[Multi-Platform] Call of Juarez

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Tripp schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:42:
[...]

Je moet dus in de catalyst control center fsaa op 2/x4x/6x zetten en dan in de setup van call of juarez alleen HDR inschakelen.
Zit zelf ook met een X1900XTX 512mb maar krijg de AA niet ingeschakeld, ook al forceer ik deze via de driver, en schakel in ATI A.I. uít, wat volgens mij ook moest toch om HDR mét AA te forceren, maar geen resultaat, zit met ATI Cat 7.1 neem aan dat de chuckpatch daarin verwerkt zit,of moet ik deze toch nog installeren?

Tevens zit een kameraad met een 8800GTX in de problemen, heeft rare knipperende vlakken, van lichtval of schaduw lijkt wel.. iemand die het kent icm gforce8 of nog beter, hoe je ervan af komt!?

supergame, loopt goed op me ati, maar zou het weleens in full glory willen aanschouwen?!

[whoops, Sain OneZ hier, op een laptop van Mr Detonator :O ]

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Detonator op 28-01-2007 16:55 ]

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

@ hierboven,

Heb je de patch geinstalleerd. Ik heb namelijk een x1900xt 512mb en heb nergens last van.
Patch kan je hier downloaden:

http://www.gamershell.com/download_16647.shtml

En hier vind je een tweakguid:

http://www.tweakguides.com/COJ_4.html

Beroeps brabander

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Erg toffe game dit !!

Vermaak me er al een tijdje mee, doe het lekker op mun gemakkie ( en heb iets van 15 spellen installed, dus lekker varieren .. ). Maar vind de sfeer echt top in dit spel !! Grafisch ook heel erg mooi, en loopt veel beter dan verwacht !
Vind het sfeertje gewoon top, soort van lekker wegdromen, door de muziek, en lekker stealthen etc. Ja ben erg blij met deze game ! Weer eens een SP die me echt boeit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb een geforce 8800 GTS en heb ook knipperende en onjuiste schaduwen niets werkt alleen zonder schaduwen spelen. Zal waarschijnlijk een driver probleem zijn. Heb nu forceware versie 100.87 maar daarbij is het probleem nog niet opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:52
Topgame. Ik moest er even aan wennen, want de game heeft wel wat nadeeltjes:

- enigszins brakke code/content balans.
De game is vrij zwaar en presteerd zeer wisselend bij dezelfde instellingen. Als je naar het gras kijkt zakt de framerate in, terwijl het om een minder begrast stuk als een zonnetje loopt.

- veel gebieden worden gerecycled.
Je speelt twee karakters en deze leggen voor 50% hetzelfde gebied af , de tweede keer vaak met 5x zoveel vijanden. Wordt wat repetatief.

- Soms wel erg veel vijanden.
Als Revenend Ray moet je soms wel erg veel mannekes afmaken, wordt ook wat repetatief.

Dat is dan ook echt het enige negatieve, verder is deze game kwa verhaal, acteerwerk, sfeer, gameplay dik en vet in orde. De gunfights zijn erg leuk, zowel 'gewoon' (mits niet al teveel vijanden) als de 'eindbazen'. Erg afwisselnd doordat de karakters heel anders spelen en het paardrij level bij de Indiaan is gewoon retegaaf en helemaal Western.

Een topgame die eigenlijk in het rijtje van Max Payne, Half Life 2 en Riddick mag, als bovenstaande 'fouten' er niet in zaten. Maar zit er zeker dichtbij. Aanrader.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Breepee schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:26:
Topgame. Ik moest er even aan wennen, want de game heeft wel wat nadeeltjes:

- enigszins brakke code/content balans.
De game is vrij zwaar en presteerd zeer wisselend bij dezelfde instellingen. Als je naar het gras kijkt zakt de framerate in, terwijl het om een minder begrast stuk als een zonnetje loopt.

- veel gebieden worden gerecycled.
Je speelt twee karakters en deze leggen voor 50% hetzelfde gebied af , de tweede keer vaak met 5x zoveel vijanden. Wordt wat repetatief.

- Soms wel erg veel vijanden.
Als Revenend Ray moet je soms wel erg veel mannekes afmaken, wordt ook wat repetatief.

Dat is dan ook echt het enige negatieve, verder is deze game kwa verhaal, acteerwerk, sfeer, gameplay dik en vet in orde. De gunfights zijn erg leuk, zowel 'gewoon' (mits niet al teveel vijanden) als de 'eindbazen'. Erg afwisselnd doordat de karakters heel anders spelen en het paardrij level bij de Indiaan is gewoon retegaaf en helemaal Western.

Een topgame die eigenlijk in het rijtje van Max Payne, Half Life 2 en Riddick mag, als bovenstaande 'fouten' er niet in zaten. Maar zit er zeker dichtbij. Aanrader.
Whoh, Ik vond het juist leuk om als reverend ray met een bijbel alles iedereen aan gort te knallen terwijl ik de billy stukjes superirritant vond (ben niet zo'n sneaker). En vergeet niet dat de goede priester de moordenaar van zn broer probeert te achterhalen. Het is dus best logisch dat ie door dezelfde gebieden gaat wil ie hem ooit pakken. Ik vond het juist een mooie pogressieve verhaallijn met een mooie conclusie.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 13:16
Ik heb laatst Call of Juarez gekocht, toen ik tot thuis kwam zag ik tot mijn grote schrik dat alle tekst in het spel Nederlands is. Als ik ergens een hekel aan heb dan is dat gelocaliseerde versies.

Zou iemand met de engelse versie van zo vriendelijk willen zijn het bestand dataEN.pak naar juarez-taal@hotmail.com te mailen? Het is een bestandje van 450 kb en staat zowel in je installatie map als op de DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

http://www.gamershell.com/news/39093.html

DX10 benchmark demo! Voor de nvida 8*00 en ati 2*00 bezitters onder ons! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 06:26

darkphoenix

Chikara

MasterJR schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:06:
http://www.gamershell.com/news/39093.html

DX10 benchmark demo! Voor de nvida 8*00 en ati 2*00 bezitters onder ons! :)
cool heb hem geprobeerd! op 1920x1200 met 8xaa shadows op high eigenlijk alles max. en gemiddeld 20 fps. net wat te weinig maar wel erg mooi!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 18:50
Mijn results waren gewoon zielig voor het systeem dat ik heb.

Wat net een slideshow. Max 30fps, min 4 en een average van 15 ofzo.
Terwijl ik toch een redelijk systeem heb.
E6600, 8800GTS, 640MB en 2 gigs DDR2 ram..

Misschien maar even kijken of ik me drivers moet upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Killion schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:32:
Mijn results waren gewoon zielig voor het systeem dat ik heb.

Wat net een slideshow. Max 30fps, min 4 en een average van 15 ofzo.
Terwijl ik toch een redelijk systeem heb.
E6600, 8800GTS, 640MB en 2 gigs DDR2 ram..

Misschien maar even kijken of ik me drivers moet upgraden.
Heb hetzelfde systeem, en dezelfde resultaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Fly-guy schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:09:
[...]

Heb hetzelfde systeem, en dezelfde resultaten
Nieuwe Nvidia drivers zijn uit, van 1 juni.
Misschien dat die wat kunnen doen.

" Increased performance in 3D applications. " Dus ja.. als ik thuis kom maar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

mijn amd x2 4200 is mijn zwakke punt misschien haal ik wat meer frames door dats ik een gtx ipv gts

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
darkphoenix schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:48:
mijn amd x2 4200 is mijn zwakke punt misschien haal ik wat meer frames door dats ik een gtx ipv gts
Verschil tussen de GTX en GTS is niet zo hoog dat we bijna 15-20% mindere FPS hebben. Ik heb het over een E6600 die zeker een stuk sneller is dan jouw AMD.

Jij runt de demo dan ook nog op een resolutie die 30% hoger is dan waarop ik em draai (1650,1080 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mr. Detonator schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:53:
[...]

Tevens zit een kameraad met een 8800GTX in de problemen, heeft rare knipperende vlakken, van lichtval of schaduw lijkt wel.. iemand die het kent icm gforce8 of nog beter, hoe je ervan af komt!?
Ik heb met mijn 8800GTS 320 hetzelfde probleem, schaduwen af, en het bolt als een zonnetje, en ik gebruik de laatste nief drivers.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Killion schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:35:
[...]

Nieuwe Nvidia drivers zijn uit, van 1 juni.
Misschien dat die wat kunnen doen.

" Increased performance in 3D applications. " Dus ja.. als ik thuis kom maar even proberen.
Heb de laatste beta drivers geinstalleerd, ook van 1 juni. Zou in CoH een performance increase moeten geven..

Ik heb trouwens wel een iets beter resultaat dan waarop ik antwoorde:

min:12.0
max:36.1
avg:20.6

E6600&8800GTS 640mb beide @ stock + 2 gig geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

heerlijke game, speelt lekker weg, goede gameplay en een prima verhaal...

de multiplayer is ook erg leuk, leuke vormen van bekende types gameplay, maar wel in een Western-jasje

ik kreeg bij dit spel ook echt weer het Wanted gevoel wat ik jaren geleden had O+

zeker een leuk spel, ik zie graag een Western-game, en de laatste goeie die ik heb gehad was Gun

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik net als iedereen bij shadermodel 3.0 aa niet aan kan zetten. Maar nu lees ik overal dat men hdr aan heeft staan, deze hele optie zit niet in het spel. Ik ben dat alleen tegengekomen in oblivion. Kan iemand mij vertellen hoe dat zit!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Of je zoekt gewoon ff op google.

Topicsearch; Je moet een ATi Radeon X1k hebben, en Chuck 6.8 Patch geinstalleerd hebben (ati.com)

Je moet dus in de catalyst control center fsaa op 2/x4x/6x zetten en dan in de setup van call of juarez alleen HDR inschakelen.

[ Voor 32% gewijzigd door PcManiaxx op 25-06-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag: als ik de PC game koop, heb ik dan de eerste DX10 game te pakken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:51:
Ik heb een vraag: als ik de PC game koop, heb ik dan de eerste DX10 game te pakken of niet?
Nee, want er is alleen maar een dx10 demo/benchmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:58:
Of je zoekt gewoon ff op google.

Topicsearch; Je moet een ATi Radeon X1k hebben, en Chuck 6.8 Patch geinstalleerd hebben (ati.com)

Wat ik begreep over die chuck patch is dat het de gepatchte catalyst driver is versie 6.8 en ik ga niet van 7.5 naar 6.8 maar dat was mijn vraag ook niet. HDR in schakelen, hoe doe je dat bij een spel die geen HDR als optie heeft in zijn menu. Het enige spel waar ik dat ben tegengekomen was oblivion!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:50

dbzfan

Nee.

Ik wil die directx10 benchmark draaien... maar als ik hem opstart krijg ik de melding:

Failed to initialize rendering device. Check if you graphics card supports directx 10...

Ik heb een 8600gs... die ondersteund het gewoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

dbzfan schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:59:
Ik wil die directx10 benchmark draaien... maar als ik hem opstart krijg ik de melding:

Failed to initialize rendering device. Check if you graphics card supports directx 10...

Ik heb een 8600gs... die ondersteund het gewoon 8)7
heb je wel vista? :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De laptop in z'n sig wordt met Vista geleverd :P
Mogelijk dat 'ie de standaard (verouderde) Asus vga-drivers gebruikt, en dat die dwarsliggen.

Op http://www.laptopvideo2go.com kun je recentere nvidia drivers downloaden.
Moet je wel gelijk een bijpassende gemodde INF meepakken (aangezien die drivers normaalgesproken alleen voor desktop vga chipsets bedoeld zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 06:50

dbzfan

Nee.

Tnx, het werkt nu :)

Gemiddeld 3.0 fps :P

1440x900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik ga deze game binnenkort een proberen op mijn nieuw ssyteem,

screenshots zien er goed uit, en het klinkt allemaal veel veelbelovend! al maar enigsinds de sfeer van Outlaws dan is het al een goeie gmae.... want potverdikke wat was dat een briljant spel destijds _/-\o_

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:20
Het spel valt mij tot nu toe helaas wat tegen. Het is erg lineair en steeds meer van hetzelfde, maar misschien wordt het later in het spel nog beter.
De graphics en de sfeer vind ik wel erg goed.
Haalt het voor mij nog niet bij GUN.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben gister begonnen emt deze game... bevalt me prima tot nu toe! kan hem goed draaine op 1680x1050 met shader 3.0 en depth of field aan. en verder alles op het hoogst.

eerste episode is leuk, beetje kennis maken met de game, spel is idd wel linear maar daar heb ik nooit problemen mee... sterker nog het bevalt me altijd wel. Episode 1 uitgespeeld leuk maar helaas een beetje weinig (lees geen) schietactie.... voor mij zelf dan... ben wel beschoten :P

Begonnen met Episode 2... spelen als die dominee... kweet nog neit hoe me dat bevalt (gedoe met die bijbelteksten hadden ze van mij achterwege mogen laten) ben nu een beetje Billy aan het achtervolgen... helaas nog niet echt actie... ben beneiwued hoe het verder gaat! (nu @ work dus vanavond pas weer gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

zo... vandaag uitgespeeld, ben vanmorgen om 11 uur begonnen en om ongeveer 6 uur had ik hem uitgespeeld... euh jah non-stop :+

Wat mij betreft is deze game zeker een topper, ziet er grafisch er goed uit, mooie omgevingen en levels, voice acting is briljant, western sfeer is goed. datje het verhaal in eerste instantie van 2 kanten speelt is leuk.

zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Ik zit al vast in het eerste stadje. Ik moet een raam naar binnen met een touw, ik kan het touw bevestigen aan een balkje boven het raam maar ik weet niet hoe ik omhoog moet klimmen. Kan iemand mij dit vertellen?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:32

Vis

NoepZor schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:54:
Ik zit al vast in het eerste stadje. Ik moet een raam naar binnen met een touw, ik kan het touw bevestigen aan een balkje boven het raam maar ik weet niet hoe ik omhoog moet klimmen. Kan iemand mij dit vertellen?
volgens mij rechtmuisknop herhaaldelijk op klikken

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand deze voor de 360? Hoe is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

je kan ook een kistje onder het raam zetten (op die grote kist) kunje zo naar binnen klimmen..... helemaal geen touw nodig :+

vanavond nog een paar potjes multiplayer gaan.... ook erg fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Iemand ervaring met dit soort dingen:
http://img253.imageshack.us/img253/4183/callcq2.jpg
Soms wordt het hele beeld geel, of ik krijg die zwarte strepen, heb het alleen met dit spel/

Heb een 8800GTS 320 mb, al geprobeerd op de shaduwen uit te zetten maar heeft niet geholpen.

[ Voor 20% gewijzigd door Metalbuster op 01-08-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Niet bepaald een populaire game zie ik al weer, inmiddels zit ik nog steeds met hetzelfde probleem en kan gewoon niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

mmm dat ziet er niet bepaald goed uit, lijkt wel of je videokaart defect is! (maar kan ook een andere reden hebben.)
Ik vind het een super vet spel, heb het vandaag gedownload.
Zit erover te denken om het te kopen voor de unieke multiplayer ervaring. (kan alleen online met 1.0.0.0 op dit moment.)

Installeer eens Atitool 0.26 en laat die eens "scannen for artifacts".
Kan ook zijn dat je voeding niet voldoende is voor je systeem of dat daar iets mee mis is.
Ik draai het spel voluit zonder problemen in ieder geval en ik heb ook een G80.

[ Voor 29% gewijzigd door HugoBoss1985 op 09-08-2007 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Metalbuster schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:57:
Iemand ervaring met dit soort dingen:
http://img253.imageshack.us/img253/4183/callcq2.jpg
Soms wordt het hele beeld geel, of ik krijg die zwarte strepen, heb het alleen met dit spel/

Heb een 8800GTS 320 mb, al geprobeerd op de shaduwen uit te zetten maar heeft niet geholpen.
Doet me denken aan die reclame met die punaises die uit de hemel komen vallen :+

Maar serieus, zit eruit als een technisch probleem. Pak ATiTool eens, en zet je geheugensnelheid naar beneden. Een paar honderd MHz, kijken of je er dan nog last van hebt.

Hoe warm wordt je kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Metalbuster schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 01:23:
Niet bepaald een populaire game zie ik al weer, inmiddels zit ik nog steeds met hetzelfde probleem en kan gewoon niet verder.
Het is een been there- done it game, eenmaal uitgespeeld verdwijnt die ergens waar je hem waarschijnlijk niet meer terug vindt :)

Heb hem al een half jaar geleden uitgespeeld ofzo, het was wel erg leuk thou

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
@hier boven

Nou het gekke is dat ik het alleen met deze game op stock en overgeclocked. Ik kan elke game prima spelen zonder problemen ook met een heavy overgelockte kaart. Dus ik denk eerder dat het een probleem van het spel is of iets dergelijks dan een hardwarematig probleem.

[ Voor 23% gewijzigd door Metalbuster op 10-08-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Ik zal je iets leuks vertellen, ik had ook een defect met mijn 8800gtx en dat zag ik alleen maar bij het spelen van Oblivion.
Bij het draaien van Atitool bleek dat er iets mis was. (dat was dus een bevestiging.)
Download 0.26 even en doe "scan for artifacts".
Je hebt verder wel de nieuwste drivers neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Zojuist heb ik nog eens de dx10 benchmark gedraaid op mijn pc.
Wat mij opvalt is dat het oogt of hij stotterd wanneer de demo de bossen in gaat.
Hij "schiet" als het ware steeds een stukje naar voren.
Zoals ik dit nu beschrijf zal het klinken als 1 tot 5 fps, echter op het eind van de benchmark
geeft hij aan: MAX: 55 fps, AVG 31 fps, MIN 15 fps.

Heeft iemand enig idee hoe het kan dat hij deze frames haald, maar dat ik dat niet zie op mijn scherm als vloeiend?

Alvast bedankt voor de hulp!

Specs:

Asus P5N32-E Sli moederbord
XFX Geforce 8800 Ultra @ 612 mhz
Intel core 2 E6600 @ 2.7 Ghz ( waterkoeling )
Ocz Titianium DDR2 800 ( 2 GB )
OCZ GameXstream 600 watt
Windows Vista Ultimate incl hotfixes aanbevolen op guru3d
Nvidia Forceware 163.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:16:
Hi,

Zojuist heb ik nog eens de dx10 benchmark gedraaid op mijn pc.
Wat mij opvalt is dat het oogt of hij stotterd wanneer de demo de bossen in gaat.
Hij "schiet" als het ware steeds een stukje naar voren.
Zoals ik dit nu beschrijf zal het klinken als 1 tot 5 fps, echter op het eind van de benchmark
geeft hij aan: MAX: 55 fps, AVG 31 fps, MIN 15 fps.

Heeft iemand enig idee hoe het kan dat hij deze frames haald, maar dat ik dat niet zie op mijn scherm als vloeiend?

Alvast bedankt voor de hulp!

Specs:

Asus P5N32-E Sli moederbord
XFX Geforce 8800 Ultra @ 612 mhz
Intel core 2 E6600 @ 2.7 Ghz ( waterkoeling )
Ocz Titianium DDR2 800 ( 2 GB )
OCZ GameXstream 600 watt
Windows Vista Ultimate incl hotfixes aanbevolen op guru3d
Nvidia Forceware 163.11
dat komt omdat het spel in drx10 nogal een aanslag is op je hardware.
ik hebt bijna dezelfde config teminste in grote lijnen zie mijn specs in sig en tja het is hevig! mijn e6850 loopt op 3,4 Ghz en het is meer GPU afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ze hebben eindelijk de DX10 patch gereleased, 898MB:

- DirectX 10 benchmark added
- Alt+Tab issues
- added optimization fixes and adjustements
- shadows correction
- relief-mapping materials have been improved
- main window focus issue has been revised (if you are still experiencing that problem try to switch tasks - press Alt+Tab)
- some of memory leakages have been eliminated
- some minor fixes and changes

Linkjes hier.

[ Voor 56% gewijzigd door 1shot1kill op 13-10-2007 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hmmjam, ik zou dit spel wel eens in DX10-mode willen draaien. Mijn HD3850 niet natuurlijk :+

Overigens, ik ben lichtelijk verslaafd geraakt aan de Bow and Arrow. Weet iemand een mod te vinden waarin je in een klein level a la Matrix met horden tegenstanders te maken krijgt? Zelf kan ik niet echt veel vinden, behalve de mappack. Ik heb skills, nu wil ik ze gebruiken ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jejking schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:58:
Overigens, ik ben lichtelijk verslaafd geraakt aan de Bow and Arrow. Weet iemand een mod te vinden waarin je in een klein level a la Matrix met horden tegenstanders te maken krijgt? Zelf kan ik niet echt veel vinden, behalve de mappack. Ik heb skills, nu wil ik ze gebruiken ook!
Okee... wie biedt er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hello, weinig liefhebbers hier zeg. Zelfs weinig ultradope-multiplayerliefhebbers hier?

Nogmaals de request van ^^. Ik zoek iets wat lijkt op de Max Payne - Matrix modificaties, waarin je zo lang mogelijk moest overleven terwijl er steeds meer vijanden bijkomen.

* Jejking zet maar eens Burly Brawl op in afwachting van de eerstvolgende CoJ-adorer die een idee heeft!
Pagina: 1 2 3 Laatste