Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
Ja, maar ze zeggen altijd in de winkels dat de eerste keer zo'n 12 uur moet zijn, dan gaat de baterij langer mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 11:00
12 tot 16uur in de lader, terwijl hij niet gebruikt wordt.

Waarom heeft hier nog in het topic gestaan, kan ook deel 1 geweest zijn. Maar het heeft echt wel nut om hem zolang te laten opladen.

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Dus het spijtige is dat als ik hem morge ga halen hem donderdag pas mag opzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Cocona schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:34:
12 tot 16uur in de lader, terwijl hij niet gebruikt wordt.

Waarom heeft hier nog in het topic gestaan, kan ook deel 1 geweest zijn. Maar het heeft echt wel nut om hem zolang te laten opladen.
OK, heb ik niet gedaan. Is mijn accu nu brak? Wat kan er fout gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
TheovdS schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:49:
[...]

Nog nooit gedaan (ik kan ook nooit wachten om lekker te spelen met zo'n kreng) en nog nooit problemen mee gehad. Meningen zijn er dan ook over verdeeld (of het wel of niet nodig is). Zover ik weet is het niet nodig bij deze nieuwe batterijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheovdS schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:49:
[...]

Rustig maar, je e900 gaat niet boem doen ofzo ;)

Tja het wordt zo vaak gezegd bij accu's en ik heb er om eerlijk te zijn nog nooit een wetenschappelijke verklaring voor gehoord. Zeker als je na gaat dat ze hem in de fabriek toch ook eerst even testen. Hoedanook het kan geen kwaad en wellicht dat de accu hiermee iets op vooruit gaat maar dat zijn minimale verschillen, gewoon doen dus als je een nieuwe krijgt en de verleiding aan kan maar maar als je het niet hebt gedaan hoef je je echt geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Oke, ik heb hem dus ook. Maar weet niet hoe ik tijdens een sms te sturen met T9 aan om van woord te veranderen. Ik heb bijvoorbeeld met en ik wil net. Hoe doe ik dat. Vroger met men x450 kon ik dat via naar beneden toets maar nu krijg ik dan een pieptoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blubbers schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:08:
Oke, ik heb hem dus ook. Maar weet niet hoe ik tijdens een sms te sturen met T9 aan om van woord te veranderen. Ik heb bijvoorbeeld met en ik wil net. Hoe doe ik dat. Vroger met men x450 kon ik dat via naar beneden toets maar nu krijg ik dan een pieptoon.
doe eens 0 en de handleiding lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Oeps, in de handleiding heb ik het nog niet gevonden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:20
gaat dit geheugenkaartje werken in de E900?
http://www.azerty.nl/prod...ems-micro-sd-1024-mb.html

en is dit een goeie, of is het beter om SanDisk ofzo te kopen, of maakt het helemaal niet uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.Thermaltaker schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:15:
gaat dit geheugenkaartje werken in de E900?
http://www.azerty.nl/prod...ems-micro-sd-1024-mb.html

en is dit een goeie, of is het beter om SanDisk ofzo te kopen, of maakt het helemaal niet uit? :)
wth? 13 euro

ik heb 40 moeten betalen voor 1 gieg van sandisk.. Nu geloof ik best in prijsverschil maar lijkt me meer op een typfoutje. Verder terug in dit topic is wel een reactie te lezen dat de e900 niet elk kaartje pakt (kan ook stuk zijn geweest) dus als je op echt zeker wilt gaan zou ik de sandisk nemen. Maarja voor 13 euro zou ik de gok nemen, das gezien het prijsverschil het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Laatst online: 11-09 20:20
hmz, ja of ff langs MyCom rijden ofzo en Apacer halen, scheelt ook weer qua verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.Thermaltaker schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:40:
hmz, ja of ff langs MyCom rijden ofzo en Apacer halen, scheelt ook weer qua verzendkosten
Die verkopen geen Apacer micro van 1gb, Mini wel maar dat wordt ontzettend stampen ;)

Hoop om eerlijk te zijn nog steeds dat het een typefout is, ben ik anders toch mooi genaaid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Ik ben aan het kloten met de software. Hoe zet ik foto's maar mijn gsm? Wil echt niet lukken, krijg elke keer melding dat het niet ondersteund word. Kan iemand me helpen?

Heb het gevonden denk. Ik wist niet dat niet alle afmetingen ondersteund werden.

[ Voor 19% gewijzigd door blubbers op 24-01-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blubbers schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:24:
Ik ben aan het kloten met de software. Hoe zet ik foto's maar mijn gsm? Wil echt niet lukken, krijg elke keer melding dat het niet ondersteund word. Kan iemand me helpen?

Heb het gevonden denk. Ik wist niet dat niet alle afmetingen ondersteund werden.
probeer eens een andere map, gedownloade afbeeldingen pakt die wel. geldt ook voor muziek en films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Dat lukt wel. Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
De foto geeft aan dat het een MicroSD adapter is...
Misschien heeft dat er ook mee te maken? (in samenwerking met typfoutjes dan :P)
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:35:
[...]

wth? 13 euro

ik heb 40 moeten betalen voor 1 gieg van sandisk.. Nu geloof ik best in prijsverschil maar lijkt me meer op een typfoutje. Verder terug in dit topic is wel een reactie te lezen dat de e900 niet elk kaartje pakt (kan ook stuk zijn geweest) dus als je op echt zeker wilt gaan zou ik de sandisk nemen. Maarja voor 13 euro zou ik de gok nemen, das gezien het prijsverschil het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Is het eigenlijk mogelijk om als je aan het bellen bent op te hangen door de telefoon dicht te doen ? Ik heb beide instellingen al geprobeerd maar bij de ene vind ik het vervelend dat je eerst op ontgrendelen moet drukken en dan pas opnemen en nadien weeral ontgrendelen en ophangen. Bij de andere is het open doen en praten maar dicht doen blijft ie gewoon bellen. Of zie ik het verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
blubbers schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:24:
Is het eigenlijk mogelijk om als je aan het bellen bent op te hangen door de telefoon dicht te doen ? Ik heb beide instellingen al geprobeerd maar bij de ene vind ik het vervelend dat je eerst op ontgrendelen moet drukken en dan pas opnemen en nadien weeral ontgrendelen en ophangen. Bij de andere is het open doen en praten maar dicht doen blijft ie gewoon bellen. Of zie ik het verkeerd ?
Je hebt 2 opties:
• Doorgaan met waar je mee bezig was; hij vraagt nu of je wilt vergrendelen
• Annuleren met waar je mee bezig was; bij mij wordt er nu opgehangen, bij jouw niet dus :?

