Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 16:16
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:57:
[...]

lees de topic nog eens door... |:(
geheugen kaart in de tel, muziek in de muziek map proppen, playlist maken... :+
n.b. in de m uziek map geen andere mappen met muziek aanmaken want die kun je niet in je playlist zetten...
ik vind jou ook lief :)

mmm ik heb het dus in mappen staan... dat mag dus niet, lekker handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: e900
alvani schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:04:
[...]

Alle firmware, verder benodigde software en handleiding kun je ook vinden op http://www.samsung-stuff.de/board/hmportal.php
Wel even gratis lid worden en alles op eigen risico!
allemaal mooi en aardig maar ik blijf het een drama vinden dat je geen nederlandse T9 functie meer hebt, dat maakt het SMS leven zoveel aangenamer. Pas als de E900XEFG2 release in het Nederlands beschikbaar is, stap ik over. Nu upload en download ik de java troep wel via het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-08 21:06
Geen matches
Mijn trilfunctie is na 7 weken kapot...
Ik ga hem morgen opsturen, ben benieuwd wat het reparatiecenter gaat zeggen aangezien ik mijn telefoon geflashed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:37
Geen matches
Net mijn mobiel binnen, eerste conclusie: Wauw! 2e conclusie: Wat is die C een kut toets :'( Erg gevoelig.. Geluid is redelijk maar ik kan jammer genoeg niet de de foto's op mijn sd doorspoelen.. Dus moet ik weer terug en daarna de volgende selecteren. Beetje jammer.. Verder is het een mooi toestel en bluetooth werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Geen matches
Weet iemand hoe je dat witte vlakje weg kunt krijgen als je een foto vergroot??

Verwijderd

Geen matches
Hoe kan ik mijn resterende bundel bij KPN Hi opvragen?

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Geen matches
Ik heb alle geluiden van mijn toetsenboard uitgezet, hoe kan het dan dat als ik een leeg sms veld voor me hebt en ik klik omhoog dat ik zo'n irritante piep hoor |:(
Weet iemand hoe ik dit uit moet kan zetten !?

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

• thecompany
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:53:
Hoe kan ik mijn resterende bundel bij KPN Hi opvragen?
Stuur in een smsje saldo naar 1244

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 13:58
ik was net mijn e900 aan het opladen, maar werd best wel warm. Is dat slecht? Hij werd ook warm toen ik hem een paar maanden geleden heb laten vallen en niet meer aan wilde(inmiddels gerepareerd). Ik kan er wel gewoon mee werken tijdens het opladen, maar ik wil natuurlijk geen troubles hebben :z

• thecompany
Bij mij wordt ie ook wel warm.. Weet iemand hoe ik een mp3 als beltoon kan instellen? Ik heb mijn e900 al geflashed naar xxfg2..

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 13:58
thecompany schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:53:
Bij mij wordt ie ook wel warm.. Weet iemand hoe ik een mp3 als beltoon kan instellen? Ik heb mijn e900 al geflashed naar xxfg2..
naar de mp3 gaan en opties-instellen als-beltoon :z

• thecompany
Geen matches
hello_moto schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:47:
[...]

naar de mp3 gaan en opties-instellen als-beltoon :z
Nee... Ik bedoelde instellen als alarm.. Dit moest kunnen met de nieuwe firmware..

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Geen matches
thecompany schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:52:
[...]

Nee... Ik bedoelde instellen als alarm.. Dit moest kunnen met de nieuwe firmware..
Volgens mij gebruikt hij de beltoon bij alarm1 & 2 bij mij, maar niet bij de wekker...

• thecompany
Geen matches
barrymossel schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:45:
[...]

Volgens mij gebruikt hij de beltoon bij alarm1 & 2 bij mij, maar niet bij de wekker...
Maar ik kan alleen maar standaardbeltonen, favoriete geluiden en gedownloade geluiden aantippen..
Nog een tip voor mensen die een videokabel willen: http://www.eu-gsm.nl/sams..._out_cable_atc012cbe.html

• RedScorpion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-05 07:23

RedScorpion

is geen rooie rakker

Zelf ben ik me dus ook het verdiepen in de aanschaf van een nieuw toestel. En de E900 staat hoog op het verlanglijstje.

Zat toevallig ook ff de review te lezen op http://www.newmobile.nl, en las daar bijv dat de E900 door zijn Bluetooth versie nog niet praten met TomTom systemen.

En ook het volgende :
Er is namelijk geen mogelijkheid voor het opslaan van gegevens direct op de geheugenkaart. Schiet men een foto of video dan wordt deze eerst opgeslagen op het geheugen van het toestel en moet men daarna handmatig alles zelf gaan lopen overzetten.

Wat is jullie gedachten hierover. Zelf ben ik nlm ook nog van plan een Tomtom aan te gaan schaffen en vind die bluetooth handfree optie wel heel handig. En mbt het geheugen, lijkt mij nog al irri als je dus bijv steeds tijdens foto's maken of eventueel filmpje maken eerst de data naar je externe geheugen moeten copiëren omdat anders je interne geheugen volloopt.

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Geen matches
Beetje te verwaarlozen. Je gaat naar je foto map en selecteerd alles. ( 2 keer drukken) vervolgens nog 2 keer drukken om alles naar je kaartje te verplaatsen.
not a big deal in my eyes :/

• RedScorpion

RedScorpion

is geen rooie rakker

Geen matches
Thxs wilde dat wel graag weten :)

Verwijderd

Geen matches
Als ik het internet op ga dmv GPRS/WAP bij Hi, is de prijs per 100Kb, 1€. Komt die 1 euro bovenop de rekening, of gaat het van de bundel af. Dus als je nog 20 euro bundel hebt, er nog 19 over is.
Ik hoop niet dat ik extra moet betalen want dan kan het hoog uitvallen :P

• RedScorpion

RedScorpion

is geen rooie rakker

Geen matches
Volgens mij gaat dat bij Hi niet uit je bundel, maar zeker weten doe ik het ook niet. Zover ik weet -> een Hi abonnement is een bundel met belminuten/ sms'jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:26

Laguna

Connaisseur

Geen matches
Klopt gaat niet uit je bundel, ik had deze maand ook weer 3 euro aan GPRS kosten.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Laguna schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 00:42:
Klopt gaat niet uit je bundel, ik had deze maand ook weer 3 euro aan GPRS kosten.
En hoeveel heb je dan ongeveer gedaan? Kan je daar een indicatie van geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:18:
[...]

En hoeveel heb je dan ongeveer gedaan? Kan je daar een indicatie van geven??
ik gok 300kb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
donders zeker altijd goed geweest in wiskunde ofniet;)

nee ik bedoel qua "surfen" heb je dan veel bekeken en sites end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:13
Ben sinds gister eigenaar geworden van de Samsung E900 maar heb een klein probleempje. Ik had eerst al mijn telefoonnummer ingevoerd op de SIM-kaart vervolgens wilde ik instellen dat wanneer iemand mij belt zijn foto word weergegeven. Hiervoor moest ik echter de nummers naar mijn telefoon copieren. Prima ik dat gedaan maar nu staan mijn nummers er 2x in...

Dit probleem wilde ik dus oplossen door alle contact gegevens van mijn SIM-kaart te verwijderen maar hier heb ik een wachtwoord voor nodig. Maar wat is het wachtwoord? Ik kan bij beveiliging ook geen nieuw wachtwoord invoeren want ik weet het oude wachtwoord niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:26:
[...]

donders zeker altijd goed geweest in wiskunde ofniet;)

nee ik bedoel qua "surfen" heb je dan veel bekeken en sites end
Valt wel mee meeste was van lowlands denk ik (die java applicatie erg relaxt).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat password gelijk is aan het default wachtwoord om je tellers weer op 0 te zetten, is ie 8x 0.
recca schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:34:
Ben sinds gister eigenaar geworden van de Samsung E900 maar heb een klein probleempje. Ik had eerst al mijn telefoonnummer ingevoerd op de SIM-kaart vervolgens wilde ik instellen dat wanneer iemand mij belt zijn foto word weergegeven. Hiervoor moest ik echter de nummers naar mijn telefoon copieren. Prima ik dat gedaan maar nu staan mijn nummers er 2x in...

