* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Verwijderd
Ik twijfel op het moment om een e900 te kopen, ik las onder andere dat zodra de telefoon geladen wordt het licht blijft branden... kan je hem niet uit zetten zodat hij dan toch geladen wordt ?(of licht hij dan toch op?)
Ook zie ik op veel screenshots dat het menu bijna helemaal zwart met oranje is, zo somber
En als laatste, ik las dat de telefoon niet kan trillen en een beltoon kan afspelen tegelijk, maar de russische firmware kan het wel.
Heeft samsung misch. laten weten in de toekomst een EU versie van die firmware te maken ?
Je kan toch naar Vodafone bellen? Mailen? Het is echt niet zo, als je op internet hebt besteld je geen service hoeft te verwachten hoor! Of ga gewoon naar een vodafone-winkel.TwyLight schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 02:54:
[...]
damn, heb je me bericht wel gelezen?ik heb hem dus besteld bij vodafone.nl
als je de telefoon uit zet dan licht hij nog opVerwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:18:
*Sorry vorige post is een foutje*
Ik twijfel op het moment om een e900 te kopen, ik las onder andere dat zodra de telefoon geladen wordt het licht blijft branden... kan je hem niet uit zetten zodat hij dan toch geladen wordt ?(of licht hij dan toch op?)
persoonlijk vind ik het zwart erg stijlvol, maar je kunt ;'m ook op wit zetten.Ook zie ik op veel screenshots dat het menu bijna helemaal zwart met oranje is, zo somberof is dit in te stellen ?
de firmware die op mijne zit kan het iig niet (paar dagen in bezit), de russische gaat ik niet proberenEn als laatste, ik las dat de telefoon niet kan trillen en een beltoon kan afspelen tegelijk, maar de russische firmware kan het wel.
Heeft samsung misch. laten weten in de toekomst een EU versie van die firmware te maken ?
1. Hoe kan ik mijn smsjes automatisch op mijn telefoon opslaan ipv. de sim?
2. Als je terug gaat van stil naar normaal krijg je een geluidje te horen, dat hoeft van mij niet, kan je dit uitschakelen?
Zo stoorde ik mij aan de geluiden en dat je niet compleet de vrijheid hebt om te bepalen welke geluiden er wel of niet afgespeeld moeten worden. Ook vond ik het jammer dat je geen geluidsprofielen aan kon maken.
Ook de gevoeligheid van de C-toets vond ik nadelig. Als ik bijvoorbeeld door het menu heen bladerde, drukte ik zo nu en dan per ongeluk op de C-toets en was ik terug bij af.
Zo waren er nog een aantal persoonlijk irritaties waarna ik besloten heb om de E900 om te ruilen voor de Nokia 6280. Qua uiterlijk is dit toestel misschien iets minder, maar softwarematig vind ik het vele malen beter.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
gelukkig is dit heel persoonlijk en heb ik echt geen moeite met het wel of geen geluidje afspelen. ik heb hem toch altijd op stil modus (alleen trillen)Copyman schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:29:
Ik had begin deze week de E900 gekocht omdat dit me een mooi compleet toestel leek. Na er een aantal dagen mee te hebben gespeeld kwam ik er achter dat hij me toch niet beviel en ik me ook aan meerdere dingen irriteerde.
Zo stoorde ik mij aan de geluiden en dat je niet compleet de vrijheid hebt om te bepalen welke geluiden er wel of niet afgespeeld moeten worden. Ook vond ik het jammer dat je geen geluidsprofielen aan kon maken.
Ook de gevoeligheid van de C-toets vond ik nadelig. Als ik bijvoorbeeld door het menu heen bladerde, drukte ik zo nu en dan per ongeluk op de C-toets en was ik terug bij af.
Zo waren er nog een aantal persoonlijk irritaties waarna ik besloten heb om de E900 om te ruilen voor de Nokia 6280. Qua uiterlijk is dit toestel misschien iets minder, maar softwarematig vind ik het vele malen beter.
en de c toets gevoeligheid, tja dat is wennen! Maar ieder zn keus
Heeft iemand eerder van dit probleem gehoord?Braggus schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:52:
Heb net mijn E900 voor 4 agen in mijn bezit en nu blijft mijn scherm wit?
Nope, maar dat is natuurlijk niet goed dus terug naar de winkel zou ik zeggen.Braggus schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:51:
[...]
Heeft iemand eerder van dit probleem gehoord?
Verwijderd
Alvast bedankt.
Verwijderd
Heb ik ook alleen kwam ik er achter dat alle vorige handelingen onthouden worden, je klikt dus een paar keer op het zilvere toetsje en je zit hoogst waarschijnlijk weer bij je menu-tje.Ook de gevoeligheid van de C-toets vond ik nadelig. Als ik bijvoorbeeld door het menu heen bladerde, drukte ik zo nu en dan per ongeluk op de C-toets en was ik terug bij af.
Wat ik me nog afvroeg of er ook advanced tools zijn om zelf displayprofiles te maken, inc backlight timer etc. Ik bedoel niet met achtergrondjes enzo. Ik bedoel wanneer je de telefoon ingeklapt hebt. Zodat je een zwartschermpje ziet met alleen een witte klok ofzo in een bepaald lettertype?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Ach, m'n vorige telefoon hield het niet veel langer vol...ElmarNieser schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:51:
Ik vroeg me af of jullie ook de batterij tijd teleurstellend vinden?
Ik houd er gewoon rekening mee door hem in de lader te hangen als ik daartoe de mogelijkheid heb.
Ik hang hem gwn elke nacht aan de lader. Geen probleem!ElmarNieser schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:51:
Ik vroeg me af of jullie ook de batterij tijd teleurstellend vinden?
even een vraagje over de lader... is het erg als je de lader altijd in het stopcontact laat zitten, dus ook als je telefoon er niet aan hangt? Anders moet ik elke keer achter m'n bed kruipen om hem uit de verlengdoos te halen.Pixxa schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:41:
[...]
Ik hang hem gwn elke nacht aan de lader. Geen probleem!
Uhm, zo technisch ben ik niet maar volgens mij is het alleen zo dat hij dan nog wel stroom verbruikt. Wat je kan doen is zown doos kopen met een schakelaar.. Maar dan nog ik laat hem er altijd gwn inzitten. Zal me een zorg wezenBever schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:10:
[...]
even een vraagje over de lader... is het erg als je de lader altijd in het stopcontact laat zitten, dus ook als je telefoon er niet aan hangt? Anders moet ik elke keer achter m'n bed kruipen om hem uit de verlengdoos te halen.
Verwijderd
Het is niet echt slim, je adapter zal niet doorbranden, maar wel stroom verbruiken. Zelfs al zit er geen aparaat op aangesloten, een adapter gebruikt altijd stroom. (tis niet veel trouwens).Pixxa schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:37:
[...]
Uhm, zo technisch ben ik niet maar volgens mij is het alleen zo dat hij dan nog wel stroom verbruikt. Wat je kan doen is zown doos kopen met een schakelaar.. Maar dan nog ik laat hem er altijd gwn inzitten. Zal me een zorg wezengeen zin om eruit te trekken

Verwijderd
SMS staat bij telfort los van de belbundel. Je hebt 200 belminuten, die zijn alleen om te bellen.Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:34:
Ik wil de E900 hebben, en als abbonement dacht ik aan Telfort 200 + gratis E900, maar kan uit die bundel van 25 euri in de maand ook gesmst worden? Ik lees alleen dan maar hoeveel het per minuut kost, maar het lijkt me sterk dat er alleen gebelt mee kan worden, en een extra bundel voor te smsen heb ik niet zo'n trek in. Zonder smsbundel, staat er, betaal je voor 1 sms 22cent. Gaat dat dan van die 25 euro af? Wat is de maximale grote van een bestand dat de telefoon wilt afspelen, of maakt dat niks uit?
Ik heb zelf een losse sms bundel erbij, maar daar betaal je dus apart voor.
Verwijderd
hi wel. t-mobile flex ook.Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:53:
Bij welke provider kan er ook gesmst worden van de bundel? KPN Mobiel (niet Hi) en Orange geloof ik?
maar dat zijn dingen die je zo op de sites van de providers kunt vinden.
Verwijderd
Verwijderd
tmobile hier, geen problemen met het versturen van smsjesVerwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:00:
Euhm ik lees nu al meerdere posts over firmware upgrades en dat dit allemaal erg positief is, maar weet iemand of het verzenden van sms-jes dan ook beter gaat? Ik heb vaak dat hij meerdere malen achter elkaar geeft dat het verzenden mislukt is. En ik begin me er onderhand zeer aan te ergeren....
