoorbeschadiging, en nee dat ga ik niet testen :)

Zou het misschien aan de mp3's kunnen liggen, ik ken iig nog geen truc of firmware die dat mogelijk maakt.

En nog even ter aanvulling, als je de mp3 speler voorang geeft dan kan je hem weer uitzetten door in het normale scherma de c ingedrukt te houden, anders gaan je batterijen zo snel leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:06:
[...]

Als ik hem op vol zit dan krijg ik toch een behoorlijke gehoorbeschadiging, en nee dat ga ik niet testen :)

Zou het misschien aan de mp3's kunnen liggen, ik ken iig nog geen truc of firmware die dat mogelijk maakt.

En nog even ter aanvulling, als je de mp3 speler voorang geeft dan kan je hem weer uitzetten door in het normale scherma de c ingedrukt te houden, anders gaan je batterijen zo snel leeg ;)
Mja als ik mijn mp3 speler vol open zet met het geluid dan begint ie helaas weer te ruisen, dus waarschijnlijk moet ik dan de mp3's op de computer al harder maken ofoz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
Geen matches
Vervelend.. ik krijg steeds de melding dat het sms geheugen vol is. Berichten verplaatsen naar mappen lijkt ook niet echt te helpen.

Ik vind het ook vreemd om berichten te moeten verwijderen terwijl ik nog 15 mb aan geheugen heb. :(

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb weinig klachten met betrekking tot dit toestel. Wel enkele vragen...

- Kan de mp3-speler qua volume niet harder dan '14'? Ligt er natuurlijk ook aan hoe hard de download is opgenomen, dat verschilt nogal. Maar 14 is het maximum?
- Vanmorgen voor het eerst mp3's van mijn PC naar de GSM overgezet. Werkt prima, geen klachten. Maar ik wil mijn mp3's graag in mapjes ordenen. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:17:
Heb weinig klachten met betrekking tot dit toestel. Wel enkele vragen...

- Kan de mp3-speler qua volume niet harder dan '14'? Ligt er natuurlijk ook aan hoe hard de download is opgenomen, dat verschilt nogal. Maar 14 is het maximum?
- Vanmorgen voor het eerst mp3's van mijn PC naar de GSM overgezet. Werkt prima, geen klachten. Maar ik wil mijn mp3's graag in mapjes ordenen. Kan dat?
1. zonder hack zeker niet en ik persoonlijk ken geen hack/firmware die dat mogelijk maakt, maarja gezien de wens van vele creatieve mensen om hun oren semi op te blazen is er misschien wel iets beschikbaar als je goed zoekt :)

2. nope, 4x playlist van 30 nummers is het enige wat de e900 kan bieden, combineer dat met de iri oordopjes en trage controls en je snapt dat ik hem al een tijd niet meer gebruik als mp3 speler, wel handig voor na het stappen enzo maar absoluut geen waardige vervanger.

Ik vind het nog wel steeds een goede telefoon hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:19:
[...]

1. zonder hack zeker niet en ik persoonlijk ken geen hack/firmware die dat mogelijk maakt, maarja gezien de wens van vele creatieve mensen om hun oren semi op te blazen is er misschien wel iets beschikbaar als je goed zoekt :)

2. nope, 4x playlist van 30 nummers is het enige wat de e900 kan bieden, combineer dat met de iri oordopjes en trage controls en je snapt dat ik hem al een tijd niet meer gebruik als mp3 speler, wel handig voor na het stappen enzo maar absoluut geen waardige vervanger.

Ik vind het nog wel steeds een goede telefoon hoor ;)
Thnx voor de snelle reply! Jammer dat je niet kan ordenen, maar vooruit... Toch maar een uitgebreide geheugenkaart halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Vorig jaar had ik een Samsung E900 maar was helaas door iemand gestolen.
Sinds kort heb ik weer een nieuwe Samsung E900 omdat ik het een top mobielje vind.
Helaas staat bij mij de camera instellingen niet goed, en hierdoor maak ik niet zo mooie foto's

Wilt iemand graag hier zijn camera instellingen plaatsen?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:27:
Hoi,

Vorig jaar had ik een Samsung E900 maar was helaas door iemand gestolen.
Sinds kort heb ik weer een nieuwe Samsung E900 omdat ik het een top mobielje vind.
Helaas staat bij mij de camera instellingen niet goed, en hierdoor maak ik niet zo mooie foto's

Wilt iemand graag hier zijn camera instellingen plaatsen?

