Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.479 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 01:19:
[...]

Je hebt toch niet toevallig de Philips 32PF9966? Ik heb de 360 op die TV momenteel via VGA aangesloten, maar ik heb zwarte balken van 2 á 3 cm aan de zijkanten van het beeld. Heb jij dit probleem ook of weet je daar toevallig een oplossing voor?

Wat voor adapter heb je trouwens gebruikt om van component naar DVI te gaan?
Ik heb deze tv ook en alleen 720p en 1080i kan hij full-screen zonder zwarte balken of randen weergeven. Na meerdere malen contact te hebben gehad met Philips schijnt de max resolutie die deze tv aan kan 1280x768 te zijn. Een VGA signaal van 1366x768 (wat notabene de panel resolutie is) zal hij altijd verkleinen tot 1280x768.
Maar ik moet zeggen dat mijn Xbox 360 op 1080i er heerlijk uit ziet op deze tv. 720p wordt bij mij vergroot (720 beeldlijnen naar 768) en geeft naar mijn mening een minder scherp beeld dan 1080i.

edit:
De adapter die ik gebruik zat bij mijn tv, bij jullie niet :?

[ Voor 4% gewijzigd door AP3X op 23-08-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Is N3 al te koop? In de Metro van vandaag stond een Free Record Shop advertentie dat ie te koop is voor 69.99 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:22
Anoniem: 24869 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:34:
Is N3 al te koop? In de Metro van vandaag stond een Free Record Shop advertentie dat ie te koop is voor 69.99 euro
http://www.tothegame.com/game.asp?id=4379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

The Otherside schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 01:58:
[...]

Jep precies de zelfde ;), Philips heeft het nadeel dat als jij iets renderd op 720p dat hij het niet "uitsmeert" over je beeld maar dat hij het echt 720p laat en dus heb je randen om je beeld heen.
Render je op 1080i heb je er geen last van.
Ok, bedankt. Wat je zegt is eigenlijk exact hetzelfde als wat ik merk met de VGA-kabel. Als ik die op 720p instel krijg ik een enorm onscherp beeld, alleen heb ik ook last van allemaal artifacts rond rode kleuren.
Chaser2600 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:17:
[...]

Ik heb deze tv ook en alleen 720p en 1080i kan hij full-screen zonder zwarte balken of randen weergeven. Na meerdere malen contact te hebben gehad met Philips schijnt de max resolutie die deze tv aan kan 1280x768 te zijn. Een VGA signaal van 1366x768 (wat notabene de panel resolutie is) zal hij altijd verkleinen tot 1280x768.
Maar ik moet zeggen dat mijn Xbox 360 op 1080i er heerlijk uit ziet op deze tv. 720p wordt bij mij vergroot (720 beeldlijnen naar 768) en geeft naar mijn mening een minder scherp beeld dan 1080i.

edit:
De adapter die ik gebruik zat bij mijn tv, bij jullie niet :?
Er zat een VGA-DVI adapter en een component-VGA adapter bij mijn TV. De VGA-DVI adapter werkt prima met de VGA-kabel voor de 360, maar de component-VGA adapter is niet met de component-kabel van de 360 te gebruiken. Hoe zit het overigens met de kwaliteit van component op 720p? Heb je dan ook allemaal artifacts zoals bij 720p met de VGA-kabel(bijvoorbeeld rond het B-knop-icoontje in het dashboard)? Ik neem aan dat de zwarte balken dan ook weg zijn?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:55:
Heb je dan ook allemaal artifacts zoals bij 720p met de VGA-kabel(bijvoorbeeld rond het B-knop-icoontje in het dashboard)?
Ik moet zeggen dat het al weer een tijdje geleden is dat ik hem op 720p heb gezien (zowel via VGA kabel als Component) maar het zag er niet al te best uit. Misschien kun je eens proberen om PixelPlus uit te zetten. Ik kan me niet herinneren dat er een wezenlijk verschil was tussen 720p met de VGA kabel of Component aansluiting, afgezien van het feit dat met VGA de kleuren wat fletser waren maar dit schijnt opgelost te zijn in een dashboard update.
Maar waarom gebruik je eigenlijk geen 1080i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Poker is up, 26.39MB :)

* curry684 gaat Xboxic postje tikken :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
je bent laat ik heb em al binnen, nu ff checken...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Chaser2600 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:00:
[...]

Ik moet zeggen dat het al weer een tijdje geleden is dat ik hem op 720p heb gezien (zowel via VGA kabel als Component) maar het zag er niet al te best uit. Misschien kun je eens proberen om PixelPlus uit te zetten. Ik kan me niet herinneren dat er een wezenlijk verschil was tussen 720p met de VGA kabel of Component aansluiting, afgezien van het feit dat met VGA de kleuren wat fletser waren maar dit schijnt opgelost te zijn in een dashboard update.
Ik heb die artifacts zowel met als zonder PixelPlus, maar met PixelPlus worden ze iets minder erg. Ik heb liever geen 1080i omdat ik de de-interlacer van de TV redelijk brak vind. Ik heb het al vaak genoeg gezien dat gezichten ineens groen zijn dankzij de de-interlacer van de TV. Mijn ouders hebben een goedkope Philips LCD-TV met dezelfde native resolutie, maar deze kan wel 720p zonder enige problemen haarscherp weergeven. Van een dure TV als de 32PF9966 mag je IMHO toch wel wat meer verwachten, zeker als een veel goedkopere TV van hetzelfde merk het wel goed kan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:12

Convoy

g44p

curry684 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:07:
Poker is up, 26.39MB :)

* curry684 gaat Xboxic postje tikken :)
waar moet ie staan dan.... zie m namelijk nergens 8)7

nvm... hebbes! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Convoy op 23-08-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:09:
je bent laat ik heb em al binnen, nu ff checken...........
Poker boeit me niet genoeg om echt realtime te gaan "F5'en" op de content hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
curry684 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:18:
[...]

Poker boeit me niet genoeg om echt realtime te gaan "F5'en" op de content hoor 8)7
nee ik zet mn xbox aan en download em direct. ondertussen ff forum bezoeken.
maar ik snap nog niet echt hoe dat poker er aan toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:11:
[...]

Ik heb die artifacts zowel met als zonder PixelPlus, maar met PixelPlus worden ze iets minder erg. Ik heb liever geen 1080i omdat ik de de-interlacer van de TV redelijk brak vind. Ik heb het al vaak genoeg gezien dat gezichten ineens groen zijn dankzij de de-interlacer van de TV. Mijn ouders hebben een goedkope Philips LCD-TV met dezelfde native resolutie, maar deze kan wel 720p zonder enige problemen haarscherp weergeven. Van een dure TV als de 32PF9966 mag je IMHO toch wel wat meer verwachten, zeker als een veel goedkopere TV van hetzelfde merk het wel goed kan.
Dan vraag ik me toch af of er niet iets mis is met je tv. Ik heb nog geen groene gezichten gezien en de effecten zoals jij die beschrijft op 720p waren niet dusdanig groot om er last van te hebben. Ik had zelf het idee dat dit voornamelijk veroorzaakt wordt doordat het beeld vergroot wordt, wat voor mij het voornaamste euvel is van 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:11
Principe is net als Yathzee, hou je daar aan vast.

Je krijgt 2 kaarten en er komen er dan 3 op tafel en daarna nog 2x 1 kaart.
met die 5 kaarten moet je een mooie Yathzee combinatie maken. Wie de mooiste combinatie heeft heeft gewonnen (wanneer je nog meedoet met je inzet). Mocht je al bij 3 kaarten een goede combinatie hebben kan je hoog inzetten, gaat iedereen weg en is de pot voor jou.

[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 23-08-2006 10:41 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Ik ben em nu ook aan het downloaden. Ben benieuwd hoe hij gaat uitpakken.
Ik ben zelf een grote poker fan maar in het algemeen is poker zonder geld niet veel aan. Iedereen doet maar wat, aangezien het toch nergens om gaat, wat een beetje normaal spelen onmogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Anoniem: 134612 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:40:
Ik ben zelf een grote poker fan maar in het algemeen is poker zonder geld niet veel aan. Iedereen doet maar wat, aangezien het toch nergens om gaat, wat een beetje normaal spelen onmogelijk maakt.
Die divisies zouden daar de oplossing voor moeten zijn, en dat hoop ik dan maar.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
je hebt wel een vaste bankroll en die wordt gebruikt, zodra die leeg is kun je volgens mij niet meer spelen. maar dat weet ik niet precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Poker is nu 2 dagen gratis te verkrijgen toch?
Ik ben benieuwd.. vind pokeren erg leuk in gezelschap... dus misschien ook via live :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Games Convention in Leipzig is gestart, en eerste nieuws rechtstreeks van de vloer is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Chaser2600 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:39:
[...]

Dan vraag ik me toch af of er niet iets mis is met je tv. Ik heb nog geen groene gezichten gezien en de effecten zoals jij die beschrijft op 720p waren niet dusdanig groot om er last van te hebben. Ik had zelf het idee dat dit voornamelijk veroorzaakt wordt doordat het beeld vergroot wordt, wat voor mij het voornaamste euvel is van 720p.
ik heb net ff weer de VGA kabel getest op mn samsung LE26R51B en hij geeft dan wel de volle resolutie van 1366x768 weer alleen zijn de kleuren echt heel flets, ik kan dan wel mn kleur helemaal gaan bijstellen maar daar heb ik geen zin aan.

maar ik heb het gevoel dat hij op component en dan op 1080i toch minder beeld geef dan op 720p (de letters lijken wat korreliger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:34

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:37:
Games Convention in Leipzig is gestart, en eerste nieuws rechtstreeks van de vloer is binnen :)
Zit jij nu voor je werk in Leipzig dan of puur voor Xboxic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

TheVMaster schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:40:
[...]

Zit jij nu voor je werk in Leipzig dan of puur voor Xboxic?
Ik had helaas zelf geen tijd maar heb Nino en Rival24 namens Xboxic in een hotel aldaar gestopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:49:
[...]

Ik had helaas zelf geen tijd maar heb Nino en Rival24 namens Xboxic in een hotel aldaar gestopt :P
zozohw ;) lol maar eh...Xboxic is dat je mainjob btw ik bedoel dat bestond toch voor eind december nog niet?? wrom he bjij btw je DM niet aanstaan? O-)

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 23-08-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

TheVMaster schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:53:
[...]

zozohw ;) lol maar eh...Xboxic is dat je mainjob btw ik bedoel dat bestond toch voor eind december nog niet?? wrom he bjij btw je DM niet aanstaan? O-)
Tis nog bepaald niet m'n main job nee, maar we zijn in 7 maanden wel verbazend hard gegroeid ja ;)

En wtf bedoel je met DM 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:58:
[...]

Tis nog bepaald niet m'n main job nee, maar we zijn in 7 maanden wel verbazend hard gegroeid ja ;)

En wtf bedoel je met DM 8)7
Eh....dat meen je serieus? 8)7

Oke. DM = Direct Message (Het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gif plaatje onder iemand z'n naam). Je kunt iemand zo snel een berichtje sturen via GoT. Je kunt het aanzetten via je profiel op GoT. Check dit topic voor meer info.

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 23-08-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[modbreak]
voor slowchat kun je beter naar het GOT IRC kanaal gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 28-05 13:02

Flipm0de

geen

The Otherside schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 00:14:
[...]

Philips ondersteunt idd het component signaal via zijn DVI aansluiting dus als jij een component kabel naar DVI heb werkt dit gewoon. (Heb zelf ook zo'n Philips geval) Maar een VGA kabel met DVI verloopstuk werkt ook zonder problemen.

Component = Veel krachtigere kleuren dan VGA wat flets overkomt, helaas iets minder scherp.
VGA = Over het algemeen wel iets scherper maar met fletsere kleuren.
ja kreeg er van philips zo'n kabel (dvi> component (met 3 kleuren)) bij. Hier kan ik dan dus gewoon 3 van die tussenstukjes zoals ook in dit topic vermeld staan op aansluiten en dan moet het werken !!! Was al ff bang dat ik nog de vga kabel apart zou moeten kopen, zou dan wel een dure grap worden, en had beter voor het Core pakket kunnen gaan.
Ben nu klaar om een 360 te kopen, hangt er alleen nog vanaf wat Konami laat zien mbt PES6.
1e filmpje valt tegen :'( http://www.xboxyde.com/leech_2926_fr.html

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

TheVMaster schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:06:
[...]

Eh....dat meen je serieus? 8)7

Oke. DM = Direct Message (Het [afbeelding] plaatje onder iemand z'n naam). Je kunt iemand zo snel een berichtje sturen via GoT. Je kunt het aanzetten via je profiel op GoT. Check dit topic voor meer info.
Had er ook nooit van gehoord, het zit er pas 3 weken in en heb het ook niet op de frontpage gezien of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

Heeft iemand het al eens geprobeerd om de koelers te vervangen van de 360?
Search hier leverde niets op. Ze hebben niet bepaald de stilste koelers er in zitten IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Laatst online: 14:11
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:06:
je hebt wel een vaste bankroll en die wordt gebruikt, zodra die leeg is kun je volgens mij niet meer spelen. maar dat weet ik niet precies
Ja dat zag ik ook, je kunt 2000$ gebruiken. Wel stom eigenlijk, zo is het singleplayer gedeelte kort houdbaar voor mensen die nog niet kunnen pokeren maar wel willen proberen hoe het allemaal werkt (ofterwijl vaak je inzet verliezen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Anoniem: 134612 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:40:
Mischien moeten ze het Microsoft Punten systeem aanpassen zodat je ze ook kan gebruiken als inzet bij dit soort spellen. Speel je in princiepe toch met geld :P

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ironx schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:17:
[...]

Mischien moeten ze het Microsoft Punten systeem aanpassen zodat je ze ook kan gebruiken als inzet bij dit soort spellen. Speel je in princiepe toch met geld :P
Met geld spelen zal er niet inzitten... en met punten ook niet ;)
Zal niet in alle landen zomaar mogen namelijk en ik verwacht in nederland ook niet... maar ik heb daar geen verstand van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 15:33
Lekker dan :(
Gisteren mijn Xbox voor RMA moeten terugsturen en nu komt het gratis poker spel uit :(

Als ik mijn xbox terug heb kan ik er mooi 800 voor dokken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ReCreator schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:22:
Poker is nu 2 dagen gratis te verkrijgen toch?
Ik ben benieuwd.. vind pokeren erg leuk in gezelschap... dus misschien ook via live :)
Da's idd beter dat je hem gratis kunt krijgen..maar ehh...is dat alleen vandaag en donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
TheVMaster schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:00:
[...]

Da's idd beter dat je hem gratis kunt krijgen..maar ehh...is dat alleen vandaag en donderdag?
Het spel is binnen de 48 uur na de lancering gratis te downloaden, nadat de 48 uur zijn verstreken moet je er 800 MP voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
dikkiedik schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:42:
Lekker dan :(
Gisteren mijn Xbox voor RMA moeten terugsturen en nu komt het gratis poker spel uit :(

Als ik mijn xbox terug heb kan ik er mooi 800 voor dokken :(
Als je iemand hebt met een xb360 die je vertrouwd, zou je natuurlijk hem even kunnen laten inloggen en je spelletje laten downloaden. :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yonix schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:02:
[...]

Het spel is binnen de 48 uur na de lancering gratis te downloaden, nadat de 48 uur zijn verstreken moet je er 800 MP voor betalen.
Enneh..wanneer was hij gelanceerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
TheVMaster schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:07:
[...]

Enneh..wanneer was hij gelanceerd? :)
Vandaag :) Dus je hebt tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
MP? doe dan maar M$ :) (microsoft dollars)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Zo, net thuis en even de GC Leipzig nieuwtjes bij gelezen. Lijkt erop dat Sony weer een klap van Microsoft heeft gekregen, want deze heeft namelijke en Fifa '07 en PES 6 12 maanden exclusief next-gen exclusief. Dit wil zeggen dat hij wel gewoon op de PS2, xbox (en pc?) uitkomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Yup, dit had ik ook gelezen, de ''footies'' blijven dit keer onder de x360 >:)
Ik ga btw overmorgen my own x360 bestellen! O+

Yoepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:03:
Zo, net thuis en even de GC Leipzig nieuwtjes bij gelezen. Lijkt erop dat Sony weer een klap van Microsoft heeft gekregen, want deze heeft namelijke en Fifa '07 en PES 6 12 maanden exclusief next-gen exclusief. Dit wil zeggen dat hij wel gewoon op de PS2, xbox (en pc?) uitkomt :).
Oei, das toch wel een hele grote klap. Ik bedoel , er zal dus een jaar lang geen kwaliteits voetbalspel (lees PES) te krijgen zijn op de ps3.

Voor voetbal liefhebbers die nog geen keuze hebben kunnen maken wordt dat nu een stuk makkelijker denk ik...

Loopt de winning eleven series trouwens ook niet vrij lekker in Azie ? In dat geval kan MS misschien daar toch nog wat zieltjes winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 134612 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:57:
[...]

Loopt de winning eleven series trouwens ook niet vrij lekker in Azie ? In dat geval kan MS misschien daar toch nog wat zieltjes winnen.
Winning Eleven is afaik de aziatische titel van PES

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Chaser2600 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:00:
[...]
Ik kan me niet herinneren dat er een wezenlijk verschil was tussen 720p met de VGA kabel of Component aansluiting, afgezien van het feit dat met VGA de kleuren wat fletser waren maar dit schijnt opgelost te zijn in een dashboard update.
Komt die update er nog aan? Ik heb mijn xbox momenteel aangesloten via VGA op mijn Dell 2407FWP, maar de kleuren zijn heel licht en flets. Zwart is bijvoorbeeld grijs. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magic schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:34:
[...]

Winning Eleven is afaik de aziatische titel van PES
Ja inderdaad. Daarom vroeg ik mij af of die niet behoorlijk populair is in Azie. Als dat inderdaad zo is dan kan MS eidelijk op wat betere vekopen rekenen in Azie. Een eerste aziatische system seller voor MS zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 28-05 02:04
Flipm0de schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:44:
[...]

ja kreeg er van philips zo'n kabel (dvi> component (met 3 kleuren)) bij. Hier kan ik dan dus gewoon 3 van die tussenstukjes zoals ook in dit topic vermeld staan op aansluiten en dan moet het werken !!! Was al ff bang dat ik nog de vga kabel apart zou moeten kopen, zou dan wel een dure grap worden, en had beter voor het Core pakket kunnen gaan.
Ben nu klaar om een 360 te kopen, hangt er alleen nog vanaf wat Konami laat zien mbt PES6.
1e filmpje valt tegen :'( http://www.xboxyde.com/leech_2926_fr.html
Ziet er goed uit imo, beter dan Fifa World Cup 2006 in ieder geval ;).

Ik heb trouwens een vraagje over het beeld. Als ik bijv. Fifa World Cup 2006 speel en ik speel een lange bal waardoor het beeld snel moet "scrollen", merk ik dat het beeld niet 100% soepel loopt...Niet dat je framedrops krijgt, maar meer dat het beeld gaat "snijden", krijg je soort van strepen door het beeld...Lijkt dus alsof de tv de snelle beweging niet goed aankan. Ik heb een Otic 27" lcdtv, heb hem aangesloten via component. Dit merk ik vooral bij Fifa, maar ook in mindere mate bij bijv. Kameo (maar bij dat spel is het echt minimaal). Ik heb verschillende beelmodes geprobeerd (480p/720p/1080i) maar het maakt geen verschil. Is dit vrij normaal of ligt het aan mijn scherm? Ik heb de tv ook aan mijn pc hangen en had oblivion op de pc ff geprobeerd, daar merk je het duidelijker als je bijv. snel gaat draaien met je character. Ik d8 dat het aan de resolutie oid lag maar heb dus gisteren Fifa gekocht en daar merk ik het ook (bij lange passes vooral, als het beeld snel mee moet gaan). Het is niet echt storend ofzo, maar nu let ik er expliciet op en dan wordt het wel storend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hi-Sintar schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:41:
[...]

I
Dat is dan de eerste keer, PES heeft er in mijn ogen nooit echt goed uitgezien (Publiek?!?).
Speelbaarheid is natuurlijk een ander verhaal ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Uit een persrelease van EA blijkt nu dat er enige misverstand is ontstaan over de exclusiviteit. FIFA 07 zal namelijk niet twaalf maand lang exclusief blijven, maar slechts tot het einde van dit jaar. Dat is toch een stukje korter. Hoe het met PES zit, is nog niet helemaal duidelijk. In april verschijnt echter de nieuwe Winning Eleven, wat waarschijnlijk de eerste PS3-versie wordt van Pro Evo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Hi-Sintar schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:41:
[...]

Ik heb trouwens een vraagje over het beeld. Als ik bijv. Fifa World Cup 2006 speel en ik speel een lange bal waardoor het beeld snel moet "scrollen", merk ik dat het beeld niet 100% soepel loopt...Niet dat je framedrops krijgt, maar meer dat het beeld gaat "snijden", krijg je soort van strepen door het beeld...Lijkt dus alsof de tv de snelle beweging niet goed aankan. Ik heb een Otic 27" lcdtv, heb hem aangesloten via component. Dit merk ik vooral bij Fifa, maar ook in mindere mate bij bijv. Kameo (maar bij dat spel is het echt minimaal). Ik heb verschillende beelmodes geprobeerd (480p/720p/1080i) maar het maakt geen verschil. Is dit vrij normaal of ligt het aan mijn scherm? Ik heb de tv ook aan mijn pc hangen en had oblivion op de pc ff geprobeerd, daar merk je het duidelijker als je bijv. snel gaat draaien met je character. Ik d8 dat het aan de resolutie oid lag maar heb dus gisteren Fifa gekocht en daar merk ik het ook (bij lange passes vooral, als het beeld snel mee moet gaan). Het is niet echt storend ofzo, maar nu let ik er expliciet op en dan wordt het wel storend 8)7
Klinkt als een gebrek aan VSync, dan wordt het updaten van het beeld niet gesynchroniseerd met het refreshen van je beeldscherm. Dan krijg je dus dat je de helft van een beeldje krijgt te zien, samen met de helft van het volgende beeldje. Dat merk je dus vooral bij snel bewegende beelden, omdat de beeldjes dan onderling sterk verschillen. Dit is een probleem van het spel, waarschijnlijk om de framerate wat stabiel te houden, maar voor console games komt dit nogal onprofessioneel over. Helaas voor jou kun je er geen zak aan doen, je kunt hoogstens je beklag doen bij EA en hopen dat ze 't niet weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Dank je voor de link, maar ik was vandaag bij Free Record Shop en daar hebben ze N3 al te koop voor 69,99. Ik heb hem toch maar niet gekocht om dit spel toch slechte reviews heeft gekregen. En er in september betere spellen komen. Maar hij is dus al te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Devil N schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:36:
[...]

Klinkt als een gebrek aan VSync, dan wordt het updaten van het beeld niet gesynchroniseerd met het refreshen van je beeldscherm. Dan krijg je dus dat je de helft van een beeldje krijgt te zien, samen met de helft van het volgende beeldje. Dat merk je dus vooral bij snel bewegende beelden, omdat de beeldjes dan onderling sterk verschillen. Dit is een probleem van het spel, waarschijnlijk om de framerate wat stabiel te houden, maar voor console games komt dit nogal onprofessioneel over. Helaas voor jou kun je er geen zak aan doen, je kunt hoogstens je beklag doen bij EA en hopen dat ze 't niet weer doen.
Of het is gewoon de slome response tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 18:29
Heeft er al iemand getest of je nog kan verder spelen als je alle punten kwijt raakt in texas hold em poker? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Anoniem: 24869 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:39:
[...]

Dank je voor de link, maar ik was vandaag bij Free Record Shop en daar hebben ze N3 al te koop voor 69,99. Ik heb hem toch maar niet gekocht om dit spel toch slechte reviews heeft gekregen. En er in september betere spellen komen. Maar hij is dus al te koop.
Wat een belachelijke prijs :X

Als je een game wil kopen voor een fatsoenlijke prijs, kijk je hierop:

http://www.budgetgaming.n...-nine+nights_Xbox360.html

EDIT: Is pal dus alleen voor europa en NTSC is voor japan en amerika?

[ Voor 21% gewijzigd door JSTPS op 23-08-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Morgen komt de 2e testdrive demo al uit inplaats van vrijdag. Dit is vandaag bevestigd door Atari :P Dus TDU demo en Just Cause demo op 1 dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:28
w00000000t :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Neoflip schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:41:
Morgen komt de 2e testdrive demo al uit inplaats van vrijdag. Dit is vandaag bevestigd door Atari :P Dus TDU demo en Just Cause demo op 1 dag :P
Dat is fantastisch nieuws! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 19:51
Die Forza 2 en PES6 demo gaan deze ook nog door of is dat nog niet bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86376

Neoflip schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:41:
is morgen @ 00.00 of morgen in de loop van de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Anoniem: 86376 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:09:
[...]

is morgen @ 00.00 of morgen in de loop van de dag?
In de loop van de dag:Tijdsverschil Amerika - Europa.
Meestal worden demo's tussen 10.00 - 12.00 op Marketplace geplaatst.

[ Voor 15% gewijzigd door Yonix op 23-08-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
texas hold em is wel grappig, ik ging even met een 2e gamertag in singleplayer de 2000 proberen te verliezen, maar inplaats van verliezen overblufte ik hun steeds en had mn geld verdubbeld :D toen maar met all in met slechte kaarten. en toen vertelde de game dat je met lagere games weer geld kon verdienen, maar ik weet niet hoe dat gaat.

• JSTPS
Vandaag just cause demo >:)

• Hi-Sintar
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:04:
[...]

Of het is gewoon de slome response tijd.
Nee, de responsetime van mijn lcd-scherm is best netjes, 8ms..Het is niet zo dat ik spookbeelden krijg ofzo...Als je echt goed let zie je dus dat de helft van het beeld net ietsje langzamer meekomt dan de andere helft (echt 1/100 van een seconde ofzo, maar als je er expliciet op let wordt het wel irritant). Ik heb Vsync via mijn videokaartdrivers uitgeschakeld omdat het bij Oblivion voor betere performance zou kunnen zorgen, dus dat het op de pc bij Oblivion duidelijker zichtbaar is kan er inderdaad op duiden dat het aan Vsync ligt...Bedankt iig, dan weet ik dat het niet aan de tv ligt (en ik heb dit dus echt alleen bij Fifa, NBA 2k6 is op zich ook een snel scrollend spel maar daar heb ik het nog niet gezien).

• Hi-Sintar
Ik heb Oblivion op de pc ff geprobeerd met Vsync aan en het probleem is opgelost _/-\o_

Lag dus daaraan, wel jammer dat je het bij FIFA niet aan/uit kan zetten. Slordig van EA inderdaad.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nice, net even dat filmpje gechecked van PES6, ziet er goed uit. Eindelijk van dat onscherpe beeld af van de PS2 versie. Hoge resolutie, prachtig veld, spelers en stadion zien er gewoon strak uit. Alleen toeschouwers blijft altijd zeer matig bij PES. Maar ik denk dat in PES7 de vooruitgang ook nog wel behoorlijk zal zijn :) Grootste gewnningspunt voor mij zal de controller zijn. De PS2 controller is gewoon bijna niet te verbeteren voor PES. Maar goed, de PS2 gaat dus binnenkort de deur uit (enige reden dat ik hem nog had; voor PES5) :P

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
StGermain schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:22:
Heeft er al iemand getest of je nog kan verder spelen als je alle punten kwijt raakt in texas hold em poker? }:O
Je kunt ook matches doen waar de buy-in gratis is, je krijgt dan $400 en wat je verliest hoef je niet terug te betalen, maar de winst mag je houden.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• M@cer
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe pes.. Ik denk dat PES6 ook weer een hoop nieuwe 360 gebruikers zal opleveren, omdat PES6 voorlopig alleen op de 360 wordt uitgebracht. Het zal dan ook wel weer wat drukker worden op ons peslive forum :)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vandaag eigenwijs gewoon N3 gekocht ;)
Ook al had ie een slecht punt op gamespot...

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Zou het spel niet 1 2 3 kopen maar voor 20 euro kon ik het niet laten liggen
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=QBGA04

het gaat om amped, verzendkosten zijn dan wel weer duur 9,50, maar goed koop je er ook 1 voor je vriend en deel je de kosten :)

Anoniem: 53576

Ik vind Pes 6 wel aardig om te zien maar niet dat ik zeg van Wow dat is next-gen.. Maar kan niet wachten om het te spelen!

Anoniem: 15142

Gisteren ff snel poker gedownload en... ik vind 'em cool! Ziet er prima uit en je kunt inderdaad blutspelen en dan met free buy-in's weer cash verdienen (ze "sponsoren" je dan :)) Hoe dat online gaat weet ik ff niet :)

• Bulls
en waar blijven de demo's? er zijn alleen maar wat schamele justcause trailers bij gezet....

• Muthas
  • Niet online
Anoniem: 15142 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:28:
Gisteren ff snel poker gedownload en... ik vind 'em cool! Ziet er prima uit en je kunt inderdaad blutspelen en dan met free buy-in's weer cash verdienen (ze "sponsoren" je dan :)) Hoe dat online gaat weet ik ff niet :)
Had zelf nog nooit poker gespeeld maar vind het ook best wel leuk, al 1 achievement :P . Ga me er denk ik wel wat meer in verdiepen. Wel mooi dat het gratis is, je zou er maar 800MP voor moeten betalen.

• Bulls
ik heb al 3 achievements maar mn geld is op voor single player,

wel vreemd ik ging met een ander account 2000 proberen te verliezen en ik verdubbelde het alleen maar, en met mn echte account verlies ik omdat ik wil winnen :P

• Bulls
NIEUWE TDU DEMO UIT NU!

[ Voor 39% gewijzigd door Bulls op 24-08-2006 11:13 ]

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 21:31
Wellicht dat de vraag al eens voorbij is gekomen maar ik ben niet zo op de hoogte van de Xbox360 ;)
Een maat van mij vertrekt vandaag naar de VS en hij wil graag weten indien een game in de VS een stuk goedkoper is dan hier in Nederland, dat hij deze game gewoon op zijn Xbox360 hier in Nederland kan afspelen?

• Muthas
  • Niet online
lochtejans schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:25:
Wellicht dat de vraag al eens voorbij is gekomen maar ik ben niet zo op de hoogte van de Xbox360 ;)
Een maat van mij vertrekt vandaag naar de VS en hij wil graag weten indien een game in de VS een stuk goedkoper is dan hier in Nederland, dat hij deze game gewoon op zijn Xbox360 hier in Nederland kan afspelen?
Nee, want dat is NTSC, en hier hebben we PAL, dus dat werkt sowieso niet. In Japan bijvoorbeeld hebben ze wel PAL, dus dat kan wel, maar dan moet je er ook nog opletten of ze niet regio-locked zijn.
  1. Je CAPS-LOCK staat aan
  2. Je kan ook post editten in plaats van te dubbelposten
  3. Wat is er zo bijzonder aan een demo, waarvan de voorgaande bagger was, wacht het gewoon rustig af

• Bulls
ligt eraan of ie regio vrij is...

edit:
de TDU demo gaat wel tergend langzaam zeg in 1 kwartier pas op 40%

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Muthas schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:38:
3. Wat is er zo bijzonder aan een demo, waarvan de voorgaande bagger was, wacht het gewoon rustig af
  1. Het is Test Drive. Een franchise waar menig racegame liefhebber in het verleden zwaar aan verslaafd was. Including moi :) .
  2. Na het uitkomen van de E3 demo is de release van de game opgeschoven om de kritieke punten van deze demo grondig aan te pakken. En schijnbaar krijgen we nu dus een compleet andere demo voorgeschoteld (kan het alleen maar hopen...).
  3. Het concept van een MMOR game is simpelweg briljant imo.

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:42

S2S

De nieuwe TDU demo zou bevatten: 60 min timer, betere GRFX, betere framerate, full v-sync (eerst zien) en zelf motion blur aan/uit zetten.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
lochtejans schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:25:
Sommige games wel en sommige games niet. De uitgever/ontwikkelaar kan zelf uitmaken of hij een regiobeveiliging wil gebruiken. Let wel op dat je tv 60 Hz moet ondersteunen voor de meeste NTSC games.

Verder meer info hier:
http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html
http://www.answers.com/to...s-without-region-encoding
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-fc-49-en.html

http://blog.bjornhouben.com

• curry684

curry684

[...]

Nee, want dat is NTSC, en hier hebben we PAL, dus dat werkt sowieso niet. In Japan bijvoorbeeld hebben ze wel PAL, dus dat kan wel, maar dan moet je er ook nog opletten of ze niet regio-locked zijn.
Sinds wanneer kun je geen NTSC op een PAL-box afspelen? Da's geen probleem hoor als je TV maar gewoon 60Hz kan.

Verder klopt je verhaal sowieso niet, want in Japan hebben ze NTSC-J, wat een variant is op het Amerikaanse NTSC-U/C. De eventuele regionlocking staat compleet van NTSC/PAL verhalen.

• Bulls
[...]
  1. Je CAPS-LOCK staat aan
  2. Je kan ook post editten in plaats van te dubbelposten
  1. Weet ik ik deed het express :P
  2. ja maar quick reply ging euh,, sneller.
  3. De nieuwe demo heeft meer en andere auto's plus een motor.
bij nader inzien is de demo ook nietzoveel beter als de eerste, ik ga nu twijfelen of ik de game wel wil kopen.

Anoniem: 161123

curry684 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:45:
[...]

Sinds wanneer kun je geen NTSC op een PAL-box afspelen? Da's geen probleem hoor als je TV maar gewoon 60Hz kan.

Verder klopt je verhaal sowieso niet, want in Japan hebben ze NTSC-J, wat een variant is op het Amerikaanse NTSC-U/C. De eventuele regionlocking staat compleet van NTSC/PAL verhalen.
Gelul...een PAL XBOX 360 speelt GEEN NTSC spellen! (die region locked zijn :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 161123 op 24-08-2006 13:00 ]

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 161123 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:52:
[...]

Gelul...een PAL XBOX 360 speelt GEEN NTSC spellen!
Sorry, maar je lult zelf. Een Europese Xbox 360 kan regiovrije spellen uit Amerika en Japan afspelen, zolang je maar een 60Hz TV hebt(of het spel 50Hz ondersteunt).

Anoniem: 164079

Anoniem: 161123 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:52:
[...]

Gelul...een PAL XBOX 360 speelt GEEN NTSC spellen!
jawel.. Als er geen regio lock op zit doet ie het hier gewoon.
PS: de regio lock staat volkomen los van het formaat. Curry heeft volkomen gelijk.

downloaden van tdu duurt wel lang zeg.. pfff :(

Anoniem: 161123

Regio vrije games wel maar niet die gelocked zijn!

Anoniem: 164079

Anoniem: 161123 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:59:
Nu spreek je jezelf tegen 8)7
EDIT: ik zie nu pas dat je je vorige post hebt aangepast :+ forget it.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 164079 op 24-08-2006 13:07 ]

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 161123 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:59:
Dat zeg ik toch? 8)7

Overigens zei Curry dat regio-locking los staat van het video systeem. Nu je je post hebt aangepast om dat stuk over regiovrije spellen er tussen te zetten spreek je jezelf tegen. Je zegt dat Curry lult en in diezelfde zin geef je hem meteen gelijk. 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door MetroidPrime op 24-08-2006 13:13 ]

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 21:31
Oke thx. :)

Ik zal het hem doorgeven en dan moet hij maar kijken wat hij ermee doet :9

• Bulls
wat een gelul hier allemaal :)

• Neofloppy
Omg wat is test drive een stuk mooier geworden. Het ziet er een HEEL stuk strakker uit, niks is meer overbelicht en de kartelrandjes zijn verdwenen. De auto's sturen een stuk realistischer, je kunt nu driving aid uitzetten, waarna je echt kunt driften en burnouts maken. Op de motor scheuren is ook erg vet (geluid is mooi en je kijkt echt door een helm), alleen vind ik die besturing wel erg vaag, nogal wiebelig allemaal je kunt niet echt strak door een bocht.

Deze game ga ik nu wel halen denk ik.

• Luqq
Nieuwe TDU demo stroomt binnen :D kan niet wachten :D

edit: Neoflip, welke auto's zitten erin? En heb je al convertibles? :D

[ Voor 41% gewijzigd door Luqq op 24-08-2006 13:48 ]

62% :( nog zeker wel een half uur.. pffff

• JSTPS
Anoniem: 86376 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:46:
62% :( nog zeker wel een half uur.. pffff
Ik dan; 3 procent :P

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
pfff..ik kan pas vanavond beginnen met downloaden ;)

• Yonix
  • Nu online
[message=26360650,noline]SOEDARKMASTER schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:03[/message:
[...]

Ik dan; 3 procent :P
Ik kom niet verder dan 93% procent...
Ik heb het, incomplete, bestand verwijderd van mijn Hard Disk en ik ga het nu alweer opnieuw proberen :p

Maargoed, de demo bevat, als ik het goed heb, het volgende:

Edit: Neoflip was sneller :p

[ Voor 32% gewijzigd door Yonix op 24-08-2006 14:09 ]

• Neofloppy
Luqq schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:44:
Nieuwe TDU demo stroomt binnen :D kan niet wachten :D

edit: Neoflip, welke auto's zitten erin? En heb je al convertibles? :D
Je hebt nu een Ferrari F430, Ford Musting GT convertible, AC 281 (zo'n oude cobra) convertible en een Kawasaki Ninja bike. Ik vind de graphics ook verbeterd, volgens mij staat anti aliasing nu aan ofzo, stuk minder blokkerig allemaal (iig op een lcd tv).

Succes, benieuwd wat jullie van de demo vinden en of jullie veel verschil zien/merken.

• Luqq
Nice, kan je de mustang ook "Converten" ? :P dakje erop dakje eraf dus? :D

• Muthas
  • Niet online
curry684 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:45:
[...]

Oke, foutje, niet helemaal wakker :Y) Had het eigenlijk even moeten opzoeken, voordat ik postte :) .
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.