Conroe of X2 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05 21:00

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Topicstarter
Ik ga deze week een pc bestellen (naar alle waarschijnlijkheid bij alternate of azerty , als jullie betere alternatieven hebben , laat ze even weten ;) ).

De pc gaat vooral gebruikt worden om te gamen , beetje programmeren en surfen op het internet.

Door de prijsverlaging van amd , was het voor mij duidelijk , ik neem de x2 5000+ van ongeveer 300€. Deze is past dan mooi bij de rest van het systeem (een 7900gt). Maar na even rondkijken op pricewatch en verschillende sites bleek hij nog nergens beschikbaar te zijn ? |:( .

Dus nu ben ik aan het twijfelen , ik kan een 4600 / 4800 nemen , die wel wat minder presteerd of voor dat geld een conroe E6600 / 6400 kopen.

Wat zouden jullie doen ? Wat gaat de meeste prestaties geven in games ? Dan heb ik ook nog een moederbord en goed ram nodig , voor de conroe maakt het ram iets minder uit , want de timings mogen losser zijn , toch ?

Strava

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 11:47

Griffin

Is mythical

reviews :)

[Discussie] Dual core Intels: Pentium D, Core (2) Duo, Xeon
[Discussie] AMD Sempron, Athlon 64 & Opteron - Deel 11
hier is veel over de CPU's te vinden.

hier kan ook nog wat goeds in staan
Core 2 Duo (Conroe) Motherboard Topic Deel III

Overal is de conroe wat sneller dan de amd.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 09:37

mvds

Totally awesome!

Ik gok dat jouw topic niet lang open zal blijven, maar van wat ik gelezen heb in benchmarks enzo, zou de Core 2 Duo voor jou de beste optie zijn. Die geeft je het meeste waar voor je geld.

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05 21:00

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Topicstarter
Ik heb zelf ook al een aantal reviews enzo gelezen en ook stukken van die grote topics doorgelezen.

Ik wilde gewoon nog wat zekerheid voordat ik (met pijn in het hart :P ) een core 2 duo ga aanschaffen.

Dewelke zouden jullie dan nemen ? De E6600 of de E6400 ?

Strava

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Dit is dus best zelf te vinden, zoals Griffin hier post

Met wat eigen onderzoek was je hier best wel uitgekomen. Gebrek aan eigen inzet dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.