Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[popup google] Hitman verwijderd hem niet

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik last ven een vreselijk irritante popup. Zodra ik in Google zoek worden (uiteraard) de zoekresultaten getoond maar verschijnt ook na een paar seconden een heel irritante popup die mijn zoekargument blijkbaar weet. (zoek ik in google op "test" komt die popup bijvoorbeel met reclame voor een bedrijf dat software test).

Ik heb Hitman er al overheen laten lopen maar die haalt hem er niet uit. Ook in het register gekeken maar bij de run, kan ik ook niets geks vinden.

Heeft iemand deze ook al eens gehad? Hoe kom ik ervan af?

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:59

chromeeh

the Gnome

Hijack this log }:|

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Zit die niet in Hitman dan?

• Martijnc
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:19
Nee, HijackThis maakt alleen een log door een aantal door malware gebruikte register sleutels te scannen. Hij kan zelf niet bepalen wat goed en slecht is.
Je kan het hier posten of zelf m.b.v. Google of andere databases zelf controleren. :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mja, je bent ondertussen al vaak genoeg gewezen op de eigen inzet in je topics. Lees Beveiling & Virussen - Policy en Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door, alsmede Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden.

Je mag van mij gerust een nieuw topic openen, zorg dan wel dat je het stappenplan beschreven in 'Nieuw topic starten' volgt. :)

crashoverride: post in het vervolg wat vriendelijker. :/

Signature

Dit topic is gesloten.