Ik heb hier een .avi bestand met 'n ondertiteling in het bestand zelf. De ondertitels zittenniet in het beeld verwerkt (dus niet "burned into the image"). Je krijgt dus hetzelfde beeld als wanneer je een avi-bestand met een .srt-bestand afspeelt, maar nu zit de ondertiteling in 1 avi-bestand.
Je kunt het dus vergelijken met een .ogm bestand, maar nu met maar 1 audiostream.
Met VirtualDubMod kun je een .ogm / .mkv bestand scheiden in video, audio en subtitles.
Ik wil dit dus nu ook doen met het avi-stand dat ik nu heb, maar als ik dit open in VirtualDubMod dan kan ik nergens de ondertiteling vinden (normaal staat dit bij streamlist).
Ik wil dus de ondertitels in een 1 bestand (bv. srt of .sub) hebben.
Ik heb al ge-googled, op dvdhelp.com en doom9 gekeken, maar heb niet veel kunnen vinden.
Kan iemand mij helpen.
Je kunt het dus vergelijken met een .ogm bestand, maar nu met maar 1 audiostream.
Met VirtualDubMod kun je een .ogm / .mkv bestand scheiden in video, audio en subtitles.
Ik wil dit dus nu ook doen met het avi-stand dat ik nu heb, maar als ik dit open in VirtualDubMod dan kan ik nergens de ondertiteling vinden (normaal staat dit bij streamlist).
Ik wil dus de ondertitels in een 1 bestand (bv. srt of .sub) hebben.
Ik heb al ge-googled, op dvdhelp.com en doom9 gekeken, maar heb niet veel kunnen vinden.
Kan iemand mij helpen.