Menu > instellingen > telefooninstellingen > schuifinstellingen

[ Voor 6% gewijzigd door TheovdS op 25-01-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Als ik de tweede probeer, wanneer hij bij jou ophangt, dan is het precies dat ie wacht tot de andere ook ophangt. Ik kan elke keer nog zien dat ie ophangt. Of is dat normaal? Als dat zo is dan werkt ie wel normaal :p

Het werkt dus wel zoals het moet. :)

[ Voor 8% gewijzigd door blubbers op 25-01-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Ik ben in het boekje aan het kijken en ik zie dat '{' en '}' niet mogelijk zijn. Klopt dat ?

Gevonden.. Het staat niet in het boekje maar zit wel in toestel.. :s

[ Voor 28% gewijzigd door blubbers op 27-01-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al eens is gezegt in dit topic, maar ik vraag me af hoe je bestanden op je geheugenkaart kan sorteren op alfabetische volgorde. Ik kan die optie namelijk niet vinden. Is er iemand die weet hoe het moet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 21:40:
Ik weet niet of het al eens is gezegt in dit topic, maar ik vraag me af hoe je bestanden op je geheugenkaart kan sorteren op alfabetische volgorde. Ik kan die optie namelijk niet vinden. Is er iemand die weet hoe het moet??
Niemand die me kan helpen hiermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:09:
[...]

Niemand die me kan helpen hiermee??
Mja idd, dit zoek ik ook voor mijn mp3'tjes die hij allemaal door de war zet.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik zag dat er in de startpost nog steeds alleen de ene engelse versie is van de door een rus (?) ontwikkelde firmware...

Weet iemand of er inmiddels ook een andere versie is?

We zijn namelijk al wel 3 maanden verder sinds die release volgens mij.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 11:04

tomtommie

Alaaf!

vandaag is op een of andere manier mijn scherm naar de klote gegaan.. :'(

hoe t komt weet ik niet want heb er verder niets mee gedaan, toen ik er opeens op keek zit er een 'inktvlek' look-a-like iets. ongeveer een cm lang rechtsboven in mijn beeld.

echt balen, maja mijn vorige telefoon een SE T630 heeft me dit ook al een keer aangedaan, toen heeft orange em opgestuurd en twee weken later had ik een nieuw schermpje erin zitten.
nu maar hopen dat samsung en vodafone net zo aardig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomtommie schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:36:
vandaag is op een of andere manier mijn scherm naar de klote gegaan.. :'(

hoe t komt weet ik niet want heb er verder niets mee gedaan, toen ik er opeens op keek zit er een 'inktvlek' look-a-like iets. ongeveer een cm lang rechtsboven in mijn beeld.

echt balen, maja mijn vorige telefoon een SE T630 heeft me dit ook al een keer aangedaan, toen heeft orange em opgestuurd en twee weken later had ik een nieuw schermpje erin zitten.
nu maar hopen dat samsung en vodafone net zo aardig zijn!
Tja...Volgende keer toch wat voorzichtiger zijn met je telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

ik heb em alleen maar in mn broekzak gehad dus tjah voorzichtiger zijn...

maargoed op wonderbaarlijke manier is de vlek nu weer weg aan het trekken, nu zijn er nog een aantal puntjes zichtbaar ipv een gehele vlek
nog even wachten en hij is weer helemaal verdwenen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Zal ws effe niet goed gezeten hebben in je phone :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er is dus niemand die weet hoe je bestanden op je geheugenkaartje kan sorteren op naam??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 06:50
Ik ga binnenkort is contact op nemen met Samsung of telfort.

Als ik m'n shuif langzaam omhoog doe dan is hij niet vooruit de duwen zo bagger is mn veer. Lijkt wel stroeg en fout te zitten..

ff contact opnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 21:40:
Ik weet niet of het al eens is gezegd in dit topic, maar ik vraag me af hoe je bestanden op je geheugenkaart kan sorteren op alfabetische volgorde. Ik kan die optie namelijk niet vinden. Is er iemand die weet hoe het moet??
wat bedoel je precies... als je de files bekijkt in explorer kun je sowieso 'sorteren'... dus wellicht eens wat duidelijker zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
barrymossel schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:55:
[...]

wat bedoel je precies... als je de files bekijkt in explorer kun je sowieso 'sorteren'... dus wellicht eens wat duidelijker zijn :?
Niet als je de files gewoon op je telefoon bekijkt, dan staan ze doorelkaar wat gigantisch irritant is met muziek van hetzelfde album ofoz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die van mij was had toen ik hem kreeg 2 streepjes, en heb hem pas een paar uur later opgeladen voor 2/3 uurtjes. Dus geen 12 tot 16 uur.

En hij gaat meestal zo rond de 4 tot 6 dagen mee afhankelijk van hoeveel ik bel en sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:48:
Die van mij was had toen ik hem kreeg 2 streepjes, en heb hem pas een paar uur later opgeladen voor 2/3 uurtjes. Dus geen 12 tot 16 uur.

