De nieuwe Testdrive demo schijnt rond 20 augustus te verschijnen. Dus volgende week zijn demo's te verwachten van Testdrive en Just Cause. Ben benieuwd
Ik lees net (weet niet of het al genoemd is) dat de Live Cam in september op de markt komt 
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=10494
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=10494
Ik vraag me echt af wie er op die camera zit te wachten. Behalve voor sommige games waar het essentieel is voor de gameplay lijkt het me erg weinig toevoegen aan live.
This space is occupied
Volgens mij zou jue er ook videoconferencing mee moeten kunnen doen ala MSN enzoCollaborator schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:36:
Ik vraag me echt af wie er op die camera zit te wachten. Behalve voor sommige games waar het essentieel is voor de gameplay lijkt het me erg weinig toevoegen aan live.
Wow.... 51" en niet supergroot? Vanaf hoeveel inch is het dan wel supergroot?basdv schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:58:
[...]
Ben ik het niet mee eens, ik heb een gewone TV (51") en heb perfect beeld, het is niet supergroot [...]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Misschien dat ie 51cm bedoelt?Exar_Kunn schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:58:
[...]
Wow.... 51" en niet supergroot? Vanaf hoeveel inch is het dan wel supergroot?
Hij bedoeld 51cm, ik dacht ook eerst van hoe kun je 51 inch niet groot vindenExar_Kunn schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:58:
[...]
Wow.... 51" en niet supergroot? Vanaf hoeveel inch is het dan wel supergroot?

Uhm jeuj?TheVMaster schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:45:
[...]
Volgens mij zou jue er ook videoconferencing mee moeten kunnen doen ala MSN enzo
Dus alleen met mede xboxers, daar zit ik op te wachten

Maar wie weet natuurlijk.. misschien word het wat.
[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 16-08-2006 15:55 ]
This space is occupied
Verwijderd
De camera wordt straks ook gebruikt om games mee te sturen, a la EyeToy. En met de camera kun je straks ook je eigen tronie op 3d game-characters plakken, wat imho wel een leuke feature kan zijn.
Heb m'n eigen hoofd ook wel eens in GTA3 geplakt, wel een leuke gimmick, maar in online games natuurlijk nog leuker.
moet je wel ff alle puisten weg photoshoppen
Niet uitgesteld, hij is gewoon nooit aangekondigd geweest voor vandaag. De gelekte lijst van even geleden is door Microsoft ontkend en was ook echt niet van hun afkomstig.MetroidPrime schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:17:
Ik lees net dat Texas Hold 'em is uitgesteld tot volgende week. Vandaag komen er alleen een Cloning Clyde Picture Pack en een nieuwe set kaarten voor Uno uit.
1 voordeel; als je een Live Abbo hebt, mag je 'm gratis downen volgende week. Ik geloof van woensdag tot vrijdagochtend ofzo.MetroidPrime schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:17:
Ik lees net dat Texas Hold 'em is uitgesteld tot volgende week. Vandaag komen er alleen een Cloning Clyde Picture Pack en een nieuwe set kaarten voor Uno uit.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja 51 cm uiteraardNeoflip schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:39:
[...]
Hij bedoeld 51cm, ik dacht ook eerst van hoe kun je 51 inch niet groot vindenMaar aangezien hij het over een "gewone" tv heeft moet het wel 51cm zijn.
MS is ook bezig om msn in te bouwen in de xdoos..Collaborator schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:55:
[...]
Uhm jeuj?
Dus alleen met mede xboxers, daar zit ik op te wachtenIk hoop echt niet dat ze een p.i.p functie maken voor games dat je je tegenstander in beeld ziet (ala Ghost Recon maar dan met echte mensen) want daar zit ik echt niet op te wachten
![]()
Maar wie weet natuurlijk.. misschien word het wat.
Maar hij wordt wel gratis de eerste 48 uur dat 'ie te te downloaden is!MetroidPrime schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:17:
Daarna 800 punten... bron
Werkte dat eigenlijk nog steeds met die xbox1 live abbo van 20 euro? Dat je daarmee gold van xbox 360 activeert. Ik heb namelijk geen zin om nog eens 60 euro te betalen voor een jaar live, aangezien ik table tennis net heb gekocht en saints row over 3 weken ga kopen. En die zijn allebei erg goed online
.
Nu klink ik misschien gierig, maar dat beeld wat je van me hebt verandert vast wel als ik zeg dat k nog maar 15 ben
Nu klink ik misschien gierig, maar dat beeld wat je van me hebt verandert vast wel als ik zeg dat k nog maar 15 ben
Hoe werkt het trouwens met je xbox account?
Je maakt op de Xbox een gamertag aan neem ik aan? Maar als je dat op xbox.com al hebt gedaan? Moet je trouwens ook een creditcardnummer invullen bij alleen het aanmaken van de account?
Je maakt op de Xbox een gamertag aan neem ik aan? Maar als je dat op xbox.com al hebt gedaan? Moet je trouwens ook een creditcardnummer invullen bij alleen het aanmaken van de account?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je kunt op twee manieren een account aanmaken:Angeloonie schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:42:
Hoe werkt het trouwens met je xbox account?
• Via Xbox.com
• Via Xbox Live
Mocht je op Xbox.com al een account hebben aangemaakt, dan kun je dit account ook gebruiken als gamertag voor je Xbox 360 (het account wordt dan gekoppeld aan je Xbox 360).
Maak je een account aan op je Xbox 360, dan kun je hier ook mee inloggen op de Xbox.com website en zo je gegevens opvragen (het account wordt dan gekoppeld aan Xbox.com).
Een creditcard is alleen nodig wanneer je over wil stappen op Xbox Live Gold of Microsoft Marketplace Points wilt kopen.
Hmm, maar kan je ook een account koppelen waar je niet meer mee kan inloggen? Ik heb namelijk Angeloonie lang geleden met de Xbox(1) geregistreerd, maar ik kan daar niet meer inloggen. Dus nu heb ik Angeloonie86 maar gedaan.Yonix schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:51:
[...]
Je kunt op twee manieren een account aanmaken:
• Via Xbox.com
• Via Xbox Live
Mocht je op Xbox.com al een account hebben aangemaakt, dan kun je dit account ook gebruiken als gamertag voor je Xbox 360 (het account wordt dan gekoppeld aan je Xbox 360).
Maak je een account aan op je Xbox 360, dan kun je hier ook mee inloggen op de Xbox.com website en zo je gegevens opvragen (het account wordt dan gekoppeld aan Xbox.com).
Een creditcard is alleen nodig wanneer je over wil stappen op Xbox Live Gold of Microsoft Marketplace Points wilt kopen.
Wat zou er kunnen gebeuren als ik gewoon Angeloonie koppel?
Als ik het goed heb is het mogelijk je oude Xbox Live Account te gebruiken voor de Xbox 360.Angeloonie schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:56:
[...]
Hmm, maar kan je ook een account koppelen waar je niet meer mee kan inloggen? Ik heb namelijk Angeloonie lang geleden met de Xbox(1) geregistreerd, maar ik kan daar niet meer inloggen. Dus nu heb ik Angeloonie86 maar gedaan.
Wat zou er kunnen gebeuren als ik gewoon Angeloonie koppel?
Misschien dat op de Xbox.com site meer informatie staat betreft het gebruiken van een oud Xbox Live account.
Meer informatie: Xbox Live Migration
[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 16-08-2006 22:01 ]
Ik heb er verder nooit mee gespeeld op de 1e Xbox dus hij's nooit gekoppeld aan een echt abbonnement, dus alleen de gamertag op xbox.comYonix schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:59:
[...]
Als ik het goed heb is het mogelijk je oude Xbox Live Account te gebruiken voor de Xbox 360.
Misschien dat op de Xbox.com site meer informatie staat betreft het gebruiken van een oud Xbox Live account.
Ik ga iig zodra ik mijn Xbox heb bellen met Microsoft, en vragen of ze beide accounts, Angeloonie en Angeloonie86, kunnen verwijderen zodat ik opnieuw kan beginnen.
je 1e account is gekoppelt met een hotmail password.net troep,
als je je email opgegeven hebt dan moet je gewoon met je paswoord kunnen inloggen op dat account.
je moet gewoon ff kijken met wel email je toen angeloonie hebt aangemaakt.
(offtopic)
hey angeloonie ga je voor je 360 ook oblivion aanschaffen of ben je er al zat van op de PC?
als je je email opgegeven hebt dan moet je gewoon met je paswoord kunnen inloggen op dat account.
(offtopic)
hey angeloonie ga je voor je 360 ook oblivion aanschaffen of ben je er al zat van op de PC?
[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 16-08-2006 23:22 ]
Ik heb met m'n hotmail de Angeloonie86 account aangemaakt. verder heb ik met al mijn andere mailadressen geprobeerd in te loggen, maar geeneen werkt, behalve 1tje, maar dan moet ik een gamertag aanmakenWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:02:
je 1e account is gekoppelt met een hotmail password.net troep,
(offtopic)
En nee ik ga niet nog een keer dokken voor Oblivion terwijl er voor de PC honderden mods zijn
nouja als ze de tags niet willen resetten dan neem je toch AngeloonyAngeloonie schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:27:
[...]
Ik heb met m'n hotmail de Angeloonie86 account aangemaakt. verder heb ik met al mijn andere mailadressen geprobeerd in te loggen, maar geeneen werkt, behalve 1tje, maar dan moet ik een gamertag aanmaken
En nee ik ga niet nog een keer dokken voor Oblivion terwijl er voor de PC honderden mods zijn
trouwens hier zie ik je account maar hij is dus niet in gebruik, wel aangemaakt. dus ik zou maar ff goed graven in je PW variaties en email adressen om te checken welke het is.
Verwijderd
Grr, gisteren een vastloper gehad... Precies nadat ik de eerste boss neer had. Controller trilde nog, beeld bevroor, en that's it. Controller hield ook maar niet op met trillen, dus maar even accu eruit gehaald.
Maar het was dan ook precies toen de boss dood ding. Laatste stukje van de rode balk verdween, de boss stond nog net op z'n benen, en hij hing. Iets te toevallig, dus ik houd het maar op een bugje in de software.
edit: Het spel in kwestie was Prey.
Maar het was dan ook precies toen de boss dood ding. Laatste stukje van de rode balk verdween, de boss stond nog net op z'n benen, en hij hing. Iets te toevallig, dus ik houd het maar op een bugje in de software.
edit: Het spel in kwestie was Prey.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 11:28 ]
Verwijderd
Over welk spel heb je het? Er zijn meedere spellen met een boss.Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:28:
Grr, gisteren een vastloper gehad... Precies nadat ik de eerste boss neer had. Controller trilde nog, beeld bevroor, en that's it. Controller hield ook maar niet op met trillen, dus maar even accu eruit gehaald.
hehe dat vroeg ik me dus ook afVerwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:17:
[...]
Over welk spel heb je het? Er zijn meedere spellen met een boss.
pff....ik ga vanavond toch nog maar eens ff verder met PGR3
Verwijderd
Oh ja, sorry... Prey.Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:17:
[...]
Over welk spel heb je het? Er zijn meedere spellen met een boss.
wellicht een interessante vraag voor in de OP:
de xbox live 360 abonnementen die je in de VS kunt kopen, werken die ook hier?
Scheelt weer wat geld namelijk.
de xbox live 360 abonnementen die je in de VS kunt kopen, werken die ook hier?
Scheelt weer wat geld namelijk.
weet iemand waar je nou de xbox1 games kan halen met een jaarabbo erin? ik ben alle winkels bij langs geweest, en overal zit maar 2 maand trial, of 3 maand abbo in en geen 12. om dan een game voor 24 euro te kopen kun je netzogoed 3maand 360live kopen.
Windows media center....heb je als je online gaat bv radio538 live luisteren via internet....kan je hier ook nog extra icoontjes/websites toevoegen? en heeft het invloed in welk land je zit want neem aan dat vs bv meer kan ontvangen......
Whuh, je bedoelt internetradio toch? Dan maakt het geen hol uit waar je zit hoor. In USA kunt je ook 538 luisteren.Tommilio schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:13:
Windows media center.... en heeft het invloed in welk land je zit want neem aan dat vs bv meer kan ontvangen......
Neuh, dan gebruik ik die Angeloonie86 welWSaeNoTSoCK schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 00:03:
[...]
nouja als ze de tags niet willen resetten dan neem je toch Angeloony
Dat heb ik dus gedaan met alle mailadressen die ik hebtrouwens hier zie ik je account maar hij is dus niet in gebruik, wel aangemaakt. dus ik zou maar ff goed graven in je PW variaties en email adressen om te checken welke het is.
Een kort tijdje geleden had mijn broer hier een vraag gepost waar geen reactie op kwam. Hij vroeg het nog eens en dat werd weggehaald met het antwoord 'Vraag het maar nog eens over 24 uur'. Dus ik vraag het nu voor hem. Mag ik alstublieft een zinnige reactie op deze vragen?
Ik ben van plan om een Xbox 360 Premium-pakket aan te schaffen. Nu krijg ik daarbij een headset voor Xbox Live, maar ik heb van meerder mensen gehoord dat het ding heel snel kapot gaat.
Mijn plan was dus om een andere te kopen. Ik vond op Salland deze headset. Er staat bij dat hij Xbox Live en Xbox 360 compatible is en dus leek mij dat de ideale keuze, vooral omdat ik dat DJ-stijltje heel mooi vind. En hij moest natuurlijk een microfoon hebben voor Xbox Live op de 360. Mijn vragen zijn dus:
Is deze inderdaad Xbox-Live (op de 360) compabtible of zijn er betere headsets die Xbox Live (360) compatible zijn?
Heeft iemand ervaring met deze heasdset (Sharkoon X-tatic)?
Ik ben van plan om een Xbox 360 Premium-pakket aan te schaffen. Nu krijg ik daarbij een headset voor Xbox Live, maar ik heb van meerder mensen gehoord dat het ding heel snel kapot gaat.
Mijn plan was dus om een andere te kopen. Ik vond op Salland deze headset. Er staat bij dat hij Xbox Live en Xbox 360 compatible is en dus leek mij dat de ideale keuze, vooral omdat ik dat DJ-stijltje heel mooi vind. En hij moest natuurlijk een microfoon hebben voor Xbox Live op de 360. Mijn vragen zijn dus:
Is deze inderdaad Xbox-Live (op de 360) compabtible of zijn er betere headsets die Xbox Live (360) compatible zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Limit-NL op 17-08-2006 14:26 ]
ik zeg : ff bellen met Salland Automatiseringl1m1t schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:24:
Een kort tijdje geleden had mijn broer hier een vraag gepost waar geen reactie op kwam. Hij vroeg het nog eens en dat werd weggehaald met het antwoord 'Vraag het maar nog eens over 24 uur'. Dus ik vraag het nu voor hem. Mag ik alstublieft een zinnige reactie op deze vragen?

Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik de specs lees dan zie ik dat hij 5.1 is en volgens mij is de controller mono(waar je hem insteekt), dus volgens mij gaat dat niet lekker werken/ dan wel overkill.
Verwijderd
Weet niet of ie compatible is maar die 100 euro is echt zonde van je geld als je hem alleen voor de xbox gaat gebruiken.l1m1t schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:24:
Vergeet niet dat je via een headset alleen het gelul in xbox live hoort. Ingame muziek en geluidseffecten gaan gewoon via de reguliere manier. (receiver/tv)
Waar heb je die eigenlijk vandaan en wat kost 'ie?Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:05:
[...]
Ik heb deze:
[afbeelding]
Bevalt erg goed, niet meer zo'n dom ding over je kop of een warm oor. Geluid is echt beter en de mic ook. Een echte aanrader.
[edit] En je ziet er nu ultra hip uit natuurlijk
http://www.deyterra.com
Beetje late reactie, maar toch:WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:58:
niet dat halo uber vet is ofzohet is gewoon vanaf xbox1 ingebakken dat halo cool is, maar het is eerder uit gebrek aan andere shooters toen der tijd, dan dat het de beste shooter ooit was.
doe mij maar mass effect, of andere games zoals splintercell DA
Halo, en dan vooral Halo 2, is het spel wat nog steeds het meest in mijn Xbox zit.
Er is geen spel wat online zo leuk is, en goed is uitgewerkt. Inmiddels letterlijk duizenden potjes gedaan, met vrienden, met onbekenden, heerlijk heerlijk.
Offline is het overrated, op Live echter nog steeds het beste wat er de laatste jaren is uitgekomen.
Dingen als Graw en BF2 heb ik me ook mee vermaakt, maar niks is tot heden zo leuk om te spelen als Halo 2 Live.
Check URL na aanklikken van de linkrally schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:37:
[...]
Waar heb je die eigenlijk vandaan en wat kost 'ie?

is dit niet een shot uit kill bill? (het is een screen van TDU)
Donderdag 17-08-2006,,
de dag dat ook Ik eraan moest geloven. Mijn 35 dagen oude xbox 360 is zojuist overleden . Ik had gehoopt dat ik geen slachtoffer zou worden, maar het is dan toch gebeurt.
En nu?
Ik zit met alle savegames, deze moet ik overzetten op een memorycard, maar ook deze moet eerst gekocht worden. Ik heb eergister mijn account upgedate met 3 maanden xbox live.
Wie kan me vertellen hoe en wat nu te doen?
MvG.
de dag dat ook Ik eraan moest geloven. Mijn 35 dagen oude xbox 360 is zojuist overleden . Ik had gehoopt dat ik geen slachtoffer zou worden, maar het is dan toch gebeurt.
En nu?
Ik zit met alle savegames, deze moet ik overzetten op een memorycard, maar ook deze moet eerst gekocht worden. Ik heb eergister mijn account upgedate met 3 maanden xbox live.
MvG.

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300
Support misschien? Wat is je probleem eigenlijk?jackoo1988 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:05:
Donderdag 17-08-2006,,
En nu?
MvG.
Mijn rode ringen werden veroorzaakt door een niet goed vastzittende videokabel. Geen paniek dus in 1 keer.
Moet je hem inderdaad opsturen, vraag of je HD mee moet (bij een vriend van mij niet), en zo ja, of je hem weer terugkrijgt
etc. etc. Support moet je verder kunnen helpen, zo niet, dan gaan wij wat verzinnen
Misschien heb je support al gesproken, maar dat kan ik niet uit je post halen.
Hoop wel voor je dat je garantie hebt afgesloten? Anders kan je dikke doekoes gaan betalen.jackoo1988 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:05:
Donderdag 17-08-2006,,
En nu?
MvG.
Nee nog niet naar de support gebeld hij is een ½ uurtje geleden overleden.
Het begon dat hij tijdens een potje UNO opnieuw opstartte (wat ik al raar vond)
Daarna tijdens Kameo,, gingen er 3 rode lampjes branden.
Ff af laten koelen, en zojuist ff een potje uno gedaan en liep weer vast
Ik ga morgen eerst ff een memorycard kopen, om mijn gamersprofile op te zetten en mijn savegames. Daarna zal ik contact opnemen met de klantenservice.
MvG.
Ff af laten koelen, en zojuist ff een potje uno gedaan en liep weer vast
Ik ga morgen eerst ff een memorycard kopen, om mijn gamersprofile op te zetten en mijn savegames. Daarna zal ik contact opnemen met de klantenservice.
MvG.
Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300
Waar heb je in hemelsnaam gekochte garantie voor nodig? Iedereen heeft altijd op alles minstens 2 jaar (fabrieks)garantie. Dat is in de wet zo vastgelegd.PcManiaxx schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:15:
[...]
Hoop wel voor je dat je garantie hebt afgesloten? Anders kan je dikke doekoes gaan betalen.
btw. Jackoo, je hoeft niet te groeten
[ Voor 5% gewijzigd door EQJim op 17-08-2006 21:25 ]
Ik hoor hier zoveel tegenstrijdige verhalen over.eqjim schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:24:
[...]
Waar heb je in hemelsnaam gekochte garantie voor nodig? Iedereen heeft altijd op alles minstens 2 jaar (fabrieks)garantie. Dat is in de wet zo vastgelegd.
btw. Jackoo, je hoeft niet te groeten
De winkel waar ik m'n 360 had gekocht MM Enschede) zegt dat er 1 jaar garantie op zit. De winkel waar ik m'n PSP had gekocht (Nedgame Enschede) zegt dat ik daar 1 jaar garantie op heb enkel via Sony (staat zelfs op de bon).
En Bart Smidt doet het nog gekker, als je daar een console koopt heb je 2 weken garantie via de winkel, daarna vervaagt de kassabon en moet je bij het bedrijf zelf aankloppen.
Garantie gaat toch altijd tussen de kopende en verkopende partij??
Als de wettelijke regel 2 jaar garantie is zijn deze winkels dan niet soort van illigaal bezig?
Heeft iemand een officiele bron die deze wet kan bevestigen?
Als ik niks heb om die wet hard te maken wordt ik toch in de winkel afgescheept. (tja, zo'n grote bek heb ik helaas niet)
Hierzo op een site voor dealers in goederenMutatie schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:44:
[...]
Ik hoor hier zoveel tegenstrijdige verhalen over.
De winkel waar ik m'n 360 had gekocht MM Enschede) zegt dat er 1 jaar garantie op zit. De winkel waar ik m'n PSP had gekocht (Nedgame Enschede) zegt dat ik daar 1 jaar garantie op heb enkel via Sony (staat zelfs op de bon).
En Bart Smidt doet het nog gekker, als je daar een console koopt heb je 2 weken garantie via de winkel, daarna vervaagt de kassabon en moet je bij het bedrijf zelf aankloppen.
Als de wettelijke regel 2 jaar garantie is zijn deze winkels dan niet soort van illigaal bezig?
Als ik niks heb om die wet hard te maken wordt ik toch in de winkel afgescheept. (tja, zo'n grote bek heb ik helaas niet)
Morgen kijk ik even welk wetsartikel, heb nu geen tijd...
Klopt, die winkels zijn officieel 'illegaal' bezig. Kijk, het probleem is niet gelijk hebben, want dat heb je als je garantie claimt.Mutatie schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:44:
[...]
Het probleem is gelijk krijgen helaas, het lijkt erop dat veel winkels ervan uit gaan dat je toch geen rechtzaak tegen ze aan zal spannen.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
ffies tussen neus en lippen door.. Er was tog een mogenlijkheid om homebrew software te runnen op de xbox, via dat media center gebeuren.. Heeft iemand miss een linkje voor me hoe je dat kan doen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Het is inderdaad heel irritant als een winkel gewoon doet alsof je gek bent met je 2 jaar garantie. Gelukkig is er dan nog zoiets als een consumentenbond, vaak is het dreigen ermee al genoeg om in een keer met een heel andere toon aangesproken te worden.Exar_Kunn schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:27:
[...]
Klopt, die winkels zijn officieel 'illegaal' bezig. Kijk, het probleem is niet gelijk hebben, want dat heb je als je garantie claimt.
Het probleem is gelijk krijgen helaas, het lijkt erop dat veel winkels ervan uit gaan dat je toch geen rechtzaak tegen ze aan zal spannen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Probleem is dat de gemiddelde kassamiep bij de bart smit en dergelijke winkels geen benul hebben van consumentenrecht. Dit wordt (uiteraard) ook niet gemeld bij het inwerken, want bij lastige klanten komt de manager wel ff vertellen hoe het zit.Magic schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:01:
[...]
Het is inderdaad heel irritant als een winkel gewoon doet alsof je gek bent met je 2 jaar garantie. Gelukkig is er dan nog zoiets als een consumentenbond, vaak is het dreigen ermee al genoeg om in een keer met een heel andere toon aangesproken te worden.
Daarnaast merk ik ook vaak dat de winkeliers gewoon keihard staan te liegen. De algemene voorwaarden (die NIET boven de wet staan) worden voor absoluut geldende regels aangenomen, en de klant kan oprotten. Bij zulke winkels kom ik geen tweede keer

Mijn ervaring is dat je op internetwinkels (zowel groot als klein) een veel betere service krijgt bij een probleem. De extra verzendkosten die je niet hebt als je het in een winkel koopt neem ik voor lief, dat weet je als je iets "ver" koopt.
Dit is inderdaad een shot uit Kill BillWSaeNoTSoCK schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:00:
[afbeelding]
is dit niet een shot uit kill bill? (het is een screen van TDU)
die bedoel ik ja, maar is er geen mogelijkheid om meerdere toe te voegen op een of andere manier?Sensei_D schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:40:
[...]
Whuh, je bedoelt internetradio toch? Dan maakt het geen hol uit waar je zit hoor. In USA kunt je ook 538 luisteren.
Zo man, dat europese wetboek zuigt goed kont! Ik heb helaas het bewuste artikel niet kunnen vinden. Wel heb ik nog een site gevonden waar het duidelijk uitgelegd wordt, een site op initiatief van de overheid nog wel!
consuwijzer garantie voor consumenten
Er staan nog meer handige dingetjes op zoals uitleg over de wet kopen op afstand, ik hoop dat het nuttig is.
consuwijzer garantie voor consumenten
Er staan nog meer handige dingetjes op zoals uitleg over de wet kopen op afstand, ik hoop dat het nuttig is.
Ik dacht dat consumentenrecht in boek 7 van het burgerlijk wetboek staat.
ff zoeken: http://nl.wikipedia.org/w...enkomsten_%28Nederland%29
en dan in het speciaal: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koopovereenkomst
klopt helemaal, maar de europese wetgeving mbt tot dit onderwerp is bindend, en de Nederlandse wetgeving is hier dus ondergeschikt aan (en onvolledig). Ik had ook geen moeite me het vinden van het Nederlandse wetsartikel, maar met het vinden van het volledige Europese artikel.Bizzarro schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:16:
Ik dacht dat consumentenrecht in boek 7 van het burgerlijk wetboek staat.
[ Voor 11% gewijzigd door EQJim op 18-08-2006 12:32 . Reden: toevoeging ]
heeft iemand die NES emulator al aan de praat gekregen voor xdoos 360?
Bij mij ken die de roms niet vinden..
Dit kan ook heel goed liggen aan een boute voeding; op engadget las een reactie van iemand die hetzelfde onderging toen bij dead rising, en toen bleek achteraf dat het aan de voeding lag. Ik weet niet of je de gelegenheid hebt om dit te testen, maar 'k zou het wel proberen.jackoo1988 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:15:
Nee nog niet naar de support gebeld hij is een ½ uurtje geleden overleden.
Ff af laten koelen, en zojuist ff een potje uno gedaan en liep weer vast![]()
MvG.
Ja...ik neem tenminste aan dat je Window XP MCE (of extender via de xbox) bedoelt. Je hebt plugins (je kutn ook zelf gewoon snelkoppelingen maken) die je gelijk alle NL radiostations gevenTommilio schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:58:
[...]
die bedoel ik ja, maar is er geen mogelijkheid om meerdere toe te voegen op een of andere manier?
NES Emulator voor de 360!? Ehh....waar ken ik die vinden enneh...hoe laad je de ROMS in?krijgnuwat schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:08:
heeft iemand die NES emulator al aan de praat gekregen voor xdoos 360?
ROMS moet je in een mapje zetten.. maar bij mij ziet hij die hele roms nietTheVMaster schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:22:
[...]
NES Emulator voor de 360!? Ehh....waar ken ik die vinden enneh...hoe laad je de ROMS in?
hier ist linkje: http://forums.maxconsole....d.php?p=148897#post148897
Edit: Heb fout al gevonden.. de path stond in het engels en ik heb nederlandse versie nu werkt ut
[ Voor 12% gewijzigd door krijgnuwat op 18-08-2006 13:51 ]
Leuk stukie over gears of war PU:
http://weblog.powerweb.nl/2006/08/gears_of_war.html
http://weblog.powerweb.nl/2006/08/gears_of_war.html
Bijna net zo interessant als gears of War was mijn gesprek met CliffyB. Hij vertelde over zijn visie en de visie van het team en hij sprak heel open over de console oorlog. Per slot van rekening speelt Gears of War daar een grote rol in want de game komt op dezelfde dag uit als de PlayStation 3. Het verschil tussen Gears of War en de PS3 launchtitels is groot. Heel erg groot. Dat is natuurlijk ook niet zo vreemd want de Xbox 360 heeft gewoon een jaar voorsprong. Maar het wordt wel duidelijk hoe pijnlijk de vergissing van Sony was om de PS3 een jaar later dan de 360 te launchen. Want zoals CliffyB zei: “Het is simpel. Wil je nu next-gen games spelen of volgend jaar?”.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Heb je toevallig een linkje ofzoiets?TheVMaster schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:18:
[...]
Ja...ik neem tenminste aan dat je Window XP MCE (of extender via de xbox) bedoelt. Je hebt plugins (je kutn ook zelf gewoon snelkoppelingen maken) die je gelijk alle NL radiostations geven
Als je in de Quicksearch hierboven had gezocht op 'garantie' had je al diverse verwijzingen gekregen naar posts over de garantie en bijhorende informatie en links...Mutatie schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:44:
[...]
Ik hoor hier zoveel tegenstrijdige verhalen over.
[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 19-08-2006 09:43 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Je kan nu een TDU Demo downloaden onder Featurd Downloads
Ik weet niet of het Demo 2 is maar ik download hem nu in ieder geval
bij mij staat er helemaal geen TDU tussen (zowel de oude als de nieuwe demo), ook de Gears of War trailer waar hier over gesproken werd, die op marketplace zou staan heb ik er niet tussen staan (en is nu bijna een week later)
Ik zie hem ook niet staan hoorVeeGee schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:53:
Je kan nu een TDU Demo downloaden onder Featurd DownloadsIk weet niet of het Demo 2 is maar ik download hem nu in ieder geval
Ik zie hem ook nie hoor..wtf zal wel tdu demo 1 zijn ofsow of een trailerNeoflip schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:25:
[...]
Ik zie hem ook niet staan hoorOok niet met amerikaans account. Snap niet dat jij een tdu demo kan zien, vagow.
Hoe weet ik eigenlijk of een TV RGB aankan? Tis een 2dehandsje voor op mijn kamer dus ik heb geen boekjes...
Ik zie op dit moment ook niets te staan bij de ''Featured Downloads.''
Het kan zijn dat we hetzelfde probleem hebben als toen met de demo van Dead Rising, maar het kan natuurlijk ook zijn dat VeeGee een heel gemeen grapje uithaald
Het kan zijn dat we hetzelfde probleem hebben als toen met de demo van Dead Rising, maar het kan natuurlijk ook zijn dat VeeGee een heel gemeen grapje uithaald
Dat denk ik eerder ja, ook aangezien de demo gepland staat voor 20 augustus en het ook later dan dat kan worden.Yonix schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:21:
nou ik heb eindelijk ook een amerikaans account aangemaakt, ff Ridgeracer6 demo geprobeerd.
wat een schijt bagger spel is dat, dat ik voor die demo al die moeite heb gedaan een extra account aan te maken
nu snap ik ook waarom ze die demo niet in nederland hebben staan.
wat een schijt bagger spel is dat, dat ik voor die demo al die moeite heb gedaan een extra account aan te maken

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 19-08-2006 12:55 ]
Je moet er van houden.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:55:
nou ik heb eindelijk ook een amerikaans account aangemaakt, ff Ridgeracer6 demo geprobeerd.
Ikzelf ben meer voor spellen als Forza Motorsport en Project Gotham Racing, maar er zijn natuurlijk ook mensen die wel houden van ''old-school'' Acrade Racers als Ridge Racer.
Lekker met 200 KM/h, al driftend door de bocht
een maat van mij heeft sinds gister een xbox360
tevens is hij eigenaar van een sony KLV-27HR3 LCD-tv (is toch redelijk nieuwe tv)
Helaas kan hij sommige spellen dus niet spelen door die 60 hz bug. Als je de xbox360 op 60 hz insteld krijg je een totaal vervormd beeld.
TV kan niet op 60 HZ worden ingesteld (volgens hem en ik handleiding kan ik daar idd niets over terugvinden...
Iemand anders ervaringen met deze tv en hoe hem aan de praat te krijgen met sommige spellen zoals DOA 4 en TS2?
tevens is hij eigenaar van een sony KLV-27HR3 LCD-tv (is toch redelijk nieuwe tv)
Helaas kan hij sommige spellen dus niet spelen door die 60 hz bug. Als je de xbox360 op 60 hz insteld krijg je een totaal vervormd beeld.
TV kan niet op 60 HZ worden ingesteld (volgens hem en ik handleiding kan ik daar idd niets over terugvinden...
Iemand anders ervaringen met deze tv en hoe hem aan de praat te krijgen met sommige spellen zoals DOA 4 en TS2?
Als je de console op 50 hz en een HD resolutie instelt moet dat niet meer uitmaken. Hoe heeft hij de xbox 360 aan zijn tv gehangen? component? (5 plugjes en dan de switch op de stekker op hd?) of de 3 tulpjes non-hd?legolas82 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:46:
ik heb even gekeken, de tv is niet HD-ready (kan wel de resolutie weergeven maar heeft niet de ingangen ervoor

[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 19-08-2006 15:15 ]
This space is occupied
Verwijderd
Ik heb nog iets vreemders. Ik heb een Philips 42PF9631D TV en de Xbox 360 ingesteld op 720p. Werkt echt prima met een super beeld. Alleen wanneer ik TS2 probeer te spelen zegt dat spel telkens dat ik mijn TV op 60Hz moet instellen. Erg raar want volgens de Xbox zelf staat deze al op 60Hz en ik kan dat niet eens veranderen. Iemand een tip? Moet ik misschien in mijn TV zelf iets aanpassen? Lijkt mij sterk want nogmaals, de Xbox zelf zegt dat mijn TV is ingesteld op 720p, 60Hz, Widescreen.legolas82 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:46:
antwoord op 1e vraag weet ik niet zekere, maar volgens mij gewoon met scart..Collaborator schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:01:
[...]
Als je de console op 50 hz en een HD resolutie instelt moet dat niet meer uitmaken. Hoe heeft hij de xbox 360 aan zijn tv gehangen? component? (5 plugjes en dan de switch op de stekker op hd?) of de 3 tulpjes non-hd?
ik heb even gekeken, de tv is niet HD-ready (kan wel de resolutie weergeven maar heeft niet de ingangen ervoor)
wat betekent dat voor die games, dat de tv niet HD-ready is?
Dat je ze op de ''gewone'' resolutie moet spelen (dus niet de voordelen van een goeie HD LCD-tv)legolas82 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:02:
[...]
antwoord op 1e vraag weet ik niet zekere, maar volgens mij gewoon met scart..
wat betekent dat voor die games, dat de tv niet HD-ready is?
Dat de Tv dan geen 60hz aankan is een probleem waar je waarschijnlijk niet omheen kan.
This space is occupied
Sorry voor je dat je dat moet denken maar ik ben nu toch echt TDU Demo aan het spelen. Hij mag wel es war 15 min demo limiet hebben maar goed. Ik denk dat dit nog de oude demo is. Moet ik nog foto's uploaden voor de ongelovigen? Niet dat het mij veel uitmaakt ik kan het iig wel spelen. Misschien morgen Demo 2 ook nog,Yonix schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:21:
Volgens mij komen bij die Featured Downloads wel eens oude demo's te staan die je normaal niet ziet bij demo downloads. Het leek me al sterk dat je de nieuwe demo aan het downloaden was. De oude heeft idd 15 min limiet, de nieuwe kun je waarschijnlijk langer spelen.VeeGee schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:32:
[...]
Sorry voor je dat je dat moet denken maar ik ben nu toch echt TDU Demo aan het spelen. Hij mag wel es war 15 min demo limiet hebben maar goed. Ik denk dat dit nog de oude demo is. Moet ik nog foto's uploaden voor de ongelovigen? Niet dat het mij veel uitmaakt ik kan het iig wel spelen. Misschien morgen Demo 2 ook nog,
Ja en beter sturen die wagens niet zo achterlijk lompNeoflip schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:54:
[...]
Volgens mij komen bij die Featured Downloads wel eens oude demo's te staan die je normaal niet ziet bij demo downloads. Het leek me al sterk dat je de nieuwe demo aan het downloaden was. De oude heeft idd 15 min limiet, de nieuwe kun je waarschijnlijk langer spelen.
over dat 60hz verhaal.
het is al vaker voorbij gekomen, je moet eerst de xbox met standaard kaebl aansluiten, en dan moet je de xbox instellen op 60hz. daarna kun je de andere kabels die je wilt gebruiken weer opnieuw aansluiten (component of VGA etc) en de 60hz instelling blijft.
dit is een bug in de setup omdat component geeneens 60hz gebruikt, maar volgens de xbox zelf staat hij niet op 60hz dus dan werkt het niet.
het is al vaker voorbij gekomen, je moet eerst de xbox met standaard kaebl aansluiten, en dan moet je de xbox instellen op 60hz. daarna kun je de andere kabels die je wilt gebruiken weer opnieuw aansluiten (component of VGA etc) en de 60hz instelling blijft.
dit is een bug in de setup omdat component geeneens 60hz gebruikt, maar volgens de xbox zelf staat hij niet op 60hz dus dan werkt het niet.
Dat is inderdaad de oplossing voor als je het probleem hebt met een HDTVWSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:16:
over dat 60hz verhaal.
Het hierboven gepostte verhaal gaat daarbij niet op, omdat het gewoon niet mogelijk is om daarop 60 hz weer te geven.
This space is occupied
Verwijderd
avis en 360 is er ergens een handeleiding voor te checken.
de laatse keer dat ik checkde moest ik allemaal vreemde plugins in media center van mn xp installeren kwam er niet helemaal uit. iemand een linkje svp
de laatse keer dat ik checkde moest ik allemaal vreemde plugins in media center van mn xp installeren kwam er niet helemaal uit. iemand een linkje svp
Hmm, variatie op het verhaal van de 50/60 hz problemen, ik heb mijn xbox ingesteld op 60hz, dit heb ik direct gedaan zodra ik de doos kreeg en alles werkt verder prima,
Nou wil ik net de demo van hitman: Blood money proberen, maar deze verwittigd mij dat het spel geen pal-50 ondersteund en ik hem in pal-60 moet zetten. Maar daar staat ie al op!
Kent iemand dit probleem en de oplossing?
Nou wil ik net de demo van hitman: Blood money proberen, maar deze verwittigd mij dat het spel geen pal-50 ondersteund en ik hem in pal-60 moet zetten. Maar daar staat ie al op!
Kent iemand dit probleem en de oplossing?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik wil echt NFS MW kopen, maar ik vind het niet de volle 60 euro waard. Dit komt doordat ik het spel ook al voor de pc heb en zelfs al heb uitgespeeld. Maar ik wil het spel nu ook voor de 360 omdat ik het wil spelen met 5.1. Na urenlang met de demo hebben gespeeld, wil ik nu toch echt die game ook voor de 360. Het klinkt gewoon veel vetter dan met m'n logitech z-340
Mijn vraag dus: Weet iemand een winkel waar hij is afgeprijsd of waar je tweedehands games kan kopen.
Mijn vraag dus: Weet iemand een winkel waar hij is afgeprijsd of waar je tweedehands games kan kopen.
Heb jij ff geluk! http://zuiderpark-compute...1_2552&products_id=120255 25 euro! Nog wel wat meer games voor rond die prijs, net als op www.alternate.nlSOEDARKMASTER schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:01:
Ik wil echt NFS MW kopen, maar ik vind het niet de volle 60 euro waard. Dit komt doordat ik het spel ook al voor de pc heb en zelfs al heb uitgespeeld. Maar ik wil het spel nu ook voor de 360 omdat ik het wil spelen met 5.1. Na urenlang met de demo hebben gespeeld, wil ik nu toch echt die game ook voor de 360. Het klinkt gewoon veel vetter dan met m'n logitech z-340![]()
edit: oeps er staat bij dat NFS pas rond 19 oktober voorradig is. Waarschijnlijk omdat deze dan als Classic zal worden uitgebracht voor die lage prijs... helaas nog ff wachten of anders 2ehands kopen...
[ Voor 11% gewijzigd door Neofloppy op 19-08-2006 22:27 ]
soms ligt er wel eens een sterk afgeprijsde versie bij 1 van de replay (replay.nl) zaken maar grote kans dat je beter op marktplaats of xboxworld.nl ofzo kunt gaan kijkenSOEDARKMASTER schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:01:
Ik wil echt NFS MW kopen, maar ik vind het niet de volle 60 euro waard. Dit komt doordat ik het spel ook al voor de pc heb en zelfs al heb uitgespeeld. Maar ik wil het spel nu ook voor de 360 omdat ik het wil spelen met 5.1. Na urenlang met de demo hebben gespeeld, wil ik nu toch echt die game ook voor de 360. Het klinkt gewoon veel vetter dan met m'n logitech z-340![]()
Nou, dan weet ik dat wel alvastNeoflip schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:26:
[...]
Heb jij ff geluk! http://zuiderpark-compute...1_2552&products_id=120255 25 euro! Nog wel wat meer games voor rond die prijs, net als op www.alternate.nlSucces
edit: oeps er staat bij dat NFS pas rond 19 oktober voorradig is. Waarschijnlijk omdat deze dan als Classic zal worden uitgebracht voor die lage prijs... helaas nog ff wachten of anders 2ehands kopen...
EDIT: is het eigenlijk betrouwbaar op op ebay iets te kopen? en kan een game uit een ander land (engeland) op een nederlandse 360?
http://cgi.benl.ebay.be/N...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem
[ Voor 18% gewijzigd door JSTPS op 19-08-2006 23:34 ]
T is nog niet eens officieel bekend of ie wel de 20 e zou komen.krijgnuwat schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 00:17:
hoe laat komt tdu demo 2 uit?
Denk ook niet dat die demo vandaag nog online komt. Er is nog nooit op zondag een demo online gekomen voor zover ik weet...
Verwijderd
Even een kort vraagje; ik kon gister na middernacht bijna geen online races vinden in PGR3. Weet iemand of het dan daadwerkelijk rustig is of dat je naar een andere server kan connecten?
Waarom staat Test Drive dan bij mij al bij Featured downloadsSOEDARKMASTER schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 00:25:
[...]
T is nog niet eens officieel bekend of ie wel de 20 e zou komen.

Correctie: al sinds gister
[ Voor 5% gewijzigd door PcManiaxx op 20-08-2006 17:11 ]
Omdat je al een keer de 1e demo van TDU hebt gedownload, de dingen die je download staan allemaal bij Featured downloads.PcManiaxx schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:11:
[...]
Waarom staat Test Drive dan bij mij al bij Featured downloads
Correctie: al sinds gister
humm... ligt het nou aan mij of kan ik niet connecten op de TDU servers? normaal krijg ik nooit een foutmelding maar sinds een aantal dagen kom ik er niet op!
Heeft dit misschien te maken met de nieuwe demo? Of is mijn verbinding gewoon ballen?
Heeft dit misschien te maken met de nieuwe demo? Of is mijn verbinding gewoon ballen?
PSN: Leech1984
Verwijderd
Ik heb al mijn 360 spellen via ebay. (GRAW, Condemned, DEAD OR ALIVE 4,Perfect Dark Zero SE, Kameo en EA SPORTS FN 3). En allemaal vrij goedkoop, rond de 30 euro. Dus voor mij was het zeker betrouwbaar. Alleen kun je beter wel producten in Nederland kopen, ander kunnen de verzend kosten best hoog zijn.SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:17:
[...]
Nou, dan weet ik dat wel alvast
EDIT: is het eigenlijk betrouwbaar op op ebay iets te kopen? en kan een game uit een ander land (engeland) op een nederlandse 360?
http://cgi.benl.ebay.be/N...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem
Dit topic is gesloten.