Bedankt alvast!
Hoezo hier posten? Je kan toch zelf gewoon de opties van je camera instellen bij instellingen? Alles gewoon op maximum of fijnst zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Omdat ik vorig jaar het ook hier op deze forum had gevonden de instellingen.
En toen kon ik hele mooie foto's maken en omdat ik nu weer een nieuwe heb staat die op andere instellingen en maakt die niet meer mooie foto's
En daarom vraag ik het juist hier of iemand de juiste instellingen daarvoor wilt zeggen voor mooie foto's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hmm..

Er viel dus net nagellakremover eroverheen..
Mobiel doet het gelukkig nog wel..
Alleen heb ik een vraag..
Heb je ook alleen dat beeldschrem te koop ergens in winkel...?
Of heeft niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 21:39

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Geen matches
Pics :P, Oftewel, wat doet dat met je foon?

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mobiel doet het nog steeds prima.
Lijk nu alleen dat er wolkjes in mijn mobiel zit.
Vage vlekken dus..
Maar die vlekken worden al wat onduidelijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:27:
Mobiel doet het nog steeds prima.
Lijk nu alleen dat er wolkjes in mijn mobiel zit.
Vage vlekken dus..
Maar die vlekken worden al wat onduidelijker :D
Aceton en plastic zijn geen vrienden dus ik hoop voor je dat het goed komt, zou er dan weer geen geld op zetten maar misschien was je snel genoeg.

ALs je met beeldscherm de bovenste helft bedoeld kan je het nog wel eens moeilijk gaan krijgen, sowiezo niet zo te koop (lijkt me iig heel sterk) en een tweedehand beeldscherm overzetten lijkt me zeer lastig, heel veel contactjes en priegel werk

Als het alleen op het "plexiglas" zit zou je het nog kunnen proberen met zo'n krasverwijder setje, uiteraard met de kans dat je straks matglas hebt, beetje afhankelijk dus van de ernst van de schade.

Met een beetje pech dus op naar nummer 3, och ik wil anders wel een oplader over nemen voor weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik was gister even naar een winkeltje gegaan en daar kon je dus voor 90 euro nieuwe beeldscherm krijgen.
Nou vind ik toch iets teveel.
En de vlekken worden steeds minder..
Dus hoop dat het nog helemaal weg gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet nu op internet allemaal van die behuizingen voor de e900. Ziet er wel strak uit. Maar nu is mijn vraag krijg je die behuizing er in godsnaam af? Er zitten wel 4 van die schroefjes in maar als je die eruit haalt gebeurd er nog niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Whehehe, had het op zwarte markt gezien die buitenkanten enzo..
Weet niet hoe ze het erop zetten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Je kunt wel zo'n gereedschapskistje ervoor krijgen. Zou het daar echt veel makkelijker van worden of zitten daar gewoon maar een paar schroevendraaiers in, want dan heb je er geen fuck aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
ik zou graag ook een E900 kopen maar ik twijfel nog
wie zet er voor mij even de + en de - punten op een rijtje aub
alvast bedankt

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, ik heb een vraagje, ik wil heel graag een radio op mn e900, is er misschien een hack crack of firmware oid die dit beschikbaar maakt? Of misschien een andere oordopjes setje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
kloon schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:35:
[...]

Sorry, this GeoCities site is currently unavailable.
2 uur geleden wastie nog online.. daar heb je nog eens wat aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Geen matches
Heeft er iemand nog een site voor mij waar ik .jar games voor de samsung kan downloaden? Alle links die ik tegen kom zijn offline ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Laatst online: 29-08 13:11

bord4kop

maximaal 100KB!

Geen matches
Kan je op deze telefoon eigenlijk navigatie software (TomTom o.i.d) installeren/gebruiken ?

[ Voor 21% gewijzigd door bord4kop op 11-05-2007 10:43 ]

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:49:
Hee, ik heb een vraagje, ik wil heel graag een radio op mn e900, is er misschien een hack crack of firmware oid die dit beschikbaar maakt? Of misschien een andere oordopjes setje?
En waar zit dan je antenne?? Juist, er zit geen antenne in de telefoon, dus gaat dat waarschijnlijk niet werken, ook moet je de software veranderen op de telefoon, omdat je een extra functie hebt.
bord4kop schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:14:
Kan je op deze telefoon eigenlijk navigatie software (TomTom o.i.d) installeren/gebruiken ?
Geloof van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wat is een goede headset voor deze telefoon? Ik heb er sinds vandaag ook eentje, ben voorlopig dik tevreden. Maar heb nog geen headset.

Nog een vraagje: Kan ik opladen via usb?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb hier nog 3 andere headsets liggen.
Precies de zelfde die ook in de doos zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:21:
Heb hier nog 3 andere headsets liggen.
Precies de zelfde die ook in de doos zit.
Zijn die nieuw? En hoeveel wil je er voor eentje hebben (incl. verzendkosten)?
Als ik niet via usb op kan laden zoek ik ook een oplader :P
Heb namelijk de engelse versie erbij gekregen... 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:22:
[...]

gebeurd dit dan op de achtergrond, in een cache ofzo? Bij mij staan ze iig gewoon op mijn sd en niet zichtbaar in mijn telefoongeheugen, zou denk ik geen eens passen op die 90 MB oid
Nee, hij gaat eerst de liedjes verplaatsen totdat ze op het telefoongeheugen staan. (die 80MB) Daarna willen ze pas in een playlist. Ik kan natuurlijk wel handmatig/los een liedje afspelen van de geheugenkaart, maar daar heb je niks aan als je lekker door wilt luisteren (met een playlist ofzo).

Zo kan ik wel 300 nummers op mijn geheugenkaart zetten op mijn telefoon, maar zal ik er maximaal 4 playlisten van 30 nummers elk kunnen maken. Ik kan dus buiten de playlist om nooit meer dan 120 nummers luisteren. Helaas zouden er zowieso nooit 120 nummers in het normale telefoongeheugen passen wat de mp3 functie van deze telefoon naar mijn mening nogal handicapt.
Snap werkelijk niks van deze beperking. Als het uberhaupt niet mogelijk was om iets van geheugenkaart af te spelen, oke.

[edit]nogal een handicap heeft --> nogal handicapt.

[ Voor 10% gewijzigd door Amdk6II op 11-05-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Geen matches
Heb nog een vraag wat de agenda functie betreft.

Als je een afspraak maakt krijg je de mogelijkheid om het volgende in te stellen:

Onderwerp
Details
Begindatum
Begintijd
Einddatum
Eindtijd
Spreekt allemaal redelijk voor zich.
Het volgende snap ik niet:

Alarm <-- wat kan je hier allemaal aangeven en invullen? Is het alleen mogelijk om zoveel minuten voor de aanvang van je afspraak je alarm af te laten gaan?
Wat als ik al een paar dagen van te voren wil aangeven dat ik een alarm wil om een bepaalde tijd? Is dit mogelijk? Zo nee, heeft iemand dan tips of een workaround? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:20:

En waar zit dan je antenne?? Juist, er zit geen antenne in de telefoon, dus gaat dat waarschijnlijk niet werken, ook moet je de software veranderen op de telefoon, omdat je een extra functie hebt.
Antenne is gewoon het snoer van je oordopjes, net als elke nokia radio add-on of draagbare radio. Heb trouwens nog nooit iets over een radio gezien op de E900, maar wie weet als je goed zoekt.
Geloof van niet.
Weet wel zeker van niet, althans tenzij je ergens een java based navigatiesysteem kan vinden maar dat heb ik nog nooit gezien.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:53:
[...]

Als ik niet via usb op kan laden zoek ik ook een oplader :P
Heb namelijk de engelse versie erbij gekregen... 8)7
Kan je toch gewoon een verloop opzetten, en dan ga ik er maar van uit dat het echt een engelse is en niet ergens van een vrachtwagen gevallen. :) (wel even controleren bij de input van je adapter dat er 100 - 220 w opstaat, je weet maar nooit.
Amdk6II schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:19:
[...]

Nee, hij gaat eerst de liedjes verplaatsen totdat ze op het telefoongeheugen staan. (die 80MB) Daarna willen ze pas in een playlist. Ik kan natuurlijk wel handmatig/los een liedje afspelen van de geheugenkaart, maar daar heb je niks aan als je lekker door wilt luisteren (met een playlist ofzo).
Juist, of we praten langs elkaar heen of ik begrijp het gewoon niet, ik heb iig een stuk of 50 mp3's op men microSD in twee playlists en ik kan onbeperkt schakelen tussen pl 1 en 2 zonder (zichtbaar) kopieëren of tussenpauzes, daarnaast is 1 playlist al te groot om compleet op het interne phone geheugen te passen. Wie weet bedoel je iets compleet anders maar dit is iig wat bij mij lukt, misschien heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:41:
[...]

Antenne is gewoon het snoer van je oordopjes, net als elke nokia radio add-on of draagbare radio. Heb trouwens nog nooit iets over een radio gezien op de E900, maar wie weet als je goed zoekt.
Ik zag geloof ik ergens op ebay een samsung headset met ingebouwde radio, maar hoe en wat weet ik ook niet..
[...]

Kan je toch gewoon een verloop opzetten, en dan ga ik er maar van uit dat het echt een engelse is en niet ergens van een vrachtwagen gevallen. :) (wel even controleren bij de input van je adapter dat er 100 - 220 w opstaat, je weet maar nooit.
Nee hooor ;) , ik heb de telefoon via ebay voor een schappelijk prijsje overgenomen van een engelsman :).

Op de adapter staat "Input 100-240v". Is dat goed?
Maar waar haal je die verloopstekkertjes en hoe duur zijn die ongeveer? Anders kan ik natuurlijk ook een normale Nederlandse adapter kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:58:

Nee hooor ;) , ik heb de telefoon via ebay voor een schappelijk prijsje overgenomen van een engelsman :).

Op de adapter staat "Input 100-240v". Is dat goed?
Maar waar haal je die verloopstekkertjes en hoe duur zijn die ongeveer? Anders kan ik natuurlijk ook een normale Nederlandse adapter kopen..
Ja dat is goed, betekend dat die op us/uk/nl etc. net kan worden aangesloten. Verloopstukjes koop je bij de blokker/ANWB/electroboer/ouders/travelshop noem maar op.

Een goede handyman of andere electroboer (dus geen mediamarkt ofzo) of bij eentje op de markt haal je voor een paar euo een verloopstekker, een nieuwe adapter kost iig een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:27:
[...]

Ja dat is goed, betekend dat die op us/uk/nl etc. net kan worden aangesloten. Verloopstukjes koop je bij de blokker/ANWB/electroboer/ouders/travelshop noem maar op.

Een goede handyman of andere electroboer (dus geen mediamarkt ofzo) of bij eentje op de markt haal je voor een paar euo een verloopstekker, een nieuwe adapter kost iig een stuk meer.
Hartelijk dank, dan ga ik morgen maar eens informeren bij het onderdelenhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik sinds enige tijd mijn Outlook om mijn afspraken en dergelijke bij te houden. Nu ben ik sinds kort (ik ben niet zo snel blijkt :P ) erachter gekomen dat ik deze agenda ook kan synchroniseren met mijn Samsung E900. Nu wou ik daar PC Studio 3.1 voor gebruiken, maar deze wil niet synchroniseren aangezien ik gebruik maak van Outlook 2007. Mijn vraag was of iemand dit probleem al heeft gehad en hoe diegene dit heeft verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
vraag:
ik heb een micro-sd geheugen kaartje besteld, en deze ontvangen. ik vraag me alleen af met welk formaat ik deze moet formateren zodat de telefoon deze kan lezen. als ik hem formateer met fat32 doet hij het in iedergeval niet !

