Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl-feat] Nickname van laatste topicpost in MyReact

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 14:49
Ik wilde graag een feature request aanvragen voor een extra kolom (of een extra optie in de 'Voorkeuren') in MyReact met de naam van degene die de laatste post geplaatst heeft.

Ik zou dit namenlijk erg handig vinden, en wel om het volgende;
Wanneer ik m'n bookmarks in MyReact even doorcheck, en in sommige topics iets post en ik kijk even later weer naar de bookmarklist in MyReact, vraag ik me soms af of er alweer na mij gepost is, aangezien dit vaak een quote van mijn post betreft.

Zoals het er nu uit ziet, kun je alleen zien wanneer en hoelaat de laatste post geplaatst is, en niet wie die geplaatst heeft, zodoende de feature request.

Ik heb geen gelijkwaardig topic gevonden, en ik vroeg me af of meerdere mensen hier iets aan hebben en of het ook werkelijk een overweging waard is.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Je kan toch met je muis op de topictitel gaan staan? Dan komt de naam van de poster tevoorschijn (zit in de title van de link).

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 14:49
Reinier schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:24:
Je kan toch met je muis op de topictitel gaan staan? Dan komt de naam van de poster tevoorschijn (zit in de title van de link).
Dat is inderdaad een optie die ik zelf nog niet ontdekt heb 8)7,
maar is het misschien een optie om deze feature als optie in de voorkeuren toe te voegen, en in deze optie te kunnen kiezen tussen laatste poster en het aantal replies?

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Met je muis over een topictitel hoveren geeft de laatste poster.

Deze feature is al vaker aangevraagd:
[feat] Laatste Poster
ook laatste poster vermelden in zoekoverzicht aub

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt me dat deze discussie al gevoerd is in [rml][ feat] Laatste Poster[/rml] en alleen de mening van ACM/crisp daar mist.

Al laat [rml]crisp in "[ feat] Laatste Poster"[/rml] al doorschemeren dan ruimte een issue is en we zitten zo'n beetje aan de max van de prefs die we zelf kunnen gebruiken dat ik eigenlijk niet verwacht dat deze feature er zal komen voor 1.9.5 eenvoudigweg vanwege technische problemen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi heeft het bij het rechte eind; een dergelijke feature is op dit moment niet mogelijk

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.