Welk moederbord kopen????

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Dnyvdm
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-03-2020
Ik wil mijn AGP socket 939 moederbord gaan vervangen voor een PCI-E moederbord met socket 939

Momenteel heb ik een Abit AV8-3rd eye met een AMD Athlon 64 3200+

Ik ben geen zware gamer, zo nu en dan een keer Quake4/Doom3 of Farcry spelen is voor mij voldoende dus een SLI moederbord is niet nodig.

Bij het nieuwe moederbord ga ik een passief gekoelde 7600 GS of GT aanschaffen. De chipset van het nieuwe bord is bijvoorkeur ook passief gekoeld. Verder wil ik er graag een firewire aansluiting op hebben ivm mijn digitale videocamera.

Het merk maakt niet zoveel uit.

Als er iemand een goed advies heeft voor een moedebord dan hoor ik dat graag.

Verwijderd

Deze vraag is er bijna iedere week omdat mensen niet eerst verder kijken dan hun neus lang is.

Heb je dit al gelezen? PMG FAQ
Of Google, tom`s hardware en http://tweakers.net/productsurvey

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Je hebt je eisen op een rijtje. Daarmee kun je producten gaan kiezen die binnen jouw budget vallen. Als je dan een selectie hebt gemaakt kun je ervaringen/reviews gaan lezen over die moederborden. Wanneer je het dan nog niet zeker weet kun je hier posten tussen welke modellen je twijfelt en waarom. Dan kunne wij je een stuk beter helpen :)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DFI LanParty is toch wel de absolute #1 imho voor S939.

Maar MSI en GigaByte is ook een optie. Er is ook nog een hele dure passive cooled ASUS, maar weet effe niet of die FireWire heeft. Alleen de A8N-E heeft het niet dacht ik.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Check de FAQ even. Die geeft je denk ik een hoop antwoorden :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Welke moederbord moet ik nemen?

FAQ niet gelezen dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.