Ja het heeft ff geduurt maar het virus heeft weer toegeslagen!
In
deze Post vertel ik dus wat ik met mijn kabels wou gaan doen, en dat is nou precies wat ik vandaag gemaakt heb!
nja, ik zal stoppen met lullen en foto's gaan plaatsen!

Hier de 'afdekplaat' nog zonder enige berwerking.

Lekker lopen kliederen op het rvs met de stift

(aka aftekenen)

Closeup van mijn kunsten
en dan naar de schuur...

daar krijg je dus dit, en dit

Ik heb ze dus gewoon naar binnen gebogen, puur omdat dat het makkelijkst was en het mooiste resultaat gaf. (plus dat het beter voor je kabels is omdat die er niet constant langsheen snijden...)
En toen, toen moest ik hem natuurlijk monteren :x
ik heb eerst de plekken voor de gaten afgetekend, en daarna het RVS geboort. (wat is het trouwens een kutwerk om dat te bewerken dat RVS..)
Daarna de zelfde spacertjes die onder de mobotray zitten heb ik in het hout vast gezet (op de goede plek natuurlijk) en toen een normale PC schoef er in gedraaid.
Ziet er prima uit al zeg ik het zelf

Van het boren van de gaatjes heb ik geen foto's ben ik vergeten...

hier is hij gemonteerd.

en hier nog een keer.
Nou denk je vast, Hoe krijg je die watervaste stift en plakband resten er nou weer af

?
nou gewoon, met remmenreiniger
Ik had ook even mijn DVD drive er in gehangen om te kijken of het allemaal nog paste.

zijkant, uit de houdertjes moet nog wat geslepen worden, maar dat zien jullie bij de volgende update

Zo ziet het er aan de voorkant uit. De dvd Drive word wit en de blauwe streep van de kast loopt dan gewoon door over de drive. hij past er echt precies in

en hij heeft dan niet eens steuntjes nodig.. alleen je moet toch op een knopje drukken en dan wil hij nog wel eens schuiven..
Oh en wat ik nog vergeet, mijn lieve mamma had het stukje van de e weggegooit

dus deze heb ik maar opnieuw gemaakt!

Voor
en

na!
en dat was het dan weer