En hij gaat meestal zo rond de 4 tot 6 dagen mee afhankelijk van hoeveel ik bel en sms.
nou das hartstikke mooi... dus....

;)

Over die bestanden, ik weet dat je de 'volgorde' niet kunt wijzigen op je telefoon maar kan ook niks doen met PC studio, kan het hier even niet zelf testen maar wie weet kan je het daar aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

DJ_The_SP schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 19:27:
Ik zag dat er in de startpost nog steeds alleen de ene engelse versie is van de door een rus (?) ontwikkelde firmware...

Weet iemand of er inmiddels ook een andere versie is?

We zijn namelijk al wel 3 maanden verder sinds die release volgens mij.
Iemand?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:26
Ik heb nu 2 maand de samsung E900,
ben er zeer tevreden over, de beste telefoon die ik ooit heb gehad (en ja, heb er veeeeeeeeeeel gehad ;) ) maar de foto's zijn super wazig als ik een beetje beweeg, weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:13:
nou das hartstikke mooi... dus....
:{

Ik zeg dus alleen maar dat het mij mij geen reet uitmaakte dat ik hem niet zo lang had opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__xeno__ schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:37:
Ik heb nu 2 maand de samsung E900,
ben er zeer tevreden over, de beste telefoon die ik ooit heb gehad (en ja, heb er veeeeeeeeeeel gehad ;) ) maar de foto's zijn super wazig als ik een beetje beweeg, weet iemand een oplossing?
Niet bewegen (ja ik weet het, klinkt dom maar zo is het wel), de sluiter staat a nogal lang open en b begint pas een seconde na de druk op de knop. Kortom probeer jezelf te ondersteunen als je een foto wil maken (elebogen op tafel bijv.).

Wat ook schijnt te helpen is je kwaliteit/resolutie lager te zetten, je foto wordt dan sneller genomen waardoor de kans op beweging kleiner wordt, bij mij hielp het niet echt maar ik kan ook door het leven als wandelend trilalarm dus misschien werkt het voor jou wel als je een wat vastere hand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:26
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:42:
[...]

Niet bewegen (ja ik weet het, klinkt dom maar zo is het wel), de sluiter staat a nogal lang open en b begint pas een seconde na de druk op de knop. Kortom probeer jezelf te ondersteunen als je een foto wil maken (elebogen op tafel bijv.).

Wat ook schijnt te helpen is je kwaliteit/resolutie lager te zetten, je foto wordt dan sneller genomen waardoor de kans op beweging kleiner wordt, bij mij hielp het niet echt maar ik kan ook door het leven als wandelend trilalarm dus misschien werkt het voor jou wel als je een wat vastere hand hebt.
Haha, Bedankt voor je reactie, zal het even proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:13:
[...]
Over die bestanden, ik weet dat je de 'volgorde' niet kunt wijzigen op je telefoon maar kan ook niks doen met PC studio, kan het hier even niet zelf testen maar wie weet kan je het daar aanpassen.
Geloof dat ik het daar ook al had geprobeerd. Maar ik ga nog eens ff kijken, want ik weet het niet zeker meer :P

//edit
In de PC studio ziet hij mijn geheugenkaartje niet eens :? En in Explorer kun je ze wel sorteren, maar op de telefoon blijven ze doorelkaar staan...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windows maakt een bestandje aan dat onthoudt waar hoe je je bestanden hebt gesorteerd. dat bestand is verborgen en kun je dus niet zien. maja in ieder geval, je telefoon herkent dat bestand dus niet en houdt zich dus ook niet aan de regels die dat bestand heeft opgesteld hoe je je bestanden sorteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mindere bevindingen na een week E900

- Ik kan zelf na een weekje nog steeds niet wennen aan die verdomde cancel-toets. Ik raak hem net te vaak aan waardoor je complete sms word gewist of je naar het hoofdmenu word gegooid. Super irritant bij foto's trouwens.

- Ik krijg het scherm gewoon nergens goed mee schoon. Ik heb een huid die nog vetter is dan mayo dus dat is echt een ramp. Iemand tips waarmee ik dat schermpje lekker goed schoon krijg?

- Het aantal mogelijke instellingen is niet echt groot.

- je kunt bij de contacts geen kleiner lettertype kiezen of het nummer weglaten uit het display zodat je telkens maar 3 namen in beeld ziet ipv 6 of meer, zonde van het grote scherm toch?

- Ook kun je maar kiezen tussen wit en zwart als kleuren

- het geluid klinkt nogal blikkerig

- het is irri dat je het gesprek niet kunt ophangen met een toets maar alleen met het dichtklappen van scherm, zo kun je niet ophangen en meteen beginnen met een sms te schrijven oid.

- de flitsinstellingen resetten elke x weer terug naar UIT waardoor ik die steeds weer handmatig aan moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:09:

- Ik kan zelf na een weekje nog steeds niet wennen aan die verdomde cancel-toets. Ik raak hem net te vaak aan waardoor je complete sms word gewist of je naar het hoofdmenu word gegooid. Super irritant bij foto's trouwens.
Heb ik geen last van. Als ik op de cancel toets kom dan verwijdert hij gewoon de laatste letter. De correctieknop dus.
- het is irri dat je het gesprek niet kunt ophangen met een toets maar alleen met het dichtklappen van scherm, zo kun je niet ophangen en meteen beginnen met een sms te schrijven oid.
Dat is juist de bedoeling lijkt me. Anders moet je de telefoon tijdens het bellel ver van je gezicht houden, omdat je anders met je wang ofzo tegen de touchknoppen komt :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Kan wel.