eigen inzet
heb zelf ook al gezocht met de "search" en via google.nl. maar kom alleen uit op het theoretische maximum van 2GB. er staat nergens in welk formaat je hem moet formatteren, of je er bijvoorbeeld nog meerdere partities in moet maken of je hem nog een speciale naam moet geven etc....
wie heeft hier ervaring mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:53:
vraag:
ik heb een micro-sd geheugen kaartje besteld, en deze ontvangen. ik vraag me alleen af met welk formaat ik deze moet formateren zodat de telefoon deze kan lezen. als ik hem formateer met fat32 doet hij het in iedergeval niet !

eigen inzet
heb zelf ook al gezocht met de "search" en via google.nl. maar kom alleen uit op het theoretische maximum van 2GB. er staat nergens in welk formaat je hem moet formatteren, of je er bijvoorbeeld nog meerdere partities in moet maken of je hem nog een speciale naam moet geven etc....
wie heeft hier ervaring mee? :)
Gewoon erin stouwen en hij doet het werk voor je. Doet die dat niet dan heb je weer een ander probleem, hij moet iig fat zijn met een aantal mapjes erop, staat wel in dit of vorige topic. Welk merk trouwens want er waren in het verleden wel wat problemen met een paar merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hij vind hem namelijk wel, en ik kan hem bij bestanden ook formatteren. maar dan krijg ik de melding mislukt(waarschijnlijk omdat hij fat32 is) het merk is in iedergeval Dane-elec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:34:
hij vind hem namelijk wel, en ik kan hem bij bestanden ook formatteren. maar dan krijg ik de melding mislukt(waarschijnlijk omdat hij fat32 is) het merk is in iedergeval Dane-elec
Zover ik me herinner is die bij gewoon FAT (dus geen 32). Probeer hem zo eens te formateren en stop hem nog eens in je e900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Geen matches
Oke, ik snap het niet meer... ik ga naar de mp3 speler toepassing, selecteer dat ik playlist 3 wil openen en voeg vervolgens alle mp3s toe aan de playlist (zijn er minder dan 30).

Misschien was ik in de war met ringtones ofzo.. :/
[...]

Juist, of we praten langs elkaar heen of ik begrijp het gewoon niet, ik heb iig een stuk of 50 mp3's op men microSD in twee playlists en ik kan onbeperkt schakelen tussen pl 1 en 2 zonder (zichtbaar) kopieëren of tussenpauzes, daarnaast is 1 playlist al te groot om compleet op het interne phone geheugen te passen. Wie weet bedoel je iets compleet anders maar dit is iig wat bij mij lukt, misschien heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje, een paar maanden geleden is mijn E900 in de wasmachine (!!!) geweest en heeft 3 uur in het water gelegen. Ik vind het echt bijzonder dat hij nog werkt, maar niet meer op en top. Want de middelste knop, die moet ik héél hard met me nagel indrukken wil die iets bijvoorbeeld selecteren. En als ik een smsje wil versturen, duurt het ongeveer 20 seconden voordat dez verstuurd is :S. Zou ik hiermee naar Samsung kunnen gaan, en kunnen zeggen dat hij het niet meer doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Laatst online: 14-08 16:39
Geen matches
@ mijn boven buurman

Nee kan niet, hij is kapot gegaan door je eigen schuld dus je garantie is vervallen
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Let op:
Het bediscussiëren van hoe en waar de nieuwste firmware te downen en hoe te flashen staan wij hier niet toe!!

Op de firmware en de flashprogramma's rusten namelijk auteursrechten. En aangezien jullie die rechten niet hebben, is dat in strijd met de wet. En dus niet toegestaan op het forum!