hij woonde een pokke end weg, dus ik ging daar niet heen, maarja ben weer z'n sukkel die gelijk mensen vertrouwdAzN_cRzY schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:36:
[...]
daarom meot je ook fysiek met diegene afspreken vooral al je diegene niet kent.
als je dingen verkoopt moet je het altijd onder rembours versturen. ik had gewoon met iemand afgesproken via gameexchange, om COD2 tegen PGR3 te ruilen. mijn PGR3 was natuurlijk nog perfect, en de COD2 die ik ontvangen heb heeft wel wat krasjes en het boekje is wat verfrommelt.
maar ik was niet genaaid.
maar ik was niet genaaid.
je naam is dan wel heel toepasselijkkrijgnuwat schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:25:
[...]
hij woonde een pokke end weg, dus ik ging daar niet heen, maarja ben weer z'n sukkel die gelijk mensen vertrouwd
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
AzN_cRzY schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:20:
[...]
je naam is dan wel heel toepasselijkhahahaha
Je moet ook niet handelen via marktplaats maar via het forum van xboxworld. Daar kan je aan de aantal goeie deals van mensen zien of iemand betrouwbaar is. Als iemand nog nieuw is altijd eerst op laten sturen. Ik heb 1 keer iets niet binnen gehad daar, en die persoon had dan ook geen goede feedback. eigen schuld dus. Gewoon opletten, Ik heb toch wel 40 goeie deals daar gehad ondertussen.krijgnuwat schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:25:
[...]
hij woonde een pokke end weg, dus ik ging daar niet heen, maarja ben weer z'n sukkel die gelijk mensen vertrouwd
This space is occupied
Oke, bedankt voor je tipTheEvilCuber schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:42:
[...]
Je moet ook niet handelen via marktplaats maar via het forum van xboxworld. Daar kan je aan de aantal goeie deals van mensen zien of iemand betrouwbaar is. Als iemand nog nieuw is altijd eerst op laten sturen. Ik heb 1 keer iets niet binnen gehad daar, en die persoon had dan ook geen goede feedback. eigen schuld dus. Gewoon opletten, Ik heb toch wel 40 goeie deals daar gehad ondertussen.
Hehheh, Dead Rising is hier thuis al in de ban. Niet omdat mijn kids het terecht niet mogen spelen, maar omdat mijn vrouw bang is dat ik het laat slingeren (RE 0-4 liggen ook boven ine kast
) Toch moet ik zeggen dat ik er van heb genoten. Lekker kansloos beuken is af en toe ook fijn, en het speelt heerlijk.
Yep werkt prima via XboxworldTheEvilCuber schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:42:
[...]
Je moet ook niet handelen via marktplaats maar via het forum van xboxworld. Daar kan je aan de aantal goeie deals van mensen zien of iemand betrouwbaar is. Als iemand nog nieuw is altijd eerst op laten sturen. Ik heb 1 keer iets niet binnen gehad daar, en die persoon had dan ook geen goede feedback. eigen schuld dus. Gewoon opletten, Ik heb toch wel 40 goeie deals daar gehad ondertussen.
Werkt het GTA Double Pack ook op de Xbox 360? (Deze: http://www.informatique.n...633083&REFCODE=KKG&FRS=ON)
Op de Xbox site staat Vice City wel en ook dat 3-pak, maar ik weet niet zeker of dat wel werkt (Alle 3 op 1 DVD ofzo?)
Op de Xbox site staat Vice City wel en ook dat 3-pak, maar ik weet niet zeker of dat wel werkt (Alle 3 op 1 DVD ofzo?)
Nope die werkt nietbasdv schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:21:
Werkt het GTA Double Pack ook op de Xbox 360? (Deze: http://www.informatique.n...633083&REFCODE=KKG&FRS=ON)
Ik geloof dat alleen San Andreas uit de triple-pack oorspronkelijk niet werkte, maar dat dat inmiddels met de meest recente emulator opgelost was?
De double pack werkt wel degelijk, ik heb hem hier liggen en speel regelmatig Vice City op de 360.
[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 07-08-2006 21:35 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
In deze set zitten alle GTA 3 en GTA VC, niet SA hèMetroidPrime schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:33:
[...]
Ik geloof dat alleen San Andreas uit die set oorspronkelijk niet werkte, maar dat dat inmiddels met de meest recente emulator opgelost was?
Ik las per ongeluk triple pack in plaats van double pack. Het maakt verder niet uit want ze werken als het goed is allebei gewoon op de 360. Wat krijgnuwat zegt klopt niet.basdv schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:34:
[...]
In deze set zitten alle GTA 3 en GTA VC, niet SA hè
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 07-08-2006 22:46 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik ben inmiddels iets verder gekomen, want wanneer ik geen beveiliging instel op mijn router kan mijn 360 prima connectie maken met mijn netwerk.Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 00:37:
[...]
Meestal zijn er 3 punten waar je met wireless op moet letten:
- SSID: als je accesspoint die niet uitzend, moet je die handmatig opgeven. SSID's zijn case sensitive.
- Encryption: instellingen met betrekking tot WPA en WEP en zo moeten overeenkomen.
- Mac-filtering: veel accesspoints kunnen op mac-adres filteren. Als dit op jouw ap aanstaat, moet je het mac-adres van de 360 opgeven. Dit is in het dashboard ergens op te vragen.
Wanneer ik WEP inschakel dan kan mijn laptop om de een of andere reden geen connectie maken, deze timed out...
Mijn netwerk werkt op mijn laptop als ik het volgende instel:
- Authentication mode: WPA-PSK
- Encryption: TKIP
Hiermee werkt mijn 360 echter niet. Ik werk liever niet met een onbeveiligd draadloos netwerk, dus iemand nog ideeen om mijn 360 ook mee te laten werken? Ik snap niet waarom WEP niet goed werkt op mijn laptop.
Ow en als reactie: SSID wordt uitgezonden, encryption komt overeen(?) en macadres filtering is uitgeschakeld.
Al eens geprobeerd de Parental Control functies van je 360 te configgen? Zou een beetje jammer zijn om alle adult games aan je neus voorbij te laten gaan puur uit angst dat je kids ermee gaan stoeien.Pewwy schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:28:
Hehheh, Dead Rising is hier thuis al in de ban. Niet omdat mijn kids het terecht niet mogen spelen, maar omdat mijn vrouw bang is dat ik het laat slingeren (RE 0-4 liggen ook boven ine kast) Toch moet ik zeggen dat ik er van heb genoten. Lekker kansloos beuken is af en toe ook fijn, en het speelt heerlijk.
Verwijderd
Woohoo, vandaag mijn verjaardag gehad en heb ik eindelijk mijn 360 kunnen voorzien van harde schijf, extra controller en het spel NSF:MW!! hele dag gespeeld en wat een vette meuk is die 360 zeg!
Ongelovelijk die graphics, echt supervet (nee nooit een goede pc gehad
) en NSF speelt ontzettend lekker weg.
Als ik terugben op mijnkamer ga ik de online functies pas checekn aangezien thuis dat niet gaat lukken wegens omstandigheden, maar god wat heb ik nu alweer zin om te spelen!
Heel erg vet
Jullie horen nog van me
Welk spel hadden jullie als 2de gehaald trouwens? ben wel benieuwd
Ongelovelijk die graphics, echt supervet (nee nooit een goede pc gehad
Als ik terugben op mijnkamer ga ik de online functies pas checekn aangezien thuis dat niet gaat lukken wegens omstandigheden, maar god wat heb ik nu alweer zin om te spelen!
Heel erg vet
Jullie horen nog van me
Ten eerste: GefeliciteerdVerwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:30:
Woohoo, vandaag mijn verjaardag gehad en heb ik eindelijk mijn 360 kunnen voorzien van harde schijf, extra controller en het spel NSF:MW!! hele dag gespeeld en wat een vette meuk is die 360 zeg!
Ongelovelijk die graphics, echt supervet (nee nooit een goede pc gehad) en NSF speelt ontzettend lekker weg.
Heel erg vet
Jullie horen nog van me
Ten tweede: Het tweede spel wat ik voor mijn Xbox 360 had gehaald was Condemned, een meesterlijk goed spel
Verwijderd
Ten eerste: Merci 
Ten tweede: Dat is dat horrorspel toch? Dat trek ik niet helaas, heb ik net wat teveel fantasie voor tussen de oren
Ik dacht aan oblivion, maar ik hoorde dat de monster meescalen, dus echt gevaarlijke gebieden heb je nooit lijkt me. Toch vind ik RPG's wel erg leuk dus wie weet. Eerst maar rustig aan doen
Ten tweede: Dat is dat horrorspel toch? Dat trek ik niet helaas, heb ik net wat teveel fantasie voor tussen de oren
Ik dacht aan oblivion, maar ik hoorde dat de monster meescalen, dus echt gevaarlijke gebieden heb je nooit lijkt me. Toch vind ik RPG's wel erg leuk dus wie weet. Eerst maar rustig aan doen
Ik heb The Elder Scrolls: Oblivion voor op de PC, en als je echt van Role Playing Games houdt dan is Oblivion een absolute aanrader.Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:39:
Verwijderd
I'm intriged! Ik houd het in mijn achterhoofd 
Tot die tijd zal ik lekker online en offline met NSF moeten vermaken, wat ongetwijfeld gaat lukken
Tot die tijd zal ik lekker online en offline met NSF moeten vermaken, wat ongetwijfeld gaat lukken
Hmm ik heb vanavond de demo van Ninty Nine Nights (N3) gespeeld, en ik ben echt onder de indruk... Ik denk dat dit het eerste spel is dat ik grijs ga spelen 
Echt zooo bruut om zoveel monsters aan te vallen
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ja, dat sprak mij dus ook aan. Het deed me wel in de verte wel wat denken aan Onimusha(ok N3 2mins gezien), alleen daar krijg je niet van die hordes op je af. Dat massale is wel gaaf.ReCreator schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:01:
Hmm ik heb vanavond de demo van Ninty Nine Nights (N3) gespeeld, en ik ben echt onder de indruk... Ik denk dat dit het eerste spel is dat ik grijs ga spelen
Verwijderd
Ik heb een probleem, wanneer ik de voeding van mijn 360 van de stroom afhaal en de 360 later weer aanzet brandt het lampje van mijn wireless netwerk adapter niet meer...
Na een paar keer in en uit pluggen en de 360 aan en uitzetten heeftie op een gegeven moment weer stroom via de usb poort..
Als de voeding aangesloten blijft en ik zet de 360 weer aan heeft hij wel gewoon weer meteen stroom
Ligt dit aan mijn adapter of is dit normaal?
Na een paar keer in en uit pluggen en de 360 aan en uitzetten heeftie op een gegeven moment weer stroom via de usb poort..
Als de voeding aangesloten blijft en ik zet de 360 weer aan heeft hij wel gewoon weer meteen stroom

Hmm..vanavond de demo van PREY ff zitten spelen
ook wel super dat spel
Zoiets heb ik ook met opladen via usb... had em bij een vriend van me er aan gehangen.. xbox uit.. opladen stopte ook.. erg vreemd, normaal blijft dat aan... misschien is er een manier voor.. of iets mis met de laatste firmware..Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:19:
Ik heb een probleem, wanneer ik de voeding van mijn 360 van de stroom afhaal en de 360 later weer aanzet brandt het lampje van mijn wireless netwerk adapter niet meer...
Als de voeding aangesloten blijft en ik zet de 360 weer aan heeft hij wel gewoon weer meteen stroom![]()
Oblivion heb ik voor de 360. Ik heb ook een redelijke PC maar ik heb gekozen om hem op de 360 te spelen. Het speelt echt super gaaf, maar je moet wel opletten dat je niet meer als 3 vijanden achter je aan krijgt, want dan kan het nog wel gevaarlijk worden. Je moet het zien als een duel per vijand.Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:39:
-----------------------------------
verder vind ik het jammer dat meer als 50% van alle games, shooters zijn, ten eerste vind ik shooters met een controller minder leuk dan met muis en toetsenbord. en ten tweede, zijn de controls ook nog in elek shooter weer anders (ik heb GRAW en daarbij vind ik controller type C nog het meest bruikbaar)
[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 08-08-2006 02:25 ]
Koop nog even lekker niks. Er staan een demo of 15-20 online, waarvan een aantal hele goede en uitgebreide. Daar kan je je wel even mee vermaken, en daarna de goede keuze makenVerwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:48:
I'm intriged! Ik houd het in mijn achterhoofd
En da's nog eens een goed adviesPWM schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:32:
[...]
Koop nog even lekker niks. Er staan een demo of 15-20 online, waarvan een aantal hele goede en uitgebreide. Daar kan je je wel even mee vermaken, en daarna de goede keuze maken
oblivion geen demo maar wle de moeite waard
Ja inderdaad, de demo spreekt mij ook erg aan. Maar komt denk ik vooral door de sfeer. Ik ben wel fan van de japanse stijl in spellen/films.mca2 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:14:
[...]
Ja, dat sprak mij dus ook aan. Het deed me wel in de verte wel wat denken aan Onimusha(ok N3 2mins gezien), alleen daar krijg je niet van die hordes op je af. Dat massale is wel gaaf.
Valt me wel op dat er niet veel over N3 wordt besproken hier... Spel komt binnen nu en een maand uit en is na mijn mening toch een van de betere op komst!
En natuurlijk Enchanted Arms... maar waneer die komt weet ik ook niet
Ik wacht nog steeds op, Test Drive Unlimited 2, die demo he.. Afschuwelijk in 1 woods, die besturing leek wel uit 1995 ofzo.. Ik hoop dat ze de volgende demo beter hebben, gewoon zoals in pgr3 anders twijfel ik er tog over om hem te gaan halen.
ja dat was ook het eerste wat in mijn hoofd op kwam.cybermans schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:28:
oblivion geen demo maar wle de moeite waard
trouwens ben ik nog altijd van mening, dat een demo een soort van reclame is. en als de verkoop cijfers tegen vallen er nog ff een demo'tje tegen aan gegooit wordt. (dit geld voor de 'post release' demo's (lees 2 of 3 maand later)
en juist veel games die wèl een demo hebben zijn ook niet de moeite waard.
bijvoorbeeld fullauto enzo.
maarja smaken verschillen. Maar een demo betekent niet altijd dat de game goed is, en vice versa.
In vele, recente, previews is te lezen dat Test Drive: Unlimited sinds de release van de demo veel veranderingen heeft ondergaan, en dat het resultaat van nu niet te vergelijken is met wat men in de demo te zien kreeg.krijgnuwat schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:42:
Ik wacht nog steeds op, Test Drive Unlimited 2, die demo he.. Afschuwelijk in 1 woods, die besturing leek wel uit 1995 ofzo.. Ik hoop dat ze de volgende demo beter hebben, gewoon zoals in pgr3 anders twijfel ik er tog over om hem te gaan halen.
gebruik MAC filter en allow alleen de mac's van je laptop en xboxSensei_D schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:13:
[...]
Ik ben inmiddels iets verder gekomen, want wanneer ik geen beveiliging instel op mijn router kan mijn 360 prima connectie maken met mijn netwerk.
Wanneer ik WEP inschakel dan kan mijn laptop om de een of andere reden geen connectie maken, deze timed out...
Mijn netwerk werkt op mijn laptop als ik het volgende instel:
- Authentication mode: WPA-PSK
- Encryption: TKIP
Hiermee werkt mijn 360 echter niet. Ik werk liever niet met een onbeveiligd draadloos netwerk, dus iemand nog ideeen om mijn 360 ook mee te laten werken? Ik snap niet waarom WEP niet goed werkt op mijn laptop.
Ow en als reactie: SSID wordt uitgezonden, encryption komt overeen(?) en macadres filtering is uitgeschakeld.
Mja ik zat hier ook aan te denken, maar had gister geen tijd meer hiervoor. Alleen zit ik dan heel misschien met mijn Nintendo DS te prutsen, maar das weer een ander probleemStronkie schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:15:
[...]
gebruik MAC filter en allow alleen de mac's van je laptop en xbox
Moet ik aan gaan klussen, maar de grenzen zijn wat mij betreft minder zwaar dan de standaard grenzen. Ik ga me er deze vakantie maar eens in verdiepenShiverzz schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:22:
[...]
Al eens geprobeerd de Parental Control functies van je 360 te configgen? Zou een beetje jammer zijn om alle adult games aan je neus voorbij te laten gaan puur uit angst dat je kids ermee gaan stoeien.
@Sensei: Ik kreeg hem met WPA-PAS ook niet aan de praat. Volgens mij werkt het zelfs helemaal niet daarmee. Toen heb ik maar gekozen voor het verlagen van de security.
[ Voor 13% gewijzigd door Pewwy op 08-08-2006 12:59 ]
Zo damn, haddik net ff weer zeg.. Start me xbox op krijg ik tog ff een dikke veete code E 68.. dus schrik me kapot
, ik start opnieuw op.. nog een keertje. ff gegoogled, kwam het er op neer dat me hardeschijf misschien kapot was, nou mooi
.. Dus ik had de xbox even uit gedaan en paar minuttjes gewacht.. hardeschijf er weer ingeplugd, en toen werkte het wel weer, wat moet ik nu doen?
Wachten tot het nog een keer gebeurt is microsoft ff inschakelen.
Wachten tot het nog een keer gebeurt is microsoft ff inschakelen.
Dead rising nieuws:
Let's hope so!
bron: liksang.comt seems that 99% (someone,owner's shop in Usa,has tried it in a Pal console and it works) it will be region free,tomorrow we'll know the truth..
Let's hope so!
Dat zou super zijn! Dan ga ik 'm direct via liksang bestellenPhuSioN schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:55:
Dead rising nieuws:
[...]
bron: liksang.com
Let's hope so!
Same here
Er komen steeds meer berichten op het net dat DR wel regio vrij is en ik hoop zo dat dit ook gewoon het geval is aangezien ik weinig zin heb om een maand te wachten
Denk dat de beste optie is om hem via videogamesplus te bestellen. Lik sang is meestal toch wat duurder en trager qua verzenden. Iemand anders nog een betere suggestie?

Denk dat de beste optie is om hem via videogamesplus te bestellen. Lik sang is meestal toch wat duurder en trager qua verzenden. Iemand anders nog een betere suggestie?
Weet iemand een beetje betrouwbare webshop waar je de X360 Saint's Row kan bestellen, maar ook nagenoeg alle accessoires? (Dimension Plus is er 1, maar zijn er meer?)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je zou kunnen kijken bij nedgame.nl, die hebben momenteel 15% korting op alle X360 games en anders heb je altijd nog gcshop.nl maar die hebben geen hardware geloof ik?
Bol.com heb je ook nog natuurlijk.
Nedgame heeft helaas de SR pack nietKoffiezuiper schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:22:
Je zou kunnen kijken bij nedgame.nl, die hebben momenteel 15% korting op alle X360 games en anders heb je altijd nog gcshop.nl maar die hebben geen hardware geloof ik?
GCshop heeft inderdaad geen hardware, daar haal ik m'n games wel
Op bol.com hebben ze niet eens de battery pack enzo ;P Maar wel de SR pack
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hmm volgens de Play Asia compatibily list http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html is Dead Rising US versie niet compatible met PAL en werkt het alleen op NTSC US en Japan. Ik ben benieuwd wat Lik Sang morgen dan gaat melden. Hopelijk klopt die lijst van Play Asia niet

Verwijderd
hmm ik vraag me af of t de firmware is... Een wireless netwerk adapter die elke keer als de xbox van de power af is en weer aan foetsie is en pas na een paar keer opnieuw aan en uitzetten herkend wordtReCreator schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 00:46:
[...]
Zoiets heb ik ook met opladen via usb... had em bij een vriend van me er aan gehangen.. xbox uit.. opladen stopte ook.. erg vreemd, normaal blijft dat aan... misschien is er een manier voor.. of iets mis met de laatste firmware..

Ik ben op zoek naar een stuurwieltje voor mijn xbox 360 om PGR 3 mee te spelen. bestaan er al stuurtjes voor de 360? zoja, van welke merken en welke is het beste?
pfffff...waarom denk ik steeds dat de ring of light de knop is om de cd speler te openen..
vergis me elke keer weer
vergis me elke keer weer

Als je een xbox360 importeerd kan je dan gewoon hier op live ? (met ntst games)
Verwijderd
yep:Game Error schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:40:
Ik ben op zoek naar een stuurwieltje voor mijn xbox 360 om PGR 3 mee te spelen. bestaan er al stuurtjes voor de 360? zoja, van welke merken en welke is het beste?
De Joytech Nitro Racing Wheel en de Mad Catz MC2 Racing Wheel hebben beide geen force feedback dus die vallen voor mij al af.Logitech DriveFX Wheel
If you've raced with Logitech wheels, you know they're quality. Our hopes for its newest offering, the DriveFX, are equally high. True to Logitech style, the wheel will be made with high quality materials and will come with force feedback. Expect to find the wheel retailing for $100 in July.
Joytech Nitro Racing Wheel
Joytech's racing wheel setup for the Xbox 360 features a fully rubberized steering wheel, four paddle shifters, a side sequential shifter, dual-vibration feedback, and four preset steering sensitivities. Joytech's Nitro Racing Wheel has an MSRP of $79.99.
Mad Catz MC2 Racing Wheel
The Xbox 360 MC2 Racing Wheel features a rubber grip, extendable leg supports, and vibration feedback. Its Xbox 360-themed outer shell has all the usual buttons you'd find on an Xbox 360 controller, as well as a side-stick shifter. You can find the wheel for approximately $45 in stores.
Microsoft Wireless Racing Wheel
The Wireless Racing Wheel will cut down on wire clutter and make racing much more fun, and the added force-feedback capability ensures you'll feel every bump in the road. Microsoft hasn't announced a release date or price for the wheel, but expect to see it in time for the holidays.
Die van logitech heeft dat wel maar, die kan je weer niet vanuit je schoot spelen. Die moet echt op een tafel o.i.d gemonteerd worden en die mogelijkheid heb ik niet direct voor mijn tv.
Nee ik wacht op het stuur van MS zelf. Die heeft force feed back, en kan (voor zover ik op de plaatjes kan zien) vanuit je schoot gespeeld worden. Hij is ook nog een keer wireless. Het stuur komt gelijk met Forza 2 uit.
Lijkt me wel. Maar wil je er 1 importeren dan ?hellrazor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:39:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 23:55 ]
met live kun met iedereen over de hele wereld gamen.hellrazor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:39:
dus met een import consolle kun je gewoon hier gebruiken
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
je kan wel last van regio code problemen krijge, of zou hij dan alle games ook willen importeren....Dutchzilla schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:52:
[...]
met live kun met iedereen over de hele wereld gamen.
dus met een import consolle kun je gewoon hier gebruiken
Verwijderd
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 00:12:
[...]
je kan wel last van regio code problemen krijge, of zou hij dan alle games ook willen importeren....
hellrazor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:39:
Verwijderd
Ik weet niet of je met een NL creditcard kunt betalen. Ik heb de eerste Xbox uit de USA geimporteerd, maar kon dus niet met mijn Nederlandse creditcard een Live-account openen.hellrazor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:39:
Weet dus niet hoe ze dat met de 360 hebben geregeld. Kan dus zijn dat ze nog steeds zo'n creditcard-regio-check erin hebben zitten.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 00:35 ]
ff een vraagje hier hoor (hopelijk word deze wel beantwoord, en niet zoals die 100 andere vragen die niet beantwoord werden) Ik heb mijn xbox sinds maart.. En ik krijg nu af en toe code E 68.. maar ik lees net maar 90 dagen garantie op je xbox? WAAAAT dat ga je niet menen!!.. Is dit nu echt zo, of kan ik als nog even bij ms aankloppen ZONDER iets te betalen?
Volgens mij heb je volgens de wet minimaal een jaar fabrieksgarantiekrijgnuwat schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 00:44:
ff een vraagje hier hoor (hopelijk word deze wel beantwoord, en niet zoals die 100 andere vragen die niet beantwoord werden) Ik heb mijn xbox sinds maart.. En ik krijg nu af en toe code E 68.. maar ik lees net maar 90 dagen garantie op je xbox? WAAAAT dat ga je niet menen!!.. Is dit nu echt zo, of kan ik als nog even bij ms aankloppen ZONDER iets te betalen?
Dus gewoon even boekje open slaan en MS bellen (nu niet).. alles komt goed...
2 jaar winkelgarantie, een stuk langer fabrieksgarantie volgends de wetReCreator schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 00:53:
[...]
Volgens mij heb je volgens de wet minimaal een jaar fabrieksgarantie
Dus gewoon even boekje open slaan en MS bellen (nu niet).. alles komt goed...
This space is occupied
Wat zou dat stuurtje van MS gaan kosten dan? Misschien wel packagedeal incl Forza 2?Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:52:
[...]
De Joytech Nitro Racing Wheel en de Mad Catz MC2 Racing Wheel hebben beide geen force feedback dus die vallen voor mij al af.
Die van logitech heeft dat wel maar, die kan je weer niet vanuit je schoot spelen. Die moet echt op een tafel o.i.d gemonteerd worden en die mogelijkheid heb ik niet direct voor mijn tv.
Nee ik wacht op het stuur van MS zelf. Die heeft force feed back, en kan (voor zover ik op de plaatjes kan zien) vanuit je schoot gespeeld worden. Hij is ook nog een keer wireless. Het stuur komt gelijk met Forza 2 uit.
Ik gok het stuurtje op 120-150 euro, of ze moeten slim zijn om het voor 75 te geven, maar dat doen ze vast nie
[ Voor 51% gewijzigd door krijgnuwat op 09-08-2006 01:37 ]
Zit er 2 jaar op een xbox360? ik dacht 1 jaar. In ieder geval is het wettelijke minimum voor consumentengoederen 6 maanden. Binnen deze 6 maanden hoeft door de consument niet bewezen te worden dat hij of zij het product niet kapot heeft gemaakt, maar moet de winkelier bewijzen dat het aan de consument heeft gelegen.TheEvilCuber schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 00:55:
[...]
2 jaar winkelgarantie, een stuk langer fabrieksgarantie volgends de wet
Na deze 6 maanden (of in t geval van de xbox360 1 of 2 jaar) moet de consument bewijzen het niet kapot gemaakt te hebben, maar dat het aan een fout in het product ligt. Er is dan echter geen volledige swap garantie meer hoor, en reparatie/omruilen gaat vaak veel omslachtiger dan binnen de gestelde garantie termijn.
Niks aan het handje voor Krijgnuwat in ieder geval.
[ Voor 3% gewijzigd door Bizzarro op 09-08-2006 08:20 ]
Na aanleiding van dit tweakers.net artikel, is het aannemelijk dat er een prijsverlaging aankomt rondom de release van de PS3?
Elect a clown, expect a circus.
Jup, dit wil ik ook wel weten. Ik zit al even te wachten en dacht dat ze het al eerder zouden doen (zei iemand tegen mij) Maar ik kan nog wel even wachtenSlasher schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:38:
Na aanleiding van dit tweakers.net artikel, is het aannemelijk dat er een prijsverlaging aankomt rondom de release van de PS3?
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Dat van die 6 maanden wist ik dus niet....maar ehh....ik meende dat je gewoon een jaar garantie had..?Bizzarro schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:18:
[...]
Zit er 2 jaar op een xbox360? ik dacht 1 jaar. In ieder geval is het wettelijke minimum voor consumentengoederen 6 maanden. Binnen deze 6 maanden hoeft door de consument niet bewezen te worden dat hij of zij het product niet kapot heeft gemaakt, maar moet de winkelier bewijzen dat het aan de consument heeft gelegen.
Na deze 6 maanden (of in t geval van de xbox360 1 of 2 jaar) moet de consument bewijzen het niet kapot gemaakt te hebben, maar dat het aan een fout in het product ligt. Er is dan echter geen volledige swap garantie meer hoor, en reparatie/omruilen gaat vaak veel omslachtiger dan binnen de gestelde garantie termijn.
Niks aan het handje voor Krijgnuwat in ieder geval.
Beetje verneukeratief dus...maar men mag hier vanaf wijken dus?
Ga er maar niet van uit:DeluxZ schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:12:
[...]
Jup, dit wil ik ook wel weten. Ik zit al even te wachten en dacht dat ze het al eerder zouden doen (zei iemand tegen mij) Maar ik kan nog wel even wachtenals het waar zou zijn
- Het prijsverschil is al ruim 200,-. De Claim van Sony dat de PS3 completer is, is niet relevant. Het gaat om vanaf prijzen, en de Xbox heeft een modulaire opbouw waardoor je niet betaald voor dingen die je niet gebruikt.
- De eerste lichting PS3's wordt toch wel verkocht. De Die-hard fans hebben allang pre-orders staan.
- De prijsstelling is goed zoals die is. 399,- is, relatief, niet heel veel geld voor het gebodene.
toch snap ik niet hoe je al fan kunt zijn van een product dat nog niet eens tekoop is?PWM schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:05:
[...]
Ga er maar niet van uit:Het lijkt mij meer aannemelijk dat de prijsdaling in januari/februari komt, als de eerste PS3 batches verkocht zijn, en de "gewone" markt de console moet gaan kopen.
- Het prijsverschil is al ruim 200,-. De Claim van Sony dat de PS3 completer is, is niet relevant. Het gaat om vanaf prijzen, en de Xbox heeft een modulaire opbouw waardoor je niet betaald voor dingen die je niet gebruikt.
- De eerste lichting PS3's wordt toch wel verkocht. De Die-hard fans hebben allang pre-orders staan.
- De prijsstelling is goed zoals die is. 399,- is, relatief, niet heel veel geld voor het gebodene.
ja blindelings vertrouwen en de mankementen niet willen zien.
ik twijfel niet aan de kwaliteit van de PS3 maar hij is toch wel redelijk duur (niet dan een goede CPU en videokaart goedkoper is) misschien in combinatie met een GSM abbo
Grrr. gisteren een paar keer de demo van N3 uitgespeeld... Ik wil meer!
Ik lees net ook wat reviews, en er zijn wel wat negatieve punten.
- Geen checkpoints, dus dood is opnieuw beginnen met items/xp verloren
(Lastig, maar maakt het wel een uitdaging)
- Bazen zijn soms onmogelijk. Maakt het lastig, want dan ga je dood en mag je de missie helemaal opnieuw doen!
- Soms framedrops bij laden massa's enemies (geen probleem, framedrop betekend dan dat het hack-n-slash tijd wordt
)
Ik denk dat deze punten erg frustrerend gaan worden, maar ook wel gaaf!
Ik kan niet wachten het spel uit te spelen met al de 7 characters
Ik lees net ook wat reviews, en er zijn wel wat negatieve punten.
- Geen checkpoints, dus dood is opnieuw beginnen met items/xp verloren
(Lastig, maar maakt het wel een uitdaging)
- Bazen zijn soms onmogelijk. Maakt het lastig, want dan ga je dood en mag je de missie helemaal opnieuw doen!
- Soms framedrops bij laden massa's enemies (geen probleem, framedrop betekend dan dat het hack-n-slash tijd wordt
Ik denk dat deze punten erg frustrerend gaan worden, maar ook wel gaaf!
Ik kan niet wachten het spel uit te spelen met al de 7 characters

Dus ze hebben het op een manier voor elkaar gekregen, lachen
Nou kun je gewoon een Xbox Core kopen met HDD, Wireless controller, dan heb je alleen de Headset en de zilveren lade niet, maar shit happens
Bedankt man, ik ga ook maar voor het Microsoft stuurtje, maar speelt het wel lekker vanuit je schoot zon stuurtje? heeft iemand daar ervaring mee?Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:52:
[...]
yep:
[...]
De Joytech Nitro Racing Wheel en de Mad Catz MC2 Racing Wheel hebben beide geen force feedback dus die vallen voor mij al af.
[...]
Lijkt me wel. Maar wil je er 1 importeren dan ?
NU maar hopen dat het niet in de Frogger-Style is
Maar goed..wel cool dat we nu kunnen Pac-Mannen..enneh..ook XBOX Live ondersteuning?

Verwijderd
Sja wat zal het stuur zelf gaan kosten...TheVMaster schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 00:58:
[...]
Wat zou dat stuurtje van MS gaan kosten dan? Misschien wel packagedeal incl Forza 2?
Ik denk dat het toch wel iets van 150 euro gaat worden gezien de features.
Ik hoop inderdaad dat er een mooie package deal komt.
Die Joytech Nitro Racing Wheel kost al 109 euro bij dimenionplus.nl. De Mad Catz MC2 Racing Wheel is ook rond de 100 euro. En dat is dus allebij zonder force feedback en met draad !
Zelf nog niet geprobeerd maar ik lees in de reviews dat het prima werkt.Game Error schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 11:55:
[...]
Bedankt man, ik ga ook maar voor het Microsoft stuurtje, maar speelt het wel lekker vanuit je schoot zon stuurtje? heeft iemand daar ervaring mee?
Ik vind al die ge-umuleerde arcade games wel een beetje afgezaagd. het is niets veranderd t.o.v. de echte oude versies. Dat ze dat nog HD durven te noemen is mij een raadsel. kijk zuma, bejeweld, en die andere games zijn echt HD dat kun je ook zien maar frogger en pac-man hadden ze net zo goed kunnen re-maken imho..
De Xbox Live Arcade releaselijst voor de komende maand:
- 9 August: Pac-Man
- 16 August: Texas Hold 'Em
- 23 August: Time Pilot
- 30 August: Scramble
- 6 September: Lumines Live!
6 maanden is minimum. Een bedrijf kan je dus geen 3 maanden garantie geven (kan wel, maar ze hebben geen poot om op te staan als je t aanvecht). Uiteraard gaat die garantie niet op voor een plant of bederfelijke goederen enzo.TheVMaster schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:04:
[...]
Dat van die 6 maanden wist ik dus niet....maar ehh....ik meende dat je gewoon een jaar garantie had..?
Beetje verneukeratief dus...maar men mag hier vanaf wijken dus?
De fabrikant/winkel is vrij om meer garantie te geven (standaard), dus als ze erg veel vertrouwen in het product hebben (of vertrouwen van de consument willen winnen) maken ze er 2+ jaar van. Die termijn waarin jij dus niks hoeft te bewijzen (van wel of niet schuld aan het defect van het apparaat) verschuift dan mee naar de gestelde garantietermijn. Dus voor een xbox hoef jij binnen 1 jaar (wat ik op sites kan vinden is dit de garantietermijn voor een 360) niet te bewijzen dat jij schuld hebt ja/nee aan het niet functioneren van het apparaat. Je kan gewoon naar de winkel terug (en laat je niet afschepen met lulverhalen dat je het maar met de fabrikant moet regelen) en direct een nieuwe meenemen.
nee man, retro is de bom! alleen vind ik ze wel een beetje duur voor wat je krijgtWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:21:
Ik vind al die ge-umuleerde arcade games wel een beetje afgezaagd. het is niets veranderd t.o.v. de echte oude versies. Dat ze dat nog HD durven te noemen is mij een raadsel. kijk zuma, bejeweld, en die andere games zijn echt HD dat kun je ook zien maar frogger en pac-man hadden ze net zo goed kunnen re-maken imho..
Minder dan 4,- voor Pac ManDiEPVRiESKiP schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:59:
[...]
nee man, retro is de bom! alleen vind ik ze wel een beetje duur voor wat je krijgt
De 1 is idd wel wat duurder dan de ander.
Garantie is een jaar volgens microsoft
http://www.xbox.com/NR/rd...rantyEnFrEsDeItPtDuEl.pdf
valt me eigenlijk wel tegen, de orginele xbox had 2 jaar.
[ Voor 3% gewijzigd door milenko79 op 09-08-2006 15:36 ]
In de opties van frogger kan je het beeld zo groot maken als je wiltTheVMaster schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:41:
[...]
NU maar hopen dat het niet in de Frogger-Style isgame wordt in een soort van emulator geladen...echt heel klein en erg frustie
Maar goed..wel cool dat we nu kunnen Pac-Mannen..enneh..ook XBOX Live ondersteuning?
Vanmiddag Full Loaded 360 gehaald met Live Gold 12 maanden
Ik moet zeggen dat het me verdomme heel erg bevalt! Alles gaat supergemakkelijk en snel @ marketplace.
Ik moet zeggen dat het me verdomme heel erg bevalt! Alles gaat supergemakkelijk en snel @ marketplace.
ik zit met een probleem, via live ingame chat hoor ik iedereen, maar een "friend" hoort mij niet, terwijl ik hem wel hoor. en hij beweerd dat hij anderen ook kan horen, maar alleen mij niet.
eerder had ik nergens last van en kon ik gewoon met hem praten.
hij zegt alles nagelopen te zijn bij de voice instellingen enzo. en de voice messages die ik stuur kan hij wel horen. hoe zit dit precies? (ze zijn wel computer leeken daaro, dus ik denk dat ze gewoon iets verkloot hebben maarja)
hij zegt alles nagelopen te zijn bij de voice instellingen enzo. en de voice messages die ik stuur kan hij wel horen. hoe zit dit precies? (ze zijn wel computer leeken daaro, dus ik denk dat ze gewoon iets verkloot hebben maarja)
Verwijderd
Hij hoort jou niet maar horen andere mensen jou wel ?WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:38:
ik zit met een probleem, via live ingame chat hoor ik iedereen, maar een "friend" hoort mij niet, terwijl ik hem wel hoor. en hij beweerd dat hij anderen ook kan horen, maar alleen mij niet.
je wordt gewoon gepunkedWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:38:

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
http://www.xboxworld.nl/h...60-wireless-racing-wheel/
Ik zag dus deze plaatjes he, betekent dit dat er standaard bij het stuurtje ook een klem zit meegeleverd om hem eventueel aan een tafel vast te maken?
Ik zag dus deze plaatjes he, betekent dit dat er standaard bij het stuurtje ook een klem zit meegeleverd om hem eventueel aan een tafel vast te maken?
Nu lees ik net op Kotaku.com
Wat is er nu waar, iemand meer info
Dit zou betekenen dat Dead Rising alsnog Region Free is en we dus niet hoeven te wachten op de EUR release om hem te bestellen en te kunnen spelen? Ik dacht dat er bij hoog en laag door zowel door Capcom als tig gamesites werd beweerd dat DR Region Locked zou zijn?Dead Rising shuffled-stepped into American stores yesterday. The zombie slashin', clothes shopin', picture takin' Capcom game racks up a high body count, which has lead to a "clean" version for the Land of the Rising Sun. I haven't had a chance to check out the Japanese demo (I have an American Live account), but this dude says it is heavily censored. What's more, the Japanese version of the final game has been changed so that it is not possible to kill innocent people. Only zombies can kill them. Fear not, Play-Asia is to the rescue. Again. The online retailer says that the US version is region free and is importing to Japan. Bring on those innocent bystanders! Brian Ashcraft
Wat is er nu waar, iemand meer info
Nee hoor, dit is een bekend probleem, vaak met mensen binnen dezelfde ip range oid (en vaak dicht bij elkaar wonen)
This space is occupied
Omg dat is wel een heel mooi stuurtje vind ik persoonlijk.Game Error schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 18:24:
Verwijderd
Die plaatjes v.d. klem zijn nieuw voor me, maar ga er vanuit dat hij er standaard bij zit.Game Error schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 18:24:
Verwijderd
Ik hoop dat de 'final HD DVD' add-on toch wel iets kleiners wordt dan dit, anders heeft de PS3 toch wel een groot klein voordeeltje
Hij is echt H U G E

http://news.com.com/Micro.../2100-1041_3-6103069.html
(en het zal ook nog eens meer stroom trekken waarschijnlijk)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 20:02 ]
Vind ik nou ookkrijgnuwat schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:24:
[...]
Omg dat is wel een heel mooi stuurtje vind ik persoonlijk.
Is hier al meer van bekend (aangezien de game vandaag uit is gekomen in amerika en ze het wouden testen op pal systemen)?PhuSioN schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:55:
Dead rising nieuws:
[it seems that 99% (someone,owner's shop in Usa,has tried it in a Pal console and it works) it will be region free,tomorrow we'll know the truth..]
bron: liksang.com
Let's hope so!
[ Voor 19% gewijzigd door Neofloppy op 09-08-2006 20:39 ]
Ik heb even een newbievraagje; kan ik zonder xboxlive gold (dus silver) streetfighter 2 downloaden (volgens xboxlive.com wel) en ook online spelen tegen een vriend van mij?
D/len wel (mits je Marketplace Points hebt aangeschaft) maar voor online spelen is er ALTIJD een GOLD abo nodigapNia schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:32:
Ik heb even een newbievraagje; kan ik zonder xboxlive gold (dus silver) streetfighter 2 downloaden (volgens xboxlive.com wel) en ook online spelen tegen een vriend van mij?
[ Voor 6% gewijzigd door crzyhiphopazn op 09-08-2006 21:44 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
volgens vele websites welNeoflip schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:38:
[...]
Is hier al meer van bekend (aangezien de game vandaag uit is gekomen in amerika en ze het wouden testen op pal systemen)?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Zoals gezegd is er om online te kunnen spelen zoieso Gold nodig... plus dat je Micrsoft Points moet hebben om het spel te kopen. Met de demo alleen kan je namelijk niet online spelen.apNia schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:32:
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Als je had gezocht had je in deel 18 al meer dan genoeg informatie kunnen vinden betreffende garantie'smilenko79 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:25:
Garantie is een jaar volgens microsoft
Deel 18 -> 1
Deel 18 -> 2
In het kort: Europese regel voor consumenten is minimaal 2 jaar. Europese regel is als uitgangspunt opgenomen in het Burgelijk Wetboek. Wet gaat boven wat voor voorwaarden en regeltjes van welke fabrikant/winkel dan ook.
[ Voor 15% gewijzigd door ironx op 09-08-2006 22:09 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Ja, inderdaad. Beetje van de PS3 gejat, dat HD films afspelen...Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:59:
Ik hoop dat de 'final HD DVD' add-on toch wel iets kleiners wordt dan dit, anders heeft de PS3 toch wel een groot klein voordeeltjeHij is echt H U G E
![]()
[afbeelding]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Nah dat is ook weer BuLLshit, microsoft wou dat al eerder, maarja zijn van die stelletje paashazen daar die alles zo snel mogelijk af wiullen hebben, en uiteindelijk gwoon een product op de markt pleuren met veel mankementen en geen HD speler.. maar what ever, hoeveel mensen hebben hier een HDTV ?Arx schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:56:
[...]
Ja, inderdaad. Beetje van de PS3 gejat, dat HD films afspelen...
I will next week.. Heel veel mensen hoor.. 2006 is het jaar dat HDTV doorbreekt, 2007 het jaar dat het gemeengoed zal beginnen te worden..krijgnuwat schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:49:
[...]
Nah dat is ook weer BuLLshit, microsoft wou dat al eerder, maarja zijn van die stelletje paashazen daar die alles zo snel mogelijk af wiullen hebben, en uiteindelijk gwoon een product op de markt pleuren met veel mankementen en geen HD speler.. maar what ever, hoeveel mensen hebben hier een HDTV ?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Nope, de USA en JAP versie werken niet op een PAL console. Dit is 100% zeker nu.Neoflip schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:38:
[...]
Is hier al meer van bekend (aangezien de game vandaag uit is gekomen in amerika en ze het wouden testen op pal systemen)?
Waar las je dit?Koffiezuiper schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:23:
[...]
Nope, de USA en JAP versie werken niet op een PAL console. Dit is 100% zeker nu.
Dit topic is gesloten.