Dit probleem wilde ik dus oplossen door alle contact gegevens van mijn SIM-kaart te verwijderen maar hier heb ik een wachtwoord voor nodig. Maar wat is het wachtwoord? Ik kan bij beveiliging ook geen nieuw wachtwoord invoeren want ik weet het oude wachtwoord niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:35
Geen matches
thecompany schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:48:
[...]

Maar ik kan alleen maar standaardbeltonen, favoriete geluiden en gedownloade geluiden aantippen..
Nog een tip voor mensen die een videokabel willen: http://www.eu-gsm.nl/sams..._out_cable_atc012cbe.html
Je moet het geluidsbestand dat je als wekker/alarm toon wilt gebruiken eerst verplaatsen naar de map favoriete geluiden of gedownloade geluiden. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Xyanide werkt op de E900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Geen matches
alvani schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:02:
[...]

Je moet het geluidsbestand dat je als wekker/alarm toon wilt gebruiken eerst verplaatsen naar de map favoriete geluiden of gedownloade geluiden. Succes!
Maar hoe verplaats je een mp3tje?? Via de pc met de software wil het niet en ook op de mobiele zelf kan ik alleen van geheugenkaart naar de map muziek op de mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:13
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:44:
Als dat password gelijk is aan het default wachtwoord om je tellers weer op 0 te zetten, is ie 8x 0.

[...]
Bedankt voor de info ik heb nu het wachtwoord kunnen veranderen :)

Verwijderd

Geen matches
Zit bij jullie ook het d-pad een beetje los? Als de linker of rechter tiptoets wil aanraken raakt de d-pad het plastic aan :/

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
Geen matches
Ik ben al een tijdje bezig met te proberen een vibrerende ringtone op m'n samsung sgh-x160 te krijgen maar in het topic reageerd niemand. (vermits een samsung niet tegelijk belt en trilt)

Zou iemand me hier dus ff kunnen helpen?
Ik heb deze ringtone gemaakt: http://users.pandora.be/tralala/mario.mmf
Maar ik weet niet of het aan m'n gsm ligt dat hij hem niet acceteerd of dat ik iets verkeerd doe bij het aanmaken van de ringtone. Als ik hem download via wap krijg ik een bericht dat het bestandstype verkeerd is. De originele midi accepteerd de foon wel (maar dan trilt hij niet samen)

"If it works, don't fix it"

• RedScorpion

RedScorpion

is geen rooie rakker

Geen matches
Zover ik weet is dat typisch iets van Samsung, ringtone afspelen en trillen kan ie niet tegelijk.(zie ook TS mbt dit model) Dus zal me niets verbazen dat het op andere modellen ook niet werkt.

[ Voor 29% gewijzigd door RedScorpion op 16-09-2006 20:29 ]

Verwijderd

Geen matches
Ook hier nog maar eens duidelijk plaatsen: Een combi van ringtone en tril kan wel, alleen niet MP3 en tril.

Voor ringtone en tril zijn er honderden te vinden, kijk in deel 1 of zoek op mijn naam. Ik heb 2 linkjes geplaatst met een hele zooi van deze zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Geen matches
Ik zat even te denken en waarom zou je niet even de russische firmware er op kunnen zetten.. Wat games installeren en daarna weer teruggaan naar de orginele versie? De garantie zit er nog steeds op en je hoeft het niet via wap te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:47:
Ook hier nog maar eens duidelijk plaatsen: Een combi van ringtone en tril kan wel, alleen niet MP3 en tril.

Voor ringtone en tril zijn er honderden te vinden, kijk in deel 1 of zoek op mijn naam. Ik heb 2 linkjes geplaatst met een hele zooi van deze zaken.
ik heb je linkjes gevonden maar ik kom er niet helemaal uit. Het zijn mnf files maar wat kan / moet ik daar nu mee ??? (okz ik ben telefoon noob denk ik )

okz heel simpel dus, gewoon in de map sounds zetten.......

[ Voor 5% gewijzigd door Ray op 18-09-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Geen matches
Ok.. Even de russische firmware geinstalleerd.. Daarna 25 games geinstalleerd en daarna de oude, nederlandse firmware geinstalleerd. Ik heb dus meer games en mijn garantie is niet vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
thecompany schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:12:
Ok.. Even de russische firmware geinstalleerd.. Daarna 25 games geinstalleerd en daarna de oude, nederlandse firmware geinstalleerd. Ik heb dus meer games en mijn garantie is niet vervallen.
als het zo is dat ze niet kunnen nakijken door wie of welke systeem de firmware heeft geinstaleerd... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:43:
[...]

als het zo is dat ze niet kunnen nakijken door wie of welke systeem de firmware heeft geinstaleerd... >:)
Dat hoop ik niet.. Maar ik denk dat ze gewoon naar het fw nummer kijken en het vergelijken met het geinstalleerde nummer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48

Skywalker

Use the force Luke!!

Ik vind de Outlook sync een beetje hopeloos. Ik probeer nog steeds mijn Outlook agenda te syncen met mijn E900 (via USB) maar dat lukt elke keer maar gedeeltelijk. wordt er gek van. En ik kan er geen reden voor vinden.

May the force be with you!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Laatst online: 10-09 11:04

tomtommie

Alaaf!

Skywalker schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:10:
Ik vind de Outlook sync een beetje hopeloos. Ik probeer nog steeds mijn Outlook agenda te syncen met mijn E900 (via USB) maar dat lukt elke keer maar gedeeltelijk. wordt er gek van. En ik kan er geen reden voor vinden.
had ik ook last van, klik es op options of preferences en zet aan dat je alleen de afspraken van vandaag tot zeg 50 dagen wilt doen, anders zet ie oude afspraken er ook in en is je geheugen vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, :*)
Ben een paar weken in het bezit van de samsung e900.Alleen is het jammer dat de tril functie niet samen gaat met je beltoon,en dat je geen ander melodie kunt kiezen voor het alarm dan de standaard toontjes.Ik heb gelezen dat het met een andere firmware wel allemaal zou kunnen en heb er dus een andere op gezet namelijk deze E900XXFG2.Het is allemaal goed gegaan maar ik kan nog steeds niks anders instellen.(geen melodie en trillen en geen andere alarm tonen).Heeft iemand het zelfde probleem of heb ik de verkeerde firmware.

Hopend een reactie van iemand _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:30:
Ben een paar weken in het bezit van de samsung e900.Alleen is het jammer dat de tril functie niet samen gaat met je beltoon,en dat je geen ander melodie kunt kiezen voor het alarm dan de standaard toontjes.Ik heb gelezen dat het met een andere firmware wel allemaal zou kunnen en heb er dus een andere op gezet namelijk deze E900XXFG2.Het is allemaal goed gegaan maar ik kan nog steeds niks anders instellen.(geen melodie en trillen en geen andere alarm tonen).Heeft iemand het zelfde probleem of heb ik de verkeerde firmware.

ik heb hetzelfde probleem en ook ik kan geen andere mp3 voor mijn alarm instellen..

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:30:

jij hebt de europese versie van de FG2 firmware en die heeft die functies idd nog niet...
de versie die jij wilt hebben is de russische volgens mij (E900XEFG2).
enkele mensen hier op het forum hebben deze er ook op staan.
een nadeel is dat je alleen engelse taal kunt instellen dus nederlandse t9 ofso wordt niet ondersteund maar dat is dus maar wat je liever hebt.
succes ermee

trouwens hier is nog een forum waar je misschien iets meer kunt vinden over verschillende firmware versies enzo...

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Geen matches
Ik heb sinds kort een 1GB micro SD kaartje, maar kan niet vinden waar ik kan instellen dat filmpjes en foto's direct op de memory card worden opgenomen. Weet iemand waar het zit?

[ Voor 5% gewijzigd door ari3 op 20-09-2006 23:06 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Verwijderd

Geen matches
Bedank voor het antwoorden van de vraag.
Moet ik maar w8ten tot de nederlandse versie er is.

