Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De naam van de laatste poster in een topic zegt (mij) niet zoveel, ik weet echt niet welke user het laatst gepost heeft in alle topics
[ Voor 33% gewijzigd door Haan op 25-04-2006 11:51 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
-
Same here.SysRq schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:50:
Als ik zou mogen kiezen heb ik ook liever de laatste poster in de lijst staan. Ik merk dat ik regelmatig kijk naar de tooltip met de laatste poster. De datum/tijd gebruik ik nooit.
De datum/tijd onthoud ik niet, daar let ik niet op.
Maar een posternaam doet bij mij altijd een belletje rinkelen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Intentionally left blank
Al krijg ik af en toe het gevoel dat ik de enige ben die het gebruikt, maargoed
Is het niet een optie om er een pref van te maken ? * moto-moi kijkt schuin naar crisp
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Lijkt me heel verstandig, ik kende het helemaal niet! erg handig inderdaag!moto-moi schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:48:
Dat gebruik ik ook, * moto-moi schudt crisp de hand
Is het niet een optie om er een pref van te maken ? * moto-moi kijkt schuin naar crisp
Verwijderd
Nee toen zat de tooltip op de topic titel.elevator schreef op donderdag 27 april 2006 @ 07:31:
Hadden we dit niet ooit in een ver ver verleden waardoor er een heuse crew-opstand uitbrak waardoor dit weer snel is teruggedraaid?
edit:
Zie nu net dat dat weer zo is
Dit was toch weer terug gezet onder de datum, ik dacht dat het gister ook nog gewoon onder de datum zat.
[ Voor 22% gewijzigd door TwoR op 27-04-2006 07:51 ]
Nee andersom; in de nieuwe layout had ik in eerste instantie de tooltip onder de datum van de laatste post gezet; dat is later weer terugverplaatst naar de topictitelTwoR schreef op donderdag 27 april 2006 @ 07:49:
[...]
Nee toen zat de tooltip op de topic titel.
edit:
Zie nu net dat dat weer zo is
Dit was toch weer terug gezet onder de datum, ik dacht dat het gister ook nog gewoon onder de datum zat.
Intentionally left blank
Oke, ik ga net over de topictitel heen en zit verbaast te kijken dat er een tooltip komt.crisp schreef op donderdag 27 april 2006 @ 07:54:
[...]
Nee andersom; in de nieuwe layout had ik in eerste instantie de tooltip onder de datum van de laatste post gezet; dat is later weer terugverplaatst naar de topictitel
Naja het is nog vroeg
Je sessie refreshen is mogelijk, maar dan moet je elk forum waarin je gepost hebt gaan bekijken.
Dat vind ik ook een beetje omslachtig.
De tooltip werkt op zich prima, maar een (optionele) kolom met de laatste poster zou nog fijner werken
Lang leve luiheid
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar heb je je post history en Active Topics voorGonadan schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:08:
Je sessie refreshen is mogelijk, maar dan moet je elk forum waarin je gepost hebt gaan bekijken.
Dat vind ik ook een beetje omslachtig.
(niet dat ik tegen zo'n feature ben, maar het kan je alvast voort helpen
Eensch. Daar kan het inderdaad werken.elevator schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:17:
[...]
Daar heb je je post history en Active Topics voor
Alleen AT gaat in de loop van de middag nogal snel, en ik zit niet elke 3 minuten te F5'en
Is er eigenlijk iemand van de crew voor?(niet dat ik tegen zo'n feature ben, maar het kan je alvast voort helpen)
Het dev-team gaat hier zeker over?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben voor
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Als ruimte een issue is dan kan je hem toch optioneel maken?crisp schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:39:
ruimte is een issue
Dan werkt hij bijvoorbeeld alleen als je de site níet op 600 breed hebt staan.
Of dat je drie kolommen kan kiezen om te tonen.
Persoonlijk zou ik de postcount of nog liever de TS naam eruit gooien.
Maar dat zijn redelijke basis kolommen van een forum, dus dat zit er niet in
Misschien is het een idee om de optie in te bouwen dat je de tooltip van de laatste poster en de kolom van de laatste post-tijd kan omwisselen.
Dus zodat je een tooltip met de laatste post-tijd en een kolom met de laatste poster krijgt.
Dan kan iedereen kiezen wat hij wil
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In dat geval zou de laatste poster volstaan met een tooltip met daarin de tijd waarop het bericht geplaatst is. Ik zie inderdaad dat er niet heel veel ruimte over is. Of je zou iedere topic regel in MyReact 2 keer zo hoog moeten makencrisp schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:39:
ruimte is een issue
Een preference zou eigenlijk het beste zijn zodat mensen nog steeds kunnen kiezen maar dat is wel weer meer werk.
met ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 27-04-2006 09:00 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
En wie zegt dat de, volgens topicstarter, laatste poster niet nog een keer heeft replied in het betreffende topic?
Ik gebruik (blijkbaar al drie mensen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dit onthouden we niet op die manier, maar je kunt er mee makkelijk controleren of er iemand óp jou reageert heeftBtM909 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:00:
Wel apart dat mensen niet bijvoorbeeld globaal aantal replies onthouden, maar wel de laatste posters van verschillende topics
Dat is in feite hetzelfde punt; voor mij althans. Ik gebruik de 'laatste poster' niet op die manierEn wie zegt dat de, volgens topicstarter, laatste poster niet nog een keer heeft replied in het betreffende topic?
mods altijd met hun spam, en wij mogen nooit wat..
Valt wel mee hoor, ik gebruik ook alt-q (bij mij dan) om de sessietijd te resetten. Dan kun je inderdaad zien of er nieuwe reacties zijn. Ik ga alleen niet ieder topic iedere keer bekijken.moto-moi schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:48:
Dat gebruik ik ook, * moto-moi schudt crisp de hand
Als ik dan een reactie verwacht een iemand kan ik dat nu niet in één oogopslag zien, maar moet ik eerst wachten op de tooltip. Met ^^ hem dus.
Ook als je ervoor kiest om óf te tijd óf de poster weer te geven?crisp schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:39:
ruimte is een issue
[ Voor 3% gewijzigd door SysRq op 27-04-2006 09:12 ]
-
Dat bedoelde ik eigenlijk ook.SysRq schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:11:
Ook als je ervoor kiest om óf te tijd óf de poster weer te geven?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
3 keer raden hoe ik keek of er in dit topic ná mij gereageerd was?
Verwijderd

Elke minuut een auto-refrech. Zo kom je echt lang alle topics en soms bij hele leuke
Ik heb ook nog andere dingen te doen hoor
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij snap jij t topic niet helemaalVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:42:
Ik zie het gewoon zo
[afbeelding]
Elke minuut een auto-refrech. Zo kom je echt lang alle topics en soms bij hele leuke
wat zijn die - en +?
met ^^ trouwens
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:42:
Handig, nu is mijntes ook geresetcrisp schreef op donderdag 27 april 2006 @ 01:40:
ik reset mijn sessie regelmatig en kijk puur naar de kleur van de mapjes
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
@wolkje je kan meerdere feeds in de gaten houden
@Erkens mijn refresh staat op 60 sec, wat de mod aangeeft.
Ik kwam deze toevallig tegen en mis de functionaliteit eigenlijk nog altijd.
Toen is aangegeven dat ruimte een issue was.
Onderhand zijn echter wel de tags toegevoegd, dus daar was wel ruimte voor?
Ofwel: gaat deze alsnog een keer op de roadmap komen of kunnen we dat gewoon vergeten, vorige keer is er namelijk niet echt een definitief oordeel over geweest.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En een titel van 5 karakters (ja ik chargeer) om de naam van de uberleetposter erachter te krijgen is ook weer niet erg overzichtelijk.
Abort, Retry, Quake ???
Qua ruimte zal het nog steeds niet passen, want er is best veel ruimte nodig om een nickname te tonen. Dus dan zou het een voorkeuze moeten worden, waarbij je kan aangeven of je datum, of laatste poster wil zien in het overzicht.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit niet zo'n hoge prioriteit heeft op de todo-list
[ Voor 10% gewijzigd door Haan op 23-07-2010 09:24 ]
Zelf gebruik ik de mousehover manier erg vaak om te kijken of ik zelf niet de laatste ben die gereageerd heeft. De topicstarter vind ik juist niet belangrijk, maar de laatste poster wel, dus ik zou het wel een handige optie vinden om de laatste poster daar te tonen.Haan schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:24:
Ik zie nog steeds het nut niet, de datum zegt precies wanneer er voor het laatst gepost is, en als je de naam van de poster zelf wilt zien, staat dat in de tooltip....
Ook een lage prio voor mij trouwens
☻/
/▌
/ \