Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Motofone topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 9.429 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

die kruitvat aanbieding, daar heb ik dat ding besteld, mooi goedkoop, mooi simlockvrij, alleen binnen hoeveel tijd hadden jullie hem in huis?

[ Voor 9% gewijzigd door GoldenSample op 04-06-2007 19:49 ]

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:45

DaWaN

'r you wicked ??

GoldenSample schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:46:
die kruitvat aanbieding, daar heb ik dat ding besteld, mooi goedkoop, mooi simlockvrij, alleen binnen hoeveel tijd hadden jullie hem in huis?
Ik heb hem een maand geleden besteld en nog steeds niet in huis, vorige week een mail gestuurd waarom, sturen ze mij terug dat order geannuleerd is ?? Log ik in, staat de order er nog... Ik heb er vorige week weer één besteld maar nog steeds niets binnen...

Stelletje prutsers daarzo :r

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Ongeveer twee weken, na een week kreeg ik passwords etc. van TELE2 toegestuurd, en een week later was de telefoon er. Helaas wel bezorgd door een expeditiebedrijf, alleen op momenten dat ik werk. Ik moest dus op het fietsje van Rotterdam Centrum naar de Spaanse polder (een uur, inclusief uitgebreid zoeken) om daar de telefoon af te halen op locatie "Rotterdam Centrum" (!!!!!!) volgens het afhaalpapiertje. Ik zat bijna in Delft. :(

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09
Hoe lang houdt jullie batterij het vol? Bij mij is het echt maar maximaal 5 dagen, vind ik toch wel erg teleurstellend, mijn oude telefoon haalde er ook 4(siemens MC60).

Verwijderd

Bij mij doet de batterij het ook ongeveer 4 dagen. Wel met redelijk wat bellen. Toch meer dan mijn oude telefoons die het nooit langer dan 3 dagen uithielden.

ik heb nog steeds een probleem met de sms berichten, het oudste bericht wordt namelijk niet automatisch gewist, iemand hier een code voor? Ik heb de telefoon al een keer gereset maar nog steeds hetzelfde....

• Dafman
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik wachtte al 4 weken, contact opgenomen met Kruidvat, blijkt er een blokkade te staan op mijn nummer (vaste lijn). Dus moest ik weer bellen met Tele2, toen weer met Kruidvat en nu staat de order als het goed is alsnog geplaatst. Wel een beetje moeizaam allemaal, ben blij dat ik de sim-kaart van Tele2 er gewoon uit kan wieberen, heb ik met die gasten niks meer te maken.

• Dafman
Er staat overigens in de voorwaarden van Kruidvat bij de bestelling:

"Actie geldt alleen indien u de simkaart daadwerkelijk activeert. Indien dit niet gebeurt, is Kruidvat Telecom genoodzaakt een bedrag gelijk aan de dagwaarde van het toestel bij u in rekening te brengen."

Misschien handig om niet te vergeten voor degenen die het toestel bij Kruidvat besteld hebben en er een andere simkaart in willen douwen (zoals ik).

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:04
Dafman schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:07:
Er staat overigens in de voorwaarden van Kruidvat bij de bestelling:

"Actie geldt alleen indien u de simkaart daadwerkelijk activeert. Indien dit niet gebeurt, is Kruidvat Telecom genoodzaakt een bedrag gelijk aan de dagwaarde van het toestel bij u in rekening te brengen."

Misschien handig om niet te vergeten voor degenen die het toestel bij Kruidvat besteld hebben en er een andere simkaart in willen douwen (zoals ik).
Dus dat is een kwestie van het toestel 1x opstarten met de Tele2 sim erin, of hoe moet ik dit zien?

Verwijderd

-edit-

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 23:32 ]

• Dafman
Tha-PC-Legend schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:25:
[...]

Dus dat is een kwestie van het toestel 1x opstarten met de Tele2 sim erin, of hoe moet ik dit zien?
weet ik niet, ik heb 'm nog steeds niet ontvangen :'(

[ Voor 119% gewijzigd door Dafman op 19-06-2007 08:01 ]

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik heb wel die tele 2 troep, naja geen wachtwoorden alleen dat ik goedkoper kan bellen dat is gelijk mijn vraag, d'r staat in over een gesprek met een medewerker en dat ik aangemeld ben |:(
staat op internet dat dit aanmelden niet automagisch gebeurd...

heb ook een Multikabel telefoonlijn dus zal me benieuwen hoe dit afloopt 8)7

-edit- heb nu net m'n codes van m'n sim binnen 8)7
naja nu hopen dat dat barrel een beetje snel komt en maar dat van 'tele2 vast' na spuren |:( :r
Actie geldt alleen indien u de simkaart daadwerkelijk activeert. Indien dit niet binnen een maand gebeurt, is Kruidvat Telecom genoodzaakt een bedrag gelijk aan de dagwaarde van het toestel, met een minimum van €60,-, bij u in rekening te brengen
haal ik nog van de kruidvat site...
http://www.kruidvattelecom.nl/kruidvat/RAPRL/963.html

net dat nummer gebeld wat op m'n eerdere brief stond en hoorde dat ik er mooi geen gebruik van kon maken >:) prima geregeld!

[ Voor 50% gewijzigd door GoldenSample op 19-06-2007 15:44 ]

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09
Ben dan toch blij dat ik hem simlock vrij gekocht heb als ik al die tele 2 ellende hoor :).

Verwijderd

Hey ik heb ook een motofone gekocht. Mooi dingetje voor die prijs maar heb een tweetal vragen:

- Bij het invoeren van me sim code krijg ik direct daarna die stem weer te horen (Die ik heb uitgeschakeld) die vraagt of ik de tijd wil instellen. Wie weet hoe dit ophoudt?

- Als ik niks doe met me telefoon gaat hij automatisch naar tijd. Maar na een tijdje verschijnt er telkens weer in welke regio je zit en wordt het beeld weer wit, vervolgens gaat hij dan weer naar tijd. Wie weet hoe je dit weg krijgt, want vind dit flink irritant! Weet zelf ook wel in welke regio ik zit hoor, wil alleen de tijd hebben.

Alvast bedankt.

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik ga dat ding ook halen morgen. Ben vandaag mijn telefoon uit de broekzak verloren tijdens een fietstochtje, of hij ligt nog ergens in huis waar ik hem niet kan vinden. Jammer dan. Ga er niet veel geld meer aan uitgeven en dit is ideaal. Het sms-en ben ik nog een beetje bezorgd over maar lange sms-berichten typen irriteerde me toch altijd al dus dan laat ik dat voortaan maar achterwege.