• thecompany
Geen matches
ari3 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:59:
Ik heb sinds kort een 1GB micro SD kaartje, maar kan niet vinden waar ik kan instellen dat filmpjes en foto's direct op de memory card worden opgenomen. Weet iemand waar het zit?
Dat is helaas niet mogelijk.. Eerst op telefoon en dan verplaatsen naar geheugen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Geen matches
Ik vind sms'en zo omslachtig met deze telefoon. Kan je niet instellen dat hij standaard van 1 geadresseerde uitgaat en dat dat hele lijstgedoe niet hoeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 14:43

Rio

Ik heb al een boek

Geen matches
Weet iemand of je je sms'jes kunt opslaan op je pc? Is daar een soortgelijke applicatie voor zoals je voor Sony-Ericsson bijvoorbeeld Float's Mobile Agent hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 14:41
Geen matches
Rio schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:09:
Weet iemand of je je sms'jes kunt opslaan op je pc? Is daar een soortgelijke applicatie voor zoals je voor Sony-Ericsson bijvoorbeeld Float's Mobile Agent hebt?
Bij je telefoon is het programma Samsung PC Studio geleverd. Daarin heb je het programma: Message Manager. Daarmee kan het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Geen matches
erwin85 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:22:
[...]

Bij je telefoon is het programma Samsung PC Studio geleverd. Daarin heb je het programma: Message Manager. Daarmee kan het.
Daarmee lukt het me wel om de berichten in te lezen, maar zodra ik die applicatie afsluit zijn de berichten ook weer verdwenen. Opslaan lukt me niet.

edit: behalve is ik ze 'afdruk' en ze zo als PDF opsla. Maar dat moet handiger kunnen lijkt me?

[ Voor 11% gewijzigd door Rio op 22-09-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 14:41
Geen matches
Rio schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:28:
[...]

Daarmee lukt het me wel om de berichten in te lezen, maar zodra ik die applicatie afsluit zijn de berichten ook weer verdwenen. Opslaan lukt me niet.

edit: behalve is ik ze 'afdruk' en ze zo als PDF opsla. Maar dat moet handiger kunnen lijkt me?
Je hebt in dat programma 2 kolommen onder elkaar. 1 is je telefoon, de ander jouw pc.
Je kan gewoon het smsje kopieren naar je pc. Als je het programma sluit en opnieuw opstart staat het smsje er nog steeds in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Geen matches
erwin85 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:03:
[...]

Je hebt in dat programma 2 kolommen onder elkaar. 1 is je telefoon, de ander jouw pc.
Je kan gewoon het smsje kopieren naar je pc. Als je het programma sluit en opnieuw opstart staat het smsje er nog steeds in...
:|
Thanks.
Niet gezien, my bad. Hij doet het alleen één voor één, dat is wel minder. Ik heb er 250 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb me ellendig gezocht naar de map op mijn pc waar de sms opgeslagen zou worden maar tevergeefs... waar kan ik mijn opgeslagen smsje in hemels naam vinden?

• SYQ
  • Niet online

SYQ

alvani schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:02:
[...]

heb vandaag de e900 gekocht voor me pa, alleen lukt het mij ook niet om mp3 als alarm in te stellen. kan iemand bovenstaande bevestigen, zo ja hoe je dit moet doen??

• Bever
SYQ schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:49:
[...]

heb vandaag de e900 gekocht voor me pa, alleen lukt het mij ook niet om mp3 als alarm in te stellen. kan iemand bovenstaande bevestigen, zo ja hoe je dit moet doen??
bij mij geeft ie aan dat het niet mogelijk is..

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Geen matches
Bever schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 18:14:
[...]

bij mij geeft ie aan dat het niet mogelijk is..
nej en het is al enkele malen gezegd dat dit ook niet mogelijk is, alleen midi's of mmfjes kunnen worden ingesteld als alarmgeluid, géén mp3s |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik vroeg me af is het mogelijk o met 1 druk op een toets de luidspreker aan te zetten ?
Als ik bijv gebeld wordt in de auto is het makkelijk om bijv op te nemen en dan door 1 druk het mobieltje op luidspreker stand te zetten,
iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Geen matches
Dat is volgens mij mogelijk met de centrale knop nadat je het gesprek hebt aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand tips om de E900 schoon te maken? Er was gisteren op een feestje wat drank overheen gekomen en nu is die wat stroever met open maken. Ik dacht zelf om wat water te druppelen in die rails op de achterkant opengeklapt, is dat een goed idee of wat zou ik moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:31:
Heeft iemand tips om de E900 schoon te maken? Er was gisteren op een feestje wat drank overheen gekomen en nu is die wat stroever met open maken. Ik dacht zelf om wat water te druppelen in die rails op de achterkant opengeklapt, is dat een goed idee of wat zou ik moeten doen?
vocht is funest voor electronische apparaten. je mag nog van geluk spreken dat je telefoon het nog doet :o ... water druppelen lijkt me dus GEEN goed idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Over schoonmaken gesproken, ik had al binnen de eerste week stof rechtsonder achter het scherm zitten :( Ik weet bijgod niet hoe het daar is gekomen :? Heb hem alleen maar in broekzak gehad... Ik heb al vanalles geprobeerd, met blazen dan, gaat niet weg :X Iemand het zelfde probleem, het is best soms irritant omdat he sommige dingen gewoon weg niet goed kunt zien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
wow hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?!?!?! ;(
misscien kun je ermee trug naar de winkel en vragen hoe dat moet. want je 'mag' hem niet zelf open maken om hem schoon te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand een idee hoe je kan sorteren in je muziek map?

