Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Caseyyesac
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-11-2020
Ik kom er niet uit. Ik wil een mp3 speler kopen en blijf de hele tijd tegen deze 3 aankijken:
iAudio U3
iRiver H10
Creative Zen

Ik denk dat de U3 qua geluidskwaliteit bovenaan staat maar is er een duidelijk verschil te horen tussen deze 3 modellen? De U3 heeft wel een heel hoog uitgansvermogen van 2*30 mW. De prijs is dan ook meteen een heel stuk hoger.
Ik heb een hele tijd rondgekeken op veel sites maar ben beetje de weg kwijt geraakt. Is er nu nog een goed alternatief dat ik over het hoofd gezien heb en welk model zou jij nemen?

18 jarige student CE

• jelly
  • Laatst online: 20-11 09:01

jelly

Arch Linux

wat wil je met je mp3 speler? Lange accuduur, radio, video's kijken? Dan kan je zo de beste mp3 kiezen voor jezelf

Keep it simple stupid

• Caseyyesac
Geluidskwaliteit is heel belangrijk, andere oordopjes komen nog.
1 Gb geheugen is genoeg.
Radio hoeft niet.
Video kijken ook niet.
Accuduur: ongeveer 10 uur is lang genoeg.
Duidelijk kleurenscherm vind ik belangrijk.
Budget: tot 170 euro.

Ik wil het liefst geen ouder model, dus niet ouder als een jaar ongeveer.

[ Voor 3% gewijzigd door Caseyyesac op 17-08-2006 18:03 ]

18 jarige student CE

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:36
nano? :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 15:21

wvdburgt

MacOS all the way baby!

ja idd, ik vroeg me af waarom die niet? schijnbaar hebben die ook een goede uitgang.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
\[MP3/Flash] Creative Zen V (Plus)
\[MP3/OGG] Cowon iAudio Flash MP3 spelers
[MP3] iRiver H10

Bekijk de ervaringen in bovenstaande topics eens zou ik zeggen. Je zult toch echt zelf je eigen keuze moeten maken, dat kan niemand voor jou doen.

• Caseyyesac
Nano is geen optie maar dat is persoonlijk.

Die topics had ik al doorgekeken maar nog niet echt een keuze kunnen maken daaruit, vandaar dit topic.

18 jarige student CE

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:36
Caseyyesac schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:04:
Nano is geen optie maar dat is persoonlijk.

Die topics had ik al doorgekeken maar nog niet echt een keuze kunnen maken daaruit, vandaar dit topic.
Dus hij voldoet aan al je eisen, maar je wilt hem puur niet omdat er een apple logo opstaat?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat wil je nou van ons horen dan? Als ik jou was zou ik nog eens goed naar de specs van die 3 spelers kijken, en dan beslissen waar je het meeste waarde aan hecht. Alle 3 de spelers zijn van A merken, dus kwalitatief zal het wel goed zitten.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:46
Als je anti-iPod bent, kan je ook kijken naar een Sandisk Sansa series. Deze wordt gepromoot als een iPod alternatief.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• RoD
  • Niet online

RoD

GarBaGe schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:10:
Als je anti-iPod bent, kan je ook kijken naar een Sandisk Sansa series. Deze wordt gepromoot als een iPod alternatief.
Er zijn zoveel spelers die worden gepromoot als iPod alternatief ;) Overigens is de iPod een gewone mp3speler, daar hoef je echt geen "alternatief" voor.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:20
RoD schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:12:
[...]

Er zijn zoveel spelers die worden gepromoot als iPod alternatief ;) Overigens is de iPod een gewone mp3speler, daar hoef je echt geen "alternatief" voor.
Nou ik vind de interface van een ipod toch wel zeer verschillend vergeleken met andere mp3 spelers.

• RoD
  • Niet online

RoD

Dersan schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:36:
[...]

Nou ik vind de interface van een ipod toch wel zeer verschillend vergeleken met andere mp3 spelers.
Behalve het feit dat de iPod een clickwheel heeft, zit er niet veel verschil in.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Jíj wilt een MP3 speler, wij niet. Jíj moet de keuze dus maken. Dat kan je alleen doen door veel te lezen, eventueel eens te proberen. Als je er dan nog niet uit komt, neem je gewoon de gene waarvan jij denkt dat het de beste is. Want zoveel users als GoT telt, zoveel meningen. Daar schiet je niet veel mee op...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.