Druk tijdens het gesprek op de middelste zilveren toets, waarna er Annuleer bij komt te staan in je scherm. Als je deze kiest, wordt het gesprek beeindigd. :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het went wel maar als je twee tips wil, bedien je telefoon met links voor kleine handelingen en druk niet maar ga er zachtjes over heen als je bijv. een letter wil weghalen. Veel mensen drukken als een gek op dat knopje en kijken dan vreemd op als die helemaal terugspringt, blijft een touch knopje, geen push-like-hell knopje ;)
- Ik krijg het scherm gewoon nergens goed mee schoon. Ik heb een huid die nog vetter is dan mayo dus dat is echt een ramp. Iemand tips waarmee ik dat schermpje lekker goed schoon krijg?
tissue met natte handen beetje vochtig maken en er dan 1 keer overheen, nog een keer met de droge andere kant en glimt weer als altijd. Kan ook met keukenrol, wcpapier, etc.
- Het aantal mogelijke instellingen is niet echt groot.

- Ook kun je maar kiezen tussen wit en zwart als kleuren

- het geluid klinkt nogal blikkerig
Ook al zijn dit zeker minpunten van de telefoon, deze had je vantevoren kunnen weten want ze komen tich keer terug in dit topic. Ik praat het natuurlijk niet goed dat samsung zo laks is geweest bij het maken van de software en nog lakser bij het updaten hiervan maar dat zijn pijntjes die je accepteert voor het mooie uiterlijk.

Hoop toch echt dat er heel binnenkort een firmware uitkomt die het 'os' een flinke boost geeft qua functionaliteit en modbaarheid, best verkochte samsung vant moment dus niet geheel onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Zit er eigenlijk een soort van nightvision op de camera ? Ik kan wel bedenken dat daar de flits voor is maar is volgens mij toch wel handig. Of is hier het effect 'maanlicht' voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:36:
[...]
Heb ik geen last van. Als ik op de cancel toets kom dan verwijdert hij gewoon de laatste letter. De correctieknop dus.
Ja, maar hou die canceltoets ietsie langer in en je bent heel de tekst van je sms in een klap kwijt :(
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:36:
Dat is juist de bedoeling lijkt me. Anders moet je de telefoon tijdens het bellel ver van je gezicht houden, omdat je anders met je wang ofzo tegen de touchknoppen komt :P
hmmm, daar zit wat in bij deze telefoon ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:08:
[...]

Ja, maar hou die canceltoets ietsie langer in en je bent heel de tekst van je sms in een klap kwijt :(
nogmaals, touch knop, geen druk knop. gewoon overheen aaien niet indrukken.

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:26
Ik heb net even gesearched, en daar stond al een gelocked topic omdat deze niet in het grote E900-topic stond, dus:

Ben ik de enige die speling op zijn E900 heeft?
Ik heb de E900 met een vrij hoog abo waarbij ik hem dus ook veel gebruik.
Dat de batterij daar sneller van leeg gaat, daar kan ik nog wel mee leven, ik heb me er maar bij neergelegd dat ik om de dag savonds moet opladen.

Maar wat me eerder dwars zit:
Als ik het toestel uitschuif, en ik pak het toestel bij het toetsenbord-gedeelte vast, en ik beweeg het toestel heen en weer, dan voel je het bovenste gedeelte (scherm) rammelen. De zijdelijkse en hoogte-beweging in gesloten stand is ook wel erg veel.

Ook vind ik de menustructuur wat langzaam, bijvoorbeeld als je de MP3-functie opstart...

Ben ik te veeleisend of ben ik verwend door mijn voorgaande D600?

• Amdk6II
Ik heb mijn e900 nog maar een klein maandje en ik heb even geprobeerd of ik ook speling had. Dit is bij mij niet het geval.

Wat de menustructuur betreft, ik ben een Sony Ericcson t300 gewend. Dus dan vind je telefoons al gauw niet langzaam meer. :P Maarja, ik zie nog wel wat ruimte voor verbeteringen kwa 'snelheid' in de menustructuur en het finetunen van allerlei opties.

De mp3 player valt me een beetje tegen, maar gelukkig heb ik deze telefoon ook niet gekocht met de bedoeling dit ook veelvuldig te gebruiken.

Mijzelf kennende zou ik speling in het toestel ontzettend irritant vinden. Het is als een zandkorrel achter het displaytje van je mp3speler! (heb ermee leren leven... :P)

Of je te veeleisend bent kan je alleen zelf bepalen.
dnhelle schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:43:
[...]

Als ik het toestel uitschuif, en ik pak het toestel bij het toetsenbord-gedeelte vast, en ik beweeg het toestel heen en weer, dan voel je het bovenste gedeelte (scherm) rammelen. De zijdelijkse en hoogte-beweging in gesloten stand is ook wel erg veel.

Ook vind ik de menustructuur wat langzaam, bijvoorbeeld als je de MP3-functie opstart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
ik zag net op marktplaats een aanbieding van een 1500ma batterij lipo voor een e900.

standby tijd 7 dagen!!!!!!

iemand hier ervaring met batterijen met hogere capaciteit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
firefighter2 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 23:25:
ik zag net op marktplaats een aanbieding van een 1500ma batterij lipo voor een e900.

kost maar 9 euro trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 9 euro kan je de gok nemen maar ik zou eerst zoeken naar ervaringen. Is wel een hele groot stap voorwaarts en je krijgt natuurlijk ook geen garanties op het gebied van bouwkwaliteit enzo.

edit knop zit rechtsboven ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
firefighter2 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 23:25:

Hoeveel ma is een standaard batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
TheovdS schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 16:07:
[...]

Hoeveel ma is een standaard batterij?
Battery

Type/Capacity Talk time Standby Charging time

Slim

Standard Li-Ion, 800 mAh 3,5 uur 220 uur 2,5 uur

Extendard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

mm kan hem niet vinden maar wil hem wel hebben :) had al een eerdere gezien via een webshop maar die bleek toch niet te passen. Ik moet deze echt elke 2 dagen laden dus een iets zwaardere zou wel fijn zijn. Ik weet niet of je hier een link mag geven, kan je me anders een pm doen ?

edit...gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is zo'n zwaardere batterij niet ook meteen daadwerkelijk 'zwaar'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
StuiTeR schreef op zondag 18 februari 2007 @ 21:53:
[...]

mm kan hem niet vinden maar wil hem wel hebben :) had al een eerdere gezien via een webshop maar die bleek toch niet te passen. Ik moet deze echt elke 2 dagen laden dus een iets zwaardere zou wel fijn zijn. Ik weet niet of je hier een link mag geven, kan je me anders een pm doen ?

edit...gevonden :)
kun je je bevindingen hier dan ff posten als je hem hebt???

gr fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een snellere methode voor het versturen van SMS:
Druk in het stand-by scherm (indien niet gewijzigd) op "<"
Type het bericht en druk op de "actie"-knop (midden van cursortoetsen)
Toets het telefoonnummer in en druk vervolgens weer op de "actie"-knop.

...en weg is je sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( Deze E900 ziet er nogal dikker uit dan dat andere Samsung model die een
groter scherm heeft en heel plat is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:18:
Hier is een snellere methode voor het versturen van SMS:
Druk in het stand-by scherm (indien niet gewijzigd) op "<"
Type het bericht en druk op de "actie"-knop (midden van cursortoetsen)
Toets het telefoonnummer in en druk vervolgens weer op de "actie"-knop.

...en weg is je sms.
Ik heb hierbij wel de ervaring, dat hij hem soms wel, en soms niet in je verzonden items opslaat.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:23:
Je bedoelt de D900??
Die is misschien dunner, maar wel groter:
Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:FViFO4jhWJpDGM:http://www.diskidee.nl/images/s/samsungsghe900end900.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door TheovdS op 20-02-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:23:
1. meerwaarde... nope

2. appels en benzinestations vergelijken... jazeker

E900 consumer phone die idd dikker is maar hij is dan ook gericht om, jaja, consumenten. D900 business phone met de daarbij behorende functies die gericht is op de zakelijke markt.

Duss.. Tuurlijk kan je als consument een D900 kopen en als snelle zakenman een E900, maar als je puur naar de dikte kijk dan is dat voldoende voor de markt waarvoor ze gemaakt zijn.

Ik heb toendertijd wel enorm zitten te twijfelen tussen de E en de D. De D was toen echter net iets duurder (maakt nu ook niks meer uit) en had een overall... tja... zakelijke look. Ondanks alle mankementen heb ik toch geen spijt van men beslissing. Beetje design over funcionaliteit zeg maar, dat en ik heb nog steeds hoop op een betere firmware, glas is halfvol he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen de volgende codes eigenlijk?
*#3243948# Digital Audio Interference Off
*#32436837# Digital Audio Interference On

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Digitaal geluid zou iets beter zijn volgens sommige. Ik heb het on staan, merk niet echt een verschil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat `ie standaard aan of uit.

[ Voor 80% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 09:44 . Reden: CAPS vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond nog een site over de D807, maar de genoemde codes werken ook op de E900.
Klik HIER

• dnhelle
dnhelle schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:43:
Ik heb net even gesearched, en daar stond al een gelocked topic omdat deze niet in het grote E900-topic stond, dus:

Ben ik de enige die speling op zijn E900 heeft?
Ik heb de E900 met een vrij hoog abo waarbij ik hem dus ook veel gebruik.
Dat de batterij daar sneller van leeg gaat, daar kan ik nog wel mee leven, ik heb me er maar bij neergelegd dat ik om de dag savonds moet opladen.

Excuus dat ik mezelf quote, maar door de marktplaats-perikelen is mijn post een beetje ondergesneeuwd...
Ben ik de enige met bovenstaande problemen?

• Ikkuh84
dnhelle schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:23:
[...]

Excuus dat ik mezelf quote, maar door de marktplaats-perikelen is mijn post een beetje ondergesneeuwd...
Zelf ook last van gehad, dat mijn beeldscherm beetje bewoog ( dus bovenste deel als je uitschuift dat er speling op zit ).

Geluk bij een ongeluk dat een tijdje later mijn tel zo kapot was ( software matig )dat ik een nieuwe kreeg, en tja op deze nieuwe ehb ik geen speling, maar mssn weer pas na een tijdje.

Verwijderd

dnhelle schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:23:
[...]

Is idd 1 van de zwakste plekken van de E900, volgens mij hebben ze 10 cent bespaard op de geleide rails ;)

Maar er zijn meer mensen (ook in dit topic) die last hebben van speling, een collega van mij heeft hem ook en die is ook behoorlijk wankel in uitgeschoven stand, die van mij is echter nog behoorlijk strak. We bellen net zo veel dus waarschijnlijk heeft het te maken met maandagochtend toestel zeg maar.

Wordt het te gek kan je proberen garantie te claimen maar volgens mij moet je de twee helften bijna kunnen scheiden voordat dat in beeld komt, hoe is je veer trouwens? das het andere zwakste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Bedankt voor de reacties.

Heb 'm nu vanaf augustus, en qua veereigenschappen (komt ie..) vind ik em balen. M'n D600 werkte nog stukken beter...
Wel jammer, heb 'm voor 2 jaar afgesloten en na 7 maanden is het al hommeles...

Anders inderdaad garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

mjah speling heb ik ook nog altijd last van, veer werkt nog vrij goed :)

heb mijn toestel gisteren opgehaald, ik had hem onder garantie laten terug sturen omdat ik een barst in mn scherm had en samsung heeft em mooi gerepareerd :*) toppertje!

maar ik heb nog altijd een vrij lelijke schaafplek om mn scherm, ik heb in dit forum al eens horen langskomen dat daar iets van polish voor is, iemand hier ervaring mee en weet waar ik dat kan krijgen??

groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb sinds het begin van de 2de week na de aanschaaf van mijn toestel een soort van wit stof/poeder rechtsonder achter mijn display :X Hoe het daar komt geen idee :/ Ik heb al vanalles geprobeerd blazen, rammelen, enz... blijft gewoon zitten sterker nog het is nog erger geworden!!! Ik heb hem altijd in mijn broekzak of jas gehad, is dus niet zo dat ik hem in modder of wat dan ook heb laten vallen. Wat ik ook doe het gaat niet weg. Het is net of er iets ontploft is rechtsonder in het scherm, zo ziet de stofwaas eruit, heel vaag :? Iemand hier een oplossing voor of heeft hier ook iemand las van??? Graag een reactie hier op...

GreetZ VleeGske.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:51:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds het begin van de 2de week na de aanschaaf van mijn toestel een soort van wit stof/poeder rechtsonder achter mijn display :X Hoe het daar komt geen idee :/ Ik heb al vanalles geprobeerd blazen, rammelen, enz... blijft gewoon zitten sterker nog het is nog erger geworden!!! Ik heb hem altijd in mijn broekzak of jas gehad, is dus niet zo dat ik hem in modder of wat dan ook heb laten vallen. Wat ik ook doe het gaat niet weg. Het is net of er iets ontploft is rechtsonder in het scherm, zo ziet de stofwaas eruit, heel vaag :? Iemand hier een oplossing voor of heeft hier ook iemand las van??? Graag een reactie hier op...

GreetZ VleeGske.
Nog nooit van gehoord en ik zou er niet zelf mee aan de gang gaan, gewoon even langs de winkel en hopen dat het onder de garantie valt, denk het opzich wel maarja die winkels tegenwoordig.. :)

Gaat wel lekker de laatste paar pagina's, volgens mij had samsung ff iets meer geld in de bouwkwaliteit mogen steken want ongeveer elk onderdeel is al een keer langsgeweest. Maar voor de mensen die nog twijfelen, die van mij werkt nog helemaal goed na 4 maanden best wel druk gebruik dus het is ook weer niet of die van poedersuiker is gemaakt.

(enne, door die laatste zin krijg ik juist zin om geen reactie te geven, het is niet dat we alleen reageren als je er om vraagt hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is denk ik een hele delicate telefoon... kijk vroeger had je telefoons... bakstenen waren het, zoals de nokia 3210 of de 3310 _/-\o_ ; niet kapot te krijgen. levensgevaarlijk als je die van de trap liet vallen, stel dat er iemand onderaan stond... 8)7. maja, de wens om steeds meer functies en technologie in de telefoons te proppen en daarnaast het formaat ook zo beperkt mogelijk te houden en niet te vergeten het design, maakt het moeilijk om telefoons tegenwoordig nog robuust te maken. tenzij je sterkere duurzamere materialen gaat gebruiken, maja dat is niet goed voor de prijs van de telefoon, of het gewicht.
met deze telefoons in kwestie moeten we denk ik gewoon extra voorzichteiger zijn en in ons achterhoofd hoeden dat ze eigenlijk best fragiel zijn...
maja om een lang verhaal kort te maken :z gooi niet met je telefoon!!! ofzoiets... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:37:
met deze telefoons in kwestie moeten we denk ik gewoon extra voorzichteiger zijn en in ons achterhoofd hoeden dat ze eigenlijk best fragiel zijn...
maja om een lang verhaal kort te maken :z gooi niet met je telefoon!!! ofzoiets... :?
8)7

Ok, je hebt absoluut een punt met betrekking tot de fragiliteit van de toestellen. Technisch komen er steeds meer functionaliteiten beschikbaar om het toestel uit te breiden, maar ook om het toestel te kunnen verstevigen. En daarbij, een GSM is bedoeld om een tweejarig abo te kunnen volstaan. Ik denk dat veel telco's garantieclaims gaan krijgen omdat hun toestel niet de twee jaar vol gaat maken.
Maar met je telefoon gooien? Hoe kom je daarbij? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 12:04
Na al die negatieve verhalen dan maar een + puntje

Ongeveer 3 weken terug heb ik mijn telefoon in me bier laten vallen :? :X 8)7
Steeds proberen aan te doen maar gaf steeds wit display en viel uit of beeld spoorde niet echt meer.
Hoorde ook dat ik dit beter niet had kunnen doen en eerst moest laten drogen.
Dit heb ik alsnog gedaan maar had de hoop wel een beetje opgegeven. Na 5 dagen drogen toch maar is geprobeerd of er nog klein kansje was........en ja hoor hij doet het gewoon weer! :)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses als deze vraag al is langs geweest..

Ik probeer met Samsung PC Studio, mijn smsjes over te zetten naar mijn PC, alleen ik zie nergens een optie waar ik dat kan doen. Is dat wel mogelijk? want ik ontvang namelijk vrij lange berichten (EMS) die je dus blijkbaar niet kunt zien in Message Manager.. dus de vraag is hoe kun je al je smsjes overzetten naar je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:26

Arethusa

Niet die server

Volgende situatie:
Ik heb een contactpersoon met zowel een mobiel als een thuis nummer. Nu kun je dat mooi invullen in de eigenschappen van die contactpersoon.

Als je wil bellen selecteer je je contactpersoon en je klikt op de hoorn. Hij belt dan ten eerste kun je niet zien welk nummer je belt maar stel nu dat je het thuisnummer van die contactpersoon wil bellen en niet het standaard mobiele nummer. Is dat mogelijk?

Je kunt vanuit je contactpersonen het thuisnummer van je contactpersoon selecteren en op de hoorn klikken maar dan nog zie je niet welk nummer je belt.

Is het mogelijk om dat af te beelden onder je contactpersonennaam zodat je ziet of je het thuisnummer of mobiele nummer belt?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuj,

ik zit hier met een probleem met mijn E900.
Vorige week liep de telefoon vast, gaat vervolgens naar het opstart scherm en komt daar niet meer vanaf
af en toe komt er een wit schermpje tussendoor.
hij gaat hier niet meer vanaf, wat ik ook geprobeert heb, ook verbind hij niet met de pc.....
wat toe doen ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Telt laten vallen ook? Ding is al een paar keer op de grond gekletterd... ik zie geen schade en het ding werkt nog perfect. Tja, misschien is hij nog niet heel hard gevallen ofzo. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:37:
het is denk ik een hele delicate telefoon... kijk vroeger had je telefoons... bakstenen waren het, zoals de nokia 3210 of de 3310 _/-\o_ ; niet kapot te krijgen. levensgevaarlijk als je die van de trap liet vallen, stel dat er iemand onderaan stond... 8)7. maja, de wens om steeds meer functies en technologie in de telefoons te proppen en daarnaast het formaat ook zo beperkt mogelijk te houden en niet te vergeten het design, maakt het moeilijk om telefoons tegenwoordig nog robuust te maken. tenzij je sterkere duurzamere materialen gaat gebruiken, maja dat is niet goed voor de prijs van de telefoon, of het gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik heb sinds gisteren de E900 in mijn bezit. Ben er over het algemeen tevreeden over, maar ik zit met 2 kleine probleempjes:

1. De phone-language staat in het Engels, maar wanneer ik de T9-taal op Nederlands zet als ik een berichtje typ wordt dat telkens gereset naar Engels als ik opnieuw een bericht wil aanmaken. Valt hier wat aan te doen ?

2. Als ik het toestel in het stopcontact plug, blijft de backlight gedimmed branden. Kan ik dit niet volledig laten uitgaan?

Firmware: E900XXFG2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:24:
Hoi,

ik heb sinds gisteren de E900 in mijn bezit. Ben er over het algemeen tevreeden over, maar ik zit met 2 kleine probleempjes:

1. De phone-language staat in het Engels, maar wanneer ik de T9-taal op Nederlands zet als ik een berichtje typ wordt dat telkens gereset naar Engels als ik opnieuw een bericht wil aanmaken. Valt hier wat aan te doen ?

2. Als ik het toestel in het stopcontact plug, blijft de backlight gedimmed branden. Kan ik dit niet volledig laten uitgaan?

Firmware: E900XXFG2
Ik kan alleen wat over punt 2 zeggen: Dit is niet mogelijk (voor zover ik weet). Misschien veranderd dat met een nieuwe firmware versie.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:24:
Excuses als deze vraag al is langs geweest..

Ik probeer met Samsung PC Studio, mijn smsjes over te zetten naar mijn PC, alleen ik zie nergens een optie waar ik dat kan doen. Is dat wel mogelijk? want ik ontvang namelijk vrij lange berichten (EMS) die je dus blijkbaar niet kunt zien in Message Manager.. dus de vraag is hoe kun je al je smsjes overzetten naar je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar pagina's terug, kort antwoord: nee
Arethusa schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:27:
[...]

Ik kan alleen wat over punt 2 zeggen: Dit is niet mogelijk (voor zover ik weet). Misschien veranderd dat met een nieuwe firmware versie.
Ohw, want die van mij gaat toch echt helemaal uit na een seconde of 10. Zal wel bij de displayopties staan.

Op die eerste vraag van engelste t9 heb ik niet zo een antwoord, nooit problemen mee gehad maar probeer eens te wijzigen, tel uit, tel aan, en weer controleren. Lijkt me sterk dat het een software bug is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:44:
Ohw, want die van mij gaat toch echt helemaal uit na een seconde of 10. Zal wel bij de displayopties staan.
Ook als hij aan de oplader zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arethusa schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:18:
[...]

Ook als hij aan de oplader zit?
hehe, ooohw in het stopcontact, ik dacht dat het gebeurde als hij hem er uit trok. In dat geval zit ik helemaal fout en is het idd een irri fabrieksinstelling, gewoon ff telefoon omdraaien en je hebt er amper last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:38:
[...]

hehe, ooohw in het stopcontact, ik dacht dat het gebeurde als hij hem er uit trok. In dat geval zit ik helemaal fout en is het idd een irri fabrieksinstelling, gewoon ff telefoon omdraaien en je hebt er amper last van.
Precies dat is ook mijn ervaring. Stiekem hoopte ik op een fix al kan het me weinig schelen. Mijn mobiel laad zich voornamelijk snachts op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die eerste vraag van engelste t9 heb ik niet zo een antwoord, nooit problemen mee gehad maar probeer eens te wijzigen, tel uit, tel aan, en weer controleren. Lijkt me sterk dat het een software bug is ofzo.
That didn't do the trick :(. Ik zal nog eens wat rondzoeken, of gewoon een keer bellen naar de klantendienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Laatst online: 18-07 22:26
Als ik mijn telefoon oplaad dan brandt het lichtje.. iemand enig idee hoe ik dit uit kan krijgen?

Ik heb alle instellingen al doorlopen maar kan het niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 06:50
Hbeez schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:28:
Als ik mijn telefoon oplaad dan brandt het lichtje.. iemand enig idee hoe ik dit uit kan krijgen?

Ik heb alle instellingen al doorlopen maar kan het niet vinden :(
Hoezo lui zijn en opmerken dat als ik zelf wat enig pagina's teruglees, en er achter kom dat die vraag op ELKE pagina antwoord op is gegeven terug te vinden is?
:/

Laat ik dan maar eens lief zijn :>
Nee dat is er niet uit te halen en je zult er mee moeten leven. Ik zou zeggen draai hem om :)
[liefmodusuit/]

[ Voor 14% gewijzigd door Tomino op 01-03-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Laatst online: 18-07 22:26
Tomino schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:38:
[...]

Hoezo lui zijn en opmerken dat als ik zelf wat enig pagina's teruglees, en er achter kom dat die vraag op ELKE pagina antwoord op is gegeven terug te vinden is?
:/
Hmwah, in plaats van mij aan te vallen had je mij ook kunnen aanvallen + het antwoord geven, of alleen het antwoord kunnen geven.

Ik heb al gegoogled maar ik kon niks vinden.. Het is in mijn eigen belang om het antwoord zo snel mogelijk te vinden.

Edit: Ik zie het nu in de openingspost staan.. excuses. Wat bizar !

[ Voor 13% gewijzigd door Hbeez op 01-03-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makavelibrox2
  • Laatst online: 21-04-2021
Beste mensen,

Ik wil deze telefoon aanschaffen :)
Maar aangezien ik student ben, wil ik er ook een abbonementje bij.
Het liefst 1 jaar, maar 2 kan ook.
Ik wil min. 30 belminuten en 200 smsjes per maand i.c.m. deze E900.

Weet iemand een leuke aanbieding?
Zelf ben ik al wezen rondneuzen, maar kom steeds overal op €15,- per maand uit en ik wil graag minder :+

Bijvoorbaat grote dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onder de 15 pleuro's heb ik ze nog nooit gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makavelibrox2 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:35:
Beste mensen,

Ik wil deze telefoon aanschaffen :)
Maar aangezien ik student ben, wil ik er ook een abbonementje bij.
Het liefst 1 jaar, maar 2 kan ook.
Ik wil min. 30 belminuten en 200 smsjes per maand i.c.m. deze E900.

Weet iemand een leuke aanbieding?
Zelf ben ik al wezen rondneuzen, maar kom steeds overal op €15,- per maand uit en ik wil graag minder :+

Bijvoorbaat grote dank _/-\o_
Grap ofzo?

nouja onder de 15 + 2 jarig heb ik hem nog nooit gezien. Maarja dit is dan ook geen budget telefoon, als je echt zulke eisen wilt zal ik eens gaan zoeken naar budget nokia's. De vodafone shop heeft hem nu trouwens voor 13.95 het eerste jaar (17,95 2e jaar), moet je zelf even kijken wat je daarvoor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
Of je probeert via marktplaats een E900 te kopen voor 150 euro ofzo. Ze schijnen er al op te staan vanaf 130 euro. Dan kan je -als- het toestel simlockvrij is een supergoedkoop abbo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds augustus een E900. Er zijn echter een paar probleempjes mee, schermpje doet af en toe raar(kwestie van firmware update lijkt mij) en af en toe hapert de rechter navigatietoets. Ik was van plan om dit te laten repareren, maar nu heb ik hem in het water laten vallen. Meteen erweer uitgehaald, simkaart batterij alles losgehaald en 2 weken voor de ventilator gehangen. Zet ik hem aan en nu doet alles het gewoon nog :) ijzersterk die samsungs. maar als ik hem nu voor reparatie aanbied, zouden ze dan beginnen te zeuren om waterschade? en dat ze hem daarom niet willen repareren en ik dus onderzoekskosten moet betalen? of zullen ze het niet eens merken omdat hij maar een halve seconde ofzo in het water lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:20:
Ik heb sinds augustus een E900. Er zijn echter een paar probleempjes mee, schermpje doet af en toe raar(kwestie van firmware update lijkt mij) en af en toe hapert de rechter navigatietoets. Ik was van plan om dit te laten repareren, maar nu heb ik hem in het water laten vallen. Meteen erweer uitgehaald, simkaart batterij alles losgehaald en 2 weken voor de ventilator gehangen. Zet ik hem aan en nu doet alles het gewoon nog :) ijzersterk die samsungs. maar als ik hem nu voor reparatie aanbied, zouden ze dan beginnen te zeuren om waterschade? en dat ze hem daarom niet willen repareren en ik dus onderzoekskosten moet betalen? of zullen ze het niet eens merken omdat hij maar een halve seconde ofzo in het water lag?
Ik heb ergens gelezen dat er in de telefoon een soort van sticker zit vlakbij die verkleurt zodra die vochtig is geworden. Zodoende kan Samsung direct zien of de telefoon nat is geweest.

Andere vraag: weet iemand de verschillen tussen de ff2, ff3 en fg2 firmwares. En ik bedoel niet de russische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadoendra schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:55:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat er in de telefoon een soort van sticker zit vlakbij die verkleurt zodra die vochtig is geworden. Zodoende kan Samsung direct zien of de telefoon nat is geweest.

Andere vraag: weet iemand de verschillen tussen de ff2, ff3 en fg2 firmwares. En ik bedoel niet de russische.
Ik heb dit iid ook gehoord over die sticker!!! Er zit op je accu/batterij een klein stickertje, op de kopse kant, als je daar +- 10 paarsachtige kruisjes op ziet heb je waterschade... maar dit klopt voor geen meter, heb zelf namelijk ook die kruisjes zichtbaar maar toestel is nog nooit in water of wat dan ook gevallen. Heb dit bij meerdere mensen gezien dat het er gewoon aan ligt hoe vochtig het wordt in je broekzak en je handen |:( Info heb ik van een meisje die naar gsmboer was geweest voor reparatie, gsmboer zei van garantie is weg ivm waterschade, zag dat dus aan het stickertje!!!

GreetZ VleeGske.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Let op:
Het bediscussiëren van hoe en waar de nieuwste firmware te downen en hoe te flashen staan wij hier niet toe!!

Op de firmware en de flashprogramma's rusten namelijk auteursrechten. En aangezien jullie die rechten niet hebben, is dat in strijd met de wet. En dus niet toegestaan op het forum!