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:49
Ik heb hem gisteren ook gekocht.
Voor de mensen die net als mij ook zo'n hekel hebben aan het ingedrukt houden van * om de toetsenblokkering op te heffen; het opheffen gaat ook "op z'n nokia's".
Dat wil zeggen. Eerst de action knop (linksboven) en dan het sterretje. Vergrendelen gaat op dezelfde manier.

Dit hoef je niet aan of uit te zetten, het werkt gewoon naast de manier van sterretje ingedrukt houden.

Ohw, ja. Ik weet niet of iemand het al gezien heeft, als je de batterij eruit zonder eerst je mofo netjes uit te zetten. Dan blijft alles op het schermpje staan. Is dat niet een mooie manier om het e-ink aan je moeder te laten zien!

[ Voor 22% gewijzigd door MaffeMaarten op 29-07-2007 11:19 ]

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
REDFISH schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:32:
Ik ga dat ding ook halen morgen. Ben vandaag mijn telefoon uit de broekzak verloren tijdens een fietstochtje, of hij ligt nog ergens in huis waar ik hem niet kan vinden. Jammer dan. Ga er niet veel geld meer aan uitgeven en dit is ideaal. Het sms-en ben ik nog een beetje bezorgd over maar lange sms-berichten typen irriteerde me toch altijd al dus dan laat ik dat voortaan maar achterwege.
Veel langer dan 10 woorden wil je echt niet lezen/schrijven op de mofo ;)

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Verwijderd

Wat alleen wel enorm *kut* is, is dat activatiecodes van bijvoorbeeld DigiID op dit scherm niet te lezen zijn. :)

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 21:28
donaldo schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:58:
Nu ook verkrijgbaar bij Albert Heijn met AH-prepaid pakket (39 euro)

http://www.ah.nl/mobiel/
Op wat voor netwerk zit je dan eigenlijk? Ik wil er wel 1 maar hij moet het echt overal doen, dus goede dekking hebben. Bij AH is de F3 nog maar €34,95.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik heb zostraks zo'n telefoon ingesteld voor iemand (Een F3. even simmetje er in, accu, opladen, activeren en uitleggen hoe je moet bellen).
Wat een uberwazig geval zeg :P Leuk voor opa/oma, want de letters zijn extreem groot en je kan niet zomaar bij de settings. Redelijk foolproof. De knopjes zijn dan weer niet over nagedacht, want voor opa/oma's oude lompe duimen is het niet makkelijk te voelen waar je nu eigenlijk zit te drukken, en de knopfeedback (a-la voelbare klik) is ook nagenoeg afwezig. Die Razr stijl knoppen mogen dus weg en gewoon normale knoppen er op.
Scherm is leuk voor ouderen, maar ik vind het gewoonweg kut. Het leest voor geen meter. Enige voordeel is dat de tekst groot is en dat je als brildrager met extreem slechte ogen alsnog je scherm kan lezen zonder bril. Maar verder kut, want het geeft niet eens alle mogelijk tekens weer. (hell het hekje wordt een "H" 8)7 ) en dat menu met onduidelijke icoontjes is ook echt bagger.

My god... Om heel eerlijk te zijn zou ik deze telefoon echt absoluut nooit zelf willen hebben. Ik zou het nog niet eens mijn kleine neefjes/nichtjes aan willen doen.

To zo ver mijn bevindingen met de Motofone F3...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Duh, de H van Hekje. :+

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 20:30

Stoney3K

Flatsehats!

Hee, Motorola heeft een keer iets goed gedaan: Ze snappen waar een telefoon voor bedoeld is (namelijk: om mee te bellen :p)...

Ik heb nu zelf een dik jaartje een MPX200 (windows mobile smartphone) maar ik merk dat ik met de 'smart' functionaliteit te weinig doe en er bijna alleen mee loop te bellen. SMS'jes typen doe ik ook al bijna nooit, en agenda/PIM synchronisatie heb ik niet veel aan omdat ik bijna altijd een laptop of PDA bij me heb.

Enige downside: sinds ik die MPx heb wil ik graag een clamshell model, alleen al omdat het opnemen/ophangen dan zo handig gaat... ik heb ooit een Ericsson T28s gehad met active flip... heerlijk was dat. Dus voor mij geen foontjes meer die uitzien als een afstandsbediening! :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• teacher
  • Laatst online: 08:00

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

nou.. hehe.. ik heb er ook een. Mijn N70 besloot er tijdens vakantie mee te stoppen. Het is dus meer een "tijdelijke" foon.

Nou heb ik nooit kunnen wennen aan de motorola menu's, maar dit is wel heel ehh.. vaag.
Aan de andere kant: Ik vind de looks prima en hij doet en kan alles wat ie moet doen.
Het als pluspunt genoemde grote letterscherm vind ik minder, vooral omdat er maar 1 regel is die scrollt.

Als ik eruit kom met t-mobile (garantie hebben is wat anders als garantie krijgen) dan leg ik hem in de kast of geef ik hem aan mijn moeder. Kom ik er niet uit zal ik nog een half jaartje bellen denk ik :)

Wise enough to play the fool

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Stoney3K schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 01:46:
Hee, Motorola heeft een keer iets goed gedaan: Ze snappen waar een telefoon voor bedoeld is (namelijk: om mee te bellen :p)...

Ik heb nu zelf een dik jaartje een MPX200 (windows mobile smartphone) maar ik merk dat ik met de 'smart' functionaliteit te weinig doe en er bijna alleen mee loop te bellen. SMS'jes typen doe ik ook al bijna nooit, en agenda/PIM synchronisatie heb ik niet veel aan omdat ik bijna altijd een laptop of PDA bij me heb.

Enige downside: sinds ik die MPx heb wil ik graag een clamshell model, alleen al omdat het opnemen/ophangen dan zo handig gaat... ik heb ooit een Ericsson T28s gehad met active flip... heerlijk was dat. Dus voor mij geen foontjes meer die uitzien als een afstandsbediening! :+
Ja, daar verschil jij dan met mij ;)
Ik heb zelf een Nokia 7710. Een Symbian S90 smartphone die ik ook als zodaning gebruik.
Agenda, adresboek, MP3 speler, notitieblok, etc.
Zodra er TomTom op staat is het ook mijn routeplanner, en als ik er internet bij neem ga ik het ding ook echt gebruiken voor email.
Daarnaast is de bediening er van gewoon geweldig. Zo veel beter als een "normale" mobiel.

Maargoed, de F3 is gemaakt om te bellen, en daar is dan ook alles mee gezegd.
Ik vind het ding echt verre van prettig werken. Misschien is het leuk voor Opa/Oma, maar aan de andere kant kleven er ook nadelen aan die hem juist weer ongeschikt maken.

Mijns inziens kan je beter voor een Nokia 1600 gaan oid, of desnoods een goedkope Alcatel als je een telefoon wil die prettig werkt en gemaakt is om te bellen.

Verwijderd

Zo, ik ga weer terug naar een smartphone. Het grootste gemis aan deze telefoon is helaas een fatsoenlijke bel-geschiedenis, dat vind ik nog steeds een erg belangrijk punt aan een telefoon. Dat is even snel kan zien wie mij 30 juli belde. :)

• Dafman
Heb hem nu ook, niet via het Kruidvat, op de een of andere manier hebben die prutsers m'n order niet kunnen afhandelen. Heb 'm via marktplaats gekocht voor 25 euro :)
Ik vind het een heel prettig toestel, hij is enigszins beperkt natuurlijk maar voor mij doet ie wat ie moet doen. Enige wat ik me afvroeg is of je de namen en nummers die in je telefoonboek staan kunt aanpassenn, en liefst ook het de verkorte nummers. Iemand enig idee? Ik vroeg me sowieso af hoe die verkorte nummers worden toegekend, ik heb het telefoonboek van m'n Nokia overgezet en het lijkt nogal random allemaal.

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

Dafman schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:43: Enige wat ik me afvroeg is of je de namen en nummers die in je telefoonboek staan kunt aanpassenn, en liefst ook het de verkorte nummers. Iemand enig idee? Ik vroeg me sowieso af hoe die verkorte nummers worden toegekend,
Die nummers gaan op de volgorde waarop je ze invoert, en volgens mijn is het onmogelijk om te editen, dat wil zeggen, mij is het nog niet gelukt.

• link0007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:25:
Zo, ik ga weer terug naar een smartphone. Het grootste gemis aan deze telefoon is helaas een fatsoenlijke bel-geschiedenis, dat vind ik nog steeds een erg belangrijk punt aan een telefoon. Dat is even snel kan zien wie mij 30 juli belde. :)
Sorry? Volgens mij kan je toch echt wel zien wie je gebeld heeft.. Misschien geen duizenden monsters, maar 10 nummers moet toch voldoende zijn?

• cashewnut
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-11 23:25
Ik ben ook geinteresseerd in de Motofone, maar ben bang dat het net iets te simpel is. Daarom heb ik nog een paar vragen.

Hoe werkt de SMS-functionaliteit in de praktijk? Ik heb gelezen dat sommige tekens worden geconverteerd naar - (streepje). Het lijkt me dat dit mogeljk problemen oplevert bij bijvoorbeeld via SMS verzonden toegangscodes?

Heeft iemand misschien al geprobeerd om de ongedocumenteerde codes in het telefoonboek op te slaan, zodat je makkelijker toegang kunt krijgen tot deze functies? (vooral handig voor switchen van netwerk)

Mijn huidige Siemens M35i is nu echt aan vervanging toe. Ik heb er zo'n 6 jaar mee gedaan. Inmiddels is de tweede accu aan het eind van zijn leven en beginnen de opschriften van de toetsen te vervagen. De motofone spreekt me aan omdat hij gemaakt is om tegen allerlei omstandigheden te kunnen (Indiase omstandigheden, en ik ben net terug van een reis door India :)). De leesbaarheid van het scherm lijkt me ook perfect, en SMS'en doe ik niet veel.

Het platte Motorola-design vind ik zowiezo mooi. Als alternatief zit ik te denken aan een iets duurdere Moto.

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nu voor 16,95 incl verzending en sim kaart bij tele2

http://www.tele2.nl/shop/Mobiel/prepay_order/motorolaf3.htm

• cashewnut
Dat is echt niks, voor dat bedrag wil ik het wel proberen. Maar: heeft Tele2 ook een simlock? Ik las ergens dat ze dat niet hebben??

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Starbase218 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:56:
[...]

Dat is echt niks, voor dat bedrag wil ik het wel proberen. Maar: heeft Tele2 ook een simlock? Ik las ergens dat ze dat niet hebben??
In het verleden waren ze altijd zonder simlock, maar heb er eentje besteld dus als ik 'm heb kan ik het precies vertellen!

• cashewnut
Nu ook bij de Kruidvat, Tele2 Motofone met 10 euro beltegoed voor 20 euro: http://www.kruidvatteleco...mot_f3ZW.html?ab_agid=910

edit: hmm, dit was al eerder gemeld... spuit 11 mode :X.

[ Voor 17% gewijzigd door cashewnut op 14-09-2007 11:05 ]

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dit is de grootste zooi die ik in de winkel ooit in me hand heb gehad :')

• cashewnut
darkdesign schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:08:
Dit is de grootste zooi die ik in de winkel ooit in me hand heb gehad :')
Het heeft natuurlijk alles te maken met je verwachtingen. Ik wil ermee kunnen bellen en sporadisch sms'en. Goede afleesbaarheid van het scherm en een lange accuduur vind ik daarbij belangrijk. Wat de rest betreft:

Internet? Te duur om mobiel te doen, en tegenwoordig hebben we overal internetcafe's.
Spelletjes? Te beperkt. Lees een boek of tijdschrift, veel leuker. Gamen doe ik wel op de xbox of pc.
Agenda? Heeft alleen zin als ik hem zou kunnen synchroniseren met Google Calendar.
Rekenmachine? Hoofdrekenen voldoet in vrijwel alle gevallen en je houdt die vaardigheid dan ook nog eens bij.
Instellingen veranderen? doe ik nog niet 1x per jaar. waarom het menu er dan mee vervuilen. (Alleen handmatig een netwerk kiezen zou wellicht handig zijn.)

Voor 17 euro wil ik het risico wel nemen. Ik heb hem ook besteld bij Tele2. En ik ga er tenminste op vooruit wat betreft ringtones :).

• cashewnut
Een ding snap ik niet aan deze telefoon. Het display gebruikt voor het afbeelden van tekst 14-segments eenheden. Motorola heeft ervoor gekozen om bijvoorbeeld de B altijd lowercase af te beelden, maar volgens mij kun je deze met 14 segmenten ook wel uppercase laten zien (zie http://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_segment_display en http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Car_stereo_display.jpg). Waarom dan niet alle letters uppercase afbeelden? Dat leest in elk geval prettiger. Het verschil tussen de O en de 0 kan worden aangeduid door twee diagonale segmenten te gebruiken bij de 0 (met een schuine streep erin dus).

• Dafman
Heb deze telefoon nou een paar weken in mijn bezit en ik kan zeggen dat ik er erg blij mee ben. Hij ziet er mooi uit, belt prettig (volume van speaker is goed), is dun en stevig. Ook is de display onder alle omstandigheden goed leesbaar.
Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen gelukkig zal zijn met deze telefoon. SMS'en is erg beperkt, je kunt bijvoorbeeld niet een bericht aanpassen terwijl je aan het opstellen bent, direct kiezen voor antwoorden oid zit er ook niet bij. Aanpassingen maken in je telefoonboek kan ook niet: je kunt alleen een nieuw item toevoegen of iemand verwijderen.

Wat ik me nog afvroeg is of het slim is om een betere batterij te kopen: die van mij gaat maar drie dagen mee. Ik zag deze en deze, heeft iemand daar ervaring mee?

Verwijderd

Dafman schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:54:
direct kiezen voor antwoorden oid zit er ook niet bij.
Je kan toch als je een sms leest (niet helemaal naar achter scrollen) op de toets linksboven drukken, dan beantwoord je de sms.

Ik ben er nog steeds niet uit hoe de motofone in te stellen zodat deze automatisch het laatste smsje wist, iemand hier een oplossing voor?

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Misschien interessant voor de geinteresseerden in dit topic. Alleen vandaag nog te koop op www.1dayfly.nl voor 25 euro!

Verwijderd

heracles schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:07:
Misschien interessant voor de geinteresseerden in dit topic. Alleen vandaag nog te koop op www.1dayfly.nl voor 25 euro!
Mooi! Die van mij geeft iets te veel simfouten de laatste tijd.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Starbase218 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:25:
Een ding snap ik niet aan deze telefoon. Het display gebruikt voor het afbeelden van tekst 14-segments eenheden. Motorola heeft ervoor gekozen om bijvoorbeeld de B altijd lowercase af te beelden, maar volgens mij kun je deze met 14 segmenten ook wel uppercase laten zien (zie http://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_segment_display en http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Car_stereo_display.jpg). Waarom dan niet alle letters uppercase afbeelden? Dat leest in elk geval prettiger. Het verschil tussen de O en de 0 kan worden aangeduid door twee diagonale segmenten te gebruiken bij de 0 (met een schuine streep erin dus).
Laatste keer dat ik een F3 in handen had zat er nog een 7segmenten display op ;)

• cashewnut
McKaamos schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:17:
[...]

Laatste keer dat ik een F3 in handen had zat er nog een 7segmenten display op ;)
Zie http://nickbaum.com/blog/...07/3/motofone-battery.jpg en http://www.trustedreviews...rolaMotofoneF3readSMS.jpg. Het bovenste deel van het display bevat toch echt 14-segments-eenheden: 6 verticaal, 4 horizontaal en 4 diagonaal. Met 7 segmenten kun je de T bijvoorbeeld niet afbeelden zoals op de tweede foto.

De onderste eenheden hebben wel 7 segmenten.

[ Voor 4% gewijzigd door cashewnut op 27-09-2007 21:53 ]

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 22:49
Het is dus echt wel vet toestelletje voor die prijs, 17e!

[ Voor 69% gewijzigd door Stijnd op 02-10-2007 20:26 ]

• cashewnut
Nog een leuk filmpje op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=U7o7Wnsc0x8. Indrukwekkend wat die telefoon kan hebben :).

Overigens had ik de mijne na ruim twee weken nog niet, dus ik mailen. Blijkt dat tele2 de bestelling was kwijtgeraakt. 8)7 8)7 8)7 Dus maar weer opnieuw besteld, dit keer telefonisch. Hopen dat de oude bestelling niet ineens boven water komt, en ik dus 2 telefoons krijg |:( .

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:14
Weet iemand de recente prijs bij de mediamarkt?

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Waarschijnlijk 40 euro ongeveer, simlockvrij. Maar bij Blokker nu 25 euro met KPN geloof ik. Krijg je nog eens 15 procent extra korting met een bonnetje uit de folder.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Ik heb een beetje een raar probleem(?) met de motofone.

Ik ben van T-mobile prepaid overgestapt naar een sim-only abbo van Telfort, allemaal prima, ik kan bellen, sms'en en dergelijke (Oh nee niet en dergelijke :P ). Maar nu staat er linksboven in het 'geen netwerk' icoontje, terwijl er wel gewoon nl telfort in het scherm staat.....iemand een idee?

Overigens bevalt de motofone redelijk, het bellen is prima, maar het hele tekst gebeuren (geen T9, kleine letters, een leesregel) vind ik minder. Ook mis ik dingen als een rekenmachine, afspraken, opslaan van een sms (concept oid) en verzonden sms-jes. Voor de basis is het een prima toestel (uitgaan, sporten e.d.) maar in het dagelijks leven mis ik toch wel dingen.

• deBennie
Ik heb er net 1 gekocht, ik vind het een mooi toestel. Ligt lekker in de hand, niet te licht, mooi solide, prima!

Vraag me alleen af hoe ik ringtones kan downloaden, iemand een idee?

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Hmmmm... idee! Aangezien ik eind dit jaar een nieuwe telefoon (zeer wss een HTC TyTN II) koop en deze dna niet kan meenemen als ik bijvoorbeeld uitga, dan zou zo'n telefoontje toch een briljante uitkomst zijn of zie ik dit nu verkeerd?

• cashewnut
Sagaris schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:56:
Hmmmm... idee! Aangezien ik eind dit jaar een nieuwe telefoon (zeer wss een HTC TyTN II) koop en deze dna niet kan meenemen als ik bijvoorbeeld uitga, dan zou zo'n telefoontje toch een briljante uitkomst zijn of zie ik dit nu verkeerd?
Ik weet niet of jij dat verkeerd ziet, hoe zie je het zelf? Ik zou het wel zien zitten ;).

• deBennie
Op deze afbeelding is in ruststand de tijd EN datum zichtbaar. Bij mijn f3 is enkel de tijd zichtbaar.
Iemand een idee hoe je ook de datum zichtbaar krijgt? (en iemand nog antwoord op m'n eerder gestelde vraag hoe je ringtones kunt downloaden?) :)

Afbeeldingslocatie: http://smileyzzzzzz.files.wordpress.com/2007/06/mofonef3.jpg

Verwijderd

Starbase218 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:36:
Nog een leuk filmpje op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=U7o7Wnsc0x8. Indrukwekkend wat die telefoon kan hebben :).

Overigens had ik de mijne na ruim twee weken nog niet, dus ik mailen. Blijkt dat tele2 de bestelling was kwijtgeraakt. 8)7 8)7 8)7 Dus maar weer opnieuw besteld, dit keer telefonisch. Hopen dat de oude bestelling niet ineens boven water komt, en ik dus 2 telefoons krijg |:( .
Dit is dus ook hoe ik met mijn Mofo om ben gegaan, maar nu heb ik dus wel om de paar weken een sim-card error. ;(

• deBennie
1 groot nadeel waar ik vandaag achter ben gekomen is de lock/unlock toest (sterretje) wat je 2 seconden ingedrukt moet houden om de toetsen van de telefoon te locken/unlocken (wat overigens ook kan door pijltje - sterretje achter elkaar in te drukken). Wanneer je de telefoon in je achterzak hebt bij een feestje dan heb je kans dat je een toest lang ingedrukt wordt. Bij mij was dat deze avond dus blijkbaar de unlock toets, daarna is blijkbaar de telefoon uit- en weer aangegaan, nu moet ik de puk code invoeren....

• cashewnut
deBennie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:33:
1 groot nadeel waar ik vandaag achter ben gekomen is de lock/unlock toest (sterretje) wat je 2 seconden ingedrukt moet houden om de toetsen van de telefoon te locken/unlocken (wat overigens ook kan door pijltje - sterretje achter elkaar in te drukken). Wanneer je de telefoon in je achterzak hebt bij een feestje dan heb je kans dat je een toest lang ingedrukt wordt. Bij mij was dat deze avond dus blijkbaar de unlock toets, daarna is blijkbaar de telefoon uit- en weer aangegaan, nu moet ik de puk code invoeren....
Hoe is dat anders dan bij een andere telefoon? Ik bedoel, de toest zal waarschijnlijk wel langer dan 2 seconden ingedrukt zijn geweest. Dan zou het bij de meeste andere telefoons toch ook zijn gebeurd? Of mis ik hier iets?

• deBennie
Bij mijn vorige telefoon (sony ericsson t610) kon je de toesten enkel ontgrendelen door het indrukken van 2 toesten achter elkaar. Het 2 seconden ingedrukt houden van de *-toets op de f3 ben ik niet eerder tegengekomen, en vind ik nu eigenlijk ook een rare manier van ontgrendelen, want juist wanneer je dat ding in je achterzak heb is de kans groot dat er toesten lang ingedrukt worden. Wordt dan net het *-toets langer dan 2 seconden ingedrukt, dan zijn de toetsen unlocked.
Bij 2 toetsen achter elkaar indrukken om de toetsen te unlocken loop je volgens mij minder snel kans onbedoeld met dat ding in je achterzak de toetsen te unlocken.

• cashewnut
deBennie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:07:
Bij mijn vorige telefoon (sony ericsson t610) kon je de toesten enkel ontgrendelen door het indrukken van 2 toesten achter elkaar.
Ok, dat wist ik niet. Mijn - antieke - Siemens M35i ver-/ontgrendelt op vrijwel dezelfde manier als de Motofone (hekje 2 seconden indrukken).

[ Voor 39% gewijzigd door cashewnut op 14-10-2007 21:26 ]

• cashewnut
Tele2: ongelooflijk.

Ik heb mijn Motofone nog steeds niet ontvangen, dus ik wederom bellen.

Tele2: Ehhmm.. ja, meneer, ik kan de bestelling niet vinden. Wat ik wel kan doen is een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik: Alweer? Dat gebeurde de vorige keer ook. Ik ben nou al meer dan een maand bezig om de telefoon te krijgen, en het wordt er niet leuker op. En bestaat er niet een kans dat ik de telefoon alsnog toegestuurd krijg?
Tele2: Nee meneer. Als u hem na 2 weken nog niet hebt ontvangen, zal dat ook niet meer gebeuren.
Ik: En dan laten jullie niets merken? Wat als ik niet had gebeld?
Tele2: Ehmm.. dat klopt. Maar ik kan de bestelling wel opnieuw plaatsen.
Ik: Nee, laat maar. Ik kijk wel naar andere mogelijkheden. Bedankt, tot ziens.

Het mag duidelijk zijn: voor mij voorlopig geen Tele2 meer. Klantenservice is bij hen wel klanten, geen service. Ik heb geen zin om nog langer te wachten op een telefoon die wellicht niet eens arriveert. Ik denk er nu over om hem gewoon simlockvrij te kopen.

Tele2: :r :r :r

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:49
Heb trouwens pas nog iets moois ontdekt.

Als je een smsje typt en een nummer in moet voeren kan je ook lokatie-hekjt typen.

M'n vriendin staat bijvoorbeeld op 5 (centraal) en als ik een smsje typ en bij nummer 5# invoer stuurd ie het naar het goede nummer. Werkt ook bij nummers tussen de 9 en de 100.

Hetzelfde bij bellen trouwens, maar ik ga ervanuit dat iedereen daar al wel achter was gekomen (Is bij vrijwel alle telefoons zo namelijk)

• cashewnut
Woei, ik heb hem :). Twee dagen geleden besteld, nu al in huis. Ervaringen tot nu toe:
  • Degelijkheid: lijkt erg goed. Ik had gehoord dat het accuklepje een beetje gammel zou zijn, maar daar is echt niets van te merken, hij kan geen kant op. Misschien heeft Motorola er iets aan gedaan.
  • Accuduur: kan ik eigenlijk nog niets over zeggen, maar afgaande op internet-reviews: zeer goed.
  • Functionaliteit: goed genoeg. SMS is beperkt (max. 6 karakters tegelijk), maar wel werkbaar. Editen van telefoonboek-entries zou nog wel een handige toevoeging zijn. Ringtones kunnen lekker hard.
  • Leesbaarheid display: perfect, alsof je van papier zit te lezen.
  • Vormgeving: stijlvol en slank, je voelt hem niet in je broekzak zitten.
Het is gewoon een lekker klein, ongecompliceerd toestel voor "normaal" gebruik. Waarom zou je bvb geluidsprofielen willen hebben als je direct met een druk op de knop het volume kunt aanpassen? In dat opzicht is het een erg goed toestel.

• deBennie
Ik ben het helemaal met je eens starbase218! Ik vind het ook een prima toestel! Ziet er apart en mooi vormgegeven uit. Het display vind ik ook kicken, krijg vaak de opmerking dat het net lijkt of het een dummy-toestel is. Het is dus weer eens iets anders, daar hou ik wel van ;)

Heb alleen weer laatst m'n pukcode in moeten typen. Op de 1 of andere manier gaat dat ding heel snel van de toetsenlock af als je hem in je achterzak houdt. M'n accu gaat snel leeg, na 2 dagen heb ik nog maar 2 streepjes over (van de 5).

Heb via marktplaats overigens een 2de gekocht voor 18 euro incl verzendkosten, daarmee heb ik meteen een adapter op m'n werk en een reserve toestel ;)

Ben erg gechameerd van dit toestel :)

• deBennie
Overigens, de begintune doet me een heel ietsiepietsie denken aan de begin tune van de BBC uitzending in de film 2001:space odyssey B)

• link0007
  • Niet online
deBennie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:32:
Het display vind ik ook kicken, krijg vaak de opmerking dat het net lijkt of het een dummy-toestel is. Het is dus weer eens iets anders, daar hou ik wel van ;)
Die krijg ik ook veel, en mensen zetten er bijvoorbeeld zonder twijfel een kop koffie op als hij op 't aanrecht ligt te slingeren ("oh sorry! ik dacht dat het speelgoed was" achteraf).
Vind ik verder geen probleem, kan 'ie wel tegen.
Toch wel grappig hoe mensen aandachtig het scherm kantelen en erop duwen omdat ze niet begrijpen wat er anders aan is, maar ze wel merken dát het anders is.

Verwijderd

Bij Tele2 zelf is ie 17 euro inc beltegoed en verzend kosten. Als ik het goed begrijp is hij dan wel simlock vrij toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 00:09 ]

• deBennie
Volgens een post hier issie simlock vrij http://www.telecomvergelijker.nl/thread/23633

Verwijderd

Zaterdag 27 Oktober is de MOFO voor 25 Eurie te bekomen bij Intertoy's in een Orange prepaid uitvoering met 10 Eurie beltegoed,,,
Dus dan kost ie eigenlijk maar 15 Eurie's,,,das bijna voor niets.

Hij zal overgens dan wel met sim-lock zijn denk.

LET OP,,,alleen Zaterdag.

Verwijderd

Heeft die van 17 euro bij Tele2 geen btg erbij dan?

Verwijderd

Jeej, hij was weer te koop (39,99 simlock vrij) bij de Mediamarkt in Groningen nadat ie eerst uitverkocht was en de verkoper zei dat ie niet meer terug zou komen. Toen ik hem uitpakte stond er iets van "12:00" op het display, ik tilde hem op en de batterij bleek er nog niet in te zitten -- lang leve e-Paper :)

Die wekker is echt gaaf ongenadig hard, prima zo! Ik vond het hartstikke leuk om de telefoon voor de eerste keer in te stellen begeleid door een stem. Dit wordt een prima telefoon voor op vakantie denk ik.

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 22:24
Zojuist gebeld met Tele2. Ze vermelden dat de telefoon na 1 jaar simlock vrij is....

Ik ga een andere aanbieding zoeken. :)

Verwijderd

Ik had hem net een tijdje in mijn zak zitten, waarschijnlijk zonder keypad lock en toen ging ie waarschijnlijk uit doordat de Off-toets een paar seconden ingedrukt is geweest. Toen ik hem aanzette werd wel weer (ook d.m.v. voice prompts) gevraagd om de tijd opnieuw in te stellen. 'Uit' betekent dus echt helemaal uit bij deze telefoon :)

• deBennie
Correct, uit is uit ;)

• Dafman
Iemand al ergens een oortje kunnen kopen voor deze foon?
Volgens de site van Motorola moet je de Draagbare handsfree kit HSK7005 hebben maar ik kan deze nergens vinden, ben alle belshops en handyman achtige winkels al afgeweest :|

Verwijderd

Dafman schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:55:
Iemand al ergens een oortje kunnen kopen voor deze foon?
Volgens de site van Motorola moet je de Draagbare handsfree kit HSK7005 hebben maar ik kan deze nergens vinden, ben alle belshops en handyman achtige winkels al afgeweest :|
HSK7005 Compatible Phones: Motorola A1000, A830, A835, A920, A925, Accompli 008, C115/C116, C155, C200, C205, C261, C300, C330, C336, C350, C450, C550, C650, E1000, E365, E398, E550, M3188, M3288, M3588, M3788, M3888, MPx220, T720, Talkabout T180, Talkabout T191, Talkabout T192, Talkabout T2288, Timeport 250, Timeport 260, Timeport 280, Timeport L7089, V1050, V150, V171, V180, V220, V300, V3688/V3690/V50, V525, V550, V60/V60i, V600, V620, V635, V66/V66i, V70, V80, V980
Oftewel: Zoek een oortje dat met één van deze telefoons compatible is, dan zal hij ook met de MoFo compatible zijn. Ik gok dat het een tamelijk standaard 2.5mm oortje is.

Verwijderd

Afgelopen donderdagavond heb ik hem opgeladen, vandaag (woensdag) staat de batterij-indicator op 1 streepje (gisteren nog op 2 streepjes). Ik bel er dan stuk of twee keer per dag mee met tevens een paar SMS'jes per dag en gebruik voornamelijk de trilfunctie (geen ringtone). Bij mij doet hij het dus een kleine week in ieder geval na 1 keer opladen.

Verwijderd

Weet iemand ook hoe je een dubbele punt kunt typen in je SMS'je? Ik kan er wel een ontvangen (bijv. in een smiley) maar bij geen enkele toets krijg ik een dubbele punt te zien.

Verwijderd

Ik kwam hem zaterdag tegen bij de MediaMarkt in Deventer voor 19 euro.
Meteen meegenomen.
Werkt goed. Duidelijk geluid.

Alleen vindt ik het display niet overzichtelijk.
Letters zijn te groot, maximaal 6 letters op een regel.

Geen toeters maar wel bellen.

• deBennie
accessoires zoals een oortje zijn hier te bestellen:
http://www.typhone.nl/acc.../Motorola/515/Motofone-F3

Verwijderd

Ik geef het op, mijn MoFo kan niet kapot. Dagelijks gebruik als stress knijper, met 40 kilometer per uur op het asfalt kletteren, sjoelen, jeu de boule, het wringen van de telefoon, en nog doet hij het! Voor mij een helaas, want ik heb met mijzelf afgesproken pas een nieuwe telefoon te kopen als deze kapot is.

• link0007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:32:
Jeej, hij was weer te koop (39,99 simlock vrij) bij de Mediamarkt in Groningen nadat ie eerst uitverkocht was en de verkoper zei dat ie niet meer terug zou komen. Toen ik hem uitpakte stond er iets van "12:00" op het display, ik tilde hem op en de batterij bleek er nog niet in te zitten -- lang leve e-Paper :)

Die wekker is echt gaaf ongenadig hard, prima zo! Ik vond het hartstikke leuk om de telefoon voor de eerste keer in te stellen begeleid door een stem. Dit wordt een prima telefoon voor op vakantie denk ik.
Hier wordt de wekker gebruikt voor het hele huis.. Iedereen wordt er wakker van >:)

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 09:51
Voor de geïnteresseerden hij is nu bij tele2 €16,95 incl verzendkosten en bij ah €20,-, ik vind tele2 wat fijner kan ik me ouwe sim gebruiken en als je tele2 champion gebruik is het gewoon een stuk goedkoper ( http://www.tele2.nl/webwinkel/mobiel/prepaid/champion/), je kan de sim die je erbij krijgt gewoon omzetten naar champion kosteloos.

oh zag dat het al gepost was in deze topic.. maar heeft iemand hem ook bij tele2 besteld en is het waar dat ze 10 euro extra in rekening brengen voor een sim kaart, dat zeggen ze op:
http://www.telecomvergeli...t_offset=20&post_limit=20
En is ie simlock vrij?(is meestal zal bij tele2)/

[ Voor 31% gewijzigd door kadooosh op 30-12-2007 13:46 ]

• Dafman
Ik heb het oortje enige tijd geleden bij deze shop besteld, het duurde wel enkele weken voordat ik 'm had! Maar goed, nu is ie binnen en hij doet het prima, is gewoon een no-nonsense enkel oortje met mic eraan. Heb hem nergens anders kunnen vinden dus was blij met deze link.

• Brent
  • Nu online
Is er hier iemand die weet of hier een simlock op zit? Ben wel geinteressierd, maar niet in het simlock ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

kadooosh schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:11:
Voor de geïnteresseerden hij is nu bij tele2 €16,95 incl verzendkosten en bij ah €20,-, ik vind tele2 wat fijner kan ik me ouwe sim gebruiken en als je tele2 champion gebruik is het gewoon een stuk goedkoper ( http://www.tele2.nl/webwinkel/mobiel/prepaid/champion/), je kan de sim die je erbij krijgt gewoon omzetten naar champion kosteloos.

oh zag dat het al gepost was in deze topic.. maar heeft iemand hem ook bij tele2 besteld en is het waar dat ze 10 euro extra in rekening brengen voor een sim kaart, dat zeggen ze op:
http://www.telecomvergeli...t_offset=20&post_limit=20
En is ie simlock vrij?(is meestal zal bij tele2)/
Die 10euro is voor het opladen van je sim met 10euro bel te goed.
Die word van je thuis\mobiel bij de rekening geplaats.

Verwijderd

Ik ben helemaal verkocht aan de F3, wat een prachtige telefoon door zijn uitstraling en eenvoud.
Zo dun en dat aparte E ink display. Bellen, SMSen, wekker en lange standby tijd, precies wat ik zocht. Mijn SonyEricsson T610 krijgt kuren en ik wou nu weer eens GSM zonder extra's, back to basic!
Ik heb de telefoon gekocht bij Castle Electronics in Zwolle voor 27 euro. Deze is simlock vrij.
http://www.castle-e.nl/Shop/Default.aspx?ProductId=453059031
De telefoon heb ik nog niet in gebruik, ik krijg em namelijk op mijn verjaardag van mijn vrouw.
Heb em natuurlijk al wel ff uitvoerig geprobeerd, gewoon WAUW!
Het SMSen is veel scrollen, maar daar kan ik prima mee leven. Zeg maar een kwestie van wennen.
O ja, vanaf 8 maart kan ik eindelijk genieten van mijn nieuwe GSM.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 18-02-2008 20:26 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb er net ook een gehaald als tussenoplossing, omdat mn huidige K700i aan vervanging toe is, waar ik nog geen geschikte vervanger voor heb gevonden.
Vind het een geweldig apparaatje voor die prijs :P Alleen jammer dat ik er geen mail mee kan lezen, maargoed ;)

Alleen was ik benieuwd of iemand al weet of je, zoals op sommige plaatjes te zien is, ook de datum kunt laten zien in de ruststand?

En is er ook een manier om die ruststand iets later te laten ingaan? Gebeurt nu al na 1 seconde.

[edit]

en weet iemand wanneer die nou klaar is met opladen? Want ik heb hem nu al een uur of 2 in de lader en hij blijft maar op de laatste 2 streepjes knipperen. Als ik de stekker eruit haal geeft ie wel alle streepjes vol aan.. en als ik de stekker er weer in doe gaat ie weer met de laatste 2 knipperen. Wil even zeker weten dat de accu vol is, zodat ik kan proberen hoelang hij meegaat.

[ Voor 28% gewijzigd door Palomar op 29-02-2008 14:37 ]

Verwijderd

Palomar schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:58:
Ik heb er net ook een gehaald als tussenoplossing, omdat mn huidige K700i aan vervanging toe is, waar ik nog geen geschikte vervanger voor heb gevonden.
Vind het een geweldig apparaatje voor die prijs :P Alleen jammer dat ik er geen mail mee kan lezen, maargoed ;)

Alleen was ik benieuwd of iemand al weet of je, zoals op sommige plaatjes te zien is, ook de datum kunt laten zien in de ruststand?

En is er ook een manier om die ruststand iets later te laten ingaan? Gebeurt nu al na 1 seconde.

[edit]

en weet iemand wanneer die nou klaar is met opladen? Want ik heb hem nu al een uur of 2 in de lader en hij blijft maar op de laatste 2 streepjes knipperen. Als ik de stekker eruit haal geeft ie wel alle streepjes vol aan.. en als ik de stekker er weer in doe gaat ie weer met de laatste 2 knipperen. Wil even zeker weten dat de accu vol is, zodat ik kan proberen hoelang hij meegaat.
De datum in ruststand is niet de werkelijkheid, het zijn maar plaatjes.
Over de snelheid naar ruststand gaan heb ik niets gevonden, ik verwacht dat je dit niet kan veranderen, ik vind het niet storend.

Hij is pas klaar met laden als alle streepjes aan zijn. Dus als ie nog knippert is ie nog niet vol. Duurt wel veel langer dan de 2 uur die je gewacht hebt.

• Palomar
  • Niet online
ok bedankt, dan doe ik hem weer even in de lader. Mn K700i is wel altijd na een uur of 2 weer opgeladen, dus dacht dat deze dat ook wel zou doen.
Wel vreemd dat ie wel alle streepjes aan zet als ik de lader eruit haal.

Verwijderd

Dat ie al de streepjes wel laat zien als je de stekker er uit doet, klopt wel.
Dat komt omdat de accu wel voor ongeveer 80 % vol is, daarna gaat ie langzamer laden om de accu helemaal vol te krijgen.
Op mijn T610 gebeurd dit ook. Eerst snelladen en dan nog het laatste beetje langzamer laden.
Dit zie je bij mijn T610 ook in het scherm, eerst gaat de hele indicatie van de batterij heen en weer, later zie je alleen het laatste hoekje van de batterij nog knipperen.
Ik verwacht dat jouw K700i ook zoiets zal aangeven.
Waar heb je de Motofone gekocht?

• Palomar
  • Niet online
Bij Mediamarkt Groningen voor 29 euro :). Simlockvrij.

En mijn K700i doet dat wat jij beschrijft idd ook. Laatste millimeter zie je dan nog een beetje knipperen en als ik de stekker er dan uithaal is ie helemaal vol. Moet er eigenlijk nog wat langer in blijven dus ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Palomar op 29-02-2008 15:49 ]

Verwijderd

Gisteren zag ik in de Mediamarkt folder voor 3 t/m 9 maart dat de Motofone 25 euro kost.

• Palomar
  • Niet online
Ja zag ik ook idd. Had hem beter 2 dagen later kunnen kopen, maarja ;)

Overigens vind ik de batterijduur op het eerste gezicht wat tegenvallen. Na krap 4 dagen heeft ie nog maar 1 streepje (nog nauwelijks mee gebeld). Hoop dat de batterij nog wat op gang moet komen ofzo ;) want had minimaal een week standby verwacht van zo'n simpele telefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 04-03-2008 12:56 ]

Verwijderd

Een week standby red ik enkel als ik niet bel...

Verwijderd

Palomar schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:55:
Ja zag ik ook idd. Had hem beter 2 dagen later kunnen kopen, maarja ;)

Overigens vind ik de batterijduur op het eerste gezicht wat tegenvallen. Na krap 4 dagen heeft ie nog maar 1 streepje (nog nauwelijks mee gebeld). Hoop dat de batterij nog wat op gang moet komen ofzo ;) want had minimaal een week standby verwacht van zo'n simpele telefoon.
Na een aantal keren opladen zal de batterij zijn volledige capaciteit hebben.
Vanaf 8 maart ga ik de telefoon gebruiken en zal ik de batterijduur hier melden. Spannend!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:56:
Gisteren zag ik in de Mediamarkt folder voor 3 t/m 9 maart dat de Motofone 25 euro kost.
Palomar schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:47:
Bij Mediamarkt Groningen voor 29 euro :). Simlockvrij.

En mijn K700i doet dat wat jij beschrijft idd ook. Laatste millimeter zie je dan nog een beetje knipperen en als ik de stekker er dan uithaal is ie helemaal vol. Moet er eigenlijk nog wat langer in blijven dus ;)
Deze 2 berichten doen mijn hart eventjes overspringen. Ik moet nog een telefoon hebben voor op scoutingkampen en dergelijke evenementen. Mijn Nokia is mij daar ietsjes te kostbaar voor :X Vrijdag maar eventjes langs de MediaMarkt in Groningen :9

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Ik heb iets ontdekt, voor zover een ander dat nog niet ontdekt heeft.
Ik heb er in ieder geval nog niets over gevonden.
Als je iemand uit het telefoonboek op wil zoeken kan dat.
Je hoeft dan niet het hele telefoonboek door te scrollen.
Open het telefoonboek met de knop rechtsboven.
Dan wil je Sietse bellen, dus druk je 4 keer op de 7. Als het ware type je dus een S.
wacht even...
en daar komt de eerste naam met een S in het scherm, als je deze in je telefoonboek hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 19:42 ]

Verwijderd

Palomar schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:55:
Ik heb na 3,5 dag ook nog 1 streepje, wel heb ik er mee gebeld en geSMSt. Ook heb ik er lekker mee zitten spelen, codes enzo proberen. We zullen zien wat het record batterijduur gaat worden!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 23:16
Hmm, ik heb last van dat mijn Motofone af en toe spontaan reboot naar het pincode scherm. Vaak 's nachts en de telefoon is dan nog halfvol of soms zelfs helemaal opgeladen. Alles zit verder goed enzo :S

Iemand dezelfde ervaring of ideeën?

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:14:
[...]

[...]

Deze 2 berichten doen mijn hart eventjes overspringen. Ik moet nog een telefoon hebben voor op scoutingkampen en dergelijke evenementen. Mijn Nokia is mij daar ietsjes te kostbaar voor :X Vrijdag maar eventjes langs de MediaMarkt in Groningen :9
29.99 bij Telefoonkopen.nl

LOS

Winkels zitten door heel Nederland.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

W00fer schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:05:
[...]

29.99 bij Telefoonkopen.nl

LOS

Winkels zitten door heel Nederland.
Maar ik heb ik weet niet van wanneer jij dacht dat mijn bericht was maar ik heb hem toen allang gekocht voor 25 euro :D Werkt prima voor scouting kampen maar het enige nadeel was de batterij duur van maar 4 a 5 dagen met weinig gebruik( zal wel aan mij liggen)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-11 12:58
Ook eentje besteld voordat ze nergens meer te krijgen zijn.. Overal uitverkocht behalve bij Modern.nl, dus daar besteld voor 20 euro´s. Ben erg benieuwd! Wordt een tweede toestel naast m´n K850i.

Android fanboy

• Dafman
alex3305 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:52:
Hmm, ik heb last van dat mijn Motofone af en toe spontaan reboot naar het pincode scherm. Vaak 's nachts en de telefoon is dan nog halfvol of soms zelfs helemaal opgeladen. Alles zit verder goed enzo :S

Iemand dezelfde ervaring of ideeën?
Dit probleem heb ik de laatste tijd ook, gebeurt eens in de zoveel dagen. Dacht eerst dat ik 'm misschien per ongeluk uit had gedrukt maar dat kan niet want de toetsen zijn altijd geblokkeerd. Is wel vervelend! Misschien dat de contacten van de sim kaart of de batterij dan tijdelijk geen contact hebben gehad o.i.d.?
Pagina: 1 2 3 Laatste