Bij mij staat alles van Z naar A toe..en niet van A naar Z

Niet een groot probleem maar wel een klein beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand ook een idee wat de maximum filesize is van een videobestand?

Een film van 250 mb herkent hij niet. Maar een serie geconverteerd met hetzelfde programma wat een bestandsgrootte heeft van iets meer als 100 mb wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Geen matches
Lol nu ik er aan denk..

Als ik een erg lang filmpje wil afspelen. a 80mb dan flipt mijn videospeler. Allemaal blokjes en alleen geluid doet het nog... Bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
Geen matches
Ik heb mn gsm ondertussen weer terug van reparatie. Helaas moest ik wel alle instellingen opnieuw doen, maargoed dat had ik al verwacht.

In eerste instantie was ik een beetje bang om mijn gsm op te sturen voor reparatie (trilfunctie was kapot). Ik had hem namelijk geflashed naar de laatste firmware. Gelukkig zijn ze hier niet achter gekomen want anders had ik zelf kunnen opdraaien voor de reparatiekosten. Blijkbaar wordt dit helemaal niet gecontroleer of iets dergelijks. _/-\o_

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Geen matches
heb je misschien geluk gehad, want meestal als je iets opstuurt ter reparatie flashen ze em ook.
aangezien ze nu misschien gezien hebben van oh hij is al de laatste nieuwe hebben ze dat dus niet hoeven doen.
maja is het eigenlijk te controleren dat je em zelf geflashed hebt? ik denk zolang het bij de europese releases blijft niet, had je nou die russische firmware erop gehad was het misschien een ander verhaal geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
wie bied zich aan voor de volgende testronde??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:52
Hallo beste tweakers.

Ik wil deze E900 voor iemand als cadeau kopen.

Alleen moet de batterij wel wat langer meegaan dan de rest van de samsung zooi.

Hoe lang gaat de batterij van dat apparaat eigenlijk mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Roflmao schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:47:
Hallo beste tweakers.

Ik wil deze E900 voor iemand als cadeau kopen.

Alleen moet de batterij wel wat langer meegaan dan de rest van de samsung zooi.

Hoe lang gaat de batterij van dat apparaat eigenlijk mee ?
Ik doe er ongeveer een dag of 3 mee gemiddeld. En ik bel/sms weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
Geen matches
Ik had geflashed naar FF en nu staat er FG op. Ze hebben het dus wel degelijk gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb er een keer 6 dagen mee gedaan... maar toen had ik maar een half uur gebeld in die hele week denk ik... verder als je veel beld dan doe je er 2 dagen mee. en zet die mp3 speler niet aan!!! want dan gaat hij maar een dag mee. ja die mp3 speler zuigt! :+ maja ik heb altijd een reserve accu bij me. dus ik kan ermee doen wat ik wil eigenlijk mocht ik niet op de accu duur willen letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Geen matches
partypas schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:23:
Ik had geflashed naar FF en nu staat er FG op. Ze hebben het dus wel degelijk gezien.
naja ze hebben dus gezien dat er een oudere versie op staat dus hebben ze em naar de laatse nieuwe geflashed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb hier n hele mooie e900 wallpaper pack
de text past er mooi in heeeeeel netjes alleen helaas wel als je taal engels staat ingesteld anders past het denk ik niet..kweet het niet zeker heb het nog niet zelf getest met andere taal..maarja kijk maar ff
hier 2 voorbeelde
1:
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/4729/e900aze02la3.jpg
2:
Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/8541/e900aze18ed8.jpg

hier kan j de hele pack downloaden als .zip:
http://www.megaupload.com/?d=RK9T9MQY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen kwart voor 2 en kwart voor 5 komt AMP Logistics mijn E900 met Hi 20 abonnement brengen :*)

Nu heb ik nog een klein vraagje: is het beter de BlueTooth functie te gebruiken voor data-overdracht tussen PC en toestel, of volstaat de USB kabel ook prima? Ik las namelijk dat er wel eens problemen zijn met de USB in samenwerking met de software, anders moet ik even een BT-dongle halen :).

Ik heb ook meteen de coupon uitgeprint voor de BlueTooth headset die je nu via Hi krijgt (actie). Hopen dat ie nog in voorraad is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:46:
Tussen kwart voor 2 en kwart voor 5 komt AMP Logistics mijn E900 met Hi 20 abonnement brengen :*)

Nu heb ik nog een klein vraagje: is het beter de BlueTooth functie te gebruiken voor data-overdracht tussen PC en toestel, of volstaat de USB kabel ook prima? Ik las namelijk dat er wel eens problemen zijn met de USB in samenwerking met de software, anders moet ik even een BT-dongle halen :).

Ik heb ook meteen de coupon uitgeprint voor de BlueTooth headset die je nu via Hi krijgt (actie). Hopen dat ie nog in voorraad is :P.
USB kabel werkt perfect bij mij, nooit problemen mee :) en stukken sneller dan bluetooth!

veel plezier ermee iig! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:46:

Met een hi 20 abbo krijg je geen bt headset.. Hi 25 of hoger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samsung wallpaper pack 2

nog meer wallpapers voor de e900
check ze
http://www.megaupload.com/?d=T120WI9S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:28:
samsung wallpaper pack 2

nog meer wallpapers voor de e900
check ze
http://www.megaupload.com/?d=T120WI9S
heb je die allemaal zelf gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
jupjup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Geen matches
hoe maak je die dingen?
Gewoon veel filters gebruiken in photoshop oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
3d studio max
adobe illustrator
adobe photoshop

sommige zijn gedeeltes van een groter geheel wat ik eerder heb gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:56
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:00:
3d studio max
adobe illustrator
adobe photoshop

sommige zijn gedeeltes van een groter geheel wat ik eerder heb gemaakt....
Zijn er ook thema's voor deze telefoon te krijgen waar je niet voor hoeft te betalen ... kan jij die ook maken :9 :*)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:10:
[...]

Zijn er ook thema's voor deze telefoon te krijgen waar je niet voor hoeft te betalen ... kan jij die ook maken :9 :*)
ehm dan moet je me eerst ff inlichten waar jij thema's hebt gezien voor de e900..betaald/gratis maakt niet uit..
maar bedoel je dan thema's waarin je het hele menu verandert? de kleur etc?
want nu heb je al1 maar wit/zwart...

==EDIT==
laat maar kheb ff rondgekeken en het is momenteel nog niet mogelijk om andere thema's op je e900 te installeren..
voorlopig dus alleen nog maar zwart of wit...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nogmaals even onder de aandacht brengen voor mensen die op zoek zijn naar wallpapers: http://www.howardforums.c...hp?t=803037&page=11&pp=30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik kan ook wallpapers maken met jou eigen naam..nickname..plaatje of iets dergelijks erbij..
dat kost alleen 1 smsje.....

let me know if u need anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Geen matches
zijn er mensen die veranderingen en of verbeteringen hebben ontdekt of gemerkt in de verschillende firmware versies?

zijn er nog dingen veanderd sinds de eerste firmware?

ik heb nl de telefoon weer verkocht omdat de touch toetsen zo snel reageerden.
en ben nu benieuwd of er al veranderingen hebben plaats gevonden.

alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
mensen hier de oplossing om java games op je telefoon te zetten.
als eerste zet je de .jad en .jar op je telefonmet een datakabel of bleutooth.
dan voer je de code *#9998*5282# in op je stand by scherm dat scherm waar je ook je wallpaper ziet.
dan doe je install MIDlet password en als password vul je in : 235282.
dan selecteer je de .jad file en dan druk je op instal.
de spellen worden automatische gezet in: java world-games.
veel plelier met spelen:P
groetjes jayson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Laatst online: 15:56
`heb net contact gehad met rep dienst van samsung. en vroeg of er al een officiele nieuwe firmware is. ze vroeg hoe oud het toestel was, en zei gelijk nee, die is er niet.

waarbij ik heel bijdehand zei: ja, maar misschien ligt het toestel al wel veel langer in de winkel.
dus toen vroeg ze toch welke firmware ik heb.

heb op dit moment E900XXFF2

en hun hadden daar als nieuwste E900XXFF1
oftewel.... ik heb een nieuwere dan die ze daar hebben.

heeft iemand anders al wel een nieuwere?
want vind dat de beltonen er erg zacht uitkomen.(niet een,maar allemaal) en natuurlijk het feit dat ie niet kan trillen en ringtones afspelen tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:53:
mensen hier de oplossing om java games op je telefoon te zetten.
als eerste zet je de .jad en .jar op je telefonmet een datakabel of bleutooth.
dan voer je de code *#9998*5282# in op je stand by scherm dat scherm waar je ook je wallpaper ziet.
dan doe je install MIDlet password en als password vul je in : 235282.
dan selecteer je de .jad file en dan druk je op instal.
de spellen worden automatische gezet in: java world-games.
veel plelier met spelen:P
groetjes jayson
Houd dat ook in dat je garantie voor je neus in je hand wegvliegt?

Of kan dit geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Geen matches
Tomino schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:41:
[...]

Of kan dit geen kwaad?
dat denk ik wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een shop waar je een een convertor kunt vinden om je normale oordopjes te kunnen aansluiten op de e900? :)

De oordopjes die standaard worden meegeleverd vind ik namelijk niks. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 21:42
Geen matches
ik heb het toestel nu 2 dagen. En de touchkeys werken al niet meer, de verlichting gaat de helft van de tijd niet aan. Gaat ie wel aan, dan werken de toetsen nog niet. Soms als je iets op de telefoon drukt dan reageren ze nog wel, maar dan vaak wel met vertraging.

Nog meer mensen met dit probleem? Garantie claimen lijkt me ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

@Roy: allicht garantie claimen, gewoon terug naar de winkel waar je em gekocht hebt of contact opnemen met internetshop...

@tjakka: zoek ff op ebay naar e900 audio, als het goed is heb je daar adapters om normale oordopjes erop aan te kunnen sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

mijn vriendin heeft sinds donderdag ook de E900 maar WMA afspelen wil niet. MP3 gaat prima maar op WMA gaat het ergens mis. Menu reageert raar en geen geluid. Iemand bekent met dit fenomeen of ff omruilen voor een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Geen matches
tomtommie schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:23:

Of kan dit geen kwaad?

dat denk ik wel |:(
Mmm, beetje erg onduidelijk antwoord... wát denk je wel? |:(
In ieder geval zou ik het onlogisch vinden als hiermee je garantie vervalt? Je doet iets met een functie van de telefoon. Als dat niet zou mogen, zou het betekenen dat je garantie ook vervalt als je een spelletje o.i.d installeert die je gedownload hebt...

--- edit ---

zojuist een hele hoop spellen geinstalleerd en werkt perfect!! iig bedankt!!

[ Voor 7% gewijzigd door barrymossel op 07-10-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
zou je de site willen geven waar je ze vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Geen matches
-edit-
beter zoeken

[ Voor 83% gewijzigd door Tomino op 08-10-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Geen matches
haha ok hij was misschien een beetje cryptisch...
maargoed ik denk dus dat je garantie wel vervalt, want ze houden die codes niet voor niets geheim toch?
maja je zou t in de winkel moeten navragen ofso...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Let op:
Het bediscussiëren van hoe en waar de nieuwste firmware te downen en hoe te flashen staan wij hier niet toe!!

Op de firmware en de flashprogramma's rusten namelijk auteursrechten. En aangezien jullie die rechten niet hebben, is dat in strijd met de wet. En dus niet toegestaan op het forum!