Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.650 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:10:
jezelf kunt weer spelen heb ik altijd gezegt.. die andere account hebben pech
lekker is dat!!!!
het is niet mijn schuld dat mijn xbox is gecrashed en dat ik een andere moest hebben!!!
ik heb recht op dat al mijn profielen arcade games kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
omg dead rising dmeo is egt heerlijk, je kan echt met van alles slaan, heb grootste lol gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dead Rising _/-\o_
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:18:
[...]

lekker is dat!!!!
het is niet mijn schuld dat mijn xbox is gecrashed en dat ik een andere moest hebben!!!
ik heb recht op dat al mijn profielen arcade games kunnen spelen!
Zoals ik al zei, neem contact op met Microsoft. Die kunnen het vast wel voor je corrigeren zodat je die spellen weer kunt spelen met andere accounts.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgnuwat schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:00:
omg dead rising dmeo is egt heerlijk, je kan echt met van alles slaan, heb grootste lol gehad :D
Waarom zie ik hem gvd nogsteeds niet :(
Begint nu irritant te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:01:
[...]

Maak een Amerikaanse account aan, dan kan je hem downloaden, rustig hé ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:01:
[...]

Je hebt toch niet toevallig Duitsland als land ingesteld?
Muthas schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:15:
[...]

Maak een Amerikaanse account aan, dan kan je hem downloaden, rustig hé ...
Waarom een Amerikaanse? Met een Nederlands account kun je hem ook downloaden.

[ Voor 35% gewijzigd door MetroidPrime op 04-08-2006 18:17 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
MetroidPrime schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:16:
[...]

Je hebt toch niet toevallig Duitsland als land ingesteld?
Ik zie hem hier ook niet hoor, terwijl er toch echt staat dat ik in Nederland woon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Wekko schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:16:
[...]

Ik zie hem hier ook niet hoor, terwijl er toch echt staat dat ik in Nederland woon.
Zelfde hier. En wat een onzin dat ze soms dingen in Amerika eerder releasen dan hier. Hoe moeilijk kan het nou zijn dat het overal tegenlijkertijd gereleased wordt. K*tzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
frisbees gooien, banken, knuffels, met een zeis iemands kop eraf hakken:P winkel wagentje over rijden.. vanmiddag met paar maten gespeelt, zulke lol hebbik nog nooit met een spel gehad egt geweldig :*) :*) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Hmm apart dat hij bij sommige mensen niet gezien wordt, ik heb hem vanochtend gewoon kunnen downloaden met Nederlandse instelling. En inderdaad, een geniaal spel :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd geweldig spel, vooral het verhaal. De kleine cut scenes die ze laten zien als je een verboden gebied in loopt zijn echt goed, jammer genoeg moet je dan ook gelijk de demo opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets nieuws ontdekt, er zit een fan in de voeding :+

Dead Rising staat er bij mij ook nog niet, maar ik heb nog wat in te halen nadat me 360 weer een tijdje stil heeft gestaan. Ga zo even de N3 demo proberen nadat alle downloads binnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
Ik heb de Xbox gekocht 8)

Alleen heb ik (Of de xbox zelf) Xbox Live geactiveerd terwijl ik dat liever niet wou, omdat ik het nog niet wil gebruiken ivm vakantie.
Kan ik Live Gold dan op inactief zetten of op een reservebank ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
basdv schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:44:

Alleen heb ik (Of de xbox zelf) Xbox Live geactiveerd terwijl ik dat liever niet wou, omdat ik het nog niet wil gebruiken ivm vakantie.
Bij microsoft is jouw Live abbo van start gegaan en er is een datum voor geprikt om te eindigen. Je kunt net als met een gsm abbo het niet zomaar ff onderbreken ;)

Ik ben nu ook de Dead Rising demo aan het downloaden, ben erg benieuwd. Bij mij staat ie met mn NL account ook niet op marketplace, had gelukkig nog een USA account tussen de profielen staan en daar is demo wel zichtbaar |:( Beetje oneerlijk zo. Hoorde ook al dat sommige mensen met een NL account de demo wel zien en anderen weer niet. Lag eraan op welke server hun account stond bij microsoft oid :|

[ Voor 4% gewijzigd door Neofloppy op 04-08-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag hem ook niet, alleen via de us

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Neoflip schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:48:
[...]

Bij microsoft is jouw Live abbo van start gegaan en er is een datum voor geprikt om te eindigen. Je kunt net als met een gsm abbo het niet zomaar ff onderbreken ;)

Ik ben nu ook de Dead Rising demo aan het downloaden, ben erg benieuwd. Bij mij staat ie met mn NL account ook niet op marketplace, had gelukkig nog een USA account tussen de profielen staan en daar is demo wel zichtbaar |:( Beetje oneerlijk zo. Hoorde ook al dat sommige mensen met een NL account de demo wel zien en anderen weer niet. Lag eraan op welke server hun account stond bij microsoft oid :|
Jammer maar helaas dan maar :)

Ik zie Dead Rising trouwens wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Ik zie Dead Rising nu ook op mn NL account. Wel lachen demo, het ziet er een stuk strakker uit als ik verwacht had. Loopt echt lekker soepel allemaal. Erg vet dat je echt alles op kan pakken om mee te meppen, zelfs cd hoesjes kun je mee smijten :D Wat ik alleen ERG irritant vind is als je door zo'n zombie vastgepakt wordt, ik kom dan met geen mogelijkheid vrij. Volgens de tips moet je de linker thumbstick gebruiken om jezelf los te wurmen in combinatie met Y of zoiets maar er gebeurd dan niks bij mij. Daardoor ben ik erg snel gekilld door die zombies en gaat de lol er snel af elke keer.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Neoflip schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:17:
Ik zie Dead Rising nu ook op mn NL account. Wel lachen demo, het ziet er een stuk strakker uit als ik verwacht had. Loopt echt lekker soepel allemaal. Erg vet dat je echt alles op kan pakken om mee te meppen, zelfs cd hoesjes kun je mee smijten :D Wat ik alleen ERG irritant vind is als je door zo'n zombie vastgepakt wordt, ik kom dan met geen mogelijkheid vrij. Volgens de tips moet je de linker thumbstick gebruiken om jezelf los te wurmen in combinatie met Y of zoiets maar er gebeurd dan niks bij mij. Daardoor ben ik erg snel gekilld door die zombies en gaat de lol er snel af elke keer.

Iemand tips?
hehehe NOOB:P :+

Misschien is het voor jou niet te lezen maar je moet de linker thumbstick naar link en rechts heen en weer bewegen en dan op Y drukken terwijl je heen en weer beweegt dan slaat je char ene zombie van zich af.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmms zie op me us account ook demo van ridge racer 6. welk op me normale nl account met gold niet te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! maandag heb ik em in huis. helaas wel de core en moet ik nog alles halen, maar gratis xbox360 is nooit weg :)

Gratis bij de phone, dus uiteindelijk betaal ik het wel, maar los kan ik het nooit betalen dus ik ben er wel blij mee :) Wel eerst de HD halen en een controller maar nu geen geld. Dat duurt dus nog even...

Wel ben ik er echt heel blij mee dus ik ga een maandje lang tegen dat ding kijken met gamevragende ogen! Ik heb er nu al zin in!

Welk spel raden jullie aan om mee te beginnen? Ik wil het liefst en een multiplayer (2 players op zelfde systeem) en mss internet maar zoiezo ook een singleplayer. Dat ik zelf kan vermaken maar ook met 2 man goede tijd kan hebben. Verder niet al te moeilijk om snel te leren zodat elke vriend van mij rustig aan kan schuiven.

Ik dacht zelf aan need for speed: Most wanted. Op pc gespeeld en vond het vet maar hoe isie op de xbox en hoe met multiplayer? Kan weinig ervaringen over het spel vinden dus daarom vraag ik het hier even.

Alvast bedankt en mss tot snel online ergens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:16:
Yes! maandag heb ik em in huis. helaas wel de core en moet ik nog alles halen, maar gratis xbox360 is nooit weg :)

Gratis bij de phone, dus uiteindelijk betaal ik het wel, maar los kan ik het nooit betalen dus ik ben er wel blij mee :) Wel eerst de HD halen en een controller maar nu geen geld. Dat duurt dus nog even...

Wel ben ik er echt heel blij mee dus ik ga een maandje lang tegen dat ding kijken met gamevragende ogen! Ik heb er nu al zin in!

Welk spel raden jullie aan om mee te beginnen? Ik wil het liefst en een multiplayer (2 players op zelfde systeem) en mss internet maar zoiezo ook een singleplayer. Dat ik zelf kan vermaken maar ook met 2 man goede tijd kan hebben. Verder niet al te moeilijk om snel te leren zodat elke vriend van mij rustig aan kan schuiven.

Ik dacht zelf aan need for speed: Most wanted. Op pc gespeeld en vond het vet maar hoe isie op de xbox en hoe met multiplayer? Kan weinig ervaringen over het spel vinden dus daarom vraag ik het hier even.

Alvast bedankt en mss tot snel online ergens ;)
Het ligt eraan waar je van houdt natuurlijk, ik heb zelf voor PGR 3 gekozen...maar het hangt van je smaak af...

Trouwens nog een paar vraagjes over de Xbox:

Moet ik de voeding in het stopcontact laten zitten als ik de Xbox niet gebruik?

Kan ik mijn headseat op een manier als koptelefoon gebruiken, zodat ik ook stil kan gamen.

En kan ik als mijn MP3's die op deze computer staan op de Xbox zetten (Streamen lukt al wel _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
AzN_cRzY schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:44:
[...]

hehehe NOOB:P :+

Misschien is het voor jou niet te lezen maar je moet de linker thumbstick naar link en rechts heen en weer bewegen en dan op Y drukken terwijl je heen en weer beweegt dan slaat je char ene zombie van zich af.
Dat bedoelde ik ook NOOB :D Dat probeerde ik dus al de hele tijd (naar links en rechts bewegen en op Y rammen), maar dan nog duurt het ff voor die de zombie weg slaat waarna al 2 blokjes van mn life af zijn. Maargoed ik klooi nog ff verder, zal wel iets niet goed doen dan ^^

Enneh XennOX dat van die RR6 demo kan kloppen, in amerika en japan hebben ze soms meer of minder demo's en filmpjes als europa. Dead rising zag ik dus ook al eerder op het US account dan op europees account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
basdv schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:20:
[...]

Het ligt eraan waar je van houdt natuurlijk, ik heb zelf voor PGR 3 gekozen...maar het hangt van je smaak af...

Trouwens nog een paar vraagjes over de Xbox:

Moet ik de voeding in het stopcontact laten zitten als ik de Xbox niet gebruik?

Kan ik mijn headseat op een manier als koptelefoon gebruiken, zodat ik ook stil kan gamen.

En kan ik als mijn MP3's die op deze computer staan op de Xbox zetten (Streamen lukt al wel _/-\o_ )
• Voor zover ik weet is het niet noodzakelijk om de voeding in het stopcontact te laten zitten.
I.v.m. veiligheid sluit ik hem alleen aan wanneer nodig.
• De Xbox 360 headset is niet als koptelefoon te gebruiken.
• Het overzetten van MP3 bestanden, van PC / MP3-speler naar de hardeschijf van de Xbox 360, is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Yonix schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:25:
[...]
• Het overzetten van MP3 bestanden, van PC / MP3-speler naar de hardeschijf van de Xbox 360, is niet mogelijk.
Je kunt alleen (legale) audio CD's rippen naar de harde schijf. Andere manieren om muziek permanent op je Xbox te zetten zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Jammer, dan maar altijd PC aan of MP3 speler in de Xbox :)
En headset is ook jammer, maar ik heb een andere draadloze dus dat is geen probleem :)
En ik vind het ook een stukje veiligheid, dat ding wordt toch aardig warm.

Kan je eigenlijk ook een USB-stick / Externe Harde Schijf aan de Xbox hangen om mp3's af te spelen? Of een kaartlezer, zet ik gewoon mp3's op een kaartje :P

[ Voor 21% gewijzigd door basdv op 04-08-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Devil N schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:28:
[...]

Je kunt alleen (legale) audio CD's rippen naar de harde schijf. Andere manieren om muziek permanent op je Xbox te zetten zijn er niet.
ehum.. gekopieerde cd's kan ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
basdv schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:33:
Kan je eigenlijk ook een USB-stick / Externe Harde Schijf aan de Xbox hangen om mp3's af te spelen? Of een kaartlezer, zet ik gewoon mp3's op een kaartje :P
Moet gewoon kunnen. Of een iPod op de USB-poort aansluiten, werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
ken zelfs me telefoon op de xbox aansluiten en muziek ervan af spelen, en foto's bekijken egt top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgnuwat schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:59:
ken zelfs me telefoon op de xbox aansluiten en muziek ervan af spelen, en foto's bekijken egt top :)
dat mag je me uitleggen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
easy as poep, als je een datakabel heb en die op je xbox aansluit (met je telefoon er aan vast uiteraard) vind die hem onder usb devices is teminste bij mij zo. SE w550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
basdv schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:44:

je kan na de vakantie wel een ander account aanmaken en daarmee weer van een maand gold "proberen" je hebt dan geen gamerpoints voor je eigen echte account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Was is de bedoeling van dead rising demo eigenlijk? Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar zombies gesloopt op 100 verschillende manieren... Kan je het ook uitspelen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
lowfi schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:23:
Was is de bedoeling van dead rising demo eigenlijk? Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar zombies gesloopt op 100 verschillende manieren... Kan je het ook uitspelen of?
ja uit de demo veld stappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ja dat weet ik... maar je kan dat vrouwtje uit het intro filmpje nergens vinden ofzo?

