Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.653 views sinds 30-01-2008

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Op een ander forum.

De JPN en USA versies zijn gewoon regio vrij maar alleen speelbaar op een JPN of USA X360 en niet op een PAL X360. Daar gaan de meeste berichten ook over en daar onstaat ook de onduidelijkheid.

Enkele winkels hebben het getest en hij deed het gewoon niet. Wat Capcom zelf ook al officieel had aangekondigd.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dadj schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:15:
[...]

I will next week.. Heel veel mensen hoor.. 2006 is het jaar dat HDTV doorbreekt, 2007 het jaar dat het gemeengoed zal beginnen te worden..
Precies, breedbeeld was immers ook binnen 2 jaar ingeburgerd 8)7

p.s. heb zelf overigens al wel een HD-Ready tv, speciaal voor mijn Xdoosje360 8)

Verwijderd

Is t niet zo dat verreweg de meeste mensen zelfs nog steeds op 4:3 zitten?

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
ironx schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:08:
[...]

Als je had gezocht had je in deel 18 al meer dan genoeg informatie kunnen vinden betreffende garantie's :)

Deel 18 -> 1
Deel 18 -> 2

In het kort: Europese regel voor consumenten is minimaal 2 jaar. Europese regel is als uitgangspunt opgenomen in het Burgelijk Wetboek. Wet gaat boven wat voor voorwaarden en regeltjes van welke fabrikant/winkel dan ook.
Ik ben niet degene die de vraag over de garantie op gang brach, ik hoorde allemaal mensen 90 dagen blatne enzo en dacht kom laat ik eens kijken wat er in de garantievoorwaarden staat. Ik weet dat het volgens het europees recht 2 jaar is, maar ik kan me herinneren dat microsoft dit bij de eerste xbox ook echt communiceerde en in zijn voorwaarden had staan. Nu staat er dus maar een jaar (al hebben ze zich natuurlijk wel aan die 2 jaar te houden).

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
De warez versie die uit is, werkt alleen op ntsc-u en ntsc-j. Gvd een maand wachten dus...

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Chaser2600 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 09:41:
[...]

Precies, breedbeeld was immers ook binnen 2 jaar ingeburgerd 8)7

p.s. heb zelf overigens al wel een HD-Ready tv, speciaal voor mijn Xdoosje360 8)
Idd ;) PFff...RTL begint volgend jaar pas met bb uitzendingen whahahaha hoelang hebben we al breedbeeld'tv's in NL? Volgens mij wel zo'n 10 jaar al....

Ach.ik heb wel een breedbeeld (sinds vorig jaar ofzo), maar om nu weer een HD Ready tv te kopen..neuh ik wacht nog wel ff een jaartje O-)
PhuSioN schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:34:
De warez versie die uit is, werkt alleen op ntsc-u en ntsc-j. Gvd een maand wachten dus...
Whoehwhahahaha ;) OOps..sorry...tja. ik bedoel wie laat hem dan ook ombouwen :p

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 10-08-2006 10:38 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik zit met een probleem, via live ingame chat hoor ik iedereen, maar een "friend" hoort mij niet, terwijl ik hem wel hoor. en hij beweerd dat hij anderen ook kan horen, maar alleen mij niet.

eerder had ik nergens last van en kon ik gewoon met hem praten.

hij zegt alles nagelopen te zijn bij de voice instellingen enzo. en de voice messages die ik stuur kan hij wel horen. hoe zit dit precies? (ze zijn wel computer leeken daaro, dus ik denk dat ze gewoon iets verkloot hebben maarja)
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:52:
[...]

Hij hoort jou niet maar horen andere mensen jou wel ?
ja ik kan gewoon met anderen praten en ze horen mij, en ik hoor hun, alleen mn "friend" hoort mij niet.

trouwens las ik ook iets over dat de IP wat te dicht opelkaar zat, dat je daardoor dit conflict krijgt?
kan het dan ook aan het zelfde euvel liggen dat ik soms cannot connect to server krijg als hij een game maakt? en andersom het zelfde.

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
TheVMaster schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:38:
[...]

Idd ;) PFff...RTL begint volgend jaar pas met bb uitzendingen whahahaha hoelang hebben we al breedbeeld'tv's in NL? Volgens mij wel zo'n 10 jaar al....

Ach.ik heb wel een breedbeeld (sinds vorig jaar ofzo), maar om nu weer een HD Ready tv te kopen..neuh ik wacht nog wel ff een jaartje O-)

[...]

Whoehwhahahaha ;) OOps..sorry...tja. ik bedoel wie laat hem dan ook ombouwen :p
Wie zegt dat ik hem omgebouwd heb? Het is gewoon info wat ik op internet gevonden heb.

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Heb na eindeloos de demo gespeelt te hebben, heb ik Madden 06 via ebay weten te bemachtigen. En ik moet zeggen :) ik vermaak me wel. Nu wel met commentaar en langere heelften, heerlijk!

Nu wachten op de NCAA 07 versie!

[ Voor 8% gewijzigd door m00n op 10-08-2006 15:28 ]

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PhuSioN schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:04:
[...]

Wie zegt dat ik hem omgebouwd heb? Het is gewoon info wat ik op internet gevonden heb.
Dat zeg ik niet ;) lol 't was meer een algemene kreet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:38:
Na aanleiding van dit tweakers.net artikel, is het aannemelijk dat er een prijsverlaging aankomt rondom de release van de PS3?
Ik wil over 2 weken een xbox 360 aanschaffen, is dit verstandig? Aangezien er dus waarschijnlijk een prijsverlaging aankomt.

Het gaat mij voornamelijk om de in het artikel genoemde bundel, die is voor mij erg interessant omdat ik de xbox alleen koop voor test drive unlimited en tot die tijd PGR wil gaan spelen.

Als ik het goed begrijp een overzicht van de kosten Normaal en van de Bundel.

Normaal
Premium Xbox 360 : €399
3 Maanden Live Gold : € 20
1250 MPP : € 15
PGR : € 65

Totaal: €499

Bundel voor dit alles: €350 (als die er komt)

Dit is dus een verschil van +/- €150 euro , ik vind dit zelf nog al een groot verschil en ook wel het wachten waard. Alleen kan ik dus nergens vinden of en zo ja wanneer deze bundel naar Nederland komt. Iemand hier al wat meer info over?

p.s. demo2 van test drive unlimited komt rond 20 augustus vandaar ook dat ik om en nabij deze datum een xbox 360 wil aanschaffen als de bundel erg lang op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m00n schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:28:
Heb na eindeloos de demo gespeelt te hebben, heb ik Madden 06 via ebay weten te bemachtigen. En ik moet zeggen :) ik vermaak me wel. Nu wel met commentaar en langere heelften, heerlijk!

Nu wachten op de NCAA 07 versie!
ncaa 07 is al uit... ik denk dat je bedoeld madden 07 ?
http://www.xbox.com/en-US...ball07xbox360/default.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:05:
[...]

Ik wil over 2 weken een xbox 360 aanschaffen, is dit verstandig? Aangezien er dus waarschijnlijk een prijsverlaging aankomt.

Het gaat mij voornamelijk om de in het artikel genoemde bundel, die is voor mij erg interessant omdat ik de xbox alleen koop voor test drive unlimited en tot die tijd PGR wil gaan spelen.

Als ik het goed begrijp een overzicht van de kosten Normaal en van de Bundel.

Normaal
Premium Xbox 360 : €399
3 Maanden Live Gold : € 20
1250 MPP : € 15
PGR : € 65

Totaal: €499

Bundel voor dit alles: €350 (als die er komt)

Dit is dus een verschil van +/- €150 euro , ik vind dit zelf nog al een groot verschil en ook wel het wachten waard. Alleen kan ik dus nergens vinden of en zo ja wanneer deze bundel naar Nederland komt. Iemand hier al wat meer info over?

p.s. demo2 van test drive unlimited komt rond 20 augustus vandaar ook dat ik om en nabij deze datum een xbox 360 wil aanschaffen als de bundel erg lang op zich laat wachten.
Het is niet zeker of dat pakket komt, dat is het 1e.
Ten tweede zou het me niks verbazen als die in Nederland stukken duurder wordt (Is meestal zo)

Dus ik weet het niet, ik heb zelf ook 1,5 week geleden een xbox gekocht, die prijsverlaging is helemaal niet zeker aangezien de PS3 Sowieso al €100 euro meer kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

Gisteren maar eens een 360 gekocht. Prima ding!

Alleen in de folde staat dat je gratis een maan Live gold kan krijgen. (Ik heb het premium pack genomen). Dus ik had me aangemeld voor xbox live, 3 maanden live extra gekocht. Krijg ik nog steeds maar 3 maanden :?

Ik kan ook niet vinden hoe ik die ene maand anders zou moeten krijgen dan door me aan te melden bij xbox live op de normale manier :?

Kan ik MS bellen om te vragen of ze die ene maand er nog bij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
911GT2 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:20:
Gisteren maar eens een 360 gekocht. Prima ding!

Alleen in de folde staat dat je gratis een maan Live gold kan krijgen. (Ik heb het premium pack genomen). Dus ik had me aangemeld voor xbox live, 3 maanden live extra gekocht. Krijg ik nog steeds maar 3 maanden :?

Ik kan ook niet vinden hoe ik die ene maand anders zou moeten krijgen dan door me aan te melden bij xbox live op de normale manier :?

Kan ik MS bellen om te vragen of ze die ene maand er nog bij doen?
Hmm volgens mij had je dat pas moeten doen na die maand, dus ik zou idd maar ff bellen.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

Sensei_D schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:14:
[...]

Hmm volgens mij had je dat pas moeten doen na die maand, dus ik zou idd maar ff bellen.
Ik had ook nergens de optie om die 1 maand gratis aan te klikken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Als je een silver account aanmaakt wordt deze automatisch omgezet in 1 gratis maand gold. Deze gratis maand zou opgeteld moeten worden bij de 3 maanden gold die je al betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:22:
Is t niet zo dat verreweg de meeste mensen zelfs nog steeds op 4:3 zitten?
Nee hoor, 60+% van de TV's is breedbeeld. En de inburgering van 720p gaat verdomd snel met de flatpanel hype van de afgelopen jaren.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
mensen die nu net een breedbeeldtv hebben gekocht gaat nu echt niet direct ook een hdtv kopen hoor. Hetzelfde met cdspeler/minidisc en weet ik hoe ze allemaal heten. Duurt nog wel een paar jaar. Eerst moet de breedbeeldtv het bij de meeste mensen begeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
mobygo76 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:24:
mensen die nu net een breedbeeldtv hebben gekocht gaat nu echt niet direct ook een hdtv kopen hoor. Hetzelfde met cdspeler/minidisc en weet ik hoe ze allemaal heten. Duurt nog wel een paar jaar. Eerst moet de breedbeeldtv het bij de meeste mensen begeven ;)
nouja onze TV begon al weer te verouderen en kreeg een stip in het midden als je hem uit deed.

heb ik samen met mn ouders een HD LCD aangeschaft. (dat was in maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er zullen inderdaad genoeg mensen zijn die misschien een HDTV gaan komen het komende jaar.
Maar de huis, tuin en keuken gebruiker zal echt nog niet overstappen als hij nog een goed werkende tv heeft omdat het voor hem gewoonweg een worst zal wezen dat hij over 5 jaar twee HDTV zenders kan ontvangen. Voordat alle zenders over zijn op HD zijn we misschien wel tientallen jaren verder.