Over de camera: wat zijn de beste instellingen? Grotendeels maak ik onscherpe foto's iemand tips daarvoor?
Verwijderd
ook t-mobile, en bij volledig bereik... welke firmware heb je?Pixxa schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:39:
[...]
tmobile hier, geen problemen met het versturen van smsjes
mijne is: e900xxfe2
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 17:14 ]
"Usb apparaat wordt niet herkent". Als ik op het ballontje klik zegt hij :
"Een van de USB apparaten op deze computer heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer."
Ik heb nu de software en drivers opnieuw geinstalleerd, maar dit helpt niet. Ook heb ik via de telefoon zelf het geheugenkaartje geformateerd, maar ook dit mocht niet baten. Als ik via configuratiescherm bij apparaatbeheer kijk, staat er een geel uitroeptekentje bij "USB-apparaat voor massaopslag". De foutmelding is: "Windows kan dit apparaat niet gebruiken omdat het is voorbereid om veilig te worden verwijderd, maar het apparaat is nog niet van de computer verwijderd. (Code 47)"
Kan iemand een tip geven?
Groeten Pim
Verwijderd
standaard opmerking van een SD, maar werkt verbluffend vaak

Verwijderd
ik ga het nu even proberen om te kijken of ik mijn pc dezelfde fout kan laten genereren
Edit
al geprobeerd om hem in je aparaatbeheer uit te schakelen? Of te deinstalleren?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 19:16 ]
Ik heb het nog niet via apparaatbeheer geprobeert, maar ik al wel alles via software gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Via apparaatbeheer ga ik morgen even proberen, enkel denk ik niet dat dit de oplossing is, maar wie niet waagd wie niet wint.
van de ms site: Verklaring van foutcodes die door Apparaatbeheer worden gegenereerd in Microsoft Windows XP ProfessionalPimmerd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:40:
Sinds kort heb ik een Samsung E900. Het geheugen heb ik uitgebreid met een geheugenkaartje van 1 gig. Nu wou ik vrijdag liedjes op me telefoon zetten. Software + drivers geinstalleert en alles ging goed. Nu wou ik vandaag nog wat nummers erbij zetten maar nu herkent de computer me telefoon niet meer. Als ik de USB aansluit geeft hij deze melding :
"Usb apparaat wordt niet herkent". Als ik op het ballontje klik zegt hij :
"Een van de USB apparaten op deze computer heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer."
Ik heb nu de software en drivers opnieuw geinstalleerd, maar dit helpt niet. Ook heb ik via de telefoon zelf het geheugenkaartje geformateerd, maar ook dit mocht niet baten. Als ik via configuratiescherm bij apparaatbeheer kijk, staat er een geel uitroeptekentje bij "USB-apparaat voor massaopslag". De foutmelding is: "Windows kan dit apparaat niet gebruiken omdat het is voorbereid om veilig te worden verwijderd, maar het apparaat is nog niet van de computer verwijderd. (Code 47)"
Kan iemand een tip geven?
Groeten Pim
Code 47
Windows kan dit apparaat niet gebruiken omdat het is voorbereid om veilig te worden verwijderd, maar het apparaat is nog niet van de computer verwijderd. (Code 47)
Aanbevolen oplossing
U kunt dit probleem oplossen door het apparaat van de computer los te koppelen en opnieuw aan te sluiten.
Het apparaat is gereedgemaakt om te worden verwijderd.
Deze foutcode doet zich alleen voor als de gebruiker het apparaat met Veilig verwijderen heeft voorbereid op verwijderen of op een fysieke eject-knop heeft gedrukt. Als u het apparaat niet wilt loskoppelen, kunt u de computer opnieuw opstarten om het apparaat weer online te zetten.
Koppel het apparaat los en sluit het weer aan. U kunt ook de computer opnieuw opstarten om het apparaat beschikbaar te maken.
Open het tabblad Algemene eigenschappen van het apparaat en klik op Probleem oplossen om de wizard Apparaatproblemen oplossen te starten.
Dat probleem heb ik nu ook al een aantal keer gehad. Ik heb een los toestel gekocht, en gewoon mijn simkaart (KPN) omgezet. Daarvoor heb ik nooit problemen gehad en altijd goed bereik. Nu is mijn bereik een stukje achteruit gegaan met bellen, en ik heb inderdaad ook dit SMS probleem zo nu en dan. Misschien is de interne antenne niet van super kwaliteit?Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:00:
Euhm ik lees nu al meerdere posts over firmware upgrades en dat dit allemaal erg positief is, maar weet iemand of het verzenden van sms-jes dan ook beter gaat? Ik heb vaak dat hij meerdere malen achter elkaar geeft dat het verzenden mislukt is. En ik begin me er onderhand zeer aan te ergeren....
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Dit heb ik al een aantal keren geprobeert, maar het mocht niet baten. Vanmiddag had ik een Bluetooth USB stickje gekocht bij de lokale computerboer, maar deze deed het dus niet. Teruggebracht, ze hebben hem daar geprobeert, blijkt hij kapot te zijnDeze foutcode doet zich alleen voor als de gebruiker het apparaat met Veilig verwijderen heeft voorbereid op verwijderen of op een fysieke eject-knop heeft gedrukt. Als u het apparaat niet wilt loskoppelen, kunt u de computer opnieuw opstarten om het apparaat weer online te zetten.
// p.s. Als iemand nog een tip heeft, heel graag.
Verwijderd
Nou vroeg ik me af, de telefoon kan mp3 afspelen, maar is het ook mogelijk om met de telefoon door mappen/albums te scrollen zodat ik hem effectief als mp3 speler kan gebruike, of moete alle mp3's los en moet ik er op de telefoon playlists van maken ?
Verwijderd
Maar ik heb het wel gedaan en hij bevalt me eigenlijk prima.
De nadelen ervaar ik eigenlijk (nog) zeer weinig van.
De accu gaat wel een paar dagen mee.
Bellen doet ie niet extreem lang over voordat ie overgaat. (Paar seconden)
En tja het menu kon wel wat minder uitgebreid maar ja..
Het is wel jammer dat je geen ringtone en trillen tegelijk kan maar ja..
Ik vind het een geweldig telefoontje
Ciao
Verwijderd
handigVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 00:09:
als ik niet al te grote bestanden hoef over te zetten gebruik ik de bluetooth verbinding tussen mijn e900 en mijn laptop. altijd connection...
Verwijderd
Toen kreeg ik regelmatig de melding: "Plaats uw simkaart" . Na het eruit halen van de sim en terugplaatsen kon ik weer een uurtje vooruit.
Heb de Telefoon dus ter reparatie aangeboden.
Nu is hij inmiddels voor de 3e keer terug ter reperatie. Telkens zou het probleem opgelost zijn, maar na thuis te zijn aangekomen begon het weer.
Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Gewoon op laten sturen en nieuwe firmware erop, ik had het zelfde probleem maar dat is met de nieuwe firmware opgelost!ElmarNieser schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:25:
[...]
Dat probleem heb ik nu ook al een aantal keer gehad. Ik heb een los toestel gekocht, en gewoon mijn simkaart (KPN) omgezet. Daarvoor heb ik nooit problemen gehad en altijd goed bereik. Nu is mijn bereik een stukje achteruit gegaan met bellen, en ik heb inderdaad ook dit SMS probleem zo nu en dan. Misschien is de interne antenne niet van super kwaliteit?
Verwijderd
ik schreef voordat ik zelf nadacht. nvm

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 15:40 ]
Verwijderd
Dat exacte probleem heb ik met mijn D-600 gehad. Na vier (!) keer opsturen ter reparatie. Bleek dat er roest in de sim-kaartlezer zat (aldus de reparatiedienst) en werd de garantie ongeldig verklaard. Ik ben heel boos geworden en heb een nieuw toestel gekregen, een E-900.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:06:
Hallo, ik heb 2 maanden geleden de E900 gekocht (via Hi), heb hier 2 weken van kunnen genieten.
Toen kreeg ik regelmatig de melding: "Plaats uw simkaart" . Na het eruit halen van de sim en terugplaatsen kon ik weer een uurtje vooruit.
Heb de Telefoon dus ter reparatie aangeboden.
Nu is hij inmiddels voor de 3e keer terug ter reperatie. Telkens zou het probleem opgelost zijn, maar na thuis te zijn aangekomen begon het weer.
Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Het lijkt mij een probleem van de Samsung-simcard lezer. Wat techniek betreft worden Samsungs defect geleverd.
Verwijderd
Verwijderd
en wat is de nieuwe firmware volgens jou?!Rupie schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:06:
[...]
Gewoon op laten sturen en nieuwe firmware erop, ik had het zelfde probleem maar dat is met de nieuwe firmware opgelost!
Verwijderd
Klopt, ik was zo dom om het wel te proberen en nu zit ik met een tv-outkabel voor de D600 opgescheept.. iemand belangstelling?Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:30:
Even over die tv out kabel voor de E900. Volgens mij is de tv out kabel voor de D600 NIET GESCHIKT VOOR DE E900!!. De aansluiting in de D600 is net een beetje groter dan die van E900. Ik heb gister beide telefoons namelijk even naast elkaar gelegd. De link die in de TS staat betreft een kabel voor de D600. Niet kopen wat mij betreft!!
Verwijderd
Ik weet niet of het al eerder gemeld is maar je hoeft niet perse tegelijk de telefoon open te sliden en dat knopje in te houdenPixxa schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:03:
Q: Hoe zet ik de flitser aan als zaklamp
A: Doe je telefoon in standby menu openschuiven en dan de volumetoets ingedrukt houden.
Nu gaat de flitser aan als zaklamp.
Als je de telefoon opengeklapt hebt kun je ook wel gewoon de + volumeknop inhouden
Verwijderd
Graag stel ik u allen een vraag, die in bezit zijn van een Samsung E900 of D900. Aangezien ik zeer geinteresseerd ben in de zogenaamde DUAL-Sim van Mobile Brando, waarbij het niet noodzakelijk is om je simkaart te verknippen, vraag ik u hierbij te antwoorden op de volgende vragen...
(Mobile Brando DUAL-Sim)
http://home.wanadoo.nl/hverbij/
In hoeverre is er plaats om een tweede simkaart in het toestel kwijt te kunnen?
En mijn tweede vraag, die ik niet zomaar terug kon vinden in de gebruiksaanwijzing van het toestel, die overigens op de website van samsung te downloaden is, 'hoeveel smsjes kunnen er in de inbox bewaard worden?' (aangezien er niks ergers is dan een volle sms-box).
Eigenlijk heb ik nog een derde vraag, maar ik twijfel of ik hem moet stellen... ("Wowt denkt: "Wat moet een mens in vredesnaam met TV-out op een telefoon?")
Ik dank u allen voor uw aandacht en hoop op vele bevredigende responsen.
Met vriendelijke groet,
WowT!
Verwijderd
Als ik per sms de instellingen van Vodafone ontvang en de instellingen wil activeren, dan vraagt de telefoon om een pincode. Nu heb ik alle pincodes geprobeerd,maar niks helpt.
Welke ik geprobeerd heb;
- mijn eigen pincode
- 0000
- 00000000
- 1234
- 123456
- 12345678
Hoe krijg in nu die MMS aan de praat?
Verwijderd

Hoe gaat dat in zijn werking met de levering eigenlijk?
Edit: Kan de E900 ook verbinding maken met draadloos internet (802.11b/g)?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 15:22 ]
Verwijderd
Bij HI weten ze niet wat 24 uur is ... Je krijgt een bevestigingsemail met ordernummer enzo.. Dan bellen ze jouw op wanneer je tijd hebt en dan spreek je dus een datum en tijd af waarop ze hem komen afleveren. Je ondertekent dan het contract en je kan gelijk bellen. Dit duurt meestal wel een paar werkdagen.. Bij mij duurde het zelfs een maand (!) Ze waren mijn order vergetenVerwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:18:
Telefoon besteld bij Hi![]()
Hoe gaat dat in zijn werking met de levering eigenlijk?
Edit: Kan de E900 ook verbinding maken met draadloos internet (802.11b/g)?
je hebt stront in je ogenPcManiaxx schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:20:
Sorry voor offtopic, maar is er geen D900 topic? Of heb ik nou gewoon stront in m'n ogen?
http://samsung.com/nl/pro...mobilephones/sgh_D900.asp
Samsung Ultra Edition series
[ Voor 8% gewijzigd door kipfel op 03-09-2006 19:57 ]
Verwijderd
Iemand al ervaring mee ?
neen kan nietVerwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 08:07:
Weet iemand of het mogelijk is om via bluetooth het internet op te gaan (en ga nou niet vragen waarom). Ik heb een lifebox (wannadoo ... ehhm nu orange) thuis en kan via BT naar het internet. Ik vraag me alleen af hoe ... heb al zitten prutsen maar het lukt niet.
Iemand al ervaring mee ?
- d600 tv out kabel werkt niet dus hoef je niet aan te schaffen
- fashlight methode aangepast. je hoeft je telefoon niet in standby mode open te schuiven om gebruik te maken van de zaklamp.
[ Voor 42% gewijzigd door Tristan op 04-09-2006 11:40 ]
StuiTeR schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:13:
maare als ie niet open is zit het lampie achter de onderkant
kuch.. profiel..
[ Voor 12% gewijzigd door Animal_X op 05-09-2006 00:50 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Die kan je toch gewoon terugbrengen, ruilen voor micro SD (of denk ik nu iets te simpel)Animal_X schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:47:
Ik heb vandaag per ongeluk een 1GB MicroSD i.p.v. een 1GB Memorystick Micro gehaald.... Iemand belang bij?
kuch.. profiel..
Verpakking al open enzo.. maaruh is klaarVerwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:15:
[...]
Die kan je toch gewoon terugbrengen, ruilen voor micro SD (of denk ik nu iets te simpel)
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Sjonge een maand!!Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:53:
[...] Je ondertekent dan het contract en je kan gelijk bellen. Dit duurt meestal wel een paar werkdagen.. Bij mij duurde het zelfs een maand (!) Ze waren mijn order vergetenGelukkig wel 70 euros schadevergoeding gekregen
Ik heb nu ook al zo 3 weken mijn telefoon binnen maar kan nog steeds niet bellen met het abbonement! Heb al gebeld eerst half uur in de wacht gestaan, en zeggen ze dooleuk dat je maar moet emailen.. Ik dacht vooruit..
Heb nu inmiddels al 3(!!) keer gemailed nog steeds geen antwoord gehad (tussen mails steeds meer dan 48 uur gelaten, aangezien dat hun respons tijd schijnt te zijn...)
Ik begin het beetje zat te worden.. Als ze het straks afschrijven en ik kan nog steeds niet bellen zal ik ze nog maar eens bellen en melden dat ze heel snel iets moeten gaan doen of ze zien de telefoon inclusief contract mooi terug opgestuurd!
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
En het belangrijkste: Net zolang door zeuren en boos worden tot je bereikt wat je wil. Doen ze dit niet dan moet je om schadevergoeding vragen. (Zeggen dat je een eigen bedrijf hebt, veel tijd aan ut wachten bent, nog met een prepaid kaartje belt bla bla) Na een half uur zeuren en boos worden kreeg ik 70 euro's terug omdat ze door hun fout mijn nummer neit meer konden porteren.
Laat me even weten hoe dit afloopt, ben ik wel benieuwd naar.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 21:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Morgen wordt het pakketje geleverd bij mijn moeder op het werk zodat ze daar het kan ondertekenen. Wanneer gaat de betaling in voor het abonnement? De volgende maand?
Nou, op mijn contract staat dus mooi wel op de dag dat ik het gekregen heb dat het inging..Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:26:
Niet zo leuk om dat te weten van Hi.
Morgen wordt het pakketje geleverd bij mijn moeder op het werk zodat ze daar het kan ondertekenen. Wanneer gaat de betaling in voor het abonnement? De volgende maand?
Nu ben ik dus benieuwd of ze het gaan afschrijven. Doen ze dat. Dan zal ik hun weer eens bellen. Want betalen zonder dat ik kan bellen kan natuurlijk gewoon niet
Verwijderd
Dit lijkt mij een defect ofniet? Kzal morgen die o zo aardige hi klantenservice weer eens gaan bellen...
Verwijderd
Verwijderd
En jah hoor, inmiddels kan ik gelukkig weer bellenBedankt voor je e-mail.
De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.
Ik heb contact gehad met mijn collega van de afdeling Nummerbehoud. Helaas heeft deze afdeling een achterstand met het verwerken van aanvragen van nieuwe Hi-abonnementen met Nummerbehoud. Je Hi-abonnement zal vanmiddag in dienst worden gezet. Ik adviseer je je mobiele toestel uit te zetten en laat in de middag weer aan te zetten, zodat de SIM-kaart contact kan maken met het netwerk van KPN.
Wanneer uit de eerste telefoonrekening blijkt dat je Hi-abonnement vanaf 14-08-2006 wordt berekend, adviseer ik je hierover contact met ons op te nemen, zodat we de teveel in rekening gebracht abonnementskosten kunnen crediteren.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jannie van der Heide
Klantenservice Hi
Verwijderd
Ik heb sinds 2/3 maand deze telefoon ook. Maar nu heb ik steeds vaker er last van dat de geheugenkaart uitvalt ofzo. Dan staat er even geheugenkaart verwijderd en meestal gelijk weer dat ie er weer in zit. Maar dat is behoorlijk irritant als je in het menu zit ofzo want dan word je daar gelijk uitgegooid. Had ik gelijk al last van maar toen heel soms. Maar zo nu en dan gebeurt het een paar keer achter elkaar. Het kan volgens mij ook komen doordat ik dan onder de nul druk. Maar dat hoort toch niet zo. Iemand anders ook al eens last van gehad? Geheugenkaartje is 512 MB sandisk, zat bij de telefoon. Bij belcompany gekocht met vodafone abbonement.
Als iemand tips zou hebben zou dat mooi zijn.
Dat is niet normaal nee.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:21:
Als ik mijn telefoon dichtschuif dan gaatie na 10 seconden op zwart scherm. Maar daarna hoor je zodra een toets indruk toch een verlicht scherm te krijgen met de melding: Toetsen zijn vergrendeld blabla... Bij mij maakt het niet uit welke toets ik indruk, mijn scherm flitst aan en gelijk weer uit. ontgrendelen met de uitknop lukt ook niet. Dan krijgt zelfs een gedeelte van het scherm sneeuwbeeld. En als ik hem openslide is alles weer normaal.
Dit lijkt mij een defect ofniet? Kzal morgen die o zo aardige hi klantenservice weer eens gaan bellen...
Verwijderd

Verwijderd
nb. als je de muziek in je playlist wilt zetten moet je erop letten dat je in de standaart muziek map geen andere mappen aanmaakt, wat die kun je niet in de playlist zetten...
Verwijderd
Dan kan je gewoon op de C toets drukken zonder dat de mp3 speler afsluit.
Dan kan je dus andere dingen doen (behalve camera en bluetooth dus)
Zo ja, hoe moet dat?
Dit vind ik ook echt een nadeel. Lijkt me technologisch ook niet zo ingewikkeld, dus gewoon balen dat het er niet in zit.Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:45:
Kan je nou echt niet een mp3 als alarm/sms zetten? Na veel zoeken in de telefoon is het mijn namelijk niet gelukt, en de beltonen van samsung vin ik maar niks
Ik wil wat deuntjes erin zetten waar ik ECHT van wakker wordt
Maar die 24 uurs service van hi is ook maar een fabeltje.. Ik heb hem donderdag besteld dus ik dacht: Vrijdag of anders maandag in huis.. Bellen ze me doodleuk op vandaag: Wanneer wilt u het pakketje krijgen? Ik: zo snel mogelijk, vrouw: ok dan krijgt u uw pakketje woensdag:( Nou ja.. Het is dat ze het beste abbo (150 sms/75 min) hadden maar anders...
JIj hebt dus ook de mobiel,,, kan je daar wachtwoor d op zetten bij sms?CaptBiele schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 15:45:
[...]
Dit vind ik ook echt een nadeel. Lijkt me technologisch ook niet zo ingewikkeld, dus gewoon balen dat het er niet in zit.
Ik wil wat deuntjes erin zetten waar ik ECHT van wakker wordt
Bij firmware versie E900XXFG2 kun je wel een MP3 als alarm/wekker toon erin zetten, maar bij SMS'jes kan dat helaas (nog) nietVerwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:45:
Kan je nou echt niet een mp3 als alarm/sms zetten? Na veel zoeken in de telefoon is het mijn namelijk niet gelukt, en de beltonen van samsung vin ik maar niksWat ik ook erg stom vin is dat je niet in je muziek bestanden kan bladeren tijdens het afspelen van je mp3's
of dat als je met iemand bluetooth verbinding hebt kan je ook geen muziek luisteren. Plus het geluid is behoorlijk zacht, als de telefon over gaat hoor ik um amper, en omdat het niet tegelijk kan trillen en een beltoon afspelen voel ik de telefoon ook nie af gaan
Kortom de telefoon valt best tegen.. Ik mis best veel opties
Kan je met de xxfg2 de nederlandse taal selecteren?alvani schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:48:
[...]
Bij firmware versie E900XXFG2 kun je wel een MP3 als alarm/wekker toon erin zetten, maar bij SMS'jes kan dat helaas (nog) niet
Waar kan je die Firmware downloaden?
Ik heb nu de russische Firmware, dus ik hoop dat je van die russische firmware weer kan flashen naar een nederlandse firmware.
Als iemand hier meer over weet hoor ik dat graag...
Ik heb me er helemaal rot naar gezocht dus ik wil jou die elende besparen: http://www.geocities.com/samsunge900mods/firmware.html19FR08 schreef op zondag 10 september 2006 @ 01:42:
[...]
Ik heb nu de russische Firmware, dus ik hoop dat je van die russische firmware weer kan flashen naar een nederlandse firmware.
Alle firmware, verder benodigde software en handleiding kun je ook vinden op http://www.samsung-stuff.de/board/hmportal.php19FR08 schreef op zondag 10 september 2006 @ 01:42:
[...]
Wel even gratis lid worden en alles op eigen risico!
bij deze telefoon is het geluid van bv een mp3tje so schel dat t gewoon pijn aan mijn oren doet, vol zet ik dan maar op 3 anders krijg ik gewoon koppijn

[This space is for rent]
Al een beetje gespeeld met de equalizer?PoweRoy schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:25:
is bij jullie e900 ook het geluid erg schel
bij deze telefoon is het geluid van bv een mp3tje so schel dat t gewoon pijn aan mijn oren doet, vol zet ik dan maar op 3 anders krijg ik gewoon koppijn
Verwacht ook geen wonderen, want in de basis blijft het natuurlijk gewoon een telefoon. Ik ben gematigd tevreden over het geluid, maar het is niet te vergelijken met de kwaliteit van m'n mp3-speler.
Verwijderd
Btw dat is een officiele firmware? Dat kunnen ze toch ook voor je doen bij een winkel ed. Zo dat je zeker bent van je zakie, en zo niet dat je het dan toch vergoedt krijgt
Idd, die 3d sound moet je ook vanav blijven. Vreselijk is dat.Julio_Ricardo schreef op zondag 10 september 2006 @ 20:54:
[...]
Al een beetje gespeeld met de equalizer?
Verwacht ook geen wonderen, want in de basis blijft het natuurlijk gewoon een telefoon. Ik ben gematigd tevreden over het geluid, maar het is niet te vergelijken met de kwaliteit van m'n mp3-speler.
ik heb hem zelf op 3D UIT, en Jazz. rock is te bonkerig. ook voor zulke muziek
Verwijderd
Of zou ik een van 1 Gig kopen?
Verwijderd
als ik het nog goed onthouden heb is transflash micro sd geworden (de benaming is veranderd in micro sd. je hebt dus de goeie te pakken. anders moet je ff googelen voor een plaatje, let er dan wel op dat er MICRO SD (en niet mini) op staat.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:36:
Is dit de juiste geheugenkaart? Sandisk Transflash 512 MB
Of zou ik een van 1 Gig kopen?
Verwijderd
lees de topic nog eens door...Bever schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:38:
Hoe kan ik vanaf m'n geheugenkaart een map met mp3's aan een playlist toevoegen?

geheugen kaart in de tel, muziek in de muziek map proppen, playlist maken...
n.b. in de m uziek map geen andere mappen met muziek aanmaken want die kun je niet in je playlist zetten...
Het bediscussiëren van hoe en waar de nieuwste firmware te downen en hoe te flashen staan wij hier niet toe!!
Op de firmware en de flashprogramma's rusten namelijk auteursrechten. En aangezien jullie die rechten niet hebben, is dat in strijd met de wet. En dus niet toegestaan op het forum!