Hmmmm... idee! Aangezien ik eind dit jaar een nieuwe telefoon (zeer wss een HTC TyTN II) koop en deze dna niet kan meenemen als ik bijvoorbeeld uitga, dan zou zo'n telefoontje toch een briljante uitkomst zijn of zie ik dit nu verkeerd?
Ik weet niet of jij dat verkeerd ziet, hoe zie je het zelf? Ik zou het wel zien zittenSagaris schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:56:
Hmmmm... idee! Aangezien ik eind dit jaar een nieuwe telefoon (zeer wss een HTC TyTN II) koop en deze dna niet kan meenemen als ik bijvoorbeeld uitga, dan zou zo'n telefoontje toch een briljante uitkomst zijn of zie ik dit nu verkeerd?
Op deze afbeelding is in ruststand de tijd EN datum zichtbaar. Bij mijn f3 is enkel de tijd zichtbaar.
Iemand een idee hoe je ook de datum zichtbaar krijgt? (en iemand nog antwoord op m'n eerder gestelde vraag hoe je ringtones kunt downloaden?)
Iemand een idee hoe je ook de datum zichtbaar krijgt? (en iemand nog antwoord op m'n eerder gestelde vraag hoe je ringtones kunt downloaden?)
Verwijderd
Dit is dus ook hoe ik met mijn Mofo om ben gegaan, maar nu heb ik dus wel om de paar weken een sim-card error.Starbase218 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:36:
Nog een leuk filmpje op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=U7o7Wnsc0x8. Indrukwekkend wat die telefoon kan hebben.
Overigens had ik de mijne na ruim twee weken nog niet, dus ik mailen. Blijkt dat tele2 de bestelling was kwijtgeraakt.![]()
![]()
Dus maar weer opnieuw besteld, dit keer telefonisch. Hopen dat de oude bestelling niet ineens boven water komt, en ik dus 2 telefoons krijg
.
1 groot nadeel waar ik vandaag achter ben gekomen is de lock/unlock toest (sterretje) wat je 2 seconden ingedrukt moet houden om de toetsen van de telefoon te locken/unlocken (wat overigens ook kan door pijltje - sterretje achter elkaar in te drukken). Wanneer je de telefoon in je achterzak hebt bij een feestje dan heb je kans dat je een toest lang ingedrukt wordt. Bij mij was dat deze avond dus blijkbaar de unlock toets, daarna is blijkbaar de telefoon uit- en weer aangegaan, nu moet ik de puk code invoeren....
Hoe is dat anders dan bij een andere telefoon? Ik bedoel, de toest zal waarschijnlijk wel langer dan 2 seconden ingedrukt zijn geweest. Dan zou het bij de meeste andere telefoons toch ook zijn gebeurd? Of mis ik hier iets?deBennie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:33:
1 groot nadeel waar ik vandaag achter ben gekomen is de lock/unlock toest (sterretje) wat je 2 seconden ingedrukt moet houden om de toetsen van de telefoon te locken/unlocken (wat overigens ook kan door pijltje - sterretje achter elkaar in te drukken). Wanneer je de telefoon in je achterzak hebt bij een feestje dan heb je kans dat je een toest lang ingedrukt wordt. Bij mij was dat deze avond dus blijkbaar de unlock toets, daarna is blijkbaar de telefoon uit- en weer aangegaan, nu moet ik de puk code invoeren....
Bij mijn vorige telefoon (sony ericsson t610) kon je de toesten enkel ontgrendelen door het indrukken van 2 toesten achter elkaar. Het 2 seconden ingedrukt houden van de *-toets op de f3 ben ik niet eerder tegengekomen, en vind ik nu eigenlijk ook een rare manier van ontgrendelen, want juist wanneer je dat ding in je achterzak heb is de kans groot dat er toesten lang ingedrukt worden. Wordt dan net het *-toets langer dan 2 seconden ingedrukt, dan zijn de toetsen unlocked.
Bij 2 toetsen achter elkaar indrukken om de toetsen te unlocken loop je volgens mij minder snel kans onbedoeld met dat ding in je achterzak de toetsen te unlocken.
Bij 2 toetsen achter elkaar indrukken om de toetsen te unlocken loop je volgens mij minder snel kans onbedoeld met dat ding in je achterzak de toetsen te unlocken.
Ok, dat wist ik niet. Mijn - antieke - Siemens M35i ver-/ontgrendelt op vrijwel dezelfde manier als de Motofone (hekje 2 seconden indrukken).deBennie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:07:
Bij mijn vorige telefoon (sony ericsson t610) kon je de toesten enkel ontgrendelen door het indrukken van 2 toesten achter elkaar.
[ Voor 39% gewijzigd door cashewnut op 14-10-2007 21:26 ]
Tele2: ongelooflijk.
Ik heb mijn Motofone nog steeds niet ontvangen, dus ik wederom bellen.
Tele2: Ehhmm.. ja, meneer, ik kan de bestelling niet vinden. Wat ik wel kan doen is een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik: Alweer? Dat gebeurde de vorige keer ook. Ik ben nou al meer dan een maand bezig om de telefoon te krijgen, en het wordt er niet leuker op. En bestaat er niet een kans dat ik de telefoon alsnog toegestuurd krijg?
Tele2: Nee meneer. Als u hem na 2 weken nog niet hebt ontvangen, zal dat ook niet meer gebeuren.
Ik: En dan laten jullie niets merken? Wat als ik niet had gebeld?
Tele2: Ehmm.. dat klopt. Maar ik kan de bestelling wel opnieuw plaatsen.
Ik: Nee, laat maar. Ik kijk wel naar andere mogelijkheden. Bedankt, tot ziens.
Het mag duidelijk zijn: voor mij voorlopig geen Tele2 meer. Klantenservice is bij hen wel klanten, geen service. Ik heb geen zin om nog langer te wachten op een telefoon die wellicht niet eens arriveert. Ik denk er nu over om hem gewoon simlockvrij te kopen.
Tele2:
Ik heb mijn Motofone nog steeds niet ontvangen, dus ik wederom bellen.
Tele2: Ehhmm.. ja, meneer, ik kan de bestelling niet vinden. Wat ik wel kan doen is een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik: Alweer? Dat gebeurde de vorige keer ook. Ik ben nou al meer dan een maand bezig om de telefoon te krijgen, en het wordt er niet leuker op. En bestaat er niet een kans dat ik de telefoon alsnog toegestuurd krijg?
Tele2: Nee meneer. Als u hem na 2 weken nog niet hebt ontvangen, zal dat ook niet meer gebeuren.
Ik: En dan laten jullie niets merken? Wat als ik niet had gebeld?
Tele2: Ehmm.. dat klopt. Maar ik kan de bestelling wel opnieuw plaatsen.
Ik: Nee, laat maar. Ik kijk wel naar andere mogelijkheden. Bedankt, tot ziens.
Het mag duidelijk zijn: voor mij voorlopig geen Tele2 meer. Klantenservice is bij hen wel klanten, geen service. Ik heb geen zin om nog langer te wachten op een telefoon die wellicht niet eens arriveert. Ik denk er nu over om hem gewoon simlockvrij te kopen.
Tele2:
Heb trouwens pas nog iets moois ontdekt.
Als je een smsje typt en een nummer in moet voeren kan je ook lokatie-hekjt typen.
M'n vriendin staat bijvoorbeeld op 5 (centraal) en als ik een smsje typ en bij nummer 5# invoer stuurd ie het naar het goede nummer. Werkt ook bij nummers tussen de 9 en de 100.
Hetzelfde bij bellen trouwens, maar ik ga ervanuit dat iedereen daar al wel achter was gekomen (Is bij vrijwel alle telefoons zo namelijk)
Als je een smsje typt en een nummer in moet voeren kan je ook lokatie-hekjt typen.
M'n vriendin staat bijvoorbeeld op 5 (centraal) en als ik een smsje typ en bij nummer 5# invoer stuurd ie het naar het goede nummer. Werkt ook bij nummers tussen de 9 en de 100.
Hetzelfde bij bellen trouwens, maar ik ga ervanuit dat iedereen daar al wel achter was gekomen (Is bij vrijwel alle telefoons zo namelijk)
Woei, ik heb hem
. Twee dagen geleden besteld, nu al in huis. Ervaringen tot nu toe:
- Degelijkheid: lijkt erg goed. Ik had gehoord dat het accuklepje een beetje gammel zou zijn, maar daar is echt niets van te merken, hij kan geen kant op. Misschien heeft Motorola er iets aan gedaan.
- Accuduur: kan ik eigenlijk nog niets over zeggen, maar afgaande op internet-reviews: zeer goed.
- Functionaliteit: goed genoeg. SMS is beperkt (max. 6 karakters tegelijk), maar wel werkbaar. Editen van telefoonboek-entries zou nog wel een handige toevoeging zijn. Ringtones kunnen lekker hard.
- Leesbaarheid display: perfect, alsof je van papier zit te lezen.
- Vormgeving: stijlvol en slank, je voelt hem niet in je broekzak zitten.
Ik ben het helemaal met je eens starbase218! Ik vind het ook een prima toestel! Ziet er apart en mooi vormgegeven uit. Het display vind ik ook kicken, krijg vaak de opmerking dat het net lijkt of het een dummy-toestel is. Het is dus weer eens iets anders, daar hou ik wel van 
Heb alleen weer laatst m'n pukcode in moeten typen. Op de 1 of andere manier gaat dat ding heel snel van de toetsenlock af als je hem in je achterzak houdt. M'n accu gaat snel leeg, na 2 dagen heb ik nog maar 2 streepjes over (van de 5).
Heb via marktplaats overigens een 2de gekocht voor 18 euro incl verzendkosten, daarmee heb ik meteen een adapter op m'n werk en een reserve toestel
Ben erg gechameerd van dit toestel
Heb alleen weer laatst m'n pukcode in moeten typen. Op de 1 of andere manier gaat dat ding heel snel van de toetsenlock af als je hem in je achterzak houdt. M'n accu gaat snel leeg, na 2 dagen heb ik nog maar 2 streepjes over (van de 5).
Heb via marktplaats overigens een 2de gekocht voor 18 euro incl verzendkosten, daarmee heb ik meteen een adapter op m'n werk en een reserve toestel
Ben erg gechameerd van dit toestel
Overigens, de begintune doet me een heel ietsiepietsie denken aan de begin tune van de BBC uitzending in de film 2001:space odyssey
Die krijg ik ook veel, en mensen zetten er bijvoorbeeld zonder twijfel een kop koffie op als hij op 't aanrecht ligt te slingeren ("oh sorry! ik dacht dat het speelgoed was" achteraf).deBennie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:32:
Het display vind ik ook kicken, krijg vaak de opmerking dat het net lijkt of het een dummy-toestel is. Het is dus weer eens iets anders, daar hou ik wel van
Vind ik verder geen probleem, kan 'ie wel tegen.
Toch wel grappig hoe mensen aandachtig het scherm kantelen en erop duwen omdat ze niet begrijpen wat er anders aan is, maar ze wel merken dát het anders is.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Verwijderd
Bij Tele2 zelf is ie 17 euro inc beltegoed en verzend kosten. Als ik het goed begrijp is hij dan wel simlock vrij toch?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 00:09 ]
Volgens een post hier issie simlock vrij http://www.telecomvergelijker.nl/thread/23633
Verwijderd
Zaterdag 27 Oktober is de MOFO voor 25 Eurie te bekomen bij Intertoy's in een Orange prepaid uitvoering met 10 Eurie beltegoed,,,
Dus dan kost ie eigenlijk maar 15 Eurie's,,,das bijna voor niets.
Hij zal overgens dan wel met sim-lock zijn denk.
LET OP,,,alleen Zaterdag.
Dus dan kost ie eigenlijk maar 15 Eurie's,,,das bijna voor niets.
Hij zal overgens dan wel met sim-lock zijn denk.
LET OP,,,alleen Zaterdag.
Verwijderd
Jeej, hij was weer te koop (39,99 simlock vrij) bij de Mediamarkt in Groningen nadat ie eerst uitverkocht was en de verkoper zei dat ie niet meer terug zou komen. Toen ik hem uitpakte stond er iets van "12:00" op het display, ik tilde hem op en de batterij bleek er nog niet in te zitten -- lang leve e-Paper 
Die wekker is echt gaaf ongenadig hard, prima zo! Ik vond het hartstikke leuk om de telefoon voor de eerste keer in te stellen begeleid door een stem. Dit wordt een prima telefoon voor op vakantie denk ik.
Die wekker is echt gaaf ongenadig hard, prima zo! Ik vond het hartstikke leuk om de telefoon voor de eerste keer in te stellen begeleid door een stem. Dit wordt een prima telefoon voor op vakantie denk ik.
Zojuist gebeld met Tele2. Ze vermelden dat de telefoon na 1 jaar simlock vrij is....deBennie schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:08:
Volgens een post hier issie simlock vrij http://www.telecomvergelijker.nl/thread/23633
Ik ga een andere aanbieding zoeken.
Verwijderd
Ik had hem net een tijdje in mijn zak zitten, waarschijnlijk zonder keypad lock en toen ging ie waarschijnlijk uit doordat de Off-toets een paar seconden ingedrukt is geweest. Toen ik hem aanzette werd wel weer (ook d.m.v. voice prompts) gevraagd om de tijd opnieuw in te stellen. 'Uit' betekent dus echt helemaal uit bij deze telefoon
Iemand al ergens een oortje kunnen kopen voor deze foon?
Volgens de site van Motorola moet je de Draagbare handsfree kit HSK7005 hebben maar ik kan deze nergens vinden, ben alle belshops en handyman achtige winkels al afgeweest
Volgens de site van Motorola moet je de Draagbare handsfree kit HSK7005 hebben maar ik kan deze nergens vinden, ben alle belshops en handyman achtige winkels al afgeweest
Verwijderd
Dafman schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:55:
Iemand al ergens een oortje kunnen kopen voor deze foon?
Oftewel: Zoek een oortje dat met één van deze telefoons compatible is, dan zal hij ook met de MoFo compatible zijn. Ik gok dat het een tamelijk standaard 2.5mm oortje is.HSK7005 Compatible Phones: Motorola A1000, A830, A835, A920, A925, Accompli 008, C115/C116, C155, C200, C205, C261, C300, C330, C336, C350, C450, C550, C650, E1000, E365, E398, E550, M3188, M3288, M3588, M3788, M3888, MPx220, T720, Talkabout T180, Talkabout T191, Talkabout T192, Talkabout T2288, Timeport 250, Timeport 260, Timeport 280, Timeport L7089, V1050, V150, V171, V180, V220, V300, V3688/V3690/V50, V525, V550, V60/V60i, V600, V620, V635, V66/V66i, V70, V80, V980
Verwijderd
Afgelopen donderdagavond heb ik hem opgeladen, vandaag (woensdag) staat de batterij-indicator op 1 streepje (gisteren nog op 2 streepjes). Ik bel er dan stuk of twee keer per dag mee met tevens een paar SMS'jes per dag en gebruik voornamelijk de trilfunctie (geen ringtone). Bij mij doet hij het dus een kleine week in ieder geval na 1 keer opladen.
Verwijderd
Weet iemand ook hoe je een dubbele punt kunt typen in je SMS'je? Ik kan er wel een ontvangen (bijv. in een smiley) maar bij geen enkele toets krijg ik een dubbele punt te zien.
Verwijderd
Ik kwam hem zaterdag tegen bij de MediaMarkt in Deventer voor 19 euro.
Meteen meegenomen.
Werkt goed. Duidelijk geluid.
Alleen vindt ik het display niet overzichtelijk.
Letters zijn te groot, maximaal 6 letters op een regel.
Geen toeters maar wel bellen.
Meteen meegenomen.
Werkt goed. Duidelijk geluid.
Alleen vindt ik het display niet overzichtelijk.
Letters zijn te groot, maximaal 6 letters op een regel.
Geen toeters maar wel bellen.
accessoires zoals een oortje zijn hier te bestellen:
http://www.typhone.nl/acc.../Motorola/515/Motofone-F3
Verwijderd
Ik geef het op, mijn MoFo kan niet kapot. Dagelijks gebruik als stress knijper, met 40 kilometer per uur op het asfalt kletteren, sjoelen, jeu de boule, het wringen van de telefoon, en nog doet hij het! Voor mij een helaas, want ik heb met mijzelf afgesproken pas een nieuwe telefoon te kopen als deze kapot is.
Hier wordt de wekker gebruikt voor het hele huis.. Iedereen wordt er wakker vanVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:32:
Jeej, hij was weer te koop (39,99 simlock vrij) bij de Mediamarkt in Groningen nadat ie eerst uitverkocht was en de verkoper zei dat ie niet meer terug zou komen. Toen ik hem uitpakte stond er iets van "12:00" op het display, ik tilde hem op en de batterij bleek er nog niet in te zitten -- lang leve e-Paper
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Voor de geïnteresseerden hij is nu bij tele2 €16,95 incl verzendkosten en bij ah €20,-, ik vind tele2 wat fijner kan ik me ouwe sim gebruiken en als je tele2 champion gebruik is het gewoon een stuk goedkoper ( http://www.tele2.nl/webwinkel/mobiel/prepaid/champion/), je kan de sim die je erbij krijgt gewoon omzetten naar champion kosteloos.
oh zag dat het al gepost was in deze topic.. maar heeft iemand hem ook bij tele2 besteld en is het waar dat ze 10 euro extra in rekening brengen voor een sim kaart, dat zeggen ze op:
http://www.telecomvergeli...t_offset=20&post_limit=20
En is ie simlock vrij?(is meestal zal bij tele2)/
oh zag dat het al gepost was in deze topic.. maar heeft iemand hem ook bij tele2 besteld en is het waar dat ze 10 euro extra in rekening brengen voor een sim kaart, dat zeggen ze op:
[ Voor 31% gewijzigd door kadooosh op 30-12-2007 13:46 ]
Ik heb het oortje enige tijd geleden bij deze shop besteld, het duurde wel enkele weken voordat ik 'm had! Maar goed, nu is ie binnen en hij doet het prima, is gewoon een no-nonsense enkel oortje met mic eraan. Heb hem nergens anders kunnen vinden dus was blij met deze link.deBennie schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:53:
accessoires zoals een oortje zijn hier te bestellen:
Is er hier iemand die weet of hier een simlock op zit? Ben wel geinteressierd, maar niet in het simlockErik1 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:38:
Nu voor 16,95 incl verzending en sim kaart bij tele2
http://www.tele2.nl/shop/Mobiel/prepay_order/motorolaf3.htm
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Die 10euro is voor het opladen van je sim met 10euro bel te goed.kadooosh schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:11:
Voor de geïnteresseerden hij is nu bij tele2 €16,95 incl verzendkosten en bij ah €20,-, ik vind tele2 wat fijner kan ik me ouwe sim gebruiken en als je tele2 champion gebruik is het gewoon een stuk goedkoper ( http://www.tele2.nl/webwinkel/mobiel/prepaid/champion/), je kan de sim die je erbij krijgt gewoon omzetten naar champion kosteloos.
Die word van je thuis\mobiel bij de rekening geplaats.
Verwijderd
Ik ben helemaal verkocht aan de F3, wat een prachtige telefoon door zijn uitstraling en eenvoud.
Zo dun en dat aparte E ink display. Bellen, SMSen, wekker en lange standby tijd, precies wat ik zocht. Mijn SonyEricsson T610 krijgt kuren en ik wou nu weer eens GSM zonder extra's, back to basic!
Ik heb de telefoon gekocht bij Castle Electronics in Zwolle voor 27 euro. Deze is simlock vrij.
http://www.castle-e.nl/Shop/Default.aspx?ProductId=453059031
De telefoon heb ik nog niet in gebruik, ik krijg em namelijk op mijn verjaardag van mijn vrouw.
Heb em natuurlijk al wel ff uitvoerig geprobeerd, gewoon WAUW!
Het SMSen is veel scrollen, maar daar kan ik prima mee leven. Zeg maar een kwestie van wennen.
O ja, vanaf 8 maart kan ik eindelijk genieten van mijn nieuwe GSM.
Zo dun en dat aparte E ink display. Bellen, SMSen, wekker en lange standby tijd, precies wat ik zocht. Mijn SonyEricsson T610 krijgt kuren en ik wou nu weer eens GSM zonder extra's, back to basic!
Ik heb de telefoon gekocht bij Castle Electronics in Zwolle voor 27 euro. Deze is simlock vrij.
http://www.castle-e.nl/Shop/Default.aspx?ProductId=453059031
De telefoon heb ik nog niet in gebruik, ik krijg em namelijk op mijn verjaardag van mijn vrouw.
Heb em natuurlijk al wel ff uitvoerig geprobeerd, gewoon WAUW!
Het SMSen is veel scrollen, maar daar kan ik prima mee leven. Zeg maar een kwestie van wennen.
O ja, vanaf 8 maart kan ik eindelijk genieten van mijn nieuwe GSM.
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 18-02-2008 20:26 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]
Ik heb er net ook een gehaald als tussenoplossing, omdat mn huidige K700i aan vervanging toe is, waar ik nog geen geschikte vervanger voor heb gevonden.
Vind het een geweldig apparaatje voor die prijs
Alleen jammer dat ik er geen mail mee kan lezen, maargoed 
Alleen was ik benieuwd of iemand al weet of je, zoals op sommige plaatjes te zien is, ook de datum kunt laten zien in de ruststand?
En is er ook een manier om die ruststand iets later te laten ingaan? Gebeurt nu al na 1 seconde.
[edit]
en weet iemand wanneer die nou klaar is met opladen? Want ik heb hem nu al een uur of 2 in de lader en hij blijft maar op de laatste 2 streepjes knipperen. Als ik de stekker eruit haal geeft ie wel alle streepjes vol aan.. en als ik de stekker er weer in doe gaat ie weer met de laatste 2 knipperen. Wil even zeker weten dat de accu vol is, zodat ik kan proberen hoelang hij meegaat.
Vind het een geweldig apparaatje voor die prijs
Alleen was ik benieuwd of iemand al weet of je, zoals op sommige plaatjes te zien is, ook de datum kunt laten zien in de ruststand?
En is er ook een manier om die ruststand iets later te laten ingaan? Gebeurt nu al na 1 seconde.
[edit]
en weet iemand wanneer die nou klaar is met opladen? Want ik heb hem nu al een uur of 2 in de lader en hij blijft maar op de laatste 2 streepjes knipperen. Als ik de stekker eruit haal geeft ie wel alle streepjes vol aan.. en als ik de stekker er weer in doe gaat ie weer met de laatste 2 knipperen. Wil even zeker weten dat de accu vol is, zodat ik kan proberen hoelang hij meegaat.
[ Voor 28% gewijzigd door Palomar op 29-02-2008 14:37 ]
Verwijderd
De datum in ruststand is niet de werkelijkheid, het zijn maar plaatjes.Palomar schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:58:
Ik heb er net ook een gehaald als tussenoplossing, omdat mn huidige K700i aan vervanging toe is, waar ik nog geen geschikte vervanger voor heb gevonden.
Vind het een geweldig apparaatje voor die prijsAlleen jammer dat ik er geen mail mee kan lezen, maargoed
[edit]
Over de snelheid naar ruststand gaan heb ik niets gevonden, ik verwacht dat je dit niet kan veranderen, ik vind het niet storend.
Hij is pas klaar met laden als alle streepjes aan zijn. Dus als ie nog knippert is ie nog niet vol. Duurt wel veel langer dan de 2 uur die je gewacht hebt.
ok bedankt, dan doe ik hem weer even in de lader. Mn K700i is wel altijd na een uur of 2 weer opgeladen, dus dacht dat deze dat ook wel zou doen.
Wel vreemd dat ie wel alle streepjes aan zet als ik de lader eruit haal.
Wel vreemd dat ie wel alle streepjes aan zet als ik de lader eruit haal.
Verwijderd
Dat ie al de streepjes wel laat zien als je de stekker er uit doet, klopt wel.
Dat komt omdat de accu wel voor ongeveer 80 % vol is, daarna gaat ie langzamer laden om de accu helemaal vol te krijgen.
Op mijn T610 gebeurd dit ook. Eerst snelladen en dan nog het laatste beetje langzamer laden.
Dit zie je bij mijn T610 ook in het scherm, eerst gaat de hele indicatie van de batterij heen en weer, later zie je alleen het laatste hoekje van de batterij nog knipperen.
Ik verwacht dat jouw K700i ook zoiets zal aangeven.
Waar heb je de Motofone gekocht?
Dat komt omdat de accu wel voor ongeveer 80 % vol is, daarna gaat ie langzamer laden om de accu helemaal vol te krijgen.
Op mijn T610 gebeurd dit ook. Eerst snelladen en dan nog het laatste beetje langzamer laden.
Dit zie je bij mijn T610 ook in het scherm, eerst gaat de hele indicatie van de batterij heen en weer, later zie je alleen het laatste hoekje van de batterij nog knipperen.
Ik verwacht dat jouw K700i ook zoiets zal aangeven.
Waar heb je de Motofone gekocht?
Bij Mediamarkt Groningen voor 29 euro
. Simlockvrij.
En mijn K700i doet dat wat jij beschrijft idd ook. Laatste millimeter zie je dan nog een beetje knipperen en als ik de stekker er dan uithaal is ie helemaal vol. Moet er eigenlijk nog wat langer in blijven dus
En mijn K700i doet dat wat jij beschrijft idd ook. Laatste millimeter zie je dan nog een beetje knipperen en als ik de stekker er dan uithaal is ie helemaal vol. Moet er eigenlijk nog wat langer in blijven dus
[ Voor 66% gewijzigd door Palomar op 29-02-2008 15:49 ]
Ja zag ik ook idd. Had hem beter 2 dagen later kunnen kopen, maarja 
Overigens vind ik de batterijduur op het eerste gezicht wat tegenvallen. Na krap 4 dagen heeft ie nog maar 1 streepje (nog nauwelijks mee gebeld). Hoop dat de batterij nog wat op gang moet komen ofzo
want had minimaal een week standby verwacht van zo'n simpele telefoon.
Overigens vind ik de batterijduur op het eerste gezicht wat tegenvallen. Na krap 4 dagen heeft ie nog maar 1 streepje (nog nauwelijks mee gebeld). Hoop dat de batterij nog wat op gang moet komen ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 04-03-2008 12:56 ]
Verwijderd
Na een aantal keren opladen zal de batterij zijn volledige capaciteit hebben.Palomar schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:55:
Ja zag ik ook idd. Had hem beter 2 dagen later kunnen kopen, maarja
Overigens vind ik de batterijduur op het eerste gezicht wat tegenvallen. Na krap 4 dagen heeft ie nog maar 1 streepje (nog nauwelijks mee gebeld). Hoop dat de batterij nog wat op gang moet komen ofzowant had minimaal een week standby verwacht van zo'n simpele telefoon.
Vanaf 8 maart ga ik de telefoon gebruiken en zal ik de batterijduur hier melden. Spannend!
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:56:
Gisteren zag ik in de Mediamarkt folder voor 3 t/m 9 maart dat de Motofone 25 euro kost.
Deze 2 berichten doen mijn hart eventjes overspringen. Ik moet nog een telefoon hebben voor op scoutingkampen en dergelijke evenementen. Mijn Nokia is mij daar ietsjes te kostbaar voorPalomar schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:47:
Bij Mediamarkt Groningen voor 29 euro. Simlockvrij.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Ik heb iets ontdekt, voor zover een ander dat nog niet ontdekt heeft.
Ik heb er in ieder geval nog niets over gevonden.
Als je iemand uit het telefoonboek op wil zoeken kan dat.
Je hoeft dan niet het hele telefoonboek door te scrollen.
Open het telefoonboek met de knop rechtsboven.
Dan wil je Sietse bellen, dus druk je 4 keer op de 7. Als het ware type je dus een S.
wacht even...
en daar komt de eerste naam met een S in het scherm, als je deze in je telefoonboek hebt.
Ik heb er in ieder geval nog niets over gevonden.
Als je iemand uit het telefoonboek op wil zoeken kan dat.
Je hoeft dan niet het hele telefoonboek door te scrollen.
Open het telefoonboek met de knop rechtsboven.
Dan wil je Sietse bellen, dus druk je 4 keer op de 7. Als het ware type je dus een S.
wacht even...
en daar komt de eerste naam met een S in het scherm, als je deze in je telefoonboek hebt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 19:42 ]
Verwijderd
Ik heb na 3,5 dag ook nog 1 streepje, wel heb ik er mee gebeld en geSMSt. Ook heb ik er lekker mee zitten spelen, codes enzo proberen. We zullen zien wat het record batterijduur gaat worden!Palomar schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:55:
Overigens vind ik de batterijduur op het eerste gezicht wat tegenvallen. Na krap 4 dagen heeft ie nog maar 1 streepje (nog nauwelijks mee gebeld). Hoop dat de batterij nog wat op gang moet komen ofzowant had minimaal een week standby verwacht van zo'n simpele telefoon.
Hmm, ik heb last van dat mijn Motofone af en toe spontaan reboot naar het pincode scherm. Vaak 's nachts en de telefoon is dan nog halfvol of soms zelfs helemaal opgeladen. Alles zit verder goed enzo 
Iemand dezelfde ervaring of ideeën?
29.99 bij Telefoonkopen.nlTouchdomex schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:14:
[...]
[...]
Deze 2 berichten doen mijn hart eventjes overspringen. Ik moet nog een telefoon hebben voor op scoutingkampen en dergelijke evenementen. Mijn Nokia is mij daar ietsjes te kostbaar voorVrijdag maar eventjes langs de MediaMarkt in Groningen
LOS
Winkels zitten door heel Nederland.
Maar ik heb ik weet niet van wanneer jij dacht dat mijn bericht was maar ik heb hem toen allang gekocht voor 25 euroW00fer schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:05:
[...]
29.99 bij Telefoonkopen.nl
LOS
Winkels zitten door heel Nederland.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ook eentje besteld voordat ze nergens meer te krijgen zijn.. Overal uitverkocht behalve bij Modern.nl, dus daar besteld voor 20 euro´s. Ben erg benieuwd! Wordt een tweede toestel naast m´n K850i.
Android fanboy
Dit probleem heb ik de laatste tijd ook, gebeurt eens in de zoveel dagen. Dacht eerst dat ik 'm misschien per ongeluk uit had gedrukt maar dat kan niet want de toetsen zijn altijd geblokkeerd. Is wel vervelend! Misschien dat de contacten van de sim kaart of de batterij dan tijdelijk geen contact hebben gehad o.i.d.?alex3305 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:52:
Hmm, ik heb last van dat mijn Motofone af en toe spontaan reboot naar het pincode scherm. Vaak 's nachts en de telefoon is dan nog halfvol of soms zelfs helemaal opgeladen. Alles zit verder goed enzo