Wat zouden ze hier mee bedoelen?Improves the battery's charging functionality.
Dat vraag ik me dus ook af van de support van het docking station. In mijn ogen is dat namelijk niet meer dan een veredelde sync adaptor.
Net even getest. De FM recording functionaliteit is inderdaad weg. Tevens herkent Windows de speler niet meer en werkt als gevolg daarvan de media explorer ook niet meer. Dat laatste is op te lossen door het opnieuw opstarten van de computer.
Wat betreft de volume restrictie: het maximale volume is nog steeds hetzelfde als die altijd al geweest is. (Maximaal 25). Deze kan nu echter vrijwillig nog lager gezet worden.
Net even getest. De FM recording functionaliteit is inderdaad weg. Tevens herkent Windows de speler niet meer en werkt als gevolg daarvan de media explorer ook niet meer. Dat laatste is op te lossen door het opnieuw opstarten van de computer.
Wat betreft de volume restrictie: het maximale volume is nog steeds hetzelfde als die altijd al geweest is. (Maximaal 25). Deze kan nu echter vrijwillig nog lager gezet worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Jeroen O op 03-10-2006 22:28 ]
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Effe een kort vraagje:
heeft de Creative Zen Vision:M ook na een verloop van tijd last van stof achter het scherm. Ik heb namelijk de Zen Sleek waarbij dit wel het geval is. Ik heb hem al eens als RMA terug gestuurd naar Creative maar nu heb ik weer hetzelfde probleem. Wellicht dat ik hem met bijbetaling kan in ruilen voor een Creative Zen Vision:M.
heeft de Creative Zen Vision:M ook na een verloop van tijd last van stof achter het scherm. Ik heb namelijk de Zen Sleek waarbij dit wel het geval is. Ik heb hem al eens als RMA terug gestuurd naar Creative maar nu heb ik weer hetzelfde probleem. Wellicht dat ik hem met bijbetaling kan in ruilen voor een Creative Zen Vision:M.
Ik heb hem nu bijna een half jaar en heb hier geen last van.lochtejans schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:28:
Effe een kort vraagje:
heeft de Creative Zen Vision:M ook na een verloop van tijd last van stof achter het scherm. Ik heb namelijk de Zen Sleek waarbij dit wel het geval is.
Verwijderd
Vraagje:
Ik wil een a/v kabeltje aanschaffen voor mijn speler maar heb geen idee waar je deze dingen kunt kopen. Ik weet wel waar ik de a/v kabel van creative zelf kan kopen maar die vind ik belachelijk duur, en is voor mij geen optie.
Het schijnt dat een cowon en een iriver kabel ook werken. Een ander a/v kabeltje dat werkt is natuurlijk ook goed. Waar koop ik die?
Ik wil een a/v kabeltje aanschaffen voor mijn speler maar heb geen idee waar je deze dingen kunt kopen. Ik weet wel waar ik de a/v kabel van creative zelf kan kopen maar die vind ik belachelijk duur, en is voor mij geen optie.
Het schijnt dat een cowon en een iriver kabel ook werken. Een ander a/v kabeltje dat werkt is natuurlijk ook goed. Waar koop ik die?
Ga eens bij mediamarkt kijken. Daar hebben ze diverse kabeltjes voor diverse MP3 spelers.
Verwijderd
ik had er een bij de block gekocht, (7eurie) maar heb wel mono geluid (en stekkertje moet er 0,5 cm uitsteken).Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 09:41:
Vraagje:
Verwijderd
He ik heb mijn creative zen vision een paar maanden sinds mei ofzo. Gekocht bij progress.nl, ik heb 2 jaar garantie erbij gekregen. Nu is er één zon pixeltje kapot gegaan ( hij is heel de tijd blauw )..ik liet m niet vallen ofzo dus geen deuk in het scherm..wat dan ook alleen die pixel is kapot. Denken jullie dat ik er een nieuwe voor terugkrijg of dat het gerepareerd wordt bij progress..onder garantie. Want bij lcd monitors heb je toch zon policy van als 1 pixel kapot is dat je dan geen nieuwe krijg...pas als er 3 pixels kapot zijn. En misschien tips voor het afhandelen..? Moet ik het opsturen of is het beter dat ik daar naartoe rij ...thx alvast
Is zelf zo'n stekkertje maken geen optie? Bij Conrad of de lokale elektroboer oid zullen ze toch wel zo'n plugje hebben lijkt me. Dan nog een paar tulpstekkertje eraan knopen en klaar is $userVerwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 09:41:
Vraagje:
Yamaha MT-09
Ik zag bij mp3shop nu ook de 60 GB staan voor 359,- Deze heeft een langere speelduur (2 uur audio langer, en 1 uur video) Verder heeft ie de zelfde afmetingen, en mogelijkheid voo USB-host.
Op de Creative site geven ze wel aan dat de speler dikker en zwaarder is. Verder is ie alleen in zwart en wit verkrijgbaar.
Op de Creative site geven ze wel aan dat de speler dikker en zwaarder is. Verder is ie alleen in zwart en wit verkrijgbaar.
Verwijderd
Ik heb sinds een maand een Zen Vision:M 30 Gb en het is echt een pracht ding. Super gebruiksvriendelijk en prachtig geluid. Ik heb nu alleen een probleem met de video conversie software. Als ik een video die ik heb gemaakt met men digitale fotocamera probeer te converteren krijg ik alleen een klein .wmv bestand waarin alleen het geluid van de film zit. Er is dus geen beeld. Aangezien je niets kan instellen bij de video converter die je bij de speler krijgt zou ik niet weten wat ik fout doe. Heb ook niets hierover kunnen vinden op Google. Iemand dit probleem ook eens gehad? Opnieuw installeren helpt ook niets.
Heb je de juiste codecs? Heb je al een andere converter geprobeerd?
Verwijderd
Geen idee of ik de juiste codecs heb, worden die niet bij de software van de speler geleverd dan? Wel raar als je een video converter meeleverd en je die vervolgens niet kan gebruiken.
Welke andere converters zijn aan te raden?
Welke andere converters zijn aan te raden?
En als je in de verkenner je film gewoon naar de speler sleept?
Bij mij doet hij het dan gewoon zonder conversie.
Ik heb ze ook geconverseerd met Windows Moviemaker, maar dan wordt het geluid wel slechter met veel ruis.
Bij mij doet hij het dan gewoon zonder conversie.
Ik heb ze ook geconverseerd met Windows Moviemaker, maar dan wordt het geluid wel slechter met veel ruis.
