De AI van de spookjes is zeker weten aangepast. Ik heb hier MAME met de originele Pac-Man arcade rom, en als ik daar een bepaald pad volg aan het begin van een level, dan kom ik altijd op een bepaalde plek
bijna in aanraking met het blauwe spookje. Op mijn mobiel heb ik een Pac-Man kloon die zich bewezen heeft arcade perfect te zijn, omdat dat blauwe spookje zich daar precies zo gedraagt. Maar in de XBLA versie van Pac-Man beweegt het blauwe spookje zich volgens een ander patroon, wat niet alleen betekent dat de XBLA versie niet arcade perfect is, maar ook dat de bestaande strategieën voor het verslaan van de levels niet meer op gaan.
Angeloonie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:41:
* Angeloonie gaat binnenkort ook een X-360 halen.
Nu heb ik nog een paar vraagjes
1) Ik ben van plan de Wireless Network Adapter er bij aan te schaffen. Ik zit hier thuis met Wanadoo Broadband Basic (tegenwoordig Orange) en een draadloos netwerk m.b.v. een Linksys WRT54G. Heeft iemand deze router ook? En werkt dit met de X360?
Lijkt me wel. Je zult wel 't een en ander moeten configureren, maar WiFi is WiFi, dus het exacte type router en access point dat je hebt mag niet uitmaken.
2) Ik heb hier een 51cm TV staan, gewoon een "oude" (4 jaar ofzo), hierop kan ik mijn X-Box aansluiten, houdt dat in dat ik de X360 ook gewoon kan aansluiten?

Natuurlijk. Er zijn wel meerdere verschillende mogelijkheden om je Xbox 360 aan te sluiten, en de een is beter dan de ander. Voor ouderwetse TV's is RGB SCART het beste (koop hiervoor een Advanced Scart Cable), daarna S-Video en de slechtste is Composite (geel tulpstekkertje). Als je een modernere- of HDTV hebt, dan kun je je 360 aansluiten met de Component kabels (die zitten standaard bij de Premium uitvoering) en dat geeft het beste resultaat. Component is ook nodig om HD resoluties te kunnen gebruiken.
3) Ik lees hier van een aantal mensen dat ze speciaal voor de X360 een HDTV aan hebben geschaft. Nu wou ik graag weten wat een beetje een leuk en vooral niet duur exemplaar is ter vervanging van mij 51cm TV, dus ook rond die maten

Ik kan door de bomen het bos niet meer zien bij al die TV's

Na lang dubben heb ik deze week de Toshiba 32WL66 (32 inch) besteld. Die is nu net onder de 1000 euro gedoken, en moet erg goed zijn. Veel aansluitmogelijkheden, uitstekende beeldkwaliteit, goede prijs. Zie ook het AV&H subforum voor allerlei topics over HD LCD's en plasma's.
[
Voor 51% gewijzigd door
Devil N op 11-08-2006 17:50
]