Dat er dan wat tweakertjes rondhuppelen die meteen naar de Media Markt rennen om hun nieuwe Xbox360 te voorzien van het HDTV geweld (inclusief ikzelf, overigens niet naar de Media Markt ;) )... maar dat is lang niet genoeg voor de doorbraak van HDTV.

[ Voor 4% gewijzigd door AP3X op 11-08-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Chaser2600 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:53:
Er zullen inderdaad genoeg mensen zijn die misschien een HDTV gaan komen het komende jaar.
Maar de huis, tuin en keuken gebruiker zal echt nog niet overstappen als hij nog een goed werkende tv heeft omdat het voor hem gewoonweg een worst zal wezen dat hij over 5 jaar twee HDTV zenders kan ontvangen. Voordat alle zenders over zijn op HD zijn we misschien wel tientallen jaren verder.

Dat er dan wat tweakertjes rondhuppelen die meteen naar de Media Markt rennen om hun nieuwe Xbox360 te voorzien van het HDTV geweld (inclusief ikzelf, overigens niet naar de Media Markt ;) )... maar dat is lang niet genoeg voor de doorbraak van HDTV.
ook schuldig :) alleen ONLINE besteld >:) toppunt van tweaker, alles online afhandelen.

maar het is wel zo wat je zegt, een kammeraad van mij heeft thuis nog een nokia breedbeeld staan. dat ding is ingebrand op 4:3 en die mensen zijn stinkend rijk, vraag ik: waarom halen julie geen mooi groot plasma of LCD scherm. deze doet het ook nog, krijg je als antwoord 8)7 dan ding is 8 tot 10 jaar oud, weg ermee!

wel elk jaar een nieuwe auto maar een normale TV kan er niet van af |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Mjah als het niet om te gamen was had ik aan m'n 6 jaar oude CRT ook lange tijd genoeg gehad voor die 2 uur TV die ik per week kijken :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier al iemand pacman gedownload? ik namelijk wel maar ik snap die spookjes niet helemaal, hoe reageren ze nou op mij? want volgens mij reageren ze op een bepaalde manier als ik pacman bestuur zeg maar... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:38:
Mjah als het niet om te gamen was had ik aan m'n 6 jaar oude CRT ook lange tijd genoeg gehad voor die 2 uur TV die ik per week kijken :)
Dus jij hebt alleen voor het gamen een LCD gekocht? Wauwww...
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:04:
Heeft er hier al iemand pacman gedownload? ik namelijk wel maar ik snap die spookjes niet helemaal, hoe reageren ze nou op mij? want volgens mij reageren ze op een bepaalde manier als ik pacman bestuur zeg maar... :/
Ehh..ik heb hem gedownload. Het is gewoon good-old-pacman ;) Niet meer en niet minder..zelfs de levels zijn hetzelfde :)

Maare ze reageren op je zoals ze dat altijd gedaan hebben....niets vreemd aan 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 11-08-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb ook het idee dat de spookjes slimmer zijn, ze anticiperen nu de richting waar je heen gaat, om je in te sluiten. als ik het goed herinner dan was dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

TheVMaster schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:31:
[...]

Dus jij hebt alleen voor het gamen een LCD gekocht? Wauwww...
Ik heb mijn Big-ass HDTV ook alleen gekocht voor mijn 360 :)

Voor het matige tv-beeld op die toestellen hoef je het niet te doen. Gelukkig komt die HD-DVD uitbreiding er aan, dan kan ik hem echt gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:08:
ik heb ook het idee dat de spookjes slimmer zijn, ze anticiperen nu de richting waar je heen gaat, om je in te sluiten. als ik het goed herinner dan was dat niet zo.
Dat deden ze altijd al :(
Stomme spookjes...

http://jongy.tripod.com/History.html

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:11:
[...]

Ik heb mijn Big-ass HDTV ook alleen gekocht voor mijn 360 :)

Voor het matige tv-beeld op die toestellen hoef je het niet te doen. Gelukkig komt die HD-DVD uitbreiding er aan, dan kan ik hem echt gaan gebruiken.
Over uitbreidingen gesproken : Wanneer komt de LIVE Cam uit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik ben van plan om een Xbox 360 te kopen, maar ik heb nog een vraagje. Naast de console en een aantal games wil ik ook nog een headset kopen. Ik heb gehoord dat de headset die je bij het Premium-pakket krijgt erg slecht is en snel kapot gaat. Dus ik had het idee om een andere te kopen.
Ik hou meer van DJ-achtige headsets, dus die Wireless Headset die er komt is natuurlijk een beetje klein. Nu zag ik toevallig op Salland een aanbieding, de Sharkoon X-Tatic, die ook met Xbox Live overweg zou kunnen, tenminste dat staat op de Sharkoon site en op Salland. Mijn vragen zijn:

1. Zijn er meer headsets (in het DJ-stijltje) die overweg kan met Xbox Live (dus met microfoon) of is er een manier om je PC-headset (met mic) aan te sluiten (dat werkt met Xbox Live)?
2. Welke kunnen jullie mij aanraden?
3. Iemand ervaring met zo'n headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

* Angeloonie gaat binnenkort ook een X-360 halen.

Nu heb ik nog een paar vraagjes :Y)

1) Ik ben van plan de Wireless Network Adapter er bij aan te schaffen. Ik zit hier thuis met Wanadoo Broadband Basic (tegenwoordig Orange) en een draadloos netwerk m.b.v. een Linksys WRT54G. Heeft iemand deze router ook? En werkt dit met de X360?

2) Ik heb hier een 51cm TV staan, gewoon een "oude" (4 jaar ofzo), hierop kan ik mijn X-Box aansluiten, houdt dat in dat ik de X360 ook gewoon kan aansluiten? :Y)

3) Ik lees hier van een aantal mensen dat ze speciaal voor de X360 een HDTV aan hebben geschaft. Nu wou ik graag weten wat een beetje een leuk en vooral niet duur exemplaar is ter vervanging van mij 51cm TV, dus ook rond die maten :) Ik kan door de bomen het bos niet meer zien bij al die TV's :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:08:
De AI van de spookjes is zeker weten aangepast. Ik heb hier MAME met de originele Pac-Man arcade rom, en als ik daar een bepaald pad volg aan het begin van een level, dan kom ik altijd op een bepaalde plek bijna in aanraking met het blauwe spookje. Op mijn mobiel heb ik een Pac-Man kloon die zich bewezen heeft arcade perfect te zijn, omdat dat blauwe spookje zich daar precies zo gedraagt. Maar in de XBLA versie van Pac-Man beweegt het blauwe spookje zich volgens een ander patroon, wat niet alleen betekent dat de XBLA versie niet arcade perfect is, maar ook dat de bestaande strategieën voor het verslaan van de levels niet meer op gaan.
Angeloonie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:41:

1) Ik ben van plan de Wireless Network Adapter er bij aan te schaffen. Ik zit hier thuis met Wanadoo Broadband Basic (tegenwoordig Orange) en een draadloos netwerk m.b.v. een Linksys WRT54G. Heeft iemand deze router ook? En werkt dit met de X360?
Lijkt me wel. Je zult wel 't een en ander moeten configureren, maar WiFi is WiFi, dus het exacte type router en access point dat je hebt mag niet uitmaken.
2) Ik heb hier een 51cm TV staan, gewoon een "oude" (4 jaar ofzo), hierop kan ik mijn X-Box aansluiten, houdt dat in dat ik de X360 ook gewoon kan aansluiten? :Y)
Natuurlijk. Er zijn wel meerdere verschillende mogelijkheden om je Xbox 360 aan te sluiten, en de een is beter dan de ander. Voor ouderwetse TV's is RGB SCART het beste (koop hiervoor een Advanced Scart Cable), daarna S-Video en de slechtste is Composite (geel tulpstekkertje). Als je een modernere- of HDTV hebt, dan kun je je 360 aansluiten met de Component kabels (die zitten standaard bij de Premium uitvoering) en dat geeft het beste resultaat. Component is ook nodig om HD resoluties te kunnen gebruiken.
3) Ik lees hier van een aantal mensen dat ze speciaal voor de X360 een HDTV aan hebben geschaft. Nu wou ik graag weten wat een beetje een leuk en vooral niet duur exemplaar is ter vervanging van mij 51cm TV, dus ook rond die maten :) Ik kan door de bomen het bos niet meer zien bij al die TV's :P
Na lang dubben heb ik deze week de Toshiba 32WL66 (32 inch) besteld. Die is nu net onder de 1000 euro gedoken, en moet erg goed zijn. Veel aansluitmogelijkheden, uitstekende beeldkwaliteit, goede prijs. Zie ook het AV&H subforum voor allerlei topics over HD LCD's en plasma's.

[ Voor 51% gewijzigd door Devil N op 11-08-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:43
Heeft iemand nog leuke suggesties over welk spel ik nog zou kunnen kopen? Ik zoek nog ff een leuk spel om nog een groot deel van mijn zomervakantie mee door te komen. Het liefst een beetje goed multiplayer spel. Verder houdt ik wel van FPS en ook wel racegames. Zelf zat ik misschien te denken aan BF2:MC en Chrome Houds, alhoewel ik van die laatste ook best wel wat kritiek had gelezen. BF2:MC lijkt me wel leuk maar ik vroeg me toch af of dat nog wel populair is op live aangezien ik de meeste spellen toch wel graag op live speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Devil N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:42:
[...]

Na lang dubben heb ik deze week de Toshiba 32WL66 (32 inch) besteld. Die is nu net onder de 1000 euro gedoken, en moet erg goed zijn. Veel aansluitmogelijkheden, uitstekende beeldkwaliteit, goede prijs. Zie ook het AV&H subforum voor allerlei topics over HD LCD's en plasma's.
€1000 vind ik wat te veel voor alleen een game-tv :P Zat meer aan €350 oid te denken :Y)

Zoiets als deze of deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Angeloonie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:11:
[...]

€1000 vind ik wat te veel voor alleen een game-tv :P Zat meer aan €350 oid te denken :Y)

Zoiets als deze of deze
In dat geval zou ik gewoon een PC monitor gebruiken in combinatie met een VGA kabel (die is er ook nog voor de 360, was ik vergeten te melden). Dan kun je resoluties tot 1280x1024 gebruiken, wat ook in de catagorie HD valt, en dan zou ik die TV gewoon laten voor wat ie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

gamed er hier iemand met Wanadoo/Orange Family icm Live? Op me ps2 werkt het toch niet echt lekker, ooit ergens gelezen dat wandoo niet echt goed is met online games

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:30:
Jongens, ik ben van plan om een Xbox 360 te kopen, maar ik heb nog een vraagje. Naast de console en een aantal games wil ik ook nog een headset kopen. Ik heb gehoord dat de headset die je bij het Premium-pakket krijgt erg slecht is en snel kapot gaat. Dus ik had het idee om een andere te kopen.
Ik hou meer van DJ-achtige headsets, dus die Wireless Headset die er komt is natuurlijk een beetje klein. Nu zag ik toevallig op Salland een aanbieding, de Sharkoon X-Tatic, die ook met Xbox Live overweg zou kunnen, tenminste dat staat op de Sharkoon site en op Salland. Mijn vragen zijn:

1. Zijn er meer headsets (in het DJ-stijltje) die overweg kan met Xbox Live (dus met microfoon) of is er een manier om je PC-headset (met mic) aan te sluiten (dat werkt met Xbox Live)?
2. Welke kunnen jullie mij aanraden?
3. Iemand ervaring met zo'n headset?
Leuk al die HDTV posts maar ik ook iets ^hierover^ horen. Wellicht is de Sharkoon Media Hub een optie waardoor ik bijv. mijn Icemat Siberia kan koppelen aan Xbox Live voor de 360?
* Serge houdt van antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:10:
Heeft iemand nog leuke suggesties over welk spel ik nog zou kunnen kopen? Ik zoek nog ff een leuk spel om nog een groot deel van mijn zomervakantie mee door te komen. Het liefst een beetje goed multiplayer spel. Verder houdt ik wel van FPS en ook wel racegames. Zelf zat ik misschien te denken aan BF2:MC en Chrome Houds, alhoewel ik van die laatste ook best wel wat kritiek had gelezen. BF2:MC lijkt me wel leuk maar ik vroeg me toch af of dat nog wel populair is op live aangezien ik de meeste spellen toch wel graag op live speel.
PGR3 nu iig (als je um niet al hebt), TestDrive Unlimited (oktober) & Saints Row (eind deze maand) straks :-). BF:MC is een goeie game maar omdat ik nog geen Xbox360 heb weet ik nie of hij populair is op Live, zou heel goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Net weer de N3 demo uitgespeeld :'(
Ik wil meer....

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

Zoiets als deze of deze
Geen idee wat je verder met je TV wil doen maar ik vind dit wel heeeel erg kleine TV's en eigenlijk zonde van je geld. Kijk ook eens naar de resolutie en overige specificaties en dan zie ik al snel aanzienlijke bezwaren om hier een XB360 op aan te sluiten.

Tip: spaar en ga op zoek naar een resolutie van 1366 x 768 pixels en voldoende aansluitingen voor je overige apparatuur.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leaky
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-09 19:22
Angeloonie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:41:

...
Yep, Heb zelf ook de WRT54G (versie 5). Gaat als een speer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Laatst online: 09-09 03:25
Mooi dat live gewoon werkt als je een x360 importeerd , hoe zit dat met garantie is dat gewoon wereldwijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Zoiets als deze of deze
ong. 800 euro voor een samsung 26 is ook ruim voldoende hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb nu dit op mijn lijstje staan:

MICROSOFT Xbox 360 console + Saints Row €429,00
MICROSOFT Xbox 360 VGA HD AV-kabel €29,99
MICROSOFT Xbox 360 wireless netwerkadapter €79,99

En later dit er bij:
MICROSOFT Xbox 360 battery pack €14,99
MICROSOFT Xbox 360 Quick Charge kit €29,99

Alleen nou vraag ik me af, die kabel die bij de fully loaded pack zit, welke is dat nou? Want bij de ene site wordt er een HD AV kabel genoemd, maar dat is niet dezelfde als de VGA HD AV kabel?

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 11-08-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:03:
Alleen nou vraag ik me af, die kabel die bij de fully loaded pack zit, welke is dat nou? Want bij de ene site wordt er een HD AV kabel genoemd, maar dat is niet dezelfde als de VGA HD AV kabel?
De HD-AV kabel is een component kabel (YPbPr)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Flipm0de schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:28:
gamed er hier iemand met Wanadoo/Orange Family icm Live? Op me ps2 werkt het toch niet echt lekker, ooit ergens gelezen dat wandoo niet echt goed is met online games
Werkt prima hier!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Magic schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:06:
[...]

De HD-AV kabel is een component kabel (YPbPr)
Dat zegt mij dus helemaal niet? :?

Ik moet de kabel hebben om de X360 op mijn 19"TFT aan te sluiten. Is degene die bij de Fully Loaded versie zit de kabel voor HD-TV's of degene die ik nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:09:
[...]

Dat zegt mij dus helemaal niet? :?

Ik moet de kabel hebben om de X360 op mijn 19"TFT aan te sluiten. Is degene die bij de Fully Loaded versie zit de kabel voor HD-TV's of degene die ik nodig heb?
Deze is inderdaad voor HD-TV's en dus niet te gebruiken om hem op een VGA-scherm aan te sluiten. je zult er dus een kabeltje bij moeten kopen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Magic schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:11:
[...]

Deze is inderdaad voor HD-TV's en dus niet te gebruiken om hem op een VGA-scherm aan te sluiten. je zult er dus een kabeltje bij moeten kopen.
Dat is wat ik wou weten, thanks :)

* Angeloonie kan niet wachten tot hij zijn salaris krijgt deze maand :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk spel is beter als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding, Prey of KingKong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:29:
Welk spel is beter als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding, Prey of KingKong..
Imho beide niet ;) Maja bij prey heb je iig altijd nog multiplayer.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:29:
kingkong is tegenwoordig heel cheap (en imho zijn film games altijd beetje afgezaagd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Beide games zijn eigenlijk verkrijgbaar voor rond de 30 euro, Asiatische versie van Prey is namelijk regio vrij en op play asia staat die voor 30 euro.

Beide games hebben eigenlijk vrijwel dezelfde duur., die zit rond de 6 a 7 uur :) Dan is maar net de vraag wat voor soort games je liever speelt? KK heeft wat meer avontuur/platform elementen. Kwalitatief gezien tja zou ik ze eigenlijk wel hetzelfde cijfer geven maar het is maar net welk genre je liever hebt :)

De Multiplayer van Prey is btw erg brak, althans zo heb ik gehoord. Netcode is nogal slecht en daarom dus vrij laggy af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graw werkt perfect hiero. nog maandje dan. ga verhuizen waar geen orange family te krijgen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb je hier of hier wat aan. Moet in principe gewoon werken.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Koffiezuiper schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:21:
Beide games zijn eigenlijk verkrijgbaar voor rond de 30 euro, Asiatische versie van Prey is namelijk regio vrij en op play asia staat die voor 30 euro.
hmm maar als je iets van playasia besteld moet je dan niet onnodig veel porto betalen, en lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:33:
[...]

hmm maar als je iets van playasia besteld moet je dan niet onnodig veel porto betalen, en lang wachten.
Dit vraag ik mij ook af , aangezien de xbox zelf hier ook een stuk goedkoper is. En hoe zit dat met garantie als je een xbox 360 via hun besteld? Is dit betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:05:
[...]

Als er een prijsverlaging komt zegt microsoft dat toch niet, anders verkopen ze tot die tijd geen consoles :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

VET!! Free rondrijden, en foto's uploaden. Hier 3 van mij, clickable voor high-res 720p _/-\o_
Een paar fototjes van de garage dan maar. :p

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lucaskoolen/Project%20Gotham%20Pics/garage3smallest.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lucaskoolen/Project%20Gotham%20Pics/garage2smallest.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lucaskoolen/Project%20Gotham%20Pics/garage1smallest.JPG

[ Voor 133% gewijzigd door KneppaH op 12-08-2006 02:08 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

KneppaH schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:04:
[...]

een fotootje van de garage dan maar :p

[afbeelding]
Haal alsjeblieft die foto weg, krijg constant schermpjes waar ik moet inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ben het al in orde aant maken, ff geduld.

-edit- nu moeten ze zichtbaar zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door KneppaH op 12-08-2006 01:25 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

KneppaH schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:04:
[...]

een fotootje van de garage dan maar :p

[afbeelding]
Dat gaat niet lukken als je dir pw protected is hé

edit: Spuit 11 :p

[ Voor 7% gewijzigd door Royal op 12-08-2006 01:16 ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Doe iedereen een lol en host plaatjes bij www.imageshack.us makkelijk, snel en gratis.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 12-08-2006 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmm, dilemma hier. Kan een core edition overnemen van een vriend voor 200 euro. Echter wil ik oude xbox games blijven spelen (de compatible versies dan) en wil ik zeker online gamen (dus een headset kopen). Eigelijk is zo een core xbox helemaal niet interessant voor mij maar het scheelt toch weer 100 euro tov de winkel.

Moeilijke keuzes :P

(ben helemaal addicted to GRAW :P)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
vergeet de benodigde HDD niet (voor online en backwards compatible)

[ Voor 39% gewijzigd door Bulls op 12-08-2006 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

ja, koop die core voor 200,- en dan ga je naar de winkel en koop je je een losse xbox360 HD voor 85,75 + een headset voor 17,95 en dan ben je voor 303,70 klaar. In de winkel betaal je tussen de 379,- en 399,- voor een premiumset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Goeie tip :) Waar haal je die zo goedkoop? Bij de bartsmit ofzo? Die hdd's kosten toch 100 rond?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

check de pricewatch :)

Harde schijf klikkerdeklik

Headset klikkerdeklik

[ Voor 37% gewijzigd door KneppaH op 12-08-2006 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik las net ergens op xboxworld dat iemand beweerd dat je de gewone xbox1 live abbo code ook kan gebruiken voor de 360. en dat scheelt dus de helft in prijs! kan iemand dat bevestigen dat dat zo is?
(en als het daadwerkelijk zo is, dat vind ik het stom dat microsoft de 360 codes dan onnodig duur maakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:45:
ik las net ergens op xboxworld dat iemand beweerd dat je de gewone xbox1 live abbo code ook kan gebruiken voor de 360. en dat scheelt dus de helft in prijs! kan iemand dat bevestigen dat dat zo is?
(en als het daadwerkelijk zo is, dat vind ik het stom dat microsoft de 360 codes dan onnodig duur maakt)
Ja, dat werkt idd. Mijn jaarabbo Xbox Live heeft me €19.95 gekost (en daar kreeg ik nog SC:Pandora Tomorrow en een cheap-ass headset bij cadeau :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat abbonement serieus vergelijkbaar met een gold abbonement voor een jaar??!!
Dat zou wat zijn... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:23:
Is dat abbonement serieus vergelijkbaar met een gold abbonement voor een jaar??!!
Dat zou wat zijn... _/-\o_
pcies! Das gewoon uitsparen!

Maar heeft nog niemand gezocht naar wat ik eerder vroeg; Over-The-Ear headsets met mic die Xbox Live ondersteunen? TDU & Saints Row zijn zoooo verleidelijk om een x360 te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:35:
[...]

pcies! Das gewoon uitsparen!

Maar heeft nog niemand gezocht naar wat ik eerder vroeg; Over-The-Ear headsets met mic die Xbox Live ondersteunen? TDU & Saints Row zijn zoooo verleidelijk om een x360 te hebben!
Dus als ik op mijn 360 Live Gold wil kan ik gewoon een "oude" Xbox Live kaart halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Op play.com is Condemned verkrijgbaar voor 30 euro :) Leek me geen verkeerde titel voor zo'n prijs, denk meld het even :)

Was al een tijdje opzoek naar het spel maar ik vond de 60 euro iets teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Shiverzz schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:31:
[...]

Ja, dat werkt idd. Mijn jaarabbo Xbox Live heeft me €19.95 gekost (en daar kreeg ik nog SC:Pandora Tomorrow en een cheap-ass headset bij cadeau :+ )
waar heb je dat weten te halen dan?
ik heb alle mogelijke internet shops afgezocht en kan alleen maar de starter kit vinden voor 60 euro.

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 12-08-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Net Fight night aan het spelen ging lekker, maar opeens bleef het beeld hangen, kreeg witte blokjes in het scherm en er kwam even een krakend geluid uit de boxen 8)7

De xbox maar meteen even aan en uit gezet, na een tijdje hing het beeld weer vast.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
Kethij schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:33:
Net Fight night aan het spelen ging lekker, maar opeens bleef het beeld hangen, kreeg witte blokjes in het scherm en er kwam even een krakend geluid uit de boxen 8)7

De xbox maar meteen even aan en uit gezet, na een tijdje hing het beeld weer vast.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Kapot.. Bel MS op en stuur hem op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
krijgnuwat schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:41:
[...]

Kapot.. Bel MS op en stuur hem op..
Oh nee he, ik heb hem al een opgestuurd omdat mijn drive niks meer leesde.
Kan dat niks met de HD te maken hebben dat die blijft hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
July 20, 2006 - While the cost of games and consoles creeps higher and higher, at least Xbox 360-owning racing game fans will soon be getting a break. Atari today announced its upcoming racer Test Drive Unlimited will retail for $39.95.

In addition, car packs featuring six or more cars, complete with genre-specific radio stations, will be available for download monthly, beginning six weeks after launch on Xbox Live Marketplace. Atari hasn't announced pricing for these packs, yet.

"Innovation should be available to everyone, not a privilege for those who can afford high price tags," said Bruno Bonnell, Chairman, CEO and Chief Creative Officer of Atari. "Our GamersFirst program demonstrated the positive impact of flexibility in pricing. We believe it is our mission to deliver triple-A games that are accessible to the masses. As such, we are offering Test Drive Unlimited - a game that is being positively touted and recognized by the media - for $39.95, and furthermore, will continue users' experiences past launch by featuring new cars and free music for download."

$40 maar?
Ik kreeg dit bericht op MSN maar heb nog nergens voor die prijs het spel kunnen vinden, zou wel geniaal zijn :P

Toch nog bron:
http://xbox360.ign.com/articles/719/719910p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Laatst online: 09-09 18:46
Hmm een kameraad van me heeft zijn xbox360 kapot en terug gebracht naar Mediamarkt waar die gekocht is. Daar hadden ze beloofd dat hij binnen 20 dagen zijn xbox terug zou hebben. Nu, zo'n 25 dagen later heeft de mediamarkt zijn xbox nog niet terug ontvangen van Microsoft en kan het nog wel 2 weken duren volgens hun. Waarom beloven ze dan iets als het toch niet kan :?

Is er een policy van Microsoft die zegt dat een klant binnen een aantal dagen zijn defecte xbox gerepareerd terug moet krijgen of desnoods een nieuwe? Als dit zo is kan hij dit claimen bij de winkel. Iemand die hier iets over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:49:
waar heb je dat weten te halen dan?
ik heb alle mogelijke internet shops afgezocht en kan alleen maar de starter kit vinden voor 60 euro.
Die oude game/live abbo bundels vind je over het algemeen niet in internetshops, maar heel sporadisch zie je ze in de uitverkoopbakken bij gewone speelgoedwinkels. En dat betekent dus dat je daadwerkelijk naar BUITEN moet om je goedkope abbo’tje op de kop te tikken :+ .

Mijn SC:PT/Live bundel heb ik destijds (dec.’05) bij de Intertoys gevonden. En ja, de Live abbo code activeert gewoon een jaar XB Live op je 360 voor €19.95. Enige tijd geleden was er bij de lokale e-plaza een opheffingsuitverkoop waar ik voor €14.95 de Live bundel met Mechassault heb meegenomen. Draak van een game, maar who cares… ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basdv schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:47:
July 20, 2006 - While the cost of games and consoles creeps higher and higher, at least Xbox 360-owning racing game fans will soon be getting a break. Atari today announced its upcoming racer Test Drive Unlimited will retail for $39.95.

In addition, car packs featuring six or more cars, complete with genre-specific radio stations, will be available for download monthly, beginning six weeks after launch on Xbox Live Marketplace. Atari hasn't announced pricing for these packs, yet.

"Innovation should be available to everyone, not a privilege for those who can afford high price tags," said Bruno Bonnell, Chairman, CEO and Chief Creative Officer of Atari. "Our GamersFirst program demonstrated the positive impact of flexibility in pricing. We believe it is our mission to deliver triple-A games that are accessible to the masses. As such, we are offering Test Drive Unlimited - a game that is being positively touted and recognized by the media - for $39.95, and furthermore, will continue users' experiences past launch by featuring new cars and free music for download."

$40 maar?
Ik kreeg dit bericht op MSN maar heb nog nergens voor die prijs het spel kunnen vinden, zou wel geniaal zijn :P

Toch nog bron:
http://xbox360.ign.com/articles/719/719910p1.html
Deze prijs is alleen voor de VS.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
test drive....hebbe hebbe hebbe

saint row ...hebbe hebbe hebbe

dead rising...hebbe hebbe hebbe

gelukkig komen ze niet alle 3 op dezelfde dag uit....:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klachten en opmerkingen kun je altijd mailen.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Shiverzz schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:52:
[...]

Die oude game/live abbo bundels vind je over het algemeen niet in internetshops, maar heel sporadisch zie je ze in de uitverkoopbakken bij gewone speelgoedwinkels. En dat betekent dus dat je daadwerkelijk naar BUITEN moet om je goedkope abbo’tje op de kop te tikken :+ .

Mijn SC:PT/Live bundel heb ik destijds (dec.’05) bij de Intertoys gevonden. En ja, de Live abbo code activeert gewoon een jaar XB Live op je 360 voor €19.95. Enige tijd geleden was er bij de lokale e-plaza een opheffingsuitverkoop waar ik voor €14.95 de Live bundel met Mechassault heb meegenomen. Draak van een game, maar who cares… ;)
oh dus je zit gelijk voor 2 jaar gebakken? :9 en dat voor maar €35 _/-\o_
heb je ze bijde al geactiveerd of wacht je eerst tot de 1 af is gelopen?

ik zal ze wel gelijk activeren want stel je voor dat MS zelf lucht krijgt van hun "fout"
en dat de xbox1 codes niet meer werken, dan heb je tenminste je maanden al verzilverd (verguld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie via sites als play-asia of liksang bestellen, hoe betalen jullie dan? Ik heb geen creditcard en heb geen idee wat het slimste is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:02:
Als jullie via sites als play-asia of liksang bestellen, hoe betalen jullie dan? Ik heb geen creditcard en heb geen idee wat het slimste is...
Liefst met Paypal. Dat kan via je creditcard, maar als je die niet hebt kun je (tegenwoordig) ook gewoon je giro- of banknummer gebruiken met Paypal.

Als Paypal niet beschikbaar is, dan hou ik 't gewoon op m'n creditcard. Internationale bankoverschrijvingen of Western Union enzo, dat is veels te veel gekloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Het vastlopen komt ook niet door de HD die heb ik afgekoppeld en nog eens proberen te spelen maar helaas blijft steeds hangen. :'(

Zometeen maar weer MS bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, Ninety-Nine Nights stond op mijn verlanglijstje, maar gamespot geeft het maar een 5.9.

"On paper, the multiple characters and item collection might make Ninety-Nine Nights sound like a reasonably deep action game. Unfortunately, the action starts out completely mindless and wears even thinner as time goes on. Whether you're a fan of the let's-see-how-many-guys-we-can-cram-onscreen genre or not, this one's probably not worth your time."

bron: http://www.gamespot.com/x...6155689&tag=reviews;img;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:34:
Hmmm, Ninety-Nine Nights stond op mijn verlanglijstje, maar gamespot geeft het maar een 5.9.

"On paper, the multiple characters and item collection might make Ninety-Nine Nights sound like a reasonably deep action game. Unfortunately, the action starts out completely mindless and wears even thinner as time goes on. Whether you're a fan of the let's-see-how-many-guys-we-can-cram-onscreen genre or not, this one's probably not worth your time."

daar was ik al achter na het spelen van de demo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:34:

En geen optie om de Japanse stemmen te gebruiken, dan is het verhaal ook meteen niet meer de moeite waard. Helaasch, deze slaan we dus maar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had 1 vraag

ik wil graag een xbox 360 halen.
Maar ik heb gehoord dat je een hd-tv nodig hebt voor het mooiste beeld enz.

maar die heb ik niet ik heb nou 1:
TV VCR Combi 14i mono
14PV350/07
http://www.p4c.philips.co...TV_CA&sct=TV_VCR_COMBI_SU
zelf denk ik dat je daar niet echt mooi beeld op krijgt? wat jullie?

wij zijn huis aant bouwe en ik krijg als we er in zitten een tv vanuit de kamer de:
sony fd trinitron wide KV-28FX68B

is dat wel wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:53:
ik had 1 vraag

ik wil graag een xbox 360 halen.
Maar ik heb gehoord dat je een hd-tv nodig hebt voor het mooiste beeld enz.

maar die heb ik niet ik heb nou 1:
TV VCR Combi 14i mono
14PV350/07
http://www.p4c.philips.co...TV_CA&sct=TV_VCR_COMBI_SU
zelf denk ik dat je daar niet echt mooi beeld op krijgt? wat jullie?
Niet echt nee. D'r zit nog wel een RGB SCART aansluiting op, dus met een goede kabel kun je nog wel scherp beeld eruit krijgen, maar zo'n TV'tje is echt te klein om vol te kunnen genieten van een Xbox 360.
wij zijn huis aant bouwe en ik krijg als we er in zitten een tv vanuit de kamer de:
sony fd trinitron wide KV-28FX68B

is dat wel wat ?
Dat is al een hele verbetering, een stuk groter en breedbeeld helpt ook, maar het is nog geen HDTV. Desondanks kun je met een reguliere TV nog prima genieten van een 360, mits ie maar een beetje formaat heeft. Zorg er in ieder geval voor dat je een RGB SCART kabel gebruikt (Microsoft noemt 'm de Advanced Scart Cable) om het beste beeld uit je TV te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:32:
[...]

Niet echt nee. D'r zit nog wel een RGB SCART aansluiting op, dus met een goede kabel kun je nog wel scherp beeld eruit krijgen, maar zo'n TV'tje is echt te klein om vol te kunnen genieten van een Xbox 360.

[...]

Dat is al een hele verbetering, een stuk groter en breedbeeld helpt ook, maar het is nog geen HDTV. Desondanks kun je met een reguliere TV nog prima genieten van een 360, mits ie maar een beetje formaat heeft. Zorg er in ieder geval voor dat je een RGB SCART kabel gebruikt (Microsoft noemt 'm de Advanced Scart Cable) om het beste beeld uit je TV te halen.
en welke tv raad je mij dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Devil N schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:57:
[...]

En geen optie om de Japanse stemmen te gebruiken, dan is het verhaal ook meteen niet meer de moeite waard. Helaasch, deze slaan we dus maar over.
inderdaad, mijn dieptepunt was "Land slide" op ze zielige engels.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
darkphoenix schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:29:
[...]

inderdaad, mijn dieptepunt was "Land slide" op ze zielige engels.
Inderdaad ja. Ik schrok er gewoon van (niet van de land slide maar de stem uiteraard :P )
Leuke game om 10 minuutjes in op los te hakken maar verder echt waardeloos.
Jammer weer.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
Voor de liefhebber van Saints row:

http://www.gamer.nl/doc/33983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls