Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.622 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijke lijst met Marketplace downloads GC '06:

24th August 2006

Pro Evolution football 6 (video)
Forza Motorsport 2 (video)
Just Cause (demo)

25th August 2006

F.E.A.R (video)
F.E.A.R (demo)
Test Drive Unlimited (demo)
Splinter Cell Double Agent (video)

26th August 2006

Pro Evolution football 6 (demo)
Half- Life 2 (video)
Half- Life 2 Portal (video)
Team Fortress 2 (video)
Forza Motorsport 2 (demo)

:9~
Te mooi om waar te zijn eigenlijk. Dit heb ik van TXB, die had het weer van het Testdrive Unlimited forum. Neem het dus met een korreltje zout ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:52:

24th August 2006

Just Cause (demo)

25th August 2006

F.E.A.R (video)
F.E.A.R (demo)

26th August 2006

Half- Life 2 (video)
Team Fortress 2 (video)

Te mooi om waar te zijn eigenlijk. Dit heb ik van TXB, die had het weer van het Testdrive Unlimited forum. Neem het dus met een korreltje zout ;).
Als deze lijst klopt, dan zou dat een hele mooie afsluiting zijn van de zomervakantie :*)

Test Drive: Unlimited Demo 2 _/-\o_
Forza Motorsport 2 Demo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-07 13:55
5 demo's in 3 dagen? lijkt me ERG sterk maargoed, zou mooi zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-07 10:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Neoflip schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 19:05:
5 demo's in 3 dagen? lijkt me ERG sterk maargoed, zou mooi zijn :P
Mij nietmet het komende E06 event in leipzig. Toen tijdens de E3 kwamen er ook veel demo's uit in 1,5 week

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Laatst online: 28-07 19:07
stomme vraag misschien, maar wil het ff zeker weten:
kan ik gewoon spellen uit USA bestellen, niet dat ik
met het verkeerde formaat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

superpolm schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:01:
stomme vraag misschien, maar wil het ff zeker weten:
kan ik gewoon spellen uit USA bestellen, niet dat ik
met het verkeerde formaat zit?
Dat kan over het algemeen niet. Slechts enkele spellen zijn regio vrij.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Collaborator schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:27:
[...]

Dat kan over het algemeen niet. Slechts enkele spellen zijn regio vrij.
dat wist ik niet, goed dat ik t vraag. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

superpolm schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:40:
[...]

dat wist ik niet, goed dat ik t vraag. bedankt.
Consoles zijn al sinds jaar en dag regiobeveiligd, dus opzich is het best een vraag die je zelf had kunnen beantwoorden als je zelf console gamer was. Maar ik gok van niet, dus kan het je niet kwalijk nemen ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Collaborator schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:16:
[...]

Consoles zijn al sinds jaar en dag regiobeveiligd, dus opzich is het best een vraag die je zelf had kunnen beantwoorden als je zelf console gamer was. Maar ik gok van niet, dus kan het je niet kwalijk nemen ;)
Van ouwe consoles wist ik t wel, van deze wist ik t niet zeker.
heb ff lopen zoeken, zijn een paar games regiovrij, de meeste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:52:

24th August 2006

Just Cause (demo)

25th August 2006

F.E.A.R (video)
F.E.A.R (demo)

26th August 2006

Half- Life 2 (video)
Team Fortress 2 (video)

Poeh, dat zou erg leuk worden inderdaad!

Pro evo, just cause, fear en, wat ik zelf niet wist, half-life 2!

Dat die ook nog voor de x360 uit komt... Ik snap er niets meer van, worden mooie 3 dagen :D

GRAW is trouwens erg leuk om online te spelen als je het eenmaal door hebt. Stel iemand heeft zin in een potje, Drama Ties is mijn nick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 01:20

curry684

left part of the evil twins

AzN_cRzY schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:36:
[...]

Mij nietmet het komende E06 event in leipzig.
Nu haal je een paar dingen door mekaar ;) In Leipzig is de Games Convention, en eind september komt de X06 naar Barcelona. Als Xboxic zitten we overigens met 2 man in Leipzig dus zoveel mogelijk realtime updates coming up, F5 maar raak ;)

Half-Life 2 krijgt overigens een rerelease op de 360 omdat Episodes 1 en 2 er in meegeleverd worden, en tis de bedoeling dat ie tegelijk komt met de PC-release van Episode 2. De hele 360 game zal vanzelfsprekend in de meest recente Source engine draaien, dus met de bijgewerkte HDR etc. uit Lost Coast. Meer info.

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 21-08-2006 00:07 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:49
Als je een frans spel koopt op ebay, kan het dan op een ned 360 en is er wel vertaling: Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
SOEDARKMASTER schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 01:22:
Als je een frans spel koopt op ebay, kan het dan op een ned 360 en is er wel vertaling: Engels?
Denk wel dat ie het doet (is immers Europese versie?), spel zelf zal vast ook wel Engelstalig zijn.
Alleen de handleiding en de cover kunnen Franstalig zijn.

Er zijn maar bijzonder weinig games die echt worden vertaald naar de taal van het betreffende land waar deze verkocht wordt, op de handleiding/cover na (kost alleen maar extra), op Duitsland na. Die vertalen en synchroniseren volgens mij alles wat maar los en vast zit :P

[ Voor 4% gewijzigd door ironx op 21-08-2006 05:32 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
AzN_cRzY schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:36:
[...]

Mij nietmet het komende E06 event in leipzig. Toen tijdens de E3 kwamen er ook veel demo's uit in 1,5 week
Veel? die hele week kwamen er "slechts" 3 demo's uit: Test Drive, MotoGP06 en Lost Planet.

En nu ineens 5 demo's in 3 dagen. Van Forza 2 hebben we nog niet eens echte ingame screenshots gezien en nu moet er ineens een demo voor de deur staan :? Het zal mij benieuwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
leech1984 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:57:
humm... ligt het nou aan mij of kan ik niet connecten op de TDU servers? normaal krijg ik nooit een foutmelding maar sinds een aantal dagen kom ik er niet op!

Heeft dit misschien te maken met de nieuwe demo? Of is mijn verbinding gewoon ballen?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
ironx schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 05:31:
[...]

Denk wel dat ie het doet (is immers Europese versie?), spel zelf zal vast ook wel Engelstalig zijn.
Alleen de handleiding en de cover kunnen Franstalig zijn.

Er zijn maar bijzonder weinig games die echt worden vertaald naar de taal van het betreffende land waar deze verkocht wordt, op de handleiding/cover na (kost alleen maar extra), op Duitsland na. Die vertalen en synchroniseren volgens mij alles wat maar los en vast zit :P
Ow shit nu heb ik net een spel uit duitsland uitgekozen :P Ik heb er gelukkig nog alleen een beetje geld op geboden. Straks word ik wel overtroffen en hoef ik hem niet meer te kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Neoflip schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 07:16:
[...]

Veel? die hele week kwamen er "slechts" 3 demo's uit: Test Drive, MotoGP06 en Lost Planet.

En nu ineens 5 demo's in 3 dagen. Van Forza 2 hebben we nog niet eens echte ingame screenshots gezien en nu moet er ineens een demo voor de deur staan :? Het zal mij benieuwen ;)
Als je de updates op de website volgt, zie je dat het wel goed gaat met de ontwikkeling (klikje naar fm.net weekly pitpass 12). Het audio-gedeelte is af en wordt gefinetuned, alle auto's zitten erin verwerkt en na het tunen wordt gekeken of ze zich nog realistisch draaien. De soundtrack is af, eyecandy in de engine staat al een week of 2 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:01:
Ik wil echt NFS MW kopen, maar ik vind het niet de volle 60 euro waard. Dit komt doordat ik het spel ook al voor de pc heb en zelfs al heb uitgespeeld. Maar ik wil het spel nu ook voor de 360 omdat ik het wil spelen met 5.1. Na urenlang met de demo hebben gespeeld, wil ik nu toch echt die game ook voor de 360. Het klinkt gewoon veel vetter dan met m'n logitech z-340 ;)

Mijn vraag dus: Weet iemand een winkel waar hij is afgeprijsd of waar je tweedehands games kan kopen.
Je kunt eens op het forum van www.xbw.nl kijken daar hebben ze een bazaar.
NFS MW staat er nu op met een vraagprijs van 30,= euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Laatst online: 31-07 10:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

curry684 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 00:07:
[...]

Nu haal je een paar dingen door mekaar ;) In Leipzig is de Games Convention, en eind september komt de X06 naar Barcelona. Als Xboxic zitten we overigens met 2 man in Leipzig dus zoveel mogelijk realtime updates coming up, F5 maar raak ;)

Half-Life 2 krijgt overigens een rerelease op de 360 omdat Episodes 1 en 2 er in meegeleverd worden, en tis de bedoeling dat ie tegelijk komt met de PC-release van Episode 2. De hele 360 game zal vanzelfsprekend in de meest recente Source engine draaien, dus met de bijgewerkte HDR etc. uit Lost Coast. Meer info.
whoops dat bedoelde ik jah:P hehehe.

Wel dope shit man dat jij daar naar toe mag.

En wat ik bedoelde met de E3 event was dat er veeel shit uitkwam toen die tijd want in een periode van een maand ervoor kwam er gewoon nix uit.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 13:51

it0

Mijn mening is een feit.

Heeft iemand ervaring met het online reserveren van een game?

Zo zit ik er over te denken om Dead rising te reserveren bij BOL. Zijn er betere sites? Betere Deals of moet je dan onnodig lang wachten terwijl het al 3 weken bij de mediamarkt ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Neoflip schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 07:16:
[...]

Geen screenies? Klik maar:

Afbeeldingslocatie: http://files.xboxic.com/xbox-360/forza-2/thumbs/forza2-e3-2006-pic1.jpg Afbeeldingslocatie: http://files.xboxic.com/xbox-360/forza-2/thumbs/forza2-e3-2006-pic2.jpg

Ik ga overigens zelf niet naar Leipzig, geen tijd dus daar gaan 2 anderen van de site heen :) X06 is hopelijk voor mij ;)

@it0: goedkoopste is vrijwel altijd www.gcshop.nl, en die zijn snel en accuraat.

[ Voor 5% gewijzigd door curry684 op 21-08-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wanneer komt de TDU demo2 nou uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn... forza wordt ook wel een dikke game, zo te zien!!
Wordt nog lastig kiezen dan, tussen TDU en F2 :)

Ik heb overigens NFS:MW vorige week voor 19,99 gekocht bij de Intertoys... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
curry684 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:11:
[...]

Geen screenies? Klik maar:

[afbeelding] [afbeelding]

Ik ga overigens zelf niet naar Leipzig, geen tijd dus daar gaan 2 anderen van de site heen :) X06 is hopelijk voor mij ;)

@it0: goedkoopste is vrijwel altijd www.gcshop.nl, en die zijn snel en accuraat.
Dit zijn volgens mij geen ingame beelden, maar 2 beelden die uit een filmpje ofzo geript zijn? Die plaatjes zijn iig al erg oud en sindsdien zijn er nooit "screenshots" bijgekomen... maar ik HOOP natuurlijk wel dat er echt een demo komt :P ;) Maar het lijkt me zo snel gaan allemaal, er is nog zo weinig bekend over de game en er is weinig beeldmateriaal; slechts die 2 plaatjes + vorige week kwamen er een paar plaatjes van car renders uit en nu moet er ineens een demo klaarstaan... daarom dus, ben benieuwd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:43:
Damn... forza wordt ook wel een dikke game, zo te zien!!
Wordt nog lastig kiezen dan, tussen TDU en F2 :)

Ik heb overigens NFS:MW vorige week voor 19,99 gekocht bij de Intertoys... :)
Voor de 360??? welke intertoys dan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Neoflip schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:56:
[...]

Dit zijn volgens mij geen ingame beelden, maar 2 beelden die uit een filmpje ofzo geript zijn? Die plaatjes zijn iig al erg oud en sindsdien zijn er nooit "screenshots" bijgekomen...
Het zijn de enige 2 images momenteel beschikbaar voor press resources, released 9 mei dit jaar (E3 dus), maar ze staan iig wel expliciet aangemerkt als "screenshots".

Iig geloof ik dat gerucht van die demo volgende week ook niet, en zijn er al veel sources die die lijst als onbetrouwbaar aanmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
SOEDARKMASTER schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:02:
[...]

Voor de 360??? welke intertoys dan? >:)
ja dat dacht ik ook gelijk :| voor dat geld wil ik hem ook wel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:07:
[...]

ja dat dacht ik ook gelijk :| voor dat geld wil ik hem ook wel aanschaffen.
Ik zie hier dat hij 30 euro is.
INTERTOYS :o

http://www.budgetgaming.n...+most+wanted_Xbox360.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
27 euro bij xboxworld.nl is anders ook niet gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Neoflip schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:46:
[...]

Ja, maar de intertoys is hier dichtbij en dus makkelijker voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 13:31

TheVMaster

Moderator WOS
Neoflip schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:46:
[...]

Idd..wel jammer dat ik de eDentifier van de ABN niet bij me heb, anders ging ik hem ff bestellen (je moet via iDeal betalen nl.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:00
Nou vandaag weer gebeld met MS om mijn "gerepareerde" xbox terug te sturen. Heb last van Artifects en vastlopers.

Ik eerst 30 min aan de lijn wachten en luisterend naar een ontzettend irritant deuntje.
Vervolgens krijg ik iemand aan de lijn. Probleem verteld, ref nummer gegeven van de vorige reparatie.
Krijgt dat mens last van haar computer. JEEEZUS wat is dat ding traag krijg ik over de lijn te horen. Volgens mij denkt hij nog dat het weekend is. (ik moest een hele flauwe windows grap inhouden) Ik zet u even in de wacht ik roep iemand er bij.

Weer dat klote deuntje. 5 min later. Daar ben ik weer. staat de tijd goed in uw console.
Daar moet ik even naar kijken ik geloof van wel. Maar dat is het niet want ik heb o.a last van Artifects.
Oh nee dan is dat het niet nee, oh wat is die computer traag ik zet u weer even in de wacht.
*zucht* :(
Deuntje |:(
weer 5 min later. Ik ga de labels naar u opsturen die heeft u binnen 24 uur. Dan belt u UPS zei komen de doos ophalen dit kan 5 werkdagen duren, als hij bij ons is duurt het 10 tot 15 werkdagen voordat u uw xbox terug heeft.
Heeft u nog vragen?
Nope
Goed, bedankt voor het bellen en tot ziens.

ondertussen was het gewoon 45 min later het mens zelf heb ik hoog uit 5 min gesproken

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
The Otherside schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:06:
*Heel verhaal*

ondertussen was het gewoon 45 min later het mens zelf heb ik hoog uit 5 min gesproken
Da's kut ja als je hem echt kapot hebt en dan ook nog zo'n lamme medewerker aan de phone hebt. Maar wees blij dat ze hem nog ophalen en binnen 15 dagen maken/omruilen. Een kameraad van me is zijn xdoos al 5 weken kwijt door die &$*^%#@ mediamarkt (die hem overigens beloofd hadden hem binnen 20 dagen terug te hebben). Via microsoft zelf zoals jij het nu doet gaat het een stuk sneller allemaal.

Ik vraag me af of die kameraad bij mediamarkt kan eisen om een nieuwe oid? het kon volgens hun nog wel een extra maand duren, dus meer dan 2 maand om even een xbox te repareren/om te ruilen!! da's toch niet normaal meer. Is zoiets niet aan te geven bij de nationale ombudsman of consumentenbond ofzow, volgens mij zijn er toch echt voorwaarden dat er binnen een bepaalde tijd zo'n ding gefixt moet zijn :P Dit ligt dus aan mediamarkt en niet een microsoft, mediamarkt is retesloom met het opsturen van het ding. Hij had microsoft al gebeld en die zeggen dat meer als 20 dagen al niet normaal meer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Dat er niemand over Enchanted Arms spreekt zeg...

Als ik eerlijk ben zit ik daar harder op te wachten dan Gears of War, wat lijkt me dat een supercool en wreed spel zeg. Kan gewoon niet kut zijn als je die ingame videos op ign checkt :)

http://media.xbox360.ign.com/media/747/747936/vids_1.html

Als het goed is komt hij over 3 weken uit in Europa... woo yay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Een JRPG met field-based turnbased fights die enkel drijft op z'n prerendered cutscenes? Nee ben ik niet echt enthousiast over idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
moet je voor final fantasy 11 persé op live? en heeft hij zelf ook nog maandelijkse betaling nodig.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-07 07:35
Ik heb van m'n buurjonge gehoord dat je voor de Live funtionaliteit zowiezo per maand appart voor moet betalen voor FF11.

[ Voor 4% gewijzigd door Kaspers op 21-08-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
mooie site die budgetgaming nu ben ik bij http://www.xboxhome.nl/ belad en heb daar dead or alive besteld voor 33 euro. ik wilde hem toch altijd nog hebben, maar niet voor 60 euro.

verder wachten geblazen op TD-U en SC:DA

wanneer zou GOW uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Kaspers schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:17:
Ik heb van m'n buurjonge gehoord dat je voor de Live funtionaliteit zowiezo per maand appart voor moet betalen voor FF11.
Klinkt beetje onwaarschijnljik ;) maar ja..eht kan natuurlijk altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

TheVMaster schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:52:
[...]

Klinkt beetje onwaarschijnljik ;) maar ja..eht kan natuurlijk altijd...
Je betaalt echt voor live en FFXI online helaas.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:50:
mooie site die budgetgaming nu ben ik bij http://www.xboxhome.nl/ belad en heb daar dead or alive besteld voor 33 euro. ik wilde hem toch altijd nog hebben, maar niet voor 60 euro.

GoW komt waarschijnlijk in november uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Collaborator schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:05:
[...]

Je betaalt echt voor live en FFXI online helaas.
dus je moet bovenop je live abbo ook nog eens een maandelijkse bijdrage betalen om FFXI te kunnen spelen? is het alleen een online spel of kun je het ook offline spelen.

en is het niet misschien mogelijk om alleen het FFXI abbo te betalen en dan ook online te kunnen (omdat het wellicht geen gebruik maakt van live)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-07 16:33
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:23:
[...]

dus je moet bovenop je live abbo ook nog eens een maandelijkse bijdrage betalen om FFXI te kunnen spelen? is het alleen een online spel of kun je het ook offline spelen.

en is het niet misschien mogelijk om alleen het FFXI abbo te betalen en dan ook online te kunnen (omdat het wellicht geen gebruik maakt van live)
Om online te spelen met een Xbox 360 moet je altijd Xbox Live Gold hebben (tot er een soort Xbox connect komt oid). FFXI is een MMORPG die niet offline gespeeld kan worden (toch?) en daar moet je een maandelijks bedrag voor betalen. Om FFXI te kunnen spelen moet je dus gewoon Xbox Live Gold + FFXI membership hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hoe speelt GOW een beetje? moet je het zien als een soort GRAW of is het anders. ik vind tactical shooters wel leuk maar niet om steeds ook je team te moeten orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ga morgen een 360 Premium halen, maar zit nog te denken over de games die ik erbij ga nemen. Online doe ik meestal niets, maar des te meer met vrienden/vriendin op de bank. Ik ga dus iig Table Tennis halen voor de lol ;)

ik heb een LCD tv, dus wat dat betreft zal het wel mooi zijn..maar ik vind het aanbod aan games nog niet denderend. DOA4 is niet echt mijn ding, en van PGR weet ik niet of ik daar (met 2 man) snel op uitgekeken ben...

Iemand (ondanks dat dit allemaal erg persoonlijk is) nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 17:02:
hoe speelt GOW een beetje? moet je het zien als een soort GRAW of is het anders. ik vind tactical shooters wel leuk maar niet om steeds ook je team te moeten orderen.
Ik geloof niet dat iemand hier 'm ooit heeft gespeeld ;)

Maar in beginsel is het een Third Person Shooter waarbij afaik je sparring partner Dominic redelijk autonoom met je meevecht. Meer actie dan GRAW, minder squad ordering. In coop speelt je medespeler met Dominic ook, dus het is echt een gelijkwaardige kracht aan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 17:02:
In Gears of War beschik je over de functie om je teamleden diverse orders te geven, maar hoe groot het aanbod aan orders - welke je kunt geven - zal zijn is niet bekend.
Het kan natuurlijk ook beperkt zijn tot 2 - 3 orders: Move (to this position), Hold, Cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Exorcist schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 17:48:
Ik ga morgen een 360 Premium halen, maar zit nog te denken over de games die ik erbij ga nemen. Online doe ik meestal niets, maar des te meer met vrienden/vriendin op de bank. Ik ga dus iig Table Tennis halen voor de lol ;)

ik heb een LCD tv, dus wat dat betreft zal het wel mooi zijn..maar ik vind het aanbod aan games nog niet denderend. DOA4 is niet echt mijn ding, en van PGR weet ik niet of ik daar (met 2 man) snel op uitgekeken ben...

voor een ultimate singleplayer ervaring zou ik oblivion aanraden, verder komen er binnen kort redelijk wat nieuwe games uit (ik wacht nog steeds op Testdrive unlimited)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 15:55

-SaveMe-

-klik-

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:50:

Is dat een betrouwbare site (xboxhome)? En wat is die andere budget site ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
NFS MW was uitverkocht bij de intertoys 8)7 Gelukkig komt er donderdag een nieuwe lading :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
-SaveMe- schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:26:
[...]

Is dat een betrouwbare site (xboxhome)? En wat is die andere budget site ?
http://www.budgetgaming.nl/
dat is een soort kieskeurig maar dan voor games ED

bij xboxhome heb ik nu ook voor het eerst iets besteld maar zou wel betrouwbaar zijn als ze boven aan staan.

ik zie het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 15:55

-SaveMe-

-klik-

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:49:
[...]

http://www.budgetgaming.nl/
dat is een soort kieskeurig maar dan voor games ED

bij xboxhome heb ik nu ook voor het eerst iets besteld maar zou wel betrouwbaar zijn als ze boven aan staan.

ik zie het wel...
Thanks voor de link! handige site!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Saints Row demo even zitten spelen. Grafisch niet echt een pareltje maar wel dikke humor.
Ik mep zo'n meid neer, staat ze op en rent ze gillend over straat 'I'm too pretty to die'. Op dat moment word ze overreden, hahaha. Geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:37:
Net Saints Row demo even zitten spelen. Grafisch niet echt een pareltje maar wel dikke humor.
Ik mep zo'n meid neer, staat ze op en rent ze gillend over straat 'I'm too pretty to die'. Op dat moment word ze overreden, hahaha. Geweldig
Evil bastard }) Grafisch lijkt het niet echt geweldig, maar als je de textures van bijv. de huizen bekijkt is het toch wel strak allemaal vind ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Exorcist schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 17:48:

Als je toch een beetje van vechten houdt: Fight Night Round 3. Je krijgt het spel redelijk makkelijk onder de knie en het speelt best vlot (al is het natuurlijk geen DOA). Je kan je eigen vechters creëren, dus je kan ook hele lompe vechters maken. Er is trouwens een demo te downloaden via de Marketplace (al weet ik niet of je die ook multiplayer kan doen) dus je kan die even downloaden morgen. Afgezien van PGR3, Table Tennis en GRAW zijn er verder imho idd niet echt veel leuke multiplaer games te verkrijgen op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Saints row is inderdaad een erg leuk spel, alleen ik hoop dat de AI in de volledige versie wel iets beter is. Voorbeeldje:

1. Ik rijd rechtdoor op een doorgaande weg, netjes achter een andere auto en dus niet te hard, komt er zo'n stoethaspel op de andere weghelft die linksaf wil, hij stopt netjes voor mijn voorganger, maar begint te rijden terwijl ik er nog aankom en wij dus een aanrijding krijgen.

2. Een agent is op mij aan het schieten omdat ik zojuist een paar pijpbommen heb versprijd, rijd een busje die agent van de sokken, de agent stopt met mij beschieten, maar trekt die automobilist die hem aanreed uit zijn wagen en begint op hem te schieten.

3. mensen duiken spontaan van de stoep op het wegdek als ik er aan kom scheuren. waarna ik ze aanrijd.

Allemaal dingen die ik in GTA nooit ben tegengekomen en die de loop van een missie behoorlijk kunnen veranderen in je nadeel. hoewel #2 wel leuk is om te zien gebeuren :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hehe misschien was die agent zo pissed off, dat als een hondje blafte deze ook een kogel door de harses heen kreeg :)

en die voetgangers "vluchten" inderdaad verkeerd, ze lijken wel fazanten langs de weg, heletijd treuzelen en als er daadwerkelijk gevaar dreigt rennen ze de straat over om plat gereden te worden.

ook het verkeer houd alleen rekening met het AI verkeer, de speler bestaat niet, alleen als doelwit.

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 21-08-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Dat heb ik ook wel in GTA gehad hoor, al is het inderdaad wel een beetje jammer dat het ook in SR zit. In de demo vind ik de framerate nogal onstabiel, maar het schijnt in de volledige versie een stuk beter te zijn (al had ik wel gelezen dat daarvoor de graphics wat minder zijn).
Wat ik wel ERG irritant vind trouwens is dat je niet gewoon een beetje gas kan geven. GTA speelde ik altijd op de PS2 en door de analoge knoppen kon je gewoon een beetje gas geven en een beetje remmen. Bij SR kan je alleen volgas geven of voluit remmen, niks er tussenin. Je kan dan wel het spel zo instellen dat je gas geeft en remt met de triggers zodat dit wel kan, maar dan moet je ook weer schieten met A en dat lijkt me toch ook wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Wekko schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:33:
Dat heb ik ook wel in GTA gehad hoor, al is het inderdaad wel een beetje jammer dat het ook in SR zit. In de demo vind ik de framerate nogal onstabiel, maar het schijnt in de volledige versie een stuk beter te zijn (al had ik wel gelezen dat daarvoor de graphics wat minder zijn).
Wat ik wel ERG irritant vind trouwens is dat je niet gewoon een beetje gas kan geven. GTA speelde ik altijd op de PS2 en door de analoge knoppen kon je gewoon een beetje gas geven en een beetje remmen. Bij SR kan je alleen volgas geven of voluit remmen, niks er tussenin. Je kan dan wel het spel zo instellen dat je gas geeft en remt met de triggers zodat dit wel kan, maar dan moet je ook weer schieten met A en dat lijkt me toch ook wel irritant.
Vind sowieso het autogedrag in GTA een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel stuk fijner, in ieder geval als je de SR demo bekijkt. Hopelijk is dat in de full version ook wat beter. In de demo kun je volgas de gekste bochten halen, sta je veel te snel stil als je hard remt, kun je 15x volgas tegen een jeep oprijden voor je auto in de fik vliegt, accelereer en rem je zonder enig gevoel (net als het sturen dus), enz. Het rijgedrag is dus totaal niet goed naar mijn mening, de actie daarentegen wel. De game lijkt me wel leuk verder, op wat ergelijke dingetjes na. Hopelijk haalt een bekende de game oid zodat ik m eerst kan testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wekko schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:08:
[...]

Als je toch een beetje van vechten houdt: Fight Night Round 3. Je krijgt het spel redelijk makkelijk onder de knie en het speelt best vlot (al is het natuurlijk geen DOA). Je kan je eigen vechters creëren, dus je kan ook hele lompe vechters maken. Er is trouwens een demo te downloaden via de Marketplace (al weet ik niet of je die ook multiplayer kan doen) dus je kan die even downloaden morgen. Afgezien van PGR3, Table Tennis en GRAW zijn er verder imho idd niet echt veel leuke multiplaer games te verkrijgen op het moment.
Ja, alleen die heb ik al op de PS2..lijkt me dan niet een extra luxe om m op 360 te hebben :)

Ik denk dat ik t dan maar hou op Table Tennis, en de speelbare demo's van Marketplace :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Kan een spel uit engeland ook op een nederlandse xbox360? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 16:47
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:09:
Ja hoor, das allemaal PAL, dezelfde regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
n op
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:09:
Wat denk je zelf? |:(
Ik weet wel dat spellen uit Belgie en Duitsland wel werken 8)7

Je hebt maar 3 verschillende XBOX 360's he : USA, EUROPE, JAPAN :)

Dus natuuuuuurlijk werkt een spel uit Engeland ook :)

Te laat 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door TheVMaster op 22-08-2006 12:18 . Reden: telaat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
wat is dan de voordeel dat je tracht te verkrijgen om een game uit de UK te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:44:
wat is dan de voordeel dat je tracht te verkrijgen om een game uit de UK te bestellen?
Waarschijnlijk de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja maar ik heb redelijk rondgeneusd en kon niet echt goedkoper iets vinden, en console games zijn bij CD-wow ook netzo duur dan wel duurder.

link iemmand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
TheVMaster schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:17:
n op
[...]

Wat denk je zelf? |:(
Ik weet wel dat spellen uit Belgie en Duitsland wel werken 8)7

Je hebt maar 3 verschillende XBOX 360's he : USA, EUROPE, JAPAN :)

Dus natuuuuuurlijk werkt een spel uit Engeland ook :)

Te laat 8)7
Volgens mij heeft die smilie van jou behoorlijk hoofdpijn nu na een muurtje en 2x een hamer tegen zn kop te hebben gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:48:
[...]

ja maar ik heb redelijk rondgeneusd en kon niet echt goedkoper iets vinden, en console games zijn bij CD-wow ook netzo duur dan wel duurder.

link iemmand?
Leuke goedkope games kan je af en toe vinden op play.com en game.net (gratis verzending vanuit UK) en dvdcrave.com (Australië, maar wel PAL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Neoflip schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:14:
[...]

Volgens mij heeft die smilie van jou behoorlijk hoofdpijn nu na een muurtje en 2x een hamer tegen zn kop te hebben gehad ;)
lol @ Neoflip

maar eh.....in Engeland zijn de games goedkoper? Waar bestel je ze dan?
ehh..ja ik zag het 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 22-08-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat zeg ik net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Omdat tweedehands games op ebay voor nederland 40 euro zijn en daar 15/20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:19:
Omdat tweedehands games op ebay voor nederland 40 euro zijn en daar 15/20
Verzendkosten enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Verzendkosten zijn 4 pond max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm, net even de nieuwe filmpjes van just cause gekeken, dit spel ziet er echt vet uit maar oh my god wat zijn die stunts slecht bedacht. hij springt dóór de draaiende rotor van een helicopter. hij hangt aan de staart van een straalvliegtuig en springt naar voren terwijl het vliegtuig volop vliegt, en het meest erge: hij springt omhoog en gebruikt de parachute, en springt dan vervolgens nog 50 meter omhoog, wat een enorme thermiek moet daar zijn.

Het leek me zo'n gaaf spel, maar na het zien van die filmpjes is de moed me in de schoenen gezonken om hem te gaan kopen, erg jammer :(

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Morgen flink pokeren he jongs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 13:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Magic schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:25:
Hmm, net even de nieuwe filmpjes van just cause gekeken, dit spel ziet er echt vet uit maar oh my god wat zijn die stunts slecht bedacht. hij springt dóór de draaiende rotor van een helicopter. hij hangt aan de staart van een straalvliegtuig en springt naar voren terwijl het vliegtuig volop vliegt, en het meest erge: hij springt omhoog en gebruikt de parachute, en springt dan vervolgens nog 50 meter omhoog, wat een enorme thermiek moet daar zijn.

Het leek me zo'n gaaf spel, maar na het zien van die filmpjes is de moed me in de schoenen gezonken om hem te gaan kopen, erg jammer :(
Volgens mij was dat ook geen ingame gameplay filmpje, maar meer een showcase om voertuigen en omgevingen e.d. te laten zien ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Magic schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:25:

ik vat ook niet echt de bedoeling van die game, maar waarschijnlijk willen ze gewoon wat showen ofzo.
kan ook zijn dat de "just cause-dude" een super hero is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 13:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Oh, mocht je het willen testen: http://www.gamespot.com/p...?tag=justcause_csbox_x360

PC demo over ongeveer 1,5 dag uit ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 08:09
ff tussen neus en lippen door.. komt die precies om 00:00 uur uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 13:06

Ace

Happy Happy Joy Joy

curry684 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:05:
Een JRPG met field-based turnbased fights die enkel drijft op z'n prerendered cutscenes? Nee ben ik niet echt enthousiast over idd ;)
Zo hoor je te vechten in een JRPG, niet die ADHD real-time hack'n'slash crap (hit his weakpoint for MASSIVE DAMAGE!). En de filmpjes bekijkend ziet Enchanted Arms er best wel cool uit.

Maar das mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
curry684 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:05:
Een JRPG met field-based turnbased fights, superwrede attacks, vette graphics en geweldige cutscenes bedoel je denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
El matador demo is wel erg vet vooral met de bullet-time. Alle 2 demo's in 1 keer uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:47:
El matador demo is wel erg vet vooral met de bullet-time. Alle 2 demo's in 1 keer uitgespeeld.
welke demo's? nu nieuw op marketplace of heb je het over wat flashbacks

edit:
trouwens angie heb je al je 360 of nog nie?

[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 22-08-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
deze demo kennik ook niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
El matador?
El matador demo?

euh.. heb ik iets gemist? :)

Edit; te laat :D

[ Voor 9% gewijzigd door TangLeFuzZ op 22-08-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Nu online

Flipm0de

geen

vraagje over component en vga. Heb een Philips HDready tv zonder componentaansl. en alleen een dvdi-i. Nu las ik dat je daar een plugje voor kan kopen en met een extra kabel een dvi>component kan krijgen. Beeld zou dan wel wat minder worden. Maar ik kan ook de vga kabel kopen van MS en die op dvi aansluiten? Heeft iemand ervaring hiermee?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
texas hold em nog niet op live..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
el matador demo voor de pc. Aangezien jullie het over just cause hebben, dacht ik dat jullie el matador ook wel kenden.

EDIT: Het is dus geen 360 demo zie ik nu :X

[ Voor 17% gewijzigd door JSTPS op 23-08-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Flipm0de schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 00:02:
vraagje over component en vga. Heb een Philips HDready tv zonder componentaansl. en alleen een dvdi-i. Nu las ik dat je daar een plugje voor kan kopen en met een extra kabel een dvi>component kan krijgen. Beeld zou dan wel wat minder worden. Maar ik kan ook de vga kabel kopen van MS en die op dvi aansluiten? Heeft iemand ervaring hiermee?
Philips ondersteunt idd het component signaal via zijn DVI aansluiting dus als jij een component kabel naar DVI heb werkt dit gewoon. (Heb zelf ook zo'n Philips geval) Maar een VGA kabel met DVI verloopstuk werkt ook zonder problemen.

Component = Veel krachtigere kleuren dan VGA wat flets overkomt, helaas iets minder scherp.
VGA = Over het algemeen wel iets scherper maar met fletsere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
The Otherside schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 00:14:
[...]

Philips ondersteunt idd het component signaal via zijn DVI aansluiting dus als jij een component kabel naar DVI heb werkt dit gewoon. (Heb zelf ook zo'n Philips geval) Maar een VGA kabel met DVI verloopstuk werkt ook zonder problemen.

Component = Veel krachtigere kleuren dan VGA wat flets overkomt, helaas iets minder scherp.
dus jij beweerd dat component 720p minder scherp is dan VGA op 1280x720?
ga ik morgen meteen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 28-07 23:38

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

The Otherside schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 00:14:
[...]

Je hebt toch niet toevallig de Philips 32PF9966? Ik heb de 360 op die TV momenteel via VGA aangesloten, maar ik heb zwarte balken van 2 á 3 cm aan de zijkanten van het beeld. Heb jij dit probleem ook of weet je daar toevallig een oplossing voor?

Wat voor adapter heb je trouwens gebruikt om van component naar DVI te gaan?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vandaag dus mn 360 gekocht, en via component aangesloten op mn Samsung LCD tv..en damn, dat ziet er goed uit! Ben vooral nieuwsgierig naar Dead Rising (demo is uber), Just Cause en Condemned.

Geen slechte aankoop, en kon niet ontbreken in mn console-collectie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Exorcist schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 01:24:
Vandaag dus mn 360 gekocht, en via component aangesloten op mn Samsung LCD tv..en damn, dat ziet er goed uit! Ben vooral nieuwsgierig naar Dead Rising (demo is uber), Just Cause en Condemned.

Geen slechte aankoop, en kon niet ontbreken in mn console-collectie :D
gooi de rest maar weg, speel je toch niet meer op nu je de 360 hebt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Pewwy schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:30:
[...]

Leuke goedkope games kan je af en toe vinden op play.com en game.net (gratis verzending vanuit UK) en dvdcrave.com (Australië, maar wel PAL)
Vergeet Play-Asia ook niet, met allerhande leuke importgames en volledige vermelding over wat in welke region compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
MetroidPrime schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 01:19:
[...]

Je hebt toch niet toevallig de Philips 32PF9966? Ik heb de 360 op die TV momenteel via VGA aangesloten, maar ik heb zwarte balken van 2 á 3 cm aan de zijkanten van het beeld. Heb jij dit probleem ook of weet je daar toevallig een oplossing voor?

Wat voor adapter heb je trouwens gebruikt om van component naar DVI te gaan?
Jep precies de zelfde ;), Philips heeft het nadeel dat als jij iets renderd op 720p dat hij het niet "uitsmeert" over je beeld maar dat hij het echt 720p laat en dus heb je randen om je beeld heen.
Render je op 1080i heb je er geen last van.

Met component heb ik een aardige omweg gebruikt omdat het eigenlijk voor me pc monitor bedoeld was maar het werkte ook op de philips. Speciale box om component signaal om te zetten naar VGA signaal en dan met een dvi blokje er op. Maar in principie zou een component naar DVI omvormer genoeg zijn. (in het boekje van de TV staat overigens dat die mee geleverd word maar ik had hem er niet bij zitten)

wat je zou kunnen proberen is op je component kabel een adapter van RCA female naar RCA female te plaatsen en daar op een component -> dvi kabel. Ik heb namelijk die omvormers van component naar DVI nog niet kunnen vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.lenexpo-electronics.com/ebay_atlona/i/07056-1.jpg
3 stuks
Afbeeldingslocatie: http://i14.ebayimg.com/04/i/04/51/31/1a_1_b.JPG

of gewoon dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.kab24.de/shop/images/artikel/26088.jpg

[edit]

Dit zag ik op de volgende site: www.mcsnet.nl
Afbeeldingslocatie: http://www.mcsnet.nl/media/SVGAYUV.jpg
28 euro.

Daar vervolgens het VGA to DVI blokje op gebruiken en klaar.

[ Voor 12% gewijzigd door The Otherside op 23-08-2006 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
En nu, 5 uur later ook nog niet :P

Ik denk dat ie hier tussen 10:00 en 12:00 wel online zal staan, was vorige keer met Street Fighter ook zo. Kan ik 'm mooi direct uit m'n werk downloaden >:)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:11
Even rekening houden met Amerikaanse tijden.. Vanmiddag gelijk maar downloaden en spelen :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
curry684 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 01:57:
[...]

Vergeet Play-Asia ook niet, met allerhande leuke importgames en volledige vermelding over wat in welke region compatible is.
Ik heb alleen de sites vermeld die ik zelf gebruik om games te bestellen. Uiteraard hoort daar voor handheld games (DS en GBA) ook dvdboxoffice.com bij. Play-Asia heb ik nog nooit wat besteld, maar die zal ik in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:22
Als het goed is moet Texas Hold 'Em er toch om 9.00 opstaan? Dat stond in de aankondiging iig. Nouja ik heb alle tijd aangezien de WoW realms tot 1600 uur offline zijn :P

Tesla Model 3 RWD (2023)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.