Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ook laatste poster vermelden in zoekoverzicht aub

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Beste Adjes,

Wanneer ik het forum bezoek is het eerst dat ik vaak doe het klikken op mijn eigen nickname, zodat ik de topics krijg waarin ik gereageerd heb. In mijn geval dus http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/29711/topics

Probleem is echter dat ik natuurlijk nooit kan onthouden in welk topic ik op het 'hoeveelste' bericht heb gereageerd. Anders gezegd: aan het aantal replies kan ik niet zien of iemand na mij gereageerd heeft. Dit terwijl ik ook niet altijd de tijd heb om alle topics langs te lopen, zodat ik wellicht vergeet te reageren op een reactie op een bericht van mij (:? mm, dat is wel duidelijk denk ik?).

Dit zou volgens mij eenvoudig op te lossen zijn door ofwel:

- een kolom met 'laatste reactie door'
- sortering waarbij de threads waar gereageerd is NA een reactie van de user bovenaan komen

Is dit te realiseren?

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:33
Ga eens boven het topictitel hangen met je muis.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Eskimootje schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:49:
Maar de tweede suggestie is wel degelijk nuttig. :) . Maar of het (performance wise) nuttig is, is iets anders :) .

DM!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:33
Hij heeft 1 probleem, draagt daar 2 oplossingen voor aan 1 werkt al, waarom die andere nog bekijken dan? Daarnaast is die sortering op reaktie na post van gebruiker niet echt zinvol, hoe maak je dat overzichtelijk. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je alleen topics post waarop door iemand anders gereageerd is na jouw, maar hoe vaak gebruik je dat en is het zo veel makkelijker?

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-11 14:39

Aapje

Opel-beun
JHS schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:04:
[...]

Maar de tweede suggestie is wel degelijk nuttig. :) . Maar of het (performance wise) nuttig is, is iets anders :) .
Zal toch wel mee vallen?
(Oplossing die ik in me kop heb is cookie schrijven met topic id + postaantal en dat met die index opvragen :) cookies zuipen in mijn ogen weinig performance maar weet niet hoe dat in php is :))

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je hebt dmv de mapjes/lampjes voor de topic-/forumtitels en de daarbij horende 'new' link ook al enigszins inzicht in nieuwe reacties.

[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 22-11-2004 15:51 ]

{signature}

• TromboneFreakus
Eskimootje schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:49:
He, nooit geweten. :) Bedankt.

Dan is het wellicht aardig om daar aan toe te voegen op tweede regel of zo: laatste post door jou om dd-mm hh:mm

• TromboneFreakus
Voutloos schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:50:
Je hebt dmv de mapjes/lampjes voor de topic-/forumtitels en de daarbij horende 'new' link ook al enigszins inzicht in nieuwe reacties.
De kleuren zeggen eigenlijks niks. Stel dat ik een dag vergeet te checken en er is een topic waar ik alleen wat over weet en waarin iemand mij weer een vraag stelt. Na een dag is dat topic toch weer geel en dus (volgens de redenatie dat ik wat aan de kleuren heb) check ik dat topic niet.

De new-link is aardig, maar heeft sterk wisselend gedrag tot gevolg. Wat doet die nu precies?

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

BaBoOn schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:48:
[...]

Zal toch wel mee vallen?
(Oplossing die ik in me kop heb is cookie schrijven met topic id + postaantal en dat met die index opvragen :) cookies zuipen in mijn ogen weinig performance maar weet niet hoe dat in php is :))
Maar dan moet er wel een andere index gegenereerd worden :) . En hoe bedoel je met topic id en postaantal :? . Dan krijg je wel een hele shitload cookies lijkt me :? .

edit:
TromboneFreakus schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:30:
[...](...)

De new-link is aardig, maar heeft sterk wisselend gedrag tot gevolg. Wat doet die nu precies?
Die linkt naar het eerste nieuwe bericht na het begin van je huidige sessie :) . (Sessie resetten met /forum/reset in /myreact of de sessie melding in /forum/ )

[ Voor 30% gewijzigd door JHS op 22-11-2004 16:33 ]

DM!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-11 14:39

Aapje

Opel-beun
Mja dat van shitload aan koekjes kan kloppen behalve als je een verloopdatum instelt ;) van 2 dagen?
Koekje aanmaken met verloop datum 2dagen
en dan de naam 979624 en dan de inhoudt 't aantal posts en vola vergelijken :)

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

De technisch inhoudelijke discussie lijkt me eerlijk gezegd meer iets voor parse / crisp :)

[ Voor 37% gewijzigd door JHS op 22-11-2004 17:50 ]

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

cookies hebben sowieso een limiet van 4KB; bij heavy users gaat dat dus nooit lukken, naast dat het toch wel extra load genereerd.

Het antwoord is dus: nee :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.