Ik heb trouwens geen geluid bij de "filmpjes". Wel in het spel zelf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Damn, die kitana schopt serieus kont. >:)

spoiler: Voor diegenen die m nog niet gevonden hebben;
Ligt op een van de oranje luifels (vanaf de eerste verdieping kun je erop springen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik vind deadrising niet zo veel aan, de volledige versie (als ie gereleased is) is zeker niet het geld waard.
tis verder wel leuk ofzo beetje zombies slopen, maar daar blijft het ook bij, je word ook te snel gegrepen en waar vind je medicpacks/healing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:55:
ik vind deadrising niet zo veel aan, de volledige versie (als ie gereleased is) is zeker niet het geld waard.
tis verder wel leuk ofzo beetje zombies slopen, maar daar blijft het ook bij, je word ook te snel gegrepen en waar vind je medicpacks/healing?
Je kunt eten vinden in cafetaria's en restaurants. Verder kun je jezelf losrukken met L <-> R en Y.

Het volledige spel is natuurlijk een heel stuk uitgebreider dan de demo. Er zit een heel verhaal in (waarvan je in het spel drie of vier teasersfilmpjes krijgt te zien), je hebt allerlei missies, bossfights en een veel grotere map. Zie http://www.imagesocket.com/images/deadrisingmap5iz768365.jpg Plus het barst natuurlijk van de grappen die je kunt uithalen, zoals bijv met een verhitte pan zombiehoofden wegschroeien, zombies wegbowlen of overrijden met een winkelwagentje, dronken worden van je eigengemaakte mixdrankjes, etc (en dat is wat je alleen al in de demo kunt doen!.

Ik vind hem _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik vind dead rising op zich wel een grappig spel. Lekker brainless zombies op allerlei manieren slashen alleen ik irriteer me mateloos aan de manier waarop je ventje loopt, alsof die een hernia heeft ofzo.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
krijgnuwat schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:43:
[...]

ehum.. gekopieerde cd's kan ook >:)
Nooit geprobeerd, daarom had ik 'legale' ook tussen haakjes gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

bAdmuTs schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 09:20:
Ik vind dead rising op zich wel een grappig spel. Lekker brainless zombies op allerlei manieren slashen alleen ik irriteer me mateloos aan de manier waarop je ventje loopt, alsof die een hernia heeft ofzo.
Godzijdank ben ik niet de enige, het ziet er gewoon echt niet uit in wat voor een houding die gast loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Schalkie schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:29:
[...]

Godzijdank ben ik niet de enige, het ziet er gewoon echt niet uit in wat voor een houding die gast loopt.
Zal wel zo'n macho zijn geweest die dat poppetje bedacht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ik had graag een echte missie gespeelt, maar om dit spel nou te kopen voor 60 eurie.... voor minder wil ik hem wel... wie niet :*)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:21
Schalkie schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:29:
[...]
Het lijkt mij dat hij gewond is, wat misschien best zou kunnen?

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
ymmv schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:49:
[...]

Moet gewoon kunnen. Of een iPod op de USB-poort aansluiten, werkt ook prima.
Klopt, maar wanneer je via een externe MP3 speler oid muziek gaat streamen worden tijdens een spel alleen de eerste 100 MP3's gebruikt, lekker irritant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een anticlimax hier...

Het PTT busje stopte voor de deur met HET pakketje dus meteen uitgepakt en aangesloten. Alleen nu kan ik dus echt helemaal niets met de Xbox behalve de tijd veranderen en de datum...

Echt heel jammer, dan maar hopen dat ik veeel geld krijg voor mijn verjaardag maandag (iedereen die wil doneren DM me ;) )

Het ziet er wel slick uit iig en heb er echt zin in! Zat trouwens te denken om die HD te halen en dan een oude xbox titel aangezien ik toch wienig dinero's heb om een "echt" spel te halen...

Maar die 30 euro meer scheelt ook wienig natuurlijk, maar ik weet niet welke ik moet hebben van de nieuwe. Mss eerst maar demo's eraf klatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

DEAD RISING

is gewoon dope!

Had ik echt niet verwacht!!! Maar uber wapens zijn de bowlingbal, katana en natuurlijk het winkelwagentje :P

echt gaaf, allen stom dat hij maar 20 min duurt of todat je een uitgang neemt... jammer en dat voor 1 GB!!

Ook cool dat je je kan omkleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
wat voor geluid maakt die eigenlijk als die zo'n lomp masker op ze kop doet van een ezel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Ik heb een vraagje over de VGA kabel van de xbox 360.
Deze heb ik, maar ik wil hem ook op mijn DIY bemaer aansluiten :), dat kan, maar dan vallen de buitenste stukjes beeld weg..
Kan de xbox 360 dit beeld ook veranderen?
Kijk bij de PC heb je software voor beeld adjustments, maar kan de 360 dat ook?
Het is niet zo relaxt gamen als de buitenste stukje weg vallen :(

Verder wordt ik gek van Table tennis Luc @ hard :x
Hoe versla ik die gast.. ik heb nu Juergen (die zweed..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Hoe krijg ik screenshots eigenlijk op mijn computer (PGR 3)
Er staat dat je ze upload en dat je naar de site van PGR moet gaan maar op die site kan ik niks vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Onno_Devine schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 14:42:
Ik heb een vraagje over de VGA kabel van de xbox 360.
Deze heb ik, maar ik wil hem ook op mijn DIY bemaer aansluiten :), dat kan, maar dan vallen de buitenste stukjes beeld weg..
Kan de xbox 360 dit beeld ook veranderen?
Gewoon je beeldverhouding op 4:3 zetten ipv 16:9 in je XBOX bij de standaard device settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

basdv schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 15:04:
Hoe krijg ik screenshots eigenlijk op mijn computer (PGR 3)
Er staat dat je ze upload en dat je naar de site van PGR moet gaan maar op die site kan ik niks vinden....
Als je ze hebt geupload kun je ze hier vinden. Klik op "Your Photo's" en vervolgens nog even inloggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Carel schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 15:15:
[...]

Gewoon je beeldverhouding op 4:3 zetten ipv 16:9 in je XBOX bij de standaard device settings?
Dat werkt idd, thanks ;) beetje dom dat ik daar niet zelf aan heb gedacht :s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Net even flatout 2 gecheckt voor de pc, guwelijke game! Maar komt hij ook nog naar de 360 toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Ik weet het niet...hij is al wel op de Xbox volgens Gamestats dus wie weet komt er een patch uit, ik hoop het wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Weet iemand wanneer dead rising uitkomt? De demo was echt top :P

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
half sept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
'k Was vanmiddag in mijn lokale gameshop en daar stond ik met een half ook te kijken naar wat lui die op een xbox360 bezig waren. 't Leek mij een demo(?) waarin je vooral enorm moest lopen hakken. In een soort Lord of the Ring achtige setting moest je vele hordes(honderden) van rare mannetjes platmeppen met je staf/zwaard. Zag er wel cool uit maar ff vergeten te vragen wat het was... ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mca2 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:03:
'k Was vanmiddag in mijn lokale gameshop en daar stond ik met een half ook te kijken naar wat lui die op een xbox360 bezig waren. 't Leek mij een demo(?) waarin je vooral enorm moest lopen hakken. In een soort Lord of the Ring achtige setting moest je vele hordes(honderden) van rare mannetjes platmeppen met je staf/zwaard. Zag er wel cool uit maar ff vergeten te vragen wat het was... ideeen?
Ninety nine nights, vanmiddag had een vriend van me die ook gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninety-Nine Nights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
mca2 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:03:
Ninety Nine Nights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Nou ik heb de stap gewaagd en heb dat ding nu ook 2 dagen in huis. Perfecte timing want meteen kwam de DR demo uit :).

Ik sta er echt van te kijken hoe strak en lekker dat ding in elkaar zit. Ik heb eerst uitgebreid liggen klooien met allerlei videos en demo's totdat ik eindelijk maar eens mijn 2 spellen probeerde (DOA4 en Burnout) .

Ik heb maar een ordinaire widescreen maar het beeld is perfect vind alleen de tekst soms te klein moeilijk te lezen van de games, misschien zit ik te ver af, meer mensen last van?

Ik weet niet waarom ik dit nietszeggend verhaal hier neerzet, anders dan dat nu het perfecte moment is om die console te halen vanwege de grote hoeveelheid content die er nu is...

Raden jullie mij aan om halo2 te kopen?

En hoe sluit je digitale audio aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Staat dat niet gewoon in het boekje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 01:24:
--knip--

Via een optische kabel die je op de optische ingang van je versterker/receiver aansluit. Die kabel moet je los kopen want MS levert deze er standaard niet bij. Wanneer je een Advanced Scart-kabel koopt zit deze er wel bij naar ik meen.

Table Tennis is kewl trouwens, zwaar verslavende game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

lowfi schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:26:
Ja dat weet ik... maar je kan dat vrouwtje uit het intro filmpje nergens vinden ofzo?
Bij het verlaten van de demo staat expliciet dat je de full version moet halen om die gast of dame te kunnen redden ;)

En ja, Dead Rising schopt serieus kont :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:31
curry684 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 11:09:
[...]

Bij het verlaten van de demo staat expliciet dat je de full version moet halen om die gast of dame te kunnen redden ;)

En ja, Dead Rising schopt serieus kont :P
Yep, DR schopt idd kont idd. Vooral de katana is mijn favoriet. Zowieso zit er verschil in de actie of je X in drukt of ingedrukt houdt. Vooral met de Zeis is dat cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Die koekenpan is ook leuk :D Wel even opwarmen natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
it0 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 01:24:
Nou ik heb de stap gewaagd en heb dat ding nu ook 2 dagen in huis. Perfecte timing want meteen kwam de DR demo uit :).

Ik sta er echt van te kijken hoe strak en lekker dat ding in elkaar zit. Ik heb eerst uitgebreid liggen klooien met allerlei videos en demo's totdat ik eindelijk maar eens mijn 2 spellen probeerde (DOA4 en Burnout) .

Ik heb maar een ordinaire widescreen maar het beeld is perfect vind alleen de tekst soms te klein moeilijk te lezen van de games, misschien zit ik te ver af, meer mensen last van?

Ik weet niet waarom ik dit nietszeggend verhaal hier neerzet, anders dan dat nu het perfecte moment is om die console te halen vanwege de grote hoeveelheid content die er nu is...

Raden jullie mij aan om halo2 te kopen?

Halo 2 is wel lol, alleen ze hebben de single player vern**kt,
Maarja 15 euro bij de wehkamp dee ik niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
cvs79 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:53:
[...]

Yep, DR schopt idd kont idd. Vooral de katana is mijn favoriet. Zowieso zit er verschil in de actie of je X in drukt of ingedrukt houdt. Vooral met de Zeis is dat cool.
Al de bezem op een van de WC's gevonden? Na een paar meppen gaat het einde deraf, en houd je een speer over, waarmee je de zombie's in hun maag steekt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:05:
[...]

Ninety nine nights, vanmiddag had een vriend van me die ook gedownload.
Dit is idd wel erg cool. Vooral het introfilmpje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
gister demo van dead rising aan een vriend laten zien....en toevallig op dat moment voor het eerst last gehad van artifacts of hoe ze het noemen ...ik zag dus allemaal witte stipjes...ten teken dat de videokaart te warm is?!?...zoiets heb ik enkel gehad met mijn pc vorige week met die hitte.

betekend dat dat ik straks zelfs op de xbox een zalman koeler erop moet schroeven? :)

maar goed.....xbox uitgezet en toen weer aan, probleem weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

nFo

Waar moet je eigelijk heen in: Dead Rising Demo ? :?
Ik zie wel weirde filmjes als je die: Videotheek, naar buiten, die deur bij het begin in gaat of terug loopt. :X

En zijn er ergens nog vuurwapens ?
Die shotgun is zo leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
nnndoh schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:56:
gister demo van dead rising aan een vriend laten zien....en toevallig op dat moment voor het eerst last gehad van artifacts of hoe ze het noemen ...ik zag dus allemaal witte stipjes...ten teken dat de videokaart te warm is?!?...zoiets heb ik enkel gehad met mijn pc vorige week met die hitte.

betekend dat dat ik straks zelfs op de xbox een zalman koeler erop moet schroeven? :)

maar goed.....xbox uitgezet en toen weer aan, probleem weer weg
Of op moeten sturen naar MS :s Wat ik niet hoop voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

nFo schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:23:
Waar moet je eigelijk heen in: Dead Rising Demo ? :?
Ik zie wel weirde filmjes als je die: Videotheek, naar buiten, die deur bij het begin in gaat of terug loopt. :X

En zijn er ergens nog vuurwapens ?
Die shotgun is zo leeg.
Bij de start boven je ligt een UZI, waar je via de trap aan je rechterkant op moet springen. Als je bij het restaurant/muziekwinkel gedeelte komt, daar lopen politieagenten rond met een handwapen die je kunt gebruiken.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

op http://www.dimensionplus.nl/ bieden ze al een SR + 360 premium pakket aan voor 329E. Ik wist niet dat dit al officieel was? Had alleen van het PGR3, premium + 1250 MS pionts pakket uit Canada gehoord voor 400E.

edit: prijs moet natuurlijk 439 zijn. Anders had ik em meteen gehaald 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Flipm0de op 06-08-2006 20:01 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Flipm0de schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:13:
op http://www.dimensionplus.nl/ bieden ze al een SR + 360 premium pakket aan voor 329E. Ik wist niet dat dit al officieel was? Had alleen van het PGR3, premium + 1250 MS pionts pakket uit Canada gehoord voor 400E.
Leesfoutje ;) €439 euro
Ik hoop het namelijk niet want ik heb net een Xbox gekocht (Vrijdag) en heb geen zin om te huilen :'( :P

Wel leuk pakket trouwens...

Een vraagje trouwens...soms bij PGR 3 wordt mijn auto doorzichtig, wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dan sta je stil, rij je langzaam, of tegen het verkeer in, en bij bijbepaalde modussen is het ghost-racen, er zijn dus geen botsingen, en om te zorgen dat je niet 2 auto's vaag door elkaar heen krijgt tezien, worden ze allebei doorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je auto te langzaam rijd, stilstaat of je in de verkeerde richting gaat wordt ie doorzichtig, waarom is mij ook een raadsel

[edit] weer eens te laat...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de wired controller van de xbox 360 ook op je 'gewone' xbox kunt aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:22:
Weet iemand of je de wired controller van de xbox 360 ook op je 'gewone' xbox kunt aansluiten?
Nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok das jammer, heb namelijk een nieuwe controller nodig voor mijn 'normale' xbox en die van de xbox 360 zijn goedkoper dan die van de 'normale' xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
weet iemand nog wat leuks voor de xbox 360? iets dat je echt zo zegt van wauwa das vet, want die demo's beginnen ook me keel uit te hangen en er zijn ook nog geen games waarvan ik zeg die wil ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Heb de Wireless Adapter voor de 360 vandaag aangeschaft, maar na het aansluiten van deze adapter vind deze geen netwerken waar die dat volgens mij wel zou moeten doen. Wanneer ik namelijk mijn laptop naast mijn 360 leg vind de laptop mijn draadloze netwerk wel.

Zit er een bepaald bereik aan de adapter oid?? Ik kan het me niet voorstellen omdat dit bereik normaliter door de router wordt bepaald, maar hoe kan het anders dat ik geen netwerk vind? Iemand een idee?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Sensei_D schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:04:
Heb de Wireless Adapter voor de 360 vandaag aangeschaft, maar na het aansluiten van deze adapter vind deze geen netwerken waar die dat volgens mij wel zou moeten doen. Wanneer ik namelijk mijn laptop naast mijn 360 leg vind de laptop mijn draadloze netwerk wel.

Zit er een bepaald bereik aan de adapter oid?? Ik kan het me niet voorstellen omdat dit bereik normaliter door de router wordt bepaald, maar hoe kan het anders dat ik geen netwerk vind? Iemand een idee?
Staat het verzenden van de SSID op de router misschien uit? Dan zou het logisch zijn dat je laptop hem wel kan vinden omdat die het SSID waarschijnlijk opgeslagen heeft. Ik heb geen ervaring met de wireless adapter, maar je kunt dit volgens mij oplossen door het SSID handmatig in de Xbox 360 in te voeren of het SSID (tijdelijk) weer zichtbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
MetroidPrime schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:20:
[...]

Staat het verzenden van de SSID op de router misschien uit? Dan zou het logisch zijn dat je laptop hem wel kan vinden omdat die het SSID waarschijnlijk opgeslagen heeft. Ik heb geen ervaring met de wireless adapter, maar je kunt dit volgens mij oplossen door het SSID handmatig in de Xbox 360 in te voeren of het SSID (tijdelijk) weer zichtbaar te maken.
Als het goed is wordt deze wel uitgezonden ja. Het is op de 360 ook mogelijk handmatig een SSID op te geven, maar wanneer ik dat doe wordt er geen connectie gemaakt :(

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sensei_D schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:32:
[...]

Als het goed is wordt deze wel uitgezonden ja. Het is op de 360 ook mogelijk handmatig een SSID op te geven, maar wanneer ik dat doe wordt er geen connectie gemaakt :(
Meestal zijn er 3 punten waar je met wireless op moet letten:

- SSID: als je accesspoint die niet uitzend, moet je die handmatig opgeven. SSID's zijn case sensitive.
- Encryption: instellingen met betrekking tot WPA en WEP en zo moeten overeenkomen.
- Mac-filtering: veel accesspoints kunnen op mac-adres filteren. Als dit op jouw ap aanstaat, moet je het mac-adres van de 360 opgeven. Dit is in het dashboard ergens op te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook wel leuk voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van de demo dead rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Ja, dat was het inderdaad. Zag er wel netjes uit. Nu nog een xbox360 aanschaffen... of is 4 consoles wat te veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Wauw is de demo van Ninty nine nights er ja?
daar heb ik wel op zitten wachten, lijkt me zo een vet spel... :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
mca2 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 09:29:
[...]

Ja, dat was het inderdaad. Zag er wel netjes uit. Nu nog een xbox360 aanschaffen... of is 4 consoles wat te veel?
:) ik heb een xbox 360, een xbox, een playstation, een playstation 2, een dreamkast, een psp en een arcade kast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:31:
[...]

:) ik heb een xbox 360, een xbox, een playstation, een playstation 2, een dreamkast, een psp en een arcade kast
Een klassieke arcade kast, of een zelfgebouwde Mame-kast? :)

/me doet het met een Xbox 360 en een flipperkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
wanneer komt er weer een burst nieuwe games? ik heb nu wel een paar maar ik zie nog niet echt games die ik nog erbij wil hebben.

ik heb:
Oblivion
G.R.A.W.
Kameo
Perfect Dark
COD2
Table Tennis

maar COD2 PD0 en Kameo wil ik nog ruilen tegen DOA4 Hitman en Tombraider, maar verder vind ik de rest van de titels die gereleased zijn op dit moment niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
ik ruil echt geen spellen meer, 1x 2 maanden terug, contact gehad met een aardige man/jongen, alles was volgens afspraak. Ik mijn spel netjes opgestuurd, en hij (ook) NOOIT wat ontvangen, en hij had mijn spel zogenaamd ook niet ontvangen. Nou daar ging me oblivion spel, en bah wat haat ik tog van die mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgnuwat schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:25:
ik ruil echt geen spellen meer, 1x 2 maanden terug, contact gehad met een aardige man/jongen, alles was volgens afspraak. Ik mijn spel netjes opgestuurd, en hij (ook) NOOIT wat ontvangen, en hij had mijn spel zogenaamd ook niet ontvangen. Nou daar ging me oblivion spel, en bah wat haat ik tog van die mensen.
Ik ook niet, maar dat heeft meer te maken met de staat waarin je spelletjes krijgt... Krasjes en zo, en dan kan je wel de belofte krijgen dat ze het doen, maar gerust ben ik er nooit op.

Ik koop ook geen games meer bij winkels die ze niet sealed leveren. Komt dus neer op de MediaMarkt en Play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:39:
[...]

Ik ook niet, maar dat heeft meer te maken met de staat waarin je spelletjes krijgt... Krasjes en zo, en dan kan je wel de belofte krijgen dat ze het doen, maar gerust ben ik er nooit op.

Ik koop ook geen games meer bij winkels die ze niet sealed leveren. Komt dus neer op de MediaMarkt en Play.com.
dynabyte heeft ze vaak ook nog gesealed, al is dat niet altijd bij xbox games. Je kunt er iig wel om vragen en vaak doen ze dat dan ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 07-08-2006 12:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
nnndoh schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:31:
[...]

Hmm, iets minder fanatiek hier: playstation2, dreamcast (wat blijft dat ding toch gaaf), cube, psp en gba sp. Njah, ik wacht de ps3 eerst wel even af en dan eens rustig vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:13:
[...]

Een klassieke arcade kast, of een zelfgebouwde Mame-kast? :)

* nnndoh doet het met een Xbox 360 en een flipperkast.
mamekast :) ..nog niet af..maar hij doet het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:39:
[...]

Ik heb al mijn spellen 5 stuks ofzo, allemaal gekocht via marktplaats of ebay. Geen problemen mee gehad, soms alleen een doosje wat wat beschadigd is voor de rest niks aan de hand.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ik heb mijn xbox van iemand anders over genomen en die persoon had nog 800 credits over, ik heb daar wat auto's voor gekocht voor PGR3 en 2 uitbreidingen voor Oblivion. Maar ik wil z'n profiel eigelijk weggooien.. Kan ik dat doen zonder dat ik de gekochte items kwijt ben? (en moet ik dan alleen profiel weghalen of die 2e functie; profiel+toebehoren weghalen)

Weet dat ik hem gewoon kan laten staan maar hou erg van opgeruimde menu'tjes :X

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intuliegend schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:16:
Ik heb mijn xbox van iemand anders over genomen en die persoon had nog 800 credits over, ik heb daar wat auto's voor gekocht voor PGR3 en 2 uitbreidingen voor Oblivion. Maar ik wil z'n profiel eigelijk weggooien.. Kan ik dat doen zonder dat ik de gekochte items kwijt ben? (en moet ik dan alleen profiel weghalen of die 2e functie; profiel+toebehoren weghalen)

Weet dat ik hem gewoon kan laten staan maar hou erg van opgeruimde menu'tjes :X
Als je "profiel+toebehoren" weggooid, ben je dacht ik ook de content kwijt. Niet doen dus.

Als ik de eerdere posts goed begrepen heb, dan is content bruikbaar door iedereen op dezelfde Xbox met dezelfde harddisk. Als je de Xbox vervangt of de harddisk vervangt, is de content alleen maar gratis opnieuw te downloaden en te gebruiken door de originele account. Als je die dus weggooit en je Xbox of je HD gaat stuk, dan mag je alsnog betalen.

Dit hebben ze gedaan om te voorkomen dat je even je account overzet op de Xbox van een vriend om zo nogmaals dezelfde content (gratis) te downloaden.

Je kunt de gamertag trouwens hernoemen. Kost alleen ook een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

krijgnuwat schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:25:
daarom meot je ook fysiek met diegene afspreken vooral al je diegene niet kent.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.