[Multi-Platform] Call of Juarez

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.363 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op maandag 04 september 2006 @ 02:43:
[...]

Zijn die drivers dan beter? Ik heb ze ook nog niet.

Met BETER bedoel ik natuurlijk of Call of juarez beter draait.
Nah eerlijk gezegd denk ik dat er voor COJ nog geen verbeteringen te verwachten zijn eerlijk gezegd nee. Ik zalf ben wel erg blij met die niewe drivers, omdat er een aantal SLI games geoptimaliseerd zijn waaronder Hitman Bloodmoney. Die game kan ik eindelijk uit gaan spelen nu. Voorheen werd er maar 1 kaart van mijn 7950GX2 gebruikt, nu gewoon alle 2. Scheelt je gelijk dubbele fps :P

Dus misschien dat als COJ echt uit is, er nog wel een niewe beta driver komt die een perfomance boost geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:01
[b]DeepSeven schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:19:
Zou je eens wat screenshots willen posten, wil het spel wel eens zien in volle glorie :). Heb zelf maar een 9800 pro dus alles staat op low, ziet er dan nog goed uit, daar niet van.
Niet van mij maar dit zijn screenshots van de reviewcode met de settings behoorlijk hoog maar geen AA.

http://www.activewin.com/...all_of_juarez/index.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:52:
[...]

Nah eerlijk gezegd denk ik dat er voor COJ nog geen verbeteringen te verwachten zijn eerlijk gezegd nee. Ik zalf ben wel erg blij met die niewe drivers, omdat er een aantal SLI games geoptimaliseerd zijn waaronder Hitman Bloodmoney. Die game kan ik eindelijk uit gaan spelen nu. Voorheen werd er maar 1 kaart van mijn 7950GX2 gebruikt, nu gewoon alle 2. Scheelt je gelijk dubbele fps :P

Dus misschien dat als COJ echt uit is, er nog wel een niewe beta driver komt die een perfomance boost geeft.
Op ati kaarten (x1900) draait die anders aardig goed, ati's 48 pixelshader pipelines gaat eindelijk verschil maken in de nieuwe shader intensieve games?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het écht niet weten. Heb er geen verklaring voor.

Wat ik overigens best wel raar vindt is dat er voordat je de game begint er vollop reclame word gemaakt voor NVIDIA, de makers raden zefs NVIDIA kaarten aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:14:

Wat ik overigens best wel raar vindt is dat er voordat je de game begint er vollop reclame word gemaakt voor NVIDIA, de makers raden zefs NVIDIA kaarten aan 8)7
dat je nvidia te zien krijgt heeft alleen te maken doordat nvdia een royaal bedrag op de rekening van de makers stort, niet meer niet minder. Hoe je het ook went of keert, hun doelgroep speelt spelletjes dus willen ze graag adverteren in spelletjes, ook al is de performence p00p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dus het betekend niet dat de makers de game ontwikkelen op de hardware van de fabrikant die hun bankrekening voorziet van de nodige doekoe's?

Dat dacht ik altijd.

Edit: maar om nog even terug te komen op de shader intensiviteit van deze game. Als dit daadwerkelijk een teken aan de wand is, dat Ati de goede weg heeft gekozen met hun hele berg aan pixelshader pipelines, dan zet me dat aan het twijfelen om altijd maar trouw te blijven aan NVIDIA.

Want volgens mij, worden de games de komende tijd nog veel en veel meer shader intensief namelijk :9

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 17:36
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:14:

Was dit ook niet zo bij black en white 2? Stond ati maar nvidia deed het ook beter (tot een patch).

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Wat ik zo raar vind is eigenlijk; ik vergelijk de meeste (nieuwste) games met HL2. Vooral grafisch.

Als ik HL2 vergelijk met de meest nieuwe games, valt mij gewoon op dat HL2 veel lichter draait en veel mooier is grafisch gezien dan games zoals bijvoobeeld deze. (Ik heb de full gedraaid op max detail, 1280 x 1024, 2x AA + ingame AF. Geen HDR.

Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar dat ik nu zeg van GOH! laat ik deze game nu eens gaan uitspelen door die geweldige gameplay, en WAT een verbluffende graphics, nee. Daarvoor boeit dit spel me niet genoeg.

Ik vind dit spel gewoon average. Niks meer en niks minder. Hier hoor je 3 weken na de release niks meer van denk ik. :O

Goed...

Just my 2 cents. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ja klopt, daar staat mij ook nog iets van bij :)

@Rappie: mee eens. Zo geweldig vond ik de demo nou ook weer niet. Niet qua gameplay en ook niet qua graphics. De full versie kan ik natuurlijk nog niet over oordelen.( Ben een noob, ik krijg de scene release niet aan de praat op het moment :9 ).

Vindt het gewoon jammer dat sommige ontwikkelaars niet de moeite nemen om hun werk is wat te optimaliseren lijkt het wel. Daar kunnen ze idd beter een voorbeeld nemen aan Valve ja.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Inderdaad; daar zeg je de clou van het hele verhaal in gameland; OPTIMALISEREN.

Dat kunnen de devs blijkbaar niet meer, en alle games worden gerushed om ze maar zo snel mogelijk af te hebben. Helemaal in het laaste stadium van het maken heb ik het idee dat ze tekort schieten.

De devs kunnen veel meer uit een high end PC toveren met acceptabele FPS dan dat ze nu doen denk ik. Maar dat kost tijd. En tijd is geld.

Money makes the world go round.

En dat een game iets minder loopt boeit ze niet. Als ze maar verkopen.

(Denk ik ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 04-09-2006 14:44 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:16
RappieRappie schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:43:
Inderdaad; daar zeg je de clou van het hele verhaal in gameland; OPTIMALISEREN.

(Denk ik ;) )
Wat vind je van deze stelling:

"Nvidia betaald makers van games om hun game niet te optimaliseren zodat wij eerder nieuwe hardware aanschaffen"?

Waarschijnlijk niet maar door het niet optimaliseren wordt er wel meer nieuwe hardware gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Het zou idd wel eens een combinatie van beide kunnen zijn ja. :/

En het zou me niet verbazen.

[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 04-09-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Episode 1 help gevraagd :
spoiler:
kan iemand mij vertellen hoe je in episode 1 de stad uit sluipt, nadat je ontdekt bent, toen je dat pistooltje gevonden hebt. ik wordt elke keer doodgeschoten, ik heb aan de rechter kant allemaal boxen opgestapeld, en zo de heide daar ingevlucht, maar dat was een bug dat dat gelukt was denk ik, verder lukt het me niet om langs die gasten te sluipen, meer omdat ik niet weet waar ik pcies heen moet...

[ Voor 5% gewijzigd door HyperTrophy op 04-09-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hmmm... ik begin net en zit nu al vast :P

spoiler:
Ik moet in het eerste dorpje die gun van die vrouw stelen, maar ik moet eerst door dat raam zien te klimmen. Ik heb inmiddels een zweep gevonden, maar het lukt me niet om daarmee dat raam in te komen. Ik neem aan dat je een object met je zweep kunt pakken en dat daarbij moet gebruiken om binnen te komen. Er staat namelijk de hele tijd "Press RMB to catch some of them". Welke objecten kan ik dan met mijn zweep pakken? Ik heb van alles geprobeerd."

Nevermind... ik heb het al gevonden. Pfff... zo simpel eigenlijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 04-09-2006 19:30 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
jagermeister schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:26:
Hmmm... ik begin net en zit nu al vast :P

spoiler:
Ik moet in het eerste dorpje die gun van die vrouw stelen, maar ik moet eerst door dat raam zien te klimmen. Ik heb inmiddels een zweep gevonden, maar het lukt me niet om daarmee dat raam in te komen. Ik neem aan dat je een object met je zweep kunt pakken en dat daarbij moet gebruiken om binnen te komen. Er staat namelijk de hele tijd "Press RMB to catch some of them". Welke objecten kan ik dan met mijn zweep pakken? Ik heb van alles geprobeerd."
spoiler:
mss kan jij mij straks dan helpen :P

boven het raampje zie je 3 uitstekende spijltjes

klim op de kar en de kisten daarop, dan kan je er net bij.

vervolgens kan je klimmen en dalen met je 2 muisknoppen

oke :P

[ Voor 0% gewijzigd door HyperTrophy op 04-09-2006 19:31 . Reden: vraag was al opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ok, nu heb ik em uitgespeeld.
Ik heb me best vermaakt. Vind het spel alleen vrij kort. Vooral omdat de replay-waarde ongeveer 0 is.

[ Voor 7% gewijzigd door NiaX op 05-09-2006 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
HyperTrophy schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:06:
Episode 1 help gevraagd :
spoiler:
kan iemand mij vertellen hoe je in episode 1 de stad uit sluipt, nadat je ontdekt bent, toen je dat pistooltje gevonden hebt. ik wordt elke keer doodgeschoten, ik heb aan de rechter kant allemaal boxen opgestapeld, en zo de heide daar ingevlucht, maar dat was een bug dat dat gelukt was denk ik, verder lukt het me niet om langs die gasten te sluipen, meer omdat ik niet weet waar ik pcies heen moet...
spoiler:
Spring het raam uit en ren naar de achterkant van de huizen links (links vanuit het raam gekeken) dan sneak je en kunnen ze je niet vinden. Daarna moet je achter die huizen langs tot een hek dan als de mannetjes op straat niet kijken de straat oversteken. Vanaf daar nogal voordehand liggend allemaal :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
NiaX schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:22:
ok, nu heb ik em uitgespeeld.
Ik heb me best vermaakt. Vind het spel alleen vrij kort. Vooral omdat de replay-waarde ongeveer 0 is.
Zeker voornamelijk door de lineare gameplay?

Release date voor Call of Juarez is zeven september voor de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
D. Ninjai schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:00:
[...]

Zeker voornamelijk door de lineare gameplay?

Release date voor Call of Juarez is zeven september voor de Benelux.
ja inderdaad.
De lineare gameplay zorgt de eerste keer wel voor een hele leuke gameplay overigens. je zit echt in het verhaal.
Alleen daardoor is het een 2e keer niet meer leuk, omdat je dus al weet wat er gaat gebeuren, waar je door het raam moet klimmen, wanneer er een shootout komt, enzovoort. Je kunt bijna alles dus ook maar op 1 manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf dat de Engine zelf wel wat beter gecoded mocht worden.. Zonder schaduwen speelt het ultravloeiend op de hoogste settings (3800+ en een X850 XT) maar als ik in bosrijke gebieden kom met schaduwen aan krijg ik ongeveer 10FPS :|

Die hoge systeemeisen komen dus gewoon door slechte programmering van het spel en de engine, aangezien ik spellen als Oblivion (met een beetje tweaken) vrijwel vloeiend op de hoogste settings kan spelen.

Ik heb een X850, dus helaas nog SM 2.0 - mensen met een 7900 GTX zullen dit spel vast wel erg kunnen waarderen aangezien de blur-effecten wel erg goed zijn uitgewerkt.

Het spel zelf vind ik niet echt van "wauw, wat een geweldige gameplay". Wat meer diepgang was leuk geweest - het verhaal is wel grappig.

Ben nu overigens in Episode V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 12-09 11:46
de lange laadtijden heeft deze game doen killen voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
SonyEricsson schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:36:
de lange laadtijden heeft deze game doen killen voor mij
de laadtijden zijn inderdaad vrij vervelend.
Vooral omdat het spel zo kort is heb ik het gevoel dat ik alles bij elkaar langer naar het laadscherm heb zitten kijken dan dat ik aan het spelen ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem binnenkort wel kopen denk ik. Ik hoor veel mensen klagen over de replay value, maar ik vind de multiplayer demo zelf echt leuk. Dus na de (korte) SP kan de MP de game zijn geld wel waard maken. Uiteraard is dit helemaal subjectief en zullen sommigen de MP niet kunnen waarderen. Ikzelf houd wel van het soort rifle shootouts zoals in de demo...

Kan iemand trouwens al bevestigen of de game starforce bevat of niet? Ik heb op forums e.d. verschillende verhalen gehoord, maar nog niet echt een geloofwaardig uitsluitsel... Het zou voor mij wel een redelijke bummer zijn trouwens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:08:
Ik ga hem binnenkort wel kopen denk ik. Ik hoor veel mensen klagen over de replay value, maar ik vind de multiplayer demo zelf echt leuk. Dus na de (korte) SP kan de MP de game zijn geld wel waard maken. Uiteraard is dit helemaal subjectief en zullen sommigen de MP niet kunnen waarderen. Ikzelf houd wel van het soort rifle shootouts zoals in de demo...

Kan iemand trouwens al bevestigen of de game starforce bevat of niet? Ik heb op forums e.d. verschillende verhalen gehoord, maar nog niet echt een geloofwaardig uitsluitsel... Het zou voor mij wel een redelijke bummer zijn trouwens :/
http://www.glop.org/starforce/list.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die list is niet helemaal up to date. Op verschillende websites staat dat de europese versie van uitgever Focus Home Interactive wel starforce bevat, maar voor welke landen dit nu precies geld is niet echt duidelijk. Een andere uitgever (ben de naam even vergeten) geeft de game ook uit in Europa en deze gebruikt schijnbaar weer een andere beveiliging. Anyway, ik heb ergens in een review weer gelezen dat ook deze uitgever starforce gebruikt :/ Nu wil ik het dus graag even horen van iemand die de game al heeft om zeker te zijn :)

Starforce :r

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:03:
Die list is niet helemaal up to date. Op verschillende websites staat dat de europese versie van uitgever Focus Home Interactive wel starforce bevat, maar voor welke landen dit nu precies geld is niet echt duidelijk. Een andere uitgever (ben de naam even vergeten) geeft de game ook uit in Europa en deze gebruikt schijnbaar weer een andere beveiliging. Anyway, ik heb ergens in een review weer gelezen dat ook deze uitgever starforce gebruikt :/ Nu wil ik het dus graag even horen van iemand die de game al heeft om zeker te zijn :)

Starforce :r
reloaded! >:) ;)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• HyperTrophy
  • Niet online
iig geen stekker probleem, meer mag ik niet zeggen

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

ik speel wel lekker op 1920x1200 en alles helemaal hoog maar bossen is soms niks dan

1200x900 is het altijd soepel

specs zie sig

ik ben nu in een level waar alles wel heel mooi is! met zonsondergang _/-\o_

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Verwijderd

HyperTrophy schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:30:
iig geen stekker probleem, meer mag ik niet zeggen
:)
Ik wil hem alleen voornamelijk kopen voor de MP. Natuurlijk is de SP ook erg leuk maar daar alleen zou ik hem niet voor kopen (50 euro voor 9 uur pret heb ik altijd een beetje duur gevonden... al valt dit in principe nog best mee als je het vergelijkt met een bioscoopje pakken, uitgaan o.i.d.)

Dus: heeft ie nu starforce of niet?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 17:56 ]

• D. Ninjai
Ik heb een e-mail gestuurd naar Dimension Plus die de game nu binnen heeft. Hopelijk krijg ik morgen antwoord wie het spel in Nederland uitgeeft.

• powerguy
  • Laatst online: 12-09 13:02
Als hij starforce heeft kan je hem nog beter downloaden dan kopen, hoe ironisch :P

• D. Ninjai
powerguy schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:45:
Als hij starforce heeft kan je hem nog beter downloaden dan kopen, hoe ironisch :P
Eigenlijk wel. :P Dan koop ik maar de StarForce versie maar installeer ik die van Ubisoft van het net.

[ Voor 38% gewijzigd door D. Ninjai op 07-09-2006 18:51 ]

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:55:
[...]

[...]
:)
Ik wil hem alleen voornamelijk kopen voor de MP. Natuurlijk is de SP ook erg leuk maar daar alleen zou ik hem niet voor kopen (50 euro voor 9 uur pret heb ik altijd een beetje duur gevonden... al valt dit in principe nog best mee als je het vergelijkt met een bioscoopje pakken, uitgaan o.i.d.)

Dus: heeft ie nu starforce of niet?
nee het heeft securom

Verwijderd

darkphoenix schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:52:
ik speel wel lekker op 1920x1200 en alles helemaal hoog maar bossen is soms niks dan

1200x900 is het altijd soepel

specs zie sig

ik ben nu in een level waar alles wel heel mooi is! met zonsondergang _/-\o_
Op 1600/1200 met alles op het hoog is het laagste wat ik gezien heb iets van 26fps ofzo, in een bosrijke omgeving. Ja ja ook een 7950GX2 _/-\o_

Maar ik irriteer me er wel aan dat ik geen aa kan aanzetten. Ik ga denk ik naar SM 2.0, dan wél met aa. Dat HDR gebeuren boiet me tog niet zo, en wat ik er van gezien heb is het in deze game niet eens mooi, als je het vergelijkt met Oblivian ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 20:52 ]

• D. Ninjai
Dat is de versie van Ubisoft die het spel uitgeeft in Amerika. Nederland krijgt waarschijnlijk Focus Home Interactive die StarForce bevat aangezien die Europa doet. Ascaron geeft de game uit in Verenigd Koninkrijk en gebruikt Tages als beveiliging.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:49:
[...]

Op 1600/1200 met alles op het hoog is het laagste wat ik gezien heb iets van 26fps ofzo, in een bosrijke omgeving. Ja ja ook een 7950GX2 _/-\o_

Maar ik irriteer me er wel aan dat ik geen aa kan aanzetten. Ik ga denk ik naar SM 2.0, dan wél met aa. Dat HDR gebeuren boiet me tog niet zo, en wat ik er van gezien heb is het in deze game niet eens mooi, als je het vergelijkt met Oblivian ofzo.
Heb jij ook last van dat als je gelijk loopt ? Dat het vertraagd gaat?
Want ik heb altijd 70-80 fps 1600*1200 SM3.0 HDR alles high.. volgens FRAPS dan.
Maar het probleem is dat ik gelijk soms kap bij lopen met hoge fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

70/80 fps, óók in de bossen zeg maar? Zo dat doe je goed, daar zit ik op gemiddeld 30fps met mijn 7950GX2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:53:
[...]

Dat is de versie van Ubisoft die het spel uitgeeft in Amerika. Nederland krijgt waarschijnlijk Focus Home Interactive die StarForce bevat aangezien die Europa doet. Ascaron geeft de game uit in Verenigd Koninkrijk en gebruikt Tages als beveiliging.
Met andere woorden, we worden eigelijk gewoon gedwongen om de game te downloaden aangezien Tages een k*tbeveiliging is (kijk maar naar Darkstar One) en aan StarForce maak ik liever geen woorden vuil.

De versie van Ubisoft, de Amerikaanse versie, gebruikt als enige Securom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

alles loop beter als me GX2 op 600/1600 loopt logisch! dan de standaard instelling 500/1200

[ Voor 25% gewijzigd door darkphoenix op 08-09-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Ik heb hem zojuist binnen gekregen, maar helaas geen tijd om vandaag nog uit te testen.

De demo vond ik best gaaf en zag er mooi uit, dus ik ben benieuwd naar de final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
vosss schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:37:
Ik heb hem zojuist binnen gekregen, maar helaas geen tijd om vandaag nog uit te testen.

De demo vond ik best gaaf en zag er mooi uit, dus ik ben benieuwd naar de final :)
Wie is de uitgever op je hoesje? Focus Home Interactive, Ascaron of Ubisoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
D. Ninjai schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:37:
[...]

Wie is de uitgever op je hoesje? Focus Home Interactive, Ascaron of Ubisoft?
RELOADED :P

Ik probeer eerst een game uit, als ik hem tof vind koop ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 01:35:
70/80 fps, óók in de bossen zeg maar? Zo dat doe je goed, daar zit ik op gemiddeld 30fps met mijn 7950GX2....
-Ja , 70-80fps ingeveer , dat laggen is weg nadat ik het reinstalde :D
Het zwaarte was een drop naar 46 fps episode IV ofzo in die bossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:25
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:14:
[...]

Deze fps drops had ik ook.. Moet zeggen dat het spel aardig goed loopt op mijn systeem, kan het spel niet op ultra high spelen. Maar dan nog ziet de omgeving er fantastisch uit. Het verhaal van de game kan beter, maar voor de rest vermaak ik me best met dit spel !!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:14:
[...]

tijd om dingen omhoog te gooien als dat je min fps is, als je gaat beweren dat alles op hoogst staat -> screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n241/X-z0re/untitled2-1.jpg

1600*1200 noAA SM3.0 , Alles high !
Strevers..
Systeem :

Intel Core 2 Duo E6600
2048 DDR 667Mhz
7950GX2

Alles stock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:32:
[afbeelding]

Strevers..
Systeem :

Intel Core 2 Duo E6600
2048 DDR 667Mhz
7950GX2

Alles stock..
Dat zijn er toch eigenliik veel te weinig voor zo'n opperbest systeem!!!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 16:42
Iemand al bij Episode VII, waar je de ranche moet aanvallen en dan achterom moet?
Ik zit hier namelijk helemaal vast en heb al uren vanalles geprobeerd maar kom niet verder,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol van die screen word ik ook niet echt veel wijzer. Alles donker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 20:14
Inderdaad, ik zit daar ook vast. Ik snap niet waar je heen moet. Heb geprobeerd om op de huifkar achter te springen en op het dak te komen. Maar dat werkt ook niet.

Als iemand zover is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
Ik heb even snel een beschrijving in elkaar geflanst met mapje volg de rode lijn :P.
de plattegrond klopt als het goed is in grote lijnen...

spoiler alert:

http://img461.imageshack....schrijvingepisode7zy3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 16:42
powerguy schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:10:
Ik heb even snel een beschrijving in elkaar geflanst met mapje volg de rode lijn :P.
de plattegrond klopt als het goed is in grote lijnen...

spoiler alert:

http://img461.imageshack....schrijvingepisode7zy3.jpg
Ik ben al een keer in het huis geweest en met Molly gepraat en dan wordt je betrapt etc. etc.
Is jou beschrijving niet deze scene en niet de scene erna, de scene waarin je samen met de marshalls ze aan moet vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
Die marshalls aanvallen... dan hoef je alleen die chad in elkaar te slaan en je ziet nog wat filmpjes en je zit al in episode 8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:32:
[afbeelding]

Strevers..
Systeem :

Intel Core 2 Duo E6600
2048 DDR 667Mhz
7950GX2

Alles stock..
ik zie geen dicht bebost gebied :)
hier haal ik ook rond de 60 met x1900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 00:27:
[...]

ik zie geen dicht bebost gebied :)
hier haal ik ook rond de 60 met x1900
Trek dan een screenshot hé , van episode 1 aan die rach met die bomen.
Met alles op high en maximum , en fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
spokey schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:36:
Iemand al bij Episode VII, waar je de ranche moet aanvallen en dan achterom moet?
Ik zit hier namelijk helemaal vast en heb al uren vanalles geprobeerd maar kom niet verder,
Dit is episode VIII.
Daar zit ik dus ook vast...
XL schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:09:
Inderdaad, ik zit daar ook vast. Ik snap niet waar je heen moet. Heb geprobeerd om op de huifkar achter te springen en op het dak te komen. Maar dat werkt ook niet.
Als iemand zover is... :)
Ik heb ook al op dat dak gestaan, dmv een plank die ik uit de schuur had gehaald. Toen heb ik die plank na veel moeite op het dak gekregen waardoor ik op het dak kon lopen. 8)7 Hier kon ik echter ook niks beginnen :P

Het begint op een bugje te lijken.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

ik heb hem uitgespeelt en vond het erg leuk om een game in deze setting te spelen want er zijn er niet veel van. op sommige momenten was de game echt een pareltje.mits je de hardware hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 20:14
darkphoenix schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 08:23:
ik heb hem uitgespeelt en vond het erg leuk om een game in deze setting te spelen want er zijn er niet veel van. op sommige momenten was de game echt een pareltje.mits je de hardware hebt.
Beste DarkPhoenix,

Zou je ons ook kunnen vertellen hoe je in het huis bent gekomen nadat je met de Marshalls het huis hebt aangevallen?

TY...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
XL schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 11:04:
[...]

Beste DarkPhoenix,

Zou je ons ook kunnen vertellen hoe je in het huis bent gekomen nadat je met de Marshalls het huis hebt aangevallen?

TY...
spoiler:
Naar de achterkant van het huis gaan en daar door de deur en vervolgens doorzoek je het huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
D. Ninjai schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 11:15:
[...]

spoiler:
Naar de achterkant van het huis gaan en daar door de deur en vervolgens doorzoek je het huis.
spoiler:
Dat is het probleem juist. Die deur zit dus op slot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Dalrok schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 11:24:
[...]

spoiler:
Dat is het probleem juist. Die deur zit dus op slot :X
spoiler:
Al een schop tegen die deur gegeven, dus met C? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

volgends mij was het idd een schop met c geven.

ik ben al best wat kwijt met hoe alles ging omdat ik steeds rond 0.00 tot 2.00 in de nacht aan het spelen was en bijna in slaap viel. :z

Heb een kleine van een Half jaar die heel de dag met papa wilt spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Haha, wat een n00b blunder voor zo'n ervaren gamer als ik :o
Ik heb op daken gestaan waar je niet behoort te komen, ben achter hekken geweest waar je niet hoort te komen, en ben zelfs in de schuur geweest die dicht zat :P
Maar ik was dat kicken helemaal vergeten! Ik ga het gelijk testen :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
Dat gedoe met die fps toch altijd. :X

Het KAN niet eens dat die man met de 1900 rond de 60 fps haalt. en die met de 7950 ook 60.

Als ik in het zware gebied ga staan (daglicht, dicht begroeid met struiken enz) kom ik uit op minimaal 15 fps. Je denkt toch niet echt dat je 1900 4 keer sneller is dan een 7900gt@OC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik vind het in ieder geval beter draaien dan de demo en het laadt ietwat sneller naar mijn gevoel. Het is nog altijd voor mij veel te zwaar voor de beelden die het spel levert maar het voor mij is het nog te doen en ziet er niet slecht uit vind ik: Bij mij ingame + framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in Episode VI met die trein.
Ik zit aan het stuk waar de deur van de trein gebaricadeerd is (vast zit)
En dat je het slot moet losschieten van buitenaf , maar hoe :s ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:28:
Ik zit vast in Episode VI met die trein.
Ik zit aan het stuk waar de deur van de trein gebaricadeerd is (vast zit)
En dat je het slot moet losschieten van buitenaf , maar hoe :s ?
spoiler:
Uit de wagon stappen of de ene daarna en linksaf (dus niet de kant waar je eerst explosieven op moest gooien) de heuvel op. Schiet stuk of twee bandieten neer en ren verder tot je op een punt komt waar je de trein goed in zicht heb en schiet dan op de deur die vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

D. Ninjai schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:10:
Ik vind het in ieder geval beter draaien dan de demo en het laadt ietwat sneller naar mijn gevoel. Het is nog altijd voor mij veel te zwaar voor de beelden die het spel levert maar het voor mij is het nog te doen en ziet er niet slecht uit vind ik: Bij mij ingame + framerate.
maar jij hebt geen HDR aanstaan zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
darkphoenix schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:14:
[...]

maar jij hebt geen HDR aanstaan zeker?
Klopt. Mijn videokaart ondersteunt geen SM3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of er al een walkthrough bestaat van call of juarez,mag ook in het engels zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Potver, nu pas tijd om ff te kijken wat het is, maar ik zit al meteen goed vast.
Ik kan bij Suzy wel dat pistool vinden, maar geen kogels.
En wegsluipen zonder gezien te worden lukt me voor geen meter; ben al minstens 20 keer neergeschoten ;(

Iemand wat tips misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
vosss schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:33:
Potver, nu pas tijd om ff te kijken wat het is, maar ik zit al meteen goed vast.
Ik kan bij Suzy wel dat pistool vinden, maar geen kogels.
En wegsluipen zonder gezien te worden lukt me voor geen meter; ben al minstens 20 keer neergeschoten ;(

Iemand wat tips misschien? :)
Die kogels komen later dus maak je daar geen zorgen om. Zorg eerst dat je de stad uit komt en dat is achterlangs de kisten, huizen en door de bosjes. Het is vrij linear dus eigenlijk niet te missen. Kijk goed naar de patronen van de vijanden wanneer je moet oversteken. Wordt je gezien, snel om de hoek rennen en schuilen, ze zijn gelukkig niet zo snugger dus ze houden snel op met naar je zoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:56
ik ben nu de adelaarsrots aant beklimmen, maar zit vast. op een gegeven moment ontwijk je (denk ik) voor 't eerst de adelaar. klim klim klim klim, via boom omhoog trekken en dan... vul dit aub in ;)

mis ik iets? kan gewoon niet verder omhoog klimmen :|

ps zit nu in een grot met adder en potion, misschien is 't dan iets duidelijker

[ Voor 13% gewijzigd door TimmieVelthuis op 11-09-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
TimmieVelthuis schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:48:
ik ben nu de adelaarsrots aant beklimmen, maar zit vast. op een gegeven moment ontwijk je (denk ik) voor 't eerst de adelaar. klim klim klim klim, via boom omhoog trekken en dan... vul dit aub in ;)

mis ik iets? kan gewoon niet verder omhoog klimmen :|

ps zit nu in een grot met adder en potion, misschien is 't dan iets duidelijker
Dan moet je paar meter terug naar de kant waar je vandaan kwam, dan zie je rots waar je op kan klimmen. (als ik het me goed herinner ;P)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:56
thanks, gevonden.... wat een gekloot zeg, maar dat heeft juist wel iets.

machtig mooi en leuk spel _/-\o_

alles op z'n hoogst, wat een eyecandy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35

Pubbert

random gestoord

SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:33:
Dat gedoe met die fps toch altijd. :X

Het KAN niet eens dat die man met de 1900 rond de 60 fps haalt. en die met de 7950 ook 60.

Als ik in het zware gebied ga staan (daglicht, dicht begroeid met struiken enz) kom ik uit op minimaal 15 fps. Je denkt toch niet echt dat je 1900 4 keer sneller is dan een 7900gt@OC 8)7
De ATI's doe het in deze game nu eenmaal een stuk beter. Ik haal met mn X1900XT op 1440x900 en HDR + AA aan ook zo'n 30 tot 60fps.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
HDR + (plus?!) AA??

Hoe doe je dat? Bij mij is het of HDR of AA.
Is er een nieuwe patch uit ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Je moet een ATi Radeon X1k hebben, en Chuck 6.8 Patch geinstalleerd hebben (ati.com)

En dan in het CCC van ATi Catalyst AI enablen, en AA forcen (op 2, 4 of 6x, dus niet Aplication controlled, maar zelf instellen in CCC)

Het is wel vrij zwaar, maar erg bruut :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
Thund3r schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:11:
[...]

De ATI's doe het in deze game nu eenmaal een stuk beter. Ik haal met mn X1900XT op 1440x900 en HDR + AA aan ook zo'n 30 tot 60fps.
Nu ik in volgende episodes ben in het donker enz haal ik ook gemakkelijk 45/60 frames. Dus vals gemeten van jullie in het lichte gebied :P

EDIT: Het level na die met de trein als het weer licht is buiten, is zooooooo verschrikkelijk mooi! _/-\o_ Die rood achtige beetje paarse gloed in de lucht met die zon door de bomen. Natuurlijk wel met HDR aan. Nu vind ik het wel erg jammer dat ik geen AA aan kan zetten. Maar het is wel zo dat de fps nu al hard dropt naar 15 en gemiddeld 20 in dat level. Is ati in dit spel echt beter?

[ Voor 33% gewijzigd door JSTPS op 17-09-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Thund3r schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:05:
Je moet een ATi Radeon X1k hebben, en Chuck 6.8 Patch geinstalleerd hebben (ati.com)

En dan in het CCC van ATi Catalyst AI enablen, en AA forcen (op 2, 4 of 6x, dus niet Aplication controlled, maar zelf instellen in CCC)

Het is wel vrij zwaar, maar erg bruut :)
Ik heb een ATi X1900XTX en de chuckpatch. Oblivion doet het prima met HDR en AA, maar Call of Juarez weigert op een of andere manier de AA als ik HDR aanzet? :?

Voor de rest trekt ie het prima op 1600x1200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

vosss schreef op maandag 18 september 2006 @ 00:16:
[...]

Ik heb een ATi X1900XTX en de chuckpatch. Oblivion doet het prima met HDR en AA, maar Call of Juarez weigert op een of andere manier de AA als ik HDR aanzet? :?

Voor de rest trekt ie het prima op 1600x1200 :)
Je moet dus in de catalyst control center fsaa op 2/x4x/6x zetten en dan in de setup van call of juarez alleen HDR inschakelen.

[ Voor 186% gewijzigd door Tripp op 18-09-2006 20:45 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
net ff zitten spelen weer.. vind het met Billy maar beetje schraal hoor :)

zit nu in eps. VIII geloof ik..

heb er probleempje
.. wie helpt?

spoiler:
.. moet dat huis van Billy openen.. die grote ranche waar hij zijn vriendin zocht.. zit daar nu te spelen met die rev' en die cowboys in bruine jassen. iedereen dood maar de voordeur en achterdeur van dat witte huis willen maar niet open :(

/edit oh ik lees net de oplossing :P

[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 18-09-2006 21:37 ]

Verwijderd

Ik heb ook een probleem!
IK heb net ammo gejat van Gekke gerrit ofzo :P
Nu spring je door het raam en je moet je zien te redden op een ''afgrondje'',
je moet over de rivier springen door jezelf aan een tak van een boom te hangen(met je lasso) en eroverheen te springen
Alleen als ik dat doe dan breekt de tak af en kom ik ik het water, dood :|
Wie weet oplossing :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 15:20 ]

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:16:
Ik heb ook een probleem!
IK heb net ammo gejat van Gekke gerrit ofzo :P
Nu spring je door het raam en je moet je zien te redden op een ''afgrondje'',
je moet over de rivier springen door jezelf aan een tak van een boom te hangen en eroverheen te springen
Alleen als ik dat doe dan kom ik ik het water en ben ik dood :|
Wie weet oplossing :)
Selecteer en richt met je zweep op de tak en vervolgens verschijnen er twee icoontjes (zo niet dan sta je er te ver vanaf). Klik met je rechtermuisknop (dan selecteer je het tweede icoontje) en spring over de kloof (Indiana Jones style 8) ) en time goed wanneer je moet loslaten dus wanneer je het dichtst bij de grond bent. Dit doe je met je spatie knop. :)

Verwijderd

D. Ninjai schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:20:
[...]

Selecteer en richt met je zweep op de tak en vervolgens verschijnen er twee icoontjes (zo niet dan sta je er te ver vanaf). Klik met je rechtermuisknop (dan selecteer je het tweede icoontje) en spring over de kloof (Indiana Jones style 8) ) en time goed wanneer je moet loslaten dus wanneer je het dichtst bij de grond bent. Dit doe je met je spatie knop. :)
Alleen kom ik halverwege in het water want dan breekt de tak af :?

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:21:
[...]

Lol? :P Heb ik nog nooit meegemaakt in het spel. Al andere takken geprobeerd van die boom aan de overkant geprobeerd?

Verwijderd

Is maar 1 boom over die klif
Bst vaag hij zit vast en opeens niet meer halverwege :?
Maargoed ik denk dat ik te vroeg op spatie heb gedrukt!
Heb al 10× dat verhaal van die gek moeten aanhoren
Hi billy
Do you find the gold of juarez
:P

• Bart1983
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:21:
[...]

Ja je moet de tak ook pakken bij de stam niet zover op het einde !

Verwijderd

Bart1983 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:26:
[...]

Ja je moet de tak ook pakken bij de stam niet zover op het einde !
Kan niet :|
Hij geeft dan niet het icoontje aan dat ik 2 opties kan kiezen
Ik heb wel een hele vage versie :P
Maar ik zal wel verkeerd gedrukt hebben

• Bart1983
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:27:
[...]

Kan niet :|
Hij geeft dan niet het icoontje aan dat ik 2 opties kan kiezen
Ik heb wel een hele vage versie :P
Maar ik zal wel verkeerd gedrukt hebben
Lol was ook maar een geinjuh van me maar ik heb ook die hele vage versie :+
Ik heb nog maar 1 keer mijn zweep moeten gebruiken om bij een afgrond naar de volgende bergje te swingen. Er is toen niets afgebroken. Wel raar dat die tak afbreekt als het niet moet 8)7 Weet je zeker dat het niet de bedoeling is dat die afbreekt zodat je daarna in het water verder moet ofzo :?

Verwijderd

IK druk de hele tijd spatie :O daarom dus!
Maar openieuw een probleem!
Die vent heeft de sherrif neergeknalt en nu zit ik in het gebouwtje van de sherrif(iedereen dood)
Dan zetten ze het gebouw in de hens
Ik vlucht de schuur in via het dak
Maar nu is de vraag : Hoe kom ik daar dan uit? Deuren zijn dicht en hij gat in het dak staat te branden!
Behalve de deur bovenin is open

• D. Ninjai
Bart1983 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:52:
Weet je zeker dat het niet de bedoeling is dat die afbreekt zodat je daarna in het water verder moet ofzo :?
Nee, je moet over die kloof.
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:51:
IK druk de hele tijd spatie :O daarom dus!
Maar openieuw een probleem!
Die vent heeft de sherrif neergeknalt en nu zit ik in het gebouwtje van de sherrif(iedereen dood)
Dan zette ze het gebouw in de hens
Ik vlucht de schuur in via het dak
Maar nu is de vraag : Hoe kom ik daar dan uit? Deuren zijn dicht en hij gat in het dak staat te branden!
Behalve de deur bovenin is open
Die kleine kisten opstapelen zodat je op de grote kist kan om vervolgens op de hogere verdiepingen te komen met diezelfde kisten. Eenmaal zie je een opening in de wand en daar moet je door. Het zal een beetje lastig gaan maar het is te doen.

spoiler:
Daarna op die witte buis van die watertoren schieten en erop springen.

[ Voor 13% gewijzigd door D. Ninjai op 20-09-2006 19:56 ]

Verwijderd

D. Ninjai schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:55:
[...]

Nee, je moet over die kloof.

[...]

Die kleine kisten opstapelen zodat je op de grote kist kan om vervolgens op de hogere verdiepingen te komen met diezelfde kisten. Eenmaal zie je een opening in de wand en daar moet je door. Het zal een beetje lastig gaan maar het is te doen.

spoiler:
Daarna op die witte buis van die watertoren schieten en erop springen.
Wat onder de spoiler staat heb ik gedaan maar als ik emaal op die watertoren ben dan donder ik er net zo hard vanaf
spoiler:
Leuke dingen die spoilers :P

Verwijderd

Tjaa weer een probleempje
Billy moet naar de mijn vluchten maar komt de hele tijd kleine kampjes tegen
Maar bij een kamp moet je eerst een kleine grot door (2M grot ofzo) je kunt een klein paadje naar beneden je moet door dichte struiken maar daar ligt een man
Dus ik doe het andere pad en ga daar door de struiken.
1M van je af is weer zo een klein kampje en je sluipt nog geen meter van zoon gastje af.
Je draait je om en ziet een stuk of 50 man zittend rond hun kampvuur
Maar dan houden de struiken op enje hoeft maar 1 stap te ver te zetten en je bent gezien

HEELEP MIIJJJ

Pannamaster

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 21:08 ]

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Helemaal langs de wand lopen, opeens moet je naar het midden, je kunt trouwens ff stress veroorzaken door paarden weg te jagen (op hun kont slaan met USE) Na een tijdje langs de wand te hebben gelopen moet je zo'n tenten door sluipen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Dus via het lage pad langs de man die daar ligt(te slapen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kickje ;)

Ik download nu de demo, want dit spel lijkt me veelbelovend. Ik heb GUN niet gespeeld, maar ik vond desperados ( die hele stijl) echt super. Nu nog ff wachten en hopen op een goede frame-rate met mn X1800XT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand er last van dat het spel crashed bij het laden van 12de episode ? :(

(heb het spel btw nog geen 24 uur :s)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
weet iemand te vertellen hoe je die konijnen te pakken kunt krijgen?

ik zie ze niet eens.. ze zoudne in die 'red bushes' moeten zitten.. maar dat spul is zo ontzettend hoog dat ik nauwelijks iets zie. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Loona35 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:50:
weet iemand te vertellen hoe je die konijnen te pakken kunt krijgen?

ik zie ze niet eens.. ze zoudne in die 'red bushes' moeten zitten.. maar dat spul is zo ontzettend hoog dat ik nauwelijks iets zie. iemand tips?
Het zijn groene bosjes met rode kersjes eraan zeg maar. Je ziet ze in open velden dus bijna niet te missen. Loop naar een bosje toe en als 'ie ritselt dan zit er een konijn in die haastig wegrent. Pak je pijl en boog, klik op je rechtermuis knop en je gaat in slowmotion en schiet de konijn neer en vervolgens pak je hem op.

Hint: Ren een flink stuk door met je paard over de rivier en nog verder. Denk je dat je heel ver bent dan ga je nog verder om zulke bosjes te zoeken.
Pagina: 1 2 3 Laatste