Verwijderd
Nope, dan doen ze het ook niet. Ik krijg dan een mededeling dat de speler het niet ondersteunt en vervolgens wordt de file niet gekopieerd. Toch raar dat die converter van Creative het niet doet. Zie niet wat er mis kan gaan, krijg alleen maar wmv geluidsbestanden.
Misschien kan je hem wel omzetten met Vlc media player.
Ik weet niet precies wat voor bestanden je videocamera maakt maar je kan er wel een aantal video- en geluidsformaten mee veranderen. Klik
Ik weet niet precies wat voor bestanden je videocamera maakt maar je kan er wel een aantal video- en geluidsformaten mee veranderen. Klik
Nieuwe firmware is uitgekomen: versie 1.51.01 zowel met als zonder e.
http://nl.europe.creative...=10&drivertype=0&x=26&y=5
Met deze versie zouden de problemen die sommige mensen hebben met het afspelen van met DRM beveilgde bestanden, opgelost moeten zijn.
Met deze versie zouden de problemen die sommige mensen hebben met het afspelen van met DRM beveilgde bestanden, opgelost moeten zijn.
Jeroen17 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:14:
Nieuwe firmware is uitgekomen: versie 1.51.01 zowel met als zonder e.
houdt dit in dat je nu bij de Europeese ook zelf kan bepalen of je de volume restictie wil of niet?Adds the Volume Restriction feature, which allows you to restrict your player's maximum playback volume.
Ja en nee.
De volume restrictie die al in de Europese firmware zat, die zit er nog steeds in. Alleen kan je er nu voor kiezen om het maximale volume nog lager in te stellen.
Wat me trouwens ook opgevallen is:
Als je bij de FM radio een lijst met presets opvraagt krijg je nu de namen van de zenders te zien. Bij firmware v1.41.01 waren dat nog frequenties.
De volume restrictie die al in de Europese firmware zat, die zit er nog steeds in. Alleen kan je er nu voor kiezen om het maximale volume nog lager in te stellen.
Wat me trouwens ook opgevallen is:
Als je bij de FM radio een lijst met presets opvraagt krijg je nu de namen van de zenders te zien. Bij firmware v1.41.01 waren dat nog frequenties.
[ Voor 36% gewijzigd door Jeroen O op 19-10-2006 22:31 ]
@ MagicFranky
Volgens mij is er iets met je software aan de hand, want ik kan zonder conversie alles afspelen, ook .dat bestanden.
Volgens mij is er iets met je software aan de hand, want ik kan zonder conversie alles afspelen, ook .dat bestanden.
Hmm, hij doet het niet goed meer. Kan niks meer selecteren in het menu, als ik op het touchpad druk om te selecteren, gaat hij 1 keuze naar beneden in de lijst, en meer doet hij niet..
Maar even een firmwareupdate proberen...
EDIT: Nieuwe firmware erop, en nog steeds hetzelfde probleem. In het recovery menu geeft hij dit probleem ook, evenals hij het instellen van het volume. touchpad kapot?
RMA, of heeft iemand nog een idee?
Maar even een firmwareupdate proberen...
EDIT: Nieuwe firmware erop, en nog steeds hetzelfde probleem. In het recovery menu geeft hij dit probleem ook, evenals hij het instellen van het volume. touchpad kapot?
RMA, of heeft iemand nog een idee?
[ Voor 31% gewijzigd door TheTMC op 20-10-2006 19:28 ]
Al een reset geprobeerd?
Yamaha MT-09
Ja ook al. Ik wou eigenlijk de speler formatteren. Werkt dat ook gewoon goed, als je dat vanuit windows doet, en niet vanuit het recovery menu?Bergie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:39:
Al een reset geprobeerd?
EDIT: Als ik met het touchpad het volume wil instellen doet hij dat nu wel goed (naar boven en beneden) en in de menu's kan ik nu ook naar boven en beneden srollen, alleen altijd met 2 tegelijk.
[ Voor 26% gewijzigd door TheTMC op 21-10-2006 12:02 ]
Verwijderd
Hoera, de 60Gb versie wordt in Amerika al geleverd.
Wel een groot prijsverschil met Nederland zo te zien ; $299 (= €237.056) in Amerika (exclusief verzending en invoerrechten naar NL) en €359 in Nederland; maakt €121 verschil. op de kale prijs
Wel een groot prijsverschil met Nederland zo te zien ; $299 (= €237.056) in Amerika (exclusief verzending en invoerrechten naar NL) en €359 in Nederland; maakt €121 verschil. op de kale prijs
Sja, dat is altijd zo. Maar volgens mij komt daar in de US nog btw overheen omdat dat in elke staat weer anders is. Blijft het feit dat ie goedkoper is dan in NL.
Verwijderd
En je zit natuurlijk met de shit als je een beroep moet doen op de garantie.
Ik bestel hem wel gewoon in Nederland of Duitsland.
Dat is het verstandigst ja. Als je hem wilt importeren komt er nog verzendkosten, btw en invoerrechten overheen waardoor het een stuk minder aantrekkelijk wordt.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:42:
En je zit natuurlijk met de shit als je een beroep moet doen op de garantie.
Verwijderd
Ik niet snap!!
Ik heb de bovenste gedownload en geupgrade naar m'n speler:
http://us.creative.com/su...10&drivertype=0&x=23&y=12
Volgens my de US versie, staat er in m'n informatie scherm op m'n speler na het upgraden nog gewoon een e-tje achter m'n firmwire troep..
En 't volume is inderdaad zachter.. Wie helpt
Volgens my de US versie, staat er in m'n informatie scherm op m'n speler na het upgraden nog gewoon een e-tje achter m'n firmwire troep..
Verwijderd
Less het volgende stuk eens:Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:12:
Ik niet snap!!
Volgens my de US versie, staat er in m'n informatie scherm op m'n speler na het upgraden nog gewoon een e-tje achter m'n firmwire troep..En 't volume is inderdaad zachter.. Wie helpt
http://sp303.com/2006/03/...ion-m-quiet-sound-on.html
Gaat over een oudere firmware versie, maar het werkt nog steeds
Verwijderd
Ah, dit werkt, maar waarom werkte 't niet als ik gewoon de US firmwire over de EU firmwire heen upgrade??
Verwijderd
Ik heb een probleem om mijn ondertiteling op mijn zvm zichtbaar te krijgen. Ik heb een avi bestand op mijn computer met een apart srt file erbij.
