Ja tuurlijk, daar gaat dit hele topic toch overVerwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:39:
[...]
Maar dat was bij de Zen Vision M zeker?
Ik snap de mogelijke verwarring wel hoor
Yamaha MT-09
Ja tuurlijk, daar gaat dit hele topic toch overVerwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:39:
[...]
Maar dat was bij de Zen Vision M zeker?
Yamaha MT-09
Greetz...
Verwijderd
Sorry die heb ik niet meer....Maar volgens mij ben je daar zo wie zo te laat mee. Het moest voor de 31ste binnen zijn als ik me niet vergis.Chuck Q schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:55:
Help !
Ik ben het formulier om het gratis docking station te bestellen kwijtgespeeld en op de site van creative is er natuurlijk niets meer te vinden.![]()
Heeft er iemand toevallig nog een lokale copy staan ?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Ik denk dat je met wat fatsoenlijk resizen elke wallpaper/foto/pic wel kunt gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:53:
Weet iemand wat websites waar bijv. wallpapers voor de zen vision m op staan?
Bij voorbaat dank.
kijk hier eensVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:53:
Weet iemand wat websites waar bijv. wallpapers voor de zen vision m op staan?
Bij voorbaat dank.
Verwijderd
Verwijderd
S.J.
Niet weer heRoD schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 20:34:
Brakke batterij? Een storing klinkt niet erg goed. Ook dat na het opladen de speler een tijdje niet reageert doet me de batterij verdenken.
[ Voor 18% gewijzigd door Timmehhh op 06-02-2007 21:17 ]
Verwijderd
Vorige week daar ook besteld, 8 uur besteld en de volgende dag om 11.00 uur stond de postbode op de stoep.Viasco schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:45:
Half 9 ook een Zen Vision M bestelt bij MP3Shop!
Hoop dat ik hem morgen ontvang. (is voor 21.00 bestelt en betaald, volgende dag in huis)
Heb ik ff bij de mediamarkt bekeken en de grote viel me toch nog wel mee.
229 is geen gekke prijs voor een ZVM toch?
[ Voor 18% gewijzigd door -SaveMe- op 06-02-2007 22:53 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Mediamonkey kan dit.-SaveMe- schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:38:
Heb ook zojuist bij MP3shop de ZVM 60 black besteld!
Twee vraagjes: welk proggie gebruiken jullie om cover/album art bij een album te vinden? Met tag&rename kan het niet ?
Staat wel wat over in de TS.En ergens in dit topic zag ik een link naar een buitenlandse shop voor zo'n latex skin. Zijn die ook ergens in NL te koop, zo nee, wat is een betrouwbare buitenlandse shop om zo'n ding te bestellen ?
TagRename kan het wel, na wat zoekwerkRoD schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:52:
[...]
Mediamonkey kan dit.
[...]
Staat wel wat over in de TS.
[ Voor 19% gewijzigd door -SaveMe- op 06-02-2007 22:56 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Vinze op 07-02-2007 15:56 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 16:45 ]
Verwijderd
Probeer de firmware eens opnieuw in te laden. Wellicht dat er iets misgegaan is?Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:15:
Sinds ik de laatste firmware op mijn Zen Vision:M heb gezet displayed hij geen album art meer. Ik heb alleen maar albums erop staan en heb via Mediamonkey de album-art toegevoegd. Toch weigerd die ook maar van één album de art te laten zien terwijl die de plaatjes in Mediamonkey zelf wel gewoon aangeeft. Kan iemand me helpen/ zeggen wat ik verkeerd doe?
Verwijderd
Ik zal het proberen maar ik betwijfel het.. hij werkt verder namelijk gewoon prima en heb de muziek meerdere keren verwijderd en opnieuw toegevoegd.RoD schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:16:
[...]
Probeer de firmware eens opnieuw in te laden. Wellicht dat er iets misgegaan is?
Verwijderd
Heb ik ook al geprobeerd.. maar ik zal nu eerst even de firmware proberen. Ik heb trouwens de Amerikaanse firmware omdat ik geen volume cap wil, zou het daar aan kunnen liggen (lijkt me ook onlogisch maar wie weet)?RoD schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:25:
Probeer anders eens een ander programma om album arts toe te voegen. WMP bijvoorbeeld.
Verwijderd
Verwijderd
Je behoudt nog gewoon je garantie, ik heb hem er namelijk afgehaald en daarna ging die kapot.. kreeg gewoon een nieuwe thuisgestuurd (met een nieuw stickertje trouwens).Viasco schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:02:
Klein vraagje, dat doorzichtige stickertje op de achter kant van de Zen als je hem nieuw koop, daar staat iets in het Frans.
Mag je die eraf halen of heeft dat wat met garantie te maken?
Het staat vlak boven Vision: M
Verwijderd
Ik heb hem maar geformatteerd (20 gigh aan rotzooiRoD schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:30:
Tsja, het valt in ieder geval te proberen. Zo kun je tenminste uitsluiten of het aan je speler ligt.
Verwijderd
Ja, zo heb ik geflasht.Hillie schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:00:
En als je hem reboot in het "service menu" (zo noem ik het maar even, het menuutje wat je ook gebruikt voor nieuwe firmware enzo)?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 22:52 ]
aangezien het waarschijnlijk een Lion battery is, is vaak kleine beetjes opladen het beste..Timmehhh schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:02:
Hij is nu voor de eerste keer leeg aan het raken de zen, moet ik de 1ste keer wachten tot de accu helemaal leeg is of is het beste als ik hem oplaadt wanneer die in het rood staat. Dit in verband met de levensduur van de accu.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
Kijk op Ebay, daar kun je een kabeltje voor minder dan €10 inclusief verzendkosten uit de VS laten komen. Werkt prima.Viasco schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:41:
Weet iemand waar ik 1 van deze AV kabels het goedkoopst kan vinden?
• Cowon AV Cable
• Archos AV Cable
• iBook AV Cable
• iriver AV Cable
Die originele is me wat te duur, 27 euro voor een kabeltje..
Verwijderd
Je kan het beeld stretchen terwijl je de film aan het kijken bent, door op die knop rechtsonder te drukken.. weet ff niet hoe die heet.Zanniebal schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:19:
Zo! Ik ben nu ook de trotse en super blije eigenaar van een Zen Vision:M 30 gb
Muziek syncen en video's kijke gaat super, maar....
Hoe kan ik een dvd die met 'iriverter' is omgezet naar een avi fullscreen bekijken op mijn zen?
Nu heb ik telkens dat er dikke zwarte balken boven en onder de video zitten. Doe ik iets verkeerd? Of moet ik een ander programma gebruiken?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik heb een av-kabel bij de dichstbijzijnde electronica-zaak gehaald.. was 5 euro kwijt en moet zeggen dat hij het prima doet.Viasco schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:41:
• Cowon AV Cable
• Archos AV Cable
• iBook AV Cable
• iriver AV Cable
Verwijderd
Ik kwam de originele voor 18 euro tegen bij de MediaMarkt, dat was het me nog wel waard.Viasco schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:41:
• Cowon AV Cable
• Archos AV Cable
• iBook AV Cable
• iriver AV Cable
Ja die zie ik, maar welke optie ik ook doe, er verandert niks in het beeldVerwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:32:
[...]
Je kan het beeld stretchen terwijl je de film aan het kijken bent, door op die knop rechtsonder te drukken.. weet ff niet hoe die heet.
Kan prima hoor. Wel is het aan te raden de batterij een paar keer volledig op te laden en te ontladen om em op z'n maximale capaciteit te laten komen. Maar dat hoef je natuurlijk niet persé de eerste keer te doen. Als je er graag direct mee wil spelen (ongetwijfeld-SaveMe- schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:45:
ZVM 60GB black net binnen.
Moet em eerst 5 uur opladen...![]()
Mag ik em tijdens het opladen al wel voorzien van media, of ook beter van niet ??
Let wel op dat niet alle av-kabels compatible zijn... de kabel van mijn video camera past wel, maar werkt niet omdat de polen anders zijn...Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:34:
[...]
Ik heb een av-kabel bij de dichstbijzijnde electronica-zaak gehaald.. was 5 euro kwijt en moet zeggen dat hij het prima doet.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
Je kan hem er ook niet helemaal induwen dan heb je mono-geluid maar dan doet die het ook.. zo werkte het bij een kennis van mij.ToolkiT schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:05:
[...]
Let wel op dat niet alle av-kabels compatible zijn... de kabel van mijn video camera past wel, maar werkt niet omdat de polen anders zijn...
Wat denk je zelf?Timmehhh schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:12:
Is het gezond dat mijn zen hele tijd vastloopt en dat ik hem hele tijd moet resetten ?
Nou, dit lijkt me geen kleinigheidje. Wat je kunt doen is het ding proberen te formatteren en/of de firmware opnieuw inladen. Als het dan nog niet werkt zou ik gewoon een RMA sturen nu je nog garantie hebt. Wie weet verslechtert de situatie later nog en zit je zonder garantie. Bovendien lijkt me het ontzettend irritant, dus reden genoeg om em terug te sturenKomt dit bij meer dingen voor? Ik wil hem eigenlijk niet om dit kleinigheidje terugsturen omdat ik dat al eens gedaan heb en hem dan lange tijd kwijt ben. Het is een geweldig apparaat maar heb in 3 dagen al een stuk of 10x gereset
Heb besloten mijn geduld maar ff op de proef te stellen. Ondertussen mijn verzameling up to date aan het maken met Tag & RenameRoD schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:00:
[...]
Kan prima hoor. Wel is het aan te raden de batterij een paar keer volledig op te laden en te ontladen om em op z'n maximale capaciteit te laten komen. Maar dat hoef je natuurlijk niet persé de eerste keer te doen. Als je er graag direct mee wil spelen (ongetwijfeld) kan dat prima.
Normaal is het natuurlijk niet. Ik heb die van mij in een half jaar tijd 2x moeten resetten. En die werd elke dag zo'n 3 uur gebruikt.Timmehhh schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:12:
Is het gezond dat mijn zen hele tijd vastloopt en dat ik hem hele tijd moet resetten ? Komt dit bij meer dingen voor? Ik wil hem eigenlijk niet om dit kleinigheidje terugsturen omdat ik dat al eens gedaan heb en hem dan lange tijd kwijt ben. Het is een geweldig apparaat maar heb in 3 dagen al een stuk of 10x gereset
Yamaha MT-09
Simpel, het schermpje heeft een resolutie van 320x240 (verhouding 1.33:1) De meeste dvd's zijn breedbeeld en hebben dus een verhouding van 1.85:1 of 2.35:1Zanniebal schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:10:
Hm, ben er nog steeds niet achter hoe ik nou fullscreen dvd kan kijken, hoe doen jullie het nou?
Ik heb de dvd naar 320x280(?) reresized en toen nog een keertje naar 640x480 en beide keren hou ik een dikke balk onder en boven
Vertel me jullie geheim!
Yamaha MT-09
Ok, en als ik een dvd omzet naar volledig scherm zullen de poppetjes zeker ook gelijk 2 keer zo lang zijn?Bergie schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:45:
[...]
Simpel, het schermpje heeft een resolutie van 320x240 (verhouding 1.33:1) De meeste dvd's zijn breedbeeld en hebben dus een verhouding van 1.85:1 of 2.35:1
Dus om de volledige breedte op het schermpje te krijgen zal het scherm in de hoogte dus niet volledig gevuld worden.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 22:14 ]
Verwijderd
Als antwoord heb ik gekregen dat ze mij een vervangingsmodel willen aanbieden. Ik heb al in mijn bovenstaande bericht neergezet dat mijn garantie voorbij is en dat ik niet klauwevol geld wil gaan betalenGeachte heer/mevrouw, Ik heb
net iets meer dan een jaar geleden de Creative Zen Vision:M aangeschaft bij www.mp3shop.nl. Sinds deze week is mijn Zen rare kuren aan het vertonen. Zo wilt de Zen heel vaak vastlopen tijdens het navigeren naar een ander nummer. Heb ik heel vaak last van het niet volledig afsluiten van de Zen (Als ik hem uitschakel blijft alleen de batterij indicator op het scherm staan voor 5 minuten lang en daarna schakelt hij zichzelf uit). En als ik hem opstart heb ik vaak last van dat hij de mediagegevens opnieuw moet inladen (wat heel erg lang duurt). Maar ook als ik wil synchroniseren met mijn PC, stopt de Zen met overbrengen van liedjes (naar de Zen) en doet hij gewoon niets. Dit doet ie met meerdere synchronisatie programma's (Windows Media Speler 11, Creative Media Source 5 en MediaMonkey). Zo is op deze manier het heel erg moeilijk om mijn muziek collectie op te slaan. Ik heb al geprobeerd de Zen te formatteren en de firmware herflashen d.m.v. de Herstelmenu in de Zen.
Andere firmware versies (oudere) helpen ook niet. Voor de rest is het een prachtding, maar precies na mijn garantieperiode begint ie kuren te vertonen. Ik wil hem heel erg graag opsturen voor RMA, maar ik wil niet een handvol geld betalen nou dat ie net uit mijn garantieperiode is. Ik
hoop spoedig reactie te ontvangen. Met vriendelijke groet, Sean
Moet ik nou geld betalen of niet?Geachte Heer Borgsteede,
Graag zou ik deze speler voor u vervangen middels een RMA-procedure. Dat gaat alsvolgt:
- u wacht ons adreslabel af, wat per e-mail binnenkomt
- u stuurt de defecte speler zonder batterij op naar ons depot
- uw vervangspeler verlaat onze vestiging in Dublin de volgende morgen
- u ontvangt een e-mail met daarin het trackingnummer van de koerier
- binnen 10 werkdagen staat de koerier aan de deur met de vervangspeler
Om deze omruiling mogelijk te maken zou ik graag de volgende gegevens van u ontvangen:
- uw volledige adres (waar overdag iemand voor een pakket kan tekenen)
- mobiel telefoonnummer (zodat de koerier u kan bereiken)
- de kleur van uw Zen (voorzijde, bij de toetsen)
- gewenste kleur van uw vervangspeler
- een scan van het aankoopbewijs
- serienummer van de speler
- uw akkoord met de RMA-procedure
Wij verzoeken u de tekst van onze e-mailwisseling niet te verwijderen als u reageert.
Met vriendelijke groet
Sivan
Technical Support
Creative Labs Europe
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 18:06 ]
Verwijderd
Aansluitingen omdraaien? Of zit de 0 op een andere plek?ToolkiT schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:05:
[...]
Let wel op dat niet alle av-kabels compatible zijn... de kabel van mijn video camera past wel, maar werkt niet omdat de polen anders zijn...
Je hebt volgens europese rtichtlijnen 2jaar garantie, ook al zegt de fabrikant anders. Wat je wel zal moeten betalen zijn de verzendingskosten.Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 18:05:
Dat is dan wel heel soepel als dat zo is.
Heb alleen nog niet het andere mailtje van hun gekregen.. Maar ikwacht wel af..
Btw, what the hell bedoelen ze de speler zonder batterij opsturen
Verwijderd
Op je ZVM. Er zit namelijk al een heel net plasticje op.Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:23:
En als ik een nieuwe krijg is het eerste wat ik wil een screen-protector. Waar kan ik deze het goedkoopst vinden in NL?
Verwijderd
Nee, ik denk het niet. Ik heb ook ooit eens mijn Zen naar hun op moeten sturen (binnen de garantieperiode weliswaar), maar dat ging ook volgens de normale RMA procedure.[...]
Moet ik nou geld betalen of niet?
Dat vraag ik me af. Uit eigen ervarging kan ik melden dat ik bij mijn procedure geen ene cent heb betaald voor verzending of vervanging. En de vervangende Zen, werd supersnel met DHL naar mij toegestuurd. Qua klantenservice zit Creative goed.RoD schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:18:
Klopt, maar alleen de verzendkosten voor het opsturen van de speler. Niet voor het terugkrijgen van de speler
In de wet staat dat alleen de verzendkosten van het opsturen betaald moet worden. Maar als dat van Creative niet hoeft is dat natuurlijk alleen maar beterVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:38:
[...]
Nee, ik denk het niet. Ik heb ook ooit eens mijn Zen naar hun op moeten sturen (binnen de garantieperiode weliswaar), maar dat ging ook volgens de normale RMA procedure.
[...]
Dat vraag ik me af. Uit eigen ervarging kan ik melden dat ik bij mijn procedure geen ene cent heb betaald voor verzending of vervanging. En de vervangende Zen, werd supersnel met DHL naar mij toegestuurd. Qua klantenservice zit Creative goed.
PSN: Arienix
Verwijderd
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat ik dat tweede e-mailtje binnekrijg met adresinformatie waar ik me Zen heen moet sturen?RoD schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:54:
[...]
In de wet staat dat alleen de verzendkosten van het opsturen betaald moet worden. Maar als dat van Creative niet hoeft is dat natuurlijk alleen maar beter
Weet ik het, ik werk niet bij CreativeVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:25:
[...]
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat ik dat tweede e-mailtje binnekrijg met adresinformatie waar ik me Zen heen moet sturen?
En de informatie over adres-gegevens en welke Zen kleur ik wil enzo, waar moet dat heen. Mee in het pakketje?
Verwijderd
Sorry ik ben vrij irritant met me vragen geloof ik, maar het is nou eenmaal een discussie forumRoD schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:55:
[...]
Weet ik het, ik werk niet bij CreativeHoe lang het duurt voor het 2e mailtje hangt natuurlijk helemaal van Creative af. Ik denk trouwens dat je adresgegevens en kleur ed moet mailen. Maar dat weet ik niet zeker. Vraag het eens bij twijfel.
Ga anders morgen even langs bij een MediaMarkt, waar ze de verschillende kleuren hebben liggen.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:17:
[...]
Sorry ik ben vrij irritant met me vragen geloof ik, maar het is nou eenmaal een discussie forum![]()
Maar aangezien ik een kleur mag kiezen, welke zou ik eigenlijk nemen. Zwart vind ik wel mooi (heb ik al), maar volgens mij ziet wit er ook goed uit en weinig mensen hebben die kleur
Verwijderd
Volgende vraag gaat je geld kostenVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:17:
[...]
Sorry ik ben vrij irritant met me vragen geloof ik, maar het is nou eenmaal een discussie forum
Tsja, dit is toch echt puur persoonlijk. Valt weinig zinnigs over te zeggen. Wit is natuurlijk wel een beetje iPod-ishVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:17:
[...]
Sorry ik ben vrij irritant met me vragen geloof ik, maar het is nou eenmaal een discussie forum![]()
Maar aangezien ik een kleur mag kiezen, welke zou ik eigenlijk nemen. Zwart vind ik wel mooi (heb ik al), maar volgens mij ziet wit er ook goed uit en weinig mensen hebben die kleur
Verwijderd
Verwijderd
Ja en iPod vind ik maar nix. Maar ik zal wel voor de zwarte gaan denk ik.RoD schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:29:
[...]
Tsja, dit is toch echt puur persoonlijk. Valt weinig zinnigs over te zeggen. Wit is natuurlijk wel een beetje iPod-ish
En inderdaad, de volgende vraag gaat geld kosten. De rekening krijg je wel via PM
Och die goeie ouwe tijd.Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:36:
mn ouders zijn zoooooooooooooooooooooo irritant. Ik mag de speler niet zelf kopen en van hun krijg ik m voor mn verjaardag ALS mn rapport zo goed was als het vorige (lees: onmogelijk) en ALS het dan toch zo goed is krijg ik m pas over 5 f******* maanden.... *lays down and dies*
*zucht*
tis maar dat jullie het weten![]()
Xx
Verwijderd
Zo'n usb lader zou volgens mij gewoon moeten werken. De polariteit zit dan automatisch al goed.Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:39:
Ik wil graag een autolader (en misschien ook een gewone lader) hebben voor mijn Vision:M. Ik ga volgende week op wintersport en wil dan in de auto wat langer films kunnen kijken dan de 4 uur die de Vision:M aankan op zijn batterij. Ik zag deze twee op de site van Dixons staan:
http://www.dixons.nl/De_o...ader.7072362/default.aspx
Zouden deze werken met mijn Vision:M?
Yamaha MT-09
Oh? Waarom is dat dan? Waarom zit deze dan wel automatisch goed?Bergie schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 21:34:
[...]
Zo'n usb lader zou volgens mij gewoon moeten werken. De polariteit zit dan automatisch al goed.
Dat zou je wel denken hè? Maar het is niet zo. Niet elke USB adapter werkt met de ZVM. Sommige fabrikanten (Creative ook?) draaien ook de polariteit expres omGhanso schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 23:06:
Omdat het dan over USB gaat. Jaja met de U van Universele/Universal
Yamaha MT-09
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 18-02-2007 00:14 ]
Yamaha MT-09
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq