Ik was me al een tijdje aan het vervelen, en omdat intel met de Core 2 Duo (Conroe) zou komen dacht ik maar eens een kast te maken ter ere van Intel.
Misschien een beetje Fanboy achtig zal je denken, maarja ik zit al me hele leven achter een Intel, en verder word hier ook niets anders verkocht.
en AMD kasten zijn er ook genoeg, mensen die het AMD logo uit hun kast slijpen zie je ook redelijk vaak. En bij intel namelijk niet, Plus dat ik de kleuren combi van het logo heel mooi vind.
offtopic:
De I-PC is toch ook wel een inspiratie bron voor mij!
De I-PC is toch ook wel een inspiratie bron voor mij!

Intel Pentium 4 540 @ 3,5Ghz - Arctic Cooling Freezer 7 Pro
ASUS P5GDC Deluxe - Standaard cooling, wel Arctic MX-1 op de NB
2x 512MB Kinston Value Ram 3-3-3-8 @ 2,5-3-3-4 - Geen Cooling
nVidia XFX 7600GT XXX edition @ 640/1600 - Zalman VF700-Cu 12v
Maxtor 80GB 7200Rpm 8MB IDE 133 - Hangt een 80MM fan voor
Samsung DVD+-R(W) Dual Layer TS-H552U (Black)
Enlight 350W 20 Pins UV Groene Cable Mesh, Word Blauwe - Stock Fan
Specs buiten de kast
Samsung 920n 8ms
Logitech Cordless keyboard (wit)
Logitech Premium Optical (zwart)

De kast word helemaal van MDF gemaakt. hij moet dus gezaagt worden en ik moet hem verfen. ik wil hem naadloos hebben daar om heb ik de MDF plamuur gekocht. in het deurtje moet het Intel logo komen (de nieuwe)
deze print ik eerst uit met een lazerprinter en doe ik dan zoals een spiegelmod op de kast. alleen ik weet niet of het goed gaat met thinner dus ik moet dat nog ff bekijken.
Er komen 4 120MM coolermaster Fans in, deze Ga ik morgen halen. ik hoop ergens een PC shop te kunnen vinden in Doetinchem die deze verkoopt.
Er komen er 3 voor en 1 onderin (outtake), Achter komen 2 92mm 0uttake.
De binnenkant van de kast word bekleed met Aluminium Platen. deze ga ik helemaal pollijsten zodat ze mooi glimmen. als je dan een CCFL er in plaatst moet dat een heel mooi effect geven. Ook De PSU wil ik gaan pollijsten, ik hoop dat dat een beetje gaat lukken.
De rest van buiten kun je wel zien op de Sketchup Foto, later in dit topic.
De mobotray haal ik uit een oude kast, daar zal ik ook wel een paar Foto's van schieten.
EDIT// wat ik met mijn tobo en muis wil doen ben ik helemaal vergeten!
mijn tobo moet dus blauw worden maar de toetsen blijven wit.
mijn muis word wit, en de knoppen blauw. misschien ook nog een blauwe led er in als ik goede kan vinden.

Zo staat het zaakje er nu bij, er komen dus picks als deze. de hoge resolutie heb ik het dan over.

Zo moet hij dus worden
Aangezien ik geen goede camera heb en mijn pa wel moet mijn vader iedere keer de plaatjes schieten. ik mag niet eens naar de camera wijzen. hij kostte namelijk ongeveer €1000,- nu moeten jullie het maar ff met telefoon plaatjes doen. ik zal Z.s.m de High res picks uploaden en plaatsen (mijn pa moet ze eerst doormailen)
[is ondertussen al gebeurt]
jaja de donor kast
De tray nog in de kast
zoals je kan zien heb ik ondertussen de 2 delen al aan elkaar gemaakt met de popnageltjes. morgen ga ik de Tray afzagen en de popnagels vast zetten.
Closeup van de popnagels, beetje brakke pick geworden maja
Meteen maar ff de PSU steun er uit geboord. komt misschien nog wel vanpas!
en dat was het

Update Woensdag 2 aug 2006
Update Donderdag 4 aug 2006
Update Zondag 6 aug 2006
Mini-Update Maandag 7 aug 2006
Update Woensdag 9 aug 2006
Update Vrijdag 11 aug 2006
Update Dinsdag 15 aug 2006
Update Maandag 21 aug 2006
Mini-Update Dinsdag 22 aug 2006
Update Woensdag 23 aug 2006
[ Voor 6% gewijzigd door MexxT op 23-08-2006 20:16 ]