Windows mediaplayer speelt dit goed af. Dus film met de ondertiteling. Als ik de film kopieer naar mijn zvm ziet ie de ondertiteling niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
Windows mediaplayer speelt dit goed af. Dus film met de ondertiteling. Als ik de film kopieer naar mijn zvm ziet ie de ondertiteling niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
Verwijderd
Omdat de US firmware ook de EU firmware bevat, hij checkt eerst welke eerst is geinstalleerd, US of EU, in geval van US flasht hij de US firmware in geval van EU flasht hij de EU firmware. Met dat trucje van die site, verwijder je de oude firmware en kan jouw pc niet vaststellen of de firmware EU of US wasVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:34:
Ah, dit werkt, maar waarom werkte 't niet als ik gewoon de US firmwire over de EU firmwire heen upgrade??
Eh, de ZVM ondersteund geen .srt files, dus het is logisch dat ie geen ondertitelingen geeft. Je kunt wel de ondertitelingen "vast" in de video file bakken, bijvoorbeeld met VirtualDub.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:09:
Ik heb een probleem om mijn ondertiteling op mijn zvm zichtbaar te krijgen. Ik heb een avi bestand op mijn computer met een apart srt file erbij.
Hoe kan ik dit oplossen?
Sedert vandaag bezitter van vision:m
Mijn eerste indrukken zijn vrij goed, hoewel ik de bediening van m'n oude ipod(3G) prefereer. (alhoewel er wel positieve kantjes zijn aan de bediening van de V:M). Het KLIKKEN van de knopjes vind ik ook niet zo leuk trouwens.
De kwaliteit van het scherm is zeer goed, filmpjes zien er lekker uit !
Wat de meegeleverde software betreft kan ik redelijk kort zijn: kut-software ! Nu het wel lekker begint te lopen met MediaMonkey (gelukkig).
Wat ik als een foutje beschouw is het feit, dat wanneer je geen albumnaam meegeeft aan een lied, je die niet ziet wanneer je navigeert op bv Genres > Artist > "leeg scherm". De ipod vangde dit mooi op door een "All" keuze erbij te zetten. Heb dit nu opgelost door toch een fictief albumnaam te geven aan die liedjes.
Ik denk echter dat ze bij creative allemaal redelijk grote oren hebben, want de meegeleverde oortjes doen pijn aan m'n oren na 10 minuten, gelukkig was ik toch niet van plan die te gebruiken, diehene ik nu heb zijn nu eenmaal van betere kwaliteit.
Mijn conclusie: Mooi toestelletje, geen verkeerde koop, maar had toch iets beter verwacht, vooral wat de software betreft.
Mijn eerste indrukken zijn vrij goed, hoewel ik de bediening van m'n oude ipod(3G) prefereer. (alhoewel er wel positieve kantjes zijn aan de bediening van de V:M). Het KLIKKEN van de knopjes vind ik ook niet zo leuk trouwens.
De kwaliteit van het scherm is zeer goed, filmpjes zien er lekker uit !
Wat de meegeleverde software betreft kan ik redelijk kort zijn: kut-software ! Nu het wel lekker begint te lopen met MediaMonkey (gelukkig).
Wat ik als een foutje beschouw is het feit, dat wanneer je geen albumnaam meegeeft aan een lied, je die niet ziet wanneer je navigeert op bv Genres > Artist > "leeg scherm". De ipod vangde dit mooi op door een "All" keuze erbij te zetten. Heb dit nu opgelost door toch een fictief albumnaam te geven aan die liedjes.
Ik denk echter dat ze bij creative allemaal redelijk grote oren hebben, want de meegeleverde oortjes doen pijn aan m'n oren na 10 minuten, gelukkig was ik toch niet van plan die te gebruiken, diehene ik nu heb zijn nu eenmaal van betere kwaliteit.
Mijn conclusie: Mooi toestelletje, geen verkeerde koop, maar had toch iets beter verwacht, vooral wat de software betreft.
Verwijderd
ok, ik denk dat het ff tijd is om de nieuwste firmware hier neer te zetten met wat er nou allemaal in zit, want ik ben verward.
- met e of zonder e
- Volume beperking of geen beperking
- Kan je opnemen vanaf de radio of niet.
Welke firmware is tot nu toe de beste keus kwa functies en mogelijkheden?
Iemand?
- met e of zonder e
- Volume beperking of geen beperking
- Kan je opnemen vanaf de radio of niet.
Welke firmware is tot nu toe de beste keus kwa functies en mogelijkheden?
Iemand?
Je hebt 2 soorten firmware, de europeese, en de amerikaanse. De europeese is met een "e" erachter, en heeft een volume beperking. verder zijn ze precies het zelfde.
Met deze guide kan je de europeese firmware eraf halen, en er de US versie op zetten.
Er zit bij beide nog een aparte volume beperking die je zelf kan instellen, deze gaat dus nog eens 'bovenop' de beperking die al in de europeese zit.
Verder is uit de nieuwste firmware de FM-recording optie gehaald, en heeft deze wat verbeteringen.
De keus voor welke firmware je gebruikt zou ik zelf laten afhangen van het feit of je de FM-recording gebruikt. Als je deze niet gebruikt zou ik er gewoon de nieuwste (US-versie) opzetten, en anders de laaste (US-Versie) waar de FM-recording er nog wel inzit.
Ik gebruikt zelf gewoon de nieuwste.
Met deze guide kan je de europeese firmware eraf halen, en er de US versie op zetten.
Er zit bij beide nog een aparte volume beperking die je zelf kan instellen, deze gaat dus nog eens 'bovenop' de beperking die al in de europeese zit.
Verder is uit de nieuwste firmware de FM-recording optie gehaald, en heeft deze wat verbeteringen.
De keus voor welke firmware je gebruikt zou ik zelf laten afhangen van het feit of je de FM-recording gebruikt. Als je deze niet gebruikt zou ik er gewoon de nieuwste (US-versie) opzetten, en anders de laaste (US-Versie) waar de FM-recording er nog wel inzit.
Ik gebruikt zelf gewoon de nieuwste.
Misschien handig om de versienummers ook nog even te vermelden.
De laatste versie waarmee je nog van de radio kan opnemen is versie 1.41.01(e). De nieuwste versie dat is versie v1.51.01(e). Beide zijn te downloaden op http://nl.europe.creative...10&drivertype=0&x=18&y=13
De laatste versie waarmee je nog van de radio kan opnemen is versie 1.41.01(e). De nieuwste versie dat is versie v1.51.01(e). Beide zijn te downloaden op http://nl.europe.creative...10&drivertype=0&x=18&y=13
Hmpf... heb ik weer
Wanneer ik 'm aansluit op de usb poort, doet 'ie helemaal niks behalve dat het blauwe lampje onder de aan/uit/hold-schuif begint te knipperen, na ongeveer tien minuten komt het icoontje plotseling op het display en zegt 'ie dat 'ie aan het opladen is, na ongeveer vier/vijf uur is dat icoontje opeens weg, en na een half uurtje begint 'ie weer op te laden... het lukt niet om 'm aan te doen en de pc herkent 'm ook niet (zegt dat 'ie niet aangesloten is) en dit bij drie verschillende pc's/notebooks...!
hebben jullie dit ook gehad of mag alleen mij dit weer overkomen??

Wanneer ik 'm aansluit op de usb poort, doet 'ie helemaal niks behalve dat het blauwe lampje onder de aan/uit/hold-schuif begint te knipperen, na ongeveer tien minuten komt het icoontje plotseling op het display en zegt 'ie dat 'ie aan het opladen is, na ongeveer vier/vijf uur is dat icoontje opeens weg, en na een half uurtje begint 'ie weer op te laden... het lukt niet om 'm aan te doen en de pc herkent 'm ook niet (zegt dat 'ie niet aangesloten is) en dit bij drie verschillende pc's/notebooks...!
hebben jullie dit ook gehad of mag alleen mij dit weer overkomen??
Verwijderd
Windows Media Speler 11 erop?
Kan je beter uninstallen en WMP10 opnieuw installeren.
Schijnen problemen te zijn met WMP11
Kan je beter uninstallen en WMP10 opnieuw installeren.
Schijnen problemen te zijn met WMP11
Is het zo dat de tekentjes op de indrukknopjes gewoon gaatjes zijn?? Bij de witte dacht ik dat te zien, maar was vanachter glas, dus weet het niet zeker. Maar vond het er wel goedkoop uitzien...
Voor verkoop hebben we Vraag & Aanbod...
[ Voor 85% gewijzigd door DeeD2k2 op 04-11-2006 17:46 ]
Verwijderd
Nope, is gewoon blauw verlicht en ziet er erg mooi uit (in het donker)MartineV schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:07:
Is het zo dat de tekentjes op de indrukknopjes gewoon gaatjes zijn?? Bij de witte dacht ik dat te zien, maar was vanachter glas, dus weet het niet zeker. Maar vond het er wel goedkoop uitzien...
hoe kan ik je bereiken je email adres in je profile bestaat niet
[ Voor 33% gewijzigd door DeeD2k2 op 04-11-2006 17:47 ]
Verwijderd
Ik heb dit ding nu een paar dagen. het uploaden van bestanden naar de zen gaat niet altijd goed. Ook kun je niet browsen door de zen met alleen windows. Maar nu is mijn vraag: Werkt de zen ook met usb 1? Ik heb de software namelijk geinstalleerd op een oude p3 600Mhz windows xp sp2 pc en hij wordt niet herkend door de software. is dit mss een kwestie van firmware updaten?
Verwijderd
helleuw,
ik vraag mij af wat de "TV" functie is bij video's?
kan je hiermee dingen van je tv opnemen fzo ?
op voorhand bedankt!
op voorhand bedankt!
Verwijderd
Nee het is tv out. Dat betekent dat je met behulp van een kabel, het beeld kunt sturen naar een tv die het vervolgens weergeeft. Je kan het alleen laten weergeven, niet opnemen oid... (als dat kon, zou dat wel leuk zijn trouwensVerwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:00:
helleuw,
op voorhand bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 00:29 ]
doe maar marickh@gmail.com 
youssef18 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:57:
[...]
hoe kan ik je bereiken je email adres in je profile bestaat niet![]()
Ik heb zelf een AMD 700 MHz. met USB 1.1, en hier wordt hij vanaf het begin dat ik hem heb, altijd al goed herkend, dus daar ligt het zeker niet aanVerwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:53:
Ik heb dit ding nu een paar dagen. het uploaden van bestanden naar de zen gaat niet altijd goed. Ook kun je niet browsen door de zen met alleen windows. Maar nu is mijn vraag: Werkt de zen ook met usb 1? Ik heb de software namelijk geinstalleerd op een oude p3 600Mhz windows xp sp2 pc en hij wordt niet herkend door de software. is dit mss een kwestie van firmware updaten?
Waarschijnlijk bedoelt hij dat als je naar het video's menu bladert dat je daar naast video, ZENcast ook een optie TV hebt. Voor zover ik het kan zien is dat gewoon een map waar je videobestanden neer kan zetten. Als je via de PC gaat zoeken op je ZEN dan is die map wel voorzien van een apart icoontje. Misschien zijn of waren er speciale plannen voor deze map?Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 00:28:
[...]
Nee het is tv out. Dat betekent dat je met behulp van een kabel, het beeld kunt sturen naar een tv die het vervolgens weergeeft. Je kan het alleen laten weergeven, niet opnemen oid... (als dat kon, zou dat wel leuk zijn trouwens)
Verwijderd
Zou kunnen. Maar ik verwacht het niet. De map TV gebruik ik om tv series, waaronder South Park, Prison Break e.d neer te zetten. Verder zie ik het nut er niet van in...Jeroen O schreef op zondag 05 november 2006 @ 10:04:
[...]
Waarschijnlijk bedoelt hij dat als je naar het video's menu bladert dat je daar naast video, ZENcast ook een optie TV hebt. Voor zover ik het kan zien is dat gewoon een map waar je videobestanden neer kan zetten. Als je via de PC gaat zoeken op je ZEN dan is die map wel voorzien van een apart icoontje. Misschien zijn of waren er speciale plannen voor deze map?
Verwijderd
ok!
Thx.. en btw die knop van "snelkopellingen" kannik naar boven heffen en drukt heeel moeilijk in
best es weersturen zeker ?
Thx.. en btw die knop van "snelkopellingen" kannik naar boven heffen en drukt heeel moeilijk in
best es weersturen zeker ?
Mijn Zen Vision M gaat de laatste tijd zomaar aan. Als ie in m'n jaszak zit en ik kijk een minuut of 10 later, dan staat ie altijd aan. Uiteraard staat de keylock aan. Hij reboot ook geregeld tijdens 't luisteren, dus ik denk dat er een contactje los zit. De winkel stuurt 'm op, maar dat kan wel 6 weken duren.
Verwijderd
^^
ik zou gewoon creative bellen en hem opsturen of brengen naar eindhoven, dat heb ik ook gedaan met mijn sleek binnen 1 week had ik een nieuwe
het nummer is 0035 314 333 272 40cent pm (ierland)
ik zou gewoon creative bellen en hem opsturen of brengen naar eindhoven, dat heb ik ook gedaan met mijn sleek binnen 1 week had ik een nieuwe
het nummer is 0035 314 333 272 40cent pm (ierland)
mag ik bij gebrek aan een "vision w"-topic hier mijn vraagjes neerleggen?
ik heb hem sinds vorige week, maar 2 kleine vraagjes:
1) In de mediaplayer op mijn pc staat alle album art keurig zichtbaar (middels de folder.jpg-methode).
In de zen laat hij slechts bij enkele albums de art zien. (dus niet bij allemaal, maar ook niet bij allemaal niet) dat snap ik niet...
2) als ik 's nachts een aantal sync-opdrachten geef in de mediaplayer, dan gaat hij rustig converteren en kopiëren, maar vervolgens blijft de zen de gehele nacht aanstaan (incl scherm)
hij gaat dan niet in de slaapstand, is daar een oplossing voor?
ik heb hem sinds vorige week, maar 2 kleine vraagjes:
1) In de mediaplayer op mijn pc staat alle album art keurig zichtbaar (middels de folder.jpg-methode).
In de zen laat hij slechts bij enkele albums de art zien. (dus niet bij allemaal, maar ook niet bij allemaal niet) dat snap ik niet...
2) als ik 's nachts een aantal sync-opdrachten geef in de mediaplayer, dan gaat hij rustig converteren en kopiëren, maar vervolgens blijft de zen de gehele nacht aanstaan (incl scherm)
Sja, de Vision:W is een heel andere speler. Wellicht is het een bug, misschien een feature, misschien is het in te stellen, misschien staat het in de handleiding, enz. Aangezien dit over de M gaat kunnen wij er weinig over zeggen.
Als je er echt niet uit komt kun je natuurlijk een topic openen met je problemen, geef dan wel wat meer informatie. Je kunt trouwens ook een ZV:W topic openen mocht je daar zin in hebben. Opzich is het wel een interessante speler, imo
Als je er echt niet uit komt kun je natuurlijk een topic openen met je problemen, geef dan wel wat meer informatie. Je kunt trouwens ook een ZV:W topic openen mocht je daar zin in hebben. Opzich is het wel een interessante speler, imo
haha, tsja te veel mogelijkheden inderdaad, zeker voor de slaapstand...RoD schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:32:
Sja, de Vision:W is een heel andere speler. Wellicht is het een bug, misschien een feature, misschien is het in te stellen, misschien staat het in de handleiding, enz. Aangezien dit over de M gaat kunnen wij er weinig over zeggen.
maar dat probleem met willekeurige albumart komt niemand bekend voor?
Verwijderd
Je kan hem vertellen dat hij uit moet na 5-180 minuten inactief. Bij mij kan ik hem ook nog vertellen dat hij dat moet doen terwijl hij afspeelt. Nou is dat alleen niet zo wanneer je bent verbonden met de USB of 1394 poort van de computer dus dat zal het zijn.boefje79 schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:47:2) als ik 's nachts een aantal sync-opdrachten geef in de mediaplayer, dan gaat hij rustig converteren en kopiëren, maar vervolgens blijft de zen de gehele nacht aanstaan (incl scherm)
Als hij muziek speelt gaat hij dan wel vanzelf uit? Niet het scherm uit, maar echt uitschakelen.
Volgens mij zijn de prijzen van de Vision M weer gezakt:
Bij mp3shop kost hij nu 235 euro en bij zercom.nl kost de roze versie nu 208.60 euro en en de anderen 227.40 euro exclusief verzendkosten geloof ik.
Dus als er nog mensen geinteresseerd zijn
Bij mp3shop kost hij nu 235 euro en bij zercom.nl kost de roze versie nu 208.60 euro en en de anderen 227.40 euro exclusief verzendkosten geloof ik.
Dus als er nog mensen geinteresseerd zijn
Verwijderd
Ik ben nog altijd geïnteresseert
Mijn vriendin wil er één. Die ga ik dan een paar dagen gebruiken om te kijken of er ondertussen al iets beters is dan mijn NOMAD Jukebox 3, en als hij bevalt koop ik er ook één voor mezelf.
Ze had hem nu voor 225 euro gezien zei ze.
Ze had hem nu voor 225 euro gezien zei ze.
Verwijderd
Is geluid van de zvm ondanks de geluidscap hard in de eu versie of is het echt aan te raden om us versie erop te zetten als je een beetje degelijk geluid wil hebben?
Degelijk? Aan de kwaliteit van de audio veranderd niets hoor. Je kunt em met de EU versie alleen minder hard zetten. En of jij het hard genoeg vind kun jij alleen bepalen. Normaal gesproken zou het voldoende moeten zijn, zo'n geluidscap zit er op om je oren te beschermen, niet om je moeite te laten doen om het te kunnen horen.
Verwijderd
En daarnaast ben je ook dom bezig als je hem zo verschrikkelijk hard zet. In de bus hoor ik soms de muziek van die iPod hooligans boven mijn eigen muziek uit, ik heb UE10 PRO doppen dus als je daar doorheent komt... Je moet voorzichtig omgaan met je gehoor, je krijgt het maar één keer.
Toch zou ik persoonlijk de cap er wel af willen, omdat ik dan de EQ omlaag gooi en het volume harder. Kans dat je geluid er wat minder van gaat vervormen bij bepaalde nummers.
Toch zou ik persoonlijk de cap er wel af willen, omdat ik dan de EQ omlaag gooi en het volume harder. Kans dat je geluid er wat minder van gaat vervormen bij bepaalde nummers.
Verwijderd
Ik heb mijn vision m nu nog geen 5 maanden en ik sinds deze week is opeens de batterijduur precies gehalveerd
Vorige kon ik er nog voor de normale duur filmpjes mee kijken maar gisteren zette ik hem op en er was al een blokje weg terwijl hij de dag ervoor helemaal opgeladen was. Ook raakte hij veel sneller leeg...
Iemand die dit ook heeft meegemaakt ?
bedankt
Iemand die dit ook heeft meegemaakt ?
bedankt
Verwijderd
het gaat er mij meer om dat ik hem hard kan zetten mocht ik dat willen , niet dat ik het ook echt van plan ben.
maar tot hoog kan het volume. 25, 30?
maar tot hoog kan het volume. 25, 30?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 22:20 ]
Heb hem ook aangeschaft voor mijn dochter, echter lijkt de speler doa te
zijn. Moet het ledje meteen gaan knipperen wanneer je de USB-kabel aansluit om
hem de eerste keer op te laden?
Ik heb hem op een USB-hub met een eigen voeding aangesloten. Het kabeltje
werkt wel icm mijn pda, deze laadt hem prima op.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Sluit hem direct aan op je pc, zonder de USB hub. Volgens mij staat er ook ergens in de handleiding dat het het beste is om hem direct op je pc aan te sluiten
Beter is nog met een externe voedingsadapter. De eerste keer kan het heel lang duren voordat het ding enige activiteit gaat vertonen. Ik heb er twee en allebei moesten ze eerst minstens twee uur aan de USB hangen voordat ik het LEDje zag branden en het scherm aan kon. Geen DOA dus maar een vage bug in de ZEN. Dit gebeurd trouwens ook weer als je hem helemaal leeg laat lopen...chielepiel schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:54:
Heb hem ook aangeschaft voor mijn dochter, echter lijkt de speler doa te
Iemand een idee?
Had hem al rechtstreeks aan de pc gehangen, maakte niets uit. Met een voedingsadapter (had een 5V liggen met de juiste plug gelukkig) krijg ik hem wel gewoon aan.
Hij heeft de afgelopen nacht er aan gehangen, maar nog steeds geen laadfunctie te bespeuren. Het ledje knippert niet en vanochtend wou de Zen niet starten op de accu. Ik vermoed een dooie accu. Gevalletje RMA dacht ik zo
Hij heeft de afgelopen nacht er aan gehangen, maar nog steeds geen laadfunctie te bespeuren. Het ledje knippert niet en vanochtend wou de Zen niet starten op de accu. Ik vermoed een dooie accu. Gevalletje RMA dacht ik zo
Ik heb sedert een maand of twee de Zen Vision:M en ben er heel tevreden over.
Nu heb ik een a/v kabel gekocht (origineel van creative) maar het lukt met niet om beeld te krijgen op mijn tv, enkel het geluid komt door.
Ik heb de kabel aangesloten op de dongle (dus niet bovenaan in de headphone connector) en in de settings van de speler de video-output op PAL gezet.
Heb ook al de firmware geüpdatet maar dat blijkt ook niet te helpen.
Heeft er iemand nog ideeën die tot een oplossing kunnen leiden?
en/of
Zijn er nog mensen met ervaringen met de a/v cable?
Nu heb ik een a/v kabel gekocht (origineel van creative) maar het lukt met niet om beeld te krijgen op mijn tv, enkel het geluid komt door.
Ik heb de kabel aangesloten op de dongle (dus niet bovenaan in de headphone connector) en in de settings van de speler de video-output op PAL gezet.
en/of
Als ik op mijn ZVM on the road liedjes verwijder en het apparaat na enige tijd uitschakel en terug opstart, dan zijn de verwijderde liedjes ineens terug in de database..
Hoe kan dit verholpen worden ?

Deze TV-map synchroniseert vanuit Windows MediaCenter 2005 opgenomen tv-uitzendingen en stuurt ze naar de ZVM in die betreffende map. Volledig automatisch dus. Vind ik wel ubercool.Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:27:
[...]
Zou kunnen. Maar ik verwacht het niet. De map TV gebruik ik om tv series, waaronder South Park, Prison Break e.d neer te zetten. Verder zie ik het nut er niet van in...
Volgens mij plaatst de ZVM de bestanden in een soort "prullenbak", dus hij verwijdert ze niet echt. Maar dat de bestanden dan weer terug komen in de library na het uitschakelen lijkt me een bug. Kijk eens of dit ook gebeurd als je de bestanden verwijderd met de pc.GOLDENBOY schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 01:01:
Als ik op mijn ZVM on the road liedjes verwijder en het apparaat na enige tijd uitschakel en terug opstart, dan zijn de verwijderde liedjes ineens terug in de database..![]()
Bij mij heeft de AV-kabel (ook origineel) het vanaf het begin goed gedaan!kvh schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:21:
Ik heb sedert een maand of twee de Zen Vision:M en ben er heel tevreden over.
en/of
Als je de speler gewoon op PAL hebt staan, en je de stekkers goed hebt aangesloten, dan zou ik niet weten wat er mis kan zijn.
Weet je zeker dat je tv goed is?
Er is weer nieuwe firmware verschenen. Versie 1.60.01 zowel met als zonder e.
Te downloaden op de website van creative. Tevens wordt er als opmerking bijgegeven dat indien gaat upgraden van versie 1.50.02, je alle met DRM beveiligde content, opnieuw op je MP3 spelertje moet zetten.Added Features or Enhancements:
Adds language support for Greek.
Adds FM recording (for players with current firmware version 1.50.02 or 1.51.02).
Optimizes photo thumbnail capability with Windows Media® Player 10 and 11.
Requirements:
Microsoft® Windows XP Professional x64 Edition, Windows XP (Service Pack 1 or later), Windows XP Media Center Edition 2004 or later
Windows Media Player 10 or later
AudibleManager version 5.00 or later for Audible audio content playback
USB 1.1 port (USB 2.0 recommended for faster transfers)
Creative ZEN Vision:M 30GB
[ Voor 11% gewijzigd door Jeroen O op 17-11-2006 22:34 ]
Houdt dit in dat album-arts makkelijker toegevoegd kunnen worden oid? Heeft iemand dit al uitgeprobeerd?Optimizes photo thumbnail capability with Windows Media® Player 10 and 11.
Verwijderd
En hoe zit het met de talen? Volgens kan je bij de amerikaanse firmware niet nederlands laden.

Verwijderd
Zie net dat als je nu een Zen Vision:M koopt dat Creative je er gratis een docking station bij doet.
M'n vriendin krijgt hem morgen in huis dus dat word ff de barcode opsturen
49 meuro betalen voor dat docking station word haar te gek, en gelijk heeft ze want er zit niet eens een voeding en tv-out kabel bij.
Nu heeft ze dus voor 294 euro een zwarte Vision:M, docking station, Creative EP-630, screen protector, net stroom adapter, en TV-out kabels. Toch niet duur dacht ik
M'n vriendin krijgt hem morgen in huis dus dat word ff de barcode opsturen
Nu heeft ze dus voor 294 euro een zwarte Vision:M, docking station, Creative EP-630, screen protector, net stroom adapter, en TV-out kabels. Toch niet duur dacht ik
Verwijderd
Gewoon Amerikaanse firmware flashen.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:10:
En hoe zit het met de talen? Volgens kan je bij de amerikaanse firmware niet nederlands laden.
Geen volume beperking en je hebt gewoon de Nederlandse GUI
Verwijderd
Ik probeer een aantal films van mijn zvm naar mijn pc te slepen.
Geen probleem uiteraard, hij doet er alleen ontzettend lang over, 3 films in ongeveer 45 minuten. Hetzelfde geldt voor het eropzetten van een film. Waarschijnlijk heeft het met mijn usb poorten te maken, die zijn 2.0 maar hij geeft aan dat hij niet in een 2.0 poort zit. Iemand een oplossing hiervoor??
Geen probleem uiteraard, hij doet er alleen ontzettend lang over, 3 films in ongeveer 45 minuten. Hetzelfde geldt voor het eropzetten van een film. Waarschijnlijk heeft het met mijn usb poorten te maken, die zijn 2.0 maar hij geeft aan dat hij niet in een 2.0 poort zit. Iemand een oplossing hiervoor??
Wel jammer dat dat alleen geld als je er nu een koopt. Als je de actie zo ziet lijkt het net of je er zo een krijgt, maar het geld alleen als ie na 15 november gekocht isVerwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:15:
Zie net dat als je nu een Zen Vision:M koopt dat Creative je er gratis een docking station bij doet.
M'n vriendin krijgt hem morgen in huis dus dat word ff de barcode opsturen49 meuro betalen voor dat docking station word haar te gek, en gelijk heeft ze want er zit niet eens een voeding en tv-out kabel bij.
Dat is wel jammer, als ie gratis was had ik er wel een docking station bij gewild. Maar ga er anders geen 40 euries voor dokkeneen Creative Zen Vision Plus of een Creative Zen Vision M te hebben aangeschaft tussen 15
november 2006 en 15 januari 2007 (‘de Actieperiode’).
EDIT: Op het formulier dat je moet invullen staat het er wel netjes bij
[ Voor 6% gewijzigd door TheTMC op 20-11-2006 18:56 ]
Voor de mensen die graag FM recording terug zouden zien is dit bericht wel goed nieuws denk ik
Verwijderd
Een andere poort werkt ook niet, het is windows die aangeeft dat de zvm ( een snel usb apparaat) op een langzamere poort is aangesloten. Ik heb een moederboard van asus, nog geen jaar oud dus er zitten wel gewoon 2.0 usbpoorten op. HELP!Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:31:
Ik probeer een aantal films van mijn zvm naar mijn pc te slepen.
En die firmware is dus al uit, zie een paar berichten hierboven.RoD schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:00:
Voor de mensen die graag FM recording terug zouden zien is dit bericht wel goed nieuws denk ik
De FM recording doet het inderdaad weer, alleen nu zijn er weer problemen met album art. Bij verschillende mensen zou deze gedeeltelijk of geheel niet meer zichtbaar zijn. Ook het overbrengen van album art levert problemen op. (Waar ik zelf ook last van heb nu). Deze is niet zichtbaar na het overbrengen.
Verwijderd
Beste ZVM gebruikers,
Ik ga waarschijnlijk de ZVM aanschaffen vooral omdat je nu het dockingstation kado krijgt. Maar ik zit echt met een domme vraag. Ik hoor er bijna niemand over en kan het ook niet zo snel terug vinden. Maar kan ik gewoon mijn verzameling van 15GB muziek op de ZVM die ik gewoon overal gedownload heb OF MOET het allemaal gekochte muziek zijn??? Klinkt dom maar ik snap het echt niet. Dus kan iemand mij vertellen hoe dat nu precies zit?
Bedankt!
MVG
Ik ga waarschijnlijk de ZVM aanschaffen vooral omdat je nu het dockingstation kado krijgt. Maar ik zit echt met een domme vraag. Ik hoor er bijna niemand over en kan het ook niet zo snel terug vinden. Maar kan ik gewoon mijn verzameling van 15GB muziek op de ZVM die ik gewoon overal gedownload heb OF MOET het allemaal gekochte muziek zijn??? Klinkt dom maar ik snap het echt niet. Dus kan iemand mij vertellen hoe dat nu precies zit?
Bedankt!
MVG
Het maakt helemaal niet uit waar jij je muziek vandaan hebt gehaald. Het wordt gewoon afgespeeld. Tenzij het misschien met DRM beveiligde bestanden zijn. Maar als je het gewoon overal gedownload hebt, dan is dat hoogstwaarschijnlijk niet het geval.
Inderdaad, als er geen licentie op zit gaat het sowieso werken. Als er wél een licentie op zit, is het maar de vraag. Muziek wat je bijvoorbeeld bij Apple gekocht hebt gaat niet werken, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Verwijderd
Ik heb een av kabel voor mijn zen aangeschaft maar ik krijg geen beeld. Het geluid doet het overigens wel.
Mijn video uit instelling staat op PAL. Iemand een idee hoe ik beeld krijg?
Mijn video uit instelling staat op PAL. Iemand een idee hoe ik beeld krijg?
Heb je wel de juiste kabel aangeschaft? Er zijn verschillende A/V kabels in omloop, maar die werken niet allemaal in combinatie met de ZEN.
Verwijderd
Bedankt voor de info!
Nu weet ik het bijna zeker dat de ZVM er gaat komen. De rede dat ik twijfel heeft nog te maken omdat ik gewoon een witte zil hebben en van de Zen MicroPhoto zie ik overal staan dat hij uit verkocht is. Nu vrees ik ook dat die niet meer terug komt en daarom is dit een zeer goede vervanger. Maar jah ook duurder.
Nu weet ik niet of jullie weten of de MicroPhoto wel nog gewoon in het wit komt en of ik die dan beter kan nemen of dat jullie zeggen dat de prijs die je meer moet betalen het ook zeker waard is ook al ga ik niks doen met de video functie. Graag advies
MVG
Nu weet ik het bijna zeker dat de ZVM er gaat komen. De rede dat ik twijfel heeft nog te maken omdat ik gewoon een witte zil hebben en van de Zen MicroPhoto zie ik overal staan dat hij uit verkocht is. Nu vrees ik ook dat die niet meer terug komt en daarom is dit een zeer goede vervanger. Maar jah ook duurder.
Nu weet ik niet of jullie weten of de MicroPhoto wel nog gewoon in het wit komt en of ik die dan beter kan nemen of dat jullie zeggen dat de prijs die je meer moet betalen het ook zeker waard is ook al ga ik niks doen met de video functie. Graag advies
MVG
Vragen over de ZMP horen in Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 5
Verder is het je eigen keus of jij de meerprijs rechtvaardig vind voor de ZVM, dat kan niemand anders voor je beslissen. Bekijk eens voor jezelf waar je het meeste waarde aan hecht qua features.
Verder is het je eigen keus of jij de meerprijs rechtvaardig vind voor de ZVM, dat kan niemand anders voor je beslissen. Bekijk eens voor jezelf waar je het meeste waarde aan hecht qua features.
Verwijderd
Sommigen mensen hechten waarden aan de mening van een ander! En aangezien hier al gebruikers zitten die misschien ook voor die keuze hebben gestaan en voor de ZVM gekozen hebben kunnen juist goed aan tonen waarom en of het idd de goede keuze is geweest.RoD schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:48:
Vragen over de ZMP horen in Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 5
Dus afgezien van de vraag of hij nog in het wit komt hoort het hier wel zeker thuis.
MVG
Tsja...
Andere mensen kunnen je slechts ervaringen meegeven met de beide spelers, die je dus in dit topic en in het ZMP topic vindt. Verder is het aan jou om te beslissen wat nu je keus wordt. Het is immers jou speler, met jou eisen en jou keuze.
Verder weet ik niet wat je eisen zijn. Je geeft alleen aan dat je geen videofunctie hoeft. Maar wil je bijvoorbeeld wel een groter scherm? Of wil je juist een kleinere speler? Welke vind je mooier? Welke features moet een speler volgens jou eisen nog meer hebben?
Kortom, lees van beide spelers reviews en ervaringen, en kom tot je keuze
/offtopic
Trouwens, als je de vraag hier stelt raadt iedereen je een ZVM aan, dit is immers het ZVM topic
Andere mensen kunnen je slechts ervaringen meegeven met de beide spelers, die je dus in dit topic en in het ZMP topic vindt. Verder is het aan jou om te beslissen wat nu je keus wordt. Het is immers jou speler, met jou eisen en jou keuze.
Verder weet ik niet wat je eisen zijn. Je geeft alleen aan dat je geen videofunctie hoeft. Maar wil je bijvoorbeeld wel een groter scherm? Of wil je juist een kleinere speler? Welke vind je mooier? Welke features moet een speler volgens jou eisen nog meer hebben?
Kortom, lees van beide spelers reviews en ervaringen, en kom tot je keuze
/offtopic
Trouwens, als je de vraag hier stelt raadt iedereen je een ZVM aan, dit is immers het ZVM topic
Goed om dan maar even mijn mening te geven: opslagcapaciteit daar kan je nooit genoeg van hebben.
In een eerdere post geef je aan een muziekverzameling van 15 GB te hebben. Deze past mooi in z'n geheel op de Zen Vision:M, maar niet op de Zen Micro Photo. Nu kan je wel steeds van muziek gaan wisselen, maar qua gemak is een speler waar alles in één keer op past een stuk beter. (Naar mijn mening uiteraard
)
In een eerdere post geef je aan een muziekverzameling van 15 GB te hebben. Deze past mooi in z'n geheel op de Zen Vision:M, maar niet op de Zen Micro Photo. Nu kan je wel steeds van muziek gaan wisselen, maar qua gemak is een speler waar alles in één keer op past een stuk beter. (Naar mijn mening uiteraard
Dat idee heb ik ook. Ik haal de 15GB nog niet (ik moet m'n cd-collectie nog eens helemaal rippen), maar tot dusverre kom ik al zeker rond de 10GB. Dan nog eens een paar tekenfilms erop en je krijgt zo'n HD makkelijk vol hoor.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Nou ik heb zelf nog wat meer research gedaan over wat ik nou belangrijk vind aan een mp3 speler en wat mijn eisen zijn.
Mij rest nog de enige vraag die de door slag gaat geven voor mij
Is er fatsoenlijk film te kijken op de ZVM?? Of is het scherm daar echt wel te klein voor.
Daarnaast is mijn 15Gb muziek alleen wat ik op me PC heb staan. Ga binnekort ook mijn gehele verzameling muziek op de PC zetten. Dan komt er ook weer behoorlijk wat bij en sinds een paar weken komt er elk weekend ook wel een lading bij aan albums. Wat ik wil aan geven is dat ik het switchen vdus niet zo heel belangrijk vind want als ik ook filmpjes er op ga zetten kan ik straks tch niet meer heel mijn verzameling erop kwijt.
Mij rest nog de enige vraag die de door slag gaat geven voor mij
Is er fatsoenlijk film te kijken op de ZVM?? Of is het scherm daar echt wel te klein voor.
Daarnaast is mijn 15Gb muziek alleen wat ik op me PC heb staan. Ga binnekort ook mijn gehele verzameling muziek op de PC zetten. Dan komt er ook weer behoorlijk wat bij en sinds een paar weken komt er elk weekend ook wel een lading bij aan albums. Wat ik wil aan geven is dat ik het switchen vdus niet zo heel belangrijk vind want als ik ook filmpjes er op ga zetten kan ik straks tch niet meer heel mijn verzameling erop kwijt.
Verwijderd
Ik denk dat ik ook voor de zvm ga
Ik heb vanalles gelezen over de zune, ipod, se w810i (walkman) en de creative zen vision m
Ipod viel af omdat ik eigenlijk wel iets anders wil en omdat er geen radio op zit. Zune viel af eigenlijk omdat hij nog niet in nederland te krijgen is. en de w810i viel af omdat een telefoon ook meegaat op stap enzo en daar hebbe mijn vorige telefoons de neiging gehad om te sneuvelen (heel gek da ze niet tege een beetje bier kunne eigenlijk).
Maar ik ga dus denk ik voor de zvm, alleen heb ik nog 2 vraagjes:
1. Alleen zou ik graag willen weten of als je de zen vision m op tv aansluit of je dan goed beeld hebt. Want ik las in topic deel 1 geloof ik dat de video die je erop zet verkleint moet worden maar is het beeld dan wel goed op tv?
2. Kun je de zvm ook gebruiken om gewone bestanden op te slaan dus dat ik niet altijd mij usb harde schijf mee hoef te nemen als ik bestanden groter als mijn stick op moet slaan?
Ik heb vanalles gelezen over de zune, ipod, se w810i (walkman) en de creative zen vision m
Ipod viel af omdat ik eigenlijk wel iets anders wil en omdat er geen radio op zit. Zune viel af eigenlijk omdat hij nog niet in nederland te krijgen is. en de w810i viel af omdat een telefoon ook meegaat op stap enzo en daar hebbe mijn vorige telefoons de neiging gehad om te sneuvelen (heel gek da ze niet tege een beetje bier kunne eigenlijk).
Maar ik ga dus denk ik voor de zvm, alleen heb ik nog 2 vraagjes:
1. Alleen zou ik graag willen weten of als je de zen vision m op tv aansluit of je dan goed beeld hebt. Want ik las in topic deel 1 geloof ik dat de video die je erop zet verkleint moet worden maar is het beeld dan wel goed op tv?
2. Kun je de zvm ook gebruiken om gewone bestanden op te slaan dus dat ik niet altijd mij usb harde schijf mee hoef te nemen als ik bestanden groter als mijn stick op moet slaan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast