Dit spel gaat zwaar roeleren
Hoop alleen dat de haperingen in de full version geschrapt zijn.......
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lezen is blijkbaar ook een kunst. Er is al tig keer verteld dat die in de final er uit zijn, zoals je ook in die review van net had kunnen lezen.PcManiaxx schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:08:
Dit spel gaat zwaar roeleren![]()
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Ik heb deze:Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:35:
[...]
pcies! Das gewoon uitsparen!
Maar heeft nog niemand gezocht naar wat ik eerder vroeg; Over-The-Ear headsets met mic die Xbox Live ondersteunen? TDU & Saints Row zijn zoooo verleidelijk om een x360 te hebben!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2006 14:06 ]
Rumorschnumi schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:24:
Overigens weet niet of jullie dit al wisten maar Too Human (van Silicon Knights) word waarschijnlijk weer uitgesteld.
Ze maakten gebruik van de nieuwe Unreal 3 engine maar die hebben ze overboord gegooit. Voldeed niet aan de eisen en nu gaan ze gebruik maken van een eigen engine, maargoed dat zal dus wel vertraging betekenen.... voor een game die al erg lang in ontwikkeling is.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
dead rising is toch niet met UE3? zit er veel minder uit als echte UE3 beelden zoals GOW.S2S schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:13:
[...]
Rumorik denk niet dat ze als ze een engine zouden maken hem voor deel 1 gaan gebruiken mss 2 en 3 gaan . UE3 is prima, Dead Rissing, Mass effect en GOW zien er prima uit.
Heb je de demo al gespeeld? Ik dacht eerst ook dat er niets aan zou zijn, tot dat ik de demo gespeeld had.Angeloonie schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:56:
Ik snap niet wat iedereen zo gaaf vind aan Dead Rising?Het ziet er uit als een supersimpele zombieslasher..
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Heb nog geen X360MetroidPrime schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:58:
[...]
Heb je de demo al gespeeld? Ik dacht eerst ook dat er niets aan zou zijn, tot dat ik de demo gespeeld had.
En dat is precies wat het spel zo leuk maakt. Het op zombies inhakken met zoveel mogelijk verschillende wapens is veel leuker dan dat het in de verschillende trailers lijkt.Angeloonie schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:16:
[...]
Heb nog geen X360
Maar van de trailers die ik gezien heb ziet het er erg simpel uit, gewoon zombies hakken, alleen dan met veel verschillende wapens enzo
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
ik denk dat die aan: hoemoetenwijdatweten@zouhetnietweten.nl vastzit..Angeloonie schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:17:
ArghIk word hier gek van..
Ik heb een poos geleden een gamertag aangemaakt op www.xbox.com, deze heet Angeloonie86
Maar ik wil hem veranderen naar Angeloonie, maar die is al bezet. Aangezien hier nog nooit iets mee gedaan is heb ik het vermoeden dat ik hem zelf ooit eens heb geregistreerdAlleen vraag ik me af met welk e-mail adres dat zou kunnen zijn, aangezien vdinkela@hotmail.com aan Angeloonie86 vast zit
Ik bedoel dus, hoe kan ik achter een e-mail adres komen? En kan die account gedelete worden, aangezien ik hem nooit gebruikt heb?krijgnuwat schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:20:
[...]
ik denk dat die aan: hoemoetenwijdatweten@zouhetnietweten.nl vastzit..
Euhm, en dat zouden wij wel moeten weten dan?Angeloonie schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:17:
Ik heb een poos geleden een gamertag aangemaakt op www.xbox.com, deze heet Angeloonie86
Maar ik wil hem veranderen naar Angeloonie, maar die is al bezet. Aangezien hier nog nooit iets mee gedaan is heb ik het vermoeden dat ik hem zelf ooit eens heb geregistreerdAlleen vraag ik me af met welk e-mail adres dat zou kunnen zijn, aangezien vdinkela@hotmail.com aan Angeloonie86 vast zit
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Ehh..ff correctie. Het is geen DTS kabel hoorSOEDARKMASTER schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:39:
Ik ben vandaag naar de mediamarkt geweest en heb daar table tennis gekocht met een advanced scart cable en nog een optische audio DTS kabel. Ik was bij elkaar 72 euro kwijt. PRACHTIG spel table tennis. Zo goedkoop en zo goed (35 euro). Die advanced scart kabel maakte zeker dikke verbetering t.o.v de standaart scart kabel. Veel scherper. Ook DTS maakte dit goedkope grapje helemaal af. Het klinkt nu echt zo veel beter. Ik raad iedereen aan met een 5.1 set deze kabel aan te schaffenMet een beetje goede set (vanaf 500 euro) hoor je zoveel verbetering. En dat maar voor 12 euro
Dus kopen die handel.
de xbox 360 ondersteund geen DTS alleen Dolby Digital.TheVMaster schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 08:29:
[...]
Ehh..ff correctie. Het is geen DTS kabel hoorMaar gewoon een optische kabel t.b.v.
Dolby Digital 5.1 geluidJammer genoeg heb ik nog geen game kunnen ontdkken met DTS geluid...
Huh ?WSaeNoTSoCK schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:42:
[...]
de xbox 360 ondersteund geen DTS alleen Dolby Digital.
het zou best kunnen als de game wel DTS heeft dat het dan d.m.v. externe decoder (de DVD speler) toch toegepast kan worden, laten we het hopen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Als ik een film afspeel in de 360, en ik laat het geluid op de TV, dan hoor in van de DTS soundtrack niets. Als ik dan de DVD speler aanzet op AUX digitaal dan hoor ik wel DTS geluid.On_E schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:50:
[...]
Huh ?
Je bedoelt DTS in games neem ik aan ?
Want ik heb toch al aardig wat films gekeken op de 360 met DTS geluid.
De XBOX kan zeker wel DTS doorgevenj, alleen zal je versterker het wel moeten kunnen decoderenWSaeNoTSoCK schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:42:
[...]
de xbox 360 ondersteund geen DTS alleen Dolby Digital.
het zou best kunnen als de game wel DTS heeft dat het dan d.m.v. externe decoder (de DVD speler) toch toegepast kan worden, laten we het hopen.
Iemand?VeeGee schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:10:
Heeft iemand nog leuke suggesties over welk spel ik nog zou kunnen kopen? Ik zoek nog ff een leuk spel om nog een groot deel van mijn zomervakantie mee door te komen. Het liefst een beetje goed multiplayer spel. Verder houdt ik wel van FPS en ook wel racegames. Zelf zat ik misschien te denken aan BF2:MC en Chrome Houds, alhoewel ik van die laatste ook best wel wat kritiek had gelezen. BF2:MC lijkt me wel leuk maar ik vroeg me toch af of dat nog wel populair is op live aangezien ik de meeste spellen toch wel graag op live speel.
Is BFMEII ook misschien leuk?
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Dat bedoel ik maar ik had geen zin om helemaal dolby digital 5.1 serround te schrijvenTheVMaster schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 08:29:
[...]
Ehh..ff correctie. Het is geen DTS kabel hoorMaar gewoon een optische kabel t.b.v.
Dolby Digital 5.1 geluidJammer genoeg heb ik nog geen game kunnen ontdkken met DTS geluid...
Volgens mij gaf de VGA kabel veel grauwere kleuren op een hd scherm.Flipm0de schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:33:
heb een vraagje mbt HDtv en een tft pc/scherm.
Beneden hebben we een mooie HDtv staan, daar wil ik me xbox op aansluiten. Zit alleen geen component aansluiting op maar wel een dvi aansl. Heb gelezen dat dit geen probleem is aangezien je een soort verlengplug kan gebruiken en zo de componentkabel die je bij het 400E pakket krijgt kan gebruiken.
Aber, als ik online wil zal ik de 360 op mijn kamer moeten zetten aangesloten op me tv of pc scherm. Op me pc scherm VGA zou je om mooi beeld te moeten hebben die VGA kabel los moeten kopen.
Kan je met deze kabel, icm met een dvi verlengstukje, de 360 ook op de hdtv aansluiten? op de dvi ingang dus, zonder noemenswaardig kwaliteitsverlies?
Afgezien van Kameo zijn het dan ook wel de grootste rukgames van de launchMuthas schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:33:
Deze site heeft hele vette aanbiedingen qua 360 games! Het zijn niet veel games, maar wel voor 30 euro.
tja ik denk ik PC taal, bij mn geluidskaart staat dan dat je intern of externe decoder wilt gebruiken. en daarbij denk ik dan aan Z-5500 die ingebouwde decoder heeft (dus extern voor de geluidskaart) of een DVD speler die DTS heeft, wat dus ook extern voor de geluidskaart is.TheVMaster schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:55:
[...]
De XBOX kan zeker wel DTS doorgevenj, alleen zal je versterker het wel moeten kunnen decoderen
Enneh...externe decoder (de dvd speler)? Volgens mij bedoel je gewoon je DTS-capable reciever/versterker...
Dat is gefixed in de laatste dashboard updateSOEDARKMASTER schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:07:
[...]
Volgens mij gaf de VGA kabel veel grauwere kleuren op een hd scherm.
het is toch zo dat je met VGA kabel alleen resoluties kan instellen en geen 720p o.i.d.kazuka schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:33:
[...]
Dat is gefixed in de laatste dashboard updateIk zie nauwelijks verschil meer met de VGA kabel of Component.
Nee, er komt geen HDMI of DVI kabel. Volgens het HD-DVD team voegt dat niets toe in vergelijking met component of VGA.WSaeNoTSoCK schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:37:
en staat er wel een HDMI kabel geplanned voor de 360?
ja maar het is wel handiger om 1 soort usb plugje in je TV te doen i.p.v 5 of 6 tulpstekkers.MetroidPrime schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:49:
[...]
Nee, er komt geen HDMI of DVI kabel. Volgens het HD-DVD team voegt dat niets toe in vergelijking met component of VGA.
Eh...een dvd speler die DTS decoder heeft da's nieuwWSaeNoTSoCK schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:24:
[...]
tja ik denk ik PC taal, bij mn geluidskaart staat dan dat je intern of externe decoder wilt gebruiken. en daarbij denk ik dan aan Z-5500 die ingebouwde decoder heeft (dus extern voor de geluidskaart) of een DVD speler die DTS heeft, wat dus ook extern voor de geluidskaart is.
Ik denk dat het voor de xbox niet veel anders zal zijn.
Shit zeg... niet echt geweldig dusVerwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:34:
Hmmm, Ninety-Nine Nights stond op mijn verlanglijstje, maar gamespot geeft het maar een 5.9.
"On paper, the multiple characters and item collection might make Ninety-Nine Nights sound like a reasonably deep action game. Unfortunately, the action starts out completely mindless and wears even thinner as time goes on. Whether you're a fan of the let's-see-how-many-guys-we-can-cram-onscreen genre or not, this one's probably not worth your time."
bron: http://www.gamespot.com/x...6155689&tag=reviews;img;0
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Condemned was ook verre van slecht hoor, ik heb me er erg mee vermaakt. Helaas is het maar 1x echt speelbaar, daarna is het gewoon niet zo leuk meer.curry684 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:12:
[...]
Afgezien van Kameo zijn het dan ook wel de grootste rukgames van de launch
Verwijderd
maar goed ook, want dan had je het verkeerd gespeld.SOEDARKMASTER schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:05:
[...]
Dat bedoel ik maar ik had geen zin om helemaal dolby digital 5.1 serround te schrijven![]()
Maar dvd's hebben dat wel ja, games niet op de 360. Het zal ook wel niet zoveel beter klinken.
Condemned is een fantastisch spel. Staat dan ook niet in dat lijstje wat ik "de grootste rukgames van de launch noemde"eqjim schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:57:
[...]
Condemned was ook verre van slecht hoor, ik heb me er erg mee vermaakt. Helaas is het maar 1x echt speelbaar, daarna is het gewoon niet zo leuk meer.
Da's niet nieuw H., dat had mijn DVD speler van 6-7 jaar terug al. (Pioneer DV-626D).TheVMaster schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:25:
[...]
Eh...een dvd speler die DTS decoder heeft da's nieuwOf bedoel je zo'n alles-in-een-setje?
zolang de DVD speler zelf DTS kan weergeven moet hij het dus decoderen. Ik heb ook wel eens en nep bagger ding gehad, en als je dan op DTS instelde dan hoordje je het geluid halfgebakken krotterig.TheVMaster schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:25:
[...]
Eh...een dvd speler die DTS decoder heeft da's nieuwOf bedoel je zo'n alles-in-een-setje?
dan kan ik dus beter de vga kabel kopen omdat ikdeze zowel op me pcscherm als me HDtv (met dvi) kan aansluiten?kazuka schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:33:
[...]
Dat is gefixed in de laatste dashboard updateIk zie nauwelijks verschil meer met de VGA kabel of Component.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Volgens geeft hij de stream door, de reciever decodeert hem-TAZZ- schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:22:
[...]
Da's niet nieuw H., dat had mijn DVD speler van 6-7 jaar terug al. (Pioneer DV-626D).
[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 14-08-2006 20:34 ]
720p bedoel je hopelijkPcManiaxx schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:01:
Weet je wat ik pas waardeer: Gears of war![]()
Check maar nieuwe trailer @ marketplace (720i)
[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 14-08-2006 21:54 ]
Valse RATVerwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:58:
[...]
maar goed ook, want dan had je het verkeerd gespeld.
Sinds wanneer is Gears of War een FPS?WSaeNoTSoCK schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:52:
[...]
720p bedoel je hopelijk
en ik wacht meer op double agent, want al die echte fps'n trekken mij niet zo, hoe mooi ze ook zijn de controller shooting ligt mij niet.
Verwijderd
mail microsoft....Angeloonie schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:17:
Ziet er gewoon goed uit hoor418O2 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 06:38:
Ik heb een oude TV. Gewone buis dus.
Als ik nu een xbox360 haal, heb ik dan wel strak beeld? Op een LCD scherm ziet het er superstrak uit, maar wat kan ik verwachten op een normale tv?
Of is er toevallig iemand in de buurt van Zwolle/Raalte met een xbox360 en een 'normale' tv zodat ik het zelf kan zien?
En wat kost die?Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:05:
[...]
Ik heb deze:
[afbeelding]
Bevalt erg goed, niet meer zo'n dom ding over je kop of een warm oor. Geluid is echt beter en de mic ook. Een echte aanrader.
[edit] En je ziet er nu ultra hip uit natuurlijk
Op een philips breedbeeld tv 100hz plat scherm maar natuurlijk wel grote beeldbuis 70cm ziet het er ERG scherp uit. Dit komt door de advanced scart kabel. Ik bekeek het verschil met een hd-tv en mijn tv met de advanced scart, en van 3 meter afstand kon ik niet eens zoveel kwaliteitsverschil opmerken. Op de tv ziet het er nu zelfs beter uit dan op de tft met een vga kabel, dus op een normale breedbeeld tv kan het er nog heel mooi uit zien418O2 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 06:38:
Als ik nu een xbox360 haal, heb ik dan wel strak beeld? Op een LCD scherm ziet het er superstrak uit, maar wat kan ik verwachten op een normale tv?
Of is er toevallig iemand in de buurt van Zwolle/Raalte met een xbox360 en een 'normale' tv zodat ik het zelf kan zien?
ThanksVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 03:47:
[...]
mail microsoft....
ij kunnen je zeker een stuk verder helpen..
Verwijderd
$19,99 en $19.99 verzendkosten.
oh had nog niet veel trailers bekeken
concurrent... halo 3...curry684 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:11:
Zou wel extreem jammer zijn als de "alternatieve killer app" een directe potentiele concurrent van Halo 3 zou zijn
[ Voor 63% gewijzigd door Bulls op 15-08-2006 13:01 ]
Ja er zijn maps waarop dit gewoon echt niet leuk meer is, maar er zijn ook een aantal mappen waarop je met een shotgun leker kan jagen op die campeerdertjesWSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:47:
of 1 heeft de sniper en je komt nooit meer van een spawn weg.
dit euvel heeft COD2 ook last van, overal snipers is geen lol meer aan.
hebben ze het hier dan over een nieuwe case zodat ie mooier zou zijn in mn huiskamer?giant schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:14:
Wat info van hardocp
Xbox360 Roadmap Peeked At
3. Xbox360 meets Media Center for next year? While the details on this product are certainly few, the concept is a project that is moving forward at Microsoft. The next Xbox360 facelift will be a product that really blurs the lines between HTPC and gaming console. While this is not a term that Microsoft used, the Xbox360 will be seeing an added on "media jukebox" for handling tons of movies, video, pictures, and music.
Bears and Bulls
Volgens mij hebben ze het gewoon over een software update waardoor de XBOX 360 volledige MCE functionaliteiten gaat krijgenmindcre8r schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:33:
[...]
hebben ze het hier dan over een nieuwe case zodat ie mooier zou zijn in mn huiskamer?
any how zou het ene verbetering zijnTheVMaster schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:39:
[...]
Volgens mij hebben ze het gewoon over een software update waardoor de XBOX 360 volledige MCE functionaliteiten gaat krijgenAls ik de tekst tenminste goed intepreteer
Bears and Bulls
Idd... daarmee hebben ze glijk weer groot voordeel t.o.v. PS3 (maar dat terzijde) Laten we dan hopen dat ook DivX en XVid gewoon ondersteund wordenmindcre8r schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:49:
[...]
any how zou het ene verbetering zijnde looks nu zijn niet slecht maar ze kunnen way beter!
en volledige MCE functionaliteit zou dikke toei zijn, nu nog een TV extender dat je kan opnemen van je TV incl een grotere HD en je bent koning
dit is opzich interessant, alleen zijn de 1080p TV's nog tering duur, al dan niet nergens te krijgen.giant schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:14:
Wat info van hardocp
2. For you folks that are buying the new 1080P panels that are now on the market, have no fear, as the Xbox360 looks to already support 1080P resolutions. All that will need to be changed is the connecting cable. Little more information is known on this or if there will be a gaming performance impact.
Dat hangt er van af hoe de Xbox 360 intern werkt. De kans is redelijk groot dat 1080i momenteel nog intern als 1080p gerendered wordt. De overstap van 1080i naar 1080p zou dan niet tot performance verschillen mogen leiden.WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:43:
[...]
dit is opzich interessant, alleen zijn de 1080p TV's nog tering duur, al dan niet nergens te krijgen.
en ik vrees ook dat het een preformance drop teweg zal brengen, want hogere resolutie = zwaarder draaien. en ik merk nou al dat het soms hier en daar schokt.
bijvoorbeeld een smoke grenade bij COD2 of als je bij GRAW over een grote area kijkt.
of het ergste nog bij oblivion.
[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 15-08-2006 17:54 ]
Ik heb een 15 of 20 jaar oude 70cm grootbeeld geloof ik..SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:11:
[...]
Op een philips breedbeeld tv 100hz plat scherm maar natuurlijk wel grote beeldbuis 70cm ziet het er ERG scherp uit. Dit komt door de advanced scart kabel. Ik bekeek het verschil met een hd-tv en mijn tv met de advanced scart, en van 3 meter afstand kon ik niet eens zoveel kwaliteitsverschil opmerken. Op de tv ziet het er nu zelfs beter uit dan op de tft met een vga kabel, dus op een normale breedbeeld tv kan het er nog heel mooi uit zien
Ik woon in Zwolle...maar ik heb nog geen Advanced Scartkabel dus heb waarschijnlijk niet het beste beeld en ga donderdag op vakantie dus dat schiet ook niet echt op...maar het beeld is zeer goed418O2 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 06:38:
Breedbeeld of 4:3?418O2 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:12:
[...]
Ik heb een 15 of 20 jaar oude 70cm grootbeeld geloof ik..
Een 360 is nog wel te betalen, maar als ik er nog een sjieke tv bij moet halen om een verschil te gaan zien met mijn xbox wordt het minder interresant
Ben ik het niet mee eens, ik heb een gewone TV (51") en heb perfect beeld, het is niet supergroot maar ik hoef ook niet vanaf 10 meter afstand te Xboxen dusTheVMaster schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:50:
[...]
Breedbeeld of 4:3?
Ik vind wel (da's persoonlijk) dat je bij een XBOX 360 minimaal een bb tv moet hebben
Ja, het beeld is echt veel beter. Je gaat van een kwalitatief slechte composiet-signaal naar een veel betere RGB-signaal. RGB biedt veel mooiere kleuren en een beter contrast en alles ziet er een stuk scherper uit dan met composiet.Onno_Devine schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:00:
Geeft AD-scart dan echt zoveel betere kwaliteit beeld?
Opzich vreemd want wat zorgt er dan voor dat het oppeens beter beeld wordt? (zit toch geen kastje extra tussen?)
Het signaal komt beter gescheiden de TV binnen. In plaats van alles door 1 tulp plugje komt het door meerdere losse pinnen binnen. Betere scheiding van kleuren en een hogere scherpte dusOnno_Devine schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:00:
Opzich vreemd want wat zorgt er dan voor dat het oppeens beter beeld wordt? (zit toch geen kastje extra tussen?)
This space is occupied
ik heb wel soort gelijke dingen gezien maar dat was dan een stikker-set.Angeloonie schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:53:
Heeft iemand al toevallig ervaring met zo'n ding?
http://www.dimplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=780051
http://www.dimplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=780054
De vergelijking uit het grote PS2 topic gaat hier ook op:Onno_Devine schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:00:
Importeur bellen.carfreak02 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:56:
Hallo,
Ik heb een vraagje : In mijn COD zit een scheurtje wat ik volgens mij wel eens heb gelezen kwam het door het doosje en was het garantie . Klopt dit ?
Zoja wat kan ik daaraan doen om een nieuwe te krijgen ?
En nog een pluspunt. Als je moeite had met het lezen van de lettertjes op de tv, is dat probleem nu ook verholpenOnno_Devine schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:00:
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Upscalen is niks bijzonders, het houdt alleen in dat je films opgeblazen wordt zodat je hele beeld gebruikt wordt. Dit moet sowieso gebeuren, anders krijg je een heel klein venstertje met je film erin en daaromheen een groot zwart kader.Koffiezuiper schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:15:
Verleden week heb ik een VGA kabel aangeschaft aangezien alleen daarmee dvd films wel geupscaled worden en niet met de component kabel. Nou zou de kwaliteit aanzienlijk verbeteren door de upscale maar ik denk zelf dat ik iets over het hoofd zie dan en ik denk dat ik iets mis.
Na het aansluiten van de kabel heb ik de resolutie aangepast in de dash naar 1366x768 (in ieder geval het hoogste) en voor de rest kon ik niets meer instellen zoals 720p enzo, klopt dit?
Als ik nu een dvd film erin doe dan zie ik misschien wel enige verbetering, iets minder ruis, maar het beeld is nou niet echt scherper geworden. Voor mij is dat upscale bende nog erg nieuw en weet er weinig vanKan dit alleen bij een bepaald aantal films of moet ik nog wat anders instellen?
Dit komt waarschijnlijk doordat je tv gewoon erg oud is en niet te verbeteren isVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:53:
Ik merkte geen verschil met die AD scart ..
Verwijderd
Mijn tv is 3 jaar oud.SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:47:
[...]
Dit komt waarschijnlijk doordat je tv gewoon erg oud is en niet te verbeteren is. Of je moet even zoeken naar de tv instellingen voor scherpte enz.
Nee ik ook nietVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:16:
[...]
Mijn tv is 3 jaar oud.
Ik heb eigenlijk ook niet die groene waas met de bijgeleverde rgb kabel, die op de afbeelding te zien is.
Dan ondersteund jullie tv geen rgb-scart.
Verwijderd
Beter zoekenapNia schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 08:51:
Is die Xbox harddisk nou al te koop? Want ik zie 'm nergens bij pricewatch...
fakking skeel, dankje
Verwijderd
Verwijderd
Als je het over scart hebt is die kabel zijn geld dubbel en dik waard.Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:32:
de mijne ondersteunde het wel, maar het verschil was niet merkbaar of iig die 25 euro niet waard
Ik zeg ook niet je moet ik zei ik vindbasdv schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:58:
[...]
Ben ik het niet mee eens, ik heb een gewone TV (51") en heb perfect beeld, het is niet supergroot maar ik hoef ook niet vanaf 10 meter afstand te Xboxen dus
En ik heb het beeld gezien op een HD-TV dus ik weet was ik mis![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq