Leuk filmpje waar de Mofo wordt gepresenteerd en.... mishandeld. Hij blijft werken!
http://www.youtube.com/watch?v=iwHPK1LMXtk
http://www.youtube.com/watch?v=iwHPK1LMXtk
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik bel er zo af en toe mee (om de dag een minuutje), en om de dag ontvang ik een SMSje. Gaat hier dus prima meer dan een week meeVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:46:
De batterij laat wel te wensen over. Heb hem nu zo'n twee weken, en moet hem toch echt elke 3 dagen opladen. Geen probleem natuurlijk, maar had stiekem gehoopt op een week...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Ja, je moet niets :-)Geckoo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:50:
ik heb em net gehaald voor 37,99 bij de mediamarkt de simlock vrije.
maar nu moet ik nog een headset hebben... iemand suggesties?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Kaaswagen op 11-04-2007 19:10 ]
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ja maar ik wil het dus uitzettenGeckoo schreef op donderdag 12 april 2007 @ 00:40:
die gaat bij mij (t-mobiel automatisch weg...na 2 secnonden ofzo...
Verwijderd
Nee Vodafone en nee, maar ik wil het wel gewoon weg hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:23:
Schaam je er soms voor dat je bij T-Mobile zit dan?
Verwijderd
Dat doet ie automatisch (zie opmerking bij SMS-berichten in de handleiding)Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:46:
Heeft iemand misschien een code die er voor zorgt dat de telefoon automatisch het oudste sms bericht wist? Op mijn sim-kaart kunnen er namelijk maar 15 op en die dingen wissen schiet niet op.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 01:59 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Bij mij doet die dit niet automatisch. Zodra ik teveel sms berichten op de telefoon heb staan komt er rechtsboven een evelopje in beeld. Iemand een code die er voor zorgt dat mijn oudste bericht automatisch wordt gewist?Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:31:
[...]
Dat doet ie automatisch (zie opmerking bij SMS-berichten in de handleiding)
It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.
If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.
Cool! Dan ga ik hem daar halen!Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:37:
En volgens T-Mobile speelt hij MP4 bestanden af
It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.
If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.
Verwijderd
Verwijderd
hoi
Verwijderd
Krijg je nu niet allemaal telefoontjes e.d.? Ik heb wel eens gehoord dat ze telefoonnummers wel aan derder geven/verkopen... Ik geef graag niet mijn telefoonnummer aan bedrijven zoals Tele2, iets met privacy enzoMielmania schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:53:
Hijs nu te koop bij kruidvat online.
http://www.kruidvatteleco...mot_f3ZW.html?ab_agid=910
Heb em zelf ook besteld. Doet het prima en is simlock vrij!
Verwijderd
Verwijderd
Lol nog niks van gemerkt, komt misschien nogVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:31:
[...]
Krijg je nu niet allemaal telefoontjes e.d.? Ik heb wel eens gehoord dat ze telefoonnummers wel aan derder geven/verkopen... Ik geef graag niet mijn telefoonnummer aan bedrijven zoals Tele2, iets met privacy enzo
hoi
hoelang zat er tussen bestellen en ontvangen bij jou?Mielmania schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:46:
Wel had ik er 4 besteld, maar kreeg maar 1tje geleverd. Dat was minder
[ Voor 13% gewijzigd door Dafman op 10-05-2007 09:51 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
[ Voor 28% gewijzigd door Goron op 13-05-2007 12:45 ]
Verwijderd
Kijk, dit wil ik ook wel weten:)WaWaWiiiiWa schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:33:
Ik ben erg gëinterresseerd in deze phone, alleen heb ik een vraagje voor diegene die hem al hebben. Het display geeft alleen alle letters als hoofdletters weer, behalve o en d zo heb ik gelezen. Maar krijgen andere mensen aan wie je de sms verstuurd dan ook een bericht in hoofdletters met kleine o en d? Of gewoon allemaal kleine letters? (als het wel zo is dan hoef ik hem niet, lijkt het net alsof je ieder smsje loopt te schreeuwen)
[ Voor 15% gewijzigd door Goron op 14-05-2007 19:09 ]
Verwijderd
Bij MM Rotterdam Alexander is hij 35 Euro geweest, maar daar is hij allang uitverkocht.WaWaWiiiiWa schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:08:
Heb hem gezien in mediamarkt Rdam Centrum, maar was daar 44 euro. Enige plek waar ik hem kon vinden. Hij voelt wel heel erg degelijk en stevig aan, en ziet er mooi uit. Zit nu te twijfelen of ik hem koop, maar zou graag bovenstaande vragen beantwoord willen hebben.
hmm.. maar dus wel cursief, vetgedrukt en onderstreept
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 21:27 ]
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Geen idee of ze er nog zijn bij de MM maar ik heb de mijne bij belcomany gehaald wat ook in het Corio ligt voor 35eu dus anders daar even proberenlink0007 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:42:
Weet iemand of er nog mofo's zijn bij de Mediamarkt in Heerlen?
Hoe duur was `ie?link0007 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:51:
MM Heerlen had er nog (weet niet hoeveel), dus ik heb er nu ook een
Heerlijk ding trouwens! zelfs hier in niemandsland (schinnen) 5 streepjes ontvangst!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
[ Voor 23% gewijzigd door Goron op 17-05-2007 00:17 ]
Duidelijk gevalletje van iemand die hem heeft terug gebracht naar MM. Daar plakken ze de doos weer dicht en gaat weer op de stapel om verkocht te worden.link0007 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:00:
49 euro
Zat wel een vodafone sim in, maar volgens mij hoort die daar niet te zittenStond niks van op de doos/documentatie, en ik kom 't netwerk niet in
Verder wel gewoon SIM-lock vrij.
offtopic:
als je die 2 stinkende fabrieken en een half-dood vijvertje mooi vind, ben je er niet vaak genoeg geweest![]()
De burgerking op de afzend is wel fijn, maar daar kom ik niet meer zo vaak (en is IMO geen deel van schinnen)
[ Voor 9% gewijzigd door GoldenSample op 04-06-2007 19:49 ]
Ik heb hem een maand geleden besteld en nog steeds niet in huis, vorige week een mail gestuurd waarom, sturen ze mij terug dat order geannuleerd is ?? Log ik in, staat de order er nog... Ik heb er vorige week weer één besteld maar nog steeds niets binnen...GoldenSample schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:46:
die kruitvat aanbieding, daar heb ik dat ding besteld, mooi goedkoop, mooi simlockvrij, alleen binnen hoeveel tijd hadden jullie hem in huis?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Ongeveer twee weken, na een week kreeg ik passwords etc. van TELE2 toegestuurd, en een week later was de telefoon er. Helaas wel bezorgd door een expeditiebedrijf, alleen op momenten dat ik werk. Ik moest dus op het fietsje van Rotterdam Centrum naar de Spaanse polder (een uur, inclusief uitgebreid zoeken) om daar de telefoon af te halen op locatie "Rotterdam Centrum" (!!!!!!) volgens het afhaalpapiertje. Ik zat bijna in Delft.GoldenSample schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:46:
die kruitvat aanbieding, daar heb ik dat ding besteld, mooi goedkoop, mooi simlockvrij, alleen binnen hoeveel tijd hadden jullie hem in huis?
Verwijderd
Ik wachtte al 4 weken, contact opgenomen met Kruidvat, blijkt er een blokkade te staan op mijn nummer (vaste lijn). Dus moest ik weer bellen met Tele2, toen weer met Kruidvat en nu staat de order als het goed is alsnog geplaatst. Wel een beetje moeizaam allemaal, ben blij dat ik de sim-kaart van Tele2 er gewoon uit kan wieberen, heb ik met die gasten niks meer te maken.GoldenSample schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:46:
Dus dat is een kwestie van het toestel 1x opstarten met de Tele2 sim erin, of hoe moet ik dit zien?Dafman schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:07:
Er staat overigens in de voorwaarden van Kruidvat bij de bestelling:
"Actie geldt alleen indien u de simkaart daadwerkelijk activeert. Indien dit niet gebeurt, is Kruidvat Telecom genoodzaakt een bedrag gelijk aan de dagwaarde van het toestel bij u in rekening te brengen."
Misschien handig om niet te vergeten voor degenen die het toestel bij Kruidvat besteld hebben en er een andere simkaart in willen douwen (zoals ik).
weet ik niet, ik heb 'm nog steeds niet ontvangenTha-PC-Legend schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:25:
[...]
Dus dat is een kwestie van het toestel 1x opstarten met de Tele2 sim erin, of hoe moet ik dit zien?
[ Voor 119% gewijzigd door Dafman op 19-06-2007 08:01 ]
haal ik nog van de kruidvat site...Actie geldt alleen indien u de simkaart daadwerkelijk activeert. Indien dit niet binnen een maand gebeurt, is Kruidvat Telecom genoodzaakt een bedrag gelijk aan de dagwaarde van het toestel, met een minimum van €60,-, bij u in rekening te brengen
[ Voor 50% gewijzigd door GoldenSample op 19-06-2007 15:44 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door MaffeMaarten op 29-07-2007 11:19 ]
Veel langer dan 10 woorden wil je echt niet lezen/schrijven op de mofoREDFISH schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:32:
Ik ga dat ding ook halen morgen. Ben vandaag mijn telefoon uit de broekzak verloren tijdens een fietstochtje, of hij ligt nog ergens in huis waar ik hem niet kan vinden. Jammer dan. Ga er niet veel geld meer aan uitgeven en dit is ideaal. Het sms-en ben ik nog een beetje bezorgd over maar lange sms-berichten typen irriteerde me toch altijd al dus dan laat ik dat voortaan maar achterwege.
Verwijderd
Op wat voor netwerk zit je dan eigenlijk? Ik wil er wel 1 maar hij moet het echt overal doen, dus goede dekking hebben. Bij AH is de F3 nog maar €34,95.donaldo schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:58:
Nu ook verkrijgbaar bij Albert Heijn met AH-prepaid pakket (39 euro)
http://www.ah.nl/mobiel/
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Wise enough to play the fool
Ja, daar verschil jij dan met mijStoney3K schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 01:46:
Hee, Motorola heeft een keer iets goed gedaan: Ze snappen waar een telefoon voor bedoeld is (namelijk: om mee te bellen)...
Ik heb nu zelf een dik jaartje een MPX200 (windows mobile smartphone) maar ik merk dat ik met de 'smart' functionaliteit te weinig doe en er bijna alleen mee loop te bellen. SMS'jes typen doe ik ook al bijna nooit, en agenda/PIM synchronisatie heb ik niet veel aan omdat ik bijna altijd een laptop of PDA bij me heb.
Enige downside: sinds ik die MPx heb wil ik graag een clamshell model, alleen al omdat het opnemen/ophangen dan zo handig gaat... ik heb ooit een Ericsson T28s gehad met active flip... heerlijk was dat. Dus voor mij geen foontjes meer die uitzien als een afstandsbediening!
Verwijderd
Die nummers gaan op de volgorde waarop je ze invoert, en volgens mijn is het onmogelijk om te editen, dat wil zeggen, mij is het nog niet gelukt.Dafman schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:43: Enige wat ik me afvroeg is of je de namen en nummers die in je telefoonboek staan kunt aanpassenn, en liefst ook het de verkorte nummers. Iemand enig idee? Ik vroeg me sowieso af hoe die verkorte nummers worden toegekend,
Sorry? Volgens mij kan je toch echt wel zien wie je gebeld heeft.. Misschien geen duizenden monsters, maar 10 nummers moet toch voldoende zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:25:
Zo, ik ga weer terug naar een smartphone. Het grootste gemis aan deze telefoon is helaas een fatsoenlijke bel-geschiedenis, dat vind ik nog steeds een erg belangrijk punt aan een telefoon. Dat is even snel kan zien wie mij 30 juli belde.
Dat is echt niks, voor dat bedrag wil ik het wel proberen. Maar: heeft Tele2 ook een simlock? Ik las ergens dat ze dat niet hebben??Erik1 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:38:
Nu voor 16,95 incl verzending en sim kaart bij tele2
http://www.tele2.nl/shop/Mobiel/prepay_order/motorolaf3.htm
In het verleden waren ze altijd zonder simlock, maar heb er eentje besteld dus als ik 'm heb kan ik het precies vertellen!Starbase218 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:56:
[...]
Dat is echt niks, voor dat bedrag wil ik het wel proberen. Maar: heeft Tele2 ook een simlock? Ik las ergens dat ze dat niet hebben??
[ Voor 17% gewijzigd door cashewnut op 14-09-2007 11:05 ]
Het heeft natuurlijk alles te maken met je verwachtingen. Ik wil ermee kunnen bellen en sporadisch sms'en. Goede afleesbaarheid van het scherm en een lange accuduur vind ik daarbij belangrijk. Wat de rest betreft:darkdesign schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:08:
Dit is de grootste zooi die ik in de winkel ooit in me hand heb gehad
Verwijderd
Je kan toch als je een sms leest (niet helemaal naar achter scrollen) op de toets linksboven drukken, dan beantwoord je de sms.Dafman schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:54:
direct kiezen voor antwoorden oid zit er ook niet bij.
Verwijderd
Mooi! Die van mij geeft iets te veel simfouten de laatste tijd.heracles schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:07:
Misschien interessant voor de geinteresseerden in dit topic. Alleen vandaag nog te koop op www.1dayfly.nl voor 25 euro!
Laatste keer dat ik een F3 in handen had zat er nog een 7segmenten display opStarbase218 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:25:
Een ding snap ik niet aan deze telefoon. Het display gebruikt voor het afbeelden van tekst 14-segments eenheden. Motorola heeft ervoor gekozen om bijvoorbeeld de B altijd lowercase af te beelden, maar volgens mij kun je deze met 14 segmenten ook wel uppercase laten zien (zie http://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_segment_display en http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Car_stereo_display.jpg). Waarom dan niet alle letters uppercase afbeelden? Dat leest in elk geval prettiger. Het verschil tussen de O en de 0 kan worden aangeduid door twee diagonale segmenten te gebruiken bij de 0 (met een schuine streep erin dus).
Zie http://nickbaum.com/blog/...07/3/motofone-battery.jpg en http://www.trustedreviews...rolaMotofoneF3readSMS.jpg. Het bovenste deel van het display bevat toch echt 14-segments-eenheden: 6 verticaal, 4 horizontaal en 4 diagonaal. Met 7 segmenten kun je de T bijvoorbeeld niet afbeelden zoals op de tweede foto.McKaamos schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:17:
[...]
Laatste keer dat ik een F3 in handen had zat er nog een 7segmenten display op
[ Voor 4% gewijzigd door cashewnut op 27-09-2007 21:53 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Stijnd op 02-10-2007 20:26 ]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq